PDA

View Full Version : Thaise vechter herkend albert Kraus niet.. Domme fout.



Peter0711
27-12-2014, 23:55
https://www.facebook.com/video.php?v=761209703966682

(Oud filmpie. Indien het een repost is,sorry! ;) )

blackadder
28-12-2014, 00:17
Haha top!

Peter0711
28-12-2014, 00:28
Ik kon 'm ook nog niet, lache he! ;) Zou nou niemand gedacht hebben "Hey, die ken ik ergens van" :D

Pr00f
28-12-2014, 00:54
Geweldig :D

ijsbier
28-12-2014, 01:03
Netjes van Kraus om het zo te doen en hem niet zwaar bewusteloos te slaan oid

Coldcrust
28-12-2014, 01:59
ik weet niet of het nog zo grappig is als je de achtergronden van die Thaise barvechters kent. Velen leven in bittere armoede en
moeten overdag gewoon hard werken om af en toe s'avonds wat bij te sappelen door in een barretje te vechten. Ze ontvangen daarvoor bedragen waar ze net een paar maaltijden voor kunnen kopen. Dit zijn geen profs maar of oud vechters die hun nadagen nog wat oprekken zolang het ze wat extra's oplevert of vechters die niet goed genoeg zijn geweest voor de stadions. Meestal trainen ze niet eens meer.
Dat zo'n thai dan Albert Kraus die voor de lol eens in de ring stapt,niet herkent is niet zo gek..want zij staan heel ver af van het wedstrijdgebeuren in Thailand zelf, laat staan van wat er destijds in Japan gebeurde (K1 Max).

Zou het ook grappig zijn als Kraus in ons land opeens een C partij pakt,of een veterarenpartij?

Kemal
28-12-2014, 08:51
Pussy!

anoniem gg
28-12-2014, 10:28
Netjes van Kraus om het zo te doen en hem niet zwaar bewusteloos te slaan oid

Zwakke bedoeling, die thai staat daar zijn geld te verdienen en heeft misschien wel een gescheurde lever voor maanden. Geen ziektekosten verzekering in Thailand en de thai die niet kan vechten kan geen geld sturen naar zijn family, dus die zitten allemaal in de rats omdat Albert zijn ego moet strelen. Nog steeds netjes van Kraus?

blade
28-12-2014, 11:30
gaat eigenlijk nergens over beetje leed vermaak kijk mij goed zijn tegen een nobody

RedDawn
28-12-2014, 13:29
Kan me nog herinneren dat Albert Kraus een aantal jaren terug een leraar bedreigde op de basisschool van zijn zoontje of neefje.

Riep hij op het schoolplein: Weet je niet wie ik ben? Ik ben Albert Kraus! En die leraar wist ook echt niet wie hij was. Haha!

Proximo
28-12-2014, 14:20
kansloze gozer die kraus. Heb het altijd een onsportieve vechter gevonden. hij kan kickboksen, maar wat hij daar in Thailand laat zien zegt meer over hem als mens.

de Stiep
28-12-2014, 17:37
ik weet niet of het nog zo grappig is als je de achtergronden van die Thaise barvechters kent. Velen leven in bittere armoede en
moeten overdag gewoon hard werken om af en toe s'avonds wat bij te sappelen door in een barretje te vechten. Ze ontvangen daarvoor bedragen waar ze net een paar maaltijden voor kunnen kopen. Dit zijn geen profs maar of oud vechters die hun nadagen nog wat oprekken zolang het ze wat extra's oplevert of vechters die niet goed genoeg zijn geweest voor de stadions. Meestal trainen ze niet eens meer.
Dat zo'n thai dan Albert Kraus die voor de lol eens in de ring stapt,niet herkent is niet zo gek..want zij staan heel ver af van het wedstrijdgebeuren in Thailand zelf, laat staan van wat er destijds in Japan gebeurde (K1 Max).

Zou het ook grappig zijn als Kraus in ons land opeens een C partij pakt,of een veterarenpartij?

Ik zie Albert echt niet een pot tegen een C-klasse pakken, los van het feit dat dit niet eens kan !
Een veteranenpartij ? Izzie net effe nog niet klaar voor. Kijk naar zijn laatste partij bij Kunlun. Een paar keer ontmoet bij een gala als trainer/begeleider en is een maximaal bescheiden gozer. Mag hem echt. Maaaaaaaaaar wat de vuk hij daar deed ? Pipo de clown gala of zo. Is imo onder zijn klasse.

Richelieu
28-12-2014, 18:15
Ik zie Albert echt niet een pot tegen een C-klasse pakken, los van het feit dat dit niet eens kan !
Een veteranenpartij ? Izzie net effe nog niet klaar voor. Kijk naar zijn laatste partij bij Kunlun. Een paar keer ontmoet bij een gala als trainer/begeleider en is een maximaal bescheiden gozer. Mag hem echt. Maaaaaaaaaar wat de vuk hij daar deed ? Pipo de clown gala of zo. Is imo onder zijn klasse.

Lees de reactie van Jim nog even goed door Stipo. Dit is niet eens een "gala", maar gewoon een bar in Pattaya, waar je elke avond zulke "shows" hebt. Genoeg plekken in Pattaya om dames op te halen, biertje te drinken en naar dit soort vermaak te kijken. Lokale (lees reactie Jim) vechters meppen met grote handschoenen tegen elkaars lichaam en voor de leek (lees toerist) een hele happening. Na hun partij komen ze vaak bedelen om een paar baht. Nu kun je als toerist ook de ring in om een echte partij te draaien. Dat Kraus na tig seconden dit Thaise baasje op het lichaam eruit haalt is gewoon zielig te noemen voor deze lokal. Ook al vroegen ze Albert, hij had het beter kunnen weigeren. Het ziet er misschien leuk uit, maar het gaat (als je de achtergrond een beetje kent) eigenlijk nergens over!

Stannos
28-12-2014, 18:37
Mooi man!

JeMalleMoer
28-12-2014, 18:40
Zwakke bedoeling, die thai staat daar zijn geld te verdienen en heeft misschien wel een gescheurde lever voor maanden. Geen ziektekosten verzekering in Thailand en de thai die niet kan vechten kan geen geld sturen naar zijn family, dus die zitten allemaal in de rats omdat Albert zijn ego moet strelen. Nog steeds netjes van Kraus?

Gescheurde lever voor maanden? Overdrijf je niet een beetje? Ga ff lekker hypocriet doen. Weet je onder welke omstandigheden de mensen werken die jouw computer in elkaar hebben gezet zodat jij tijdens het schijten dit soort onzin op internet kan zetten. Lul toch niet zo slap.

mario the count
28-12-2014, 19:37
Ik ken Krauss doorgaans ook als een bescheiden en vriendelijke gast , had dit ook liever niet van hem gezien. Ik ga ervan uit dat hij even niet goed nadacht over zijn actie want dit was geen nette actie van hem.

T15Boxing
28-12-2014, 20:43
Wel typisch van Kwalbert.

johnmixfight
28-12-2014, 21:57
Tjongejonge, wat een reacties zeg.
Een leverstoot doet pijn en geeft een deuk op je ego, je staat weer op, loopt het er uit en gaat weer verder, no probs.
Wie heeft er niet eens een goede op zijn lever gehad tijdens trainen? Kut, maar maanden uit de running? Kom op jongens.....

Rverm
28-12-2014, 22:01
Normaal gesproken verdient onze Thaise vriend geld door willekeurig dronken gasten uit te dagen en op hun plek te zetten in de ring en dan de held uit te hangen... Dit keer de verkeerde als tegenstander gehad... prima dus...

T15Boxing
28-12-2014, 23:06
^Dus je denkt dat kwalbert het deed om iets 'recht te zetten' en niet zijn eigen ego te strelen.

anthony kane
28-12-2014, 23:11
jongens jongens jongens toch je kan zeggen dat dit zielig is voor die thai maar ik ben vaker in thailand geweest en je moet is zien wat dit soort thaien met dronken toeristen doen als die thaien ze uitdagen dus zielig vind ik het totaal niet en hij haalt em netjes op het levertje eruit
ik bedoel dit gebeurt iedere avond op de sportschool bij ons als een nieuweling of c tegen een van de A jongens spart

ik vind het wel mooi hahah

mario the count
28-12-2014, 23:25
Het zou me ook niks verbazen als ze hem aan het uitdagen waren en zeggen dat hij bang was, dan nog kan hij weigeren maar soms is het dan heel verleidelijk iemand dan op zijn plek te zeten.

Peter0711
28-12-2014, 23:43
jongens jongens jongens toch je kan zeggen dat dit zielig is voor die thai maar ik ben vaker in thailand geweest en je moet is zien wat dit soort thaien met dronken toeristen doen als die thaien ze uitdagen

x2

T15Boxing
29-12-2014, 00:05
ik bedoel dit gebeurt iedere avond op de sportschool bij ons als een nieuweling of c tegen een van de A jongens spart


Lekkere tent daar. Effe afreageren op een groentje. Geen wonder dat je dit goedkeurt.

KeobNepo
29-12-2014, 00:37
Lekkere tent daar. Effe afreageren op een groentje. Geen wonder dat je dit goedkeurt.

Klinkt idd als een lekkere tent daar

Anderson
29-12-2014, 00:42
idd

Hammerkick
29-12-2014, 01:52
Ik beheer samen met Albert zijn facebook pagina, waar dit filmpje vandaan komt. Daar gaf Albert zelf dit als commentaar : Hi, they told me maybe 5 times, that I was scared, because I don’t go in the ring and I put my son in the ring, so I should never do this kind of things. And maybe I could gave him a heavy ko on his head, but I didn’t touch his head. I go there for holiday, so no training not fit 10kg to heavy it was more like a joke. But there are also guys who are totally drunk and they invite them in the ring and they get a punishment, so this time they invited the wrong one.

Marchant
29-12-2014, 02:41
Valt imo ook wel mee, het is niet dat Albert los gaat op die thai.
geeft hem 1 a 2 series en de thai gaat liggen....
en gaat gewoon soepel onder de onderste ring door met weggaan;)
denk dat die thai van een dronken Engelse hooligan meer schade kan oplopen dan dit

anthony kane
29-12-2014, 02:45
Lekkere tent daar. Effe afreageren op een groentje. Geen wonder dat je dit goedkeurt.

waar heb jij het over dat hoort bij wedstrijd trainingen en op je lever neer gaan gebeurd zovaak jij heb zeker ook nooit in de ring gestaan

Nosferatu187
29-12-2014, 03:02
kijk ze lachen ook op de achtergrond stelletje hyena's.

KeobNepo
29-12-2014, 10:47
waar heb jij het over dat hoort bij wedstrijd trainingen en op je lever neer gaan gebeurd zovaak jij heb zeker ook nooit in de ring gestaan Oh, dus bij wedstrijdtrainingen is het wel ok als je je als A vechter op een nieuweling uitleeft?

T15Boxing
29-12-2014, 11:03
waar heb jij het over dat hoort bij wedstrijd trainingen en op je lever neer gaan gebeurd zovaak jij heb zeker ook nooit in de ring gestaan

Je zei 'dit gebeurt zo vaak' bij jullie. Geen enkele verantwoordelijke gym die ik ken laat het toe dat A-klassers de groentjes als bokszak gebruiken met als excuus dat ze zich voorbereiden op wetstrijden. Dat iemand wel eens neergaat door een stoot kan gebeuren maar dat is niet te vergelijken met de Kraus filmpje.

onne1983
29-12-2014, 11:43
Oh, dus bij wedstrijdtrainingen is het wel ok als je je als A vechter op een nieuweling uitleeft?

Nieuweling als in N-klasse wedstrijdvechter, denk dat Anthony niet bedoeld dat een A-klasse kickbokser iemand eruit slaat die net zijn 3de les komt volgen.
Maar in de wedstrijdgroepen van elke gym komen de jongens niet om tikkertje te spelen.

Hammerkick
29-12-2014, 13:55
Kan me nog herinneren dat Albert Kraus een aantal jaren terug een leraar bedreigde op de basisschool van zijn zoontje of neefje.

Riep hij op het schoolplein: Weet je niet wie ik ben? Ik ben Albert Kraus! En die leraar wist ook echt niet wie hij was. Haha!

RedDawn, sprak Albert Kaus net, en die vroeg aan mij, of ik dit wilde posten.
Ik reageer eigenlijk nooit ergens op. Iedereen kan en mag zijn of haar eigen mening hebben. Dus je kunt het ergens wel of niet mee eens zijn of iets wel of niet leuk vinden. Maar om dan ff een verhaaltje uit je duim te zuigen, over een leraar en weet je wel wie ik ben. Haha beetje zielig, maar goed ook jij moet iets te schrijven hebben. Iedereen wie mij een heel klein beetje kent, lacht om dit verhaal.
Mvg Albert Kraus

anthony kane
29-12-2014, 14:56
Oh, dus bij wedstrijdtrainingen is het wel ok als je je als A vechter op een nieuweling uitleeft?

ga maar bij iedere sportschool kijken en je zal zien dat beginnende wedstrijd vechters altijd tegen ervaren vechters moeten draaien A klassers dus en uitleven op iemand is als je vol op het hoofd iemand eruit stompt maar iemand op ze lichaam neer halen mag altijd .. bij ons word altijd geroepen op et hoofd rustig maar op lichaam mogen ze neer en voor jullie hier die zeggen slechte sport school weet ik duizend procent cker dat je nooit in de ring heb gestaan en dus niet weet waar je het over heb en wat het is om in de ring te staan want in de sportschool leer je het zodat het niet in de ring gebeurd

maar terug op de topic lekker voor die thai laat em maar lekker poepen had precies het zelfde gedaan want wat hun met onervaren dronken toeristen doen voor een beetje geld is niet normaal dus goed voor em

joostje
29-12-2014, 15:42
Net een paar filmpjes van Thai vs tourist gekeken, maar dat laat wel zien dat Albert kraus hier niets fout doet

tidelot
29-12-2014, 16:46
als k1 vechter doe je dit niet. als een badr dit had gedaan dan was de wereld te klein. en nu is een leuke actie van kraus.

Peter0711
29-12-2014, 16:55
RedDawn, sprak Albert Kaus net, en die vroeg aan mij, of ik dit wilde posten.
Ik reageer eigenlijk nooit ergens op. Iedereen kan en mag zijn of haar eigen mening hebben. Dus je kunt het ergens wel of niet mee eens zijn of iets wel of niet leuk vinden. Maar om dan ff een verhaaltje uit je duim te zuigen, over een leraar en weet je wel wie ik ben. Haha beetje zielig, maar goed ook jij moet iets te schrijven hebben. Iedereen wie mij een heel klein beetje kent, lacht om dit verhaal.
Mvg Albert Kraus


Ik had bij het plaatsen van dit filmpie niet verwacht dat er zulke reakties op zouden komen. Het is algemeen bekent hoe het er daar aan toe gaat in die "kroegen" En zoals eerder al werd aangegeven worden toeristen soms helemaal bont en blauw geslagen en word er dan ook om gelachen. Dan vind ik het wel leuk om te zien dat ze Albert niet herkennen en hem dan de ring in lokken.

Prachtig verhaal, moet er weer om lachen. ;)

Peter0711
29-12-2014, 16:56
als k1 vechter doe je dit niet. als een badr dit had gedaan dan was de wereld te klein. en nu is een leuke actie van kraus.

Bullshit gozer. Onzin en onnodig om Badr er nu bij te halen. Die zou juist zijn gedrag in een ring moeten vertonen net als Albert. Dan heeft de andere persoon altijd de keus om de ring uit te stappen.

largo0
29-12-2014, 16:59
ga maar bij iedere sportschool kijken en je zal zien dat beginnende wedstrijd vechters altijd tegen ervaren vechters moeten draaien A klassers dus en uitleven op iemand is als je vol op het hoofd iemand eruit stompt maar iemand op ze lichaam neer halen mag altijd .. bij ons word altijd geroepen op et hoofd rustig maar op lichaam mogen ze neer en voor jullie hier die zeggen slechte sport school weet ik duizend procent cker dat je nooit in de ring heb gestaan en dus niet weet waar je het over heb en wat het is om in de ring te staan want in de sportschool leer je het zodat het niet in de ring gebeurd

maar terug op de topic lekker voor die thai laat em maar lekker poepen had precies het zelfde gedaan want wat hun met onervaren dronken toeristen doen voor een beetje geld is niet normaal dus goed voor em

Klopt. Je mag ze altijd neerhalen op het lichaam.

anoniem gg
29-12-2014, 17:08
Normaal gesproken verdient onze Thaise vriend geld door willekeurig dronken gasten uit te dagen en op hun plek te zetten in de ring en dan de held uit te hangen... Dit keer de verkeerde als tegenstander gehad... prima dus...

Nee vriend ik woon nu 7 jaar in Thailand, het is een show die in kleine barretjes word gegeven, ingestudeerd door ouwe thaise vechters die hun gezinnen proberen te onderhouden en ze kennen elkaar door en door. Tuurlijk stappen er af en toe dronken gasten die ring in die soms wel meer dan 40kg meer wegen, wat moet zo een thai dan, zichzelf in elkaar laten trappen door een dronken falang?

Peter0711
29-12-2014, 17:13
Nee vriend ik woon nu 7 jaar in Thailand, het is een show die in kleine barretjes word gegeven, ingestudeerd door ouwe thaise vechters die hun gezinnen proberen te onderhouden en ze kennen elkaar door en door. Tuurlijk stappen er af en toe dronken gasten die ring in die soms wel meer dan 40kg meer wegen, wat moet zo een thai dan, zichzelf in elkaar laten trappen door een dronken falang?

Dat kan dan wel is gebeuren. Gevaar van het vak. Ik snap dat het een beladen situatie is door de prive situatie, maar ze staan nou niet bepaald souverniers aan de weg te verkopen.

Rverm
29-12-2014, 18:54
Nee vriend ik woon nu 7 jaar in Thailand, het is een show die in kleine barretjes word gegeven, ingestudeerd door ouwe thaise vechters die hun gezinnen proberen te onderhouden en ze kennen elkaar door en door. Tuurlijk stappen er af en toe dronken gasten die ring in die soms wel meer dan 40kg meer wegen, wat moet zo een thai dan, zichzelf in elkaar laten trappen door een dronken falang?

Shows heb je overal, afgesproken werk heb je overal, zelfs op het hoogste niveau kickboksen heb je afgesproken partijen...
Overigens, bij de pingpongshow is het altijd een verassing wie het balletje naar zijn hoofd geschoten krijgt...

Maar zoals ik hierboven al zei, onze Thaise vriend verdient geld door normaal gesproken een dronken falang in elkaar te trappen die soms wel meer dan 40 kg weegt... En dan kan je een keer de verkeerde tegenkomen.

king
29-12-2014, 19:28
Ben het in dit geval wel met Bas eens. Ben al vaker in Thailand geweest dan ik op m'n handen kan tellen, maar heb nog nooit gezien dat een Thaise (bar)vechter voluit op een toerist inbeukt. Andersom wel, dus dronken toeristen die zich belachelijk agressief gedragen en met hun 100kg (of zwaarder) voluit gaan op een Thai van 65kg. Zie in bijgaand filmpje hier een mooi voorbeeld van. Gelukkig kreeg deze toerist aan het einde wel zijn verdiende loon.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B7oYZpX91VM

Facade
29-12-2014, 19:55
Het is niet dat Kraus hem gehandicapt slaat of helemaal losgaat. Sommigen doen alsof ie Bambie in elkaar heeft geslagen of zo. Ik kan me ergens wel voorstellen dat je niet je mensenrechtenpet op hebt als je met je familie op vakantie bent en dan de hele tijd lastiggevallen wordt. Misschien niet zo chique om het zo triomfantelijk op facebook te zetten, dat dan weer wel.

Rverm
29-12-2014, 21:59
Ben het in dit geval wel met Bas eens. Ben al vaker in Thailand geweest dan ik op m'n handen kan tellen, maar heb nog nooit gezien dat een Thaise (bar)vechter voluit op een toerist inbeukt. Andersom wel, dus dronken toeristen die zich belachelijk agressief gedragen en met hun 100kg (of zwaarder) voluit gaan op een Thai van 65kg. Zie in bijgaand filmpje hier een mooi voorbeeld van. Gelukkig kreeg deze toerist aan het einde wel zijn verdiende loon.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B7oYZpX91VM

In mijn ogen risico van het vak. Ik neem aan dat de Thaise vechter een tegenstander/toerist ook gewoon "aan" slaat als daar een gelegenheid voor is? En mocht ie hem niet aan slaan dan trappen ze zijn benen wel in puinpoeier zodat de toerist een aantal dagen niet lekker loopt of ontspannen op toilet zit...

anthony kane
29-12-2014, 23:51
Ben het in dit geval wel met Bas eens. Ben al vaker in Thailand geweest dan ik op m'n handen kan tellen, maar heb nog nooit gezien dat een Thaise (bar)vechter voluit op een toerist inbeukt. Andersom wel, dus dronken toeristen die zich belachelijk agressief gedragen en met hun 100kg (of zwaarder) voluit gaan op een Thai van 65kg. Zie in bijgaand filmpje hier een mooi voorbeeld van. Gelukkig kreeg deze toerist aan het einde wel zijn verdiende loon.


https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=B7oYZpX91VM

https://www.youtube.com/watch?v=O2aY1iVDj_M

top man die thai houd zich lekker in terwijl die toerist zich omdraait

het zal waarschijnlijk niet altijd zo gaan ben zelf 4x in thailand geweest en misschien 4x naar zo een bar show en iedere x zag ik wel echt dat toeristen zwaar in elkaar getrapt werden

anthony kane
29-12-2014, 23:52
maar terug op de topic vind het absoluut niet fout wat kraus doet hij haalt em gewoon lekker neer op ze levertje :)

Ronald
30-12-2014, 00:36
Prachtig verhaal, moet er weer om lachen. ;)
Ik had hetzelfde. Kende het filmpje ook nog niet. Bedankt voor het posten ;)

Fightfan
30-12-2014, 02:13
ga maar bij iedere sportschool kijken en je zal zien dat beginnende wedstrijd vechters altijd tegen ervaren vechters moeten draaien A klassers dus en uitleven op iemand is als je vol op het hoofd iemand eruit stompt maar iemand op ze lichaam neer halen mag altijd .. bij ons word altijd geroepen op et hoofd rustig maar op lichaam mogen ze neer en voor jullie hier die zeggen slechte sport school weet ik duizend procent cker dat je nooit in de ring heb gestaan en dus niet weet waar je het over heb en wat het is om in de ring te staan want in de sportschool leer je het zodat het niet in de ring gebeurd

maar terug op de topic lekker voor die thai laat em maar lekker poepen had precies het zelfde gedaan want wat hun met onervaren dronken toeristen doen voor een beetje geld is niet normaal dus goed voor em

2x. Dit gebeurt op iedere sportschool. Laat staan dat die Thai zelf de ring instapte. Dan is hij zelf verantwoordelijk.

Biiyen
02-01-2015, 12:29
Het valt wel mee. Het is niet alsof hij die jongen zwaar ko mept of minuten lang lichamelijk sloopt.

Illest
02-01-2015, 20:59
ga maar bij iedere sportschool kijken en je zal zien dat beginnende wedstrijd vechters altijd tegen ervaren vechters moeten draaien A klassers dus en uitleven op iemand is als je vol op het hoofd iemand eruit stompt maar iemand op ze lichaam neer halen mag altijd .. bij ons word altijd geroepen op et hoofd rustig maar op lichaam mogen ze neer en voor jullie hier die zeggen slechte sport school weet ik duizend procent cker dat je nooit in de ring heb gestaan en dus niet weet waar je het over heb en wat het is om in de ring te staan want in de sportschool leer je het zodat het niet in de ring gebeurd

maar terug op de topic lekker voor die thai laat em maar lekker poepen had precies het zelfde gedaan want wat hun met onervaren dronken toeristen doen voor een beetje geld is niet normaal dus goed voor em

Levert je meestal een AA-tje of Extran op:thup:

op lichaam mag je neergaan...mits de sparringpartners beide een beetje op niveau zijn. Naar het hoofd doe je logischerwijs rustig...dat moet je onderling afspreken, maar handjes laag is meestal een tik op je hoofd anders leer je het niet...heb er persoonlijk een hekel aan als a klasser losgaan op beginners. Soms vragen jongens erom en gaan ze zelf veel te hard erin...tja, dan wordt je gecheckt en terecht. Maar N klassers moeten wel veel sparren met a en b klassers...staal slijp je met staal..

@Albert Kraus:

Hij haalt de thai zeer gecontroleerd neer op de lever...de reacties zijn echt overdreven en dat vind ik niet helemaal fair naar Albert. Ik vond het wel lachen :lol:

kentaro
02-01-2015, 22:27
Niks aan de hand mensen maken zich druk om niks.

Mauro
02-01-2015, 22:58
Idd zeg, hij gaat zitten op een leverstoot, niet echt schokkend.

gieloe
05-01-2015, 14:15
Post of the year 2014! Geweldig gewoon! hahah