PDA

View Full Version : Klitschko vs Pulev geen uitzending?



T15Boxing
14-11-2014, 17:55
Ik zie het niet op RTL7 teletext staan voor morgen. Komt het omdat Darten een voorkeur heeft tegenover boksen of omdat HBO het ook gaat uitzenden in Amerika?

T15Boxing
14-11-2014, 17:56
En niet dat ik erg van streek ben, Michael van Gerwen is vele male meer entertaining om naar te kijken dan Wladimir tegenwoordig.

Anderson
14-11-2014, 18:18
Niet iedereen kan boksen maar iedereen kan wel wat pijltjes gooien. meer kijkers dus

RedDawn
14-11-2014, 20:25
Duitse RTL zendt het uit. Zal trouwens weer een zaadpartij worden.

Nosferatu187
14-11-2014, 22:57
stomme pijltjes.

Minotauro
15-11-2014, 12:12
Heavyweight boksen is echt helemaal kapot gemaakt

ijsbier
15-11-2014, 12:47
Heavyweight boksen is echt helemaal kapot gemaakt

Dat de huidige champ toevallig geen showman is en zich zelf "the greatest of all time" noemt betekent niet dat ze niet meer kunnen boksen. Klitschko is gewoon zo technisch en sterk dat niemand bij hem in de buurt kan komen.

hoelaat begint trouwens die partij?

Leventdepevent
15-11-2014, 14:22
Dat de huidige champ toevallig geen showman is en zich zelf "the greatest of all time" noemt betekent niet dat ze niet meer kunnen boksen. Klitschko is gewoon zo technisch en sterk dat niemand bij hem in de buurt kan komen.

hoelaat begint trouwens die partij?
op rtl begint om 10 over 10 de countdown....kwart voor 11 de partij

Nosferatu187
15-11-2014, 14:41
Once again Wladimir Klitschko 62-3 (52) will take on the #2 heavyweight in the world when he faces Kubrat Pulev 20-0 (11) tomorrow night. If he wins tomorrow and then a further two particular bouts against the Chisora-Fury winner on Nov 29 and whoever the WBC champion is by the summer next year he could hold a legitimate claim to being the most dominant heavyweight champion of all time.

I want to distinguish that I see the likes of Muhammad Ali, Joe Louis, Evander Holyfield and George Foreman as greater fighters on the all time greatest fighter list but in terms of pure heavyweight domination Klitschko is hard to rival.
A lot of this is due to a lack of competition in his era but a person can’t choose when they are born. For me the biggest competition is Joe Louis who won 26 consecutive title fights before losing to Ezzard Charles. Larry Holmes was heavyweight champion from 1978 when he pipped Ken Norton until 1985 when he lost to Michael Spinks. Lennox Lewis touched two era’s with wins over Holyfield, Tyson, Tua and Mercer and then fortunately against Vitaly Klitschko. Rocky Marciano retired undefeated with wins over an aged Joe Louis, Joe Walcott and Ezzard Charles. The only other would be the great Jack Johnson who kept knocking out any white hopes that came along for years.

For me Wladimir’s achievements match up to any of these legends whether he gets the credit he deserves or not. All his achievements are even greater when you think he was considered finished 10 years ago after his 3rd knockout defeat against Lamont Brewster. Since then he has dominated the division for a decade. He has won 16 fights and beaten the number 2 fighter of different times in Ruslan Chagaev, David Haye and Alexander Povetkin. One can perhaps question the competition but he has simply beaten whats put in front of him. He has beaten 10 previously undefeated fighters and never been out-boxed his entire career. He has completely reinvented his style to cover for his suspect chin with the help of the late Emmanuel Steward and could be the undisputed champion by next year.

He has 3 fights he needs to win to make a huge claim and cement his legacy. Kubrat Pulev is one of his toughest fights to date. He is the only fighter that has boxing skills that can rival Wladimir’s. Pulev has great footwork, hand speed a good jab and rapid straight right. He boasts wins over Dimitrenko, Ustinov and Tony Thompson so this is a huge test.
I think Pulev has a much better chance than Fury or Chisora of beating Wlad but if he does get through tomorrow one of these Brits will be his next fight. Fury and Chisora fight on November 29 in a final eliminator for Wladimir’s WBO title. Fury would be interesting because he rivals Klitschko in height and is undefeated and Chisora because they simply don’t like each other going back to Wlad pulling out of two title defences against Del Boy.

If he successfully defends again the governing bodies would surely give him the chance a nearly 40 years old to unify the division by winning the WBC title vacated by his brother. Haitian Bermaine Stiverne is the current champion but the undefeated American duo Deontay Wilder and Bryant Jennings are waiting in the wings.
If Wladimir could become undisputed champion then who could argue his quality. Of course talk is cheap and Wladimir needs to win these fights in the ring. There are young, hungry fighters out there and perhaps defeat is waiting for Wladimir tomorrow night but I for sure wouldn’t bet against him completing this treble.

Pahlavan
15-11-2014, 15:30
Goed artikel die hierboven door nosferatu is geplaatst.
Hoewel ik het met anderen eens ben dat Wladimir niet altijd spectaculair is om naar te kijken (ik vond Vitali spectaculairder) kan men niet ontkennen dat hij technisch solide is en dat hij de afgelopen jaren iedereen compleet heeft gedomineerd. Groot, klein, snel, langzaam, kortom allerlei type vechters. Plus het feit dat zowel hij en zijn broer veel buiten de ring hebben bereikt en echt veel meer zijn dan alleen een paar boksers. Heb ik persoonlijk erg veel respect voor.

Bovendien kan men zijn weg er naartoe bekritiseren, maar hij wint wel bijna alles op (t)ko. Het is niet een Tyson stijl van als een stier erop af en KO slaan maar technisch gezien wel slim hoe hij vechters langzaam maar zeker afbreekt.

Nosferatu187
15-11-2014, 15:43
ik vind hem dus ook (mee eens hierboven) goed om naar te kijken, hij draait puur om techniek en boxen is nou eenmaal technisch als je niet van zulke vechters houd (mayweather inclusief) kun je beter niet naar boxen kijken vind ik.

Nosferatu187
15-11-2014, 15:44
en voor de rest is het toch ook niet zijn schuld dat er niet meer betere vechters zijn?

T15Boxing
15-11-2014, 16:23
Klitschko is natuurlijk de beste maar je kunt hem wel degelijk verwijten voor de staat van de zwaargewichten. Hij maakt zijn partijen te saai, wacht teveel en tegen Povetkin had hij een record aantal clinches. Jaren geleden tegen Ibragimov in Amerika liet hij zo'n rot partij zien dat ze in hem in de VS niet eens meer willen uitzenden. Hij heeft opeens weer een kans gekregen in Amerika, maar ik weet wel zeker dat HBO hem weer gaat droppen als hij nog een saaie clinchfest heeft.

Nosferatu187
15-11-2014, 16:36
povetkin kwam ook rennend met zijn hoofd naar beneden binnen hoe moest hij anders niet gaan clinchen?

T15Boxing
15-11-2014, 20:28
Door niet in paniek te raken. Er zijn echt meer manieren om daarmee om te gaan, en nee het was toch echt Klitschko die meestal de clinch initieerde.

overeemfanboy
15-11-2014, 22:08
klitschko is 1 van de saaiste boksers, gaan mensen in NL daar echt naar kijken? Glory werd ook al niet uitgezonden trouwens en dat is best triest. alleen badr hari krijgt nog goede kijkcijfers. Groves vs Froch scoorde betere kijkcijfers dan Glory en dat lijkt mij dan ook de reden dat het volgende gevecht van Groves wel op RTL Fight Night komt. @ 22november

Misschien dat RTL 7 Glory gewoon live moet uitzenden ook al is het snachts.

Nosferatu187
15-11-2014, 22:36
ik ga straks klitschko kijken ja.

T15Boxing
15-11-2014, 22:45
Ik ook. Trouwens het komt ook op Sport 1, voor degen die ook ziggo of een andere service hebben.

ijsbier
16-11-2014, 00:14
pfff klitschko laat m gewoon bewust wegkomen .....

Pahlavan
16-11-2014, 00:38
Wat een stelletje debielen die commentatoren van sport1. Dit is het tweede gevecht van Wladimir waarbij ze denken dat de vrouw van Vitali, Wladimir's vrouw is.

Nosferatu187
16-11-2014, 00:47
ik hoop maar dat hij vanavond op zijn andere wang gaat slapen. :D

T15Boxing
16-11-2014, 01:19
Hmm, indrukwekkend. Wat kan die Wladimir toch hard meppen zeg.

mario the count
16-11-2014, 11:55
Vroeger, toen de heavyweight partijen nog leuk waren. Dat waren pas tijden.

Stannos
16-11-2014, 12:01
Ik heb ook geen enkele seconde gedacht dat Pulev kon winnen.. Indrukwekkend!

Leventdepevent
16-11-2014, 13:19
ik vond het overigens nog best lang duren, na die eerste knockdown na 30 seconden had ik al zoiets van dit duurt geen 3 rondes meer

Kemal
16-11-2014, 20:33
vond het toch nog een leuke pot, de show eromheen ook..

Pahlavan
17-11-2014, 18:37
https://www.youtube.com/watch?v=TSrtW50noMc&list=UUCQ3Tp3Qn5b0byhH1rvCjLA

Mooi hoe die broeders nooit een gevecht van elkaar missen en altijd bij elkaar in de hoek staan.

Fightfan
18-11-2014, 00:11
Wladimir staat op eenzame hoogte. Jammer dat zijn oppositie geen schijn van kans maakt, maar daar kan hij niets aan doen!

Fightfan
18-11-2014, 00:17
https://www.youtube.com/watch?v=TSrtW50noMc&list=UUCQ3Tp3Qn5b0byhH1rvCjLA

Mooi hoe die broeders nooit een gevecht van elkaar missen en altijd bij elkaar in de hoek staan.


Bedankt, prachtige video.