PDA

View Full Version : Gedachten over UFC interim heavyweight titel.



hankmoody
14-11-2014, 00:34
He gasten,

Eigenlijk vanaf het moment dat ik hoorde dat er een gevecht plaats zou vinden tussen Hunt en Werdum voor de interim titel, zag ik het als dikke bullshit. Er namelijk een man die vorig jaar Hunt k.o. heeft getrapt en in het verleden ook Werdum met een paar stoten buiten bewust zijn sloeg.

Het had in mijn ogen beter geweest als de winner van Hunt vs Werdum tegen de winnaar van JDS vs Miocic zou vechten voor de interim titel.

Met nog een mooie gedachte. Alhoewel.. ik niet weet of ik het mooi zal vinden, namelijk JDS vs Cain IIII.

Ik wou deze gedachten even met jullie delen en ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Marchant
14-11-2014, 02:33
JDS heeft ook ruim een jaar niet gevochten, dus vind niet dat hij een rematch verdiend.
Miocic zou wel een shot mogen hebben vind ik , in ieder geval meer dan Hunt.
Die voor zijn partij tegen nelson gewoon 2 loses heeft staan

kentaro
14-11-2014, 05:29
JDS heeft ook ruim een jaar niet gevochten, dus vind niet dat hij een rematch verdiend.
Miocic zou wel een shot mogen hebben vind ik , in ieder geval meer dan Hunt.
Die voor zijn partij tegen nelson gewoon 2 loses heeft staan

Tegen Bigfoot was het een draw trouwens.
Alleen van JDS verloren en daarvoor had hij 4x op rij gewonnen.

fifi23
14-11-2014, 09:04
Tegen bigfoot was een Win. Bigfoot had aan de doping gezeten. Dus alleen verloren van JDS en dat was niet een tikpartijtje voor JDS

Marchant
14-11-2014, 11:15
klopt ben in de war

YoMarK
14-11-2014, 11:24
Dit is gewoon slimmer voor de UFC. Winnaar van deze partij mag dan tegen Cain als die nog eens ooit fit gaat worden, daarna is het weer de beurt aan JDS, maar dat hebben er in ieder geval weer wat partijen plaatsgevonden. anders zit het daar bovenin helemaal vast.

S.B.
14-11-2014, 11:29
Die heavyweight division is samen met de flyweight echt de minst interessante. Er zit zo weinig diepgang in dat het eigenlijk gewoon heel saai is.

Klassikl
16-11-2014, 22:27
Hele interim belt is gewoon onzin. Wanneer je binnen een jaar je titel niet kan verdedigen of op zijn minst een partij op papier hebt staan om hem te verdedigen, mogen ze van mij de titel van je afpakken. Om de (oud) kampioen in zijn volgende partij een gegarandeerde titelshot te geven.

Velasquez heeft nu al 13 maanden niet gevochten. En met herstellen + camp komen hier minimaal 4 maanden bij. Dan is het 17 maanden geleden na zijn laatste partij. Het lijkt mij echter dat Werdum nu ook wel wat tijd vrij wil. Dus het zal vanaf nu eerder 6 maanden dan 4 zijn.

En wat wanneer Werdum straks geblesseerd raakt? Dan kunnen ze niet anders dan de partij opschuiven, want Velasquiz MOET nu tegen Werdum knokken. Anders raakt Werdum zijn interim titel kwijt zonder een partij te draaien.

Bromios
17-11-2014, 11:36
Dat tijd vrij willen zijn vind ik echt zo'n gelul. Je bent nu aan je carrière bezig dus je gaat er maar staan. elke 6 maanden vechten en zo niet dan je titel kwijt. Kun je weer achteraan gaan staan.

Er staan nu af en toe gasten in de ring die we al 2 jaar niet meer gezien hebben maar wel gelijk weer voor de titel mogen gaan.