PDA

View Full Version : MMA en Kickboxing sparring bij Combat Sports Academy in Helmond



Dutchmuaythai
05-02-2015, 15:46
Beste vechtsporters,

Op Zaterdag hebben een 1,5 uur durende sparringssessie voor MMA vechters en kickboksers bij CSA in Helmond, Holland.
Combat Sports Academy staat bekend om de vele kickboks en MMA toppers die er vandaan komen. Momenteel is CSA de thuisbasis van UFC vechtster en voormalig kickbokskampioene Germaine de Randamie en One FC vechters Christophe Vandijck en meervoudige MMA en BJJ/Grappling kampioen Duane van Helvoirt. Ook A klasse kickboksers als Ilyas Niya en Twan Aarts komen uit voor CSA.

Wil jij graag sparren met deze en nog vele andere vechters, kom dan aanstaande zaterdag naar Combat Sports Academy in Helmond.

adres: Watermolenwal 16 (parkeren bij ALbert Heijn XL aan de Torenstraat is gratis en op loopafstand van CSA)
Plaats: Helmond
dag: Zaterdag
tijd: 10:30-12:00 uur.
Website: www.csaholland.com (http://www.csaholland.com)
email: [email protected]

Graag tot ziens bij Combat Sports Academy

Kemal
05-02-2015, 19:27
Bedankt Marco!

Voor diegene die nog niet bij CSA zijn geweest is het echt de moeite waard om daar eens een kijkje te nemen, schitterende locatie en altijd welkom.

Tony
05-02-2015, 19:40
Shit. Zaterdag kan ik niet. Anders kwam ik ff fotos schieten.
Next time!

Dutchmuaythai
05-02-2015, 22:34
Shit. Zaterdag kan ik niet. Anders kwam ik ff fotos schieten.
Next time!

Het is elke zaterdag Tony en Kemal... (behalve volgende week met carnaval ;-))

Dutchmuaythai
17-02-2015, 14:00
Beste vechtsporters,

Op Zaterdag hebben een 1,5 uur durende sparringssessie voor MMA vechters en kickboksers bij CSA in Helmond, Holland.
Combat Sports Academy staat bekend om de vele kickboks en MMA toppers die er vandaan komen. Momenteel is CSA de thuisbasis van UFC vechtster en voormalig kickbokskampioene Germaine de Randamie en One FC vechters Christophe Vandijck en meervoudige MMA en BJJ/Grappling kampioen Duane van Helvoirt. Ook A klasse kickboksers als Ilyas Niya en Twan Aarts komen uit voor CSA.

Wil jij graag sparren met deze en nog vele andere vechters, kom dan aanstaande zaterdag naar Combat Sports Academy in Helmond.

adres: Watermolenwal 16 (parkeren bij ALbert Heijn XL aan de Torenstraat is gratis en op loopafstand van CSA)
Plaats: Helmond
dag: Zaterdag
tijd: 10:30-12:00 uur.
Website: www.csaholland.com (http://www.csaholland.com)
email: [email protected]

Graag tot ziens bij Combat Sports Academy

Morgen vindt er een worstel training voor MMA plaats bij Combat Sports Academy. De les begint om 10:00 uur en zal rond 12:00 uur afgelopen zijn. UFC vechtster Germaine De Randamie, ONE FC vechters Duane van Helvoirt en Christophe Vandijck en andere pro MMA vechters zullen hierbij aanwezig zijn.

(Heb je ervaring) en wil je graag mee trainen dan ben je van harte welkom bij Combat Sports Academy aan de Watermolenwal 16 in Helmond.