PDA

View Full Version : Slechte kijkcijfers voor Glory 18



RedDawn
13-11-2014, 20:04
Glory 18 heeft slechts 352.000 kijkers getrokken. Dit zijn de slechtste kijkcijfers van Glory toe nu toe op Spike Tv.

Glory slaagt er dus niet een substantieel kijkerspubliek aan zich te binden. Samen met een schuld van bijna 40 miljoen dollar lijkt me dat het einde van Glory in zicht is.

Nosferatu187
13-11-2014, 20:09
goodnight sweet prince.

Kemal
14-11-2014, 11:42
zijn niet de kijkcijfers om naar huis te schrijven nee..

pronk
14-11-2014, 12:19
Niet gek met zo'n fightcard

Fasada
14-11-2014, 13:01
Zelf denk ik dat de slechte kijkcijfers niet alleen aan de ´slechte´ fightcard ligt. Dat er geen grote namen op stonden was duidelijk maar denk dat Glory eerder moet gaan zoeken naar consistentie. De meeste kijkers kennen de vechters toch niet en ook veel grote namen ook niet. Wat Glory moet doen is dat ze elke maand of om de twee weken (best KO's of reruns) een programmering hebben staan zodat mensen het langzaam kunnen gaan volgen en vechters gaan herkennen.

Als je bijvoorbeeld 5 maanden ´pauze´ neemt dan begrijp ik heel goed dat men minder kijkcijfers krijgt. Het momentum wat zij hadden na tot aan het debacle van hun PPV hadden ze moeten gebruiken maar helaas kozen zij veel te vroeg om een PPV evenement te doen. Dat is een domme inschatting geweest die veel mensen zagen aan komen.

Met hun volgende evenement in December hoop ik en denk ik ook dat de nummers weer omhoog zullen gaan want dan komt het gewoon frequent op TV en dat is wanneer mensen dingen gaan oppakken. Je zag het ook met de K-1, die werd zo vaak getoond op eurosport dat mijn oude buurman ineens begon mee te praten over vechten en een praatje probeerde te maken "heb je die KO gezien van Pieter Aarts" ;)

RedDawn
14-11-2014, 13:42
Zelf denk ik dat de slechte kijkcijfers niet alleen aan de ´slechte´ fightcard ligt. Dat er geen grote namen op stonden was duidelijk maar denk dat Glory eerder moet gaan zoeken naar consistentie. De meeste kijkers kennen de vechters toch niet en ook veel grote namen ook niet. Wat Glory moet doen is dat ze elke maand of om de twee weken (best KO's of reruns) een programmering hebben staan zodat mensen het langzaam kunnen gaan volgen en vechters gaan herkennen.

Als je bijvoorbeeld 5 maanden ´pauze´ neemt dan begrijp ik heel goed dat men minder kijkcijfers krijgt. Het momentum wat zij hadden na tot aan het debacle van hun PPV hadden ze moeten gebruiken maar helaas kozen zij veel te vroeg om een PPV evenement te doen. Dat is een domme inschatting geweest die veel mensen zagen aan komen.

Met hun volgende evenement in December hoop ik en denk ik ook dat de nummers weer omhoog zullen gaan want dan komt het gewoon frequent op TV en dat is wanneer mensen dingen gaan oppakken. Je zag het ook met de K-1, die werd zo vaak getoond op eurosport dat mijn oude buurman ineens begon mee te praten over vechten en een praatje probeerde te maken "heb je die KO gezien van Pieter Aarts" ;)


Je hebt helemaal gelijk. Alleen schort er veel aan de marketing en planning van Glory. Het volgende Glory evenement wordt op 19 december gehouden. Dat is over vier weken en nog steeds heeft Glory geen locatie bekend gemaakt of reclame gemaakt. Dat wordt weer een debacle!

Anderson
14-11-2014, 14:20
idd

Richelieu
14-11-2014, 18:47
Op deze manier ben ik benieuwd of men echt een zo'n grote adem heeft om dit lang vol te kunnen houden. Die "pauze" van 5 maanden was natuurlijk enorm funest voor de Amerikaanse markt.

Nosferatu187
14-11-2014, 19:09
waren het 5 maanden?

Fasada
14-11-2014, 19:53
21 Juni was Glory 17 en hun PPV evenement

RedDawn
14-11-2014, 20:10
21 Juni was Glory 17 en hun PPV evenement

Met minder dan 5000 buys. :(