PDA

View Full Version : UFC 185: Pettis vs Dos Anjos/Overeem vs Nelson



Naj85
07-01-2015, 03:40
Champ Anthony Pettis vs. Rafael dos Anjos headlines UFC 185 in Dallas

By:*MMAjunkie Staff January 4,*

Rafael dos Anjos*(23-7 MMA, 12-5 UFC) will be the next fighter to challenge UFC lightweight championAnthony Pettis*(18-2 MMA, 5-1 UFC), UFC officials today announced.

The fight will headline March’s UFC 185 pay-per-view event in Texas.

UFC 185 takes place March 14 at American Airlines Center in Dallas. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

Pettis is ranked No. 1 in the USA TODAY Sports/MMAjunkie*MMA lightweight rankings*(and No. 5 pound-for-pound). Dos Anjos is ranked No. 3 in the division.

Pettis recently earned a second-round submission victory over Gilbert Melendez for his fifth straight win and first title defense. The 27-year-old Roufusport fighter and former WEC champ submitted then-champ Benson Henderson to win the title in his bout prior to Melendez. He’s won four consecutive fight-night bonuses while also defeating the likes of Donald Cerrone and Joe Lauzon.

Dos Anjos, meanwhile, has made a slow but steady climb to top-contender status. The 30-year-old Brazilian has won three straight fights since a decision loss to Khabib Nurmagomedov, and he’s now 8-1 in his past nine fights. Prior to earning a decision victory over Nate Diaz in his most recent fight, he posted back-to-back knockout wins over Jason High and Benson Henderson.

For more on*UFC 185, check out the*UFC Rumorssection of the site.

Naj85
07-01-2015, 03:42
Two of the heavyweight division’s hardest hitters will meet in March at UFC 185.

Roy Nelson*(20-10 MMA, 7-6 UFC) and fellow vetAlistair Overeem*(38-14 MMA, 3-3 UFC) have agreed to meet at the show. UFC officials today announced the fight.

UFC 185 takes place March 14 at American Airlines Center in Dallas. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass. As*recently announced, UFC lightweight champion Anthony Pettis (18-2 MMA, 5-1 UFC) meets Rafael dos Anjos (23-7 MMA, 12-5 UFC) in the headliner.

Overeem is ranked No. 8 and Nelson is No. 10 in the USA TODAY Sports/MMAjunkie*MMA heavyweight rankings.

Nelson, who has won three straight fights a nearly*two years ago, most recently suffered a knockout loss to Mark Hunt in September. The 38-year-old former IFL champion and “The Ultimate Fighter 10″ champion is now 1-3 in his past four fights, which also included losses to Daniel Cormier and Stipe Miocic.

He now meets Overeem, who knocked out Stefan Struve this past month to rebound from a recent 1-3 skid. After the knockout victory, the 34-year-old former Strikeforce champion and K-1 world grand prix champ said he*planned to take some time offbut instead will have a relatively quick return to the cage.

The latest UFC 185 card now includes:

Champ Anthony Pettis vs. Rafael dos Anjos – for lightweight titleRoy Nelson vs. Alistair Overeem

For more on*UFC 185, check out the*UFC Rumorssection of the site.

K-1sunstarr
07-01-2015, 04:39
War Alistair.

LightHeavyWeight
07-01-2015, 06:56
Oh en ook al in maart, hij heeft dus nog wel in zijn hoofd om een bepaalde run te maken in de HW competitie.
Wel een lastige voor hem hoor, toch een black belt die Nelson dus naar de grond krijgen en houden is lastig en zijn gevaarlijke punten kennen we allemaal. Ik denk dat clinchen en knietjes de sleutel is tot succes. En met tape zijn kin op zijn borst plakken.

S.B.
07-01-2015, 07:44
Alistair is goed bezig! 3 keer vechten in een half jaar is denk ik wel wat hij nodig heeft. Nelson is geen kinderachtige tegenstander maar hij moet hem skill wise toch echt wel kunnen hebben.

Kemal
07-01-2015, 08:33
Leuke partij voor Alistair!

Tony
07-01-2015, 08:57
Nelson is een gevaar voor elke HW met zijn power en zijn kin van beton.
Toch zou OVereem de completere vechter moeten zijn (ondanks de blackbelt van Nelson).

Ik hoop op een mooie serie van harde knieën op het lichaam.

Sato
07-01-2015, 09:42
Goed dat Alistair wat moment pakt, als hij deze wint kan hij weer wat doorstoten naar de top en wellicht met heel veel mazzel mits hij redelijk ongeschonden uit het gevecht komt iemand uit de top 5 pakken. Zoals Tony hierboven al zei, Nelson kan elke HW KO meppen, hij heeft één goed getimede haymaker nodig en voor je het week lig je op het canvas naar het plafond te staren.

Ik hoop dat Ali een vergelijkbare partij neerzet zoals hij dat deed tegen Lesnar (weet ik een compleet andere periode), clinchen en kniën en op afstand body- en legkicks gooien. Die Nelson heeft een kin van gewapend beton maar de cardio van kettingrokende landwalvis. War Ali.

steftheboxer
07-01-2015, 10:03
Slechte match-up voor AO....

Ik doe een voorspelling van deze pot. AO begint zeer sterk in ronde één en heeft Nelson in zware problemen en loopt dan op een overhand right en gaat zelf KO.

Hij moet deze pot heel veilig en strategisch vechten en zorgen dat zijn cardio top is dan maakt hij een goede kans.

Brainthief
07-01-2015, 10:50
Ali gaat gewoon van zijn lengte gebruik maken...

fifi23
07-01-2015, 11:25
Mooie tegenstander voor Ali.
Voorspelling: Net z'n partij als tegen Frank Mir. Berekende Ali die zijn punten pakt en Nelson onder controle houd voor 3 ronden.

#teamBADGUY
07-01-2015, 14:20
Slechte match-up voor AO....

Ik doe een voorspelling van deze pot. AO begint zeer sterk in ronde één en heeft Nelson in zware problemen en loopt dan op een overhand right en gaat zelf KO.

Hij moet deze pot heel veilig en strategisch vechten en zorgen dat zijn cardio top is dan maakt hij een goede kans.

precies dat .... Alleen denk ik dat alistair de eerste ronde al pit .
de eerste rake overhand van Nelson die connect is het gelijk nightnight voor overeem . Of Ali moet em tegen de kooi houden en meedogenloos knieën . Maar ik zou m'n geld op Nelson zetten . Al hoop ik misschien wel een klein beetje op alistair ondanks ik em niet mag .

Stannos
07-01-2015, 14:44
. Al hoop ik misschien wel een klein beetje op alistair ondanks ik em niet mag .

Zou toch mooi zijn als hij zou winnen en Mousasi ook tegen Hendo,
Dat zou de kans op een ufc event in Nederland misschien iets vergroten of loop ik nu te erg op de zaken vooruit :rolleyes:

Brainthief
07-01-2015, 15:06
Ali komt vast met een goed gameplan.

Minotauro
07-01-2015, 16:52
Verwacht ook wel dat Overeem deze pakt!

Mauro
07-01-2015, 16:57
Als Azad Soufi in zn hoek staat komt het helemaal goed met Ali :)

mario the count
07-01-2015, 20:29
Dat wordt UFC kijken in Thailand:D war overeem.

leks
10-01-2015, 21:54
Tjonge nu weten we het toch wel???????

Nelson heeft een top-kin en kan zelf een aardige klap uitdelen, tsja...

Marchant
11-01-2015, 00:47
Zware partij, maar als Hunt het kan moet Alistair het ook kunnen.
Anthony Pettis vs. Rafael dos Anjos ook een triller!!

Marchant
11-01-2015, 00:57
Tjonge nu weten we het toch wel???????

Nelson heeft een top-kin en kan zelf een aardige klap uitdelen, tsja...

En heeft misschien wel de beste ground game van alle Hw.;)
Nelson is gewoon leterlijk en figuurlijk All Round.

S.B.
11-01-2015, 08:59
Ja want Werdum bakt er niks van op de grond?

Marchant
11-01-2015, 13:09
Ja want Werdum bakt er niks van op de grond?

Er staat toch "misschien" wel?

raoul-gtr
11-01-2015, 17:58
Spannend spannend voor ao, maar ik denk wel dat pettis aan de bak kan gaan.

Naj85
14-01-2015, 02:13
Muhammad Ali made a point of calling the round he would win in. "The Greatest" even did it in verse, although sometimes he hedged his bet.
He will be mine, in round nine, and I ain't lyin'.
He must fall in eight, to prove that I am great.
He wanted to go to heaven, so I took him in seven.
If he'd be in a word of fix, I cut it to six.
If he keeps talkin' jive, he will fall in five.
If he makes me sore, I'll get him in round four, like before, with Archie Moore, on the floor.
If that don't do, we'll get him in two.
If he runs, we can get him in one.
If he don't wanna fight, he should keep his ugly self at home that night.
Conor McGregor said he would beat Dennis Siver within two minutes. Siver's coach upped the ante, saying he thought a minute was right.
Now UFC lightweight champion Anthony Pettis says Rafael dos Anjos is going to lose in the first round on March 14 at UFC 185.
For his part, dos Anjos says he sees holes in Pettis's game, and the title is going to Brazil.
"I respect that he has to talk," said Pettis to Shaun Al-Shatti for MMA Fighting. "‘He has to convince himself that I have holes in my game, but I don't know what fights he really watched besides Clay Guida to get a gameplan, and I fixed that a long time ago. Honestly, I think it's hard to even prepare for me."
Dos Anjos has been winning by pressuring his opponents, and plans to do the same to Pettis. Rafael said he knocked out Benson Henderson, and will do the same to Pettis.
"Everybody says that," said Pettis. "And that's the key with any fighter. To beat anybody, you've got to break their will and then you can get them to tapout or quit.
"But these guys think they can pressure me, but they don't understand that I'm a counter fighter. I'm very good at countering right now. I have a unique range, I control it, and if you're coming at me hard, the harder you come at me, the easier it is to knock you out or hurt you. So I like that they all have that gameplan of pressure, but I mean, Melendez did the same thing. I think he's going to be surprised when he actually feels how strong I am and how technical I am and the angles my strikes come at. It's just different."
"I'm going to finish the fight. I don't know exactly how. My last few fights were submissions so I'm due for a knockout. But if he thinks he's going to stand there and bang with me, then I think this fight will definitely end in a knockout, and I don't see it going out of the first round. I mean, even though Melendez got me into the second, I actually fought that fight a little safe. Even though it didn't go so long into the second round, I just fought it safe. I was inching along out there, but I think now I'm back at it. I don't think I need more than five minutes to take this guy out."
The only thing MMA lacks right now is someone able to rhyme these predictions. Want to take a stab at it?

©2015 Mixed Martial Arts llc.
Developed in partnership with Adept Mobile

Naj85
14-01-2015, 02:14
failed September bid to unseat current flyweight champ Demetrious Johnson. Prior to the loss, Cariaso had enjoyed a three-fight winning streak, and he currently sits at No. 10 in the latest USA TODAY Sports/MMAjunkie*MMA flyweight rankings.

Meanwhile, Cejudo is a former Olympic wrestling gold medalist and his considered a top prospect in the sport. However, he struggled to make the flyweight limit in his planned UFC debut and was ruled medically ineligible to compete at August’s UFC 177 event.

He eventually made his UFC debut at December’s UFC on FOX 13 event, where he moved up to bantamweight to earn an impressive decision win over Dustin Kimura.

With the addition to the card, UFC 185 now includes:

Anthony Pettis vs. Rafael dos AnjosRoy Nelson vs. Alistair OvereemChris Cariaso vs. Henry Cejudo

For more on*UFC 185, check out the*UFC Rumorssection of the site.

Naj85
14-01-2015, 02:16
Once again,*Sergio Pettis*will provided part of the undercard for his big brother.

Pettis (12-1 MMA, 3-1 UFC) is set to meet*Ryan Benoit*(7-3 MMA, 0-1 UFC) in a return to the flyweight division at UFC 185 in March. UFC officials announced the new bout today.

Featuring a lightweight title fight between current champ Anthony Pettis and top challenger Rafael dos Anjos, UFC 185 takes place March 14 at Dallas’ American Airlines Center. The evening’s main card airs on pay-per-view.

It is not yet known where the Pettis-Benoit fight will fall on the card.

Pettis in December won his second straight bout with a “Fight of the Night” victory over Matt Hobar at UFC 181. Later that night, Anthony Pettis defended his lightweight title with a second-round submission of Gilbert Melendez. Sergio Pettis suffered the first fight of his pro career a little less than a year ago at UFC on FOX 10 in Chicago, but he rebounded with a decision win over Yaotzin Meza, then the victory over Hobar.

Before signing with the UFC, Pettis fought at flyweight, including a winning RFA’s 125-pound title. But just before he went to the UFC, he moved up to bantamweight, knowing that’s where he’d compete. But after his win over Hobar, he declared his intention to drop back down.

Benoit won five of six bouts before signing with the UFC, including a perfect 4-0 under the Legacy FC banner. His UFC debut came on relatively short notice, and was a profitable one. Although he was submitted by Josh Sampo at the TUF 18 Finale in November 2013, Sampo missed weight for the fight –*meaning Benoit got both sides of the “Fight of the Night” bonus for $100,000. He’s been out since then, though, and will return after a 16-month layoff.

With the addition to the card, UFC 185 now includes:

Anthony Pettis vs. Rafael dos AnjosRoy Nelson vs. Alistair OvereemChris Cariaso vs. Henry CejudoRyan Benoit vs. Sergio Pettis

For more on*UFC 185, check out the*UFC Rumorssection of the site.

Naj85
14-01-2015, 02:18
The UFC has announced a major shakeup in the plans for the welterweight division, as one fight has gone from three rounds to five and another title fight has been scrapped.

UFC officials*today announced*that with*Tarec Saffiedine out of UFC Fight Night 60, a main-card matchup between*Brandon Thatch*(11-1 MMA, 2-0 UFC)*and*Stephen Thompson*(10-1 MMA, 5-1 UFC) has been promoted to the evening’s main event and will now serve as a five-round affair. Meanwhile, while former UFC welterweight champion*Johny Hendricks*(16-3 MMA, 11-3 UFC) was*expected to complete his trilogy with current champ Robbie Lawler*later this year, “Bigg Rigg” will instead face Saffiedine’s original opponent,*Matt Brown*(19-12 MMA, 12-6 UFC), at UFC 185.

The announcement would seem to open the possibility that Canadian contender Rory MacDonald will get the next crack at the UFC welterweight title, perhaps at UFC 186, which is scheduled for April 25 in Montreal, Quebec, Canada. However, UFC officials didn’t immediately reply for a request for comment by MMAjunkie, and MacDonald is*currently slated to face Hector Lombard at the event.

UFC Fight Night 60 takes place Feb. 14 at*1STBank Center in Broomfield, Colo. Meanwhile, UFC 185 takes place March 14 at Dallas’ American Airlines Center.

Thatch has won 10 straight fights. In March 2013, he headlined RFA 7, coincidentally in Broomfield, with a submission of Mike Rhodes. That eventually got him a call from the UFC, which booked him to meet Justin Edwards in Indianapolis. He won “Knockout of the Night” honors for his 83-second stoppage. He returned in November 2013 and stopped Paulo Thiago with a first-round submission in Brazil. An injury has kept him sidelined for all of 2014, though.

“Wonderboy” Thompson has won four straight fights since a loss to Matt Brown at UFC 145. Most recently, he took a unanimous decision from Patrick Cote at UFC 178 in Las Vegas. That built on knockout wins over Robert Whittaker and Chris Clements, as well as a decision win over Nah-Shon Burrell.

While the change pushes his return back one month, Brown now looks to rebound from a July “Fight of the Night” loss to now-champ Lawler, which served as UFC on FOX 12’s headliner and a title eliminator. Prior to the decision defeat, Brown had posted a seven-fight winning streak (with six knockouts) that had him within grasp of a title shot.

After former champ Georges St-Pierre vacated his belt in late 2013, Lawler and Hendricks fought for the belt in April 2014. Hendricks won the first meeting via unanimous decision. As Hendricks recovered from injuries, Lawler then defeated Jake Ellenberger and Brown to set up the rematch in December at UFC 181.

In the heavily anticipated rematch of their initial “Fight of the Year” candidate, Lawler earned the split decision, though most media outlets scored the fight for Hendricks. Still, Hendricks will now stay busy rather than wait on a recovering Lawler, who recently said he*hopes to return to training next month.

More on this in just a moment.

For more on*UFC Fight Night 60*and UFC 185, check out the*UFC Rumors*section of the site.

Naj85
14-01-2015, 02:18
Dikke card nu al! Hopelijk gaat het ook allemaal Allemaal door

S.B.
14-01-2015, 08:01
Hendricks tegen Browne op deze card! Dacht dat eerstgenoemde een directe title shot zou krijgen?

Pr00f
14-01-2015, 08:31
Vet, Mat Brown! is echt een van mijn favoriete UFC vechters wel een hele moeilijke pot voor hem

S.B.
14-01-2015, 09:05
Ik kan er niks aan doen maar denk dat ze vandaag bekend maken dat Lawler - gsp de main event wordt bij ufc 186. Ze halen Hendricks heel snel van zijn title shot, Lawler wil vechten en alle contenders hebben een partij staan, behalve GSP.

Bromios
14-01-2015, 10:07
Ik denk dat er nog wel 30 partijen bij op moeten om 4 leuke partijen over te houden.
Liefst een paar HW er bij dan kunnen ze tegen elkaar als er blessures komen. Of zou het in 2015 beter gaan ? Is de vloek voorbij ?

S.B.
14-01-2015, 10:09
Lijkt er wel op toch? Weinig cancels de laatste maand haha

S.B.
11-03-2015, 09:14
Wie gaat er kijken heren en wie gaan er winnen? Weinig aandacht voor Overeem deze partij die toch een lastige tegenstander heeft.
Ik hoop en verwacht dat Pettis wint, niet omdat ik hem nou zo geweldig vind maar omdat ik hem graag tegen Khabib wil zien. Verder gok ik op Esparza, Hendricks en Overeem.

LightHeavyWeight
11-03-2015, 09:28
-Dos Anjos
-Dat Poolse meisje (hoop ik)
-Hendricks by TKO (leverstoot plus GnP waar de ref tussenkomt terwijl Brown het misschien wel weer zou overleven)
-Overeem (Nelson's cardio is na ronde 1 kapot van al het clinchen, verwacht geen KO by knees to the body want hij heeft gewoon teveel demping. Overeem maakt het vervolgens technisch af maar blijft uit de range van Dik Trom)
-Pearson, komt van een aantal dubieuze losses en pakt deze gewoon.
-Sergio Pettis omdat het een mismatch is

Ik vind het erg mooie match ups allemaal.

Turboknecht
11-03-2015, 11:33
- Pettis
- Hendricks
- Nelson

Ik geloof niet meer in Overeem. Hij gaat gewoon op die overhand right lopen. Die krijgt hem zo vol op z'n bakkes dat ie een uur laten nog gestrekt ligt. Al lijkt het me leuker dat ie wint.

Turboknecht
11-03-2015, 11:39
Overigens hè, wat ik niet snap is waarom iedere UFC Embedded laat zien hoe vechters naar de kapper gaan. Mark Hunt die in Mexico zijn dikke kop laat blonderen, laatst Josh Koscheck die nog net geen permanentje laat zetten en nu Pettis weer die strak onder de tondeuze vandaan komt. Dan heb je ook nog eens die WMMA grieten die continu naar de nagelsalon gaan of bikini's shoppen. Godverdomme zeg, ik dacht dat het over vechten ging... trainen enzo. Dikke modeshow is het geworden.


http://youtu.be/AfJM6lglK3s

Bromios
11-03-2015, 11:53
En dan nog de hele tijd geblesseerd raken. Bij de fucking kapper. Hoe krijgen ze het voor elkaar.

Ik denk dat Overeem het wel wint. Nelson stuurt tegenwoordig eerst een postduif dat zijn overhand right er aan komt. Dat weet iedereen nu wel. Die moet afvallen en naar LHW gaan daar kan hij potten breken. Overeem sloopt hem helemaal.

Levi
11-03-2015, 13:51
Ik heb zojuist de partij van Nurmagomedov vs dos Anjos opnieuw bekeken.

Is het echt puur de klasse van Khabib? Het lijkt wel of dos Anjos niet helemaal in optima forma is.
Khabib speelt echt met hem..

Verder verwacht ik straightforward uitslagen:
- Pettis (KO)
- Hendricks (KO)
- Overeem (KO)

@ Bromios, helemaal met je eens mbt de postduif!

Willem033
11-03-2015, 13:52
Volgens mij heeft Nelson in elke partij die rechtse wel een keer kunnen plaatsen.
Heb er weinig vertrouwen in voor Alistair, maar hoop wel dat die wint.

Mauro
11-03-2015, 14:01
Azad Soufi in Ali's hoek, dus komt helemaal goed. Overeem op decision.

S.B.
11-03-2015, 14:33
Khabib wint van iedereen, zo een weergaloze vechter en in mijn optiek pakt hij na de zomer de titel van Pettis.

Dutchmuaythai
11-03-2015, 14:37
-Dos Anjos
-Dat Poolse meisje (hoop ik)
-Hendricks by TKO (leverstoot plus GnP waar de ref tussenkomt terwijl Brown het misschien wel weer zou overleven)
-Overeem (Nelson's cardio is na ronde 1 kapot van al het clinchen, verwacht geen KO by knees to the body want hij heeft gewoon teveel demping. Overeem maakt het vervolgens technisch af maar blijft uit de range van Dik Trom)
-Pearson, komt van een aantal dubieuze losses en pakt deze gewoon.
-Sergio Pettis omdat het een mismatch is

Ik vind het erg mooie match ups allemaal.

Wat denken jullie van de andere Nederlandse op de card.
Germaine de Randamie vs Larissa Pachecco?

donalexandro
11-03-2015, 14:59
Wat denken jullie van de andere Nederlandse op de card.
Germaine de Randamie vs Larissa Pachecco?

Heb germaine lang niet in actie gezien, vond haar qua MMA niet zo boeiend.... Bij het kickboxen was ze echt een baas!

Levi
11-03-2015, 15:24
Ben echt benieuwd of hij het tegen Cerrone ook zo makkelijk kan laten lijken...

king
11-03-2015, 15:43
Of Alistair speelt op safe en tikt Nelson drie rondes helemaal weg (zoals tegen Mir) of Nelson raakt Alistair met zijn overhand en het is afgelopen.

http://1.bp.blogspot.com/-kEDNoYnUfaY/U0htUh8TqXI/AAAAAAAAAGI/TzbBD8redVA/s1600/Roy+Nelson+Knockouts+Antonio+Rodrigo+Nogueira+UFC+ Fight+Night+Abu+Dhabi.gif

LightHeavyWeight
11-03-2015, 16:27
Of Alistair speelt op safe en tikt Nelson drie rondes helemaal weg (zoals tegen Mir) of Nelson raakt Alistair met zijn overhand en het is afgelopen.

http://1.bp.blogspot.com/-kEDNoYnUfaY/U0htUh8TqXI/AAAAAAAAAGI/TzbBD8redVA/s1600/Roy+Nelson+Knockouts+Antonio+Rodrigo+Nogueira+UFC+ Fight+Night+Abu+Dhabi.gif

Het lijkt mij echt zeer onwaarschijnlijk dat Overeem zo tegen die overhand aanloopt. With all due respect maar Nogueira vroeg er bijna om.
Gewoon lekker clinchen en knietjes uitdelen, die Nelson is blackbelt maar ik zou als ik Overeem was met alle liefde in zijn guard terecht komen en lekker rammen. Nelson heeft alleen in zijn eerste partijen iets gepresteerd op de grond, die kan het een ervaren vechter als Overeem op de grond niet moeilijk maken.

Stannos
11-03-2015, 16:28
Nelson stuurt tegenwoordig eerst een postduif dat zijn overhand right er aan komt. Overeem sloopt hem helemaal.
Haha kon hier wel om lachen! Overeem gaat inderdaad slopen!

king
11-03-2015, 17:14
Het lijkt mij echt zeer onwaarschijnlijk dat Overeem zo tegen die overhand aanloopt. With all due respect maar Nogueira vroeg er bijna om.
Gewoon lekker clinchen en knietjes uitdelen, die Nelson is blackbelt maar ik zou als ik Overeem was met alle liefde in zijn guard terecht komen en lekker rammen. Nelson heeft alleen in zijn eerste partijen iets gepresteerd op de grond, die kan het een ervaren vechter als Overeem op de grond niet moeilijk maken.

Nogueira vroeg er inderdaad om maar Nelson heeft dit vaker gedaan. Als Nelson een antwoord heeft op die knietjes kan het elk moment afgelopen zijn.

http://cdn0.sbnation.com/imported_assets/1341477/n2g4gg_medium_medium.gif

http://i.minus.com/iPaRxPmmIrMDN.gif

http://1.bp.blogspot.com/-6Ex2-wxk_G0/UXyu3U7fuVI/AAAAAAAACGQ/NogPL3UIIRk/s1600/UFC.159.Roy.Nelson.vs.Cheick.Kongo.400-sg.gif

http://2.bp.blogspot.com/-cU4hbpG6emo/T-RAtTHVuzI/AAAAAAAAACI/8plEipMb1Go/s1600/roynew1.gif
http://3.bp.blogspot.com/-cYJtmWjjRxg/UGZnbR96wEI/AAAAAAAAAHc/gBcy8w09N5E/s1600/nelson+struve.jpg

R.D.N
11-03-2015, 17:25
Azad Soufi in Ali's hoek, dus komt helemaal goed. Overeem op decision.

yeah right daar ligt het aan hahahhaha Met een Mike Passenier lukt dat niet nee.

Alistair moet hem wel kunnen pakken.

123trisweat
11-03-2015, 18:15
btw: weet iemand wat het recept is van Carla? maaltijd kip/bacon + bladeren van ....????
btw2: wat een water drinken de pettis bros

https://www.youtube.com/watch?v=XmfsRc9QMZ0

Turboknecht
11-03-2015, 19:46
Ik heb het idee dat mensen vergeten dat Overeem maar een keer geraakt hoeft te worden en dan is het al zo'n beetje over. De kans dat hij Nelson KO tikt is niet zo heel erg groot. Dus het wordt waarschijnlijk de volle drie ronden. Dan hoeft er maar eentje op te zitten...

Pr00f
11-03-2015, 21:14
Ik hoop op een paar goede knieën in die pens van Nelson en dan aftikken net als Buentello deed.

#teamBADGUY
11-03-2015, 21:42
Champ Anthony Pettis vs. Rafael dos Anjos headlines UFC 185 in Dallas

By:*MMAjunkie Staff January 4,*

Rafael dos Anjos*(23-7 MMA, 12-5 UFC) will be the next fighter to challenge UFC lightweight championAnthony Pettis*(18-2 MMA, 5-1 UFC), UFC officials today announced.

The fight will headline March’s UFC 185 pay-per-view event in Texas.

UFC 185 takes place March 14 at American Airlines Center in Dallas. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

Pettis is ranked No. 1 in the USA TODAY Sports/MMAjunkie*MMA lightweight rankings*(and No. 5 pound-for-pound). Dos Anjos is ranked No. 3 in the division.

Pettis recently earned a second-round submission victory over Gilbert Melendez for his fifth straight win and first title defense. The 27-year-old Roufusport fighter and former WEC champ submitted then-champ Benson Henderson to win the title in his bout prior to Melendez. He’s won four consecutive fight-night bonuses while also defeating the likes of Donald Cerrone and Joe Lauzon.

Dos Anjos, meanwhile, has made a slow but steady climb to top-contender status. The 30-year-old Brazilian has won three straight fights since a decision loss to Khabib Nurmagomedov, and he’s now 8-1 in his past nine fights. Prior to earning a decision victory over Nate Diaz in his most recent fight, he posted back-to-back knockout wins over Jason High and Benson Henderson.

For more on*UFC 185, check out the*UFC Rumorssection of the site.

kwam deze net tegen lol looks like ya lost Some weight lol

http://mmanext.com/matt-mitrione-doesnt-like-alistair-overeem/

the boxer
11-03-2015, 22:05
Niet vergeten dat Germaine De Randamie ook op deze kaart staat!
Zij heeft een super voorbereiding achter de rug bij CSA en is klaar om te knallen!

leks
11-03-2015, 23:00
Heb zwaar ingezet op Nelson vanwege de leuke odds een maandje terug, ben dan beetje gekleurd in deze.. green welteverstaan... we gaan zien... ben sinds lange tijd weer beetje pumped voor een Ali pot, for all the wrong reasons dawel...

BIG Lebowski
12-03-2015, 00:06
Overeem!

jantje11
12-03-2015, 00:13
Nelson slaat wel zo hard.
Dat wordt gewoon KOvereem.

Levi
12-03-2015, 11:36
Ik vind het tamelijk kortzichtig om meteen te redeneren dat Overeem KO gaat omdat Nelson een goede overhand right heeft.
90% van de heavyweights kan iemand met een tik naar het canvas sturen. Natuurlijk is Overeem's kin niet zijn sterkste wapen maar dat betekent niet meteen dat hij door alle heavyweights tot moes wordt geslagen. Als hij dit gewoon slim aanpakt tegen die oude dikzak dan mondt het gewoon uit in een simpele K.O.

Turboknecht
12-03-2015, 12:32
Ik weet het niet. Ik vind Overeem niet zulke beste partijen meer draaien sinds hij gepakt is. Hij heeft allerlei partijen verloren die hij gewoon had moeten winnen. En een simpele KO scoor je nou eenmaal niet bij Nelson.

The Company
12-03-2015, 16:43
Leuke fightcard.

Hoop dat Overeem wint en de UFC eindelijk Overeem vs JDS boekt.

Klassikl
12-03-2015, 17:25
Ik vind het tamelijk kortzichtig om meteen te redeneren dat Overeem KO gaat omdat Nelson een goede overhand right heeft.
90% van de heavyweights kan iemand met een tik naar het canvas sturen. Natuurlijk is Overeem's kin niet zijn sterkste wapen maar dat betekent niet meteen dat hij door alle heavyweights tot moes wordt geslagen. Als hij dit gewoon slim aanpakt tegen die oude dikzak dan mondt het gewoon uit in een simpele K.O.

Je vind een KO voor Nelson kortzichtig, dit terwijl Overeem een slechte kin heeft en in zijn laatste partijen meerdere malen op (t)KO heeft verloren. Maar een simpele KO voor Overeem, vind je logisch. Dit terwijl Nelson slechts door Hunt en Arlovski KO is gekregen.

Overeem kan dit zeker winnen. Echter kon hij dat in het merendeel van zijn losses ook. Nelson hoeft maar 1 keer zijn wapen te landen om de partij te kunnen eindigen. Dus een KO overwinning voor Nelson klinkt helemaal nog niet zo onlogisch.

K-1sunstarr
12-03-2015, 18:27
Wie weet of THE Reem in de maak is?

Bromios
13-03-2015, 08:50
Als Overeem een beetje scherp is pakt hij Nelson helemaal in. Nelson steekt altijd zijn hand een meter de lucht in voordat hij die rechter plaatst (hij laat de postduif los) dus dan staat hij wijd open.
Ik zeg Overeem met high kick crocop style.

Turboknecht
13-03-2015, 10:29
Maakt overeem high kicks?

blackadder
13-03-2015, 10:43
dan staat hij wijd open.
Een kunstje die Overeem tegenwoordig ook beheerst.

LightHeavyWeight
13-03-2015, 10:45
Maakt overeem high kicks?

Ik neem aan dat hij cynisch is.

LightHeavyWeight
13-03-2015, 10:50
Een kunstje die Overeem tegenwoordig ook beheerst.

Valt op zich ook wel weer mee alleen de 1e de beste die goed raak is (na ronde 1 waarin hij zijn energie heeft verspeeld) is ook meteen einde verhaal. Iedereen staat wel open met die kleine handschoentjes.

blackadder
13-03-2015, 10:59
Misschien. Ik geloof iig niet dat ie veel kans maakt tegen een beest als Nelson. Anders dan Struve of Lesnar heeft ie niet net een zware ziekte achter de rug.

LightHeavyWeight
13-03-2015, 11:02
We gaan het meemaken, het houdt de (Nederlandse) gemoederen tenminste wel bezig dus het is wel een partij om naar uit te kijken.

blackadder
13-03-2015, 11:05
Idd. We zien de video wel vanzelf op internet verschijnen.

Pr00f
13-03-2015, 11:38
Wat kut is dat eigenlijk. Overeem is gewoon de meer elite vechter. En dan weer die kans om hem zien te verliezen tegen dit...

http://i.imgur.com/0PdqZcL.gif

Hopelijk maakt hij er gewoon een mooi show van, misschien weer eens een uberknee.

S.B.
13-03-2015, 11:43
Een title contender match met JDS zou vet zijn! Ik denk dat Ali hem nu best kan hebben.

blackadder
13-03-2015, 11:45
Wat kut is dat eigenlijk. Overeem is gewoon de meer elite vechter. En dan weer die kans om hem zien te verliezen tegen dit...

http://i.imgur.com/0PdqZcL.gif

Hopelijk maakt hij er gewoon een mooi show van, misschien weer eens een uberknee.
Hoe vet zou het zijn als Nelson via high-kick wint?

S.B.
13-03-2015, 11:54
http://i.imgur.com/0PdqZcL.gif

Hahaha wat een heerlijke atleet is die Nelson toch. Buiten dat overigens wel een aardige gozer volgens mij, komt erg sympathiek over in interviews.

Pr00f
13-03-2015, 12:42
Hoe vet zou het zijn als Nelson via high-kick wint?


haha dan stop ik met mma kijken.

quagmire
13-03-2015, 13:45
hahaha

Sato
13-03-2015, 13:45
Hopen dat Overeem hem pakt. Greg Jackson zal vast en zeker een goed gameplan in elkaar getimmerd hebben. Wellicht iets minder interessant voor de kijker maar een plan dat Ali de maximale kans op winst geeft. Ik verwacht veel bewegen naar rechts, die overhand uit de weg gaan. Veel lowkicks zodat die wandelde frituurvetridder nog moeilijker vooruit komt. En clinch- en hekwerk. Het laatste wat je wil doen tegen Big Mac Nelson is voor zijn neus blijven staan en er een beukpartij van maken. Maar dat ziet iedere schlemiel.

blackadder
13-03-2015, 14:16
haha dan stop ik met mma kijken.
Of wat dacht je van een spinning heel kick?

LightHeavyWeight
13-03-2015, 15:32
Rolling thunder kick.

blackadder
13-03-2015, 15:45
:lol:

fifi23
13-03-2015, 16:37
Rolling thunder kick.

Rolling Belly punch

http://media.eventhubs.com/artwork/ehonda/hdr_02.jpg

cornelus
13-03-2015, 21:16
Rolling Belly punch


yay
http://anabolicminds.com/forum/attachments/%20111656d1418952735-mccrew530-ginny-pigs-tumblr_m5bhksde461ry1rm7o1_250.gif%20.att

tyson19
13-03-2015, 21:52
allistair wint deze pot.

S.B.
13-03-2015, 22:32
Staredowns waren goed. Overeem, hendricks, die poolse chick en dos anjos winnen.

pronk
13-03-2015, 22:33
https://www.youtube.com/watch?v=ljzmCeoA9DA&feature=player_embedded

Willem033
14-03-2015, 00:23
Weet iemand toevallig hoeveel Alistair moest cutten destijds om op 205 te komen?

Sato
14-03-2015, 12:49
Weet iemand toevallig hoeveel Alistair moest cutten destijds om op 205 te komen?

Om en nabij 40 lbs (spijkerbroek weegt ook wat) omgerekend zo'n 18 kilo. Maar gezien zijn bouw lijkt dat mij een vrij lastige opgave. Vechters zoals Cormier en Nelson zijn qua postuur daar veel geschikter voor.

Sato
14-03-2015, 15:09
https://pbs.twimg.com/media/CABFy30VIAA4nga.jpg:large

Foto'tje van Elias Theodorou 3 uurtjes na de weging heeft deze kerel even 21.8 lbs erbij geramd, ruwweg 10 kg.
Flinke cut weer.

yuko
14-03-2015, 15:26
10 kg in 3 uur... Tering.

Ik vond Big Mac er redelijk goed uit zien. Leek een mindere buik te hebben en wat gespierdere armen dan normaal. Zal hij dan toch op paardenvlees zijn over gestapt?

Tykill
14-03-2015, 16:22
Pettis, Overeem, Hendricks winnen

Soulbringer320
14-03-2015, 18:17
https://www.youtube.com/watch?v=jjLtU69xIYo

Levi
14-03-2015, 18:49
Je vind een KO voor Nelson kortzichtig, dit terwijl Overeem een slechte kin heeft en in zijn laatste partijen meerdere malen op (t)KO heeft verloren. Maar een simpele KO voor Overeem, vind je logisch. Dit terwijl Nelson slechts door Hunt en Arlovski KO is gekregen.

Overeem kan dit zeker winnen. Echter kon hij dat in het merendeel van zijn losses ook. Nelson hoeft maar 1 keer zijn wapen te landen om de partij te kunnen eindigen. Dus een KO overwinning voor Nelson klinkt helemaal nog niet zo onlogisch.

Ik denk dat een slimme overeem - deels door zijn goede kamp momenteel bij Jackson's - gewoon een maat te groot voor Nelson is. Daarom ga ik nog steeds uit van een vrij simpele K.O. Die resultaten in het verleden zeggen me niet zoveel, al helemaal niet als je meeneemt hoe dom Overeem vocht in al zijn verliespartijen!

jantje11
14-03-2015, 18:59
hoelaat begint het vanavond ?

thijss
14-03-2015, 19:58
Ik geloof half 12 early prelims, 1 uur prelims en 3 uur main card.

pronk
14-03-2015, 20:32
Ik denk dat een slimme overeem - deels door zijn goede kamp momenteel bij Jackson's - gewoon een maat te groot voor Nelson is. Daarom ga ik nog steeds uit van een vrij simpele K.O. Die resultaten in het verleden zeggen me niet zoveel, al helemaal niet als je meeneemt hoe dom Overeem vocht in al zijn verliespartijen!

Allemaal excuses, wake up.

Harrie Nak
14-03-2015, 20:52
https://pbs.twimg.com/media/CABFy30VIAA4nga.jpg:large

Foto'tje van Elias Theodorou 3 uurtjes na de weging heeft deze kerel even 21.8 lbs erbij geramd, ruwweg 10 kg.
Flinke cut weer.Vraag me af hoe ze dat voor elkaar krijgen. Voornamelijk water?

tarantula
14-03-2015, 23:06
https://www.youtube.com/watch?v=jjLtU69xIYo

Ik vind hem maar een irritante manneke die helwani, het gaat zo onspontaan bij hem elke interview van hem lijkt alsof het zijn eerste keer is.

appelsap
14-03-2015, 23:35
Vraag me af hoe ze dat voor elkaar krijgen. Voornamelijk water?

IV, net als in het ziekenhuis.

yuko
14-03-2015, 23:52
IV, net als in het ziekenhuis.

Hoeveel vocht kan je op die manier toevoegen, weet je dat ongeveer? en wat zit er allemaal in, lijkt me meer dan alleen vocht.

blackadder
15-03-2015, 00:33
Hoeveel vocht kan je op die manier toevoegen, weet je dat ongeveer? en wat zit er allemaal in, lijkt me meer dan alleen vocht.
Vitamines, mineralen etc.. lijkt mij.
http://www.thestar.com/life/health_wellness/2012/08/07/athletes_are_turning_to_intravenous_vitamin_therap ies_in_attempt_to_boost_performance.html

The Company
15-03-2015, 01:07
Kom nu thuis en ik blijf heel de nacht op om te kijken.

Heb weer even een chat gemaakt, dat praat wat makkelijker

http://us19.chatzy.com/74366703123668

headliner
15-03-2015, 04:10
Mooi man! Alistair krijgt gewoon nog een chin! :)

S.B.
15-03-2015, 15:10
Staredowns waren goed. Overeem, hendricks, die poolse chick en dos anjos winnen.
Goed voorspeld al zeg ik het zelf

Mauro
15-03-2015, 16:39
Azad Soufi in Ali's hoek, dus komt helemaal goed. Overeem op decision.
Mijne was beter ;)

Willem033
15-03-2015, 16:49
Waarom staat die Azad in de hoek bij Alistair?

Sato
15-03-2015, 17:47
Overeem vs Nelson

http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1838/720/original.jpg?w=600&h

S.B.
16-03-2015, 10:37
Vast even in de stemming komen:

https://www.youtube.com/watch?v=_7Qe6fOwEbE

SnerkeL
16-03-2015, 14:12
Overeem heeft een goede kans denk ik. Al zal JDS hem wel wat vaker raken dan Nelson. Maar ik vind vooral JDS t.o.v. een jaar geleden een ander verhaal. Die gast heeft toch behoorlijk wat stoten mogen wegkoppen. Na ieder gevecht begint hij er steeds enger uit te zien. Overeem heeft betere cardio nu en ik denk echt dat het Overeem zelf nu ook een stuk beter uitkomt dan een jaar geleden. Heeft weer wat zelfvertrouwen getankt, amper schade. En als ie verliest, keldert hij niet ineens heel veel plekken terwijl als hij wint wordt hij een behoorlijke contender.

LightHeavyWeight
16-03-2015, 14:16
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153102670467512

Beetje zielig van Roy maar de reacties (ik heb ze allemaal gelezen) liegen er niet om. Alistair vluchtte 2x naar het midden van de kooi inderdaad. Wat Roy schijnbaar vergeten is dat Alistair dat deed om vanuit daar verder te gaan met zijn dikke buik paars trappen en knieën op zijn kin te plaatsen.

LightHeavyWeight
16-03-2015, 14:18
Overeem heeft een goede kans denk ik. Al zal JDS hem wel wat vaker raken dan Nelson. Maar ik vind vooral JDS t.o.v. een jaar geleden een ander verhaal. Die gast heeft toch behoorlijk wat stoten mogen wegkoppen. Na ieder gevecht begint hij er steeds enger uit te zien. Overeem heeft betere cardio nu en ik denk echt dat het Overeem zelf nu ook een stuk beter uitkomt dan een jaar geleden. Heeft weer wat zelfvertrouwen getankt, amper schade. En als ie verliest, keldert hij niet ineens heel veel plekken terwijl als hij wint wordt hij een behoorlijke contender.

Ik hoop dat je gelijk hebt, ik ben nog steeds bang dat JDS een uppercut plaatst die Alistair niet wegkopt. En JDS heeft nog steeds een hoog volume aan stoten. Maar als je die lichaamstrap en knie kan landen........

S.B.
16-03-2015, 14:51
Alistair kan hem echt wel hebben. Hij is tactisch nu zo veel slimmer dan vroeger, heeft weer zelfvertrouwen en JDS vecht na zijn eerste pak rammel tegen Velasquez met de partij slechter en krijgt steeds meer klappen omdat hij na elke poging tot aanvallen uitstapt met zijn handen laag.

Pr00f
16-03-2015, 15:35
Alistair heeft ook wat aan zn glazen kin gedaan. Hij hapte twee volle stoten weg van Nelson. Hij bleef ook scherp na elke klap die die kreeg.

SnerkeL
16-03-2015, 18:21
Ik vraag me af in hoeverre zoiets te trainen is. Hij komt in ieder geval minder in de problemen door niet voor de kill te gaan en dan op een stoot te lopen. Manhoef kan daar soms wat van leren.
Hoop op een ouderwetse guilotine choke van hem!

Stannos
16-03-2015, 20:19
Hoop dat ze hem tegen JDS matchen.
Zou echt een mooie kans zijn om weer een top contender te worden.
Dos Santos staat 2e gerankd en overeem nu nog 9e maar die gaat waarschijnlijk naar 8/7.

Klassikl
16-03-2015, 22:34
Zou een geweldige partij zijn Overeem vs JDS. 3 ronden zou in het voordeel zijn voor Overeem want bij 5 ronden is JDS toch wel de grote favoriet.

mario the count
17-03-2015, 01:47
Tegen jds zie ik hem helaas niet winnen. Nelson raakte hem en ging niet voor de kill, bij jds blijft het niet bij 1 stoot. Ik gun het hem echt maar tegen jds zal zijn kin nog meer getest worden. Hij zag er wel scherp uit, ben benieuwd wie zijn volgende tegenstander wordt.

pronk
17-03-2015, 02:30
Ik vraag me af in hoeverre zoiets te trainen


Niet hij heeft nog steeds dezelfde kin , hij vocht alleen wat voorzichtiger.

LightHeavyWeight
17-03-2015, 08:41
Ik vraag me af in hoeverre zoiets te trainen is. Hij komt in ieder geval minder in de problemen door niet voor de kill te gaan en dan op een stoot te lopen. Manhoef kan daar soms wat van leren.
Hoop op een ouderwetse guilotine choke van hem!

In theorie door een sterke nek te hebben die ervoor zorgt dat je hersenstam minder door elkaar schudt na een tik op de kaak. Maar er valt daar weinig eer meer te behalen bij die stierennek van Alistair.

Minotauro
17-03-2015, 12:03
Nelson was ook erg zwak. De keren dat hij connecte met een mooie hoek op het hoofd van Overeem, gaf hij maximaal 1 of 2 stoten daarna nog, om vervolgens te gaan clinchen.. Niet echt over nagedacht

Willem033
17-03-2015, 13:08
Snap niet dat mensen na een win op die cholesterolbal gelijk denken dat hij een kans maakt tegen JDS.
Niet om zijn prestatie te ondermijnen, want velen zijn wel op die rechtse van hem gelopen, maar ik denk serieus dat Alistair 10% kans heeft om van JDS te winnen.
Het klopt dat Alistair een goed game plan had, maar dat game plan had me dochter kunnen bedenken, heek simpel, draai bij die rechtse overhand weg.
Enige kans die Alistair heeft is een finish in de eerste ronde imo.

Bromios
17-03-2015, 13:14
Snap niet dat mensen na een win op die cholesterolbal gelijk denken dat hij een kans maakt tegen JDS.
Niet om zijn prestatie te ondermijnen, want velen zijn wel op die rechtse van hem gelopen, maar ik denk serieus dat Alistair 10% kans heeft om van JDS te winnen.
Het klopt dat Alistair een goed game plan had, maar dat game plan had me dochter kunnen bedenken, heek simpel, draai bij die rechtse overhand weg.
Enige kans die Alistair heeft is een finish in de eerste ronde imo.

Denk er goed aan dat Alistair zijn knietjes op het lichaam door een heleboel mensen op waarde worden geschat (behalve iedereen op mixfight). Je denkt toch niet dat JDS op zijn dooie gemakje aan de inside gaat komen om Alistair een pak op zijn lazer te geven ? Ik geef Alistair een dikke kans als hij zo voorzichtig en behoudend vecht als nu.
Tot nu toe verloor hij zijn partijen omdat hij dacht het in heel korte tijd af te kunnen maken.

Vorige week riep iedereen nog dat die vetklep hem helemaal weg zou tikken en nu is die vetklep ineens een prutser met een slechte dag. Ik denk dat de Alistair zoals hij er nu staat een gevaar voor iedereen in de HW is. De enige tegen wie hij nooit zal staan is Cain want die vecht maar 1x per 10 jaar dus dan is hij te oud.

cornelus
17-03-2015, 13:22
Vorige week riep iedereen nog dat die vetklep hem helemaal weg zou tikken en nu is die vetklep ineens een prutser met een slechte dag. Ik denk dat de Alistair zoals hij er nu staat een gevaar voor iedereen in de HW is. De enige tegen wie hij nooit zal staan is Cain want die vecht maar 1x per 10 jaar dus dan is hij te oud.

Cain? Cain? Cain? .. Wie is dat ook alweer?

Ik vind het wel meevallen met die glazen kin van Alistair. Het gaat meer om de momenten direct nadat hij is aangeslagen en hoe hij daar mee om weet te gaan. Hij liet in deze partij zien toch echt wel vastberaden te kunnen blijven. Deze man is echt van heel hoog van zijn voetstuk gevallen een aantal jaar geleden, ik kan alleen maar respect hebben voor wat hij nu doet. Dat het voor sommigen nog niet overtuigend genoeg is zal mij een worst wezen, even was MMA weer echt spannend om naar te kijken.

Eindbaas
17-03-2015, 14:09
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10153102670467512

Beetje zielig van Roy maar de reacties (ik heb ze allemaal gelezen) liegen er niet om. Alistair vluchtte 2x naar het midden van de kooi inderdaad. Wat Roy schijnbaar vergeten is dat Alistair dat deed om vanuit daar verder te gaan met zijn dikke buik paars trappen en knieën op zijn kin te plaatsen.

Die Nelson krijgt wel hele goede kritiek van zijn eigen fans en terecht. Alistair heeft slim gevochten.

Marchant
20-03-2015, 12:13
Ik vraag me af in hoeverre zoiets te trainen is. Hij komt in ieder geval minder in de problemen door niet voor de kill te gaan en dan op een stoot te lopen. Manhoef kan daar soms wat van leren.
Hoop op een ouderwetse guilotine choke van hem!
Een spinaziediet volgen , daar zit ijzer in en krijg je en stalen kin van.

Klassikl
20-03-2015, 12:18
Een spinaziediet volgen , daar zit ijzer in en krijg je en stalen kin van.

Of net als Dos Anjos titanium in je kin laten zetten. Ga je nooit meer KO.