PDA

View Full Version : Stefan Struve **SPOILER**



gravenbeek
14-12-2014, 11:17
Wat een tobber ,staand is hij nergens en over zijn grondskills wil ik het niet eens hebben.Waar traint deze jongen?

Minotauro
14-12-2014, 11:20
Was wel erg dramatisch ja

Kemal
14-12-2014, 11:23
pfff, echt wat een dikke spoilers allemaal! Ik verwijs graag naar: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?131774-HUISREGELS

Leventdepevent
14-12-2014, 12:16
gvd dit was idd niet best.....waarom liet big john hem niet meteen opstaan

Bromios
14-12-2014, 12:19
Waarom wel ? Er gebeurde toch nog genoeg ? Pas als het stalled laten ze ze opstaan.

e-type
14-12-2014, 12:22
Overeem was dreigend genoeg, maar Werdum bleef maar liggen. Deze keer profiteerde Overeem daar wel van.


…o wait...

Pr00f
14-12-2014, 12:28
Mooie win voor Overeem, krijgen we toch nog twee Nederlanders te zien in de UFC.

mario the count
14-12-2014, 12:36
Struve moet ook echt meer met schilt trainen, zo zonde dat hij zijn lengte niet gebruikt. Hij moet veel actiever zijn en die linkse laten lopen, ook kan hij nog wat leren van die voorwaartse trappen van schilt.

K-1sunstarr
14-12-2014, 13:34
Struve moet ook echt meer met schilt trainen, zo zonde dat hij zijn lengte niet gebruikt. Hij moet veel actiever zijn en die linkse laten lopen, ook kan hij nog wat leren van die voorwaartse trappen van schilt.

Dit is MMA.

TheSkindo
14-12-2014, 14:27
Dit is MMA.

Yep en je weet het....Kickboksen 'Nederlandse stijl' is achterhaald en niet bruikbaar in MMA... :-p

lopez86
14-12-2014, 14:29
Echt, hoevaak gaan we dat "Hij moet trainen met Sem Schilt" argument nog horen.

Stannos
14-12-2014, 14:31
Echt, hoevaak gaan we dat "Hij moet trainen met Sem Schilt" argument nog horen.

En dat te bedenken dat hij dat ook heeft gedaan..

Pansier
14-12-2014, 14:32
Struve moet ook echt meer met schilt trainen, zo zonde dat hij zijn lengte niet gebruikt. Hij moet veel actiever zijn en die linkse laten lopen, ook kan hij nog wat leren van die voorwaartse trappen van schilt.

Schilt is anders niet onbekend met het MMA...

blackadder
14-12-2014, 14:51
Dit is MMA.
En daar gebruikt men geen voorwaartse trappen!
Tenzij het van Steven Segeal moet.

123trisweat
14-12-2014, 15:02
Positief is het feit dat hij weer in de ring staat.

Ik had struve's groundgame beter verwacht en kan zijn gameplan niet echt achterhalen. Struve heeft/had voor zijn hartdiagnose een goede groundgame. Struve is nog redelijk jong maar doet er verstandig aan om meer voordeel te halen uit zijn reach en wellicht kan een andere trainingskamp hem wat meer inspireren.

mario the count
14-12-2014, 15:08
Dit is MMA.
Dus werken de trappen niet? Als je zulke technieken laat liggen omdat je bang bent voor de takedown wordt je eenzijdig, en dus voorspelbaar. Heb al meerdere keren een KO gezien in de UFC met een voorwaartse trap.

mario the count
14-12-2014, 15:09
Schilt is anders niet onbekend met het MMA...

Idd, en hij weet als geen ander zijn lengte te benutten.

appelsap
14-12-2014, 16:14
Dit is MMA.


Travis Brown had idd geen succes met die techniek tegen Alistair........

Het zag er van beide kant nogal voorzichtig uit. En die takedowns waren niet echt scherp, maar de tkd 0. Van de groundgame van Struve kan je niet zo veel zeggen. Hij had alleen op moeten staan na het wegduwen, want met 120kg in je guard krijg je er natuurlijk een keer een als je alleen afstand probeert te houden.
Slim gevochten van Overeem.

Quato
14-12-2014, 17:27
En daar gebruikt men geen voorwaartse trappen!
Tenzij het van Steven Segeal moet.

Kan me nog een UFC debut van Sem tegen Pete Williams heugen anders... KO op een voorwaardse trap...

stoet
15-12-2014, 07:58
Wat een tobber ,staand is hij nergens en over zijn grondskills wil ik het niet eens hebben.Waar traint deze jongen?

Typisch Nederlands, als je wint heb je vrienden als je verliest kotst iedereen je uit. Stuve is van ver gekomen, iedereen weet dat Stuve het in zich heeft om een grote naam te worden. Oke, hij was dit x niet op zijn best, maar dat verbaast mij niets gezien zijn omstandigheden. Hopelijk gaat hij bij zijn eerst volgende partij gewoon knallen, gun het die gozer.

S.B.
15-12-2014, 09:28
Struve moet wel iets gaan ondernemen wil hij niet een eeuwig talent blijven. Tuurlijk mag je verliezen van Overeem, zeker na zo een lange afwezigheid. Hij moet wel een keer echt de weg omhoog inzetten. Who is next op het moment? Het zal geen tegenstander worden van binnen de top 15, tegen de tijd dat hij eventueel een tegenstander uit de top 5 krijgt ben je zo 2 jaar verder mits hij alles wint. Als je zo zonder gameplan blijft knokken (want dat heeft niks te maken met een afwezigheid met zijn ervaring lijkt mij) Ga je het niet halen.

Tony
15-12-2014, 10:13
Struve via Twitter:



Gisteren om 3:19 · Twitter (https://www.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fapps.facebook.com%2Ftwitter% 2F%3Ffb_source%3Dfeed&h=6AQHRBOPi&s=1) ·


Sorry folks couldn't find myself in there. Thanks for the love, you guys are great!






Gisteren om 5:06 · Twitter (https://www.facebook.com/l.php?u=https%3A%2F%2Fapps.facebook.com%2Ftwitter% 2F%3Ffb_source%3Dfeed&h=BAQHCBfI0&s=1) ·

There are way worse things in life then losing a fight, looking forward 2 the future. Getting in there was 1 thing, finding the old me is 2

Turboknecht
15-12-2014, 10:27
Zuur voor Struve. Ik hoop dat hij een antwoord weet te vinden op waarom hij het niet voor elkaar krijgt ondanks een ogenschijnlijk goede voorbereiding. Het is jammer.

biggz
15-12-2014, 11:23
Eerlijk is eerlijk, na een lange tijd van afwezigheid is Overeem niet echt een lekkere thuiskomertje.
Denk dat het Struve goed zal doen om in Amerika te gaan trainen. Denk dat je daar toch meer zware jongens hebt van hoog niveau om om mee te sparren.

ChingChong
15-12-2014, 11:27
Wat was dat voor takedown ook... Gewoon vies was aan zn middel sleuren en Struve valt. Slecht gevoel voor evenwicht heeft hij.

Guytje
15-12-2014, 11:40
Het grootste probleem voor Struve is niet een Overeem of wat voor tegenstander dan ook maar Struve zelf. Struve moet zichzelf terug in die kooi krijgen zoals ie zich voelde voor z'n Hunt partij en voor z'n hartaandoening. Doe het hem maar na. Niet zomaar weer opbouwen tegen paar cans in de UFC, nee onmiddellijk moet je er weer staan. Je kan nog zo goed zijn voorbereid, je weet pas in die ring of kooi of je daar op dat moment ook daadwerkelijk wil zijn. Het is al moeilijk voor de meeste mensen om terug de juiste instelling te vinden na een verliespartij of Ko. Kijk eens wat die gast door moet de laatste jaren en stel jezelf even in z'n plaats. Je kan 100 keer zeggen voor een partij dat je gaat knallen, je weet het pas echt wanneer je in die ring of kooi staat en dat het knallen moet beginnen. Ik wens Struve het allerbeste toe en hoop dat ie het allemaal op een rijtje krijgt tussen de oren en terug verder kan op de weg dat ie voor ogen heeft. Makkelijker gezegd dan gedaan.

Wat Overeem betreft weer een Post-fight interview met als hoogtepunt de wil om weer op vakantie te gaan. De vraag moet dan toch gesteld worden of je bezeten genoeg bent om die belt te pakken. Teer op de positieve vibe en ga nog meer als een bezetene aan het werk. Het niveau van mensen die aan die top staan is wel degelijk meer dan wat hier soms wordt beweerd. Een JDS en Cain, Werdum, Hunt, dat zijn speciale mensen die uit hun talent het uiterste halen en bezeten zijn om het iedere dag beter te doen. Tuurlijk verdien je vakantie, maar wil je voorbij die top die er nu is zal je toch dat beetje meer moeten geven dan de rest. Positief vind ik dan weer dat Overeem wat er ook gebeurt toch weinig last heeft van verliespartijen of kritiek. Blijft zijn ding doen. Ik hoop nog steeds dat ie die shot krijgt en voor die titel kan gaan knokken. Liefst tegen Cain, alles of niks partij, winnen en dan zeer terecht op een welverdiende vakantie!!

cornelus
15-12-2014, 12:15
Zuur voor Struve. Ik hoop dat hij een antwoord weet te vinden op waarom hij het niet voor elkaar krijgt ondanks een ogenschijnlijk goede voorbereiding. Het is jammer. Gewoon omdat die ander op dat moment net effe beter was! It's all in the game...

ChingChong
15-12-2014, 12:29
Wat was dat voor takedown ook... Gewoon vies hard aan zn middel sleuren en Struve valt. Slecht gevoel voor evenwicht heeft Struve.

ijsbier
15-12-2014, 12:53
Hardstikke jammer Stefan! Je hebt een zware periode achter de rug en toch stond je er weer, nu gewoon doorgaan en je komt er wel! Ik blijf erbij dat je het in huis hebt om Overeem te verslaan!

Willem033
15-12-2014, 13:15
Er was op die post fight press conference weinig tot geen aandacht voor Alistair.

Minotauro
15-12-2014, 13:27
Alistair is ook totaal niet belangrijk. Die is de afgelopen gevechten zo in waarde en hype gedaald

LightHeavyWeight
15-12-2014, 14:10
Alistair is ook totaal niet belangrijk. Die is de afgelopen gevechten zo in waarde en hype gedaald

Alistair heeft jou iets misdaan, iets ergs ook denk ik. Kan bijna niet meer anders of je valt van nature telkens in herhaling, kan ook.

Pr00f
15-12-2014, 14:20
Haha ja, het is af en toe wel lachwekkend op dit forum. Maar ach zo gaat dat toch in Nederland als iemand ook maar een beetje succes heeft gehad branden we hem of haar net zo hard weer af als het wat minder gaat.

Minotauro
15-12-2014, 14:46
Alistair heeft jou iets misdaan, iets ergs ook denk ik. Kan bijna niet meer anders of je valt van nature telkens in herhaling, kan ook.

Mij niet, maar wel een bekende, maar dat staat er los van dat overeem niet meer zoveel waard is, als voor zijn drie KO losses in de UFC. Of ben je dat niet met me eens?

YoMarK
15-12-2014, 15:22
Misschien is ie wel wat minder waard Minotauto, maar als je zegt dat hij "totaal onbelangrijk" is dan is dat gewoon jouw persoonlijke mening(neigt een beetje naar trollen), en absoluut niet de waarheid. In de HW divisie verliest iedereen wel eens, hij blijft toch een populaire vechter(dat meet ik even aan internationale nieuwsberichten, en b.v. topics op sherdog), en los daarvan staat hij straks weer in de top-10 van de UFC zelf.

Minotauro
15-12-2014, 15:39
Misschien is ie wel wat minder waard Minotauto, maar als je zegt dat hij "totaal onbelangrijk" is dan is dat gewoon jouw persoonlijke mening(neigt een beetje naar trollen), en absoluut niet de waarheid. In de HW divisie verliest iedereen wel eens, hij blijft toch een populaire vechter(dat meet ik even aan internationale nieuwsberichten, en b.v. topics op sherdog), en los daarvan staat hij straks weer in de top-10 van de UFC zelf.

Van Dos Santos kan je verliezen, van Browne kan je verliezen en iedereen (incl. Overeem dacht dat hij er wel over heen zou lopen), van Rothwell mag hij niet verliezen met zijn naam, status, carriere. Kom op, we kunnen hem wel altijd blijven verdedigen, met zijn 50 gevechten, K1 titel en hoe hij domineerde toen hij aan het paardenvlees zat, maar was Overeem geen Nederlander (en hadden mensen hem hier niet ook pers. gekend) dan was hij veel minder belangrijk. Ga nou niet zeggen dat Overeem prioriteit is voor Dana, hij kan hem net zo goed missen als rijk zijn. Zelfs in p4p top 20 zou Overeem niet meer voorkomen. Van de mensen die boven hem staan, zie ik hem misschien van 1 of 2 kunnen winnen, de rest niet. Maar dat is mijn mening

Pr00f
15-12-2014, 16:00
http://uk.ufc.com/media/Fight-Night-Phoenix--Alistair-Overeem-Backstage-Interview?utm_campaign=UFC&utm_medium=social&utm_s ource=facebook&utm_content=1418645919

hier een post-fight interview. Kan zo maar eens zijn dat Struve via Overeem nu een ingang heeft om in de states te trainen.

Minotauro
15-12-2014, 16:12
Misschien moet ik Overeem wat meer credits geven dan dat ik nu doe. Zijn win op Brock Lesnar wordt nog altijd gezien als een grote prestatie. Nooit echt meegenomen in mijn mening naar Overeem, maar misschien komt dat ook omdat ik Lesnar een douchebag vind. Ben overigens wel benieuwd wat er nu gaat komen

LightHeavyWeight
15-12-2014, 19:22
Misschien moet ik Overeem wat meer credits geven dan dat ik nu doe. Zijn win op Brock Lesnar wordt nog altijd gezien als een grote prestatie. Nooit echt meegenomen in mijn mening naar Overeem, maar misschien komt dat ook omdat ik Lesnar een douchebag vind. Ben overigens wel benieuwd wat er nu gaat komen

Van mij hoeft dat niet, ik vind de laatste reacties van je meer dan prima en iedereen heeft zijn mening. Het is ook maar goed dat we van die zeikerds zijn zelfs als het goed gaat, Nederlandse sporters presteren als je het afzet tegen de totale bevolking gewoon goed.
2 Heavyweights tegen elkaar in de UFC is een veel grotere prestatie dan wij ons eigenlijk beseffen. In het grootstedelijk gebied van New York en LA bij elkaar wonen al meer mensen dan in Nederland.

M3
15-12-2014, 20:53
http://uk.ufc.com/media/Fight-Night-Phoenix--Alistair-Overeem-Backstage-Interview?utm_campaign=UFC&utm_medium=social&utm_s ource=facebook&utm_content=1418645919

hier een post-fight interview. Kan zo maar eens zijn dat Struve via Overeem nu een ingang heeft om in de states te trainen.altijd goed even bij iemand anders in de keuken kijken!

blackadder
15-12-2014, 22:10
altijd goed even bij iemand anders in de keuken kijken!
Overeem is er zoveel beter op geworden. Zoals we konden zien zit zijn TD defense potdicht.

SpelPlan
15-12-2014, 22:46
http://uk.ufc.com/media/Fight-Night-Phoenix--Alistair-Overeem-Backstage-Interview?utm_campaign=UFC&utm_medium=social&utm_s ource=facebook&utm_content=1418645919

hier een post-fight interview. Kan zo maar eens zijn dat Struve via Overeem nu een ingang heeft om in de states te trainen.

Het zou geweldig voor Struve zijn als dat bij Jacksons gebeurt. Hij heeft dezelfde reach als Bones Jones.