PDA

View Full Version : Zal Anderson Silva ooit weer UFC kampioen worden?



hankmoody
28-10-2014, 16:17
.

Nosferatu187
28-10-2014, 16:33
I'm afraid he's done for.

Overhand Right
28-10-2014, 17:18
Hoe kan je hem nou geen kans geven voor de belt? We weten allemaal toch nog goed hoe hij zijn tegenstanders overklaste?!
Twee keer (ongelukkig) verloren van Weidman en hij is done? Geloof ik niet.
Als hij mentaal of fysiek geen last meer heeft van zijn beenbreuk, dan zie ik de kans heel groot dat hij snel weer voor de titel vecht en dan is hij voor mij in bijna alle gevallen favoriet.

T15Boxing
28-10-2014, 17:39
Dit lijkt meer een vraag of Silva Weidman ooit kan verslaan en dat zit er nu niet meer in nee. Maar Weidman zou nog kunnen verliezen van een Jacare, Vitor of Romero etc. En UFC is momenteel een complete blessure-circus dus je weet maar nooit, Weidman kan zomaar weer 1.5 jaar eruit liggen en dan kan Silva een interim titel pakken.

The Company
28-10-2014, 17:55
Zie hem niet van Weidman winnen en ook niet van Jones. Nee dus

Er zijn nog genoeg leuke matchups voor Silva op MW of LHW zoals Diaz, Bisping, Belfort II en misschien GSP als die terug komt. Hoef persoonlijk Weidman vs Silva III niet te zien.

Nosferatu187
28-10-2014, 18:19
Hoe kan je hem nou geen kans geven voor de belt? We weten allemaal toch nog goed hoe hij zijn tegenstanders overklaste?!
Twee keer (ongelukkig) verloren van Weidman en hij is done? Geloof ik niet.
Als hij mentaal of fysiek geen last meer heeft van zijn beenbreuk, dan zie ik de kans heel groot dat hij snel weer voor de titel vecht en dan is hij voor mij in bijna alle gevallen favoriet.

- hij is niet meer de jongste
- hij is een tijdje afwezig geweest door zijn blessure
- hij heeft een vreselijke blessure gehad

Pahlavan
28-10-2014, 20:47
- hij is niet meer de jongste
- hij is een tijdje afwezig geweest door zijn blessure
- hij heeft een vreselijke blessure gehad

Ik zou heeeeel graag op 'ja' willen stemmen maar vrees toch van niet. Ben het met de bovenstaande punten eens.

Klassikl
28-10-2014, 22:23
Vrees van niet. Als Silva nog 3 tot 4 mooie partijen kan draaien zou een prima afsluiten van zijn cariere zijn.

kruikenstad goes bjj
28-10-2014, 23:36
Ik zou heeeeel graag op 'ja' willen stemmen maar vrees toch van niet. Ben het met de bovenstaande punten eens.

mee eens!