PDA

View Full Version : Alvarez out Cowboy in vs. Benson Henderson at UFN 59 1/18



Naj85
06-01-2015, 03:51
Jan 5, 2015 8:33 PM EST
It is not possible to love mixed martial arts and not be a fan of Donald "Cowboy" Cerrone. Saturday night he beat the game out of Myles Jury at UFC 182. Monday morning he showed up at UFC headquarters and asked for another fight as soon as possible.
Monday night Eddie Alvarez was announced as out his fight with Ben Henderson at UFC Fight Night 59: McGregor vs. Siver on Jan 18 in Boston, live and free on FOX Sports 1.
Cerrone challenged Henderson for the WEC lightweight title in October of 2009, but came up short in one of the greatest fights in the promotion's history. He lost a rematch with Henderson six months later via Guillotine in the first.
This trilogy fight offers Cowboy a chance for revenge, nearly five years and 18 fights later.

©2015 Mixed Martial Arts llc.
Developed in partnership with Adept Mobile

S.B.
06-01-2015, 08:02
Cerrone is een echte vechter, staat altijd tegen iedereen! Nu Bendo een beetje uit zijn prime is kan hij hem waarschijnlijk ook wel hebben.

Wiseguy
06-01-2015, 09:00
Ik zag Alvarez eerlijk gezegd niet winnen van Bendo. Gelukkig gaat deze partij niet door, want het zou zonde zijn als Alvarez 0-2 zou zijn. Mayweather en Pacquiao kunnen wel wat van Cowboy leren.

Sato
06-01-2015, 09:30
Wat een held die Cowboy, hij maakt zijn 10de UFC verschijning in minder dan 24 maanden. Volgens mij is het nog nooit voorgekomen (in het huidige UFC tijdperk) dat iemand back to back events draait. Niks dan respect voor deze man. Nu nog hopen dat hij hem pakt en dan is de volgende tegenstander naar alle waarschijnlijkheid Pettis of Khabib.

S.B.
06-01-2015, 09:42
Khabib had op twitter gezet dat hij in April voor de no1 contender wel tegen Cowboy wilde vechten. Zou een mooie pot zijn! Ik twijfel wel een beetje aan de titel aspiraties van Cowboy, volgens mij wil hij gewoon betaald worden.

Sato
06-01-2015, 09:46
Khabib had op twitter gezet dat hij in April voor de no1 contender wel tegen Cowboy wilde vechten. Zou een mooie pot zijn! Ik twijfel wel een beetje aan de titel aspiraties van Cowboy, volgens mij wil hij gewoon betaald worden.

WTF? Dan mis je denk ik de vervolg stap, de champion krijgt het meest betaald van iedereen in de divisie (over het algemeen) dus helaas ontbreekt de logica. Maar ik begrijp wat je bedoelt, doordat het hem niet interesseert tegen wie hij vecht lijkt hij niet echt op weg te zijn om champion te willen worden, hij spreekt het ook nooit uit.

Maar nogmaals hij is een soort van peoples-champion, het interesseert hem daadwerkelijk niet: who, when or where. Veel zeggen dit niet te uit te maken maar Cowboy is de enige die daadwerkelijk het ten uitvoer brengt.

S.B.
06-01-2015, 09:58
Hij heeft ook nog nooit gevraagd om een title shot als ik me niet vergis, daarbij kiest hij zijn tegenstanders niet heel tactisch uit vind ik. Bendo komt van een loss, het is een partij waarin vrij weinig te winnen valt gezien hij echt wel tegen Khabib om de no1 mag vechten als hij dat wil.

pronk
06-01-2015, 12:21
Ik zie Cowboy niet winnen van Henderson.
Wel een mooie instelling van Cowboy, ik vraag me alleen af als hij niet over zijn traininspiek is.

pronk
06-01-2015, 12:36
. Mayweather en Pacquiao kunnen wel wat van Cowboy leren.

Gelukkig heeft Cowboy maar 1 promotor ;)

raoul-gtr
06-01-2015, 19:42
respect dat hij er weer in zo korte tijd staat , dat ten eerste.
maar heeft hij in het verleden niet 2 x verloren van smooth?

my2cents
06-01-2015, 19:46
Ik vraag mij af waarom niet meer vechter dat doen. Als je net een relatief makkelijke partij hebt gedraaid, waarom dan weer maanden wachten voor de volgende tegenstander? Je zit immers toch al in dat ritme..

mario the count
06-01-2015, 20:14
Ik zie Cowboy niet winnen van Henderson.
Wel een mooie instelling van Cowboy, ik vraag me alleen af als hij niet over zijn traininspiek is.
Ik zie hem niet verliezen mits hij geen pijntjes aan zijn laatste partij heeft overgehouden. Cowboy wordt steeds beter lijkt het wel , terwijl Henderson steeds minder word.

steftheboxer
06-01-2015, 21:08
Je moet deze man volgen op twitter, hij leeft voor de volle 100%. Wakeboarden, stier rijden, jagen, bier drinken, sneeuwscooter rijden, trainen, weer bier drinken, boerderij bouwen en vorige week vloog hij even in een stuntvliegtuigje rond.

Reden waarom hij zoveel wil vechten is omdat hij al zijn geld er steeds door heen jaagt maar gaat nu verstandiger leven en bouwt nu zijn eigen sportschool met slaapverblijven. Iedereen mag daar trouwens gewoon trainen, hij geeft gewoon zijn adres door op twitter.

Naar mijn mening inderdaad the people's champ!

S.B.
06-01-2015, 21:10
Vet om te zien inderdaad! Die rijdt ook gewoon lekker met zijn camper vanuit Albequerqie ofzo naar Vegas.

pronk
06-01-2015, 23:06
Ik zie hem niet verliezen mits hij geen pijntjes aan zijn laatste partij heeft overgehouden. Cowboy wordt steeds beter lijkt het wel , terwijl Henderson steeds minder word.

Je gaat toch niet zeggen omdat hij twee keer heeft verloren dat hij minder is , dat is wel erg kortzichtig.
Benson heeft al 2x gewonnen van Cowboy!

LightHeavyWeight
07-01-2015, 07:22
Je moet deze man volgen op twitter, hij leeft voor de volle 100%. Wakeboarden, stier rijden, jagen, bier drinken, sneeuwscooter rijden, trainen, weer bier drinken, boerderij bouwen en vorige week vloog hij even in een stuntvliegtuigje rond.

Reden waarom hij zoveel wil vechten is omdat hij al zijn geld er steeds door heen jaagt maar gaat nu verstandiger leven en bouwt nu zijn eigen sportschool met slaapverblijven. Iedereen mag daar trouwens gewoon trainen, hij geeft gewoon zijn adres door op twitter.

Naar mijn mening inderdaad the people's champ!

Ik heb geen twitter maar ga er speciaal hiervoor 1 aanmaken. Ben altijd wat bevooroordeeld geweest door die irritante Texaanse tongval van hem maar zo zie je maar weer waar vooroordelen je brengen.

kruikenstad goes bjj
07-01-2015, 07:34
denk dat het deze keer toch cowboy wordt,hij wordt idd steeds beter heb ik het idee

mario the count
07-01-2015, 18:41
Je gaat toch niet zeggen omdat hij twee keer heeft verloren dat hij minder is , dat is wel erg kortzichtig.
Benson heeft al 2x gewonnen van Cowboy!
Niet perse omdat hij verloren heeft, meer vanwege hoe hij presteert over de gehele partij vergeleken met eerst. Cowboy daarentegen ziet er steeds indrukwekkender uit.