PDA

View Full Version : Breaking! Weidman - Belfort gaat niet door!



S.B.
31-01-2015, 01:31
Weidman geblesseerd. Alweer...
http://mmajunkie.com/2015/01/chris-weidman-vitor-belfort-off-ronda-rousey-cat-zingano-takes-ufc-184-headlining-role

T15Boxing
31-01-2015, 01:33
Het gaat The Chris 20 jaar duren als hij ooit Anderson's record wilt breken. Zwakkeling.

S.B.
31-01-2015, 01:34
Hij durft niet tegen Belfort. En terecht, die pakt namelijk echt iedereen behalve Silva.

Pahlavan
31-01-2015, 01:39
Gaat lekker zo. Weidman en Velasquez zijn vaker geblesseerd dan gezond.

S.B.
31-01-2015, 01:45
Wie is Velasquez?

Naj85
31-01-2015, 01:51
Afpakken die titel. Zodra ze de belt winnen zijn ze opeens geblesseerd bijna allemaal. Nu zou er voor interim title gevochten moeten worden eigenlijk. Die weidman heeft altijd wel wat, net als hier horen genoemd velasquez

T15Boxing
31-01-2015, 01:55
Romero vs Jacare voor de interim title, absoluut.

S.B.
31-01-2015, 02:05
Die gaat ook niet door he. Die ufc 184 is van een monster card naar een drama card gedagradeerd binnen 2 maanden. Bigfoot - Mir, Jacare - Romero en nu Weidman - belfort eraf.

cornelus
31-01-2015, 02:39
Haha iets gaat niet helemaal goed hoor. Teveel druk.. te weinig momentum. Teveel tijd tussen partijen voor de grote jongens. Teveel getrain voor mogelijke evenementen ver ver ver ver ver ver in de toekomst. Teveel kapot. Tsja het is een brute sport, maar er zal toch ook iets moeten veranderen om de mensen in het rooster een beetje fatsoenlijk ritme te laten behouden?

S.B.
31-01-2015, 02:48
Als die gasten elke 3 maanden zouden vechten is er niks aan de hand. Mcgregor vs Aldo wordt ook echt nog wel opgeschoven. De kans dat je in 6 maanden gebleseerd raakt is gewoon te groot.

jantje11
31-01-2015, 02:49
Stond Weidman,s trainer daarom net zo lang met Dana en Lorenzo te praten tijdens de Weigh in,s.
Er zit idd teveel tijd tussen de gevechten in, of wordt Weidman een Dominic Cruz gevalletje.

LightHeavyWeight
31-01-2015, 07:47
Het duurt nog 4 weken, valt er nog een mooie partij aan toe te voegen? In theorie moet het natuurlijk prima kunnen, veel vechters zitten gewoon in hun dagelijkse routine qua training en dan moet een maandje te doen zijn.

raoul-gtr
31-01-2015, 09:26
Dikke Baal hiervan!!

kruikenstad goes bjj
31-01-2015, 11:26
Als die gasten elke 3 maanden zouden vechten is er niks aan de hand. Mcgregor vs Aldo wordt ook echt nog wel opgeschoven. De kans dat je in 6 maanden gebleseerd raakt is gewoon te groot.

zo is het!

cornelus
31-01-2015, 12:52
Ronda Rousey main event now..


http://youtu.be/3c358lvvR4g

Brainthief
31-01-2015, 13:58
wat was de laatste partij van weidman ookal weer?? pffff

hypergiant
31-01-2015, 14:06
Afgezien van Romero vs Belfort misschien, zijn er geen opties voor een vervangende middleweight match up. Rockhold moet tegen Machida, Anderson vecht vandaag en Jacare is ziek.

thijss
31-01-2015, 14:12
Afgezien van Romero vs Belfort misschien, zijn er geen opties voor een vervangende middleweight match up. Rockhold moet tegen Machida, Anderson vecht vandaag en Jacare is ziek.

Mousasi!

Anders wilt Cowboy vast wel tegen Vitor :lol:

e-type
31-01-2015, 14:21
Ronda Rousey main event now..


http://youtu.be/3c358lvvR4g


whut?
Belfort tegen wie dan ook is nog meer main-event dan dat...

Lionheart
31-01-2015, 15:28
Romero vs Belfort voor interim titel

Beetje jammer van Weidman

S.B.
31-01-2015, 15:46
We krijgen vanavond te horen wat het wordt. Ik sluit Mousasi - Belfort niet uit. Het is ook nog te vroeg voor een interim title fight vindt de ufc waarschijnlijk. Weidman heeft in juni nog gevochten.

Westpaw
31-01-2015, 16:27
whut?
Belfort tegen wie dan ook is nog meer main-event dan dat...
Ben benieuwd welke criteria jij hanteert om tot die conclusie te komen.

S.B.
31-01-2015, 16:38
Rousey tegen Zingano is echt wel een goeie partij! Denk alleen niet dat het met de partijen ervoor goede ppv cijfers gaat halen. De rest is namelijk gewoon bagger en ondanks dat oom Dana het heeft over de sterstatus van Ronda gaat ze echt geen miljoen ppv halen. Nu niet, nooit niet.

mario the count
31-01-2015, 19:17
Mousasi heeft niet veel schade opgelopen tegen Henderson , ook is hij nog in wedstrijdvorm lijkt me. Alleen maar 3 weken om specifiek voor Belfort te trainen. Een win zou hem wel dichtbij een title shot brengen.

LightHeavyWeight
31-01-2015, 19:29
Mousasi heeft niet veel schade opgelopen tegen Henderson , ook is hij nog in wedstrijdvorm lijkt me. Alleen maar 3 weken om specifiek voor Belfort te trainen. Een win zou hem wel dichtbij een titel shot brengen.

PPV-technisch zullen ze Gegard wel niet neerzetten, ik mag het graag zien maar die Amerikanen willen graag show zien en dat zit er niet in. Hij is geen behoudende vechter maar zal Belfort wel enigszins willen neutraliseren en dat komt de amusementswaarde niet ten goede. Moet wel zeggen dat ik weinig andere opties zie in de top 15.

mario the count
31-01-2015, 19:35
PPV-technisch zullen ze Gegard wel niet neerzetten, ik mag het graag zien maar die Amerikanen willen graag show zien en dat zit er niet in. Hij is geen behoudende vechter maar zal Belfort wel enigszins willen neutraliseren en dat komt de amusementswaarde niet ten goede. Moet wel zeggen dat ik weinig andere opties zie in de top 15.
Ik heb geen idee hoeveel fans mousasi heeft in de VS. Het is geen karakter alla Mcgreggor en je hoort geen trastalk uit zijn mond komen, maar er zullen toch ook veel fans zijn die dat juist waarderen? Zijn partijen vind ik altijd wel vermakelijk om te zien, en ik denk dat de stijl van Belfort best mooi matched met die van mousasi.

Maar misschien idd niet de meest geschikte kandidaat voor kijkcijfers.

e-type
31-01-2015, 19:43
Rousey tegen Zingano is echt wel een goeie partij! Denk alleen niet dat het met de partijen ervoor goede ppv cijfers gaat halen. De rest is namelijk gewoon bagger en ondanks dat oom Dana het heeft over de sterstatus van Ronda gaat ze echt geen miljoen ppv halen. Nu niet, nooit niet.

Zeker. En ook de enige tegenstander die het Rousey moeilijk zou kunnen maken. Ik kijk er ook naar uit om Ronda eindelijk tegen Zingano te zien. Maar Ronda is gewoon geen main event materiaal. Met je laatste twee zinnen ben ik het dan ook 100% eens. Maar ja, gebrek aan beter.

hypergiant
31-01-2015, 20:01
Mousasi zou ook mooi zijn,

Bert Kops
31-01-2015, 20:04
Gegard vs Belfort zou top zijn...!

mario the count
31-01-2015, 20:06
Gegard vs Belfort zou top zijn...!

Ik zal dana eens een belletje geven, kijken wat ik kan regelen.

Bert Kops
31-01-2015, 20:27
Ik zal dana eens een belletje geven, kijken wat ik kan regelen.

Te laat heb hem allang gesproken...

S.B.
31-01-2015, 20:31
Bert jij als insider... Zou Mousasi de partij aannemen?

mario the count
31-01-2015, 20:32
Te laat heb hem allang gesproken...

Dan zal ik hem sowieso eens bellen waarom hij niet eerst overlegd heeft alvorens contact met jou op te nemen.

Maare , gunstig dat je hem in ieder geval al gesproken hebt.

S.B.
31-01-2015, 22:33
Mousasi heeft op twitter laten weten tegen Belfort te willen knokken.

breahule
01-02-2015, 00:22
Belfort wil op z'n titleshot wachten. Dus een vervangende partij zal het wel worden....

Klassikl
01-02-2015, 00:38
Belfort heeft ook al sinds november 2013 niet meer gevochten. Leuk zon divisie waarin niks gebeurd.

T15Boxing
01-02-2015, 00:54
Belfort heeft ook al sinds november 2013 niet meer gevochten. Leuk zon divisie waarin niks gebeurd.

Juist in de divisie waarin bijna iedereen al op leeftijd is en geen tijd te verliezen heeft. Wat een zonde voor deze mannen.

ChingChong
01-02-2015, 12:44
Silva heeft zn been gebroken en even vaak gevochten als Weidman

S.B.
01-02-2015, 12:54
Haha dat is nog waar ook

mario the count
01-02-2015, 14:18
Silva heeft zn been gebroken en even vaak gevochten als Weidman

:lol:

steftheboxer
01-02-2015, 14:25
Mousasi heeft aangegeven op twitter tegen Belfort te willen vechten, ik zeg interim title erin gooien en die pot laten doorgaan.

ijsbier
01-02-2015, 15:51
Mousasi heeft aangegeven op twitter tegen Belfort te willen vechten, ik zeg interim title erin gooien en die pot laten doorgaan.

Dat gaat dus niet gebeuren

LightHeavyWeight
01-02-2015, 15:56
Mousasi heeft aangegeven op twitter tegen Belfort te willen vechten, ik zeg interim title erin gooien en die pot laten doorgaan.

OP basis van wat? Dat Mousasi heeft verloren van Jacare en Machida? We moeten niet overdrijven, Gegard is momenteel nog een subtopper in de divisie.

steftheboxer
01-02-2015, 16:58
Belfort heeft zelf gevraagd om een interim title gevecht bij ome Dana, heeft hem platgebombardeerd met belletjes en smsjes, vervolgens krijgt hij Machida aangeboden en zegt ie "nee". Daarom mag Mousasi van mij knokken ook omdat hij Belfort pakt en het op korte termijn de enige oplossing is.

ijsbier
01-02-2015, 17:21
Belfort heeft zelf gevraagd om een interim title gevecht bij ome Dana, heeft hem platgebombardeerd met belletjes en smsjes, vervolgens krijgt hij Machida aangeboden en zegt ie "nee". Daarom mag Mousasi van mij knokken ook omdat hij Belfort pakt en het op korte termijn de enige oplossing is.

Ik hoop ook dat we Mousasi tegen Belfort krijgen, maar ik denk alleen niet dat dit een interim title fight gaat worden; zou nergens op slaan.... 1. Mousasi moet nog groeien 2. Belfort is wat mij betreft overrated, zeker nu hij van de TRT af is.

Wheelie
03-02-2015, 18:13
Mousasi heeft aangegeven op twitter tegen Belfort te willen vechten, ik zeg interim title erin gooien en die pot laten doorgaan.



"I was planning on going on holiday, but the UFC called me and asked me 'would you like to fight Vitor Belfort?' and I said I had to talk to my coaches because I didn't want to have that burn out feeling again of fighting just because you have a fight. I really wanted to take my rest, but after talking with my coaches and it was such a big opportunity and I was in the mood to fight. Then I said yes, but it wasn't like I challenged him. The UFC asked me to fight and I said okay I'm going to take the fight. (Lyoto) Machida was first and I was plan B, but Vitor said no to both."
"He's going for the belt, that's his main focus, he wants to have that achievement. That's his goal I believe. I understand he doesn't want to risk it. He doesn't want to risk losing and losing his title shot. It's a risk and at this point in his career, he doesn't need to take the risk. I can't blame him. I met him, I even trained with him once. It's not personal. They offered me the fight and I said yes. I've got nothing against him."

de Stiep
03-02-2015, 18:23
Te laat heb hem allang gesproken...

Ik hoop dat Gegard een shot krijgt tegen Belfort en ik denk dat Gegard echt een aardige kans maakt. Het wordt hem kennelijk kwalijk genomen dat hij niet aan trashtalk doet en hij zou niet spectaculair vechten ? Tja, opinions are like arses, everybody has one. Ik vind Gegard een degelijke vechter en als ome Bert zegt dat hij er klaar voor is dan is dat zo. Punt komma haakjes sluiten ! Mijn kleine denkt er net zo over. Jeemig, volgens mij heeft Ajax ook klappen gekregen van Vitesse. Had jij je knaken daar op gezet ? Dusssssssssss Bert, make it happen !

mario the count
03-02-2015, 18:24
Jammer, had tof geweest.