PDA

View Full Version : UFC op de Nederlandse tv



Stannos
26-01-2015, 16:29
Afgelopen weekend werd dit bekend gemaakt op een pre-fight press conference:

http://epicmma.nl/ufc-op-de-nederlandse-tv-en-misschien-zelfs-een-event/

Ik zelf ben erg benieuwd hoe dit er uit komt te zien en wanneer het gaat gebeuren.
Hoop het liefst dat het nog deze week uitgezonden wordt in Nederland!
Wat denken jullie?

Tony
26-01-2015, 16:44
Laat maar komen. Ik ben er klaar voor :)

Klassikl
26-01-2015, 23:50
Aangezien 90% van de BIG announcements van de ufc flink tegenvallen, verwacht ik dat we de volgende TUF op tv krijgen o.i.d.

(Probeer niks te verwachten zodat het niet tegen gaat vallen)

largo0
27-01-2015, 00:17
Dat vind het Nederlandse publiek te bloederig zoals ze dat zien met al het vechtsport. Ze willen niet ermee geassoceerd worden laat staan uitzenden.

ijsbier
27-01-2015, 00:18
Dat vind het Nederlandse publiek te bloederig zoals ze dat zien met al het vechtsport. Ze willen niet ermee geassoceerd worden laat staan uitzenden.

ALs het in zweden kan....

lopez86
27-01-2015, 00:23
Dat vind het Nederlandse publiek te bloederig zoals ze dat zien met al het vechtsport. Ze willen niet ermee geassoceerd worden laat staan uitzenden.

Je loopt achter, er is al eens een TUF seizoen uitgezonden.
En aangezien alles wat in Amerika goeie business is hier ook aanslaat, zal het slechts een kwestie van tijd zijn voordat de acceptatie hier ook is.

Vergeet niet dat het hele acceptatieproces al met succes is doorlopen in tot nu toe elk land waar de UFC is geweest.
De UFC is in Amerika ook lange tijd gedwarsboomt met precies dezelfde stigma's en overheidsweerstand die we hier ook kennen.
Zweden ook. Duitsland ook.
Elk land wel zonder vechtsporthistorie.
Het is slechts een kwestie van tijd.