PDA

View Full Version : UFC on FOX 14 | Results **Spoiler**



Kemal
25-01-2015, 07:35
Anthony Johnson def. Alexander Gustafsson via TKO (punches) – Round 1
Gegard Mousasi def. Dan Henderson via TKO (punches) – Round 1, 1:10
Ryan Bader def. Phil Davis via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Sam Sicilia def. Akira Corassani via knockout (punches) – Round 1, 3:26
Albert Tumenov def Nico Musoke via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
Kenny Robertson def. Sultan Aliev via TKO (punches) – Round 1, 2:42
Makwan Amirkhani def. Andy Ogle via TKO (strikes) – Round 1, 0:08
Nikita Krylov def. Stanislav Nedkov via submission (guillotine choke) – Round 1, 1:24
Mairbek Taisumov def. Anthony Christodoulou via knockout (punches) – Round 2, 0:38
Mirsad Bektic def. Paul Redmond via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-25)
Viktor Pesta def. Konstantin Erokhin via unanimous decision (29-28, 30-27, 30-27)
Neil Seery def. Chris Beal via unanimous decision (30-27, 30-27, 29-28)

Kemal
25-01-2015, 07:36
UFC on FOX 14 bonuses:

Anthony Johnson, Gegard Mousasi, Makwan Amirkhani and Kenny Robertson each earned $50,000 bonuses for their performances at Saturday’s UFC on FOX 14 event.

All four won “Performance of the Night” bonuses; no “Fight of the Night” was awarded.

Johnson (19-4 MMA, 10-4 UFC) was a decent-sized underdog against home favorite Alexander Gustafsson (16-3 MMA, 8-3 UFC), but he took it to “The Mauler” in a big way to get a first-round TKO stoppage. With the win, Johnson earned a light heavyweight title shot against champion Jon Jones.

Mousasi (36-5-2 MMA, 3-2 UFC) stopped Dan Henderson (30-13 MMA, 7-7 UFC) with a first-round TKO, though it was one that will be debated for a while by fans and analysts. Mousasi hit Henderson with a punch, Henderson fell, and Mousasi jumped on him to land a couple more. It appeared Henderson was going after a defensive takedown as the referee dove in to stop the bout, and Henderson said afterward the stoppage came too soon.

Amirkhani (11-2 MMA, 1-0 UFC) put himself into UFC legend status with an eight-second knockout of Andy Ogle (9-6 MMA, 1-5 UFC) on the preliminary card. “The Machine” was making his UFC debut, and he got in and out in a hurry. He drilled Ogle with a flying knee, then pounced on him for some big shots on the ground. Eight seconds later, his night was over with one of the fastest stoppages in UFC history.

Robertson (15-3 MMA, 4-3 UFC) continued his solid run of late as he took out Sultan Aliev (13-2 MMA, 0-1 UFC) with a first-round knockout. The upset win gave him three straight and four of his past five and was his second UFC post-fight bonus.

UFC on FOX 14 took place at Tele2 Arena in Stockholm. The main card aired on FOX following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

Jeru
25-01-2015, 09:28
WOW!! Dat moet ik zo effe zien :o

Harrie Nak
25-01-2015, 09:30
Die 50K is lekker voor Gegard, maar denk dat Sicilia het nog iets meer had verdiend.

LightHeavyWeight
25-01-2015, 10:16
Die stoppage was te vroeg natuurlijk maar geen twijfel dat Gegard hem binnen 5 seconde helemaal van de wereld had geslagen.
En die Rumble tering hey, dat wordt een mooie partij tegen Jones zo. Gus is natuurlijk een geweldige lichtvoetige vechter maar staat altijd open voor een stoot. En hij kreeg hem.

TOON
25-01-2015, 10:46
mooi dat Gegard gewonnen heeft, maar het was een belachelijke stoppage, haalt ook een beetje de glans van zo'n win af denk ik...

S.B.
25-01-2015, 10:53
Hij zei zelf ook al dat hij inhield toen Hendo viel, hij was toch wel goed KO gegaan als hij die rechter er meteen op had geplaatst.

SnerkeL
25-01-2015, 11:29
Het is dat Mousassi zo sportief is om bij de wat meer op leeftijd zijnde Hendo wat inhield. Hendo moet achteraf niet mopperen want Mousassi had hem echt helemaal KO kunnen slaan. Hij deed na zijn val en een stoot al vrijwel niks meer. Tien tellen gaat hij weer door.. tja, beetje goedkoop if u ask me..

Tykill
25-01-2015, 11:35
Heerlijk event! Veel mooie KO's.

Mousassi heeft sowieso 100% gewonnen hoewel het een beetje vroeg gestopt werd. Hij had het zo af kunnen maken.

Lionheart
25-01-2015, 11:37
Wat een baas die Johnson!!
Rumble pakt Jones ook..

S.B.
25-01-2015, 11:39
Niemand pakt Jones, ook Rumble niet. Hij komt niet in zijn reach en als hij dat wel doet krijgt hij een vinger in zn oog.

T15Boxing
25-01-2015, 11:42
Ik had echt niet verwacht dat johnson hem zo bruut zou afmaken zeg, sjonge jonge wat is hij toch gevaarlijk geworden.

En Mousasi's gevecht was geen early stoppage. Luister naar wat Gegard zegt tegen Rogan, toen Henderson's hooft tegen de kooi viel kon hij hem snoeihard stoten maar hij hield zich in(altijd sportief deze jongen). Daarom kon Hendo zo snel herstellen maar het is duidelijk te zien dat Mousasi hem zo'n 3 stoten met volle kracht bespaart. Gefeliciteerd Mousasi!

Pr00f
25-01-2015, 11:46
^ Dat inderdaad, en Mousasis G&P is prima in orde dus het was maar een kant opgegaan als het langer duurde.

Trouwens op 7:15, waarom Gustafson onder andere verloren heeft. Goed op ingespeeld van Johnson


https://www.youtube.com/watch?v=BwlYVCoVT6E

LightHeavyWeight
25-01-2015, 11:58
Niemand pakt Jones, ook Rumble niet. Hij komt niet in zijn reach en als hij dat wel doet krijgt hij een vinger in zn oog.

Direct na de eye-poke van Gus was het anders afgelopen....

Klassikl
25-01-2015, 12:08
Rumble maakte wel indruk. Maar zie hem niet van Jones winnen.

Raar dat Mousasi inhield. De ref bepaalt wanneer de partij over is, heb je alleen jezelf maar mee. Zou graag iets meer killer instinct van Mousasi willen zien. Blijft toch op momenten te veel nadenken in de ring.

123trisweat
25-01-2015, 12:12
http://i4.imageban.ru/out/2015/01/25/d2ff74b139e350bd2b69cb6196fc2977.gif

Vond het ook raar/jammer dat Mousasi even pauzeerde, heeft mousasi volgens mij al een keer eerder gehad. Hiermee doet ie zichzelf tekort. UFC fans houden van een killer instinct zie hierboven

Mauro
25-01-2015, 12:28
Congratz Mousasi !!! Lekker man, on to the next !!

Wheelie
25-01-2015, 12:37
Johnson was echt wreed


https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=84503534&x-yt-ts=1421914688&v=Gsz1eFkNwHA

Wheelie
25-01-2015, 12:38
Anthony Johnson Destroys Alexander Gustafsson UFC on Fox 14 Stockholm

http://2.bp.blogspot.com/-d_j-f3NATy8/VMR6YoHQhuI/AAAAAAAAAu0/-6GhFAqhc24/s1600/Anthony%2BJohnson%2BCrushes%2BAlexander%2BGustafss on%2BUFC%2Bon%2BFox%2B14%2BStockholm.gif

http://2.bp.blogspot.com/-4o1QFaVbyAc/VMR6XtakYlI/AAAAAAAAAuw/KEyspD1kV6c/s1600/Anthony%2BJohnson%2BDestroys%2BAlexander%2BGustafs son%2BUFC%2Bon%2BFox%2B14%2BStockholm.gif

http://4.bp.blogspot.com/-no7bal79o1E/VMR6on1IvZI/AAAAAAAAAvI/QCjHJOB4Pfg/s1600/Anthony%2BJohnson%2BKnocks%2BDown%2BAlexander%2BGu stafsson%2BUFC%2Bon%2BFox%2B14%2BStockholm.gif

Gegard Mousasi Drops Dan Henderson UFC on Fox 14 Stockholm

http://3.bp.blogspot.com/-EBGX-DuUNCo/VMR6srcq5_I/AAAAAAAAAvQ/ybMn4pXzfHs/s1600/Gegard%2BMousasi%2BDrops%2BDan%2BHenderson%2BUFC%2 Bon%2BFox%2B14%2BStockholm.gif

Amirkhani Makwan Quickly Finishes Andy Ogle UFC on Fox 14 Stockholm
http://2.bp.blogspot.com/-kIRDr4zx5Fs/VMR6fRlbdJI/AAAAAAAAAvA/Ht-loIGB3vk/s1600/Amirkhani%2BMakwan%2BQuickly%2BFinishes%2BAndy%2BO gle%2BUFC%2Bon%2BFox%2B14%2BStockholm.gif

Sam Sicilia Knocks Out Hamid Corassani UFC on Fox 14 Stockholm
http://2.bp.blogspot.com/-L807dc-7z_0/VMR7I3SjGnI/AAAAAAAAAvs/p_cZc83eubA/s1600/Sam%2BSicilia%2BKnocks%2BOut%2BHamid%2BCorassani%2 BUFC%2Bon%2BFox%2B14%2BStockholm.gif

Wheelie
25-01-2015, 12:40
Jon ”Bones" Jones was onder de indruk van de prestatie van Johnson:

https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/uVr8oWG3G2TvvkabrJqzm4UWPGA=/800x0/filters:no_upscale%28%29/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3337032/jones-2.0.jpg

https://cdn3.vox-cdn.com/thumbor/pI_Fv3KS8J9C51p2gW6G9bFyEbc=/800x0/filters:no_upscale%28%29/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3337034/jones-1.0.jpg

Hij was niet onder de indruk van Alexander Gustafsson

https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/WsvPi03_-qBFrnI7fK8l1QuLvOI=/800x0/filters:no_upscale%28%29/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3337036/jones-3.0.jpg


Bovenstaande tweet werd snel weer door de kampioen verwijderd ;).

Wheelie
25-01-2015, 13:02
Anthony Johnson reacts to Jon Jones' tweet to Alexander Gustafsson. He isn't a fan of stepping on people when they're down.

Anthony Johnson secured the biggest win of his career, with an impressive first round finish at the main event of UFC on FOX 14. Right after victory though, Johnson had mixed emotions and felt bad after seeing his heartbroken opponent in Alexander Gustafsson react after the loss.

"Alex had a goal, and I felt really bad. I saw him crying, and I know how it is when you have a goal and something like this gets in the way," Johnson said about trying to console his opponent. "I guess I'm human. I just felt bad. He didn't reach his goal tonight, but I'm sure he will be back 10 times stronger on his next go around."

It was a stark contrast on how the UFC light heavyweight champ reacted after the fight. Shortly after Gustafsson's tough loss in his home country, Jon Jones sent out a tweet (which was deleted shortly after) to take a shot at his former rival.

While Anthony Johnson said that he has never had any personal problems with Jones, he made it clear that he isn't a fan of that statement, especially after such a devastating loss.

Related: Jon Jones takes a shot at Phil Davis after split decision loss at UFC on Fox 14

"This world is screwed up," Johnson said about Jones' tweet. "In my opinion, when somebody is down, people always wants to step on you and keep you down. No one really wants to help you up. That's why I think this world is screwed up."

"I don't know, man. Jon is who he is," he said. "He's got bigger things to worry about than Alex."

Johnson earned a UFC title shot with his efforts and says that when they face off in a few months, Jones will know that he is the "hardest puncher he's ever faced".

tarantula
25-01-2015, 13:42
Ik zag al meteen dat gegard zich inhield, waar ik hem zeker credit voor geef dan is een soort vriend van hem hij zag dat het niet echt meer nodig was om helemaal los te gaan, het is werk maar is toch een sympatieke jongen ook met het gebaar naar het oog van dan.

Als ik het iemand gun is het mousasi hij is gewoon een relaxte kerel.

Pahlavan
25-01-2015, 13:42
Wow wat een beest die AJ!

En Jones maakt er wel een gewoonte van om vechters na te trappen wanneer ze 'down' zijn he?! Eerst Cormier na hun gevecht en nu Gus. Je zou denken dat hij zich na zijn coke schandaal iets meer bescheiden zal gedragen maar nee hoor.

T15Boxing
25-01-2015, 14:35
Wow wat een beest die AJ!

En Jones maakt er wel een gewoonte van om vechters na te trappen wanneer ze 'down' zijn he?! Eerst Cormier na hun gevecht en nu Gus. Je zou denken dat hij zich na zijn coke schandaal iets meer bescheiden zal gedragen maar nee hoor.

Tja, hij heeft vaak genoeg het tegenovergestelde geprobeert, maar dan noemen mensen dat fake. Ik waardeer dit soort reacties juist meer, en Cormier en Gus waren juist degene die begonnen met alle trash talk. Lekker voor ze, mischien kunnen Alex en Daniel samen uithuilen LOL.

new_world_order
25-01-2015, 14:53
Idd zeg, gewoon een response op Gus zn tweet na cormier fight, Not impressed bones..

Pahlavan
25-01-2015, 15:02
Tja, hij heeft vaak genoeg het tegenovergestelde geprobeert, maar dan noemen mensen dat fake. Ik waardeer dit soort reacties juist meer, en Cormier en Gus waren juist degene die begonnen met alle trash talk. Lekker voor ze, mischien kunnen Alex en Daniel samen uithuilen LOL.

Mensen noemden hem fake omdat hij zich juist telkens anders voordeed (zie dat interview met cormier, van engel naar duivel in een minuut tijd) en niet omdat hij het tegenovergestelde was.

En naar mijn mening is trashtalk voor een gevecht wat anders dan iemand natrappen wanneer die al een flinke klap te verduren heeft gehad maar goed, dat is puur mijn mening. To each his own.
Ik vond het juist erg netjes van Cormier dat hij wel respectvol bleef toen zijn mening werd gevraagd omtrent Jones' coke schandaal, terwijl Cormier toen juist genoeg redenen had om na te trappen.

Maar nogmaals, dat is puur mijn mening. Daarom noem ik Jon Jones ook de Floyd Mayweather van mma in de zin van dat hij ook geweldig is binnen de ring en triest daarbuiten.

T15Boxing
25-01-2015, 15:33
Mensen noemden hem fake omdat hij zich juist telkens anders voordeed (zie dat interview met cormier, van engel naar duivel in een minuut tijd) en niet omdat hij het tegenovergestelde was.

Als Jones een tweet als "I hope you come back strong from this defeat, Gus" had gepost zouden haters als jullie het fake noemen. Feit. Er is niets meer wat hij zegt dat positief opgevat kan worden.

En Cormier had niet echt keuze met zijn reactie. Als hij Jones ging 'natrappen' zou hij als een enorme huilebak eruit zien aangezien hij zo makkelijk verloor na al zijn trashtalk. Nogmaals Daniel en Gus kunnen samen knuffelen en even lekker uithuilen omdat ze hun trash talk niet kunnen waarmaken. Natrappen of niet, lekker verdient.

Pahlavan
25-01-2015, 15:39
Als Jones een tweet als "I hope you come back strong from this defeat, Gus" had gepost zouden haters als jullie het fake noemen. Feit. Er is niets meer wat hij zegt dat positief opgevat kan worden.

En Cormier had niet echt keuze met zijn reactie. Als hij Jones ging 'natrappen' zou hij als een enorme huilebak eruit zien aangezien hij zo makkelijk verloor na al zijn trashtalk. Nogmaals Daniel en Gus kunnen samen knuffelen en even lekker uithuilen omdat ze hun trash talk niet kunnen waarmaken. Natrappen of niet, lekker verdient.

Nou ik wilde met een reactie komen maar toen las ik dat het een 'feit' is dus dan houdt het helaas op....


:fp:

T15Boxing
25-01-2015, 15:44
Nou ik wilde met een reactie komen maar toen las ik dat het een 'feit' is dus dan houdt het helaas op....


:fp:

Ok, Jones tweets "I hope you come back strong from this defeat, Gus"
Uw reactie?

lijkt me duidelijk waarom ik het voorspelbaar vindt.

Pahlavan
25-01-2015, 15:49
Ok, Jones tweets "I hope you come back strong from this defeat, Gus"
Uw reactie?

lijkt me duidelijk waarom ik het voorspelbaar vindt.

mijn reactie: niks. Ik zou bij mezelf denken hhmm niet verwacht, toch netjes van hem. Misschien is het niet zo'n klootzak als ik dacht.

maar dat kan mijn reactie niet zijn toch?! Want jij kwam al met een 'feit' dat ik een 'hater' ben (jwzzzz hater) en hoe dan ook zou klagen. Dus ja, hoe moet ik op een 'feit' reageren?

S.B.
25-01-2015, 15:49
Ik mag Jones ook niet maar deze reactie is gewoon goed naar Gus. Die gast loopt nog steeds te janker om zijn verlies en vindt zichzelf nog steeds beter dan Jones.

T15Boxing
25-01-2015, 15:52
mijn reactie: niks. Ik zou bij mezelf denken hhmm niet verwacht, toch netjes van hem. Misschien is het niet zo'n klootzak als ik dacht.

maar dat kan mijn reactie niet zijn toch?! Want jij kwam al met een 'feit' dat ik een 'hater' ben (jwzzzz hater) en hoe dan ook zou klagen. Dus ja, hoe moet ik op een 'feit' reageren?

Ja hoor, heel overtuigend. Er is geen enkel letter, laat staan een woord die Jones kan uitspreken zonder dat haters als jij niet gaan afzeiken. Jones kan in zijn zakdoek niezen en nog zul je doen alsof hij je kat heeft gevingerd.

Pahlavan
25-01-2015, 15:53
Ja hoor, heel overtuigend. Er is geen enkel letter, laat staan een woord die Jones kan uitspreken zonder dat haters als jij niet gaan afzeiken. Jones kan in zijn zakdoek niezen en nog zul je doen alsof hij je kat heeft gevingerd.

Is dit weer een feit? Of is dit een mening?

Briant
25-01-2015, 16:00
Jammer dat we het over Twitter hebben in plaats van de gevechten. Zaten een paar geweldige upsets bij. Wat vonden jullie van Henderson bijvoorbeeld. Was hij in shape? Heeft hij nog betekenis voor de toekomst?

Pahlavan
25-01-2015, 16:07
Jammer dat we het over Twitter hebben in plaats van de gevechten. Zaten een paar geweldige upsets bij. Wat vonden jullie van Henderson bijvoorbeeld. Was hij in shape? Heeft hij nog betekenis voor de toekomst?

Persoonlijk denk ik dat het gedaan is met Hendo. Het is een legende en heeft een prima loopbaan gehad in mma maar het is tijd om te stoppen. Hij is al boven de 40, loopt als een oude man en beweegt ook steeds meer als een oude man binnen de ring. Zijn kin is volgens mij ook niet meer wat het geweest is. Ik denk eerlijk gezegd dat het gebruik van trt toen het nog legaal was hem heeft geholpen om een paar jaar extra door te vechten maar nu begint er toch echt een eind aan te komen.

Stannos
25-01-2015, 16:10
Lekker event weer hoor!
Eerst Mousasi die een goede win pakt en daarna Rumble die Gus verslaat.
Mooi om te horen dat er wat Nederlanders bij Rumble betrokken zijn geweest en dat ze het zelfs een soort Nederlandse stijl noemen.

deco'o
25-01-2015, 16:36
Jammer van Gus, mooi van Gegard. Alleen jammer dat Joe en Hendo de win nog probeerden onderuit te halen, Mousasi heeft geweldige G&P en het zou niet best zijn afgelopen met Hendo. Maar je kunt het ook nooit goed doen he, sowieso moet decision Dan zijn mond houden, vooral na de Fedor stoppage.
Trouwens niet te geloven dat AJ eerst op WW vocht.

Marchant
25-01-2015, 17:28
Die 50K is lekker voor Gegard, maar denk dat Sicilia het nog iets meer had verdiend.

Denk als hij die stoot erna niet had gegeven hij hem ook gehad had.

thijss
25-01-2015, 19:00
Jammer van Gus, mooi van Gegard. Alleen jammer dat Joe en Hendo de win nog probeerden onderuit te halen, Mousasi heeft geweldige G&P en het zou niet best zijn afgelopen met Hendo. Maar je kunt het ook nooit goed doen he, sowieso moet decision Dan zijn mond houden, vooral na de Fedor stoppage.
Trouwens niet te geloven dat AJ eerst op WW vocht.

Helemaal mee eens!
Henderson ligt ook nog even face down op de grond voor hij weer bijkomt. Vond het zelf best vergelijkbaar met Henderson tegen Fedor.. Gewoon een terechte stoppage.

Rogan was ook al irritant bezig na de partij van Amirkhani tegen Ogle! Hij gaf die jongen niet eens de kans om even te genieten van zn overwinning..

hankmoody
25-01-2015, 19:21
Henderson mag blij zijn dat Gegard hem dit bespaarde.
http://i1.minus.com/ibeZ7GMSpttkjj.jpg

S.B.
25-01-2015, 19:41
Henderson mag blij zijn dat Gegard hem dit bespaarde.
http://i1.minus.com/ibeZ7GMSpttkjj.jpg

Mogen we nu jouw highlight knock outs een keer zien?

lopez86
25-01-2015, 19:43
Mousasi zag er goed uit! Had ik niet zo snel verwacht.


Mogen we nu jouw highlight knock outs een keer zien?

Jaaa ben ik ook benieuwd naar!

S.B.
25-01-2015, 19:44
Ik hoop dat ze Mousasi tegen Hank Moody zetten op de kaart in Berlijn. Volle zalen zeker weten!

jantje11
25-01-2015, 19:47
Wat is AJ sterk zeg, Jones kan de power van Johnson nooit aan.

ijsbier
25-01-2015, 19:53
Stoppage van Dan was naar mijn mening twee seconden te vroeg voor een professionele partij, maar eerlijk is eerlijk: hij was echt aangeslagen en ik denk niet dat hij op tijd had kunnen herstellen.

mario the count
25-01-2015, 21:36
Wat is AJ sterk zeg, Jones kan de power van Johnson nooit aan.

Cormier zei dat jones super sterk was en nou is cormier zelf ook al niet de slapste. Ik denk dat jones echt wel met de power van johnson om kan gaan. Hij moet wel oppassen voor de zware stoten van johnson, maar dat hij kan ontvangen is ook wel gebleken. Ik denk dat jones dit gewoon weer gaat winnen.

Bromios
25-01-2015, 23:24
Als Jones een tweet als "I hope you come back strong from this defeat, Gus" had gepost zouden haters als jullie het fake noemen. Feit. Er is niets meer wat hij zegt dat positief opgevat kan worden.

En Cormier had niet echt keuze met zijn reactie. Als hij Jones ging 'natrappen' zou hij als een enorme huilebak eruit zien aangezien hij zo makkelijk verloor na al zijn trashtalk. Nogmaals Daniel en Gus kunnen samen knuffelen en even lekker uithuilen omdat ze hun trash talk niet kunnen waarmaken. Natrappen of niet, lekker verdient.

Jones kan ook gewoon geen tweet er op zetten. Hij hoeft niet te reageren maar hij doet het toch. Kleuter. Als je de GOAT wilt zijn zul je je er naar moeten gedragen.

Ik vind het ook jammer want ik had liever Jones-Gus II gezien dan die kabouter met die grote bek tegen die eyepoker met zijn grote bek.

S.B.
25-01-2015, 23:32
Ik vind Johnson eigenlijk best wel oke. Hij heeft wat gezegd over Overeem en had dat niet moeten doen maar hij is in ieder geval nederig na winst of verlies. Dan kan je van 99 van de 100 andere vechters niet zeggen helaas.

Turboknecht
25-01-2015, 23:41
Ik vind hem ook oké en een van de interessantere vechters in die gewichtsklasse. Ben heel benieuwd naar zijn pot tegen Jones.

Brainthief
25-01-2015, 23:42
Ik had het eerst niet zo met Rumble maar zoals hij nu handeld vind hem toch wel sympathiek. maaruh wie is de kabouter? Rumble is bijna net zo groot als Alex. En Jones gaat het zwaar krijgen. Wat zet die kerel een druk zeg...die Alex is ook een beest wat een klappen at hij en nog niet out cold...

king
26-01-2015, 01:19
Mousasi zag er goed uit! Had ik niet zo snel verwacht.



Jaaa ben ik ook benieuwd naar!


https://www.youtube.com/watch?v=OdFI8o-yWM0

S.B.
26-01-2015, 01:53
Het schijnt dat niet Anthony Johnson het opneemt tegen Jones, maar dat Hank Moody op mag draven.

Overhand Right
26-01-2015, 02:18
Ik ben wel heel benieuwd naar Gus vs Cormier. De winnaar daarvan tegen de winnaar van Jones vs AJ?
Of zou Gus bij winst op Cormier nog één keer langs de verliezer moeten van Jones vs AJ?

Ik denk eerlijk gezegd dat AJ het gevaarlijkste is van de drie voor Jones... Maar ik blijf er bij dat niemand van Jones kan winnen op LHW.

Masri
26-01-2015, 11:23
Maar ik blijf er bij dat niemand van Jones kan winnen op LHW.

Gustafsson heeft toch al aangetoond dat hij het kan?

S.B.
26-01-2015, 11:38
Ja? Wanneer kreeg hij de belt dan?

lopez86
26-01-2015, 14:01
S.B. wint alleen maar in dit topic.

You must spread some rep blablabla

Leventdepevent
26-01-2015, 15:06
https://www.youtube.com/watch?v=OdFI8o-yWM0
we un mongol.......(shadow) boxing met open hand

Masri
26-01-2015, 16:28
Ja? Wanneer kreeg hij de belt dan?

Hij zegt dat niemand het kan op LHW. Gustafsson heeft laten zien dat hij het kan, aangezien hij Jones flink pak slaag had gegeven. Dat hij (mede door de klasse van Jones) niet de decision kreeg, betekent niet dat hij het niet kan.

S.B.
26-01-2015, 17:46
Tot het tegendeel bewezen is, is gebleken dat hij het niet kan. Gus had een goede avond en verloor alsnog unaniem want verloor gewoon 3 rondes. Hij bood tegenstand, thats it.

king
26-01-2015, 18:34
Rumble tegen Jones dus. Ben bang dat het een herhaling van Rampage tegen Jones gaat worden. Hopelijk heb ik het mis.

https://scontent-b.xx.fbcdn.net/hphotos-xap1/v/t1.0-9/10922673_771448622929548_8164229663068048167_n.jpg ?oh=d670148300fc8a43d7328c879539ca71&oe=55273F5B

marcelt
26-01-2015, 20:44
Ik vond Dan er wel out uitzien. Toen hij een beetje bijwas pakte hij gelijk het been van Gegard; hij is inmiddels een zeer ervaren rasvechter. Op t moment dat t gestopt werd was het terecht vind ik. Achteraf toen je hem het been zag pakken redeneer je logischerwijs anders.

T15Boxing
26-01-2015, 21:02
^Tja als Gegard die stoten had geland toen Dan's hoofd tegen de kooi stuiderde had Dan echt niet t vermogen gehad om Gegard's been te pakken. En hij ten tweede kon hij de been pakken omdat de scheids ertussen kwam en Gegard van hem af sprong.

Pernik
26-01-2015, 21:42
Perfecte beslissing van de scheids, hij weet dat Mousasi een uitmuntende G&P heeft en dat Henderson 44 jaar is, dan wil je toch niet zien dat hij nog een paar knallen op zijn hoofd krijgt !?

K-1sunstarr
26-01-2015, 23:11
S.B. wint alleen maar in dit topic.

You must spread some rep blablabla
Hahaha, ja inderdaad.;)

cholitzu
26-01-2015, 23:19
New Angle Shows Johnson Landed Unintentional Headbutt Before Finishing Gus
https://www.youtube.com/watch?v=aq4rH1G127MIn this new replay angle above, we can see that Anthony Johnson landed an unintentional headbutt to Alexander Gustafsson at almost the exact same time he landed a right hand. Do you think this played a factor, or not?

Turboknecht
26-01-2015, 23:20
Gustafson heeft zelf gezegd dat hij geen last heeft gehad van een headbutt, en die rechter zat er gewoon op.

ijsbier
27-01-2015, 00:53
Gustafson heeft zelf gezegd dat hij geen last heeft gehad van een headbutt, en die rechter zat er gewoon op.

Hij heeft gezegd dat hij er niets van herinnerd... dat is niet zo vreemd als je een harde dreun krijgt.

Ik was eerst ook vrij sceptisch, maar nu ik dat filmpje heb gezien lijkt het toch echt te kloppen: het gaat te snel op de normale beelden maar je ziet duidelijk dat de kopstoot eerst komt en dan pas de stoot (camera van gus' rechter zij). van de linker kant kun je op de slomo zien dat zijn hoofd naar links klapt terwijl die stoot ergens op zijn schouder nek of nek komt. Het gaat heel snel en daarom heeft niemand het goed gezien in het begin.

Ik denk dat we hier nog niet het slaatste over gehoord hebben.

Turboknecht
27-01-2015, 01:04
Zou kunnen dat je gelijk hebt, maar het is niet intentioneel geweest lijkt me. Het is toch meer een situatie van 'kan gebeuren'. Dan kan er verder niet veel meer mee gedaan worden?

ijsbier
27-01-2015, 01:09
Zou kunnen dat je gelijk hebt, maar het is niet intentioneel geweest lijkt me. Het is toch meer een situatie van 'kan gebeuren'. Dan kan er verder niet veel meer mee gedaan worden?

Nee daar is Johnson inderdaad niet het type voor, top kerel. ALs het vanuit meer hoeken en met betere beeldkwaliteit onderzocht is mag er wel een rematch komen vind ik.

Marchant
27-01-2015, 09:44
Had het tijdens het gala niet eens gezien, maar het lijkt in dit filmpje idd alsof hij neergaat door die kopstoot

cornelus
27-01-2015, 10:35
Hij heeft gezegd dat hij er niets van herinnerd... dat is niet zo vreemd als je een harde dreun krijgt.
My guess. Vond ook dat Gustafsson gewoon dikke pech had op de één of andere manier. Daarnaast werd hij al vrij snel uit zijn ritme gehaald omdat Johnson eerst nog even bij de ref ging klagen over iets. Een eyepoke of zo.

ijsbier
27-01-2015, 11:42
Heb het nog een paar keer bekeken, moet toch zeggen dat ik het nog niet helemaal goed kan zien, eigenlijk heb je daarvoor beelden met meer fps nodig... het gaat allemaal te snel.

@cornelus die stoppage was wel terecht hoor, was gewoon een eyepoke. Gus, of eigenlijk zijn hoek, maakte inderdaad daarna een fout door te schreeuwen om een frontkick, AJ hoorde het en maakte er ook direct gebruik van. Ik vind Gus een geweldige vechter en potentieel hebben om ooit de titel te pakken, maar hij staat afentoe wel compleet open voor dit soort beuken, zag je tegen Jones ook, die slaat alleen niet zo hard.

Pr00f
27-01-2015, 12:34
Wat mij nog wel verbaasde van Gustafson was toen AJ achter hem aan ging jagen hij nog steeds cleane shots gaf, geloof een goede uppercut en nog een goede jab. Had best anders kunnen aflopen. Maar AJ maakte gewoon goed gebruik van die ene harde stoot.

Brainthief
27-01-2015, 13:34
Lijkt er goed op te zitten die kopstoot. Maar wie herinnerd zich van der sar in 98 nog tegen Argentinië nog? We zullen het nooit weten tenzij AJ het aangeeft.

Boutsen83
27-01-2015, 14:29
http://instagram.com/mmavlaardingen
Staan wat backstage foto's van Gegard

Overhand Right
27-01-2015, 20:15
Ah fuck inderdaad een snoeiharde kopstoot... Ik hoop dat ze gaan klagen, want voelde mij ook echt naar na deze partij.
Het leek idd al ongelukkig na die break en snelle hervatting, maja dat hoort erbij... Deze kopstoot daarentegen niet!

Ik kan me voorstellen dat Gus denkt dat het gewoon een keihard vuistslag is ipv een kopstoot. Zeker als je eerst een vuist ziet aankomen en daarvoor je ogen sluit...

Een No contest lijkt mij op z'n plaats hier en een rematch... Of Gus meteen als next contender tegen winnaar Jones vs AJ...


(filmpje nog een keer bekeken en die stoot lijkt zelfs helemaal niet te landen...)

T15Boxing
27-01-2015, 20:49
^Wat is dit voor onzin, een no contest? klinkt als een fanboy die een verlies niet kan accepteren.

Wat voor effect het ook had, het was alleen een knockdown. Als jullie het nog weten, gus stond weer op en kon een tijdje stoten ontwijken voordat Johnson hem op de grond in controle had en zo'n 2 minuten lang zn hoofd als bokszak gebruikte.

Gus heeft gewoon terecht verloren en moet zijn kans gewoon weer verdienen, hij komt er vast wel weer. In tussentijd kunnen zn fans meer tubes zalf kopen.

S.B.
27-01-2015, 21:47
Inderdaad zeg, no contest? Gaat het even? Dan mogen er bij Jon Jones ook nog wel wat op no contest door dat finger poken.

Turboknecht
27-01-2015, 23:03
Accepteer het nou maar gewoon. Gus heeft verloren.

Overhand Right
28-01-2015, 20:02
"Alleen" een knockdown... Oh dan is er natuurlijk niks aan de hand. Schei uit kneusje.

Ik ben geen fanboy als hoe jij suggereert, maar ik heb sympathie voor deze man en zie hem niet graag (op deze manier) verliezen.

Misschien had ie even goed verloren zonder kopstoot, misschien ook niet. We zullen het niet weten, daarom zou ik graag een rematch zien.

T15Boxing
28-01-2015, 20:15
"Alleen" een knockdown... Oh dan is er natuurlijk niks aan de hand. Schei uit kneusje.

Ik ben geen fanboy als hoe jij suggereert, maar ik heb sympathie voor deze man en zie hem niet graag (op deze manier) verliezen.

Misschien had ie even goed verloren zonder kopstoot, misschien ook niet. We zullen het niet weten, daarom zou ik graag een rematch zien.

Je zou haast denken dat jij degene bent die een kopstoot heeft geincasseerd, zo idioot klink je iig wel.

Van "een no contest is op zn plaats!:mad:" naar "ik zou graag een rematch willen zien:blush:"

Wat mooi dat ik een beetje logica in de kop van een complete fanboy kon proppen.

cornelus
28-01-2015, 23:05
Met terugwerkende kracht:

(wel leuk om te zien, ook vette up-close montage van de partij tegen Bones Jones!)


http://youtu.be/H-sKX-HZowM

Overhand Right
28-01-2015, 23:10
Je doet alsof ik opeens iets totaal anders zeg. Ik vind en zou willen dat deze partij opnieuw gevochten wordt, punt. Dat is mijn mening.
En niet dat het je wat aangaat of ik een fanboy ben of niet, maar als je eerdere uitspraken van me opzoekt wat betreft Gus en Jones, zul je zien dat ik niet door een Gus-bril kijk.

En die denigrerende houding op een forum maakt je niet zo stoer als je zou willen zijn, dus doe maar gewoon normaal.

jantje11
29-01-2015, 03:17
Dus als Gus na die eyepoke AJ KO had geslagen dan had het ook een no contest moeten zijn ?

Gus ging tenslotte een minuut later pas echt neer op de stoten van Johnson en niet door deze kopstoot.

Overhand Right
29-01-2015, 03:52
Je raakt niet zo aangeslagen van een eyepoke als van een kopstoot waardoor je zelfs even down gaat... Bij een eyepoke krijg je hersteltijd. Als hij na het poken, zonder hersteltijd, een serie stoten landde en daardoor de partij wint, vind ik dat ook niet eerlijk nee.

ijsbier
29-01-2015, 21:28
Je raakt niet zo aangeslagen van een eyepoke als van een kopstoot waardoor je zelfs even down gaat... Bij een eyepoke krijg je hersteltijd. Als hij na het poken, zonder hersteltijd, een serie stoten landde en daardoor de partij wint, vind ik dat ook niet eerlijk nee.

Ben het wel met je eens, maar we zullen nooit echt weten hoe hard die kopstoot aankwam en bovendien was het niet met opzet; lijkt me sowieso dat Gus dit beter achter zich kan laten en zorgen dat hij nog beter terug komt.

hypergiant
29-01-2015, 23:09
https://www.youtube.com/watch?v=WJDBXn5zMzc