PDA

View Full Version : Jones: Two fights and I am the GOAT, moving to heavyweight



Soulbringer320
21-11-2014, 00:12
On Monday UFC (http://www.mixedmartialarts.com/mma.cfm?go=news.search&phrase=UFC) light heavyweight champion Jon Jones (http://www.mixedmartialarts.com/f/54494EFC3CC798A0/Jon-Jones/) said he is two fights away from being the GOAT, and moving up to heavyweight. One of the two fights takes place Jan 3, vs. Daniel Cormier (http://www.mixedmartialarts.com/f/53958F286CF4E375/Daniel-Cormier/). The other is rematch with Alexander Gustafsson (http://www.mixedmartialarts.com/f/6D0BC38F2330A9C3/Alexander-Gustafsson/).
"I'm right around the corner," said Jones as transcribed by Brett Okamoto (https://twitter.com/bokamotoESPN) for ESPN (http://espn.go.com/blog/MMA/post/_/id/21457/). "I need to finish the race, and the race, for me, is [Cormier] and Alexander.
"As far as being the greatest of all time, I think me beating Gustafsson and DC -- how do you argue that? The argument is just gone, you know what I mean? I do believe I have the best résumé in the sport's history. I don't think anyone has beaten as many champions as I have. To go on what I've already done and beat DC and Gustafsson? I just think no matter who your favorite is, you can't deny I'm the best in the game."
"I consider [the Gustafsson] fight a win, but it's not a win to others. Me beating Gustafsson and DC would be, 'OK, this dude beat the baddest dudes of the last 10 years. He's beat them all.'
"There's always going to be a new guy, right? You beat DC, Gustafsson -- now there's Anthony [Johnson]. Everybody wants to see me against Anthony. But I mean, after those two [Cormier and Gustafsson], I would consider the division cleared."
"Those two fights and I would consider the division cleared and that's when you entertain superfights. I've been training with heavyweights for years now. I know I would do really good against them, and that would be the next chapter."
"[Velasquez] would be a hell of a fight, man. It would be a fight of my life. That's what it's about, though. I've been in one of those fights where I'm bleeding and I'm exhausted and it's not fun to be a part of. The Gustafsson fight -- not fun. I'd be willing to do that for the right champion, though, and the fans."

YoMarK
21-11-2014, 11:22
Statistisch gezien heeft hij helemaal gelijk natuurlijk. En ook al vind ik het een arrogante kwal, z'n gevechten zijn nooit saai.
Alleen kan je nooit de GOAT zijn als je jezelf een GOAT noemt. :)

Leventdepevent
21-11-2014, 11:27
Alleen kan je nooit de GOAT zijn als je jezelf een GOAT noemt. :)
dat kan/kon er in mijn ogen maar 1 en dat is Muhammed Ali...."I am the greatest, i said that even before i knew i was"

Bromios
21-11-2014, 12:25
Hij moet eerst maar eens van Gus winnen denk ik zo.
Wat een frustratie heeft die vent toch. Zo goed en hij blijft maar hengelen naar respect en verafgoding. Maar dat krijgt hij niet want hij is een eikel en dat blijft hij. Hoe goed hij ook is.

Overhand Right
21-11-2014, 12:41
Helemaal eens met Jones' stukje. Wat kilo's aankomen en hij maakt imo serieus een kans tegen Velasquez...

hankmoody
21-11-2014, 16:42
ALs hij het voor elkaar krijgt van Gustafsson en Cormier te winnen zou een supergevecht wel heel vet zijn.

Ulis-E
22-11-2014, 06:35
het klopt gewoon wat ie zegt.. maar goed, eerst maar eens langs DC komen! ;)

kooivechter
22-11-2014, 12:33
Hmmm zo zie ik het nog niet. Heb die partij nog is terug gezien, en gustafson heeft duidelijk een puntenoverwinning behaald op Jones. Hij had kampioen moeten zijn. Maar goed sowieso 3 partijen voor hem int verschiet waar ik zeer naar uitkijk

T15Boxing
22-11-2014, 14:24
Zelfs met dit soort ambities blijven mensen zeuren, en als het hem ook nog lukt zullen er nog haters zijn.

Soulbringer320
23-11-2014, 01:01
Jones heeft echt niks te zoeken in de heavyweight....
En als die echt gaat, laat hem dan maar eerst tegen Nelson, Hunt, Brown of Big Foot gaan.
Daarna kijken we verder...

kentaro
23-11-2014, 03:49
Hoop echt dat DC hem verslaat..

Noahri
23-11-2014, 11:50
Er wordt al gesproken over een eventueel superfight met Fabricio Werdum.

Eindbaas
24-11-2014, 18:12
Nou eerst proberen dat gevecht te winnen tegen Daniel Cormier aka Carlton Banks. Ik zie DC nog wel winnen van Jones.

Turboknecht
27-11-2014, 15:33
Jones ducked Anthony Johnson.

YoMarK
27-11-2014, 15:46
Anthony Johnson gaat dadelijk z'n gewicht toch niet meer halen en ook naar HW.

Marchant
27-11-2014, 16:36
Ik zie hem niet winnen van DC, echt niet..

S.B.
27-11-2014, 18:29
Hoezo niet dan? Ik hoop het niet in ieder geval :)

Brainthief
28-11-2014, 11:44
Cormier gaat hem kapot maken. DC heeft barnett alle hoeken laten zien. Als of die gast 50kg woog leek het.

LJ Silver
28-11-2014, 11:55
Barnett is een compleet andere vechter dan Jones, dat kun je zo niet vergelijken.

Brainthief
28-11-2014, 13:21
Tuurlijk. Maar om aan te geven hoe goed DC worstelt.

king
28-11-2014, 13:59
Denk dat Jones er na zijn partij met DC weer zo bij zit:

http://oi40.tinypic.com/23ldysy.jpg

T15Boxing
28-11-2014, 14:32
Als je denkt dat DC gaat winnen prima maar om te doen alsof het een pak slaag wordt of een of ander mismatch is zo fucking lachwekkend. Geef gewoon toe dat je voorspelling je HOOP is en niet wat je echt denkt dat er zal gebeuren.

Turboknecht
28-11-2014, 15:24
Mee eens. Jones blijft natuurlijk een gruwelijk goede vechter. Daarom heb ik zoveel zin in deze partij. Een van de twee zal nu z'n eerst echte (Jones had een loss, maar was een DQ) nederlaag gaan lijden.

S.B.
28-11-2014, 15:26
Ik kan me er totaal geen voorstelling van maken nog, kan me niet herinneren dat er twee zulke verschillende vechters met zulke gelijke resultaten tegen elkaar stonden.
Hoop dat Cormier hem pakt, maar ik weet het echt niet.

Pr00f
28-11-2014, 16:35
Zolang Jones niet teveel eye-pokes uitdeelt zie ik Cormier dit ook wel winnen. Maar het wordt wel Cormiers lastigste uitdaging tot nu toe.

YoMarK
28-11-2014, 16:58
DC is gewoon een worstelaar, heeft een hele goede standup en maakt bovendien geen fouten. Jones kan alles, maar het valt wel op dat ie toch regelmatig wat gehavend uit de strijd komt.

Moet er niet aan denken dat DC gemakkelijk wint, want dan is aan de hele LHW divisie geen lol meer te beleven.

Hoop dus dat Jones wint. Veel veelzijdiger(dan DC) en leuker om naar te kijken.

Down under
28-11-2014, 18:05
Dit is een partij waarvan ik geen voorspelling van durf te doen. Ik hoop (ja ik ook) op Cormier. Wat een nachtmerrie is die man in de kooi. Hij smeet idd met Barnett alsof hij een pop was (!) Jones blijft een fenomeen, maar A. Gus heeft laten zien dat de man wel degelijk te pakken is. Wordt buitengewoon lastig, laten we hopen op een stunt.

K-1sunstarr
28-11-2014, 23:00
DC is gewoon een worstelaar, heeft een hele goede standup en maakt bovendien geen fouten. Jones kan alles, maar het valt wel op dat ie toch regelmatig wat gehavend uit de strijd komt.

Moet er niet aan denken dat DC gemakkelijk wint, want dan is aan de hele LHW divisie geen lol meer te beleven.

Hoop dus dat Jones wint. Veel veelzijdiger(dan DC) en leuker om naar te kijken.

Helemaal mee eens.