PDA

View Full Version : Anderson Silva positief getest voor verboden substanties....



Geckoman
04-02-2015, 08:38
http://www.mmafighting.com/2015/2/3/7974697/nac-anderson-silva-tested-positive-for-two-types-of-performance

Gaan we weer....

blackadder
04-02-2015, 08:47
Diaz heeft waarschijnlijk in Colorado getraind.
http://www.mmafighting.com/2015/2/3/7974773/nick-diaz-tests-positive-for-marijuana-metabolites-after-ufc-183

Sato
04-02-2015, 09:28
Volgens mij een van de eerste keren dat beide van het main-event positief testen. Zou dit einde carriere voor Silva zijn? Grote kans van wel, rekening houden met zijn suspension.

cornelus
04-02-2015, 09:50
Wat een circus is het ook.

Naj85
04-02-2015, 10:00
Wel jammer. Maar ergens toch niet zo verbazingwekkend. Die man brak vorig jaar nog zijn been en zat na een jaar weer te vechten alsof er geen injury is geweest. Blijft een legende
En marihuana.. Tja Jon Jones komt makkelijk wel met cocaïne en marihuana wordt erger gestraft daarzo, rare wereld

Kemal
04-02-2015, 10:03
wat een zooitje..

S.B.
04-02-2015, 10:06
Zonde van Silva zeg, doet voor mij wel wat af aan zijn legacy. Het zal heus niet de eerste keer zijn.

LightHeavyWeight
04-02-2015, 10:17
Kut

123trisweat
04-02-2015, 10:21
pannenkoek als je gebruikt en een dubbele pannenkoek als je wordt betrapt en..........nah laat maar.

Klassikl
04-02-2015, 10:32
Carrière over en zijn legende verliest hiermee ook wel veel van zijn glans. Diaz voor de 3e keer de drugtest niet gehaald op marihuana. Benieuwd wat voor schorsing daar uit vloeit.

Turboknecht
04-02-2015, 10:39
Haha, wat een dope main event was het toch ook hè.

YoMarK
04-02-2015, 10:51
Misschien is Diaz wel de meest cleane vechter die erbij loopt.

lopez86
04-02-2015, 12:24
Misschien is Diaz wel de meest cleane vechter die erbij loopt.

x2.
Er wordt door vechters niet over gepraat, maar eigenlijk weten veel van elkaar wel wat ze wel en niet gebruiken.
Niemand kijkt er ook van op, het is net de Tour de France, geloof me.

T15Boxing
04-02-2015, 12:43
Ik wacht tot er meer details naar boven komen. Wordt vast ook een hele gedoe met een NSAC meeting. Weer zo'n klote drama.

jantje11
04-02-2015, 12:44
zo zie je maar hoe je carriere kan verlopen. iedereen heeft hem altijd gezien als de goat en misschien nog steeds.

maar na 2 verliespartijen, een zware blessure en gepakt op doping komt er toch een nare nasmaak aan.

Lionheart
04-02-2015, 12:53
Silva moet nu lekker stoppen op z'n top.
Misschien nog 1afscheidspartij en dan stoppen.

S.B.
04-02-2015, 13:17
Afscheidspartij in de zomer van 2016 zeker? En dan verliezen is er helemaal niks meer van over.

Minotauro
04-02-2015, 13:27
Anderson Silva is niet de GOAT. Dat ligt niet alleen aan prestaties, maar ook aan de mindset en de uitstraling die je hebt. Wat een onzin, waardeer Fedor eens wat meer. Anderson Silva blijft keer op keer teleurstellen en mist de hele shine van de GOAT na alles.

Als Nick Diaz gestraft wordt voor marijuana en Jon Jones komt er met een nachtje rehab vanaf, dan is de UFC echt een lachertje. Vergis je niet in hoeveel fans Nick Diaz in Amerika hebben, young trailer trash boys en gastjes die overal schijt aan hebben bijv.

T15Boxing
04-02-2015, 13:43
Anderson Silva is niet de GOAT. Dat ligt niet alleen aan prestaties, maar ook aan de mindset en de uitstraling die je hebt. Wat een onzin, waardeer Fedor eens wat meer. Anderson Silva blijft keer op keer teleurstellen en mist de hele shine van de GOAT na alles.

Als Nick Diaz gestraft wordt voor marijuana en Jon Jones komt er met een nachtje rehab vanaf, dan is de UFC echt een lachertje. Vergis je niet in hoeveel fans Nick Diaz in Amerika hebben, young trailer trash boys en gastjes die overal schijt aan hebben bijv.

Komt ie weer met zijn Fedor getroll. Zijn fans zijn wel de laatste die over drugs tests commentaar kunnen maken.

Biiyen
04-02-2015, 13:59
Misschien is Diaz wel de meest cleane vechter die erbij loopt.

Inderdaad, belachelijk dat cocaïne mag en weed wordt gezien als verboden substantie. De wereled op zijn kop.

rollermanskunk
04-02-2015, 14:16
Uh, getest op 9 januari, event op 31 januari, uitslag pas op 2 februari?

Dat is toch weer een blunder van de NSAC? Hetzelfde gebeurde ook al met de Jones-coke-verhaal.

Silva vs Diaz had nooit mogen plaatsvinden.

http://www.mmamania.com/2015/2/3/7974901/report-anderson-silva-not-allowed-nick-diaz-fight-steroids-nsac-ufc-183

Soulbringer320
04-02-2015, 14:20
Maar goed, wat moesten ze dan....main event annuleren.
Kan geen toeval zijn dat de uitslag nu pas binnen komt.

Minotauro
04-02-2015, 14:27
Fedor is the GOAT en daar komt Anderson echt niet bij in de buurt. Fedor domineerde iedereen t15, dat weet jij ook. En hij gedroeg zich niet als een pussy zoals Anderson

T15Boxing
04-02-2015, 14:34
Fedor is the GOAT en daar komt Anderson echt niet bij in de buurt. Fedor domineerde iedereen t15, dat weet jij ook. En hij gedroeg zich niet als een pussy zoals Anderson

Fedor domineerde de meest beruchte steroid organisatie ooit waar men niet werd getest(en zonder te verliezen), en dan gaat hij Amerika in en krijgt een record van 4-3. Nogmaals, Anderson haters die hier over Fedor zeiken zijn de grootste grappen, dus ga ergens anders trollen racistische fanboy.

Nosferatu187
04-02-2015, 14:48
pannenkoek als je gebruikt en een dubbele pannenkoek als je wordt betrapt en..........nah laat maar.

ik hoop toch echt dat je een grapje maakt.

Bromios
04-02-2015, 15:06
Inderdaad, belachelijk dat cocaïne mag en weed wordt gezien als verboden substantie. De wereled op zijn kop.

Tja, Jones had het bij de wedstrijd niet in zijn bloed en Diaz wel. Dus dat gebruiken ze om wat krom is recht te lullen.

Mooi voor de UFC om nog wat geld terug te halen bij de vechters. Of zouden ze het zo laten ?

Nosferatu187
04-02-2015, 15:15
Fedor domineerde de meest beruchte steroid organisatie ooit waar men niet werd getest(en zonder te verliezen), en dan gaat hij Amerika in en krijgt een record van 4-3. Nogmaals, Anderson haters die hier over Fedor zeiken zijn de grootste grappen, dus ga ergens anders trollen racistische fanboy.

waarom is hij dan een racist precies?

lol?

T15Boxing
04-02-2015, 15:33
Laat maar zitten die gast verziekt al genoeg Anderson en Jones threads door over Fedor te beginnen zeuren.

my2cents
04-02-2015, 16:09
Maar goed, wat moesten ze dan....main event annuleren.
Kan geen toeval zijn dat de uitslag nu pas binnen komt.

Dit.

En wees toch niet zo naïef. Ze gebruiken denk ik bijna allemaal. Anders kun je niet zo hard en vaak trainen.

Nosferatu187
04-02-2015, 16:11
allemaal dus.

my2cents
04-02-2015, 16:33
allemaal dus.

Jij wint, allemaal dus

Nosferatu187
04-02-2015, 16:49
wat heb ik gewonnen nu?

Leventdepevent
04-02-2015, 16:57
wat heb ik gewonnen nu?
20kg whey perfucktion (smaak naar keuze) van botje & shitshop :D

Nosferatu187
04-02-2015, 17:21
:D

#teamBADGUY
04-02-2015, 17:25
ik vind het moeilijk om te zeggen of fedor of silva nou the goat is .beide hebben mad gedomineerd en beide zijnnooit ECHT out gegaan als ik me niet vergis (tegen weidman en henderson en bighead was niet ECHT out out) dus ja mad respect voor beide

en dat van diaz en jones hun druggs gebruik ... van coke kan je beter vechten maar van wiet juist veeel slechter (tragere bewegingen , verkrampte spieren en slechtere reactie en natuurlijk "kleinere longen) . dus dat diaz zo zwaar wordt aangepakt slaat natuurlijk op weinig

Westpaw
04-02-2015, 19:04
ik vind het moeilijk om te zeggen of fedor of silva nou the goat is .beide hebben mad gedomineerd en beide zijnnooit ECHT out gegaan als ik me niet vergis (tegen weidman en henderson en bighead was niet ECHT out out) dus ja mad respect voor beide

en dat van diaz en jones hun druggs gebruik ... van coke kan je beter vechten maar van wiet juist veeel slechter (tragere bewegingen , verkrampte spieren en slechtere reactie en natuurlijk "kleinere longen) . dus dat diaz zo zwaar wordt aangepakt slaat natuurlijk op weinig

Ik was vroeger een vrij fanatieke basketballer en heb één keer vlak voor een wedstrijd een flinke joint gerookt; topscorer, mijn beste wedstrijd ooit, volkomen "in the zone", kon bijna niet missen. Verkrampte spieren? Echt niet, je bloedvaten gaan juist verder open staan van wiet (dit in tegenstelling tot tabak). Kleine longen? Hasj en wiet verwijden de bronchiën waardoor je juist meer zuurstof tot je kan nemen. Het hangt er dus erg vanaf hoe je de wiet tot je neemt (wel of niet met tabak) maar in algemene zin kan wiet wel degelijk prestatiebevorderend werken in de sport.

Turboknecht
04-02-2015, 19:10
Waarom heb je dat dan niet iedere keer gedaan?

Nosferatu187
04-02-2015, 19:28
weed prestatie bevorderend?

what's next valium?

Westpaw
04-02-2015, 20:15
Waarom heb je dat dan niet iedere keer gedaan?
Normaal gesproken was daar nooit gelegenheid voor, door omstandigheden die ene keer wel.

The_Rock
04-02-2015, 20:25
Anderson Silva gebruikt? waar zijn die f'n spieren dan?!

Kemal
04-02-2015, 21:10
Bij elke overwinning kun je nu onderhand vraagtekens hebben of dit wel allemaal op de legale manier is gegaan..

T15Boxing
04-02-2015, 21:30
7 van Anderson's tegenstanders hebben uiteindelijk positief getest. Dus wat perspectief.

Ik geloof zelf dat alle toppers het doen(nee niet Gordon enzo) het is een kwestie van op tijd kuren. En nee, lichaamsbouw heeft er niets mee te maken alhoewel het bij de meesten inderdaad te zien is, ze nemen drugs om sneller te herstellen na de training, makkelijker te cutten, meer outhoudingsvermogen en explosief/sterker zijn. Ik heb er geen problemen mee en ik ben niet zo naïf als de meeste MMA fans.

Anderson
04-02-2015, 22:22
Anderson Silva gebruikt? waar zijn die f'n spieren dan?!

Epo, Ephedrine krijg je geen grotere spieren van.

Turboknecht
04-02-2015, 22:34
Ja Barnett zag er soms ook wat out of shape uit terwijl die toch strak van de gear stond.

Ik ga er gemakshalve van uit dat ze bijna allemaal wel wat nemen. Ik vind nu daarom niet dat Silva's partijen in ene niet meer tellen.

S.B.
05-02-2015, 01:43
Badguy hoe kan je zeggen dat Silva nooit out is gegaan??? Die knal van Weidman bracht Silva naar dromenland en daar voorbij.

Nosferatu187
05-02-2015, 03:16
trouwens ik lees net dat silva dus al aan het ontkennen is dat hij niks heeft genomen, ben benieuwd met wat voor smoes hij gaat komen hij kan altijd zeggen dat hij whey heeft gekocht bij body en fit en dat die dus schijnbaar gecontamineerd was.


Silva released a statement through his manager Ed Soares denying any wrongdoing.

"I've been competing in this sport for a very long time. This is my nineteenth fight in the UFC. I have been thoroughly tested many times and have never had a positive drug test," Silva said.

"I have not taken any performance enhancing drugs. My stance on drugs is, and will always be, the same. I'm an advocate for a clean sport."

The testing was done by the Sports Medicine Research and Testing Laboratory, a World Anti-Doping Agency-accredited (WADA) lab.
Silva says that he will continue to fight the allegations, but will make no further public statement following the one released on Wednesday.

"I'm consulting with my advisors right now to explore all of my options and intend to fight this allegation and clear my name," Silva said. "I will not make any further comments until my team advises me to do so."

Nevada State Athletic Commission chairman Francisco Aguilar spoke to FOX Sports on Wednesday confirming that the governing body will address Silva's test in their next meeting on Feb. 17 where a temporary suspension will likely be handed down. From there, Silva has the right to request a second test on the 'B' sample collected during the initial collection on Jan. 9.

Silva will be responsible to pay for the additional testing if it's requested.

Minotauro
05-02-2015, 03:32
Fedor domineerde de meest beruchte steroid organisatie ooit waar men niet werd getest(en zonder te verliezen), en dan gaat hij Amerika in en krijgt een record van 4-3. Nogmaals, Anderson haters die hier over Fedor zeiken zijn de grootste grappen, dus ga ergens anders trollen racistische fanboy.

Ik ben wel benieuwd of je capabel genoeg bent om uit te leggen wat mij een racist maakt? en waarom ik een fanboy van Fedor zou zijn en jij niet van Anderson?

Kan je daar antwoorden op geven of kom je weer met allemaal niet onderbouwde argumenten en aanvallen?

Turboknecht
05-02-2015, 10:59
DANA WHITE SAYS ANDERSON SILVA WILL STILL COACH UPCOMING SEASON OF ‘TUF: BRAZIL’

“Anderson Silva has been one of the greatest athletes this sport has ever seen. He has had a long and distinguished career in mixed martial arts. In his nine years with the UFC, Anderson has never tested positive for a banned substance,” White said. “In light of this, we want to ensure that Anderson gets his due process and we will support him during this time. While this process plays out, Anderson will continue in his role as coach of ‘The Ultimate Fighter: Brazil.’ Of course we will continue to monitor the actions of the Nevada State Athletic Commission.”

lopez86
05-02-2015, 11:00
7 van Anderson's tegenstanders hebben uiteindelijk positief getest. Dus wat perspectief.

Ik geloof zelf dat alle toppers het doen(nee niet Gordon enzo) het is een kwestie van op tijd kuren. En nee, lichaamsbouw heeft er niets mee te maken alhoewel het bij de meesten inderdaad te zien is, ze nemen drugs om sneller te herstellen na de training, makkelijker te cutten, meer outhoudingsvermogen en explosief/sterker zijn. Ik heb er geen problemen mee en ik ben niet zo naïf als de meeste MMA fans.

x2.
Alleen jammer dat je weer de racisme kaart moet spelen, wel een beetje zwak hoor.


Ik ben wel benieuwd of je capabel genoeg bent om uit te leggen wat mij een racist maakt? en waarom ik een fanboy van Fedor zou zijn en jij niet van Anderson?

Kan je daar antwoorden op geven of kom je weer met allemaal niet onderbouwde argumenten en aanvallen?

Omdat het een driftige knul met een sterke eigen mening is.

T15Boxing
05-02-2015, 11:53
Mino Ik wou er niet weer op ingaan omdat je weer je zin krijgt(zoveelste topic verzieken met je haat) maar dit is mijn antwoord: Een fan is iemand die een vechter steunt tijdens ups en downs. Een fanboy is iemand die andere concurrenten probeert neer te halen omdat hij denkt dat ze 'in de weg staan' van hun favoriet, zoals jij doet met je blanke God Fedor doet.

Turboknecht
05-02-2015, 12:08
Wat maken jullie het toch ingewikkeld.

Nosferatu187
05-02-2015, 14:45
Wat maken jullie het toch ingewikkeld.

http://i.imgur.com/Fpc5NpT.gif

mario the count
05-02-2015, 16:27
trouwens ik lees net dat silva dus al aan het ontkennen is dat hij niks heeft genomen, ben benieuwd met wat voor smoes hij gaat komen hij kan altijd zeggen dat hij whey heeft gekocht bij body en fit en dat die dus schijnbaar gecontamineerd was.
Als hij ontkent dat hij niks heeft genomen geeft hij toe dat hij gebruikt heeft:D

mario the count
05-02-2015, 16:27
Mino Ik wou er niet weer op ingaan omdat je weer je zin krijgt(zoveelste topic verzieken met je haat) maar dit is mijn antwoord: Een fan is iemand die een vechter steunt tijdens ups en downs. Een fanboy is iemand die andere concurrenten probeert neer te halen omdat hij denkt dat ze 'in de weg staan' van hun favoriet, zoals jij doet met je blanke God Fedor doet. jij trok de racisme kaart maar begint hier zelf over huidskleur.

Nosferatu187
05-02-2015, 16:52
Als hij ontkent dat hij niks heeft genomen geeft hij toe dat hij gebruikt heeft:D

you know what I mean you cheeky cunt.

mario the count
05-02-2015, 17:08
:lol:
you know what I mean you cheeky cunt.:lol:

Bromios
05-02-2015, 17:52
Mino Ik wou er niet weer op ingaan omdat je weer je zin krijgt(zoveelste topic verzieken met je haat) maar dit is mijn antwoord: Een fan is iemand die een vechter steunt tijdens ups en downs. Een fanboy is iemand die andere concurrenten probeert neer te halen omdat hij denkt dat ze 'in de weg staan' van hun favoriet, zoals jij doet met je blanke God Fedor doet.

Zegt degene die elk topic over boksen verziekt met zijn vooringenomen mening.

Nosferatu187
05-02-2015, 18:05
rustig aan dames.

Lionheart
06-02-2015, 01:43
Pfff Silva maakt zich echt niet druk.
Hij hoeft niemand meer iets te bewijzen, heeft tegen de beste geknokt en altijd gepresteerd en de beste man is loaded als een malle.

Tony Galento
06-02-2015, 08:31
Pfff Silva maakt zich echt niet druk.
Hij hoeft niemand meer iets te bewijzen, heeft tegen de beste geknokt en altijd gepresteerd en de beste man is loaded als een malle.


die huilbui doet anders vermoeden.

Minotauro
06-02-2015, 12:54
Mino Ik wou er niet weer op ingaan omdat je weer je zin krijgt(zoveelste topic verzieken met je haat) maar dit is mijn antwoord: Een fan is iemand die een vechter steunt tijdens ups en downs. Een fanboy is iemand die andere concurrenten probeert neer te halen omdat hij denkt dat ze 'in de weg staan' van hun favoriet, zoals jij doet met je blanke God Fedor doet.

Mij een racist noemen en niet uitleggen waarom, maar dan zelf huidskleur erbij halen. Waarom noem je mij een racist? Ik ben alles behalve racistisch en heb nergens aanleiding voor gegeven om dat tegen me te laten zeggen.

Je maakt je eigen woorden en hangt je eigen betekenis aan woorden. Leuk dat dat vroeger allemaal geaccepteerd werd bij jullie in het gezin, maar ik hecht geen waarde aan de betekenis die jij aan woorden hangt. Jammer dat je weer met losse flodders schiet, maar niet een echte discussie aan kan gaan.

Ik vroeg of je capabel was om die vragen te beantwoorden, het antwoord is dus helaas: nee.

Minotauro
06-02-2015, 12:56
jij trok de racisme kaart maar begint hier zelf over huidskleur.

Precies! Snap ook echt niet wat mij een racist maakt haha. Heb hier nog nooit iets racistisch geuit, maar zal wel zijn omdat ik voor Fedor ben en niet voor Anderson, ik support een blanke, dus zal zelf ook wel blank zijn. Blanken zijn anti-moslim en negers. Blanken zijn joden, Israëliers en zionisten! Alle blanken zijn racisten, maar altijd met vooroordelen komen (waardoor je dus zelf eigenlijk de racist bent en een ander verkeerd beoordeeld)

mario the count
06-02-2015, 19:44
Precies! Snap ook echt niet wat mij een racist maakt haha. Heb hier nog nooit iets racistisch geuit, maar zal wel zijn omdat ik voor Fedor ben en niet voor Anderson, ik support een blanke, dus zal zelf ook wel blank zijn. Blanken zijn anti-moslim en negers. Blanken zijn joden, Israëliers en zionisten! Alle blanken zijn racisten, maar altijd met vooroordelen komen (waardoor je dus zelf eigenlijk de racist bent en een ander verkeerd beoordeeld)
Het leven van een blanke valt niet mee in deze tijden.

Nosferatu187
06-02-2015, 19:49
Het leven van een blanke valt niet mee in deze tijden.

http://msnsmileys.net/R/ROFL/rofl-board-1.gif

lopez86
06-02-2015, 20:23
Mij een racist noemen en niet uitleggen waarom, maar dan zelf huidskleur erbij halen. Waarom noem je mij een racist? Ik ben alles behalve racistisch en heb nergens aanleiding voor gegeven om dat tegen me te laten zeggen.

Je maakt je eigen woorden en hangt je eigen betekenis aan woorden. Leuk dat dat vroeger allemaal geaccepteerd werd bij jullie in het gezin, maar ik hecht geen waarde aan de betekenis die jij aan woorden hangt. Jammer dat je weer met losse flodders schiet, maar niet een echte discussie aan kan gaan.

Ik vroeg of je capabel was om die vragen te beantwoorden, het antwoord is dus helaas: nee.

Ik vind het uberhaupt dapper dat je nog een dialoog met m probeert aan te knopen.
Met die knul is geen land te bezeilen.

S.B.
06-02-2015, 20:26
Zullen we het ontopic houden?
De NSAC heeft de partij veranderd in een no-contest.

Stannos
06-02-2015, 20:30
Zullen we het ontopic houden?
De NSAC heeft de partij veranderd in een no-contest.

En terecht!
Wat een flop dit alles

cornelus
06-02-2015, 20:45
Zullen we het ontopic houden?
De NSAC heeft de partij veranderd in een no-contest.

Goed plan.. mogen ze hun monnie nog wel houden dan?