PDA

View Full Version : Pacquiao vs. Mayweather



Pages : [1] 2

Minotauro
27-11-2014, 05:00
Na de overwinning van Pacquiao op Algieri is het voor de zoveelste keer gesprek van de dag in het boksen, maar zal het gevecht nu echt plaats vinden?

http://www.latinpost.com/articles/26618/20141126/manny-pacquiao-next-fight-pacman-will-knock-floyd-mayweather-out-says-freddie-roach.htm

Wat denken jullie?

Leventdepevent
27-11-2014, 11:50
ik geloof er niks van, maar hopen mag altijd...dus ik hoop dat het er ooit eens van komt

Facade
27-11-2014, 11:52
Ik hoop het ook inderdaad, maar het is erg lastig. Zeker nu Mayweather exclusief op Showtime uitkomt en Manny op HBO. HBO-Commentatoren zeiden overigens ook dat Roach wilde dat Manny terugging naar 140, dus als dat gebeurt lijkt het me dat het niet meer gaat gebeuren.

Anderson
27-11-2014, 12:04
Dan komt het gevecht nooit te nimmer Floyd kan de 140 bijna niet meer halen

pronk
27-11-2014, 13:54
freddie roach wil Danny Garcia tegen manny , denk vandaar de 140lb

Nosferatu187
27-11-2014, 14:40
Dan komt het gevecht nooit te nimmer Floyd kan de 140 bijna niet meer halen

what he said.

Minotauro
27-11-2014, 20:29
Zou wel echt zonde zijn... Dit gevecht is echt nodig. Ik las ook dat Arum eerst de markt in China wil openen, zodat het gevecht richting de 1 miljard kan gaan en dat Mayweather twee matches zou willen.

Nosferatu187
30-11-2014, 00:00
http://www.boxingnews24.com/wp-content/uploads/pac8915.jpg

T15Boxing
30-11-2014, 00:49
Op een gegeven moment lag het allemaal aan Mayweather en dat is nu nog steeds zo. Manny, Arum, olie arabieren en zelfs HBO en Showtime willen het gevecht dus het ligt nu nog maar aan 1 man.

pronk
30-11-2014, 05:24
Beetje bekrompen!

bryan
30-11-2014, 21:22
Op een gegeven moment lag het allemaal aan Mayweather en dat is nu nog steeds zo. Manny, Arum, olie arabieren en zelfs HBO en Showtime willen het gevecht dus het ligt nu nog maar aan 1 man.

Gaat er toch om dat May niet wil dat Arum eraan verdiend ?

Pahlavan
30-11-2014, 23:02
Gaat er toch om dat May niet wil dat Arum eraan verdiend ?

Ach het is altijd wel wat. Eerst lag het aan de doping test (Manny ging akkoord), toen over het feit dat hij niet 50/50 wilt splitten met Manny (Manny accepteerde) en nu gaat het om Arum.
Wel grappig dat 'Money' Mayweather die het over niets anders dan geld heeft en als motto heeft 'if it makes money, it makes sense' nu opeens een moraalridder is geworden en geen zaken met Arum wilt doen.

Zo geweldig als Floyd binnen de ring is, zo triest is hij er buiten. Het ligt nooit aan hem, hij heeft altijd gelijk, niemand anders snapt iets van boksen behalve hij, niemand vertelt de waarheid behalve hij etc etc.

Persoonlijk ben ik een beetje uitgekeken op dat gevecht. Begrijp me niet verkeerd, mocht het ooit plaatsvinden dan zal ik ongetwijfeld kijken maar dit gevecht had al jaren geleden moeten plaatsvinden.

Nosferatu187
30-11-2014, 23:07
en toch heeft pacvrouw hem meer nodig dan andersom.

Pahlavan
30-11-2014, 23:20
en toch heeft pacvrouw hem meer nodig dan andersom.

Pacvrouw? toon eens een beetje respect man. Als er iemand is die een vrouw is tussen die twee is het Floyd wel. Kom nou, geen rare dingen gaan zeggen nu he. :lol:

Maar wat betreft je punt dat Manny heb meer nodig heeft, volledig mee oneens. Bijna iedereen ziet Floyd momenteel als degene die Manny ontwijkt en niet andersom. Dus mocht dat gevecht nooit plaatsvinden, dan zal men altijd zeggen dat Floyd niet tegen Manny wilde vechten terwijl Manny alles deed om tegen Floyd te vechten. Een grote smet op Floyd's carriere. Ik snap dat je een Floyd fan bent en dat is je goed recht, maar dat moet jij toch ook in kunnen zien?!

Nosferatu187
30-11-2014, 23:42
http://img01.mundodeportivo.com/2012/12/11/Pacquiao-FOTO-Twitter_54357213229_54115221152_960_640.jpg

Pahlavan
30-11-2014, 23:43
Leuk. Ik heb honger, ga even Kenducky Floyd Chicken halen.
Fijne avond toegewenst.

Nosferatu187
30-11-2014, 23:46
neem voor mij ook een portie mee dan.

Pahlavan
30-11-2014, 23:53
neem voor mij ook een portie mee dan.

Sure mate.

http://26.media.tumblr.com/tumblr_kvx5d8TcxP1qa8cleo1_500.jpg

T15Boxing
30-11-2014, 23:58
Om de sfeer te verzachten, Ik denk dat beide fans hierom kunnen lachen:



https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jhruY8ju3xo

ijsbier
01-12-2014, 00:02
Floyd duckt die shit gewoon al jaren maar komt er mee weg omdat hij de amerikaanse media achter zich heeft.

Pahlavan
01-12-2014, 00:08
Om de sfeer te verzachten, Ik denk dat beide fans hierom kunnen lachen:



https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jhruY8ju3xo

Lol reps! :lol:

edit: must spread etc etc

pronk
01-12-2014, 13:43
en toch heeft pacvrouw hem meer nodig dan andersom.

Hahaha altijd mooi om tezien hoe de Floyd haters reageren , ze zijn vaak gefrustreerd maar de cijfers liegen niet.

ijsbier
01-12-2014, 15:00
Hahaha altijd mooi om tezien hoe de Floyd haters reageren , ze zijn vaak gefrustreerd maar de cijfers liegen niet.

Manny vecht tegen iedereen die ze voor hem zetten op welk moment dan ook, bij Floyd staat de business en het imago voorop, dan pas de sport; hij pikt altijd de tegenstanders uit die hij denkt te kunnen verslaan.

Ik zeg niet dat Floyd niet van Manny zou kunnen winnen, maar het is wel duidelijk dat hij geen risico's neemt.

arielhelwani
01-12-2014, 15:32
http://i59.tinypic.com/2ro1ies.png

Minotauro
01-12-2014, 18:07
Jezus Nosferatu, wat ben jij een sneu persoon geworden. De credits die ik je eerder gaf voor scherp commentaar verlies je nu keihard (en daarmee ook je geloofwaardigheid) na deze uitermate sneue en respectloze posts.

Iedereen weet hoe het zit, maar je houdt je dom, trollt of bent echt zo achterlijk als je posts doen vermoeden.

Nosferatu187
01-12-2014, 20:25
:mad: en ik heb nog wel die docu voor jullie geupload.

pronk
01-12-2014, 20:47
Manny vecht tegen iedereen die ze voor hem zetten op welk moment dan ook, bij Floyd staat de business en het imago voorop, dan pas de sport; hij pikt altijd de tegenstanders uit die hij denkt te kunnen verslaan.

Ik zeg niet dat Floyd niet van Manny zou kunnen winnen, maar het is wel duidelijk dat hij geen risico's neemt.

Ik wil Manny wel tegen maidana , of Canelo zien hoor of tegen cotto op 154lbs , met andere woorden als Floyd tegen, chris algieri, brandon rios , of bradley had gestaan had de hele wereld gezegt dat hij zijn tegenstanders had uitgekozen en een mismatch zou zijn.
Dus beetje larie koek he.

pronk
01-12-2014, 20:48
:mad: en ik heb nog wel die docu voor jullie geupload.


hahaha leuke docu ,Manny zijn skills zijn wel vooruit gegaan :)

Pahlavan
01-12-2014, 21:37
Ik wil Manny wel tegen maidana , of Canelo zien hoor of tegen cotto op 154lbs , met andere woorden als Floyd tegen, chris algieri, brandon rios , of bradley had gestaan had de hele wereld gezegt dat hij zijn tegenstanders had uitgekozen en een mismatch zou zijn.
Dus beetje larie koek he.

Manny is nog nooit een gevecht uit de weg gegaan en dat weet iedereen binnen dat bokswereldje. Het grote verschil tussen die 2 is, Manny wilt tegen Floyd maar omdat dat niet gaat vecht hij tegen anderen. Bij Floyd is dat precies andersom.

Laten we trouwens niet doen alsof Floyd niet van tegenstanders uitkiezen houdt hoor. Hij had een poll geplaatst waarbij fans konden stemmen op zijn volgende tegenstander, Amir Khan had deze poll ruim gewonnen van Maidana... tegen wie vocht Floyd? Juist.

Ps: Nosferatu, als Manny 'Pacvrouw' is, dan moet het gevecht toch juist plaatsvinden?! Floyd die houdt er toch juist van om vrouwen te slaan?! :lol:

pronk
01-12-2014, 21:49
Nogmaals weer larie koek ,

Pahlavan
01-12-2014, 22:18
Nogmaals weer larie koek ,

Sterk argument!

Nosferatu187
01-12-2014, 23:18
hahaha leuke docu ,Manny zijn skills zijn wel vooruit gegaan :)

yup

pronk
01-12-2014, 23:49
Sterk argument!

Op zo'n reactie wil je niet eens reageren , zit totaal geen kern van waarheid in.

Pahlavan
02-12-2014, 00:06
Op zo'n reactie wil je niet eens reageren , zit totaal geen kern van waarheid in.

Maar zou jij (als kenner), mij (als leek) even op de hoogte willen stellen van de waarheid svp?! Zou het op prijs stellen. En graag met echte bronnen en niet omdat Floyd het zegt. :)

Nosferatu187
02-12-2014, 00:57
Manny Pacquiao conqueror Juan Manuel Marquez believes that Floyd Mayweather Jr would be too good for the soon to be 36-year-old Pacquiao if the two fighters wind up facing each other in 2015.

Marquez, who has faced both of them, believes that Mayweather has too much for Pacquiao to deal with if that fight gets made. However, Marquez doesn’t think that Mayweather would be able to score a knockout over Pacquiao the way that he did, because he doesn’t see Mayweather as that type of fighter.

“Floyd would win, but no knockout,” Marquez said via estoenlinia.com. “We know that defensively Mayweather is the best in the world.”

It probably doesn’t matter what Marquez feels about a potential Mayweather-Pacquiao fight, because it’s highly unlikely the fight will ever get made. Mayweather would probably take the fight if the circumstances were right, but obviously things aren’t ideal for him.

Pacquiao recently signed a 2-year extension with Top Rank, and it would probably prove to be impossible for Mayweather to setup a fight against Pacquiao. There would likely be too many things that would get in the way of the fight ever taking place.

We’ve already seen before just how difficult it is for the two fighters to try and negotiate a fight, and I don’t see that changing now, even though Pacquiao has been beaten in the last two years. Based off those defeats, Pacquiao would be lucky if he could get a 70/30 split with Mayweather. But obviously, Pacquiao and his promoter Bob Arum would be looking for a split a lot closer to 50/50 with Mayweather.

That would ultimately keep the fight from taking place, because Mayweather isn’t going to give Pacquiao a 50-50 deal based off his nothing wins over Tim Bradley, Brandon Rios and Chris Algieri.

Mayweather’s wins in the last two years have been much more significant with victories over Miguel Cotto, Robert Guerrero, Saul “Canelo” Alvarez and Marcos Maidana. Additionally, Mayweather has been bringing in bigger pay-per-view numbers than Pacquiao recently, and that in turn would strengthen his resolve to insist on getting a much bigger split of the revenue.

Minotauro
02-12-2014, 02:19
Getript van zijn eigen urine die Mexicaan.

Pahlavan, zeg het ze. ze weten niets

Fightfan
02-12-2014, 02:40
Manny is nog nooit een gevecht uit de weg gegaan en dat weet iedereen binnen dat bokswereldje. Het grote verschil tussen die 2 is, Manny wilt tegen Floyd maar omdat dat niet gaat vecht hij tegen anderen. Bij Floyd is dat precies andersom.

Laten we trouwens niet doen alsof Floyd niet van tegenstanders uitkiezen houdt hoor. Hij had een poll geplaatst waarbij fans konden stemmen op zijn volgende tegenstander, Amir Khan had deze poll ruim gewonnen van Maidana... tegen wie vocht Floyd? Juist.

Ps: Nosferatu, als Manny 'Pacvrouw' is, dan moet het gevecht toch juist plaatsvinden?! Floyd die houdt er toch juist van om vrouwen te slaan?! :lol:

Iedereen kiest tegenstanders uit, ook Manny. Ik vind wel dat Floyd tegen Manny moet gaan.
Wel moet Manny niet spelen met catchweights. Want dat is ook niet eerlijk naar zijn tegenstanders toe.

Fightfan
02-12-2014, 02:41
Getript van zijn eigen urine die Mexicaan.

Pahlavan, zeg het ze. ze weten niets

Vraag maar aan Manny wat er gebeurt als je zo denkt over deze Mexicaan, die echt tegen iedereen staat.

pronk
02-12-2014, 02:45
Iedereen kiest tegenstanders uit, ook Manny. Ik vind wel dat Floyd tegen Manny moet gaan.
Wel moet Manny niet spelen met catchweights. Want dat is ook niet eerlijk naar zijn tegenstanders toe.

2x Amen :)

pronk
02-12-2014, 02:46
Vraag maar aan Manny wat er gebeurt als je zo denkt over deze Mexicaan, die echt tegen iedereen staat.

retteketet naar beter bed.

Nosferatu187
02-12-2014, 02:51
weetje welke fight ik echt zou willen zien, amir khan vs. floyd mayweather.

Pahlavan
02-12-2014, 08:18
Even snel een paar puntjes voor de heren hierboven de dag echt begint:

- laten we maar niet over catchweights beginnen want ook Floyd is daar niet vies van. Hij vocht tegen marquez op een gewicht waar marquez al jaren niet had gevochten en zelfs toen faalde Floyd om dat gewicht te halen.

- welk leuk dat je een interview van JMM post Nosferatu maar ik kan ook interviews van Mosley en De La Hoya posten waarin ze zeggen dat tegen Manny vechten juist moeilijker was. Dus wederom een valse conclusie. Bovendien staat er op youtube een compliatie van verschillende vechters, journalisten en ex vechters (waaronder tyson) die van mening zijn dat Floyd hem aan het ducken is. Moet je maar eens opzoeken, leuk filmpje.

- het feit dat Manny na 3 beukpartijen waarin beide heren flink moesten incasseren bereid was om een 4e keer tegen JMM te vechten toont aan wat voor vechter hij is en waarom hij zo geliefd is. Na Floyd's lastige partij tegen Oscar vroeg Oscar ook op een rematch maar nooit gekregen. Jammer. (Ps, marquez heeft een 5e gevecht tegen Manny geweigerd, dat je het weet).

Maar goed, jullie Floyd fans overtuigen dat hij duckt is net zo moeilijk als Floyd overtuigen dat hij vrouwen niet als bokszak moet gebruiken. Ik wens jullie verder een fijne dag heren. Kleed je warm, het is behoorlijk koud.

pronk
02-12-2014, 13:24
Manuel marquez knows!

Wiseguy
02-12-2014, 14:43
Manny are you ok? Are you ok Manny?

Fightfan
02-12-2014, 23:35
Even snel een paar puntjes voor de heren hierboven de dag echt begint:


- laten we maar niet over catchweights beginnen want ook Floyd is daar niet vies van. Hij vocht tegen marquez op een gewicht waar marquez al jaren niet had gevochten en zelfs toen faalde Floyd om dat gewicht te halen.


Floyd vocht tegen Coto (154) en De la Hoya (154) op het door hun gevraagde gewicht en kwam omhoog. En Manny liet hen op een catchweight vechten (147) en bij Cotto op 145(!!), zo ook bij Margarito (150).


Marquez vocht tegen Floyd op 142 en Floyd was 4 pond te zwaar, dit klopt. Pacman vocht de 3e keer met Marquez op 144........De 4e keer op 147.......Dat is nog zwaarder dan Marquez toen vocht.....


Ik hoop dat jij wel iets eerlijker wordt. Floyd kwam omhoog tegen meerdere vechters. Pacman liet Marquez ook omhoog komen twee keer, en liet Coto en de La Hoya weight-drained vechten.
Waarom wil Pacman geen rematch op 154 met Coto?


- welk leuk dat je een interview van JMM post Nosferatu maar ik kan ook interviews van Mosley en De La Hoya posten waarin ze zeggen dat tegen Manny vechten juist moeilijker was. Dus wederom een valse conclusie. Bovendien staat er op youtube een compliatie van verschillende vechters, journalisten en ex vechters (waaronder tyson) die van mening zijn dat Floyd hem aan het ducken is. Moet je maar eens opzoeken, leuk filmpje.


Ik vind het raar dat Floyd niet tegen Manny gaat. Want dit moet nu gebeuren. Dat de la Hoya Manny moeilijker vond is logisch, hij was een lijk in de ring. Tegen Floyd was hij in zijn comfort zone op zijn eigen gewicht.....


- het feit dat Manny na 3 beukpartijen waarin beide heren flink moesten incasseren bereid was om een 4e keer tegen JMM te vechten toont aan wat voor vechter hij is en waarom hij zo geliefd is. Na Floyd's lastige partij tegen Oscar vroeg Oscar ook op een rematch maar nooit gekregen. Jammer. (Ps, marquez heeft een 5e gevecht tegen Manny geweigerd, dat je het weet).


Manny weigerde Marquez ook een aantal jaren een rematch. Daarnaast weigerde hij Coto een rematch op 154.......
Dit doen alle vechters beste Pavlan.


Maar goed, jullie Floyd fans overtuigen dat hij duckt is net zo moeilijk als Floyd overtuigen dat hij vrouwen niet als bokszak moet gebruiken. Ik wens jullie verder een fijne dag heren. Kleed je warm, het is behoorlijk koud.


Ik weet niet of hij ducked, dat lijkt mij sterk aangezien hij tegen iedereen durfde te vechten. Mosley en de La Hoya weigerden Floyd ook lange tijd een partij.

Ik vind dit slecht voor het boksen, want ik wil de beste tegen de beste zien. Maar het gebeurd wel en ook kampioenen doen dit. Voorbeelden zijn teveel om op te noemen.


Als we qua resultaten kijken is Mayweather de veel betere boxer.

pronk
03-12-2014, 00:45
Mayweather is the best, Will Destroy Pacqiuao easy" De La Hoya

Oscar zijn woorden

https://www.youtube.com/watch?v=9p5oUr3tNWk

T15Boxing
03-12-2014, 00:47
op het einde van de dag maakt het allemaal niet uit wat anderen vinden. We kunnen er alleen achter komen als ze allebei in de ring stappen.

Mayweather heeft nog maar twee gevechten op zn contract over, dus 2015 is waarschijnlijk zijn laatste jaar. Nog twee kansen over voor deze gevecht anders gaat de sport eindelijk verder zonder hun.

ijsbier
03-12-2014, 00:51
Mayweather is the best, Will Destroy Pacqiuao easy" De La Hoya

Oscar zijn woorden

https://www.youtube.com/watch?v=9p5oUr3tNWk

Waarom komt die partij dan niet als het zo'n makkie zou zijn? Ik zeg niet dat ik zeker zou weten wie wint, maar makkelijk wordt het sowieso niet.

Minotauro
03-12-2014, 05:00
De la hoya wordt geciteerd, maar zegt nergens letterlijk dat Mayweather Pacquiao sloopt. Dit is overigens net na een gevecht en laten we niet vergeten dat De la hoya een promotor is die de laatste jaren veel met Mayweathers company samenwerkt om gevechten neer te zetten. Win win voor beiden, ongeacht of het waar zou zijn of niet.

Even een vraag, waarom hebben mensen een hekel aan Manny? Hij duckt niet, hij vecht tegen iedereen, iedereen vecht wel eens op catchweight en hoe grotere bokser je bent hoe meer eisen je kan stellen (dus dat dwingen FMJ en Pac alleei af), en Pacquiao zegt nooit lelijke dingen, slaat geen vrouwen en steunt zijn vaderland wat keer op keer geteisterd wordt door rampen en armoede. Waarom haat naar Pacquiao? Iemand van de Mayweather nuthuggers een verklaring?

Pahlavan
03-12-2014, 08:27
Floyd vocht tegen Coto (154) en De la Hoya (154) op het door hun gevraagde gewicht en kwam omhoog. En Manny liet hen op een catchweight vechten (147) en bij Cotto op 145(!!), zo ook bij Margarito (150).


Marquez vocht tegen Floyd op 142 en Floyd was 4 pond te zwaar, dit klopt. Pacman vocht de 3e keer met Marquez op 144........De 4e keer op 147.......Dat is nog zwaarder dan Marquez toen vocht.....


Ik hoop dat jij wel iets eerlijker wordt. Floyd kwam omhoog tegen meerdere vechters. Pacman liet Marquez ook omhoog komen twee keer, en liet Coto en de La Hoya weight-drained vechten.
Waarom wil Pacman geen rematch op 154 met Coto?




Ik vind het raar dat Floyd niet tegen Manny gaat. Want dit moet nu gebeuren. Dat de la Hoya Manny moeilijker vond is logisch, hij was een lijk in de ring. Tegen Floyd was hij in zijn comfort zone op zijn eigen gewicht.....




Manny weigerde Marquez ook een aantal jaren een rematch. Daarnaast weigerde hij Coto een rematch op 154.......
Dit doen alle vechters beste Pavlan.




Ik weet niet of hij ducked, dat lijkt mij sterk aangezien hij tegen iedereen durfde te vechten. Mosley en de La Hoya weigerden Floyd ook lange tijd een partij.

Ik vind dit slecht voor het boksen, want ik wil de beste tegen de beste zien. Maar het gebeurd wel en ook kampioenen doen dit. Voorbeelden zijn teveel om op te noemen.


Als we qua resultaten kijken is Mayweather de veel betere boxer.

1: ik begrijp niet zo goed waarom je met een lijst van catchweight gevechten komt aangezien ik nergens heb gezegd dat Manny niet op catch weights vecht, ik zei dat Floyd dat ook doet en dat het daarom geen valide argument is.

2: met alle respect maar ik heb nog nooit een vechter horen claimen dat Manny gevechten duckt maar jij denkt van wel? Je weet nog wat Manny met Cotto deed toch?! Niet bepaald hetzelfde als wat Floyd met Oscar deed. En voordat je gaat beginnen over op welke gewichten ze vochten, luister als iemand een gevecht accepteert moet men daarna ook niet gaan zeiken. Wel heel makkelijk anders: win je dan heb je het goed gedaan, verlies je dan lag het aan het gewicht.

3: Als mensen nog steeds na jaren niet willen toegeven dat Floyd duckt dan heb ik verder ook weinig te zeggen. Kan iemand mij anders één legitieme reden geven waarom het gevecht niet heefts plaatsgevonden? Er is geen gevecht wat Floyd meer zal opleveren (hij houdt van money toch?!), en Manny ging akkoord met alle eisen die Floyd stelde.

ps: Floyd heeft sowieso een geschiedenis van vechters ducken. Sergio Martinez (in zijn prime, niet die met de knieën van een 70 jarige man van nu) was bereid op een gewicht van 150 met een purse split van 80/20 tegen Floyd te vechten. Maar goed, houdt Floyd niet van he.

Pahlavan
03-12-2014, 08:28
Mayweather is the best, Will Destroy Pacqiuao easy" De La Hoya

Oscar zijn woorden

https://www.youtube.com/watch?v=9p5oUr3tNWk


https://m.youtube.com/watch?v=h45j85g39Lc

'Manny was my toughest opponent'

Oscar zijn woorden.

pronk
03-12-2014, 11:57
47-0-0
hard work dedication :)

Minotauro
03-12-2014, 12:58
Pronk, kan je antwoord geven op mijn vraag? Of ga je mij hier ducken en onzin roepen als Floyd?

pronk
03-12-2014, 14:16
Pronk, kan je antwoord geven op mijn vraag? Of ga je mij hier ducken en onzin roepen als Floyd?

Ben je een beetje gefrustreerd?

Minotauro
03-12-2014, 15:12
Typisch.. Immitatiegedrag

Nosferatu187
03-12-2014, 15:24
In what has to be interpreted as terrible news for Top Rank and WBO welterweight champion Manny Pacquiao (57-5-2, 38 KOs), his fight against Chris Algieri (20-1, 8 KOs) last month brought in just over 300,000 pay-per-view buys, according to boxing businessman Rick Glaser. The 300,000, if true, is the lowest pay-per-view number Pacquiao has brought in since earlier in his career.
The reason why it’s such a negative thing that Pacquiao brought in such a low figure for his fight against Algieri is due to Pacquiao wanting to face Floyd Mayweather Jr. If Pacquiao only brought in a little over 300,000 for the Algieri fight then it makes it difficult for him and his promoter Bob Arum to justify asking for a purse split of 60-40 or better.
With pay-per-view totals of 300,000 for the Algieri fight, Pacquiao would be lucky to get a 70-30 purse split for a fight against Mayweather. The thing is it’s highly unlikely that Arum and Pacquiao would ever accept a 70-30 purse split in a fight against Mayweather. But with Pacquiao’s horrible PPV numbers for his fight against Brandon Rios, and now his possibly poor numbers against Algieri, you can make an argument that Pacquiao doesn’t even deserve a 70-30 purse split for a Mayweather fight.
I think Pacquiao would be lucky if he got an 80-20 split for a fight against Mayweather. If Mayweather is pulling in well over 1 million pay-per-view buys for his fights, and Pacquiao is bringing in just over 300,000 buys, then it doesn’t make sense for Mayweather to give Pacquiao a 60-40 or even 70-30 split. We’re talking 80-20 here.
In hindsight, it was a horrible idea by Arum to have Pacquiao fight the little known Algieri instead of a better known fighter that casual boxing fans had heard of and care about. Pacquiao should have vetoed that idea when Arum brought it up, because it didn’t take a genius to see that the fight wouldn’t do well on pay-per-view.

Minotauro
03-12-2014, 16:01
No one cares, alleen de promotera.. make the fight happen

Pahlavan
03-12-2014, 16:44
In what has to be interpreted as terrible news for Top Rank and WBO welterweight champion Manny Pacquiao (57-5-2, 38 KOs), his fight against Chris Algieri (20-1, 8 KOs) last month brought in just over 300,000 pay-per-view buys, according to boxing businessman Rick Glaser. The 300,000, if true, is the lowest pay-per-view number Pacquiao has brought in since earlier in his career.
The reason why it’s such a negative thing that Pacquiao brought in such a low figure for his fight against Algieri is due to Pacquiao wanting to face Floyd Mayweather Jr. If Pacquiao only brought in a little over 300,000 for the Algieri fight then it makes it difficult for him and his promoter Bob Arum to justify asking for a purse split of 60-40 or better.
With pay-per-view totals of 300,000 for the Algieri fight, Pacquiao would be lucky to get a 70-30 purse split for a fight against Mayweather. The thing is it’s highly unlikely that Arum and Pacquiao would ever accept a 70-30 purse split in a fight against Mayweather. But with Pacquiao’s horrible PPV numbers for his fight against Brandon Rios, and now his possibly poor numbers against Algieri, you can make an argument that Pacquiao doesn’t even deserve a 70-30 purse split for a Mayweather fight.
I think Pacquiao would be lucky if he got an 80-20 split for a fight against Mayweather. If Mayweather is pulling in well over 1 million pay-per-view buys for his fights, and Pacquiao is bringing in just over 300,000 buys, then it doesn’t make sense for Mayweather to give Pacquiao a 60-40 or even 70-30 split. We’re talking 80-20 here.
In hindsight, it was a horrible idea by Arum to have Pacquiao fight the little known Algieri instead of a better known fighter that casual boxing fans had heard of and care about. Pacquiao should have vetoed that idea when Arum brought it up, because it didn’t take a genius to see that the fight wouldn’t do well on pay-per-view.

Mayweather's ppv numbers waren ook drastisch achteruit gegaan beide keren tegen Maidana hoor. Waarom denk je dat hij, in tegenstelling tot voorheen, niet zijn grote waffel opentrok en ppv number bekend maakte van dat gevecht? Weet de precieze aantallen niet aan mijn hoofd maar het is te googlen (alsnog wel hoger dan die van Manny, dat wel volgens mij). Maar logisch, niemand zat op Mayweather tegen Maidana te wachten net zo min als op Manny tegen Algieri.
Ik weet niet wie dat artikel heeft geschreven maar dat Manny 'lucky' moet zijn met een 80-20 split is natuurlijk riooljournalistiek. Maar goed, helaas kan iedereen (bij alle sporten) tegenwoordig een artikel plaatsen en is kwaliteit vaak zoek.

Anderson
03-12-2014, 17:09
993.000 vind ik niet weinig rematch krijg je meestal geen hogere cijfers dan het eerste gevecht.

Pahlavan
03-12-2014, 17:35
993.000 vind ik niet weinig rematch krijg je meestal geen hogere cijfers dan het eerste gevecht.

Dat is zeer zeker weinig vergeleken met wat men gewend is van Mayweather. En vergeet niet dat er een gruwelijk goede undercard aanwezig was met vechters die veel kijkers trekken, namelijk Amir Khan en die Floyd wannabe Adrien Broner.

Fightfan
03-12-2014, 20:45
1: ik begrijp niet zo goed waarom je met een lijst van catchweight gevechten komt aangezien ik nergens heb gezegd dat Manny niet op catch weights vecht, ik zei dat Floyd dat ook doet en dat het daarom geen valide argument is.

Jij zei:

file:///C:\Users\THUISM~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\ 01\clip_image001.png Originally Posted by Pahlavan file:///C:\Users\THUISM~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\ 01\clip_image002.png (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?p=1276751#post1276751)
Even snel een paar puntjes voor de heren hierboven de dag echt begint:

- laten we maar niet over catchweights beginnen want ook Floyd is daar niet vies van. Hij vocht tegen marquez op een gewicht waar marquez al jaren niet had gevochten en zelfs toen faalde Floyd om dat gewicht te halen.

Ik liet zien dat het in het geval van Manny vrijwel altijd zo is in zijn voordeel: Zelfs 2 keer bij Marquez die jij aanhaalde? Raar dat dit bij Manny geen probleem is……. Bij Floyd kun jij maar 1 voorbeeld noemen….ik bij Manny al 5………………... Dat jij zo oneerlijk reageert zegt meer over jou Pavlan. Dit laat het volgende qoute ook zien.



2: met alle respect maar ik heb nog nooit een vechter horen claimen dat Manny gevechten duckt maar jij denkt van wel? Je weet nog wat Manny met Cotto deed toch?! Niet bepaald hetzelfde als wat Floyd met Oscar deed. En voordat je gaat beginnen over op welke gewichten ze vochten, luister als iemand een gevecht accepteert moet men daarna ook niet gaan zeiken. Wel heel makkelijk anders: win je dan heb je het goed gedaan, verlies je dan lag het aan het gewicht.

Waarom wilde Pacman niet een rematch op 154 tegen Cotto? Ik noemde dit in mijn vorige post……Kijken of hij het nogmaals met Cotto kan doen als deze op gewicht is. Hetzelfde was met Oscar het geval geweest.

Inderdaad moeten Cotto en Oscar niet piepen, zij stemden in met het gevecht. Maar jij moet ook niet piepen dat Mayweather fair won terwijl hij ruim boven zijn gewicht vocht!

Daarnaast is het zo dat ook Pacman rematch weigerde met Marquez voor lange tijd……Nu Marquez dit een keer doet piept iedereen, waarom bij Manny niet?



3: Als mensen nog steeds na jaren niet willen toegeven dat Floyd duckt dan heb ik verder ook weinig te zeggen. Kan iemand mij anders één legitieme reden geven waarom het gevecht niet heefts plaatsgevonden? Er is geen gevecht wat Floyd meer zal opleveren (hij houdt van money toch?!), en Manny ging akkoord met alle eisen die Floyd stelde.

Bob Arum? Dat Floyd liever een makkelijkere pay day wil? Er zijn talloze redenen. Maar als Floyd tegen iedereen vecht, behalve Manny dan bewijst dit niet dat hij bang is of ducked. Nogmaals: Ik wil dat deze partij er komt.



ps: Floyd heeft sowieso een geschiedenis van vechters ducken. Sergio Martinez (in zijn prime, niet die met de knieën van een 70 jarige man van nu) was bereid op een gewicht van 150 met een purse split van 80/20 tegen Floyd te vechten. Maar goed, houdt Floyd niet van he.

Pacman was ook niet bereid tegen Martinez te vechten, wel Coto op 145 laten vechten, dan wil hij graag maar niet op Cotto zijn gewicht.

Laat staan dat beiden Floyd en Manny niet tegen Paul Williams wilden……Martinez en Marquez vechten echt tegen iedereen.
Dat beide Pacman en Floyd niet tegen Martinez gingen begrijp ik, hij is te zwaar voor hen.
Zoals ik het knap vond dat Floyd tegen Alvarez ging, deze was ook te zwaar.

Nosferatu187
03-12-2014, 22:43
yup martinez in zijn prime zou een groot probleem zijn geweest, cotto durfde het ook pas aan toen hij zag dat hij geblesseerd was.

Fightfan
04-12-2014, 00:26
yup martinez in zijn prime zou een groot probleem zijn geweest, cotto durfde het ook pas aan toen hij zag dat hij geblesseerd was.

Niemand zou deze partij snel nemen. Martinez was echt heel goed en stond echt tegen iedereen, zoals Marquez.

Fightfan
04-12-2014, 00:27
Dat is zeer zeker weinig vergeleken met wat men gewend is van Mayweather. En vergeet niet dat er een gruwelijk goede undercard aanwezig was met vechters die veel kijkers trekken, namelijk Amir Khan en die Floyd wannabe Adrien Broner.

Het is inderdaad verminderd. Ook bij Pacman is het sterk teruggelopen.

Pahlavan
04-12-2014, 11:15
Jij zei:

file:///C:\Users\THUISM~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\ 01\clip_image001.png Originally Posted by Pahlavan file:///C:\Users\THUISM~1\AppData\Local\Temp\msohtmlclip1\ 01\clip_image002.png
Even snel een paar puntjes voor de heren hierboven de dag echt begint:

- laten we maar niet over catchweights beginnen want ook Floyd is daar niet vies van. Hij vocht tegen marquez op een gewicht waar marquez al jaren niet had gevochten en zelfs toen faalde Floyd om dat gewicht te halen.

Ik liet zien dat het in het geval van Manny vrijwel altijd zo is in zijn voordeel: Zelfs 2 keer bij Marquez die jij aanhaalde? Raar dat dit bij Manny geen probleem is……. Bij Floyd kun jij maar 1 voorbeeld noemen….ik bij Manny al 5………………... Dat jij zo oneerlijk reageert zegt meer over jou Pavlan. Dit laat het volgende qoute ook zien.



Waarom wilde Pacman niet een rematch op 154 tegen Cotto? Ik noemde dit in mijn vorige post……Kijken of hij het nogmaals met Cotto kan doen als deze op gewicht is. Hetzelfde was met Oscar het geval geweest.

Inderdaad moeten Cotto en Oscar niet piepen, zij stemden in met het gevecht. Maar jij moet ook niet piepen dat Mayweather fair won terwijl hij ruim boven zijn gewicht vocht!

Daarnaast is het zo dat ook Pacman rematch weigerde met Marquez voor lange tijd……Nu Marquez dit een keer doet piept iedereen, waarom bij Manny niet?



Bob Arum? Dat Floyd liever een makkelijkere pay day wil? Er zijn talloze redenen. Maar als Floyd tegen iedereen vecht, behalve Manny dan bewijst dit niet dat hij bang is of ducked. Nogmaals: Ik wil dat deze partij er komt.



Pacman was ook niet bereid tegen Martinez te vechten, wel Coto op 145 laten vechten, dan wil hij graag maar niet op Cotto zijn gewicht.

Laat staan dat beiden Floyd en Manny niet tegen Paul Williams wilden……Martinez en Marquez vechten echt tegen iedereen.
Dat beide Pacman en Floyd niet tegen Martinez gingen begrijp ik, hij is te zwaar voor hen.
Zoals ik het knap vond dat Floyd tegen Alvarez ging, deze was ook te zwaar.

1: Canelo Alvarez, gedwongen naar een catch weight. Kortom, beide vechters zijn niet vies van catch weights. Of moet ik het nog eens herhalen?

2: Gek he, dat Manny na 3 keer weinig zin had om een 4e keer tegen Marquez te vechten?! (Uiteindelijk alsnog gevochten) Beetje een scheve vergelijking met Floyd's situatie omtrent Oscar.

3: Dat er sprake was van een Manny vs Martinez gevecht een aantal jaar geleden is me ontgaan maar wat ik wel weet is dat Manny aan Arum had aangegeven dat hij bereid was om tegen de winaar can Cotto vs Martinez te vechten en Arum had dit voorgesteld. Waarom het gevecht niet heeft plaatsgevonden weet ik niet maar misschien aan gedacht dat Cotto daar weinig zin in had?! Of moet het perse aan Manny liggen?!

4: Arum is al jaren Manny's promoter, waarom zei Floyd dan niet vanaf het begin dat het gevecht niet kan plaatsvinden zolang Arum er is? Omdat het wederom een excuus is. Eerst doping, toen geld, en toen dat allemaal werd geaccepteerd opeens Arum. Juist want Floyd is natuurlijk een echte moraalridder ja.

Maar ik ben blij dat zowat alle journalisten en vechters inmiddels inzien dat Floyd toch echt aan het ducken is, dat is wat belangrijk. Is. Wat jij en ik vinden doet er weinig toe.

Bovendien is dit een kansloze discussie want ik blijf van mening dat Floyd al jaren aan het ducken is en als jij als Floyd fan inmiddels nog steeds niet erkent dat het zo is, zal ik je ook NOOIT kunnen overtuigen.

Pahlavan
04-12-2014, 11:32
https://www.youtube.com/watch?v=fJDTzWRWc34

pronk
04-12-2014, 12:10
weetje welke fight ik echt zou willen zien, amir khan vs. floyd mayweather.

Zou ook een mooi gevecht , denk dat khan veel moeilijker is om tegen tevechten dan pacquiao.

Minotauro
04-12-2014, 13:08
Khan moeilijker dan Pacquiao, kijk jij boksen vriend? Of vergelijk je wikipedia records?

pronk
04-12-2014, 13:59
Als het enkel om de wikipedia records zou gaan dan is Pacquiao zijn record veel beter, gefrustreerde.

Minotauro
04-12-2014, 14:57
Nu kan je wel antwoord geven. Waarom heb je nou zo'n hekel aan Manny dan?

pronk
04-12-2014, 17:34
Omdat het geen vragen zijn , maar een aanname en verwijt (slimmerd).
Ik heb nooit beweerd een hekel aan Manny te hebben , ik kan ook geen hekel aan hem hebben want ik ken hem totaal niet als persoon.

Anderson
04-12-2014, 17:44
weetje welke fight ik echt zou willen zien, amir khan vs. floyd mayweather.

Zou ook een mooi gevecht , denk dat khan veel moeilijker is om tegen tevechten dan pacquiao.

Kijken jullie eigenlijk wel boksen?

Nosferatu187
04-12-2014, 17:47
nee ik type zomaar random zinnen omdat ik het leuk vind.

Fightfan
04-12-2014, 17:52
1: Canelo Alvarez, gedwongen naar een catch weight. Kortom, beide vechters zijn niet vies van catch weights. Of moet ik het nog eens herhalen?

Bij Canelo was het precies in the middle Pahlavan. Ik vind het niet erg dat jij als fan Manny omhoog wil halen, maar jouw vergelijkingen herhaal jij steeds. Terwijl deze, qua catchweights echt niet kloppen.



2: Gek he, dat Manny na 3 keer weinig zin had om een 4e keer tegen Marquez te vechten?! (Uiteindelijk alsnog gevochten) Beetje een scheve vergelijking met Floyd's situatie omtrent Oscar.

En de rematch na Manny-Marquez deel 2? Hoe lang duurde deze? En toen deze kwam moest Marquez ook omhoog in gewicht, 2 pond hoger dan bij Floyd v.s. Marquez, wat jij bij Mayweather bekritiseerde?

Jij bent echt oneerlijk bezig. Niemand praat over deel 4, waar Marquez weer omhoog kwam, naar 147.



3: Dat er sprake was van een Manny vs Martinez gevecht een aantal jaar geleden is me ontgaan maar wat ik wel weet is dat Manny aan Arum had aangegeven dat hij bereid was om tegen de winaar can Cotto vs Martinez te vechten en Arum had dit voorgesteld. Waarom het gevecht niet heeft plaatsgevonden weet ik niet maar misschien aan gedacht dat Cotto daar weinig zin in had?! Of moet het perse aan Manny liggen?!

Ja het ligt aan Manny, aangezien hij niet tot 154 wil vechten. Het is dus geen probleem als het met een catchweight is waarbij Cotto veel moet inleveren, 144!

Het ligt dus aan Manny. En eerlijk gezegd: Met catchweights is dat altijd zo bij Manny dat zijn tegenstanders benadeeld worden. Dit omdat Manny voordeel haalt. Het is natuurlijk eigen schuld als ze verliezen, dit ben ik met jou eens, maar het is een nadeel voor deze vechters. Mag ik dit niet zeggen?



4: Arum is al jaren Manny's promoter, waarom zei Floyd dan niet vanaf het begin dat het gevecht niet kan plaatsvinden zolang Arum er is? Omdat het wederom een excuus is. Eerst doping, toen geld, en toen dat allemaal werd geaccepteerd opeens Arum. Juist want Floyd is natuurlijk een echte moraalridder ja.

Nee, ik vind Floyd een walgelijk persoon. Maar het gaat om zijn kwaliteiten als vechter. Ik vond Tyson en anderen ook niets. Maar als ik praat, praat ik ook over feitelijkheden. Ik ben het eens dat Floyd veel eisen neerlegt, soms terecht, soms overdreven.

Maar 50-50 of zelfs 60-40 is niet eerlijk.

Niet qua kijkersinkomsten, niet qua prestaties. Floyd won alles en Manny ging k.o. tegen Marquez (waar hij aan het winnen was!) en verloor onterecht tegen Bradley.

Manny vraagt ook altijd het maximale. Arum denkt steeds dat Floyd Manny nodig heeft, dit is nu net niet zo.



Maar ik ben blij dat zowat alle journalisten en vechters inmiddels inzien dat Floyd toch echt aan het ducken is, dat is wat belangrijk. Is. Wat jij en ik vinden doet er weinig toe.

Dan had jij jezelf de reactie kunnen besparen.


Bovendien is dit een kansloze discussie want ik blijf van mening dat Floyd al jaren aan het ducken is en als jij als Floyd fan inmiddels nog steeds niet erkent dat het zo is, zal ik je ook NOOIT kunnen overtuigen.

Ik ben geen fan van Floyd en ook niet van Manny, ik vind fan zijn van iemand die net als ons naar de wc gaat vreemd. We blijven hoop houden samen:

http://www.boxingnews24.com/2014/12/roger-mayweather-says-manny-pacquiao-has-earned-his-shot/

Ik wil graag dat deze partij er komt en ik vind Pacman een groot kampioen. Daarom snap ik Mayweather niet, ik denk dat hij de partij zeker wint als deze er komt. Dit zal zijn legacy cementen. Al zal men daarna weer met Golovkin komen, net zolang tot hij vechters bevecht die 10 kilo zwaarder zijn en verliest.

Maar ja, zoals Pacman de shots bepaald welke vechter hij bevecht, zo doet Floyd dit ook. Dit zal altijd in boksen zo blijven en het is jammer dat vechters zo droom partijen ontlopen, niet willen vechten, voor een makkelijker tegenstander kiezen, eisen overdreven opschroeven etc.
Daar spelen promotors ook een rol in!

Soms denk ik dat Mayweather blijft hypen tot het ultieme en ze dan hun zakken weer vullen.....
Maar we zullen zien.

Minotauro
04-12-2014, 20:03
Nemen jullie in deze discussie ook het biologische verschil mee? Mayweather hoort van nature met zijn lengte en postuur al meer te wegen dan Manny. Het gaat er niet alleen om hoe veel de tegenstander weegt of hoe ver ze elkaar tegemoet komen, maar neem dan ook mee hoe veel Manny in zijn carriere is aangekomen

Nosferatu187
04-12-2014, 22:42
gerucht gaat nu dat er misschien toch nog mayweather vs pacman komt in 2015.

cornelus
04-12-2014, 22:54
Gezellig.

Nosferatu187
10-12-2014, 00:26
Showtime analyst Paulie Malignaggi believes that the main reason why Manny Pacquiao (57-5-2, 38 KOs) and his team have been dragging their feet in the negotiations with Floyd Mayweather Jr (47-0, 26 KOs) in the past is because they feel that it’s a fight that they can’t win.

Malignaggi says that with Mayweather being the A-side and Pacquiao clearly being the B-side in the negotiations then Pacquiao and his team should be willing to agree to whatever terms that Mayweather lays out. In other words, if Pacquiao and his team really wants the fight against Mayweather then they should be willing to accept the deal that’s offered to them.

Malignaggi notes that Pacquiao won’t get a great deal, but then again he doesn’t deserve a great deal considering that he’s now bringing in one-third of the pay-per-view numbers that Mayweather is bringing in.

If Pacquiao wants a better deal, then he needs to beat Mayweather and then get a better deal in the rematch when they start negotiations. But Malignaggi feels that Pacquiao’s team isn’t confident in his chances against Mayweather, which is why he feels they want more money than they as the B-side deserve.

“You cannot tell me Mayweather is not the A side in this fight. He’s undefeated, he’s been a champion longer, and he hasn’t been knocked out obviously because he’s undefeated,” Malignaggi said via thaboxingvoice. “Pacquiao in this case is delivered as the B side. When you’re the B side you come in as the underdog. You have no say in the negotiations. You take what they give you, and you sign the contract. Floyd is the A side, he calls the shots. They are so adamant about [Mayweather’s demands] because they know they won’t win the fight, and it won’t be competitive.”

I totally agree with Malignaggi. Pacquiao and his team should be willing to agree to whatever purse split that Mayweather offers in order for them to get the fight. If Mayweather offers a 70-30 or 75-25 purse split, then Pacquiao and his team should be open to accepting those terms if they want the fight. With Mayweather bringing in the bigger pay-per-view numbers recently and with him having the unbeaten record, he’s clearly the A-side in the negotiations. He doesn’t really need to face Pacquiao unless he’s getting the lion’s share of the money. But if Pacquiao’s management are going to try and hold out for a better deal then I don’t see how the fight can get made, because Mayweather understands that he’s the A-side and he’s not likely to accept a 60-40 purse split or better for a fight against Pacquiao. The two fighters appear to be going in different directions right now with Pacquiao’s pay-per-view numbers sliding and Mayweather’s remaining strong.

Minotauro
10-12-2014, 01:19
Met Malignaggi eens. Regel het gevecht nou maar gewoon

pronk
10-12-2014, 03:32
Talk is over make it happen 2015!

Wheelie
13-12-2014, 11:14
https://www.youtube.com/watch?v=owVYjoy4BYA

Pahlavan
13-12-2014, 11:25
Ik geloof pas dat het gevecht plaatsvindt wanneer ik ze in de ring zie staan en de bel voor ronde 1 luidt.

off-topic: een ander gevecht waar ik ook zoooo erg op hoop is Canelo vs Cotto!

Minotauro
13-12-2014, 11:43
Gaat die komen denk je? Hoop dan wel op Cotto.

Pahlavan
13-12-2014, 12:35
Gaat die komen denk je? Hoop dan wel op Cotto.

Ik denk het wel aangezien beide types zijn die tegen de beste willen vechten. Volgens de la hoya zijn de onderhandelingen al bezig maar Cotto wilt graag in New York vechten en Canelo in Vegas.

Dat zou, op Floyd vs Manny na, toch wel een van de grootste gevechten zijn op dit moment. Kijk graag naar beide vechters maar heb ook een lichte voorkeur voor Cotto.

Facade
13-12-2014, 12:52
Zou echt mooi zijn. Ik ben alleen wel benieuwd naar hoe HBO en Showtime het dan gaan oplossen. Beiden hebben geloof ik exclusieve contracten dus, behalve als HBO en Showtime willen samenwerken, hebben zowel Manny als Floyd het niet in eigen hand.

tarantula
13-12-2014, 13:20
Ik denk dat het gevecht wel gaat komen nu de hype is groter dan paar jaar geleden, ik hoop dat het geen anticlimax wordt.

Fightfan
13-12-2014, 13:29
No more excuses:

http://www.fightnews.com/Boxing/mayweather-manny-pacquiao-bob-arum-guys-ducking-us-years-273400

De partij kan nu echt gemaakt worden. Als Manny meent wat hij zegt en instemt.
Als hij dit doet en Floyd komt weer met excuses, dan is het duidelijk dat Floyd niet wil!

Wat Floyd zegt in bovenstaande komt logisch over. Dus kijken of Floyd ook gaat handelen naar wat hij zegt!

Anderson
13-12-2014, 13:37
Canelo v.s. cotto gaat wel komen volgend jaar. Floyd v.s. Manny heb ik nog m'n twijfels over of het gaat gebeuren.

Wheelie
13-12-2014, 14:10
https://cdn3.vox-cdn.com/thumbor/1dP0ohqHtINVWboXuC-TogkH4WM=/0x80:1934x1369/400x267/assets.sbnation.com/uploads/chorus_image/image/44331082/usa-today-8085716.0.jpg "We want the fight. We are ready. Let's make it happen. May 2nd. Floyd Mayweather versus Manny Pacquiao. Let's do it."
Floyd Mayweather spoke with Showtime's Steve Farhood tonight during a show he was promoting in San Antonio, and was asked specifically about Manny Pacquiao. Mayweather didn't hold back, saying he wants that fight for May 2, but also noting that the prior money offer of $40 million for Pacquiao is no longer there.
Here's what Mayweather had to say...
"I would love to fight Manny Pacquiao. We tried to make it happen years ago, we had problems with random blood and urine testing. I want to be on an even playing field. Now he's in a very tight situation. He's lost to Marquez, he's lost to Bradley. His PPV numbers are extremely low. He's desperate. I wanted that fight a long time ago. I'm just waiting on them. Of course, we have to make the fight happen on Showtime PPV, because Showtime is number one and will remain number one. I'm here to stay."
"I'm not ducking or dodging any opponent. Bob Arum is stopping the fight. We have been trying to make this fight happen for years now, but the fans and the people have been fooled. They have been listening to people just on one side. Now it's time for us to talk. We want the fight. We are ready. Let's make it happen. May 2nd. Floyd Mayweather versus Manny Pacquiao. Let's do it."
"I know that he's not on my level. The fans would love to see the fight. And of course, I want to go out with a bang. So let's make this fight happen. Manny Pacquiao, Bob Arum, you guys have been ducking us for years. We're tired of you guys fooling the public, fooling the critics. You guys didn't want to take random testing, that's why it didn't happen. I offered you $40 million, you didn't want to make it happen. You lost twice, now you want the same money. That's not gonna happen. Let's make the fight happen. May 2nd."

pronk
13-12-2014, 15:10
Zou toch werelds zijn als Cotto vs Canelo co main event , op Floyd vs Manny event.

Minotauro
13-12-2014, 17:07
Dat zou de beste card sinds de jaren '90 zijn. Canelo, Martinez, Matthysse, Cotto, Golovkin. Twee van deze vijf tegen elkaar en dan Mayweather Pacquiao

pronk
13-12-2014, 18:55
No more excuses:

http://www.fightnews.com/Boxing/mayweather-manny-pacquiao-bob-arum-guys-ducking-us-years-273400

De partij kan nu echt gemaakt worden. Als Manny meent wat hij zegt en instemt.
Als hij dit doet en Floyd komt weer met excuses, dan is het duidelijk dat Floyd niet wil!

Wat Floyd zegt in bovenstaande komt logisch over. Dus kijken of Floyd ook gaat handelen naar wat hij zegt!

Floyd zijn baas moet ook akoord gaan, en met Arum tot een kunnen komen.

Anderson
13-12-2014, 21:33
Floyd heeft geen baas

Pahlavan
13-12-2014, 21:38
Floyd heeft geen baas

Al Haymon runt Floyd's carriere voor een groot deel. Wees niet zo naief om Floyd's stoere praatjes te geloven. Floyd is niet zo slim als men zou denken, hij heeft gewoon ontzettend slimme mensen zoals Haymon en Ellerbe achter zich die veel zakelijke aspecten voor hem hebben geregeld.
overigens zijn Floyd's checks afkomstig van Golden Boy en niet van Mayweather promotions.

Nosferatu187
13-12-2014, 21:45
floyd heeft echt wel veel meer controle over zijn eigen gevechten als iemand als pacquiao hoor.

Pahlavan
13-12-2014, 21:48
floyd heeft echt wel veel meer controle over zijn eigen gevechten als iemand als pacquiao hoor.

Volgens mij zei ik ook nergens dat Manny meer controle heeft. Ik zei dat die praatjes van Floyd dat hij baas boven baas is en zelf alles bepaalt blablabla simpelweg niet waar is.

Nosferatu187
13-12-2014, 21:50
toch bepaalt hij voor een groot deel wel zijn eigen gevechten.

Pahlavan
13-12-2014, 21:53
Haymond en Ellerbe zijn Floyd's 'advisors'. Kortom, hij checkt alles na met hen, kijkt of zij het ook een goed idee vinden en als zij groen licht geven kan Floyd beginnen met zijn praatjes. Niks mis mee hoor, iedere top sporter heeft zulke mensen achter zich maar Floyd houdt er gewoon van als zijn ego gestreeld wordt. Nogmaals, zijn checks zijn afkomstig van Golden Boy promotions. Als iemand anders jouw checks voor je ondertekent ben je niet baas boven baas lijkt me toch?!

Anderson
13-12-2014, 22:29
Al Haymon runt Floyd's carriere voor een groot deel. Wees niet zo naief om Floyd's stoere praatjes te geloven. Floyd is niet zo slim als men zou denken, hij heeft gewoon ontzettend slimme mensen zoals Haymon en Ellerbe achter zich die veel zakelijke aspecten voor hem hebben geregeld.
overigens zijn Floyd's checks afkomstig van Golden Boy en niet van Mayweather promotions.

Ellerbe is z'n manager die geeft hem advies en regelt het geld. Al Haymon is net als Cameron Dunkin die gevechten regelt als manager maar hij is niet de baas. Floyd krijgt z'n check niet van Golden Boy maar van Showtime/CBS daar heeft die contract mee gesloten. Golden Boy zit vast aan Showtime en Top Rank zit vast aan HBO/Time Warner

Nosferatu187
13-12-2014, 22:32
^^

pronk
13-12-2014, 22:32
Ik doelde idd op al haymon (adviseur) met wurgkontrakt.
Heeft veel touwtjes in handen wat veel mensen niet weten.

Nosferatu187
13-12-2014, 22:33
trouwens deze keer ziet het er echt er naar uit dat het gevecht gaat plaats vinden.

pronk
13-12-2014, 22:35
Ben benieuwd waar het zal worden gehouden , mocht het er van komen.

Pahlavan
13-12-2014, 22:53
Ellerbe is z'n manager die geeft hem advies en regelt het geld. Al Haymon is net als Cameron Dunkin die gevechten regelt als manager maar hij is niet de baas. Floyd krijgt z'n check niet van Golden Boy maar van Showtime/CBS daar heeft die contract mee gesloten. Golden Boy zit vast aan Showtime en Top Rank zit vast aan HBO/Time Warner

http://images.dailystar-uk.co.uk/dynamic/62/photos/548000/138548.jpg

Anderson
13-12-2014, 23:07
Ja van wie krijgt Golden Boy z'n geld juist van Showtime/CBS

Pahlavan
13-12-2014, 23:10
Ja van wie krijgt Golden Boy z'n geld juist van Showtime/CBS

Ik citeer: "I'm my own boss, I write my own checks." - Floyd Mayweather Jr.

Kortom, wat ik al zei. Floyd praat veel onzin en er is zeer zeker een baas boven baas, ook in dit geval. Fijn dat je meehelpt om mijn punt te bevestigen :)

Nosferatu187
13-12-2014, 23:33
Floyd Mayweather Jr said last night that Manny Pacquiao, if he agrees to fight him, won’t be getting the same money he would have gotten had they fought each other in 2010 when they first attempted to negotiate a fight.

Mayweather says that Pacquiao is begging for the same money he would have got back then, but that’s not going to happen. Pacquiao has since lost two fights, and Mayweather isn’t going to offer him the same deal as before. Mayweather was ready to give Pacquiao a 50-50 purse split back in 2010, but that isn’t happening this time.

Mayweather didn’t say what kind of purse split Pacquiao will get this time, but you have to imagine that it’ll be worse than 60-40. Just how much worse is unknown. But even Pacquiao does a 70-30 purse split, that’s a lot more money than he’d get if he were to face one of his promoter Bob Arum’s stable fighters.

Getting 30 percent for a fight against Mayweather is good money, and a lot more than Pacquiao can make fighting the likes of Brandon Rios, Tim Bradley, Chris Algieri, Jessie Vargas and Terence Crawford.

“You lost twice and now you’re coming back begging for the same money. That’s not going to happen,” Mayweather said last night on Showtime. “You didn’t want to take random blood and urine testing and that’s why the fight didn’t happen. And then I offered you $40 million. They didn’t want to make the fight happen,” Mayweather said.

Pacquiao and Arum are going to need to accept a lower purse split for this fight if they want to fight Mayweather. If they start talking 55-45 or 50-50, then you can pretty much forget about the fight ever taking place. But Arum and Pacquiao need to see it a potential 2-fight situation.

Sure, they’ll get a low purse split for the first fight, but if they win then they can ask for a 50-50 purse split for the rematch. I don’t think Pacquiao is going to win, and you have to wonder whether he and Arum believe they can win either.

If so, they should gladly accept the smaller money now in order to get the fight. You can’t expect Mayweather to give Pacquiao an even split with him losing twice and with his pay-per-view numbers not looking good.

At the end of the day the Mayweather-Pacquiao fight negotiations will likely be stopped over the purse split. Mayweather is the A-side and if he’s only offering a 20-30 percent split for Pacquiao for the fight then they have no other choice but to accept it if they want the fight with him. If they get stubborn and forget who they’re negotiating with then they’ll blow the negotiations.

Pacquiao and Arum need to realize that they’re not dealing with one of Pacquiao’s typical opponents like Rios, Bradley, Marquez or Algieri. Mayweather is the pay-per-view king of the sport right now, and he naturally is going to want to get the lion’s share of the loot for a fight against Pacquiao.

Minotauro
14-12-2014, 05:11
zo ook paar partijen. Khan vs Alexander, Bradley vs Gabriel Chaves en Keith Thurman vs Bundu

Minotauro
14-12-2014, 05:12
En alle drie op een verschillende locatie in las vegas. Vreemd.. niet eens undercards van elkaar

pronk
14-12-2014, 05:25
Mooie partij heeft abner mares zojuist gevochten echt top.

Anderson
14-12-2014, 23:46
Er schenen een paar discutabele uitslagen geweest te zijn bij Top Rank. Ik probeer de video's te zoeken maar volgens mij heeft Top Rank ze eraf gehaald.

Nosferatu187
17-12-2014, 03:13
In a recent interview with ESNEWS, Floyd Mayweather was asked about Amir Khan’s dominating performance of Devon Alexander. He responded, “The other night I think he did 4,000. So, Amir Khan, his name holds no weight. No one knows who Amir Khan is, but those involved in boxing. My focus is Manny Pacquiao. Let’s make it happen.”

In a way, Mayweather has a valid point. Though Amir Khan has impressive boxing abilities, he has yet to challenge and win against an opponent who can increase his popularity in not just boxing fans but casual fans.

Mayweather has only two fights left on his Showtime contract. It’s been said that he supposedly owes Showtime $16 million from the last two Maidana fights, which both showed decline in Mayweather’s PPV numbers. It’s unknown if this is true or not.

Mayweather might also be competing with Saul “Canelo” Alvarez vs. Miguel Cotto on the Cinco De Mayo weekend date, May 2nd. With this said, Mayweather will most likely be looking for someone who can be enough of a sell to make Showtime happy, as well as make Canelo/Cotto the lesser draw. Of course, Manny Pacquiao would be the one to provide him this, not Amir Khan, so it makes sense for Mayweather to be focusing on making the Pacquiao fight happen instead.

This is probably a devastating blow for Khan, who has been extremely vocal about wanting the Mayweather fight for months. Oscar De La Hoya had been promoting the fight as if the winner will immediately get Pacquiao or Mayweather. But, as the two fighters seem to be materializing a fight with one another instead, Khan may be left watching on the sidelines. For him, he should focus on finding a worthy opponent to increase his popularity outside of his home country, United Kingdom.

Kell Brook has called out Khan, telling him his win over Alexander doesn’t allow him to skip ahead of the “Mayweather fight” line. With Brook being undefeated, he could be a great opportunity for Amir. Timothy Bradley, Keith Thurman, and even a rematch with Danny Garcia, are also opponents that Khan could look to for his next fight. For when it comes to Floyd Mayweather, it seems Mayweather wants him to step into the ring with some cougars before he faces the lion.

Pahlavan
17-12-2014, 19:15
Typisch Floyd.


https://www.youtube.com/watch?v=_-1H8RppmKw

Minotauro
17-12-2014, 19:44
Floyd is echt een stumper en zijn fans daarmee ook. Hoe sneu ben je als je het gedrag van iemand met een psychische stoornis goed praat, omdat hij oh zo goed kan boksen, maar ook nog de beste altijd duckt. Bijna tragedisch

Wiseguy
17-12-2014, 19:49
Hij is zijn eigen promoter. Een promoters spreken zeggen alles wat businesswise het beste uitkomt. Kijk bijvoorbeeld naar Dana White. Jullie doen wel erg je best om hem te bashen. Geef de man eens wat respect. Hij is een one in a lifetime vechter.

Fightfan
17-12-2014, 19:54
Hij is zijn eigen promoter. Een promoters spreken zeggen alles wat businesswise het beste uitkomt. Kijk bijvoorbeeld naar Dana White. Jullie doen wel erg je best om hem te bashen. Geef de man eens wat respect. Hij is een one in a lifetime vechter.

2x. Mensen op dit forum zijn soms wat kleinzerig. Sinds wanneer moet je perse fan zijn van Mayweather om te erkennen hoe goed hij is?
Het gaat mij om het boksen.
Pacman kan nu niet meer de partij laten, hij zei zelfs gratis te willen vechten etc. etc.
Nu hoeft hij alleen "ja" te zeggen en the fight is on.

Pahlavan
17-12-2014, 19:54
Hij is zijn eigen promoter. Een promoters spreken zeggen alles wat businesswise het beste uitkomt. Kijk bijvoorbeeld naar Dana White. Jullie doen wel erg je best om hem te bashen. Geef de man eens wat respect. Hij is een one in a lifetime vechter.

Tering zeg, jullie Floyd liefhebbers praten ook echt alles recht :lol:
Maar idd, Floyd is geniaal binnen de ring en dat zal niemand ontkennen. Hij is alleen ook ontzettend walgelijk buiten de ring. Trekt elkaar goed in balans.

Ps: Hij is niet bepaald zijn eigen Promoter. Golden Boy heeft zijn gevechten gepromoot.

Nosferatu187
17-12-2014, 20:08
muhammad ali gedroeg zich ook altijd als een irritante kwal puur om promotionele doeleinden.

Wiseguy
17-12-2014, 20:10
Tering zeg, jullie Floyd liefhebbers praten ook echt alles recht :lol:
Maar idd, Floyd is geniaal binnen de ring en dat zal niemand ontkennen. Hij is alleen ook ontzettend walgelijk buiten de ring. Trekt elkaar goed in balans.

Ps: Hij is niet bepaald zijn eigen Promoter. Golden Boy heeft zijn gevechten gepromoot.

Golden Boy samen met Mayweather Promotions. Hij genereert aandacht voor zijn gevechten zoals niemand anders dat kan. Dus je zou hem de beste promoter die er is kunnen noemen.

Pahlavan
17-12-2014, 20:10
muhammad ali gedroeg zich ook altijd als een irritante kwal puur om promotionele doeleinden.

maar hij vocht wel tegen alles en iedereen en werd niet 3 keer veroordeeld voor het mishandelen van vrouwen. Klein verschil.

Maar even serieus heren, zelfs dat filmpje probeert men goed te praten? moet niet gekker worden hier.

Pahlavan
17-12-2014, 20:11
Golden Boy samen met Mayweather Promotions. Hij genereert aandacht voor zijn gevechten zoals niemand anders dat kan. Dus je zou hem de beste promoter die er is kunnen noemen.

De beste promoter is er een die veel verschillende vechters goed weet te promoten zoals Golden Boy. Hoeveel andere toppers worden gepromoot door Mayweather Promotions? Er is een groot verschil tussen een narcist en een promotion.

Nosferatu187
17-12-2014, 20:12
ga janken jongen floyd vecht ook tegen iedereen hij hoeft niet tegen iedereen te vechten als hij niet wil.

Pahlavan
17-12-2014, 20:15
ga janken jongen floyd vecht ook tegen iedereen hij hoeft niet tegen iedereen te vechten als hij niet wil.

hhmm, ik voel een beetje een "Leave Britney alone" gehalte hier. Maar klopt, Floyd hoeft niets te doen wat hij niet wilt. Daar is hij vrij in. Net zoals dat anderen vrij zijn om voor hem op te komen of juist kritiek te leveren. Mooi is dat he?!

Nosferatu187
17-12-2014, 20:17
ze hebben allebei een kaalgeschoren hoofd.

illuminati 666

mario the count
17-12-2014, 20:25
Pfp beste bokser aller tijden mayweather!!! Buiten de ring vaak irritant, maar wat hij gepresteerd heeft gaan we denk ik niet zo snel meer zien. Financieel regelt hij het ook allemaal goed voor zijn eigen, voor het geld hoeft hij niet meer te vechten ook al doet hij het nog wel.

pronk
17-12-2014, 20:26
ga janken jongen floyd vecht ook tegen iedereen hij hoeft niet tegen iedereen te vechten als hij niet wil.

Haha , je verspeeld je tijd aan mensen die enkel haat zien, maar eerlijk ook die mensen betalen om hem tezien boksen.

ReZp
18-12-2014, 10:59
Is het niet wat om een wereldwijde crowdfunding op te zetten voor dit gevecht?:P
Ik zou zo 100 euro neertellen, om het evenement uberhaupt te laten gebeuren.
Als er nou nog een miljoen mensen dat doen... :)

Anderson
18-12-2014, 11:23
Ik geef mijn geld liever aan het Rode Kruis of Artsen Zonder Grenzen.

ReZp
18-12-2014, 12:14
Ik geef mn geld liever niet uit aan bier die maand.

Minotauro
18-12-2014, 12:22
Lol een wifebeater beschermen. Trots en eer is steeds verder te zoeken. Nee, Floyd vecht niet tegen iedereen. Wat lul je nou?

pronk
18-12-2014, 12:59
Is het niet wat om een wereldwijde crowdfunding op te zetten voor dit gevecht?:P
Ik zou zo 100 euro neertellen, om het evenement uberhaupt te laten gebeuren.
Als er nou nog een miljoen mensen dat doen... :)

Ik doe mee :)

Nosferatu187
18-12-2014, 15:32
Golden Boy Promotions President Oscar De La Hoya says he’d have a talk with his willful fighter Saul “Canelo” Alvarez to try and persuade him to move off the May 2nd fight date next year if the Manny Pacquiao vs. Floyd Mayweather Jr mega-fight gets made for that date.

That’s a big if right now because Pacquiao’s promoter Bob Arum recently said that the May 2nd date belonged to Canelo because of him being Mexican and that fight date falling on the Mexican holiday Cinco de Mayo.

“Obviously if Mayweather-Pacquiao happens it would be my obligation to go and talk to Canelo and maybe, kind of convince him to move out of that date,” De La Hoya said. “But this kid is determined, and he wants to fight Cinco De Mayo.”

I don’t think Canelo would be too happy if De La Hoya were to cave in and try to move him off the date just because Mayweather and Pacquiao were to fight on that date. Canelo seems resistant to moving off that date regardless of the situation.

In other words, he might just be willing to steer his fight against Miguel Cotto into a cliff by stubbornly sticking it out on the May 2nd date even though it would likely mean that the fight would wind up with far fewer pay-per-view buys than it would if Canelo would agree to move to a different date that Pacquiao and Mayweather aren’t fighting.

If Canelo refuses to move off the May 2nd date, he could wind up as his own worst enemy in sabotaging his own fight against Cotto. If Cotto is willing to go along the 24-year-old instead of being the voice of reason and using his age to see things clearly, he go down with Canelo with their fight losing massive amounts of pay-per-view buys.

Canelo would likely be happy if De La Hoya was willing to still support his fight Cotto with the Mayweather-Pacquiao fight taking place on the same date, because it would be a sign that De La Hoya was firmly behind the red-haired Canelo. But if De La Hoya just blindly does that without talking sense to Canelo then he’ll not be doing his job as a promoter.

Ultimately whether the Cotto-Canelo or the Mayweather-Pacquiao fight takes place on May 2nd could be determined by Pacquiao’s promoter Bob Arum. If he decides he’d rather have the Cotto-Canelo fight take place on that date then he can definitely block the more lucrative Mayweather vs. Pacquiao fight in order to make that happen.

Wheelie
18-12-2014, 21:42
https://www.youtube.com/watch?v=sz4eEz3hKcQ#t=1

Nosferatu187
18-12-2014, 23:18
nice interview.

Nosferatu187
20-12-2014, 23:39
let maar op dat die arum het weer gaat verpesten, en dan maar janken dat mayweather zogenaamd ducked.


In a sign that Manny Pacquiao’s promoter Bob Arum may not fully understand that Pacquiao is the B-side of the equation for a Floyd Mayweather Jr fight, Arum says he wants a fight between them to take place in either April or June of 2015, but not on the Mexican holiday Cinco de Mayo on May 2nd.
Arum says the May 2nd date is for Mexican star Saul “Canelo” Alvarez, who just happens to be in negotiations with one of Arum’s fighters Miguel Cotto. Arum thinks that it’s wrong for Mayweather to be looking to fight on a Mexican holiday because he personally sees it as disrespectful to the Mexican people.

Cotto isn’t Mexican, and it’s unclear what Arum’s excuses are for him fighting on the Mexican holiday. Is it okay for non-Mexican fighters to fight on the Mexican holiday as long as they’re fighting Mexican fighters?
“April or June would be fine for that fight (Mayweather vs. Pacquiao),” Arum said via the Telegraph.co.uk. “What difference does it make?”
I’m not sure that Arum understands that Mayweather always fights on the Mexican holidays. For him to be saying that Mayweather shouldn’t fight on the Mexican holiday now just when he’s showing interest in fighting Pacquiao, Arum could very well get in the way of the fight taking place.

Arum’s fighter Pacquiao has been talking for ages about wanting to fight Mayweather, and now that he has the fight staring him in the face, Arum could wind up blowing his chances of getting that fight by acting like he’s calling the shots. Does Arum want the Mayweather fight for his fighter Pacquiao or not? If not, he’s doing a good job of driving Mayweather away by not agreeing to the May 2nd date that he wants for the fight.
The Canelo-Cotto fight is a nice little fight, but it’s not a fight that will bring in monster pay-per-view numbers. We are talking about a couple of fighters that have brought in recently a little over 300,000 pay-per-view buys when they were the A-side on pay-per-view cards. What does Arum expect a fight between them will bring? I get the picture that Arum is expecting a goldmine from a mine that is already played out and given the only gold that was in there.
“Everybody agrees with that, except Mayweather. He is putting his ego before respect for people,” Arum said. “I think it’s disrespectful to the Mexican people not to have Canelo fight on their holiday. I see Mayweather as poaching on a Mexican holiday and being disrespectful to the Mexican people.”


Canelo can fight on the Mexican holiday if the cable providers choose his fight over Cotto over the Mayweather-Pacquiao fight, but Arum appears to be taking the decision making out of their hands. If Arum doesn’t let Pacquiao fight on May 2nd due to him wanting the May 2nd date for a Mexican fighter [Canelo], then there’s no way that Mayweather will even have a chance at fighting Pacquiao. The decision will have been made for him.

If Canelo wasn’t in negotiations to fight Cotto, one Arum’s fighters, you have to wonder whether Arum would be taking this stance right now.

I really don’t think Mayweather is going to agree with Arum to fight Pacquiao in April or June like Arum wishes. More likely, this is going to upset Mayweather and cause him to wash his hands of the whole thing. Arum will likely get his wishes of Canelo fighting on May 2nd, but the cost will be tremendous with the Pacquiao-Mayweather fight likely not taking place as a result.

T15Boxing
20-12-2014, 23:55
Hoe gay zou het zijn als zo'n historisch gevecht niet gemaakt wordt omdat ze het niet eens kunnen zijn over de datum.

Fightfan
22-12-2014, 01:48
http://www.boxingnews24.com/2014/12/arums-excuses-to-stop-mayweather-vs-pacquiao-on-may-2nd/

Mooi artikel.

Nosferatu187
22-12-2014, 02:08
ja ik zag het al en dan straks huilen als het niet doorgaat, als ik mayweather was zou ik nu zeggen oke doei ik vecht nu tegen khan en er komt geen pacquiao meer.

Fightfan
26-12-2014, 17:35
https://www.youtube.com/watch?v=pPhmFbU2f3o

Hopkins over Pacman vs Mayweather.

Nosferatu187
12-01-2015, 00:06
welterweight champion Manny Pacquiao is saying that his fight between him and Floyd Mayweather Jr will be announced by the end of January, and that he expects the fight to take place. This is obviously good news for boxing fans who have been waiting patiently for the fight to take place for the past six years.

“We will make an announcement before the end of the month” and added “I think it (the fight” will happen,” Pacquiao said via Philboxing.com.

This news was expected from the 36-year-old Pacquiao, especially after the Los Angeles Times reported an inside boxing source saying that Mayweather is looking to get a 60-40 purse split for the fight and that Pacquiao is on board with that figure.

The fact that the negotiations are still going on at this point suggests that either Mayweather is looking for a bigger split than that, or possibly Pacquiao’s promoter Bob Arum is trying to bring Mayweather down closer to a 50-50 purse split.

The venue for the fight, the date and the blood testing are all said to have been agreed on. Mayweather wants the fight to take place on May 2nd on Cinco de Mayo at the MGM Grand in Las Vegas, Nevada, and he’s reportedly not getting any friction in those areas.

The Los Angeles Times reported earlier last week that the Mayweather-Pacquiao fight negotiations could be wrapped up within seven to ten days. These latest comments from Pacquiao about the fight being announced by the end of the month would put it a little over the 7-10 day estimate.

Pacquiao will be making out big time if his promoter Arum is able to get a 55-45 or 60-40 purse split for the Mayweather fight. That’s a very, very generous offer for the 36-year-old Filipino star, given his poor pay-per-view numbers since 2013, and his losses to Tim Bradley and Juan Manuel Marquez.

I’m sure Arum and Mayweather’s management have worked out the numbers to what Pacquiao brings to the table in comparison to Mayweather in the pay-per-view market. But it’s hard for some boxing fans to see Pacquiao getting a purse split any better than 70-30, due to his declining numbers.

If Mayweather is willing to give Pacquiao a nice purse split of 60-40, then that’s a clear sign that Mayweather just wants to get the fight made so that he can make history. Giving Pacquiao a 60-40 deal or better will get the fight made now, and they can always fight each other two or three more times if the fight public is still interested in seeing them face each other.

It’ll require that their fight be a competitive one though, because if Mayweather turns Pacquiao into another Marcos Maidana like in their second fight, then the pay-per-view numbers for their additional fights will likely be disappointing.

The age has really crept in with Pacquiao lately. You can see it since 2012 when Pacquiao was fighting Marquez and Bradley. Pacquiao’s ability to move around the ring has been compromised by age. Pacquiao now just stands there and moves back and forth in a predictable manner.

He’s not jumping around side to side like he did earlier in his career, and he’s very easy to hit now, as we saw in his last few fights. Mayweather will have an easy time predicting when Pacquiao is going to come forward to throw punches, and I wouldn’t be surprised if Mayweather staggers or knocks him out if he catches him coming in the way that Marquez did.

Nosferatu187
12-01-2015, 00:12
het gaat dus waarschijnlijk echt gebeuren, bijna zeker.

T15Boxing
12-01-2015, 00:22
Ja er zijn in de afgelopen week een aantal veelbelovende artikelen geweest. Als het allemaal echt waar is denk ik dat ze momenteel dichterbij zijn dan ooit. Toch blij ik altijd sceptisch.

Nosferatu187
12-01-2015, 00:37
ik vind het alsnog raar dat mayweather hem 60/40 heeft gegeven mocht dit waar zijn.

Minotauro
12-01-2015, 01:25
Nou sign beiden en let's go

Klassikl
12-01-2015, 01:27
Ik geloof het pas wanneer ik de pay per view op mijn scherm heb.

Nosferatu187
12-01-2015, 02:14
can't wait.

Minotauro
14-01-2015, 15:08
De partij komt steeds dichterbij...

Nosferatu187
14-01-2015, 15:55
ik weet zeker dat hij doorgaat.

Wheelie
14-01-2015, 16:14
ik weet zeker dat hij doorgaat.


Manny Pacquiao has reportedly agreed to full terms to fight Floyd Mayweather, with Mayweather's team also agreeing to the terms set at the moment.
According to a report at Yahoo! Sports, Manny Pacquiao has agreed to terms for a May 2 fight with Floyd Mayweather (http://sports.yahoo.com/blogs/boxing/promoter-says-manny-pacquiao-has-agreed-to-terms-for-floyd-mayweather-fight-012634983.html) at the MGM Grand in Las Vegas, including the split of the purse, drug testing protocol, and, well, everything. The report comes from Top Rank promoter Bob Arum, who says that Mayweather's representatives have also agreed to the terms of the fight, but that Mayweather himself has not yet done so.

The sources told Yahoo Sports that not only have the sides agreed for the fight to be May 2 at the MGM, but also on a 60/40 purse split that would favor Mayweather. Mayweather could make in the range of $120 million. An MGM spokesman told Yahoo Sports that there was no deal for the fight to be held at the Grand Garden as far as he is aware.
In order to pay the astronomical salaries the fighters will command, ticket prices will be scaled at an all-time high. The top ticket at the MGM Grand Garden is expected to go for $5,000 so that the arena can be scaled to produce a $40 million live gate.
Folks, we're here. The fight is closer to a reality than it ever has been before. One side is reportedly set, and the other just needs a final OK from Floyd himself. For all the world, it appears to be finally coming our way.

Wheelie
14-01-2015, 16:15
https://www.youtube.com/watch?v=Ls2_5yWuYKk

Minotauro
14-01-2015, 16:34
War Pacman!!! Eindelijk die grote muil van Mayweather snoeren incl Floyds nutthuggers

Nosferatu187
14-01-2015, 17:29
vind ik nog dat hij veel te veel krijgt 60/40.

Kemal
14-01-2015, 17:36
vind ik leuk!

T15Boxing
14-01-2015, 18:32
Dus iedereen zelfs Arum is grotendeels akkoord. Nu alleen Floyd nog? Dat klinkt niet goed.

Wheelie
14-01-2015, 18:49
Undefeated boxing czar Floyd Mayweather Jr. is expected to finalize negotiations for what could be the biggest bout of all time, assuming he rubber stamps the contracts being drafted for a Manny Pacquiao super fight on May 2, 2015 at MGM Grand in Las Vegas, Nevada.
We could have an answer by the end of the week (http://www.mmamania.com/2015/1/9/7523093/report-mayweather-vs-pacquiao-boxing-super-fight-could-be-inked-next-7-10-days).
"Top Rank and Manny have agreed to the terms on our side," Top Rank vice president Carl Moretti told ESPN.com (http://espn.go.com/boxing/story/_/id/12164550/manny-pacquiao-agrees-terms-fight-floyd-mayweather). "I don't know about the other side. I think that Manny agreed to USADA testing shows you his eagerness to make this fight."
The financial split would be 60/40 in favor of Mayweather.
Even if both pugilists sign on the dotted line, there is plenty of red tape to cut through on the television side of the deal. Mayweather is represented by Showtime, whereas Pacquiao competes for HBO, so a joint broadcast would be required, like the one implemented for the Mike Tyson vs. Lennox Lewis bout back in 2002.
Those parties are expected to meet later today to hash out the details, according to L.A. Times (http://www.latimes.com/sports/sportsnow/la-sp-sn-boxing-floyd-mayweather-manny-pacquiao-20150113-story.html).
Mayweather (47-0) has yet to be truly tested inside the squared circle and after a rough start against Marcos Maidana in early 2013, "Money" roared back to cruise to a decision in their September rematch. Pacquiao (57-5-2), meanwhile, rebounded from a disastrous 2012 to win three straight.
I hate to steal a line from UFC, but considering both fighters are already over 35, the time is now.
Keep your fingers crossed.

pronk
14-01-2015, 22:31
Easy money !

Nosferatu187
14-01-2015, 22:35
voorspelling: mayweather outboxed pacquiao de hele avond bijna alle rondes lang.

Nosferatu187
14-01-2015, 22:39
wacht tot minotauro gaat reageren.

in 3 2 1.

S.B.
15-01-2015, 01:13
Weet niet veel van boksen maar deze ppv koop ik haha

appelsap
15-01-2015, 03:42
Weet niet veel van boksen maar deze ppv koop ik haha

Voor die tijd kunnen de boksexperts hier je wel vertellen wat er gaat gebeuren. Dan ben je een beetje voorbereid.

Klassikl
15-01-2015, 15:27
Voor die tijd kunnen de boksexperts hier je wel vertellen wat er gaat gebeuren. Dan ben je een beetje voorbereid.

Haha het zal waarschijnlijk meer een bitchfight worden over wie er gaat winnen. Wat ook de enige juiste voorbereiding is voor een partij als deze.

Minotauro
15-01-2015, 19:02
Ik ga er geen woorden aan vuil maken wie er wint, dat heeft al paar keer tot confrontaties geleid op dit vredige forum. Maar regel godverdomme die partij eens!

Nosferatu187
15-01-2015, 20:01
op boxing news verschijnen er telkens 2 artikelen per half uur of zo alleen al over pac en may.

Facade
17-01-2015, 13:07
Niet geheel onverwacht komen Showtime en HBO er voorlopig ook nog niet uit.

http://www.boxingscene.com/mayweather-pacquiao-talks-stalled-by-network-battle--86413

T15Boxing
17-01-2015, 13:25
Ja toen ze in 2002 een deal konden maken voor de Tyson-Lewis gevecht duurde het blijkbaar wel 15 maanden lang tussen die HBO en Showtime.

Aangezien 2 mei vrij binnenkort is ben ik bang dat het niet gaat lukken, in ieder geval niet in Mei maar eind van de zomer pas dus Pac en Floyd moeten nog een tegenstander verslaan. Dat zou een grote risico zijn voor beide mannen, zodra er een verliest is er al heel wat hype en geld weg.

Pahlavan
17-01-2015, 13:36
Ja toen ze in 2002 een deal konden maken voor de Tyson-Lewis gevecht duurde het blijkbaar wel 15 maanden lang tussen die HBO en Showtime.

Aangezien 2 mei vrij binnenkort is ben ik bang dat het niet gaat lukken, in ieder geval niet in Mei maar eind van de zomer pas dus Pac en Floyd moeten nog een tegenstander verslaan. Dat zou een grote risico zijn voor beide mannen, zodra er een verliest is er al heel wat hype en geld weg.

Naar mijn mening is er nu ook al heel wat hype en geld weg. Het gevecht had een paar jaar geleden plaats moeten vinden toen beide heren op hun absolute piek zaten. Neemt niet weg dat het nu nog steeds een groot gevecht zou zijn maar niet even groot als een aantal jaar geleden.

Nosferatu187
17-01-2015, 15:34
word nog steeds het grootste gevecht ooit hoor.

Nosferatu187
17-01-2015, 15:55
It seems that Top Rank promoter Bob Arum has been speaking out about the mega-fight negotiations between Floyd Mayweather Jr and Manny Pacquiao without there being any real agreement.

According to an inside source on what’s going on, Arum is exaggerating the status of the negotiations when he says they’ve agreed to everything that Mayweather has asked for.

The source says that Mayweather hasn’t agreed on any of the negotiating proposals, and Arum is making things worse by talking to the media as if things have been ironed out.

“When Arum says he agrees to his side of their deal, what does that mean?” the source said via Mlive.com. “The best way to get the fight not done is for Arum to feel in charge. He did it with drug testing, he did it with trying to put the fight in Cowboy Stadium, he did it with the financial split. Arum talking is the best way to not get it made.”

If Mayweather doesn’t agree to the negotiation terms for the fight then Miguel Cotto or Amir Khan are the backup options for Mayweather, according to the inside source. The reason why Cotto hasn’t agreed to a fight with Saul “Canelo” Alvarez, who his management has been in negotiating with, is because he’s waiting on hold in case the Mayweather-Pacquiao fight fails to happen.

The fact that Cotto is still sitting back waiting is a clear sign that the Mayweather vs. Pacquiao might not happen, especially with Arum talking so much in the media. Arum is the only one who is talking right now, and that’s not a good sign.

A fight between Mayweather and Cotto would do well on pay per view. It might not do nearly as well as Mayweather vs. Pacquiao, but it’ll do well enough to keep Mayweather happy until his next fight in September. The reality is that Mayweather isn’t going to agree to a fight against Pacquiao if the negotiating terms aren’t what he’s looking for.

A Mayweather-Khan fight is a little more questionable due to Khan still being promoted by Golden Boy Promotions, and him not being a big star in the U.S like Cotto. It would be another fight where Mayweather would be expected to bring in most of the PPV buys due to him being the main name.

It would also be a fight where Mayweather might have to deal with Khan’s running, holding and shoving that he likes to do against his opposition. It would be the opposite of Mayweather’s last opponent Marcos Maidana. Instead of Khan looking to mix it up, he’d be jabbing and moving and making a mostly dull fight of it.

That’s probably not an appealing option for Mayweather, especially if he has to deal with Golden Boy Promotions to make the fight happen.

Pahlavan
17-01-2015, 16:28
word nog steeds het grootste gevecht ooit hoor.

You bet.

Trouwens, zou je svp voortaan ook even een bron willen vermelden wat betreft de artikelen omtrent het hele Floyd vs Manny gedoe?! Ik weet dat je goede bedoelingen hebt en het wordt zeker op prijs gesteld maar er wordt tegenwoordig veel te veel onbetrouwbare troep uitgebracht door verschillende outlets, zowel in het voordeel als nadeel van beide vechters.

Laatst werd er bijvoorbeeld in deze thread een artikel gepost (weet niet meer wie het had gepost) dat afkomstig was van fighthype.com en dat is bijvoorbeeld een website dat heel erg verbonden is met Floyd waardoor objectiviteit natuurlijk ver te zoeken is.

anyway, voorlopig is het nog steeds een hoop he said/she said en is het gevecht nog niet rond. Laten we hopen dat daar gauw verandering in komt.

T15Boxing
17-01-2015, 16:31
Naar mijn mening is er nu ook al heel wat hype en geld weg. Het gevecht had een paar jaar geleden plaats moeten vinden toen beide heren op hun absolute piek zaten. Neemt niet weg dat het nu nog steeds een groot gevecht zou zijn maar niet even groot als een aantal jaar geleden.

Ze schatten een bedrag van 200 miljoen. Als Pac of Mayweather in hun volgende gevecht verliezen tegen een minder waardige tegenstander en daarna toch tegen elkaar vechten dan denk ik dat die bedrag al wel gehalveerd kan worden.

Daarom is het zo stom van HBO en Showtime. Zo gierig van beide kanten maar ze realiseren niet hoeveel geld er al op het spel staat met het gevecht zelf.

Nosferatu187
17-01-2015, 16:44
You bet.

Trouwens, zou je svp voortaan ook even een bron willen vermelden wat betreft de artikelen omtrent het hele Floyd vs Manny gedoe?!


nee
































mijn bron is altijd deze website: http://www.boxingnews24.com/

pronk
19-01-2015, 10:16
It’s happening. The biggest boxing match in sports entertainment history will broadcast to millions around the world, May 2nd, 2015: Floyd Mayweather vs. Manny Pacquiao.

Though Mayweather has not commented himself, reputable publication theguardian.com confirmed word from Sam Watson. He confirmed that the fight is going down, and that it will be the ultra-rare HBO/Showtime partnership Pay-per-view. If you’ve read my articles in the past, you’ll remember that the HBO/Showtime Boxing Cold War was the primary reason I predicted Mayweather/Pacquiao would never happen. I’m glad I was wrong.

Sam Watson is a man whose name you may not know, but whose face you’ve seen in several post-fight, in-ring photographs. He is a close confidant of Al Haymon, whose name you definitely know, and face you’ve probably never seen.

Minotauro
20-01-2015, 21:50
Lijkt er toch weer op dat die laffe haas van een Mayweather niet durft. En nog steeds gaan mensen hier homo op Floyd... Ongelofelijk

Facade
20-01-2015, 22:21
Mayweather heeft voor het eerst wat gezegd: http://www.boxingscene.com/mayweather-pacquiao-you-agreed-you-no-say--86538

Weer dezelfde blabla met ik ben m'n eigen baas etc. etc. Ik denk dat de eerstvolgende partij tegen iemand anders is, maar de laatste partij tussen Manny en Floyd is. Floyd weet ook wel dat die laatste partij er wat als een losse flodder bijhangt als hij in mei tegen Manny gaat. Wanneer Floyd en Manny eindelijk tegen elkaar staan, zijn er geen vragen meer die beantwoord moeten worden en zal de behoefte om ze te zien vechten (nog) verder dalen. Niet voor niets hebben ze immers regelmatig tegen dezelfde namen gestaan...

Klassikl
20-01-2015, 23:51
Als deze partij er niet van komt, betekent het gewoon dat Floyd bang is. Kunnen ze nog zoveel excuses verzinnen over geld of doping controles. Er is geen geldige reden om deze partij nu niet te maken, anders dan dat ze het niet aandurven.

Minotauro
21-01-2015, 02:58
Precies. Flikker toch op met je TBE, TMT etc

Overhand Right
21-01-2015, 04:58
Nah heb nooit echt iets met Mayweather gehad, behalve dat ik het vet vind als iemand zo lang onverslagen is. Maar laat hem nu maar lekker op z'n bek gaan, fucking lafaard. Zoals eerder gezegd: waarom zou je in godsnaam niet vechten? Inderdaad bang om te verliezen; hij wil natuurlijk undisputed met pensioen, maar een echte kampioen zou dat de fans nooit aandoen.

Verder vind ik het gevecht ook stukken minder interessant nadat Manny KO ging...

Wheelie
21-01-2015, 14:49
https://cdn0.vox-cdn.com/thumbor/HefxaDOfYdoCsb0gHDdxVja636Q=/0x0:2592x1728/400x267/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/45506552/Manny_Pacquiao_Workout_3.0.0.jpg Negotiations for the boxing mega-fight between Floyd Mayweather and Manny Pacquiao have been closer than it's ever been, but there's still some drama involved between the two camps.
Last week, Bob Arum has gone on record to say that Manny Pacquiao has agreed to all the terms set by Mayweather's representatives (http://www.bloodyelbow.com/2015/1/14/7543837/manny-pacquiao-vs-floyd-mayweather-agrees-may-60-40-split). They've reportedly agreed on a May 2 date with a 60/40 split favoring the American, with the only hurdle being the final 'go signal' from Floyd himself.
It looked like the mega-fight between the two top boxers was finally pushing through, but from the looks of it, there will still be more hurdles involved. Mayweather hasn't signed, and Top Rank has since given a deadline up until the end of the month.
"My promoter and I, we’ve already agreed to the terms and conditions of whatever he wants. We’re just waiting on the signed contract from him," Pacquiao told the LA Times (http://www.latimes.com/sports/sportsnow/la-sp-sn-manny-pacquiao-floyd-mayweather-boxing-deadline-20150119-story.html), while also admitting he doesn't know the finer details of what's holding up the deal. "That’s the hard part – if they will fight or not. We have to know soon, because if they will not fight, we can move on and choose another opponent"
"We have a deadline… this month."
"I don’t have an idea," Manny said if he thinks the long overdue bout will finally push through. "The fans deserve this fight. We’re waiting on the signed contract. It’s up to them."

Mayweather on the other hand, has also since gone on The Whoolywood Shuffle (http://justwhookid.com/2015/01/20/mayweather-states-may-2nd-pacquiao-fight-is-false-audio/) (Transcript from Milan Ordonez (http://sports.abs-cbn.com/boxing/news/mayweather-responds-pacquiao-what-did-you-agree-yo)) to say that Pacquiao doesn't really have a say in any of this.
"Pacquiao said that he agreed to everything. What did you agree to? You have no say so," Mayweather said. "You have a boss. That's called Top Rank Promotions. That's not called Pacquiao Promotions. With my company, it's called Mayweather Promotions."
"Do I want to fight Pacquiao? Absolutely! Are we negotiating? Absolutely! But has the fight been made? Not at all," he continued. "We're trying, but it's been extremely difficult dealing with Top Rank. I don't want to sit right here and point the finger at Pacquiao and say it's him, because it's not Pacquiao. It's his promoter."
"So a lot of times when Pacquiao says, 'Oh, I agree', You don't have nothing to do with this. You're not a boss. On the chess board, you're a pawn."

Nosferatu187
21-01-2015, 15:09
de deadline is tot eind januari en volgens mayweather gaat alles nog door.

pronk
22-01-2015, 13:29
de deadline is tot eind januari en volgens mayweather gaat alles nog door.

ALEX ARIZA SHREDS BOB ARUM AND MEDIA: "IT'S JUST STRAIGHT LYING...HE'S NEVER GONNA LET IT HAPPEN"
https://www.youtube.com/watch?v=711ykDHctW8 (https://www.youtube.com/watch?v=711ykDHctW8)

Pahlavan
22-01-2015, 15:08
ALEX ARIZA SHREDS BOB ARUM AND MEDIA: "IT'S JUST STRAIGHT LYING...HE'S NEVER GONNA LET IT HAPPEN"
https://www.youtube.com/watch?v=711ykDHctW8 (https://www.youtube.com/watch?v=711ykDHctW8)

Oh nee als Alex Ariza het zegt dan zal het zeker kloppen! :fp:
Een erg betrouwbaar mens die totaal geen problemen heeft met camp Pacquiao en nu ook totaal niet in Floyd's hol is gekropen.

Ook wel ironisch om Ariza het woord 'revolting' te horen gebruiken. Volgens mij is een 54 jarige man met Parkinson's een trap in zijn maag geven en nadat je wordt ontslagen door Robert Garcia (Maidana's trainer) vrijwillig de tegenstander (Floyd) gaan helpen toch iets meer 'revolting'.

Nosferatu187
22-01-2015, 15:24
wacht nou maar op officiele bronnen in plaats van alles zomaar over te nemen.

pronk
23-01-2015, 03:22
Ik zeg niet dat alles klopt wat hij zegt , maar dat geld voor een (aantal) hier toch ook ,die nemen ook alles klakkenloos over wat er door camp Manny wordt gezegt.

Nosferatu187
23-01-2015, 16:21
true maar ik geloof ect helemaal niks van camp manny, helemaal niet van die smeerlap arum.

Nosferatu187
23-01-2015, 16:34
Here’s the thing boxing fans, we all need to relax. Stop believing the nonsense that Floyd Mayweather Jr. is going to fight Miguel Cotto, Manny Pacquiao is going to fight Jessie Vargas and Alex Ariza knows what he’s doing because at the end of the day, the “Super Bowl of Boxing” will take place on May 2nd as I’ve been saying for the last four weeks.

It’s just a matter of time before the final contract is ironed out by CBS/Showtime and HBO, and once this is done, Floyd can sign off on the deal and everyone can finally breathe a sigh of relief.

According to what Bob Arum told the New York Daily News yesterday, he stated, “I am very positive this fight is going to happen.”

Arum said this in response to ridiculous comments made by Ariza, who said a couple of days ago that Arum was the sole reason why the fight wouldn’t materialize and called him a “roadblock” in the negotiations.

“Ariza has nothing to do with anything [involved] to the negotiations. Everything is agreed to, do you understand?” Arum said yesterday.

Ariza, a strength and conditioning coach, acting as if he’s a Mayweather adviser and saying he knows what’s going on with the contract talks and suggesting that Pacquiao should be doing this and that is like Justin Fortune or Pacquiao’s chief of security going public to state the reason the fight isn’t getting signed is because Floyd is having second thoughts in risking his “zero.”

Clearly, it is becoming more and more obvious that the back-and-forth going on between the Mayweather camp and Pacquiao camp as well as all of the Twitter comments have one singular purpose – to create more hype. Not that the super fight needs any more publicity and hype, but the increasing fan fervor and media uproar that has gone on the last two weeks serves the primary purpose of measuring if this fight has lost its appeal since negotiations broke down several times in 2009, 2010, and 2011. It’s nothing more than to gauge if fan interest is still as huge as it was five years ago.

I have no doubt in my mind things are coming to fruition albeit slowly but surely. It’s a process and when a spectacle this big is going to be made, the process takes time to develop. You can’t just simply write up a contract and have both parties sign it.

Both fighters still have to read the contract, seek advice from their manager/promoter, and evaluate all of the figures and numbers with their representatives to ensure it makes sense.
Lastly, the fact that this fight is going to be a joint broadcast between HBO and Showtime further complicates matters, thus prolonging the process.

Stephen Espinoza, V.P. of Showtime, has been a proponent of the fight the entire time and has voiced his support of the fight eventually materializing. If there’s any figure involved in these talks that we need to take seriously, it’s Espinoza. We shouldn’t take what he says with a grain of salt because he’s the man, along with Les Moonves, who is a central figure in making this fight happen.

Espinoza told the Associated Press recently, “Personally I’ve been involved in these negotiations continuously since the very first time in 2009. I can say I’m not sure there’s a point where I personally observed [Mayweather] wanting it more than over the last few months.”

Additionally, all-time boxing great Sugar Ray Leonard told FightHype.com yesterday, “I’ve heard from some very reliable sources that the fight’s going to come to fruition. It’s going to happen. It is the fight that will break all records. I can’t wait to see it.”

So hold your horses boxing fans. Relax your mind and let your conscience be free. Team Mayweather’s stance all along has been to stay quiet on matters related to the actual contract and negotiations. Pacquiao’s team has taken the position it wants to take, which is to be more vocal about the process and let the world know that talks have been ongoing.

As you can see, Canelo Alvarez and Cotto have already taken a back seat to allow this fight to take its course. I’m almost 100% sure the fight will be announced either at the end of the week or sometime next week. There’s even a huge possibility that both Pacquiao and Mayweather will attend the Super Bowl on February 1 and give fans a sneak peek at “Fistory.”
Enjoy the show. Now is when things start to get fun.

Nosferatu187
23-01-2015, 17:23
als mayweather niet tegen pacman zou willen vechten dan zou hij hem heus geen 60/40 split geven trouwens wat ik zelf veel te hoog vind.

tarantula
23-01-2015, 23:19
https://www.youtube.com/watch?v=KP73mqS1vhg


Ik geloof zelf dat floyd van manny wint, maar ik ga mee met arum over wat hij hier zegt ik denk dat floyd obsessief is met zijn record en bang is te verliezen. Arum moet zich natuurlijk op iets kunnen baseren als hij aan de tand gevoeld wordt over waarover hij allemaal akkoord mee gegaan is zodat hij de aantijgingen van mayweather makkelijk kan weerleggen met zwart op wit gemaakte afspraken.

Ik denk niet dat hij daarover gaat liegen want dan zou hij ongelovelijk stom moeten zijn omdat zijn leugens dan door een paar vraagjes zijn te ontmaskeren, namelijk laat ons het contract zien dat partij arum overal mee akkoord is gegaan zoals hij beweert.

Persoonlijk denk ik dat hij de waarheid spreekt en dat floyd de politicus is aan het uithangen, hij kan wel zeggen manny heeft geen say so maar dat is gewoon flauwekul omdat aan het einde van de dag hij zeker beslist of hij akkoord gaat of niet het enige verschil is floyd dealt direct en manny via arum, een beetje de popi uithangen omdat hij zijn eigen promoter is etc.

Nogmaals ik denk mocht het gevecht komen dat floyd wint, maar waar hij nu allemaal mee bezig is is echt onzin.

tarantula
25-01-2015, 14:51
Ik vind het ook uitermate verdacht dat cotto plotseling niet akkoord ging met canelo, het zou best kunnen dat floyd hem stiekem heeft benaderd nu een smoesje zoekt om ertussen uit te knijpen bij manny en opeens floyd vs cotto 2.

En de schuld schuiven op de andere partij het is bijna een week geleden en meneer heeft nog steeds niet getekend ondanks dat ze akkoord zijn gegaan op alle voorwaarden, wat een onzekere kerel. Ik zie deze partij niet meer gebeuren en dat komt maar door 1 persoon floyd coward mayweather.

Minotauro
25-01-2015, 20:26
Mayweather zijn moeder

pronk
28-01-2015, 13:06
http://news.bbcimg.co.uk/media/images/80569000/jpg/_80569186_pacquiaomayweather_two_grantsmitytwitter .jpg

pronk
28-01-2015, 13:08
http://assets.rappler.com/612F469A6EA84F6BAE882D2B94A4B421/img/4C430870D4524AE5A712C5808BCA94AE/pacquiao-mayweather-20150128.jpg

pronk
28-01-2015, 13:14
https://www.youtube.com/watch?v=M94TcXRMtwI

T15Boxing
28-01-2015, 14:12
^ben vast niet de enige die daar een stijve van kreeg.

Nosferatu187
28-01-2015, 14:35
^ben vast niet de enige die daar een stijve van kreeg.

:rolleyes:

Nosferatu187
28-01-2015, 14:46
http://i.imgur.com/1RJbGMl.gif

​"Pacquiao says Mayweather gave him his cell number and told him it's time for them to work this fight out themselves."

appelsap
28-01-2015, 21:22
http://news.bbcimg.co.uk/media/images/80569000/jpg/_80569186_pacquiaomayweather_two_grantsmitytwitter .jpg

Ze passen met z'n tweeen in de bodyguard van Floyd.

Gaat goed komen. Geen idee in hoeverre dit geregiseerd was (Pacman had zijn vlucht gemist en was daarom naar het basketball gekomen....), maar je gaat niet met elkaar staan praten voor 10.000 man en live tv, als je niet enige intentie hebt om het te laten slagen.
HEAT wel verloren, dat was jammer...

Nosferatu187
28-01-2015, 23:00
WBC president Mauricio Sulaiman says the World Boxing Council has made the moves to ensure that the May 2nd fight between Floyd Mayweather Jr and Manny Pacquiao fight takes place. Sulaiman says it’s now up to the two superstars to give fight fans the mega-bout that the world has been asking for in the last few years.


If you look at the moves that the WBC has made, the one thing that jumps out at you is the previous high ranking that they gave Pacquiao in order to put him in position to face Mayweather for his WBC belt.


Since Pacquiao is now the WBO welterweight champion, the WBC no longer has him ranked in their top 15. In his place, the WBC has Amir Khan ranked No.1. That would seem to be the WBC’s next hope for Mayweather to fight after or in place of the Pacquiao fight.


“The world has been waiting for Mayweather-Pacquiao for several years now. The WBC did everything possible to enhance it, to make sure there were no obstacles for the fight to happen, and it is up to them to get into the ring or not,” Sulaiman said. “The boxing world can be assured that in 2015 there will be many, many great fights. If the Mayweather-Pacquiao fight doesn’t happen, there will be other great fights. Hopefully, it will happen; everybody wants to see that fight. Both fighters deserve that fight, and to prove it in the ring what the world wants to see,” Sulaiman said.


Mayweather and Pacquiao both want the mega-fight. The only thing that could potentially stop the fight from happening is the two of them getting locked up over their continued negotiations, which are still not compete despite their being only three days before Pacquiao’s deadline to walk away from the negotiations on January 31st.


The other thing that could trip up the Mayweather-Pacquiao fight and ruining it for the boxing fans is the HBO-Showtime negotiations. The two companies still haven’t completed their negotiations and its unknown when/if they ever will. The talk is that they’re stuck on the subject of the rebroadcast rights.


Pacquiao really needs a win right now because another defeat could put drive down his pay-per-view numbers even lower than they are now. Pacquiao has lost two out of his last five fights, and he’s not fought anyone that you can call a good fighter since he was knocked out by Juan Manuel Marquez in 2012. Pacquiao’s since then have come against Brandon Rios, Tim Bradley and Chris Algieri.

T15Boxing
28-01-2015, 23:20
Pacquiao has lost two out of his last five fights, and he’s not fought anyone that you can call a good fighter since he was knocked out by Juan Manuel Marquez in 2012.

Onverslagen kampioen Bradley kon je blijkbaar niet goed genoeg noemen voor de balzak die dat schreef. Sjonge jonge.

Nosferatu187
28-01-2015, 23:33
?

appelsap
29-01-2015, 00:53
Onverslagen kampioen Bradley kon je blijkbaar niet goed genoeg noemen voor de balzak die dat schreef. Sjonge jonge.

Stay of the weed....

appelsap
29-01-2015, 01:00
Na de wedstrijd hebben ze een uur gepraat. Ze zullen elkaar toch niet zo mogen dat ze dat voor de lol doen. Nu Showtime en HBO nog....

Nosferatu187
29-01-2015, 01:14
waar staat er dat ze een uur hebben gepraat?

Pahlavan
29-01-2015, 01:53
Na de wedstrijd hebben ze een uur gepraat. Ze zullen elkaar toch niet zo mogen dat ze dat voor de lol doen. Nu Showtime en HBO nog....

Dat is nou juist het probleem, er is de afgelopen jaren genoeg gepraat en gepraat... valse beloftes hier, valse beloftes daar... leugens hier, leugens daar.

Wordt nu juist tijd dat er minder wordt gepraat en meer wordt gedaan. Bovendien, het feit dat die twee daar heel leuk en schattig voor de camera's hebben gepraat en nummers uitgewisseld zegt in mijn ogen nog geen moer.

We kunnen zeggen van de ufc wat we willen en er is daar uiteraard ook een hele hoop mis, maar als fans krijgen we op zijn minst 9 van de 10 keer de gevechten te zien waar men om vraagt (naast een hoop gevechten waar men niet om vraagt :lol:).

Nosferatu187
29-01-2015, 01:56
zo een groot gevecht word echt niet 1,2 3 geregeld hoor, daar zitten grote politieke en financiële belangen achter, trouwens ze gaan het pas veel later kenbaar maken volgens mij met de superbowl.

Pahlavan
29-01-2015, 02:02
zo een groot gevecht word echt niet 1,2 3 geregeld hoor, daar zitten grote politieke en financiële belangen achter, trouwens ze gaan het pas veel later kenbaar maken volgens mij met de superbowl.

fijn dat je dat even vertelt captain obvious ;) ik verwacht ook niet dat een groot gevecht 1,2,3 wordt geregeld... maar 2,3,4,5 jaar lijkt me genoeg tijd. Hoewel ze nu beide alsnog flink gaan cashen, is het waarschijnlijk minder dan als het een paar jaar geleden had plaatsgevonden toen beide heren in hun prime zaten.

appelsap
29-01-2015, 05:20
waar staat er dat ze een uur hebben gepraat?

Dan Rafael report vandaag hier op ESPN.

T15Boxing
29-01-2015, 09:32
Stay of the weed....

Dat was niet op Nosferatu gericht maar de schrijver van de artikel die zegt dat Pacquiao geen goeie tegenstanders heeft gevochten sinds zijn verlies tegen Marquez. Dat is onzin natuurlijk.

T15Boxing
29-01-2015, 09:52
Oke 3 dagen geleden was het gevecht dood maar nu blijkt het dat de bespreking heel goed ging en mischien een announcement is over 2-3 dagen. De Showtime en HBO deal is trouwens 60+ procent gedaan.

Dit is allemaal geen bewijs maar ja dit is wat de fans krijgen als aanwijzingen.

pronk
29-01-2015, 12:15
Dat was niet op Nosferatu gericht maar de schrijver van de artikel die zegt dat Pacquiao geen goeie tegenstanders heeft gevochten sinds zijn verlies tegen Marquez. Dat is onzin natuurlijk.
Welke tegenstander was goed?

T15Boxing
29-01-2015, 12:39
Welke tegenstander was goed?

De onverslagen kampioen en destijds #3 pound for pound ter wereld Tim Bradley.

En Brandon Rios versloeg laatst Alvarado voor de WBO titel. Dat zijn geen cans iig.

pronk
29-01-2015, 16:39
Brandon rios was warming up partij voor manny en had ook een keer verloren van Mike Alvarado, en iedereen weet dat hij bradley al verslagen had.
Dus waren geen waardige tegenstanders

Pahlavan
29-01-2015, 16:56
Brandon rios was warming up partij voor manny en had ook een keer verloren van Mike Alvarado, en iedereen weet dat hij bradley al verslagen had.
Dus waren geen waardige tegenstanders

Timothy Bradley geen waardige tegenstander?! right.....
Al klopt het dat Manny overduidelijk hun eerste gevecht had gewonnen maar Bradley is niet bepaald een walkover hoor.

Facade
29-01-2015, 17:02
Brandon rios was warming up partij voor manny en had ook een keer verloren van Mike Alvarado, en iedereen weet dat hij bradley al verslagen had.
Dus waren geen waardige tegenstanders

Het enkele feit dat hij eerder van hem gewonnen heeft, maakt Bradley niet een slechte tegenstander. Als dat bovendien de maatstaf is, dan is Maidana ook 'onwaardig' zoals jij dat dan zegt.

Nosferatu187
29-01-2015, 22:06
ik wou eigenlijk niet reageren maar ik kon het toch niet laten,

pacquiao heeft de laatste 3,5 jaar alleen tegen cans gevochten en dan noemen ze mayweather een cherry picker wat ik natuurlijk onzin vind hij heeft tegen de allergrootste in zijn gewichtsklasse gestaan.

wie is brandon rios nou eigenlijk? een 1 dimensionale vechter die toen als boksbal werd gebruikt door pacquiao.

Nosferatu187
29-01-2015, 22:09
waarschijnlijk is cotto op dit moment zelfs gevaarlijk dan pacquiao.

Boxingfan
29-01-2015, 22:27
Bradley is beter dan iedereen tegen wie floyd de afgelope paar jaar heeft gestaan

Nosferatu187
29-01-2015, 22:33
lmfao

pronk
29-01-2015, 23:21
lmfao
2x:)

pronk
29-01-2015, 23:46
Timothy Bradley geen waardige tegenstander?! right.....
Al klopt het dat Manny overduidelijk hun eerste gevecht had gewonnen maar Bradley is niet bepaald een walkover hoor.

Je hoort mij ook niet zeggen dat Bradley een walkover is , ik vond de rematch niet nodig zelfde geld voor Maidana.

Boxingfan
30-01-2015, 08:05
sommige hier denken dat ze $$ krijgen van May als ze zijn ballen maar lang genoeg zuigen :rolleyes:

Wiseguy
30-01-2015, 10:59
sommige hier denken dat ze $$ krijgen van May als ze zijn ballen maar lang genoeg zuigen :rolleyes:

Krijgen we ook. Je denkt toch niet echt dat we supporter van hem zijn, omdat het 1 van de beste vechter allertijden is.

tarantula
31-01-2015, 22:13
http://www.cdn.sherdog.com/_images/thumbnails/20150128065056_Untitled1.JPG


After what seems like an eternity, Floyd Mayweather Jr. (http://www.sherdog.com/news/articles/Boxing-Floyd-Mayweather-Jr-Believes-Timing-Right-for-Blockbuster-Manny-Pacquiao-Bout-79289) will fight Manny Pacquiao (http://www.sherdog.com/news/news/Trainer-Freddie-Roach-Manny-Pacquiaos-Sparring-Partners-are-Better-Than-Chris-Algieri-75433) on May 2 in Las Vegas.

Multiple sources have told TMZSports.com (http://www.tmz.com/2015/01/30/floyd-mayweather-vs-manny-pacquiao-fight-boxing-deal-done-fight-set/) that the fight is indeed a done deal.

It was recently reported (http://www.sherdog.com/news/news/Manny-Pacquiao-Agrees-to-Terms-For-Fight-With-Floyd-Mayweather-Jr-Revenue-Split-6040-80267) that the Filipino fighter and his promotional company, Top Rank, had signed off on a May 2 date at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, but Mayweather had yet to agree to the deal.

Along with the tentative date of the fight, Pacquiao had reportedly agreed to receiving 40 percent of the revenue earned from the fight. This would leave the remaining 60 percent to Mayweather.

The rumors of the bout coming to fruition came to a head earlier this week, when both boxers were in attendance at a Miami Heat game (http://www.sherdog.com/blog/Video-Floyd-Mayweather-Manny-Pacquiao-Meet-in-Miami-80943), culminating in the two having a private meeting to discuss the logistics of putting the bout together.

Pacquiao was last in action against Chris Algieri in Macau, China, easily dispelling of the New Yorker via unanimous decision to win his third consecutive fight. Mayweather hasn’t been in the ring since his rematch against Marcos Maidana in September.

At 9:27 p.m. ET/6:27 p.m. PT, TMZSports.com issued this update to its original story: “A source involved in the negotiations says both fighters have agreed to fight and a date and location (Las Vegas) have already been set.”

The source says the formal agreement has not been signed but everyone expects the signatures “soon.” Negotiators are putting“finishing touches” on the deal.”


Heel hoogstwaarschijnlijk dat het gevecht gaat komen nu nog hopen dat er geen anticlimax plaats vindt, wie o wie kraakt de code van floyd is het manny pacquiao, of gaat de ongeslagen wereldkampioen met een schone record pensioneren op 2 mei zal het antwoord klaar liggen.

Vinand
01-02-2015, 00:23
Dit is allemaal de schuld van Pacquiao... Hij had die Floyd gewoon een audioboek versie van het contract moeten geven, dan was het gevecht allang gebeurd...

Pahlavan
01-02-2015, 01:40
Dit is allemaal de schuld van Pacquiao... Hij had die Floyd gewoon een audioboek versie van het contract moeten geven, dan was het gevecht allang gebeurd...

LOLL :lol: reps

Nosferatu187
01-02-2015, 23:12
The Mayweather-Pacquiao PPV price has been agreed to by both sides. 99.99 in SD. 109.99 in HD.

Pahlavan
01-02-2015, 23:58
http://sports.yahoo.com/blogs/boxing/floyd-mayweather-via-social-media---fight-not-made-yet-203153964.html

appelsap
02-02-2015, 14:26
http://sports.yahoo.com/blogs/boxing/floyd-mayweather-via-social-media---fight-not-made-yet-203153964.html

HBO niet zo zeker van de winst van Pacman zo te horen. Maar als de tv stations nog het enige probleem zijn dan komen ze er vast wel uit.

Wiseguy
08-02-2015, 19:49
Begint er steeds meer op te lijken.

Updates http://bleacherreport.com/articles/2329694-mayweather-vs-pacquiao-latest-details-comments-surrounding-potential-fight

Wiseguy
08-02-2015, 19:51
Die irritante bloedzuiger Arum moet eens opflikkeren. Het wordt tijd dat Manny eigen baas wordt.

Wheelie
08-02-2015, 19:55
https://www.youtube.com/watch?v=a9_n05OsqYo&feature=youtu.be

Nosferatu187
08-02-2015, 19:58
^^ zo zien mensen dus hoe floyd erover denkt, er worden gigantisch veel leugens verspreid door mensen.

Klassikl
08-02-2015, 20:59
Iemand die het beter volgt dan ik, die me een update kan geven over hoe het ervoor staat?

Anderson
08-02-2015, 22:04
HBO en Showtime zijn er nog niet uit met de verdeling ppv

Klassikl
08-02-2015, 22:41
Wanneer ze dit wel zijn. Moeten pacman en maywheater dan veel van de deal onderhandelen?

Anderson
08-02-2015, 23:35
Ja want Floyd heeft een contract van 5 of 6 gevechten waarvan die volgens mij nog 2 moet vechten en de ppv met Maidana vielen tegen dit komt omdat Maidana niet genoeg fans heeft die ppv willen betalen. Canelo, Cotto en Pacman hebben dit wel daarom moet Floyd z'n ppv weer opschroeven om z'n geld te krijgen. Het contract met Showtime gaat om zo veel geld dat ik wel denk dat Showtime regels in het contract hebben gemaakt dat als Floyd niet genoeg ppv krijgt dat die niet al zijn geld krijgt van Showtime.

Nosferatu187
08-02-2015, 23:55
als hij zijn ppv zou willen opschroeven dan zou hij echt niet met pacquiao vechten hoor, maar tegen canelo de vorige keer 2.2 miljoen.

Klassikl
08-02-2015, 23:59
Ja want Floyd heeft een contract van 5 of 6 gevechten waarvan die volgens mij nog 2 moet vechten en de ppv met Maidana vielen tegen dit komt omdat Maidana niet genoeg fans heeft die ppv willen betalen. Canelo, Cotto en Pacman hebben dit wel daarom moet Floyd z'n ppv weer opschroeven om z'n geld te krijgen. Het contract met Showtime gaat om zo veel geld dat ik wel denk dat Showtime regels in het contract hebben gemaakt dat als Floyd niet genoeg ppv krijgt dat die niet al zijn geld krijgt van Showtime.

Dat zou de onderhandelingen toch juist makkelijker moeten maken?

T15Boxing
09-02-2015, 00:04
als hij zijn ppv zou willen opschroeven dan zou hij echt niet met pacquiao vechten hoor, maar tegen canelo de vorige keer 2.2 miljoen.

Heh. Meeste schatten een Pac-Floyd gevecht op een climax van 3 miljoen. Tenzij een van hun vanaf nu een partij verliest.

Pahlavan
09-02-2015, 00:16
als hij zijn ppv zou willen opschroeven dan zou hij echt niet met pacquiao vechten hoor, maar tegen canelo de vorige keer 2.2 miljoen.

lol dus jij denkt dat mayweather vs canelo 2 meer kijkers trekt dan een gevecht waar men al 5/6 jaar op wacht?! :lol:

En dan heb ik het nog niet over het feit dat canelo de vorige keer totaal niks in te brengen had tegen Floyd.
Een beetje offtopic maar hoewel ik canelo graag zie vechten, heeft hij tot op heden nog niet volledig dominant van een topper kunnen winnen. Mocht hij tegen cotto vechten en weten te winnen dan heeft hij pas zijn hype waar weten te maken.

Nosferatu187
09-02-2015, 00:30
bij nader inzien hebben jullie gelijk ja, ik had niet goed nagedacht.

Anderson
09-02-2015, 00:35
Dat zou de onderhandelingen toch juist makkelijker moeten maken?

Nee Pacman zit bij HBO

T15Boxing
09-02-2015, 00:43
HBO heeft momenteel wel de voordelen in de onderhandelingen tenzij Showtime gierig wordt en alles wordt verpest.

Anderson
09-02-2015, 01:42
Hoezo dan

T15Boxing
09-02-2015, 02:32
Showtime heeft in korte tijd veel vechters, gevechten en geld(mede dankzij Floyd) verloren. HBO het tegenovergestelde. Toch moet ik wel zeggen dat aan de hand van alle info het klinkt dat HBO niet veel vertrouwen heeft op een Pacquiao winst tegen Mayweather.

Klassikl
09-02-2015, 11:38
Nee Pacman zit bij HBO


Ja, maar we gingen uit van de situatie wanneer HBO en Showtime een deal hadden over de verdeling van opbrengsten.
Dan lijkt het me juist een voordeel voor beide vechters in mogelijke onderhandelingen met de tv-zender(s) dat deze partij waarschijnlijk de hoogste ppv punten ooit gaat scoren.

ijsbier
09-02-2015, 17:36
^^ zo zien mensen dus hoe floyd erover denkt, er worden gigantisch veel leugens verspreid door mensen.

Wat had je dan verwacht? "nee, het risico is mij te groot, ik wil mijn perfecte record niet laten slopen?" iets zeggen en denken zijn twee verschillende dingen.

Nosferatu187
09-02-2015, 17:39
Wat had je dan verwacht? "nee, het risico is mij te groot, ik wil mijn perfecte record niet laten slopen?" iets zeggen en denken zijn twee verschillende dingen.

wat ik bedoel is dat heel veel mensen leugens de wereld in helpen over floyd mayweather kijk alleen maar hoeveel onzin er wel niet over deze fight werd geschreven weer.

Pahlavan
09-02-2015, 19:11
wat ik bedoel is dat heel veel mensen leugens de wereld in helpen over floyd mayweather kijk alleen maar hoeveel onzin er wel niet over deze fight werd geschreven weer.

Maar hoe weten we dat het onzin is? De waarheid zal vast ergens in het midden liggen en wij 'fans' weten natuurlijk helemaal niet wat er precies allemaal speelt tijdens die onderhandelingen.

We hebben van Floyd's kant nog steeds geen duidelijk antwoord waarom er geen akkoord is bereikt. Dingen roepen als "I'm my own boss" en dat het aan Arum ligt is leuk en aardig, maar WAT is er dan precies fout? Gaat het over hun purse split? over details zoals drug testing, gloves etc?

Kortom we zijn precies waar we het afgelopen 5/6 jaar waren, namelijk een hoop geruchten en gepraat maar nog geen gevecht. Onderhandelingen voor het beëindigen van oorlogen verlopen volgens mij doorgaans sneller en soepeler dan dit. Ze zouden zich moeten schamen die twee.

Nosferatu187
09-02-2015, 19:41
ja en dan? je weet toch dat floyd nooit met de media praat en alles arum zegt is gelogen.

Pahlavan
09-02-2015, 19:56
ja en dan? je weet toch dat floyd nooit met de media praat en alles arum zegt is gelogen.

Floyd praat nooit met de media? Alleen omtrent het gevecht met Manny is dat het geval ja. Het zou hem juist goed doen om eens te laten weten wat precies het probleem is aan de kant van camp Manny. Arum is een piece of shit die goed past bij het sneaky beeld wat mensen van managers en promoters hebben, Floyd net zo. Of wil je dat ik een lijst ga opsommen van alle keren dat Floyd op een leugen is betrapt?

Kortom, jouw argument van "kijk dit filmpje, Floyd zegt dat het gevecht moet plaatsvinden dus hij wilt het echt" zegt natuurlijk niks. Zowel Arum als Floyd kunnen een potje liegen en zaken verdraaien.

Ps: hoe weet jij precies dat ALLES wat Arum zegt is gelogen? van Floyd gehoord? of zelf verzonnen? gewaagde uitspraak namelijk zonder verdere bronnen of bewijs.