PDA

View Full Version : Complimenten aan WFCA namens VFC



Sportvision
08-12-2014, 13:48
Gisteren was VFC 9 te Sportcentrum Sportvision in Eindhoven, met een hoop spetterende partijen, ik zal de fotos hier nog posten. Het gala is verder helemaal top verlopen. Goede scheidsen, topbeslissingen (een paar hele moeilijke) van de scheidsen en jury, weging, voorbereiding, alles strak geregeld. En wat ik erg fijn vindt, de WFCA zorgt ervoor dat je als organisator echt backup krijgt. (bijvoorbeeld als een team te laat/niet komt....). Het zijn gasten die elke weekend voor ons en jullie klaarstaan. Heb je ook een goede ervaring, deel die dan ook eens met ze :)

Bedankt jongens, voor al jullie inzet, gisteren en de afgelopen 9 galas!! Samen op naar de volgende.

Met sportieve groet,
namens het VFC team,
Jochem Branderhorst

ChingChong
08-12-2014, 19:03
Scheidsen
Wat ik erg fijn vindT >.>
Elke weekend

Triangleman
08-12-2014, 19:46
Scheidsen
Wat ik erg fijn vindT >.>
Elke weekend

echt ja? zucht
De man is blij met de WFCA en dat is inderdaad een waardevolle speler in kickboksland.....

Anderson
08-12-2014, 20:11
Als je een weinig budget hebt en graag een wereld titel in je bezit wilt hebben, zit je bij deze bond wel goed.

lopez86
08-12-2014, 22:28
WFCA deed het inderdaad erg goed op VFC, ook met MMA gaat t telkens beter.
Verdiende props!


Als je een weinig budget hebt en graag een wereld titel in je bezit wilt hebben, zit je bij deze bond wel goed.

Klinkt niet zo positief, misschien moet je t zelf ff regelen anders.
Je kan zeggen wat je wil maar deze gasten staan wel elk weekend ergens.

Sportvision
08-12-2014, 23:42
Als je een weinig budget hebt en graag een wereld titel in je bezit wilt hebben, zit je bij deze bond wel goed.

dank voor je tip, ik zal het onthouden.

Anderson
09-12-2014, 00:38
graag gedaan

Briant
09-12-2014, 18:51
WFCA deed het inderdaad erg goed op VFC, ook met MMA gaat t telkens beter.
Verdiende props!



Klinkt niet zo positief, misschien moet je t zelf ff regelen anders.
Je kan zeggen wat je wil maar deze gasten staan wel elk weekend ergens.

Het bovenstaande weekend zelfs op 3 plekken naar mijn weten.

Azijnzeikers hou je altijd, jammer dat het beetje positiviteit hier gelijk de kop ingedrukt wordt. Het was een mooi gala met mooie gevechten, kan niet wachten tot de filmpjes er zijn.

Anderson
10-12-2014, 01:48
De azijnzeikers zijn de schietincidenten niet vergeten met een dode boef.

lopez86
10-12-2014, 08:49
De azijnzeikers zijn de schietincidenten niet vergeten met een dode boef.

Was dat de schuld van de WFCA of mis ik iets?

Richelieu
10-12-2014, 09:20
De azijnzeikers zijn de schietincidenten niet vergeten met een dode boef.

Toen er een grensrechter werd doodgetrapt, was dat zeker ook de schuld van de KNVB? Snap je redenatie niet Anderson, maar verlicht ons aub.

Sportvision
10-12-2014, 12:24
Toen er een grensrechter werd doodgetrapt, was dat zeker ook de schuld van de KNVB? Snap je redenatie niet Anderson, maar verlicht ons aub.

laat hem dat maar niet hier uitleggen en haal gewoon die comment weg of verplaats het naar een offtopic post. Dit heeft niks met mijn topic te maken. liever geen discussie hierover, met zon figuur kan je toch niet redeneren, so why try.

Briant
10-12-2014, 13:36
http://i1.kym-cdn.com/photos/images/newsfeed/000/353/279/e31.jpg

Boutsen83
10-12-2014, 14:46
Zijn er al video's van dit gala?

Briant
10-12-2014, 15:57
Ik heb wel foto's bij atila mert zijn Facebook gezien