PDA

View Full Version : Hans Stringer *SPOILER*



Ralph
26-10-2014, 11:38
Wat ging er nou mis? Was de tank leeg of zoiets? Het leek er een beetje op dat hij opgaf toen die gooi mislukte en die GnP van Maldonado zag er nou ook niet zo bruut uit... Erg jammer! Is weer een paar stappen terug voor Hans.

Wheelie
26-10-2014, 12:24
http://1.bp.blogspot.com/-RVg03K7nVgY/VEyr_77bAAI/AAAAAAAAAjM/LuvJQ8UAwgg/s1600/Fabio%2BMaldonado%2BFinishes%2BHans%2BStringer%2BU FC%2B179.gif

Sadix
26-10-2014, 12:55
dat was idd de zwakste GnP ever...

hankmoody
26-10-2014, 17:07
Zelfde te zeggen over Gegard en Overeem. Ze blijven maar onnodig verliezen.

Westpaw
26-10-2014, 18:39
De techniek en kracht is er wel bij die Nederlanders maar de absolute wil om te winnen, de onverzettelijkheid die nodig is lijkt te ontbreken.

yuko
26-10-2014, 20:13
Voor Stringer geld denk ik gewoon dat hij de noodzakelijke kwaliteit ontbeert om echt een factor te zijn in de ufc. Gassed te snel en is ook niet explosief en snel en dan kun je van dit soort tegenstanders verliezen. Ik ben al lang blij als hij nog een aantal partijen kan draaien in de ufc. Gegard moet gewoon naar een serieuze gym gaan in de states maar dat doet hij niet.

kendamac
26-10-2014, 22:59
Maldonado kreeg voor zijn brute GnP de performance bonus. Snap er niks van was de rest zo slecht dan?

cornelus
27-10-2014, 10:04
Zelfde te zeggen over Gegard en Overeem. Ze blijven maar onnodig verliezen.

Vergeten we Siyar met de moeilijke achternaam ook niet? ;)

(wel jammer dat Hans Stringer heeft verloren!)

Ronald
28-10-2014, 20:17
Maldonado kreeg voor zijn brute GnP de performance bonus. Snap er niks van was de rest zo slecht dan?
Het was inderdaad een evenement met weinig hoogtepunten, m.u.v. de hoofdpartij. Die was echt fantastisch.

kruikenstad goes bjj
28-10-2014, 23:39
Het was inderdaad een evenement met weinig hoogtepunten, m.u.v. de hoofdpartij. Die was echt fantastisch.

Vergeleken met de events ervoor was UFC179 best slaapverwekkend m.u.v de hoofdpartij

lopez86
29-10-2014, 01:23
Zelfde te zeggen over Gegard en Overeem. Ze blijven maar onnodig verliezen.

Ga jij er anders zelf even staan azijnpisser.
Wie ben jij dan eigenlijk?

hankmoody
29-10-2014, 14:48
Ga jij er anders zelf even staan azijnpisser.
Wie ben jij dan eigenlijk?

Ik zou er al te graag staan. En dat zal misschien ook wel gebeuren als alles goed blijft gaan. Die verliespartijen waren gewoon onnodig en daar zijn de vechters zelf ook over eens.

Boutsen83
29-10-2014, 17:55
Hans op FB:
First off, thanks everybody for all your support!! It didn't go exactly as planned. Well the first round and the first half of the second round went perfect as we planned and trained for. But then the takedown went wrong and I landed really weird on my head which knocked me out for a sec, I tried to recover but I was already too far gone.

I really felt I was better than Fabio. Despite the unfortunate fall I think I showed I can handle myself at this level. Like I said I'm only 27 and this is just the beginning for me.

Turboknecht
29-10-2014, 19:05
Dat verklaart het een en ander.

LightHeavyWeight
29-10-2014, 19:59
Hans op FB:
First off, thanks everybody for all your support!! It didn't go exactly as planned. Well the first round and the first half of the second round went perfect as we planned and trained for. But then the takedown went wrong and I landed really weird on my head which knocked me out for a sec, I tried to recover but I was already too far gone.

I really felt I was better than Fabio. Despite the unfortunate fall I think I showed I can handle myself at this level. Like I said I'm only 27 and this is just the beginning for me.

Ik zag inderdaad dat er iets was. Maldonado vind ik echt een zwakke vechter in deze gewichtsklasse dus het is geen goede beurt geweest zo.

lopez86
30-10-2014, 01:14
Ik zou er al te graag staan. En dat zal misschien ook wel gebeuren als alles goed blijft gaan. Die verliespartijen waren gewoon onnodig en daar zijn de vechters zelf ook over eens.

Je verloor me bij "misschien".
En onnodig is pas als je niet alles eraan gedaan hebt in je eigen macht, om in je beste shape daar te staan.
In Hans zijn geval was dit niet zo.
Dit is MMA, waarin 1 kleine slip-up het verschil tussen winst en verlies kan betekenen, zeker op dit niveau.
Als je dat niet doorhebt, en alle NL vechters in dit geval over 1 kam scheert zie ik je MMA carriere somber in kerel.

Guytje
30-10-2014, 23:42
Komt wel goed met Hans!! Op naar de volgende!!

Briant
30-10-2014, 23:46
Je verloor me bij "misschien".
En onnodig is pas als je niet alles eraan gedaan hebt in je eigen macht, om in je beste shape daar te staan.
In Hans zijn geval was dit niet zo.
Dit is MMA, waarin 1 kleine slip-up het verschil tussen winst en verlies kan betekenen, zeker op dit niveau.
Als je dat niet doorhebt, en alle NL vechters in dit geval over 1 kam scheert zie ik je MMA carriere somber in kerel.

Ik lees die comments van Hankiepankie al lang niet meer. Het is lekker makkelijk om vanachter je computer een beetje vechters te bashen en te dromen van een carrière in de UFC. In diezelfde tijd zijn de mannen die daar echt staan hard aan het trainen om hun dromen waar te maken.

hankmoody
31-10-2014, 00:52
Je verloor me bij "misschien". En onnodig is pas als je niet alles eraan gedaan hebt in je eigen macht, om in je beste shape daar te staan. In Hans zijn geval was dit niet zo. Dit is MMA, waarin 1 kleine slip-up het verschil tussen winst en verlies kan betekenen, zeker op dit niveau. Als je dat niet doorhebt, en alle NL vechters in dit geval over 1 kam scheert zie ik je MMA carriere somber in kerel.


Ik lees die comments van Hankiepankie al lang niet meer. Het is lekker makkelijk om vanachter je computer een beetje vechters te bashen en te dromen van een carrière in de UFC. In diezelfde tijd zijn de mannen die daar echt staan hard aan het trainen om hun dromen waar te maken.

http://www.inthemomlight.com/wp-content/uploads/2012/08/cry-baby.jpg

Briant
31-10-2014, 07:52
Is dat een foto van je volgende tegenstander?

Bromios
31-10-2014, 09:56
De druk zal enorm zijn in de UFC en ze krijgen met zo weinig partijen ook niet de kans ervaring op te doen. Dus voor de nieuwkomers komt er een enorme hoeveelheid geluk bij kijken en dat is jammer vind ik. Het zou mooi zijn geweest als ze strikeforce hadden opgetuigd met lokale shows als een soort eerste divisie.

cornelus
31-10-2014, 14:11
De druk zal enorm zijn in de UFC en ze krijgen met zo weinig partijen ook niet de kans ervaring op te doen. Dus voor de nieuwkomers komt er een enorme hoeveelheid geluk bij kijken en dat is jammer vind ik. Het zou mooi zijn geweest als ze strikeforce hadden opgetuigd met lokale shows als een soort eerste divisie.
Denk ook dat de druk enorm is... Mensen die van alles roepen staan daar vaak niet bij stil. Bovendien in de States is alles gewoon een maatje meer. Daar moet je ook mee om kunnen gaan. Wij zijn hier maar polderboertjes met een grote muil. Vind wel dat iedere Nederlandse deelname aan de UFC standaard mainstream aandacht verdiend. Gewoon bam Umberto Tannen Mart Smeetsen Eva Jinekken die handel. En dan zo een beetje meer bekendheid, respect en waardering voor 'onze' atleten.

Turboknecht
31-10-2014, 17:51
Helemaal mee eens, maar dat gaat jammer genoeg nooit gebeuren.

blackadder
31-10-2014, 18:21
Overeem.
Overeem lijkt steeds slechter te worden sinds die in Amerika traint.

e-type
31-10-2014, 20:18
Overeem lijkt steeds slechter te worden sinds die in Amerika traint.

Yep. Eén uitstapje naar Thailand en hij won direct weer...

Ralph
02-11-2014, 22:16
Jammer dat hij verkeerd terecht kwam; verklaart het een en ander. Had ik niet gezien toen ik de partij bekeek. Hopelijk meer succes bij de volgende partij!