PDA

View Full Version : GLORY naar Boekarest en AMSTERDAM in 2015



arjenvos
07-02-2015, 10:50
:thup::thup::thup:

Amsterdam is na Boekarest (juni 2015)

Mattie73
07-02-2015, 11:44
:thup::thup::thup:

Amsterdam is na Boekarest (juni 2015)

Ah joh, fuck Glory. Wat stelt die organisatie voor als ze hun beste en meest attractieve vechters ontslaan (Spong en Saki) en koekenbakkers wel mogen blijven???

Ik begrijp dat ze moeten bezuinigen, maar dan bezuinig je maar ergens anders op. Spong en Saki zijn vechters die jouw organisatie groot kunnen maken, daar bezuinig je niet op.

rollermanskunk
07-02-2015, 11:57
Amsterdam lijkt me stug nu de gemeente en de politie in Amsterdam nog strengere voorwaarden heeft toegevoegd voor grote vechtsportgala's.

Zie United Events

tarantula
07-02-2015, 12:13
Ah joh, fuck Glory. Wat stelt die organisatie voor als ze hun beste en meest attractieve vechters ontslaan (Spong en Saki) en koekenbakkers wel mogen blijven???

Ik begrijp dat ze moeten bezuinigen, maar dan bezuinig je maar ergens anders op. Spong en Saki zijn vechters die jouw organisatie groot kunnen maken, daar bezuinig je niet op.


Dat is waar 2 kampioenen en ook de meest attractieve vechters, als dat geen stilte voor de storm is weet ik het niet.
Dat is een duidelijke signaal dat ze het niet gaan redden, want ze hebben geen topvechters meer op een paar na. Verlengen geen contracten van kampioenen een aantal wel ik vind het echt heel vreemd, k1 en its showtime blijven nummer 1.

S.B.
07-02-2015, 12:54
Van wie heb je die info dat ze naar Amsterdam komen? Ten eerste cancellen ze 50 procent van de evenementen en ten tweede vraag ik me echt af of de markt in Nederland groot genoeg is.

mario the count
07-02-2015, 15:06
Zie liever de UFC in amsterdam eerlijk gezegd, bij glory weet je nooit of het doorgaat.

Nosferatu187
07-02-2015, 15:08
rip glory

rollermanskunk
07-02-2015, 15:41
rip glory

Volgens Liverkick gaat Glory binnen 2 weken bekendmaken dat ze worden overgenomen door een groot internationaal media-bedrijf (omzet 50 miljard). Het zou waarschijnlijk gaan om Viacom (eigenaar van oa SpikeTV en Bellator). Dit zou kunnen betekenen dat Glory weer volledig op de schop gaat maar dat het budget wel weer wat ruimer wordt (terugkeer van Ghita, Saki en Spong?) Er gaan ook geruchten dat er in mei een gecombineerd event gaat plaatsvinden met Bellator en Glory (een zgn. crossover event)

Nosferatu187
07-02-2015, 15:51
er gaan ook geruchten dat jij in jurken rondloopt in het weekend.

Richelieu
07-02-2015, 16:17
Amsterdam lijkt me stug nu de gemeente en de politie in Amsterdam nog strengere voorwaarden heeft toegevoegd voor grote vechtsportgala's.

Zie United Events

Op zich geen probleem. Almere heeft met het Topsportcentrum een perfecte lokatie voor gala's in huis, goed bereikbaar en in het verleden zijn daar al menig mooie evenementen georganiseerd.

rollermanskunk
07-02-2015, 19:28
Op zich geen probleem. Almere heeft met het Topsportcentrum een perfecte lokatie voor gala's in huis, goed bereikbaar en in het verleden zijn daar al menig mooie evenementen georganiseerd.

Yep, Almere zou nog kunnen als 1 van de laatste gemeentes waar de grotere gala's nog doorgang vinden.

Eindbaas
07-02-2015, 21:15
Amsterdam zie ik ook niet gebeuren. Glory heeft nu serieuze concurrentie van Gfc, ze moeten ze zich weer bewijzen als kickboxing organisatie. Maar dat kost geld en dat hebben die Arabieren wel in Dubai.

Leventdepevent
07-02-2015, 21:23
is dat inclusief die wwe worstelaar? wat betreft het topsportcentrum Almere dat is echt een toplocatie voor evenementen, volgend weekend zit ik er weer 2 dagen (K1 karate premier league)

jantje11
07-02-2015, 22:28
er gaan ook geruchten dat jij in jurken rondloopt in het weekend.

Zielig antwoord !

blackadder
07-02-2015, 22:53
Amsterdam zie ik ook niet gebeuren. Glory heeft nu serieuze concurrentie van Gfc, ze moeten ze zich weer bewijzen als kickboxing organisatie. Maar dat kost geld en dat hebben die Arabieren wel in Dubai.
Laten we niet overdrijven. GFC heeft tot nog toe geen events gehad waar je wow tegen zegt. Of je moet bedoelen dat ze Hari op bijna elk event op laten draven. En alsof de organisatie een credit card zonder limit krijgt van een rijke sjeik. Kom op zeg.
Met Legend heeft ook iedereen het altijd over stinkendrijke oligarchen met zoveel poen. Wanneer hadden die ook alweer hun laatste event? En hoeveel hebben ze er in totaal al gehad?

Kemal
08-02-2015, 06:32
Ik ben wel benieuwd naar de bron die dit nieuws vermeld.

Als het zo is dat er een evenement in Amsterdam zou plaatsvinden, is het wel leuk dat de grote namen weer een keer in eigen land aan de bak kunnen..

BIG Lebowski
08-02-2015, 10:29
Van wie heb je die info dat ze naar Amsterdam komen? Ten eerste cancellen ze 50 procent van de evenementen en ten tweede vraag ik me echt af of de markt in Nederland groot genoeg is.

Markt in NL groot genoeg? It's Showtime vulde de Arena met 20k toeschouwers gemakkelijk. En dan stonden er nog rijen buiten. Meer dan groot genoeg! Nederland was/is toch een bakermat, ook voor Glory. Onbegrijpelijk dat NL al zo lang van grote vechtsport evenementen verstoken blijft.

Overname van GG zou erg goed nieuws zijn. Prutsers eruit en professionals plus budget erin. Dan staat NL zó weer op de kaart.

S.B.
08-02-2015, 10:31
Ja toen stelde het kickboksen nog wat voor. We praten over 2009 hè.

BIG Lebowski
08-02-2015, 10:38
Kip en het ei....Lijkt het kickboksen niet meer zo groot omdat er geen grote gala's zijn of zijn er geen grote gala's meer omdat het kickboksen niet meer groot lijkt? Ik ben overtuigd van het eerste. Maar goed, laten we hopen op een spoedige test.

Jurken of geen jurken... het zou mooi zijn als eerder gesuggereerde crossover Bellator/GG gestalte krijgt. Kan Baas Melvin weer eens de Arena op zijn kop zetten. Of Ziggo, nog beter.

blackadder
08-02-2015, 11:28
Overname van GG zou erg goed nieuws zijn. Prutsers eruit en professionals plus budget erin. Dan staat NL zó weer op de kaart.
Idd. Met Rutz, Boon & co liep het toch allemaal beter dan met al die Amerikanen aan het roer.

lopez86
08-02-2015, 12:43
Markt in NL groot genoeg? It's Showtime vulde de Arena met 20k toeschouwers gemakkelijk. En dan stonden er nog rijen buiten. Meer dan groot genoeg! Nederland was/is toch een bakermat, ook voor Glory. Onbegrijpelijk dat NL al zo lang van grote vechtsport evenementen verstoken blijft.

Overname van GG zou erg goed nieuws zijn. Prutsers eruit en professionals plus budget erin. Dan staat NL zó weer op de kaart.

Je vergeet wel dat dit in een tijd was waar de K-1 hoogtij vierde, en criminaliteit (zowel bij Japanse als Nederlandse vechtsport events) nog redelijk vrij spel had.
Geldstromen werden nog niet zo nauw gecontroleerd, de Hells Angels konden nog gewoon VIP tafels kopen en noem het maar op.
Ik sta achter je mening dat NL grote vechtsport events te kort schiet, maar denk ook dat dit wel weer gaat komen.
Er is markt voor.

raoul-gtr
08-02-2015, 13:15
Had gewoon showtime moeten blijven.. Top matches

e-type
08-02-2015, 17:15
Idd. Met Rutz, Boon & co liep het toch allemaal beter dan met al die Amerikanen aan het roer.

Jih, waren die lieden juist niet de verantwoordelijken voor de ondergang van de grote kickboks gala's. Met hun criminele vriendjes...laten we hun vooral dankbaar zijn voor de luchtbel die kickboksen was.
Wel mooie gala's, dat wel.

Nosferatu187
08-02-2015, 17:24
http://cdn.glorysportsinternational.eu/event_main/0001/14/thumb_13036_event_main_promo.jpeg

mario the count
08-02-2015, 18:21
http://cdn.glorysportsinternational.eu/event_main/0001/14/thumb_13036_event_main_promo.jpeg
Dit was voor mij qua namen de grootste card van glory ooit. Saki, corbett en spong in een toernooi , waarbij cavalari ook nog eens positief verraste. Enige klote was de blessure van spong, daar baalde ik echt van. Saki ook gelijk van zijn sportiefste kant gezien toen het gebeurde. Vooral saki en spong zijn twee namen die van ieder event , gala of hoe je het ook wilt noemen, een topevent maken. Laat dat nou net de gasten zijn die glory buiten spel zet.

Jabdealer
08-02-2015, 21:04
Ironisch genoeg heeft Glory 15 ervoor gezorgd dat hun contracten niet zijn verlengd, want de SpikeTV ratings in de USA van dit event waren nog slechter dan normaal

arjenvos
08-02-2015, 21:32
Markt in NL groot genoeg? It's Showtime vulde de Arena met 20k toeschouwers gemakkelijk. En dan stonden er nog rijen buiten. Meer dan groot genoeg! Nederland was/is toch een bakermat, ook voor Glory. Onbegrijpelijk dat NL al zo lang van grote vechtsport evenementen verstoken blijft.

Overname van GG zou erg goed nieuws zijn. Prutsers eruit en professionals plus budget erin. Dan staat NL zó weer op de kaart.

Boekarest

http://oi61.tinypic.com/28qw64h.jpg


Amsterdam

http://oi59.tinypic.com/2ufr0x3.jpg

S.B.
08-02-2015, 23:21
Vergeet het toch, die arena verkopen ze nooit uit. Nu niet, nooit niet.

arjenvos
09-02-2015, 00:03
15.000-20.000

blackadder
09-02-2015, 00:55
Jih, waren die lieden juist niet de verantwoordelijken voor de ondergang van de grote kickboks gala's. Met hun criminele vriendjes...laten we hun vooral dankbaar zijn voor de luchtbel die kickboksen was.
Wel mooie gala's, dat wel.

Ik heb t vaker gezegd. Dat hebben wij te danken aan een burgemeester die iets nodig had als binnenkomer waar geen politiek risico aan zit en wat goed zou vallen bij het gepeupel.

BIG Lebowski
09-02-2015, 22:18
Vergeet het toch, die arena verkopen ze nooit uit. Nu niet, nooit niet.

Aan het trollen? Showtime heeft meerdere keren > 20.000 mensen in de Arena gekregen.

S.B.
09-02-2015, 23:20
Kan me beter afvragen of jij dat doet. In 2009 een arena voor 2-5e uitverkopen met manhoef, schilt, Aerts en hari op de card tegen in 2015, een tijd dat kickboksen volledig is doodgebloed met Verhoeven en Groenhart op de card. Ben een beetje realistisch svp.

Nosferatu187
09-02-2015, 23:26
^^ I agree 100%

Boran
10-02-2015, 10:00
Ik heb t vaker gezegd. Dat hebben wij te danken aan een burgemeester die iets nodig had als binnenkomer waar geen politiek risico aan zit en wat goed zou vallen bij het gepeupel.

Er zal vast een politiek belang zijn geweest, maar als er niets mis was in de sport was er ook geen reden om in te grijpen.

e-type
10-02-2015, 10:05
Kan me beter afvragen of jij dat doet. In 2009 een arena voor 2-5e uitverkopen met manhoef, schilt, Aerts en hari op de card tegen in 2015, een tijd dat kickboksen volledig is doodgebloed met Verhoeven en Groenhart op de card. Ben een beetje realistisch svp.

Saki, Ghita en Spong kunnen nog steeds veel kijkers trekken. Geef ze alleen een podium waar wat eer te behalen is, een Grand Prix bijvoorbeeld en niet een zandbakgevecht met een stelletje theedoeken naast de ring. En misschien moeten ze wat inbinden qua salaris, ze zijn verwend. Geef ze een opbrengst van de ticketsales ofzo om te compenseren, weet ik veel.
Ga weer naar Tokyo waar die gasten als goden worden gezien, dan willen ze wel knokken. Godver. K1 weer terug.

S.B.
10-02-2015, 14:10
Never gonna happen

Jabdealer
10-02-2015, 18:22
Arena zou ook heel onlogisch zijn, zullen eerder venues zijn als Ziggo Dome / Ahoy / RAI / HMH

blackadder
10-02-2015, 21:32
Er zal vast een politiek belang zijn geweest, maar als er niets mis was in de sport was er ook geen reden om in te grijpen.
Er is niet ingegrepen er is alleen weggepest.

BIG Lebowski
11-02-2015, 00:46
Van wie heb je die info dat ze naar Amsterdam komen? Ten eerste cancellen ze 50 procent van de evenementen en ten tweede vraag ik me echt af of de markt in Nederland groot genoeg is.


Vergeet het toch, die arena verkopen ze nooit uit. Nu niet, nooit niet.


Kan me beter afvragen of jij dat doet. In 2009 een arena voor 2-5e uitverkopen met manhoef, schilt, Aerts en hari op de card tegen in 2015, een tijd dat kickboksen volledig is doodgebloed met Verhoeven en Groenhart op de card. Ben een beetje realistisch svp.


Never gonna happen

Een beetje positiever mag wel DC, je verlies tegen Jon Jones is al weer even geleden. Traantjes drogen nu en kop op!

S.B.
11-02-2015, 09:10
Begrijp me niet verkeerd. Ik zou het persoonlijk heel vet vinden als glory naar een zaal als de Arena of de ziggo komt. Het is alleen een kwestie van vraag en aanbod die niet echt gelijkenissen vertoont met zalen van die omvang. Hoeveel mensen denk je dat er zijn die minimaal 60 euro voor een kaart gaan betalen, terwijl de line up bestaat uit de subtop van de werel? Eventueel Holzken daar gelaten.

BIG Lebowski
11-02-2015, 17:44
Ter info: met 20.000 mensen was de Arena in die jaren uit verkocht. De helft van het stadion was toen gehuurd, niet het geheel met 50.000 mensen. En juist in 2009 gingen er 20.000 mensen totaal uit hun dak met diezelfde mensen die nu nog top zijn (Spong, Saki, Manhoef etc) of waren (Hari etc). En dan heb ik het niet over de subtop. En allen zijn nog actief-en die 20.000 zijn écht nog net zo enthousiast als toen. De passie voor martial arts is niet tijdsgebonden, dat zit in je, ongeacht of er veel of weinig gala's zijn.

Ben overtuigd dat met juiste mensen, organisatie en passie de Arena zo weer vol zit! Laat staan als er een cross over wordt georganiseerd met MMA; bij voorbeeld Bellator/GG of UFC/GG zoals eerder gesuggereerd in een ander topic.



En wat als de (voormalige ) en huidige top komt. Want dat was het kader toentertijd. Spong/Saki/Manhoef/Hari/van Roosmalen/Holzken, plus alle buitenlanders Petrosyan/Corbett/