PDA

View Full Version : Meest respectloze momenten in het MMA (video)



Wheelie
08-02-2015, 22:09
Normaal gesproken zetten vechters als het gevecht voorbij is hun "Bad Blood" opzij en schudden ze elkaar de hand. Dat is niet altijd het geval en dat zien we terug in deze video met de meest respectloze en kansloze momenten in de geschiedenis van het MMA.




https://www.youtube.com/watch?v=yG7SSeJ1b88

Biiyen
08-02-2015, 22:43
Chael Sonnen brandde Yvel een paar weken geleden ook helemaal af. Don Frye was te gast in zijn pocast en het gevecht van Don Vs. Yvel kwam ter sprake en Chael had echt geen goed woord over voor Yvel. Hij noemde hem een ontzettend talentloze gemene vechter die wedstrijden won door ronduit gemeen te vechten.

De actie van Yvel in dit filmpje hoort er dan ook in thuis...

Klassikl
08-02-2015, 22:52
Blijft jammer dat Daley Koscheck niet wat beter kon raken.

tarantula
09-02-2015, 01:36
Eerloze vechters, alhoewel ik yvel toch echt een beest vind de man heeft een harde jeugd gehad, bij hem zie ik het door de vingers ook omdat hij in de loop der jaren volwassener geworden is.

LightHeavyWeight
09-02-2015, 09:06
Ik vind dat er meer gedaan mag worden door scheidsrechters aan onsportief gedrag. Hoe sneu het voetbal en de voetballers tegenwoordig ook zijn, scheidsrechters hebben daar wel de tools om op te treden tegen onsportief gedrag. Net doen alsof je de tegenstander wilt groeten en hem vervolgens op het laatste moment proberen te trappen is gewoon zo onsportief: meteen punt eraf.
Doorgaan na de bel omdat je je agressie niet kunt controleren: punt eraf.
Niet loslaten na een tap en de tussenkomst van een ref: DQ
Tegenstander aanvallen voor de bel: DQ

Tony
09-02-2015, 13:33
Ik mis de wedstrijden van Charles 'Crazy Horse' Bennet :)

e-type
09-02-2015, 19:00
Deze mag er ook nog wel bij....


https://www.youtube.com/watch?v=dd_4y8gkVwU

tarantula
09-02-2015, 19:38
Everybody can hit on the head? Dacht het ff niet, er is een verschil tussen willen en kunnen of correct uitvoeren tegen een bokser is dat niet zo eenvoudig zonder dat je je eigen mooie gezichtje op het spel zet, kykoshin vindt ik wel een mooie sport en die gasten hebben het in k1 goed gecombineerd met kickboksen maar ik vind dat hij wat overdrijft wanneer hij zegt de hardste sport of de beste, dat is nou wat ik mooi vind aan mma ben je een bokser ben je kykoshin thai kickbokser jiu jitsu kom maar op en bewijs het in de octagon welke de beste is.

Mijn observering is dat je alles moet combineren wil je compleet zijn je kan sterkere punten hebben dan andere maar overal moet gewoon alles gemiddeld zijn, alleen met karate en worstelen erbij ofzo wat hij beweert ga je het in de top niet redden mischien win je er een paar partijen mee maar een toplevel haal je niet.

Voor iemand die veel in het buiteland is geweest spreekt hij slecht engels, ik heb nog steeds niet kunnen verstaan waarom hij iemand heeft blind gemaakt aan 1 oog, de schuld van de scheids? Ik verstond er niks van.

Briant
09-02-2015, 20:02
Ik kan die gast niet serieus nemen.

Briant
09-02-2015, 20:04
Ik vind dat er meer gedaan mag worden door scheidsrechters aan onsportief gedrag. Hoe sneu het voetbal en de voetballers tegenwoordig ook zijn, scheidsrechters hebben daar wel de tools om op te treden tegen onsportief gedrag. Net doen alsof je de tegenstander wilt groeten en hem vervolgens op het laatste moment proberen te trappen is gewoon zo onsportief: meteen punt eraf.
Doorgaan na de bel omdat je je agressie niet kunt controleren: punt eraf.
Niet loslaten na een tap en de tussenkomst van een ref: DQ
Tegenstander aanvallen voor de bel: DQ

Het is niet netjes om bij het aantikken iemand gelijk aan te vallen, maar het is wel toegestaan. Eerst worden de vechters bij elkaar geroepen, belangrijke zaken snel besproken. Dan is het shake hands/touch gloves en naar je hoeken. Op het moment dat dan het signaal "fight" wordt gegeven is het wedstrijdtijd, dus alles toegestaan zoals beschreven in de regels, inclusief stoten, trappen en shooten. Dat veel vechters nog een keer aan tikken, is mooi, maar niet verplicht. Dus altijd oppassen, of niet doen...

Wat ik wel respectloos vindt, is het overtreden van de regels puur om iemand te bezeren. Je hebt genoeg mogelijkheden om de wedstrijd te beslissen, als je dat binnen de regels niet lukt, ben je niet goed genoeg (die dag) en moet je hard gaan trainen.

my2cents
10-02-2015, 00:57
Gordeau, wat een debiel!!!

mis nog jones vs machida, dat was ook niet normaal..

cornelus
10-02-2015, 10:06
Mooi wel dat het recente Jones / Cormier dingetje er ook tussenzit...

(mis dat ene kusje klap incident... of was dat niet douchie)

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?60574-Heath-Herring-K1-*-Spoiler-*

Turboknecht
10-02-2015, 11:06
Iemand blind maken en er niets om geven... :twak:

my2cents
10-02-2015, 13:42
Iemand blind maken en er niets om geven... :twak:

De tegenstander kwam niet om te vechten, ik vroeg de scheids om het gevecht te stoppen, dat deed hij niet dus stop ik zelf het gevecht door hem blind te maken.>>> Gordeau logica.

Schande dat deze man nog les mag geven!

tarantula
10-02-2015, 13:46
De tegenstander kwam niet om te vechten, ik vroeg de scheids om het gevecht te stoppen, dat deed hij niet dus stop ik zelf het gevecht door hem blind te maken.>>> Gordeau logica.

Schande dat deze man nog les mag geven!

Als hij echt een held was zoals hij beweert en de eerste die in japan vocht, dan had hij mensen als bas rutten moeten uitdagen, Bas had hem en zijn kykoshin de ring uitgeramd.

cornelus
10-02-2015, 14:56
Als hij echt een held was zoals hij beweert en de eerste die in japan vocht, dan had hij mensen als bas rutten moeten uitdagen, Bas had hem en zijn kykoshin de ring uitgeramd. Geloof niet dat Gordeau voor iemand bang is, daarnaast is Bas Rutten zelf toch van oorsprong ook een kyokushinner?

tarantula
10-02-2015, 15:35
Geloof niet dat Gordeau voor iemand bang is, daarnaast is Bas Rutten zelf toch van oorsprong ook een kyokushinner?

Niemand heeft het over bang maar bas zou hem gewoon slopen, veel vechters zijn begonnen met karate maar ze hebben zich door ontwikkeld en niet zoals deze man concervatief blijven en beweren dat de huidige mma vechters pussys zijn omdat ze 3 keer 5 min vechten etc en zijn eigen sport de hemel in prijzen.

Als het allemaal zo soft is waarom heeft hij geen pride gevochten met gasten als fedor enz er zaten genoeg karatekas tussen ik heb niemand zo horen praten als hem, en dan niet te vergeten die smerige actie waar hij de scheids de schuld voor geeft.

tarantula
10-02-2015, 15:41
https://www.youtube.com/watch?v=6sC-jBRqJx0


Mooie highlight van onze topper gordeau.

cornelus
10-02-2015, 17:26
Mooie highlight van onze topper gordeau.Haha ja ja.. nou vooruit hier nog een nederlaag dan voor de haters.


http://youtu.be/nQxX-jvF564

mario the count
10-02-2015, 18:16
Haha ja ja.. nou vooruit hier nog een nederlaag dan voor de haters.


http://youtu.be/nQxX-jvF564

:lol: neppe bende.

Kemal
10-02-2015, 18:17
Dat stukje van Yvel :lol:

Briant
10-02-2015, 19:02
De tegenstander kwam niet om te vechten, ik vroeg de scheids om het gevecht te stoppen, dat deed hij niet dus stop ik zelf het gevecht door hem blind te maken.>>> Gordeau logica.

Schande dat deze man nog les mag geven!

En bovendien de partij verliezen laten we dat niet vergeten. Hij verloor van een half blinde japanner die kwa gewicht en lengte 3x in hem paste. Vervolgens heeft yuki nakai jarenlang niet verteld over zijn blessure om de sport niet ten schande te maken. En is hij de pionier op bjj gebied in Japan en heeft oa shinya aoki getraind. Talk about respect. Wat heeft gordeau bereikt?