PDA

View Full Version : Persbericht: 'Badr Hari geeft exclusieve kickboksclinic in Voorhout!'



Wheelie
17-12-2014, 17:20
'Badr Hari geeft exclusieve kickboksclinic in Voorhout!'


Op zaterdag 10 januari organiseert RHJC promotions een unieke kickboksclinic onder leiding van Badr Hari in Voorhout. Deze clinic is eenmalig en uniek in Nederland. Een absolute must voor elke vechtsportliefhebber. Badr Hari zal een twee uur durende training verzorgen met aansluitend de mogelijkheid om met deze legende een foto te scoren.


De kosten voor de deelname aan de clinic bedragen 50 euro. Voor deze exclusieve kickboksclinic kunt u zich aanmelden via: . Dit is tevens de enige mogelijkheid om u te verzekeren van een plekje. Op zaterdag 10 januari kan er op de locatie niet meer worden ingeschreven. Toeschouwers kunnen op de dag zelf voor 20 euro het evenement bijwonen.


De clinic wordt gehouden in Voorhout in Sporthal 'de Tulp'. Sporthal 'de Tulp' in Voorhout is op zaterdag 10 januari vanaf 12.30 uur geopend en er is op de locatie ruim voldoende parkeermogelijkheid en kleedruimte. Voor de toeschouwers is er een ruime zittribune aan de rand van de sporthal beschikbaar.


Verzeker je snel van een plaats op deze unieke kickboksclinic in Nederland. Mocht u nog meer informatie willen of heeft u naar aanleiding van dit bericht vragen kunt u contact opnemen met Rick van der Hulst (06 50 97 62 25).


Wil jij gratis naar deze kickboksclinic ? Laat dan in deze topic weten waarom jij hier bij wilt zijn


https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xpf1/v/t1.0-9/1504625_882045575169029_2545545010519026141_n.jpg? oh=cd18b8383076672e9791db3764ef4029&oe=54FDAB63

S.B.
17-12-2014, 17:46
Ik wil hier graag bij zijn omdat ik graag wil leren hoe ik glazen afdroog.

Turboknecht
17-12-2014, 19:11
Zou het mogelijk zijn dat ik mijn pas aangekochte vaatwasser door Badr laat afstellen?

blackadder
17-12-2014, 20:07
Ik wil graag Engelse bijles van hem hebben.

Leventdepevent
17-12-2014, 20:14
signeerd hij die middag ook theedoeken?

willy123
17-12-2014, 20:27
Ik wil meedoen omdat ik beter wil worden in trampolinespringen op onderbenen.

S.B.
17-12-2014, 21:04
Wat een geld trouwens he... 50 piek om mee te doen en 20 om te kijken naar een bijna recreatieve kickbokser die les geeft.

mario the count
17-12-2014, 21:24
Is het tenue met of zonder skippybal?

Idd erg prijzig, maar aan de andere kant, het volk dat badr aantrekt heeft genoeg zwartgeld liggen gok ik.

gravenbeek
17-12-2014, 21:26
Badr is en blijft een top vechter,die tegenwoordig wel op een makkelijke manier zijn centjes verdiend.Ik kan hem geen ongelijk geven geen K1 meer en glory is ook een lachertje dus dan maar Dubai.Veel forum bezoekers zijn stiekum toch best jaloers op hem.

mario the count
17-12-2014, 21:28
Badr is en blijft een top vechter,die tegenwoordig wel op een makkelijke manier zijn centjes verdiend.Ik kan hem geen ongelijk geven geen K1 meer en glory is ook een lachertje dus dan maar Dubai.Veel forum bezoekers zijn stiekum toch best jaloers op hem. superjaloers , wie wilt er nou niet een kutkarakter hebben , een kort lontje en vrije tijd in de bak spenderen.

gravenbeek
17-12-2014, 21:31
Hoezo gefrustreerd.

Turboknecht
17-12-2014, 22:38
Hoezo gefrustreerd.

Ik zou niet graag met Badr ruilen. Er loopt iedere keer weer iets gruwelijk mis bij hem en hij heeft er duidelijk geen vat op. Fijn dat hij veel centen verdiend heeft, maar er is toch meer in het leven dan dat.

largo0
18-12-2014, 00:00
Bah, wat een trieste figuren hier. Plantage mentaliteit.

Wat hij in de ring heeft gepresteerd dat kan niemand hem ontnemen.

mootje46
18-12-2014, 00:06
Kom op mensen ok, hij heeft een heleboel dingen verkeerd gedaan in de sport en ook buiten de sport. Maar hij is niet zomaar zo bekend geworden. Hij heeft ons jaren laten genieten van top kickboksen. Ik durf te wedden dat een heleboel huidige A-klassers door hem zijn begonnen. ik zeg niet dat iedereen nu Badr Hari fan moet worden, maar give him a brake, hij probeert zich met de clinic temimste positief in te zetten voor de sport. Mijn respect heeft hij in ieder geval!

Pansier
18-12-2014, 00:10
Kom op mensen ok, hij heeft een heleboel dingen verkeerd gedaan in de sport en ook buiten de sport. Maar hij is niet zomaar zo bekend geworden. Hij heeft ons jaren laten genieten van top kickboksen. Ik durf te wedden dat een heleboel huidige A-klassers door hem zijn begonnen. ik zeg niet dat iedereen nu Badr Hari fan moet worden, maar give him a brake, hij probeert zich met de clinic temimste positief in te zetten voor de sport. Mijn respect heeft hij in ieder geval!

Ik zie het meer als een poging tot zijn portemonnee te vullen... 50 euro? Voor iemand die beschreven wordt slechte trainingsdiscipline te hebben gehad, meerdere malen is gediskwalificeerd, mishandelingen, zo kan ik nog even doorgaan. Leuk voor de mensen die hier interesse in hebben, maar mij niet gezien.

ijsbier
18-12-2014, 09:23
Bah, wat een trieste figuren hier. Plantage mentaliteit.


Hahahaha, Wat?!?


@Mootje, Het spijt me om te zeggen, maar die Badr is gewoon een doping gebruikend misbaksel, voor die Koen Everink heeft hij nog veel viezere dingen geflikt. En nee ik ben niet jaloers op hem, er is meer in het leven dan geld. En wat heeft die man nou ooit bereikt? welke titels heeft hij gewonnnen?

fifi23
18-12-2014, 09:47
it's showtime titel???

Wheelie
18-12-2014, 09:58
it's showtime titel???

K-1 HW titel ;)

mootje46
18-12-2014, 10:09
Hahahaha, Wat?!?


@Mootje, Het spijt me om te zeggen, maar die Badr is gewoon een doping gebruikend misbaksel, voor die Koen Everink heeft hij nog veel viezere dingen geflikt. En nee ik ben niet jaloers op hem, er is meer in het leven dan geld. En wat heeft die man nou ooit bereikt? welke titels heeft hij gewonnnen?

Tuurlijk ik ontken ook niet dat hij geen vieze dingen heeft geflikt, in tegendeel dat weet onderhand heel Nederland. Maar goed het geen wat hij heeft bereikt is niet zomaar aankomen waaien en dan kun je mij veel vertellen maar door alleen het gebruik van doping kom je niet zover. Wat betreft die titels daar hecht ik niet zoveel waarde aan. In diverse landen lopen vechters met meerdere titels, maar of ze echt wat kunnen is de vraag? Tuurlijk Aerts, Hoost en Bonjasky hebben meer bereikt qua titels , maar zijn ze dan meteen betere vechters? Het zijn ieder geval wel veel betere ambassadeurs voor de sport daar is geen twijfel over. Kickboksen draait puur op wie verkoopt mag blijven. Kijk naar Sem Schilt, goede vechter wint van iedereen maar het spectakel wat een Badr Hari brengt dat mist hij. Het feit dat Jeroen Pauw 4 kampioenen uitnodigd voor zijn show maar hem vergeet is gewoon omdat hij het minst bekend is, wat natuurlijk belachelijk is!

#teamBADGUY
18-12-2014, 11:18
Bah, wat een trieste figuren hier. Plantage mentaliteit.

Wat hij in de ring heeft gepresteerd dat kan niemand hem ontnemen.

de gene die badr kende toen hij echt echt een straatschoffie was , zullen nooit zo denigrerend over hem praten . Deze man vernederde iedereen echt belachelijk was dat . Hij en spong waren toen verreweg de grootste talenten uit Amsterdam . Ik heb een keer meegemaakt waar badr een keer tijdens een wedstrijd riep naar de VIP "southside let op" en vervolgens minimaal 3x oprij LOSSE knieën sprong naar zijn tegenstanders hoofd . Een heleboel wat hij allemaal in zijn Mikes gym tijd heeft gedaan is minder inderdaad . Maar mensen vergeten ; het is een jonge van de straat die is gaan kickboksen en niet andersom . We komen niet allemaal uit Wassenaar en eten niet allemaal om 18:00 . Nederlandse supporters zijn zowiezo de kitste supporters om te hebben . Zelfs bij voetbal als je scoort en een overwinningsdansje doet , wordt er al een landelijke enquete gehouden "of dat wel of niet moet kunnen .
je kan badr goed of slecht vinden maar er is een reden waarom RTL7 gala's uitzend en aankondigen als BADR VS .......

Het is verreweg de meest interessantste vechter van NL
(niet de beste)

ps ik ben geen badr fan en geen marokaan


voor mij is SPONG de beste
maar ik heb geen rascistische achterliggende gedachten en kan dingen gewoon objectief bekijken .

Kemal
18-12-2014, 11:52
Ik denk wel dat het volle bak wordt daaro :)

e-type
18-12-2014, 11:53
Ah. Daar is de racisme term weer. Goed bezig man.

Maar er zullen ongetwijfeld 150 man opééngepakt in een gymzaaltje proberen om een low kick uit te voeren. Dit Badr evenement laat ik maar even aan me voorbij gaan.

elpappi
18-12-2014, 12:25
"Een absolute must voor elke vechtsportliefhebber." :lol:
:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol: :lol::lol::lol:

blade
18-12-2014, 12:36
ik wil wel gaan maar ik ben te bang om te gaan:lol:

Leventdepevent
18-12-2014, 12:45
de dresscode is white

Richelieu
18-12-2014, 13:44
Ah. Daar is de racisme term weer. Goed bezig man.

Maar er zullen ongetwijfeld 150 man opééngepakt in een gymzaaltje proberen om een low kick uit te voeren. Dit Badr evenement laat ik maar even aan me voorbij gaan.

Troefkaartje is inderdaad weer getrokken.

Richelieu
18-12-2014, 13:47
Op zich wel slim van dit vrij nieuwe bedrijf RHJC een seminar met Badr te willen organiseren. Alleen al gezien de reacties in deze topic weet je gewoon dat het nog wel eens druk kan gaan worden ;)

blackadder
18-12-2014, 13:52
Wat hij in de ring heeft gepresteerd dat kan niemand hem ontnemen.
Inderdaad. Zijn partijen tegen Bonjasky en Gerges zijn onvergetelijk.

Marchant
18-12-2014, 14:41
Mocht altijd wel graag naar hem kijken, wat buiten het kickboxen om is gebeurt natuurlijk ff buitenwegen laten.
Ben nooit een Badr fan geweest van wegen zijn attitude in en buiten de ring maar was wel altijd fan van zijn manier van vechten. (op de headstomps en soccerkicks na dan)

Peter0711
18-12-2014, 14:46
de dresscode is white

Hahaha :D

Richelieu
18-12-2014, 14:57
Bah, wat een trieste figuren hier. Plantage mentaliteit.

Wat hij in de ring heeft gepresteerd dat kan niemand hem ontnemen.

Niet teveel naar Mohammed Enait etc luisteren kerel. Voordat je het weet zijn we allen hier elite-rasisten met zijn fundamentalistische egalitarisme.

S.B.
18-12-2014, 15:42
#teambadguy waarom reageer jij 9 van de 10 keer in badr topics? Troll die je bent. Volgens mij ben jij zelf Badr. Altijd als hij op vakantie is reageer jij ook nooit!

largo0
18-12-2014, 16:12
Inderdaad. Zijn partijen tegen Bonjasky en Gerges zijn onvergetelijk.

Ook.

1e partij tegen Bonjasky vond ik Badr de betere.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2hJPxVlZeu8#t=6

Lijken net 70 kg fighters. Nog nooit zo'n technische partij gezien in de zwaargewichten.


Mocht altijd wel graag naar hem kijken, wat buiten het kickboxen om is gebeurt natuurlijk ff buitenwegen laten.
Ben nooit een Badr fan geweest van wegen zijn attitude in en buiten de ring maar was wel altijd fan van zijn manier van vechten. (op de headstomps en soccerkicks na dan)

Nou nou, het is maar twee x gebeurt. 2 x teveel maargoed.


Niet teveel naar Mohammed Enait etc luisteren kerel. Voordat je het weet zijn we allen hier elite-rasisten met zijn fundamentalistische egalitarisme.

Hahaha scherp.

Maargoed, valt me vaak op van leden op mixfight die Badr zo af wimpelen. Je hoeft geen fan te zijn maar je moet niet gaan ontkennen dat hij de bruutste k-1 HW vechter was van de laatste decennia.

Ko's: Schilt, Saki, Overeem, Aerts, Zimmerman, Feitosa, Sefo.

Marchant
18-12-2014, 16:18
Ook.

1e partij tegen Bonjasky vond ik Badr de betere.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=2hJPxVlZeu8#t=6

Lijken net 70 kg fighters. Nog nooit zo'n technische partij gezien in de zwaargewichten.



Nou nou, het is maar twee x gebeurt. 2 x teveel maargoed.



Hahaha scherp.

Maargoed, valt me vaak op van leden op mixfight die Badr zo af wimpelen. Je hoeft geen fan te zijn maar je moet niet gaan ontkennen dat hij de bruutste k-1 HW vechter was van de laatste decennia.

Ko's: Schilt, Saki, Overeem, Aerts, Zimmerman, Feitosa, Sefo.

Zeker mooi filmpje weer even zitten kijken, dit was badr op zijn best

cornelus
18-12-2014, 17:48
Harde scherpe partij, erg indrukwekkend.


Zeker mooi filmpje weer even zitten kijken, dit was badr op zijn best
En anders Remy Bonjasky wel... 4x K1-Champ toch?? :)

Wheelie
18-12-2014, 17:50
Badr had als hij zich 100 % met de sport had bezig gehouden een van de beste en grootste vechters van de wereld kunnen zijn

Echt zonde want vechten kon hij wel

Wheelie
18-12-2014, 17:52
https://www.youtube.com/watch?v=LEAm50dVCEk

Nosferatu187
18-12-2014, 17:52
Yassine Hari, de broer van vechtsporter Badr Hari (foto), is donderdag door de rechtbank in Amsterdam schuldig bevonden aan meineed. Hij kreeg een voorwaardelijke celstraf van drie maanden en een taakstraf van 120 uur.
Volgens de rechtbank is het bewezen dat Yassine (26) in oktober vorig jaar loog toen hij ter zitting als getuige moest optreden in destrafzaak (http://www.crimesite.nl/bdr-hari/) tegen zijn broer Badr. Yassine moest onder ede vertellen over een vechtpartij in de Amsterdamse Club Air. Hij ontlastte Badr Hari en nam de schuld op zich. Hij zei dat hij had geschopt en geslagen en niet zijn broer.
Een van de slachtoffers was de eigenaar van de club. Hij wees Badr als de dader aan. Ook anderen hebben de lezing van Yassine tegengesproken. Yassine werd ter zitting aangehouden en zat enkele dagen vast voor verhoor. Yassine is bij zijn verhaal gebleven maar de rechtbank gelooft hem niet. Het Openbaar Ministerie had een half jaar cel geëist.

S.B.
18-12-2014, 19:06
Dit topic is verziekt. Het ging over een seminar glazen drogen.

e-type
18-12-2014, 19:32
Inderdaad. De topics over Badr ontsporen altijd. Sneu dat volgens sommigen Badr z'n verleden als kickbokser niet achter zich kan laten en altijd met zich mee moet dragen. Genoeg is genoeg hoor.

Wheelie
18-12-2014, 20:39
Inderdaad. De topics over Badr ontsporen altijd. Sneu dat volgens sommigen Badr z'n verleden als kickbokser niet achter zich kan laten en altijd met zich mee moet dragen. Genoeg is genoeg hoor.

Haha reps

Willem033
18-12-2014, 22:36
de dresscode is white

break a leg

#teamBADGUY
18-12-2014, 22:44
Noem deze site beter whitefight.nl

Er zijn genoeg NEDERLANDSE vechters met 1000x meer op hun kerfstok dan badr .
Die mensen levens op hun naam hebben die tig mensen heben afgeperst bedreigt en in elkaar hebben geslagen . En toch wordt badr hier neer gezet alsof hij de slechtste persoon in de vechtsport wereld is . Als badr een hollander was werd hij hooguit half zo veel gehaat als nu . En dat zie je ook aan de reacties die heel vaak een racistische ondertoon hebben . En DAT stoort mij .
Ik hoop dat badr lekker blijf vechten zodat er ooit nog een spong vs hari kan komen . En nogmaals als zijn fouten zijn. Erkende en volgens mij ook bestrafde fouten . Dus waarom mensen nog bitchen snap ik niet . Ja ok ik snap het wel het is en blijft een Marokkaan maar dan een Marokkaan met miljoenen en dat doet pijn Heh als jij met je skere reet thuis zit .

Ps ik haat racisten in van elke afkomst

lopez86
18-12-2014, 22:46
Noem deze site beter whitefight.nl

Er zijn genoeg NEDERLANDSE vechters met 1000x meer op hun kerfstok dan badr .
Die mensen levens op hun naam hebben . En toch wordt badr hier

Ga je weer in je slachtofferrol, jankert?
Ten eerste ben ik niet blank, ten 2e zijn het eigenwijze groupies als jij die de reacties uitlokken.
Zwarte piet zat je ook dwars zeker.

blackadder
18-12-2014, 22:47
Noem deze site beter whitefight.nl

Er zijn genoeg NEDERLANDSE vechters met 1000x meer op hun kerfstok dan badr .
Die mensen levens op hun naam hebben . En toch wordt badr hier
Er is maar 1 racisme jank kaart per Badr thread toegestaan.

#teamBADGUY
18-12-2014, 22:51
Ga je weer in je slachtofferrol, jankert?
Ten eerste ben ik niet blank, ten 2e zijn het eigenwijze groupies als jij die de reacties uitlokken.
Zwarte piet zat je ook dwars zeker.


Klopt zwarte piet zit me ook dwars ja .

#teamBADGUY
18-12-2014, 22:55
Kill Wtf begrijp je niet ?! Ik ben absoluut geen badr fan . Maar ik ben ook niet hypocriet ! Flikker op man die shit wat badr buiten de ring heeft gedaan hebben de helft van de kickboksers gedaan . Je weet precies geen moer ! Alleen bij badr valt er meer te halen .
Minimaal 4 K1 vechters hebben in clubs gevochten . ☕️🐸

Pahlavan
18-12-2014, 22:55
Noem deze site beter whitefight.nl

When in doubt, play the race card.

Willem033
18-12-2014, 22:56
Als het whitefight is en je voelt je niet welkom wat doe je hier dan?

Begrijp me niet verkeerd, ik ben zo wit als het maar zijn kan, en ben een Badr fan.
Mij kan het niet schelen wat een vechter op zijn kerfstok heeft, Marokkaan, Suri, blank, groen of geel.
Ik beoordeel een kickbokser op zijn prestaties in de ring.
Al verhandeld Peter Aerts elke dag 10 kilo coke, of breekt Badr elke dag een been van iemand. Mij boeit het niet wat iemand in zijn prive leven.
Maar zomaar weer roepen racisten dit dat is een beetje te makkelijk.
Roepen dat Badr de sport besmeurt is nog makkelijker.
De sport is besmeurd en zal dat altijd wel blijven.
Rozenblad vermoord 2 oudjes. Nyqvist zit een lange straf uit. Balrak word aangehouden met Columbiaans poeder. En dan klagen dat Badr af en toe iemand mishandeld. Sneu elke keer Badr topics laten ontsporen van beide kanten.

#teamBADGUY
18-12-2014, 22:56
Heb ik je naam genoemd dan López ?

lopez86
18-12-2014, 23:01
Heb ik je naam genoemd dan López ?

Nee hoor, maar als jij mixfight.nl als whitefight.nl aanschrijft, en ik daar forumbezoeker ben voel ik me in deze context aangesproken.
Is ook niet geheel onlogisch.

#teamBADGUY
18-12-2014, 23:02
Kijk zelf maar naar de reacties aan de hand daarvan trek ik deze conclusie . Het ging over een seminar toch . En verder denk ik het zelfde erover !

Wat badr buiten de ring doet boeit me niet eveneens wat het me boeit wat Ronaldo of Messi buiten het veld doen . Mensen hebben altijd wat te zeiken man blehhh . Heethoofden in sport zijn juist interessant grote bek geven , lat Hoogleggen en hype opbouwen dat zijn de leuke rand dingen van het vechten zie : John Jones , Nick diaz , Mike Tyson , Connor , Mohamed Ali , enz enz hier op mixfight zou je denken dat badr mensen heeft vermoord ofzo pffff hij heeft een paar mensen een paar tikken gegeven wauw

Willem033
18-12-2014, 23:21
Ik snap je wel.
Het zijn altijd dezelfde die hun gal komen spuwen in de Badr topics.
Dat ze hem aanvallen op wat hij buiten de ring doet kan ik begrijpen, maar diezelfde figuren maken zich compleet belachelijk door te ontkennen dat hij 1 van de beste kickboksers aller tijden is.
Als "excuus" halen ze aan dat Badr nooit een k1 WGP heeft gewonnen.
Maar hij heeft wel elke grote k1 kampioen op brute wijze verslagen, op Bonjanky na.
Laat ze lekker haten.
Maar die rasicme kaart word veel te snel getrokken, en Scheer je alle blanke over 1 kam. Dus je bent net zo bezig als je "tegenpartij "

Turboknecht
18-12-2014, 23:29
Jij bent gewoon een crazy ass crimineel Willem. :w00t:

Nosferatu187
18-12-2014, 23:41
hij is geen crimineel is hij een soldier.

mario the count
18-12-2014, 23:43
Noem deze site beter whitefight.nl

Er zijn genoeg NEDERLANDSE vechters met 1000x meer op hun kerfstok dan badr .
Die mensen levens op hun naam hebben die tig mensen heben afgeperst bedreigt en in elkaar hebben geslagen . En toch wordt badr hier neer gezet alsof hij de slechtste persoon in de vechtsport wereld is . Als badr een hollander was werd hij hooguit half zo veel gehaat als nu . En dat zie je ook aan de reacties die heel vaak een racistische ondertoon hebben . En DAT stoort mij .
Ik hoop dat badr lekker blijf vechten zodat er ooit nog een spong vs hari kan komen . En nogmaals als zijn fouten zijn. Erkende en volgens mij ook bestrafde fouten . Dus waarom mensen nog bitchen snap ik niet . Ja ok ik snap het wel het is en blijft een Marokkaan maar dan een Marokkaan met miljoenen en dat doet pijn Heh als jij met je skere reet thuis zit .

Ps ik haat racisten in van elke afkomst
Of jankbal.nl

tarantula
19-12-2014, 00:26
Badr hari is verleden tijd wanneer gaan mensen dat een keer inzien, de ouwe badr is gone in 60 seconds.
Waar ik het met teambadguy mee eens ben is dat op mf zeer zeker intolerante leden zijn die elke keer kopje boven komen als het gaat om badr of marokkanen of islam en ik hoop dat ik het mis heb maar bij een aantal heb ik een hele sterke vermoeden dat ze echt een blinde haat hebben voor marokkanen of andere allochtonen of geloof.

Je kan een mening hebben over marokkanen of wat dan ook en voor een deel vindt ik die mening onderbouwt maar ik zie steeds maar niet de keerzijde van de munt terug bijvoorbeeld positieve over marokkanener zijn jongens die wel normaal doen die zijn er genoeg in de sport of over geloof een meer genuanceerde mening, zoiets noem ik wijsheid in iemands spraak praten is namelijk ook een vorm van kunst en niet zomaar alles ongefilterd eruit balken.

Nogmaals mischien zit ik er naast maar ik begrijp zeker waar badguy vandaan komt.

kentaro
19-12-2014, 07:33
Denk wel dat ik ff ga kijken, is me wel €20 waard.

BB
19-12-2014, 07:34
Ik snap je wel.
Het zijn altijd dezelfde die hun gal komen spuwen in de Badr topics.
Dat ze hem aanvallen op wat hij buiten de ring doet kan ik begrijpen, maar diezelfde figuren maken zich compleet belachelijk door te ontkennen dat hij 1 van de beste kickboksers aller tijden is.
Als "excuus" halen ze aan dat Badr nooit een k1 WGP heeft gewonnen.
Maar hij heeft wel elke grote k1 kampioen op brute wijze verslagen, op Bonjanky na.
Laat ze lekker haten.
Maar die rasicme kaart word veel te snel getrokken, en Scheer je alle blanke over 1 kam. Dus je bent net zo bezig als je "tegenpartij "

Een wedstrijd winnen, maakt je geen kampioen. Op de belangrijke momenten was hij gewoon niet goed genoeg. Tis een spectaculaire vechter en had kampioen kunnen zijn. Maar dat heeft ie zelf verkloot.

Leventdepevent
19-12-2014, 07:38
Of jankbal.nl
of kickbox.nl

Richelieu
19-12-2014, 08:54
hij is geen crimineel is hij een soldier.

Gelul, echte soldaten treden elke dag op tijd aan ;)

mario the count
19-12-2014, 09:19
Gelul, echte soldaten treden elke dag op tijd aan ;)

Hoho 5 minuten voor tijd hee, militaire tijd!!!

mario the count
19-12-2014, 09:20
of kickbox.nl

Haha idd. Wat is er met kickbox.nl gebeurd eigenlijk?

Coldcrust
19-12-2014, 09:33
hij is geen crimineel is hij een soldier.

Toonbeeld van discipline en loyaliteit idd :D

Richelieu
19-12-2014, 10:29
Haha idd. Wat is er met kickbox.nl gebeurd eigenlijk?

Alweer een jaartje "under construction".

tidelot
19-12-2014, 11:02
Alweer een jaartje "under construction".

Wel jammer eigenlijk.
Was jaren geleden een top Side waar je uitgebreide info van onbekende vechters en kleine gala's kreeg.

Ps: badr is bezig met een sterrenleven en dat moet gefinancierd worden . Heeft Veel fans die niks van vechtsport af weten.
10 jaar geleden volgde ik letterlijk elke beweging van hem. Toen was heg nog een toptalent die keihard trainde(shakuriki).

Marchant
19-12-2014, 11:28
Harde scherpe partij, erg indrukwekkend.


En anders Remy Bonjasky wel... 4x K1-Champ toch?? :)

Remy hier ook geweldig, vond het jammer dat hij later zo defensief ging vechten

Wheelie
19-12-2014, 13:26
Op zich wel slim van dit vrij nieuwe bedrijf RHJC een seminar met Badr te willen organiseren. Alleen al gezien de reacties in deze topic weet je gewoon dat het nog wel eens druk kan gaan worden ;)

ruim 2500 views in 2 dagen ;)

mario the count
19-12-2014, 13:36
Alweer een jaartje "under construction".

Dan zal het wel een topper worden als ze er al zo lang mee bezig zijn :rolleyes:

cornelus
19-12-2014, 13:58
Remy hier ook geweldig, vond het jammer dat hij later zo defensief ging vechten

Ja inderdaad, heel behoudend werd 't en minder attractief.

Pansier
19-12-2014, 14:45
Noem deze site beter whitefight.nl

Er zijn genoeg NEDERLANDSE vechters met 1000x meer op hun kerfstok dan badr .
Die mensen levens op hun naam hebben die tig mensen heben afgeperst bedreigt en in elkaar hebben geslagen . En toch wordt badr hier neer gezet alsof hij de slechtste persoon in de vechtsport wereld is . Als badr een hollander was werd hij hooguit half zo veel gehaat als nu . En dat zie je ook aan de reacties die heel vaak een racistische ondertoon hebben . En DAT stoort mij .
Ik hoop dat badr lekker blijf vechten zodat er ooit nog een spong vs hari kan komen . En nogmaals als zijn fouten zijn. Erkende en volgens mij ook bestrafde fouten . Dus waarom mensen nog bitchen snap ik niet . Ja ok ik snap het wel het is en blijft een Marokkaan maar dan een Marokkaan met miljoenen en dat doet pijn Heh als jij met je skere reet thuis zit .

Ps ik haat racisten in van elke afkomst

Je moet wel begrijpen dat Badr degene is die de meeste invloed heeft van alle vechtsporters in Nederland. Door zijn verleden is hij veel in het nieuws geweest en DAT is dan ook de reden dat RTL 7 hem uitzendt. Zijn manier van vechten zal het niet zijn, want dan kan ik er meer dan 10 opnoemen waarvoor ze het ook zouden moeten uitzenden. Van de ene kant is het natuurlijk positief dat er eindelijk aandacht gaat naar het kickboksen, maar het is triest dat dit op deze manier moet. Badr heeft er met zijn reputatie en charisma goed meegewerkt aan de slechte naam van het kickboksen in Nederland.

En welke nationaliteit hij heeft zal mij persoonlijk niet zoveel uitmaken. Ik ben fan van zowel Nederlandse vechters als buitenlandse vechters. Het is voor mij dan ook niet bij voorbaat dat ik altijd voor de Nederlandse vechter ben.

Richelieu
19-12-2014, 14:58
Wel jammer eigenlijk.
Was jaren geleden een top Side waar je uitgebreide info van onbekende vechters en kleine gala's kreeg.


Was leuk totdat je één van hun heilige vechters aldaar bekritiseerde ;)

mario the count
19-12-2014, 16:04
Was leuk totdat je één van hun heilige vechters aldaar bekritiseerde ;)

Ja dan ging het altijd goed los haha, dan moest diegene die commentaar had naar het huis komen van de die hard fan en dan zou hij daar een pak slaag krijgen:lol:

Mattie73
19-12-2014, 17:46
Was leuk totdat je één van hun heilige vechters aldaar bekritiseerde ;)
En wie waren jouw heilige vechters? Moordenaars als Brilleman of Rozenblad? Drugsdealers als Gerges of Balrak? Afpersers als Dick Vrij? En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!!

Ik keur wat Badr gedaan heeft niet goed maar ik spuug op de selectieve verontwaardiging die jij en sommige anderen hier hebben.

RedDawn
19-12-2014, 18:08
En wie waren jouw heilige vechters? Moordenaars als Brilleman of Rozenblad? Drugsdealers als Gerges of Balrak? Afpersers als Dick Vrij? En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!!

Ik keur wat Badr gedaan heeft niet goed maar ik spuug op de selectieve verontwaardiging die jij en sommige anderen hier hebben.

Mattie73 heeft een punt!

blackadder
19-12-2014, 18:42
Was leuk totdat je één van hun heilige vechters aldaar bekritiseerde ;)
Ja. Kan me die partij Hari- Bonjasky herinneren. Je mocht zeggen wat je wou over over die laffe zwarte. Die achterbakse aap. etc...maar zeggen dat Badr met zijn aso actie het zelf verneukt heeft was racistisch en je werd gelijk gebanned.

FREE MURRAY
19-12-2014, 19:55
Badr Hari kast broer!

Richelieu
19-12-2014, 20:00
Ja. Kan me die partij Hari- Bonjasky herinneren. Je mocht zeggen wat je wou over over die laffe zwarte. Die achterbakse aap. etc...maar zeggen dat Badr met zijn aso actie het zelf verneukt heeft was racistisch en je werd gelijk gebanned.

Niet alleen Badr, maar met name de ontstane cultus rondom Younes was erg lachwekkend.

Arda
19-12-2014, 20:27
kindertjes:twak:

ijsbier
20-12-2014, 00:05
Badder zoekt elke keer zelf de aandacht op; dan krijg je ook te horen wat mensen van je vinden. Maar nee dat mag je niet doen want dan ben je een racist.

Deze gast heeft echt rotstreken geflikt bij onschuldige mensen, voor hem kan ik geen sympathie opbrengen.



En wie waren jouw heilige vechters? Moordenaars als Brilleman of Rozenblad? Drugsdealers als Gerges of Balrak? Afpersers als Dick Vrij? En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!!

Ik keur wat Badr gedaan heeft niet goed maar ik spuug op de selectieve verontwaardiging die jij en sommige anderen hier hebben.


Goedzo ga nou maar lekker huilen slachtoffertje, je zou je maar beledigd voelen als mensen Badr op zijn daden beoordelen.

Na de Liquidatie van Hans Nijman waren sommige reacties ook niet erg medelevend te noemen, en Rozenblad? echt ? die gast wordt door iedereen uitgekotst, en terecht.

Nosferatu187
20-12-2014, 00:14
kast.

Richelieu
20-12-2014, 14:13
En wie waren jouw heilige vechters? Moordenaars als Brilleman of Rozenblad? Drugsdealers als Gerges of Balrak? Afpersers als Dick Vrij? En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan!!

Ik keur wat Badr gedaan heeft niet goed maar ik spuug op de selectieve verontwaardiging die jij en sommige anderen hier hebben.

Heb zelf bijvoorbeeld vechters als John Wayne Parr, Jean Charles Skarbowsky, Samranchai 96Penang en Marco Pique hoog in het vaandel staan. Die naam van Brilleman gaan we over een jaar of 50 nog horen. Denk dat 99% van de kickboksers op 'lands sportscholen niet eens weet wie dat überhaupt is/was. Over het algemeen zijn de meeste posters van Mixight.nl streng doch rechtvaardig genoeg. Voor de namen die je eerder noemde is hier geen bandwagen opgetuigd, sterker nog; op genoemde personen is meer dan genoeg kritiek geuit. Met name op Melvin Rozenblad!

Mijn posting omtrent Kickbox.nl betrof meer de heiligverklaring aldaar van o.a. Younes en Najim. Met name Younes werd op handen gedragen. Ook al zegde hij enorm veel partijen in de laatste fase van zijn vechtersloopbaan af, het lag altijd aan iemand anders. Nooit aan Younes zelf en je mocht jezelf behoeden als je daar kritiek op had. Heb in het digitale kickboksland zelden zoveel fanboys gezien. Zie bijvoorbeeld de aanloop naar de geplande partij van Younes tegen Saiyok op het Starmuay IV evenement in 2009.

Anderson
20-12-2014, 14:45
Dat van Youness kan ik me nog herinneren er was altijd wat aan de hand de gewicht klasse klopte of hij kon het gewicht niet halen dan was er weer iets prive aan de hand. Op een gegeven moment moest die perse vechten tegen Levin Artem en verder tegen niemand.

Rudy Flinkevleugel
20-12-2014, 16:29
Moordenaars als Brilleman

???

Nooit veroordeeld of verdacht geweest van moord.
Andre,een vriend en training maat van mij, was een goede vechter die verkeerde keuzes heeft gemaakt en daar heeft hij de hoogste prijs voor betaald.
Mag hij rusten in vrede.
http://i154.photobucket.com/albums/s274/finklewinkle/ares.jpg (http://s154.photobucket.com/user/finklewinkle/media/ares.jpg.html)

e-type
20-12-2014, 17:56
Heb zelf bijvoorbeeld vechters als John Wayne Parr, Jean Charles Skarbowsky, Samranchai 96Penang en Marco Pique hoog in het vaandel staan. Die naam van Brilleman gaan we over een jaar of 50 nog horen. Denk dat 99% van de kickboksers op 'lands sportscholen niet eens weet wie dat überhaupt is/was. Over het algemeen zijn de meeste posters van Mixight.nl streng doch rechtvaardig genoeg. Voor de namen die je eerder noemde is hier geen bandwagen opgetuigd, sterker nog; op genoemde personen is meer dan genoeg kritiek geuit. Met name op Melvin Rozenblad!

Mijn posting omtrent Kickbox.nl betrof meer de heiligverklaring aldaar van o.a. Younes en Najim. Met name Younes werd op handen gedragen. Ook al zegde hij enorm veel partijen in de laatste fase van zijn vechtersloopbaan af, het lag altijd aan iemand anders. Nooit aan Younes zelf en je mocht jezelf behoeden als je daar kritiek op had. Heb in het digitale kickboksland zelden zoveel fanboys gezien. Zie bijvoorbeeld de aanloop naar de geplande partij van Younes tegen Saiyok op het Starmuay IV evenement in 2009.


omdat ie zwart is.

Wheelie
20-12-2014, 18:24
Dat ze hem aanvallen op wat hij buiten de ring doet kan ik begrijpen, maar diezelfde figuren maken zich compleet belachelijk door te ontkennen dat hij 1 van de beste kickboksers aller tijden is.
Maar hij heeft wel elke grote k1 kampioen op brute wijze verslagen, op Bonjanky na.


Als je zijn partijen uit die tijd vergelijkt met de partijen die hij nu vecht lijkt het wel alsof hij alles wat hij ooit geleerd heeft vergeten is.

Richelieu
21-12-2014, 00:13
omdat ie zwart is.

Nee, omdat je ongeacht kleur een psychopaat bent als je een bejaard echtpaar op de manier afslacht zoals Melvin Rozenblad en Miquel Kerdijk hebben gedaan.

e-type
21-12-2014, 00:44
Ik hoor je man. Maar niet vlgs tammeBADGUY en largo...laat ze nou in die waan joh.

Nosferatu187
21-12-2014, 00:46
e-type je kunt je naam beter gaan veranderen in white-type want je racistische comments slaan werkelijk nergens op.

grapje

blackadder
21-12-2014, 01:57
Nee, omdat je ongeacht kleur een psychopaat bent als je een bejaard echtpaar op de manier afslacht zoals Melvin Rozenblad en Miquel Kerdijk hebben gedaan.
Wat ie in zijn vrije tijd doet enzo...

Nosferatu187
21-12-2014, 02:02
dat moet hij zelf weten alleen omdat hij een paar mensen heeft vermoord wil niet perse zeggen dat hij een slecht persoon is misschien zit er meer achter het verhaal dan je weet je kunt niet zomaar over mensen gaan oordelen.

http://www.hahastop.com/pictures/Derp591.jpg

blackadder
21-12-2014, 02:09
Bovendien, Brilleman enzo...he?

ijsbier
21-12-2014, 08:35
dat moet hij zelf weten alleen omdat hij een paar mensen heeft vermoord wil niet perse zeggen dat hij een slecht persoon is misschien zit er meer achter het verhaal dan je weet je kunt niet zomaar over mensen gaan oordelen.

http://www.hahastop.com/pictures/Derp591.jpg

:lol:

RHJC Promotions
22-12-2014, 15:30
Voor het seminar met Badr Hari op 10 januari bieden wij ook groepstickets aan. Kom jij met je sportschool of een groep vrienden kan dit een leuk voordeel opleveren. 5 personen voor de prijs van 4 (200 euro) en 10 personen voor de prijs van 8 (400 euro). Koop je tickets online via www.rhjc-promotions.nl (http://l.facebook.com/l.php?u=http%3A%2F%2Fwww.rhjc-promotions.nl%2F&h=fAQFDJD_y&s=1) als dit complicaties opleverd is het mogelijk om te mailen naar [email protected] om je plek te reserveren voor 10 januari.

Fijne feestdagen en tot 10 januari!

S.B.
22-12-2014, 15:38
Als hij het last minute afblaast, moet je dan zelf bij Badr je geld terug halen?

e-type
22-12-2014, 17:55
Nah, echt te duur voor Badr. Als ik kickboks-les van Badr wil hebben doe ik wel vervelend tegen 'm in de kroeg. Dan wil ie me vast wel een lesje leren.

#teamBADGUY
23-12-2014, 01:01
Nah, echt te duur voor Badr. Als ik kickboks-les van Badr wil hebben doe ik wel vervelend tegen 'm in de kroeg. Dan wil ie me vast wel een lesje leren.

badr heeft een paar tikken uitgedeeld naar een paar mensen die in zijn ogen disrespectfull waren Of hij mocht ze niet ... Maar niemand is vermoord , geen Druggs dingen enzo . Gewoon ruzies waarvan vechten is gekomen . Misschien heeft hij een agressie probleem dat nooit behandelt is of gewoon een kortlontje .
Hier in Nederland heb je een paar honderd erkende vormen van beperkingen waar "je niets aan kunt doen".
nou misschien heeft badr er 1 van of 2 of niet lol
maar FF SERIEUS MAN ...
hoeveel mensen hem de grond in willen praten ,alsof hij de slechtste man in nl is. Kdenk dat er hier genoeg mensen zitten die vaker op straat hebben gevochten dan badr. Maar nogmaals blijf redelijk man overdrijf niet zo man . Of je bent een hardcore mierenneuker of een rascist of gewoon iets tegen Marokkanen . Mag gewoon , maar zeg dat gewoon Straight ipv lullen om bullshit

Nosferatu187
23-12-2014, 01:40
get off his nuts already.

pronk
23-12-2014, 03:21
Nah, echt te duur voor Badr. Als ik kickboks-les van Badr wil hebben doe ik wel vervelend tegen 'm in de kroeg. Dan wil ie me vast wel een lesje leren.

gehehehe :)

appelsap
23-12-2014, 04:52
badr heeft een paar tikken uitgedeeld naar een paar mensen die in zijn ogen disrespectfull waren Of hij mocht ze niet ... Maar niemand is vermoord , geen Druggs dingen enzo . Gewoon ruzies waarvan vechten is gekomen.

Dat weet je zeker? Ik hoor wel eens wat anders.

cornelus
23-12-2014, 12:39
Moordenaars als Brilleman

???

Nooit veroordeeld of verdacht geweest van moord.
Andre,een vriend en training maat van mij, was een goede vechter die verkeerde keuzes heeft gemaakt en daar heeft hij de hoogste prijs voor betaald.
Mag hij rusten in vrede.
[IMGhttp://i154.photobucket.com/albums/s274/finklewinkle/ares.jpg (http://s154.photobucket.com/user/finklewinkle/media/ares.jpg.html)

Osu! Respect voor de doden... en respect voor al 't verleden.

e-type
23-12-2014, 13:54
Of je bent een hardcore mierenneuker of een rascist of gewoon iets tegen Marokkanen . Mag gewoon , maar zeg dat gewoon Straight ipv lullen om bullshit

Is het wel eens tot je doorgedrongen dat sommige type mensen gewoon niet goed liggen in de groep? Daar zit verder geen slechte bedoelingen achter, of generalisatie, het is gewoon een lul. En da's nou nét wat met Badr gebeurd. Mensen moeten 'm niet. Niks racisme, niks Marokkanenprobleem, niks mierenneuken. Gewoon een lul. Mag men toch vinden? Bij andere groepen ligt ie weer goed in de groep: terroristenleiders met gouden badkuipen, drugdealers en moordenaars... Nah, da's niet mijn favoriete groepje waar ik bij zou gaan staan op het schoolplein.
Verzin er nou geen dingen bij joh. Nergens voor nodig.

Turboknecht
23-12-2014, 19:24
Hij is een kast van een lul.

#teamBADGUY
24-12-2014, 02:36
Is het wel eens tot je doorgedrongen dat sommige type mensen gewoon niet goed liggen in de groep? Daar zit verder geen slechte bedoelingen achter, of generalisatie, het is gewoon een lul. En da's nou nét wat met Badr gebeurd. Mensen moeten 'm niet. Niks racisme, niks Marokkanenprobleem, niks mierenneuken. Gewoon een lul. Mag men toch vinden? Bij andere groepen ligt ie weer goed in de groep: terroristenleiders met gouden badkuipen, drugdealers en moordenaars... Nah, da's niet mijn favoriete groepje waar ik bij zou gaan staan op het schoolplein.
Verzin er nou geen dingen bij joh. Nergens voor nodig.

hahahahahaah kijkemm lol "badr ligt niet goed in de groep" lol
in welke groep ? Train je met em ? Boek je em ? Koop je een kaartje of ppv? Of check je RTL7 als hij vecht ? Sponsor je hem ? Tis alleen hier dat ik zo een badr haat merk hoor lol. Als de man op straat loopt denk ik dat er meer mensen met em op de foto willen dan vanuit een auto "hey pannenkoek" roepen en dan heel snel weg racen hoor .
dus dat "groepje" waar jij bij hoort is niet te vergelijken met zijn "groepje" (mensen die em wel graag zien vechten).
Want jij denkt die man krijgt dikke bedragen omdat hij niet verkoopt ? Gooi je zelf heel gauw weg man . HATER

#teamBADGUY
24-12-2014, 02:38
Is het wel eens tot je doorgedrongen dat sommige type mensen gewoon niet goed liggen in de groep? Daar zit verder geen slechte bedoelingen achter, of generalisatie, het is gewoon een lul. En da's nou nét wat met Badr gebeurd. Mensen moeten 'm niet. Niks racisme, niks Marokkanenprobleem, niks mierenneuken. Gewoon een lul. Mag men toch vinden? Bij andere groepen ligt ie weer goed in de groep: terroristenleiders met gouden badkuipen, drugdealers en moordenaars... Nah, da's niet mijn favoriete groepje waar ik bij zou gaan staan op het schoolplein.
Verzin er nou geen dingen bij joh. Nergens voor nodig.

op et schoolplein speelde geld nog geen rol ..

S.B.
24-12-2014, 07:39
hahahahahaah kijkemm lol "badr ligt niet goed in de groep" lol
in welke groep ? Train je met em ? Boek je em ? Koop je een kaartje of ppv? Of check je RTL7 als hij vecht ? Sponsor je hem ? Tis alleen hier dat ik zo een badr haat merk hoor lol. Als de man op straat loopt denk ik dat er meer mensen met em op de foto willen dan vanuit een auto "hey pannenkoek" roepen en dan heel snel weg racen hoor .
dus dat "groepje" waar jij bij hoort is niet te vergelijken met zijn "groepje" (mensen die em wel graag zien vechten).
Want jij denkt die man krijgt dikke bedragen omdat hij niet verkoopt ? Gooi je zelf heel gauw weg man . HATER

Jij hebt echt een groot minderwaardigheidscomplex...

Richelieu
24-12-2014, 09:18
http://blogs.lexpress.fr/nouvelleformule/wp-content/blogs.dir/705/files/2010/09/258Troll_spray.jpg

Peter0711
24-12-2014, 14:06
Wat een tread weer zeg! :D

Ik vind het persoonlijk niet zo raar dat er reakties komen over de Clinic zelf. Badr heeft de sport eigenhandig zo vaak in kwaad daglicht gebracht,en daarbij zijn de daadwerkelijke partijen die hij de afgelopen jaren gedraaid heeft echt belachelijk. Deze man heeft (de laatste jaren) de sport gebruikt om gewoon te cashen. Doet ie verder slim, maar dan moet er ook niet gezeurd worden als er hier en daar een reaktie over geplaatst word.

Ik vind de reakties van TeamBadGuy echt ronduit belachelijk. Ik denk dat Badr zelf zich dood zal schamen voor zulke gasten.

mario the count
24-12-2014, 14:16
Wat een tread weer zeg! :D

Ik vind het persoonlijk niet zo raar dat er reakties komen over de Clinic zelf. Badr heeft de sport eigenhandig zo vaak in kwaad daglicht gebracht,en daarbij zijn de daadwerkelijke partijen die hij de afgelopen jaren gedraaid heeft echt belachelijk. Deze man heeft (de laatste jaren) de sport gebruikt om gewoon te cashen. Doet ie verder slim, maar dan moet er ook niet gezeurd worden als er hier en daar een reaktie over geplaatst word.

Ik vind de reakties van TeamBadGuy echt ronduit belachelijk. Ik denk dat Badr zelf zich dood zal schamen voor zulke gasten.
Die gast is gewoon Max aan het trollen , dat kan niet anders. Als hij niet aan het trollen is heb ik medelijden met zijn ouwelui.

Pahlavan
24-12-2014, 14:19
Ik vind de reakties van TeamBadGuy echt ronduit belachelijk. Ik denk dat Badr zelf zich dood zal schamen voor zulke gasten.

Nou als dit soort gasten er niet zouden zijn dan zou Badr weinig fans meer over hebben. Je denkt toch niet dat een fatsoenlijk persoon Badr's acties gaat goed praten?!

p.s: Stelletje racisten allemaal! Badr Hari the best, jwz! Allemaal haters hier, jwz jwz!

S.B.
24-12-2014, 14:22
lol, jwz, #, badguy, spong is mn mattie, ait

Klaar met trollen, de lol is eraf.

Nosferatu187
24-12-2014, 14:24
http://blogs.lexpress.fr/nouvelleformule/wp-content/blogs.dir/705/files/2010/09/258Troll_spray.jpg


http://en.imbord.net/default/Rage1.png

e-type
24-12-2014, 16:16
hahahahahaah kijkemm lol "badr ligt niet goed in de groep" lol
in welke groep ? Train je met em ? Boek je em ? Koop je een kaartje of ppv? Of check je RTL7 als hij vecht ? Sponsor je hem ? Tis alleen hier dat ik zo een badr haat merk hoor lol. Als de man op straat loopt denk ik dat er meer mensen met em op de foto willen dan vanuit een auto "hey pannenkoek" roepen en dan heel snel weg racen hoor .
dus dat "groepje" waar jij bij hoort is niet te vergelijken met zijn "groepje" (mensen die em wel graag zien vechten).
Want jij denkt die man krijgt dikke bedragen omdat hij niet verkoopt ? Gooi je zelf heel gauw weg man . HATER

Beloof je je moeder dat je 's nachts niet meer stiekem achter de PC kruipt? Zo te lezen heb je je slaap hard nodig kind.

pronk
25-12-2014, 02:31
Beloof je je moeder dat je 's nachts niet meer stiekem achter de PC kruipt? Zo te lezen heb je je slaap hard nodig kind.

Gehehehe xD

Wheelie
31-12-2014, 14:13
Gehehehe xD

Nog liefhebbers die gratis naar deze top clinic willen ? ;)

Budokan
02-01-2015, 14:01
ik hoorde dat er in de clinic tijd is ingeregeld voor een masterclass 'natrappen binnen en buiten de ring'

cornelus
02-01-2015, 15:33
ik hoorde dat er in de clinic tijd is ingeregeld voor een masterclass 'natrappen binnen en buiten de ring'

Ik hoorde dat Badr wellicht ook nog aandacht gaat besteden aan de nobele kunst van het theedoekvouwen..


http://youtu.be/OHvQQJ32gvM
:confused:

blackadder
02-01-2015, 15:57
Ik hoorde dat je ook zijn nieuwe boek kunt kopen:
How to Wash Dishes By Hand for Dummieshttp://www.dummies.com/how-to/content/how-to-wash-dishes-by-hand.html

Stannos
02-01-2015, 16:22
Dit gaat echt nergens over..

gravenbeek
02-01-2015, 17:20
Inderdaad gaat nergens over, stelletje simpele zielen

e-type
02-01-2015, 17:52
Inderdaad gaat nergens over, stelletje simpele zielen

Do you work in a fabric?

Nosferatu187
02-01-2015, 18:06
I work in a fabric and I don't take the bottle serious.

cornelus
03-01-2015, 23:11
Gezellig jongens,gezellig.. wij ook van jullie.

:ghug:

RHJC Promotions
09-01-2015, 14:28
Er zijn morgen nog een aantal plaatsen over en het is mogelijk om deze aan de deur te kopen. Zorg dat je er uiterlijk half 1 bent!

S.B.
09-01-2015, 14:31
Gratis toegang bij het meebrengen van een theedoek.

Ik denk trouwens dat het niet door gaat.

Anderson
09-01-2015, 14:35
Ik denk het ook niet.

e-type
09-01-2015, 14:42
Er zijn morgen nog een aantal plaatsen over en het is mogelijk om deze aan de deur te kopen. Zorg dat je er uiterlijk half 1 bent!

Waar gaat dit over?
Ik kan me namelijk niet voorstellen dat er bij een clinic van de grote Badr nog plaatsen vrij zijn...

#teamBADGUY
09-01-2015, 14:52
[QUOTE=S.B.;1278899]lol, jwz, #, badguy, spong is mn mattie, ait

Klaar met trollen, de lol is eraf.

ok

appelsap
11-01-2015, 02:51
Is er een mixfight reporter heen geweest? Verslagje lijkt me wel op zijn plaats.