PDA

View Full Version : UFC 183 | Results **Spoiler**



Kemal
01-02-2015, 08:00
Anderson Silva def. Nick Diaz via unanimous decision (49-46, 50-45, 50-45)
Tyron Woodley def. Kelvin Gastelum split decision (28-29, 29-28, 30-27)
Al Iaquinta def. Joe Lauzon via TKO (punches) – Round 2, 3:34
Thales Leites def. Tim Boetsch via technical submission (arm-triangle choke) – Round 2, 3:45
Thiago Alves def. Jordan Mein via TKO (strikes) – Round 2, 0:39
Miesha Tate def. Sara McMann vs. via majority decision (29-28, 29-27, 28-28)
Derek Brunson def. Ed Herman via TKO (punches) – Round 1, 0:36
John Lineker def. Ian McCall via unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
Rafael Natal def. Tom Watson via unanimous decision (30-27, 30-27, 30-26)
Ildemar Alcantara def. Richardson Moreira via split decision (29-28, 28-29, 29-28)
Thiago “Marreta” Santos def. Andy Enz via TKO (strikes) – Round 1, 1:56

Kemal
01-02-2015, 08:01
UFC 183 | Bonuses:

Thales Leites, Tim Boetsch and Thiago Alves earned $50,000 bonuses for their performances at Saturday’s UFC 183 event – with Leites doubling up for $100,000.

Leites and Alves won “Performance of the Night” bonuses, while it was Leites and Boetsch getting “Fight of the Night” honors.

Leites (25-4 MMA, 10-3 UFC) and Boetsch (18-8 MMA, 9-7 UFC) lit each other up, and Boetsch got plenty of solid punches in – and appeared to have chances to put Leites away. But Leites mounted a comeback and was able to choke Boetsch out with an arm-triangle choke.

Alves (21-9 MMA, 13-6 UFC) got lit up in the first round of his main-card welterweight fight against Jordan Mein (29-10 MMA, 3-2 UFC). But in the second, he landed a vicious kick to the midsection that dropped the Canadian to the canvas in pain. Alves pounced and got a quick finish with his ground-and-pound to complete the comeback.

UFC 183 took place at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The main card aired on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

Kemal
01-02-2015, 08:02
https://www.youtube.com/watch?x-yt-cl=85114404&v=9v6CZMKDUHc&x-yt-ts=1422579428&feature=player_detailpage

mario the count
01-02-2015, 13:21
Zowel het main event als het co-main event viel vies tegen vond ik.

Westpaw
01-02-2015, 13:25
Niet veel aan inderdaad.

LightHeavyWeight
01-02-2015, 14:43
Nou ik vond het een mooi event hoor. Miesha Tate's overwinning was echt op karakter, mooi hoor.
Die Jordan Mein kreeg even te maken met karma na die rare koprol van hem.
Tja en Silva, ik heb alleen al 5 rondes lang naar dat linkerbeen van hem zitten kijken, ik vond het toch meer dan vermakelijk dit main event.

Nee ik heb er goed naar kunnen kijken, alleen Woodley niet gezien maar zo te lezen hoeft dat ook niet. Zijn er al bonussen uitgereikt? Ga er van uit dat Tate er sowieso 1 krijgt.

kruikenstad goes bjj
01-02-2015, 14:56
had ook meer verwacht van woodley vs gastelum maar vond rafael natal wel impressive en tsja die diaz blijf toch wel leuk om te zien.

hankmoody
01-02-2015, 16:46
Volgensmij probeerde Nick Diaz een statement te maken. Ik denk ook niet dat hij zich omhoog gaat proberen te klimmen, maar wel in is voor nog een money-maker.

Brainthief
01-02-2015, 23:06
Wat is Diaz toch een baas. Denk dat Silva klaar is...

tarantula
01-02-2015, 23:40
Diaz is niet kapot te krijgen lijkt net een oude mercedes de man is echt een beest hij compenseerd zijn minder sterke punten met zijn sterke punten, blijft een favoriet.

mario the count
02-02-2015, 17:03
Ik vond er weinig baas aan , aan diaz. Beetje bijdehand doen in de ring maar niet fatsoenlijk presteren, snap niet wat jullie er zo bijzonder aan vinden.

cornelus
02-02-2015, 17:32
Ik vond er weinig baas aan , aan diaz. Beetje bijdehand doen in de ring maar niet fatsoenlijk presteren, snap niet wat jullie er zo bijzonder aan vinden.

Ja ik vond het ook allemaal niet z๓ bijzonder. Blijft wel een goeie vechter, maar hij leek behoorlijk stram en traag. Zijn toespraakje aan het eind dwong wel een soort respect af voor hem als persoon en zijn standpunt als vechter, maar meer dan dat was het nou ook weer niet. Happy voor Silva die heel gedisciplineerd zijn partij wist af te draaien, volgens mij heeft die man zo'n zware onzekerheid moeten behappen. Kan me voorstellen dat hij er mee gaat stoppen, het is dan mooi geweest zo.

mario the count
02-02-2015, 17:53
Ja ik vond het ook allemaal niet z๓ bijzonder. Blijft wel een goeie vechter, maar hij leek behoorlijk stram en traag. Zijn toespraakje aan het eind dwong wel een soort respect af voor hem als persoon en zijn standpunt als vechter, maar meer dan dat was het nou ook weer niet. Happy voor Silva die heel gedisciplineerd zijn partij wist af te draaien, volgens mij heeft die man zo'n zware onzekerheid moeten behappen. Kan me voorstellen dat hij er mee gaat stoppen, het is dan mooi geweest zo.

Zou me idd niks verbazen als silva stopt, dan stopt hij iig met een win. Hij heeft alles bereikt wat er te bereiken valt en heeft niks meer te bewijzen. Ik denk niet dat hij nog op zijn oude niveau komt, ook al is zijn huidige niveau nog goed zat om mee draaien.Gewoon lekker stoppen, dan blijft hij een legende die pech had aan het eind van zijn carriere ipv een legende die te laat gestopt is.

Pahlavan
02-02-2015, 18:04
Zou me idd niks verbazen als silva stopt, dan stopt hij iig met een win. Hij heeft alles bereikt wat er te bereiken valt en heeft niks meer te bewijzen. Ik denk niet dat hij nog op zijn oude niveau komt, ook al is zijn huidige niveau nog goed zat om mee draaien.Gewoon lekker stoppen, dan blijft hij een legende die pech had aan het eind van zijn carriere ipv een legende die te laat gestopt is.

x2

Alleen zijn er helaas maar weinig toppers die weten wanneer ze er een punt achter moeten zetten. Hopelijk is anderson een van die vechters die er op tijd mee kapt. Ik wil hem niet zien verliezen tegen vechters waar hij in zijn prime gehakt van had gemaakt.

mario the count
02-02-2015, 19:13
x2

Alleen zijn er helaas maar weinig toppers die weten wanneer ze er een punt achter moeten zetten. Hopelijk is anderson een van die vechters die er op tijd mee kapt. Ik wil hem niet zien verliezen tegen vechters waar hij in zijn prime gehakt van had gemaakt. idd, dat zou echt zonde zijn van alles wat hij in die jaren opgebouwd heeft.

Turboknecht
02-02-2015, 21:30
Ik vond er weinig baas aan , aan diaz. Beetje bijdehand doen in de ring maar niet fatsoenlijk presteren, snap niet wat jullie er zo bijzonder aan vinden.

X2

Brainthief
02-02-2015, 22:58
Diaz vecht een klasse zwaarder en desondanks de blessure,toch tegen een hele grote en presteert ook na een lange lay off behoorlijk. Weliswaar niet zo veel druk als normaal. Maar ik vond het een goede prestatie. Aardig dunne decision imho.

LightHeavyWeight
03-02-2015, 07:27
Diaz vecht een klasse zwaarder en desondanks de blessure,toch tegen een hele grote en presteert ook na een lange lay off behoorlijk. Weliswaar niet zo veel druk als normaal. Maar ik vond het een goede prestatie. Aardig dunne decision imho.

?

Weet je zeker dat je niet een beetje vertroebeld beeld hebt vanwege een lichte voorkeur voor Diaz? Want op een aantal lowkicks na was het verschil in snelheid soms gewoon zielig.

Turboknecht
03-02-2015, 09:45
Diaz heeft alle ronden verloren.

Brainthief
03-02-2015, 09:51
Nou sorry hoor....☺

Ik bedoel niet dat Diaz gewonnen heeft ofzo. Ik heb Anderson nog steeds hoog in het vaandel staan en idd ik vind Diaz een goeie knokker, zeker geen puntenvechter. that's it.

cornelus
03-02-2015, 10:54
Diaz heeft alle ronden verloren.

Diaz heeft een groot talent om met uitdagend gedoe zijn opponent een beetje te laten verbleken. Leuk voor de sensatiezoeker en de trailerpark posse, maar in dit geval ook wel een beetje compensatie voor een gebrek aan direct overwicht. Maar ieder zijn ding.

LightHeavyWeight
03-02-2015, 12:15
En ik miste al een partij maar die van Jimmy the kid Hettes tegen Brandao is gecancelled omdat Jimmy backstage tegen de vlakte ging. Nou hij is 1.75 lang en moet die cut van 66 kg halen natuurlijk dus je kunt de rest wel raden. Ik vind het maar niks die extreme weighcuts, weeg gewoon een uur voor het event nogmaals want dit gaat nergens over zo.

Brainthief
04-02-2015, 09:54
Tyrone woodley, coole gast...neemt het geld niet over van Kelvin.