PDA

View Full Version : Vitor Belfort zegt beter en sterker te zijn zonder TRT...



king
25-11-2014, 12:28
http://www.mmanews.com/vitor-belfort-know-hard-believe-im-better-without-trt/

When speaking with SporTV (http://sportv.globo.com/site/programas/sensei-sportv/noticia/2014/11/alvo-de-criticas-belfort-revela-melhor-forma-sem-trt-mais-rapido-e-forte.html) recently, UFC Middleweight title contender Vitor Belfort (http://www.mmanews.com/tag/vitor-belfort/)made the claim that now that he is no longer on TRT, he is a better fighter.
“It was better for me (the end of TRT) because I left a boring treatment that was bothering me, and now I’m stronger, lighter and faster,” said Belfort.
“The Phenom” continued, “So, for me, it was wonderful. Doesn’t matter what my blood says, nor the result of the blood test. What matters is what is in my head. It was banned? There is no problem. I took 2014 to improve some techniques.”
He concluded, “I know that is hard to believe but I’m better now. I have been improving my skills, my kicks, my boxing, my endurance, my grappling, my strength and my footwork.”

king
25-11-2014, 12:28
Ben benieuwd hoe hij het doet tegen Weidman!

Brainthief
25-11-2014, 13:00
Kwak, kwak. Ik hoop dat weidman hem sloopt.

T15Boxing
25-11-2014, 13:04
Ik hoop dat hij Weidman sloopt.

Pansier
25-11-2014, 13:10
Ik hoop dat ze elkaar slopen.

S.B.
25-11-2014, 13:16
Als Vitor dit echt gelooft van zichzelf wordt het alleen maar gevaarlijker voor Weidman. Ben die Amerikanen en hun kapsones echt een beetje zat. Vond het ook heerlijk dat Mendes verloor van Aldo.

lopez86
25-11-2014, 14:03
Als Vitor dit echt gelooft van zichzelf wordt het alleen maar gevaarlijker voor Weidman. Ben die Amerikanen en hun kapsones echt een beetje zat. Vond het ook heerlijk dat Mendes verloor van Aldo.

Misschien heb ik iets gemist, maar hoezo heeft Weidman kapsones.

Tony
25-11-2014, 14:26
Weidman heeft destijds na zijn winst op Silva iets vaker de trashtalk-broek aangetrokken. Maar vind het overall reuze meevallen bij hem idd.

Ik ga in ieder geval voor Weidmann in deze. Begin Belfort irritant te vinden.

S.B.
25-11-2014, 14:38
Heeft het in de persconferenties het er over dat een partij met Silva easy-money is, Belfort is een juice-head, een cheater en geen partij voor hem, verder heeft hij nog wat van dat soort uitspraken gedaan. Je kan zeggen dat het zelfverzekerdheid is maar dan beredeneer je vanuit mijn optiek toch vooral uit jezelf en niet vanuit de onkunde van anderen.

Willem033
25-11-2014, 14:40
Heeft het in de persconferenties het er over dat een partij met Silva easy-money is, Belfort is een juice-head, een cheater en geen partij voor hem, verder heeft hij nog wat van dat soort uitspraken gedaan. Je kan zeggen dat het zelfverzekerdheid is maar dan beredeneer je vanuit mijn optiek toch vooral uit jezelf en niet vanuit de onkunde van anderen.

Weidman heeft geen woord gelogen.

T15Boxing
25-11-2014, 14:53
Ik kan ook een lange lijst uispraken maken die gebaseerd zijn op de waarheid, dat betekent niet dat ik dan alsnog geen klootzak kan zijn. Weidman heeft zijn ware kleuren laten zien sinds hij de titel won. En dat verbaast me ook niets aangezien hij omgaat met een zak stront als Matt Serra(ik heb het hier over wat hij destijds zei nadat Silva zn been brak maar dat is een andere topic).

LightHeavyWeight
25-11-2014, 15:01
Ik ga, mits de quoteringen een beetje redelijk zijn, dik geld zetten op Weidman. Dat kan gewoon niet misgaan ook al gun ik het hem absoluut niet.
Belfort ook niet trouwens.

hankmoody
25-11-2014, 16:08
Ik zie Belford wel van Weidman winnen. Kijk naar zijn laatste drie overwinningen, daarmee heeft hij zich in mijn ogen bewezen als een van de gevaarlijkste vechters in UFC. Hij traint al een tijdje met Henri hooft en bij de Blackzilians zijn ze altijd goed geweest met het worstelen, maar daar zitten nu ook gasten die echt kunnen kickboksen. Tegen een hele goede striker als Anderson Silva of Lyoto Machida zie ik Belford een kleine kans hebben, maar Weidman's striking is echt niet zo goed om alle wapens van Belford te controleren. Er hoeft maar een stoot of een trap door te komen en Weidman zit flink in de problemen.


https://www.youtube.com/watch?v=P-1Ns24On2U

willy123
25-11-2014, 16:52
Zijn gelul over god kan ik niet aanhoren, maar wat een puike HL zeg! Erg jammer dat het toen
net niet lukte om die armklem tegen bones ( 3.13 ) af te maken...

Turboknecht
25-11-2014, 17:03
Mee eens. Dat gezeik over Jezus en God is bijzonder vermoeiend. Vechten kan hij echter wel. Met Weidman heb ik helemaal niks, dus hoop dat die KO gaat tegen Belfort.

Willem033
25-11-2014, 17:10
Ik ga, mits de quoteringen een beetje redelijk zijn, dik geld zetten op Weidman. Dat kan gewoon niet misgaan ook al gun ik het hem absoluut niet.
Belfort ook niet trouwens.

Ik ook.
Er was iemand op het forum die met mij persoonlijk wilde wedden.
Weet even niet meer wie.
Als je dit leest stuur me even een pm.

Klassikl
26-11-2014, 13:44
War Weidman.

Als iemand deze Lion kan temmen is hij het wel.

Fasada
26-11-2014, 15:08
War Belfort!!!!

Mensen kunnen blijven haten wat ze willen deze man is voor mij de absolute pionier als het gaat om MMA! Hij is voor mij 1 van the last mohicans in de MMA wereld. Alle Pride sterren zijn gevallen en de oude UFC kampioenen ook en er is maar 1tje die nog overeind blijft en dat is the Old Lion...

Ik merk zelf ook dat ik meer en meer MMA moe word en dat ik mijn interesse begin te verliezen in het spelletje, ik word denk ik gewoon ook oud... Dus zodra er een oude naam op de kaart staat dan ben ik 9/10 keer voor de gasten van mijn generatie...

Ik ben ook niet zo fan van zijn interviews en zijn rare uitspraken maar zodra hij de kooi in stapt is het gewoon een beest. Ik weet dat die man een harde werker is en dat ondanks alle TRT gelul gewoon een kans maakt tegen Weidman. Is die favoriet? Nee maar kan Weidman pakken, Ja...

Daarnaast begin ik mij steeds meer te irriteren aan Weidman, zijn laatste opmerking over Anderson Silva schoot echt bij mij in de verkeerde keelgat en het constant bashen Belfort - misschien terecht - is ook een trucje die gaat irriteren...

blade
26-11-2014, 16:05
Ik merk zelf ook dat ik meer en meer MMA moe word en dat ik mijn interesse begin te verliezen in het spelletje, ik word denk ik gewoon ook oud... Dus zodra er een oude naam op de kaart staat dan ben ik 9/10 keer voor de gasten van mijn generatie...


ja daar heb ik ook last van kijk maar weinig ufc de laatste tijd maar voor deze partij ga ik er weer lekker voor zitten

Leventdepevent
26-11-2014, 16:13
Ik merk zelf ook dat ik meer en meer MMA moe word en dat ik mijn interesse begin te verliezen in het spelletje, ik word denk ik gewoon ook oud... Dus zodra er een oude naam op de kaart staat dan ben ik 9/10 keer voor de gasten van mijn generatie...


ja daar heb ik ook last van kijk maar weinig ufc de laatste tijd maar voor deze partij ga ik er weer lekker voor zitten

ik dacht al dat ik de enige was, ik kijk het ook nauwelijks meer. mn interesses liggen steeds meer bij het karate en uiteraard het boksen.

ChingChong
26-11-2014, 16:27
Ik merk zelf ook dat ik meer en meer MMA moe word en dat ik mijn interesse begin te verliezen in het spelletje, ik word denk ik gewoon ook oud... Dus zodra er een oude naam op de kaart staat dan ben ik 9/10 keer voor de gasten van mijn generatie...


ja daar heb ik ook last van kijk maar weinig ufc de laatste tijd maar voor deze partij ga ik er weer lekker voor zitten
MMA moe? TE veel MMA gekeken of weinig tijd ervoor de laatste tijd?

Fasada
26-11-2014, 18:03
MMA moe? TE veel MMA gekeken of weinig tijd ervoor de laatste tijd?


Denk dat het meer is, dat het gewoon niet meer bij te houden is. Het is nu een overkill aan gevechten. Elk weekend is er wel ergens een gevecht en mijn interesse gaat echt alleen uit naar de echte grote partijen waar ik het waard vind om in de nacht voor op te blijven.

Vroeger keek ik bijna alles en nu ga ik zelfs beslissing partijen uit de weg omdat het idd te veel tijd kost, daarnaast vind ik dat ze gewoon te veel vechters hebben waardoor het onmogelijk is om betrokken te raken bij zo een vechter. Nu vechten jongens soms maar 2 x per jaar en door zoveel gewichtsklassen wordt het bijna helemaal onmogelijk om alles goed te volgen...

Wheelie
26-11-2014, 19:32
War Belfort!!!!

Mensen kunnen blijven haten wat ze willen deze man is voor mij de absolute pionier als het gaat om MMA! Hij is voor mij 1 van the last mohicans in de MMA wereld. Alle Pride sterren zijn gevallen en de oude UFC kampioenen ook en er is maar 1tje die nog overeind blijft en dat is the Old Lion...


Helemaal mee eens, ik volg Vitor al vanaf '97 toen hij op jonge leeftijd het HW toernooi won. Fantastische vechter

War Vitor :thup:

pronk
27-11-2014, 00:08
Ik hoop vitor , maar ik vrees weidman.

blade
27-11-2014, 06:57
MMA moe? TE veel MMA gekeken of weinig tijd ervoor de laatste tijd?

nee niet MMA moe kijk het meestal een dag later op mijn media player de partijen terug. maar vind de partijen de laatste tijd niet om aan te zien vaak veel tegen geduw tegen het hek en veel grond gevechten het verliest mijn interesse gewoon maar er komen weer mooie partijen aan met leuke namen

Anderson
27-11-2014, 09:54
War Belfort!!!!

Mensen kunnen blijven haten wat ze willen deze man is voor mij de absolute pionier als het gaat om MMA! Hij is voor mij 1 van the last mohicans in de MMA wereld. Alle Pride sterren zijn gevallen en de oude UFC kampioenen ook en er is maar 1tje die nog overeind blijft en dat is the Old Lion...

Wat een onzin hij heeft meer verlies partijen dan Silva en verloor van Silva in 2011 door doping blijft die overeind. Als die weer tegen Silva staat krijgt die weer een pak op z'n broek.

Fasada
27-11-2014, 13:15
Wat een onzin hij heeft meer verlies partijen dan Silva en verloor van Silva in 2011 door doping blijft die overeind. Als die weer tegen Silva staat krijgt die weer een pak op z'n broek.

Wat is onzin? Dat Belfort één van de weinige is die over is gebleven van zijn generatie? Noem mij een handvol vechters die kans kunnen maken voor de UFC titel en die al zo lang mee draaien aan de top van MMA...

Verder beoordeel ik iemand niet op zijn record maar meer op waar die nu staat in zijn carrière en wat hij heeft gedaan om er weer boven op te komen. Daar kan ik alleen maar respect voor hebben.

Mark Hunt is voor mij het perfecte voorbeeld, die man was afgeschreven toen hij 6x verloor en hij heeft een record van 10-9 maar toch stond hij pas geleden te knokken voor de interim titel. Dat zijn de succesverhalen waar ik van geniet en dat zijn de gasten waar ik voor wakker blijf.

Het feit dat Belfort op zijn 19e jaar al UFC toernooi op zijn naam schreef en 10 jaar geleden UFC kampioen (2004) werd en hij weer de kans krijgt om deze opnieuw te pakken vind ik heel uitzonderlijk. Dat is iets wat ik veel vechters niet zie doen.

Tuurlijk zal jij terecht wijze op zijn TRT/Doping verhaal maar hoe komt het dat jongens als Henderson, Mir, Quinton Jackson, Wanderlei Silva, Ben Rothwell, Griffin, Bigfoot Silv ect niet in staat waren om deze uniek prestatie te leveren?

Je heb alle recht om dit aan te halen maar zelf geloof ik niet in sprookjes, als jij nooit een boete heb gekregen voor hardrijden hoef dat niet automatisch te betekenen dat je nooit hard heb gereden dus als je echt de doping kaart wil gebruiken dan ben je naïef om te geloven dat alle huidige kampioenen groot zijn geworden op een boterham met pindakaas.