PDA

View Full Version : Glory 19: Rico Verhoeven vs Errol Zimmerman + weltergewicht toernooi



Wheelie
09-11-2014, 20:44
Glory 19: Rico Verhoeven vs Errol Zimmerman http://mixfight.com/img/img.php?src=uploads/cgblog/id32351/errol-zimmerman-glory-16-denver-edwards-thumbnail.jpg

Glory World Series heeft vandaag officieel Glory 19 aangekondigd. De show vindt plaats op vrijdag 19 december een locatie is nog niet bekend. Zoals altijd zal Glory 19 live worden uitgezonden op Spike TV.

Main event van de show is een partij tussen Glory World Heavyweight kampioen Rico Verhoeven en Errol Zimmerman. Ze hebben al twee keer eerder tegen elkaar in de ring gestaan, in 2012 sloeg Zimmerman KO en een jaar later won Verhoeven op beslissing

Verhoeven is sinds zijn verlies tegen Semmy Schilt tijdens Glory 4 niet meer verloren, hij won o.a. van Zimmerman, Saki, Ghita en Aerts. In zijn laatste gevecht won hij tijdens Glory Last Man Standing van Daniel Ghita om zo de Glory Heavyweight kampioen te worden.

Zimmerman is een veteraan in de sport die in 2007 zijn debuut bij de K-1 maakte. Hij heeft een keiharde KO in huis en heeft zowel ups als downs in zijn carrière meegemaakt. Tijdens Glory 16 won hij het zwaargewicht contender toernooi waar hij voortijdig van zowel Ben Edwards als Anderson Silva wist te winnen.

Ook werd er een weltergewicht contender toernooi aangekondigd. In de halve finales zien we Nieky Holzken vs Artur Kyshenko en Raymond Daniels vs. Jonatan Oliveira.
Holzken keert na een afwezigheid van een jaar weer terug in de ring, in zijn laatste gevecht sloeg hij de huidige Glory weltergewicht kampioen Joseph Valtellini KO. Kyshenko verloor zijn laatste gevecht bij Glory maar wist in 2011 wel te winnen van Holzken.


http://mixfight.com/2014/11/Glory-19-Rico-Verhoeven-vs-Errol-Zimmerman

mrtweakbox
09-11-2014, 21:22
Vet, Holzken weer in actie - even los van de boks partijen die hij wel heeft gedraaid natuurlijk.

Hopelijk wordt de partij van verhoeven deze keer wel wat, die tegen Ghita was echt niet te doen zo tergend saai.

Kemal
10-11-2014, 08:36
Dit is weer een leuke card!

Fasada
10-11-2014, 13:12
Ben ik de enige die het erg opmerkelijk vind?

Zimmerman mag voor de titel vechten?? Dit is qua logica dan op z'n zachts gezegd apart zeker als je het elke keer heb over rankings en hoe belangrijk die zijn. Nu weet ik ook wel wat is het alternatief dan? Helaas kan ik daar geen antwoord opgeven als het inderdaad klopt dat Saki en Spong niet meer voor Glory vechten. Dan is het helaas toch slecht gesteld met heavyweight divisie, als ik eerlijk moet zijn....

Daarnaast is het helemaal opmerkelijk dat Nieky een contender toernooi moet vechten om voor de titel te vechten? Sorry maar dat gaat er bij mij moeilijk in. Deze jongen hoort eigenlijk de titel om zijn middel te hebben maar door blessure heeft hij verstek moeten laten gaan en is Valtellini kampioen. Dezelfde Valtellini die Holzken al eerder had verslagen. Hoezo moet Nieky dan een contender toernooi vechten en dan ook meteen tegen de gevaarlijkste man van het viertal Kyshenko...

Daniels en Oliveira horen helemaal niet eens te mogen vechten voor een titel mogelijkheid als je het mij vraagt. Waar is bijvoorbeeld Marc de Bonte in dit verhaal en Karapet? Nu gaan dus nummers 7 en 8 tegen elkaar in de eerste ronde en de nummers 1 en 4... Dat slaat toch helemaal nergens op? Waarschijnlijk zal het antwoord liggen dat zij de Amerikaan Daniels in de finale willen hebben maar dan moet je ook stoppen met dat hele ranking verhaal te promoten op je site want qua geloofwaardigheid wordt het wel heel moeilijk dit te verkopen.

Wheelie
10-11-2014, 13:29
Ben ik de enige die het erg opmerkelijk vind?

Zimmerman mag voor de titel vechten?? Dit is qua logica dan op z'n zachts gezegd apart zeker als je het elke keer heb over rankings en hoe belangrijk die zijn. Nu weet ik ook wel wat is het alternatief dan? Helaas kan ik daar geen antwoord opgeven als het inderdaad klopt dat Saki en Spong niet meer voor Glory vechten. Dan is het helaas toch slecht gesteld met heavyweight divisie, als ik eerlijk moet zijn....


Dat zijn de regels bij GLORY dat de winnaar van het contender toernooi tegen de kampioen mag vechten, Zimmerman heeft dat contender toernooi gewonnen en wie weet slaat hij Verhoeven weer KO en is hij gewoon de GLORY HW kampioen :wacko:

Wat Nieky betreft vind ik dat je helemaal gelijk hebt

Fasada
10-11-2014, 13:34
Dat zijn de regels bij GLORY dat de winnaar van het contender toernooi tegen de kampioen mag vechten, Zimmerman heeft dat contender toernooi gewonnen en wie weet slaat hij Verhoeven weer KO en is hij gewoon de GLORY HW kampioen :wacko:

Wat Nieky betreft vind ik dat je helemaal gelijk hebt

Je heb gelijk Kev, ik was helemaal vergeten dat Zimmerman het contender toernooi had gewonnen en zich daardoor heeft geplaatst. Dus het Zimmerman verhaal van mij kan de prullenbak in....
Misschien moet ik aan het idee wennen om Zimmerman als mogelijke kampioen te zien. Ik hoop dat die man nu echt serieus werk gaat verzetten want ik heb Zimmerman altijd een mooie vechter gevonden alleen zijn wispelturigheid maakte van hem nooit een serieuze jongen om rekening mee te houden...

Nieky gaat ondanks de belachelijke loting en contender toernooi format toch wel winnen en ook Valtellini gaat ze krijgen daarna. Niemand kan deze gozer stoppen. Hij is op de top van zijn kunnen en één van de smaakmakers van Glory...

largo0
10-11-2014, 23:23
Vattelinie is een onterechte kampioen...de Bonte moest de belt winnen.

Holzken vs Bonte

Pride_187
11-11-2014, 00:47
Zimmerman? Is die niet te zwaar voor heavyweight? Die weegt nu toch 180 kilo ofzo?

hakkelaar
11-11-2014, 11:34
Saki en Spong niet meer bij Glory? Zou leuk zijn als ze bij GFC zouden tekenen. Krijgen we echte partijen en misschien wel weer ouderwets leuke toernooien. En kunnen zijn nog een beetje cashen in de laatste jaren van hun carriere.

lopez86
11-11-2014, 16:30
Leuke partijen hoor... maar dat hele titelkandidaat systeem slaat helemaal nergens op.
Holzken moet een contendertoernooi vechten om z'n titel te reclaimen?
Wat een poppenkast.

blackadder
11-11-2014, 16:39
Zou leuk zijn als ze bij GFC zouden tekenen. Krijgen we echte partijen.
Misschien zelfs tegen de BlitzKo!! Of die Litouwer waar Hari laatst maar nipt van heeft gewonnen.

Eindbaas
11-11-2014, 23:07
Misschien Daniel Ghita bij GFC, op hun fb pagina zijn ze hem zowat aan het promoten. Staat er niet bij of hij bij GFC een contract heeft. https://www.facebook.com/GFCevent?fref=ts

Wiseguy
11-11-2014, 23:46
Misschien zelfs tegen de BlitzKo!! Of die Litouwer waar Hari laatst maar nipt van heeft gewonnen.

Eigenlijk moet ik de troll niet voeden, maar jij vindt 1e ronde KO nipt winnen :D

Tijd voor wat comic relief.


https://www.youtube.com/watch?v=3fkbjTYDlq0

lopez86
12-11-2014, 00:09
Eigenlijk moet ik de troll niet voeden, maar jij vindt 1e ronde KO nipt winnen :D

Tijd voor wat comic relief.

Als je het begrip "sarcasme" in deze niet inziet zit je echt veeeeel te diep bij badr in de poepert.

blackadder
12-11-2014, 03:14
Als je het begrip "sarcasme" in deze niet inziet zit je echt veeeeel te diep bij badr in de poepert.
:hugegrin:

Nosferatu187
12-11-2014, 03:25
zwarte adder viel van de ladder.

taygym
12-11-2014, 10:45
Leuke partijen hoor... maar dat hele titelkandidaat systeem slaat helemaal nergens op.
Holzken moet een contendertoernooi vechten om z'n titel te reclaimen?
Wat een poppenkast.

Ook in Japan stond niet de top 4 van Glory.

Wheelie
29-01-2015, 22:30
https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85027636&x-yt-ts=1422503916&v=kUC5XJg9uzw#t=291

Wheelie
29-01-2015, 22:31
https://www.youtube.com/watch?v=JxO3ccfsnQc

Wheelie
29-01-2015, 22:32
https://www.youtube.com/watch?v=Dfw8y-ySU7w&feature=youtu.be<a href="https://www.youtube.com/watch?v=Dfw8y-ySU7w&amp;feature=youtu.be" target="_blank">
https://www.youtube.com/watch?v=Dfw8y-ySU7w&amp;feature=youtu.be (https://www.youtube.com/watch?v=Dfw8y-ySU7w&feature=youtu.be)

e-type
30-01-2015, 00:49
Schattig tasje, Errol

Nosferatu187
30-01-2015, 01:05
Schattig tasje, Errol

mooie hoge hakken erbij en dan is hij compleet.

Anderson
30-01-2015, 01:42
Wat lippenstift

blackadder
30-01-2015, 02:35
Oh nevermind. Ik had de video met Errol eerst gekeken.

mario the count
30-01-2015, 11:41
Wat een slechte interviews , niet best dit hoor.

Jabdealer
30-01-2015, 14:03
Ben ik de enige die het erg opmerkelijk vind?

Daniels en Oliveira horen helemaal niet eens te mogen vechten voor een titel mogelijkheid als je het mij vraagt. Waar is bijvoorbeeld Marc de Bonte in dit verhaal en Karapet? Nu gaan dus nummers 7 en 8 tegen elkaar in de eerste ronde en de nummers 1 en 4... Dat slaat toch helemaal nergens op? Waarschijnlijk zal het antwoord liggen dat zij de Amerikaan Daniels in de finale willen hebben maar dan moet je ook stoppen met dat hele ranking verhaal te promoten op je site want qua geloofwaardigheid wordt het wel heel moeilijk dit te verkopen.

Haha ik kan me die partij nog wel herinneren tussen Valtellini en Daniels met zijn puntenkarate. Daniels werd helemaal afgepeld op het laatst.

Holzken is #1 en wie daarna komen mogen Valtellini, De Bonte en Kyshenko uitmaken. Lees je mee, Cor?

mario the count
30-01-2015, 14:50
Heel glory is niet meer geloofwaardig. Het glory schip is rustig aan het zinken.

Nosferatu187
30-01-2015, 15:18
kickboxing is dead.

Vince
30-01-2015, 15:21
Holzken heeft het sws verdiend om voor de belt te gaan. Wint hij dit toernooi niet dan heeft degene die het toernooi wint weer alle recht om een titel partij te draaien.

Ik heb iig zin in het event. Zimmerman is nooit saai. En nicky moet dit kunnen hebben, wat dan de partij Holzken vs valtelini 2 oplevert. Iets waar ik ook alweer naar uitkijk.

Dusss ik blijf lekker kijken naar het 'zinkende schip'.

mario the count
30-01-2015, 22:02
Holzken heeft het sws verdiend om voor de belt te gaan. Wint hij dit toernooi niet dan heeft degene die het toernooi wint weer alle recht om een titel partij te draaien.

Ik heb iig zin in het event. Zimmerman is nooit saai. En nicky moet dit kunnen hebben, wat dan de partij Holzken vs valtelini 2 oplevert. Iets waar ik ook alweer naar uitkijk.

Dusss ik blijf lekker kijken naar het 'zinkende schip'.

Kijken doe ik ook zeker wel, maar spendeer er geen geld meer aan. UfC geeft je meer waar voor je geld en daar vind ik de matchmaking beter. Maar zodra de videos online zijn ga ik er ook zeker even voor zitten, wel alleen voor partijen van bijv holzken, van roosmalen en andere toppers.

blackadder
30-01-2015, 22:58
UfC geeft je meer waar voor je geld en daar vind ik de matchmaking beter.
Spendeer ik ook geen geld aan.

mario the count
30-01-2015, 23:06
Spendeer ik ook geen geld aan.
Ik soms wel, het lukt me alleen niet meer zo goed om wakker te blijven met events in de vs, in dat geval kan ik het net zo goed de volgende ochtend terugkijken op fightnext.

lopez86
30-01-2015, 23:13
Ik soms wel, het lukt me alleen niet meer zo goed om wakker te blijven met events in de vs, in dat geval kan ik het net zo goed de volgende ochtend terugkijken op fightnext.

Tip: download m via kickasstorrents, veel beter kijkplezier en met een beetje verbinding binnen een halfuurtje binnen.

Nosferatu187
30-01-2015, 23:14
Tip: download m via kickasstorrents, veel beter kijkplezier en met een beetje verbinding binnen een halfuurtje binnen.

precies wat ik ga doen, ook altijd met boxing matches.

mario the count
30-01-2015, 23:24
Tip: download m via kickasstorrents, veel beter kijkplezier en met een beetje verbinding binnen een halfuurtje binnen. ik zal het eens checken volgende keer. Ik zie de events ook wel eens op spotnet staan, weet alleen niet of die er de dag erop al op staan.

BIG Lebowski
31-01-2015, 01:07
Glory? What Glory?

Stannos
31-01-2015, 23:19
Tip: download m via kickasstorrents, veel beter kijkplezier en met een beetje verbinding binnen een halfuurtje binnen.

Idd! prima kwaliteitje

lopez86
31-01-2015, 23:50
ik zal het eens checken volgende keer. Ik zie de events ook wel eens op spotnet staan, weet alleen niet of die er de dag erop al op staan.

Bij kickasstorrents staat ie er meestal binnen een paar uur na het evenement al op, veelal in HD kwaliteit.
Meestal word ik zondag rond een uur of 10 wakker, dus als de mainevent rond een uur of 4 snachts bezig is de volgende ochtend spoilers vermijden, die torrent downloaden, ondertussen opfrissen om vervolgens te kijken tijdens ontbijt.
Echt een prima ochtendritueeltje.

jantje11
06-02-2015, 08:33
http://youtu.be/HPRDTltvixg

Vince
06-02-2015, 09:04
Rico en errol hebben er zin in.

LightHeavyWeight
06-02-2015, 10:06
Die staredowns, het is soms toch wel een beetje triest. Alsof je de tegenstander echt zo haat omdat hij dezelfde uit de hand gelopen hobby beoefend. Gewoon normaal doen en even handje geven past veel beter bij de normen en waarden van de vechtsport dan met je vuist in iemand's gezicht te gaan zitten duwen.
Zimmerman zou overigens nog wel iets meer spieren kunnen aanmaken ten koste van zijn vetpercentage maar goed, zegt niet altijd alles.

Leventdepevent
06-02-2015, 10:08
ik dacht precies hetzelfde pfffff gewoon een handgeven en klaar...goh wat irriteer ik me hier aan zeg

Mauro
06-02-2015, 11:07
Kan iemand de dames een bordje pasta geven?
Tjesis wat een gratenkudten zeg.

cornelus
06-02-2015, 11:55
Kan iemand de dames een bordje pasta geven?
Tjesis wat een gratenkudten zeg.lol
(gewoon een week niet gegeten om maar zo skinny mogelijk voor de dag te komen)

het is inderdaad allemaal nogal ackward

lopez86
06-02-2015, 12:04
Kan iemand de dames een bordje pasta geven?
Tjesis wat een gratenkudten zeg.

Echt he.

Tony
06-02-2015, 12:54
Mannen. Wedden kan in het wedkantoor.

http://www.mixfight.nl/forum/forumdisplay.php?57-Wedkantoor-Place-Your-Bet

Stannos
06-02-2015, 16:14
Komt het op tv? Rtl misschien?

Emilio
06-02-2015, 16:29
treurig gedrag zeg. hoop dat Verhoeven hem sloopt.

Nosferatu187
06-02-2015, 16:44
ik dacht precies hetzelfde pfffff gewoon een handgeven en klaar...goh wat irriteer ik me hier aan zeg

echt zimmerman weer op zijn zieligst.

mario the count
06-02-2015, 19:39
+1 , jammer dat het weer zo moet. Slopen doe je in de ring , buiten de ring gewoon respect en van elkaar af blijven.

tarantula
06-02-2015, 21:00
Enig idee hoelaat ze vechten?

raoul-gtr
06-02-2015, 21:41
Ze gaan niet dammen of zo , errol komt om te slopen War!!!!