PDA

View Full Version : UFC Fight Night 59 | Results **Spoiler**



Kemal
19-01-2015, 08:53
•Conor McGregor def. Dennis Siver via TKO (strikes) – Round 2, 1:54
•Donald Cerrone def. Benson Henderson via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
•Uriah Hall def. Ron Stallings via TKO (doctor’s stoppage) – Round 1, 3:37
•Gleison Tibau def. Norman Parke via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
•Cathal Pendred def. Sean Spencer via unanimous decision (29-28, 30-27, 30-27)
•Lorenz Larkin def. John Howard via TKO (punches) – Round 1, 2:17
•Chris Wade def. Zhang Lipeng via unanimous decision (30-26, 30-26, 30-26)
•Patrick Holohan def. Shane Howell via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-27)
•Johnny Case def. Frankie Perez via TKO (punches) – Round 3, 1:54
•Charles Rosa def. Sean Soriano via submission (D’arce choke) – Round 3, 4:43
•Sean O’Connell def. Matt Van Buren via TKO (punches) – Round 3, 2:11
•Joby Sanchez def. Tateki Matsuda via split decision (29-28, 28-29, 30-27)

Kemal
19-01-2015, 08:54
UFC Fight Night 59 bonuses:

Four fighters each earned $50,000 bonuses for their performances at Sunday’s UFC Fight Night 59 event, and you just knew Conor McGregor was going to be one of them.

McGregor and Lorenz Larkin won “Performance of the Night” bonuses while Sean O’Connell and Matt Van Buren each earned “Fight of the Night” honors.

UFC Fight Night 59 took place at Boston’s TD Garden. The main card aired on FOX Sports 1 following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

McGregor, of course, competed in the night’s main event, earning a one-sided TKO victory over Dennis Siver. Afterward, the Irishman leaped the cage to confront UFC featherweight champion Jose Aldo, who was sitting cageside. The two will meet later this year in a blockbuster 145-pound title fight.

Larkin made his welterweight debut and instantly established himself as a force in the 170-pound division by scoring a blistering, first-round TKO over a potent John Howard. Larkin flashed both speed and power with the impressive victory.

jantje11
19-01-2015, 09:07
Ben benieuwd naar Aldo vs McGregor.
Denk toch dat Aldo de betere zal zijn al gun ik het Conor wel.

Maar ik vindt dat Ceronne toch ook zeker een Titleshot verdiend tegen Pettis, Ceronne wil zoveel mogelijk vechten en komt altijd om te knokken.
Daarnaast wint die van 2 goede tegenstanders in 2 weken tijd en zit die op een 7 fight winstreak.
Petje af voor deze man.

Overhand Right
19-01-2015, 09:26
Man, man, man, wat doet Conor het makkelijker lijken. Ook echt vernederend naar Siver toe, om hem meteen na de stoppage geen aandacht meer te geven en te rennen naar Aldo.

Ik hoop niet dat Aldo een einde maakt aan de geweldige hype van Conor!

(btw, ik zie hier vaak voorbij komen dat (bijna) elke topsporter aan de snoepjes zit... Ik kan me niet voorstellen dat Conor dat ook doet. Volgens mij is het puur talent en hard training)

Wheelie
19-01-2015, 09:42
Ik heb echt genoten van McGregor , wat een baas

Sato
19-01-2015, 09:59
Mooie avond, ik ben benieuwd hoe Conor het tegen Aldo zal gaan doen.
Al juichte ik voor Cowboy ik had het idee dat Bendo er met de decision vandoor zou gaan.
Volgens mij verbaasde zijn win een groot aantal mensen, maar ik klaag niet.
Cowboy weer cash gaan rapen alleen vraag ik me af of ze hem al een title-shot geven, ik verwacht eerst nog een partij tegen Khabib (dit zal denk ik wat langer gaan duren ivm de hersteltijd van Cerrone) voordat hij tegen Pettis mag aantreden.

Minotauro
19-01-2015, 13:55
Niemand die het een early stoppage vond bij McGregor tegen Siver? Volgens mij was er vrij weinig aan de hand. Hoe graag ik McGregor ook zie winnen..

Klassikl
19-01-2015, 14:08
Vond het geen early stoppage. Siver deed niks meer om zich te verdedigen en werd door meerdere keren achter elkaar geraakt, toegegeven de klappen die hij kreeg waren niet hard maar imo genoeg voor een stoppage.

LightHeavyWeight
19-01-2015, 14:19
Ik ook niet, het was mooi geweest.

Fasada
19-01-2015, 15:34
Ik moet toch zeggen dat ik baal van hoe Conor McGregor zich zo heeft laten gaan. Ik ben echt fan van zijn vechten en totaal plaatje en hij voegt echt iets toe aan de divisie en een partij tegen Aldo is iets om naar uit te kijken.

Hoewel ik vaak ben voor de niet-kampioen of underdog, ben ik in deze door het optreden van Conor toch anders gaan denken. De wijze waarop Aldo omgaat met - totaal over de top- uit de kooi rennen van Conor heeft toch mijn respect gekregen. Hij lacht hem gewoon recht in zijn gezicht uit, helemaal mooi. Ik vind dat hypen leuk maar in mijn ogen ging Conor te ver. Aldo zit daar met zijn vrouw en kind en komt ineens een debiel voor hem die als een achterlijk loop te schreeuwen... Nou dan mag je van mij een pak rammel krijgen... Heb tenminste het fatsoen of respect want hoe je het went of keert, Conor heeft nog helemaal niks bewezen tegen top competitie, Dustin daar gelaten (hoewel ik overigens wel denk dat hij ook jongens als Edgar en Mendez pakt)

Ben verbaast dat niemand het heeft over de achterlijke beslissing van Cowboy vs Henderson, die zag ik niet aankomen. Eerste ronde overtuigend van Henderson, tweede ronde was het zelfde liedje alleen kreeg Cowboy 1 takedown (die hij eigenlijk min of meer cadeau krijgt) en hij wint daardoor de ronde?? Ik begrijp er echt geen kut van. De derde ronde vond close maar die was wel voor Cowboy. Als het een split decision was geweest had ik er minder raar van opgekeken maar dat ze alle 3, twee rondes aan Cowboy geven is echt bizar!

Ben fan van beide heren maar vind toch dat Benson een overwinning is bestolen, zeker omdat Cowboy gewoon niet verdiende om te winnen. Hij was totaal niet de Cowboy die wij zagen in zijn vorige twee wedstrijden.. Misschien toch te veel respect en vriendschap toe naar Benson...

cornelus
19-01-2015, 16:58
Ik heb echt genoten van McGregor , wat een baas

Ja mooie vertoning was 't .. super lefgozer die Conor.

cornelus
19-01-2015, 17:11
Niemand die het een early stoppage vond bij McGregor tegen Siver? Volgens mij was er vrij weinig aan de hand. Hoe graag ik McGregor ook zie winnen.. Ik begrijp ook wat jij bedoelt, maar ik denk dat die Duitser ze toch aardig heeft weg moeten koppen. Waarschijnlijk komen de acties van McGregor harder binnen dan ze er op afstand uit zien? Man had gewoon weinig in te brengen, werd toch steeds overklast. Op een gegeven moment dat advies uit zijn hoek ook: you can't keep the distance, and you can't fight close (of iets van die strekking) haha

Pahlavan
19-01-2015, 18:15
Ik moet toch zeggen dat ik baal van hoe Conor McGregor zich zo heeft laten gaan. Ik ben echt fan van zijn vechten en totaal plaatje en hij voegt echt iets toe aan de divisie en een partij tegen Aldo is iets om naar uit te kijken.

Hoewel ik vaak ben voor de niet-kampioen of underdog, ben ik in deze door het optreden van Conor toch anders gaan denken. De wijze waarop Aldo omgaat met - totaal over de top- uit de kooi rennen van Conor heeft toch mijn respect gekregen. Hij lacht hem gewoon recht in zijn gezicht uit, helemaal mooi. Ik vind dat hypen leuk maar in mijn ogen ging Conor te ver. Aldo zit daar met zijn vrouw en kind en komt ineens een debiel voor hem die als een achterlijk loop te schreeuwen... Nou dan mag je van mij een pak rammel krijgen... Heb tenminste het fatsoen of respect want hoe je het went of keert, Conor heeft nog helemaal niks bewezen tegen top competitie, Dustin daar gelaten (hoewel ik overigens wel denk dat hij ook jongens als Edgar en Mendez pakt)

Die Conor is een geweldige vechter maar ook een grote randebiel. Leek wel een aap hoe die zat te schreeuwen naar Aldo. Gezien Aldo's ervaring tegen toppers en zijn achtergrond in Brazilië vrees ik voor Conor dat als een mongool lopen schreeuwen niet echt intimiderend zal zijn voor Aldo.

Maar goed, zowel Conor als mma fans zullen binnenkort het verschil zien tussen een Siver en een Aldo.

Sadix
19-01-2015, 18:24
Ik moet toch zeggen dat ik baal van hoe Conor McGregor zich zo heeft laten gaan. Ik ben echt fan van zijn vechten en totaal plaatje en hij voegt echt iets toe aan de divisie en een partij tegen Aldo is iets om naar uit te kijken.

Hoewel ik vaak ben voor de niet-kampioen of underdog, ben ik in deze door het optreden van Conor toch anders gaan denken. De wijze waarop Aldo omgaat met - totaal over de top- uit de kooi rennen van Conor heeft toch mijn respect gekregen. Hij lacht hem gewoon recht in zijn gezicht uit, helemaal mooi. Ik vind dat hypen leuk maar in mijn ogen ging Conor te ver. Aldo zit daar met zijn vrouw en kind en komt ineens een debiel voor hem die als een achterlijk loop te schreeuwen... Nou dan mag je van mij een pak rammel krijgen... Heb tenminste het fatsoen of respect want hoe je het went of keert, Conor heeft nog helemaal niks bewezen tegen top competitie, Dustin daar gelaten (hoewel ik overigens wel denk dat hij ook jongens als Edgar en Mendez pakt)

Ben verbaast dat niemand het heeft over de achterlijke beslissing van Cowboy vs Henderson, die zag ik niet aankomen. Eerste ronde overtuigend van Henderson, tweede ronde was het zelfde liedje alleen kreeg Cowboy 1 takedown (die hij eigenlijk min of meer cadeau krijgt) en hij wint daardoor de ronde?? Ik begrijp er echt geen kut van. De derde ronde vond close maar die was wel voor Cowboy. Als het een split decision was geweest had ik er minder raar van opgekeken maar dat ze alle 3, twee rondes aan Cowboy geven is echt bizar!

Ben fan van beide heren maar vind toch dat Benson een overwinning is bestolen, zeker omdat Cowboy gewoon niet verdiende om te winnen. Hij was totaal niet de Cowboy die wij zagen in zijn vorige twee wedstrijden.. Misschien toch te veel respect en vriendschap toe naar Benson...

x2
Aldo is king of the favela. Daar maakt iemand uit dublin geen indruk op.

raoul-gtr
19-01-2015, 18:34
Dus dat

S.B.
19-01-2015, 18:52
Ik ga zeker kijken als ze tegen elkaar vechten. McGregor is een grote en misschien zal hij het Aldo wel lastig maken, maar Aldo is al 8 jaar pure klasse en staat bovenaan de voedselketen.

lopez86
19-01-2015, 19:07
Ik zie McGregor graag vechten, ben niet vies van showmanship maar wat hij richting Aldo + vrouw deed was echt zwaar respectloos.
Mensen hebben geen idee van de omstandigheden waar Aldo vandaan komt, dat hij als 8 jarig jongetje van de straat bij Andre Pederneiras in de gym sliep.
De enige reden dat McGregor het zo goed doet is omdat hij bij mensen in hun hoofd kruipt, en het verbaast me iedere keer toch hoe makkelijk dat gaat.
Het lijkt me dat je als top 10 vechter toch wel enige kennis van zaken hebt over het mentale spelletje, maar dat valt tot nu toe vies tegen bij zijn tegenstanders die er allemaal intrappen.
Het lijkt me sterk dat dat bij Aldo gebeurt, die heeft teveel gezien en meegemaakt om zich door het gedrag van McGregor te laten imponeren.
Daarbij had Siver, een kickbokser zonder worstelachtergrond, totaal geen moeite om hem op zijn rug te leggen.
Tegen Aldo heeft hij een groot probleem mocht het op de grond terecht komen.
Staand hangt het ervanaf of McGregor zijn stijl kan opleggen, hij speelt een mentaal spelletje in de kooi waarbij het moment dat je het inziet te laat is.

Kemal
19-01-2015, 19:21
http://www.youtube.com/watch?v=aCviO4rdtMc

Kemal
19-01-2015, 19:24
https://scontent-b-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/553324_616968971767699_5301886910022054192_n.jpg?o h=cef2a66c1278d5369313bfbc964a3c6c&oe=556D0850

Bromios
19-01-2015, 19:53
Het probleem met die figuren zoals Connor is dat ze in hun eigen praatjes gaan geloven. Als iedereen maar om je lacht en je de hemel in prijst gaat dat na een tijdje in je kop zitten.

Wat hij deed bij Aldo was echt absoluut onnodig. En ik hoop van harte dat die Aldo zijn kop er af trekt.
Ik zit nog niet op Connor zijn bandwagon. Ik hoop alleen dat Aldo het bij de poster houd en verder niet teveel aan het gelul mee doet.

blackadder
19-01-2015, 20:15
Man, man, man, wat doet Conor het makkelijker lijken. Ook echt vernederend naar Siver toe, om hem meteen na de stoppage geen aandacht meer te geven en te rennen naar Aldo.

Ik hoop niet dat Aldo een einde maakt aan de geweldige hype van Conor!

(btw, ik zie hier vaak voorbij komen dat (bijna) elke topsporter aan de snoepjes zit... Ik kan me niet voorstellen dat Conor dat ook doet. Volgens mij is het puur talent en hard training)
T'is een Ier. Die zit alleen maar aan de Whiskey.

Pernik
19-01-2015, 20:28
Hij is een geweldige pay check aan het regelen, en dat lukt ook gezien al die serieuze reactie´s !
Aldo zou zonder Conor heel wat meer gevechten moeten winnen wat hij nu in één gevecht gaat pakken en daar zullen zijn vrouw en kind ook blij mee zijn !

Wheelie
19-01-2015, 22:08
http://2.bp.blogspot.com/-YpNBaqizVyY/VLy-mqznfYI/AAAAAAAAAto/DhcU-3WFPso/s1600/Conor%2BMcGregor%2BConfronts%2BJose%2BAldo%2BUFC%2 BFight%2BNight%2B59%2BBoston.gif

Marchant
19-01-2015, 22:13
Lijkt me een mooie partij, mag van mij snel komen

Stannos
19-01-2015, 22:19
Lijkt me een mooie partij, mag van mij snel komen

Dana had het over ufc 187 in Las Vegas ergens in mei.
Dit lijkt me ook een erg mooie partij, we worden best wel verwend dit jaar :D

Wheelie
19-01-2015, 22:27
Damn, die wenkbrauw van Stallings

https://pbs.twimg.com/media/B7r_OUeCEAAXTnC.jpg

Turboknecht
19-01-2015, 22:54
Ik krijg gelijk trek in kersenjam.

Kemal
20-01-2015, 07:45
pff nasty

fifi23
20-01-2015, 09:53
Zo Henderson werd dan even bestolen vond ik.
.
Die rooie Ier was goed op de grond dan heej.

Coner had echt nul problemen met Siver. Leek wel een nieuweling tegen een A vechter.

Aldo kan wel lachen , maar dit wordt toch iets anders voor hem.

Harrie Nak
20-01-2015, 10:16
Aldo by...

http://cdn.fansided.com/wp-content/blogs.dir/229/files/2014/02/45.gif

http://38.media.tumblr.com/52135d44b0907aedfc2bb831baa42ad6/tumblr_n0de9qnZj61qaa8d1o1_r1_250.gif

Bromios
20-01-2015, 10:29
Aldo by...

http://cdn.fansided.com/wp-content/blogs.dir/229/files/2014/02/45.gif

http://38.media.tumblr.com/52135d44b0907aedfc2bb831baa42ad6/tumblr_n0de9qnZj61qaa8d1o1_r1_250.gif

Ja, denk ik ook. En naar de grond brengen heeft bij Aldo ook niet veel zin denk ik.
Dit is de eerste echt serieuze test voor Connor McClown dus als ik hem was zou ik wat meer respect gaan tonen.
Als ie dit wint neem ik me petje voor hem af maar ik wil het eerst nog wel eens zien.

Als ik de manier zie waarop Siver opgeeft en hoe hij op de posters staat en zich vooraf gedroeg dan denk ik aan een zekere middenvelder van WillemII trouwens.

Marchant
21-01-2015, 21:22
Dana had het over ufc 187 in Las Vegas ergens in mei.
Dit lijkt me ook een erg mooie partij, we worden best wel verwend dit jaar :D

Zeker is genieten :)

S.B.
21-01-2015, 21:42
Ja een hoop mooie partijen! Ik vind wel dat Pettis tegen dos anjos niet helemaal main event waardig is, maar verder zitten er echt toppers tussen!

Sato
22-01-2015, 09:10
Ja een hoop mooie partijen! Ik vind wel dat Pettis tegen dos anjos niet helemaal main event waardig is, maar verder zitten er echt toppers tussen!

Ik ben het VOLLEDIG met je eens, wat een saaie knokker is die Pettis. Van de laatste 5 partijen die hij heeft gedraaid heeft hij maar 4 performance bonussen gepakt waaronder slechts 1x de sub van het jaar. Ik snap het ook niet waarom moet een kampioen op de maincard staan?! Laat die loser a.u.b. op de undercard of prelims vechten. Het is niet zo dat hij een aantrekkelijke vechtstijl heeft ofzo!

S.B.
22-01-2015, 10:30
Pettis zeker wel! Dat is een brute vechten. Ik denk alleen dat hij binnen een minuut klaar is met Dos Anjos.

Masri
22-01-2015, 11:18
Ik denk dat je Dos Anjos zwaar onderschat.