PDA

View Full Version : matchmaking gevecht van het jaar Slamm 19 April



Anderson
10-02-2015, 13:04
https://www.facebook.com/slamm.events

Mohamed Khamal vs Fabio Pinca

Mattie73
10-02-2015, 18:06
https://www.facebook.com/slamm.events

Mohamed Khamal vs Fabio Pinca
Wow wat een mooie pot. Deze had ik eigenlijk 3 jaar geleden willen zien, maar goed beter laat dan nooit. Ik hoop wel dat het op FMT regels is. Beide zijn kanjers met de ellebogen.

Mattie73
11-02-2015, 09:31
Wow wat een mooie pot. Deze had ik eigenlijk 3 jaar geleden willen zien, maar goed beter laat dan nooit. Ik hoop wel dat het op FMT regels is. Beide zijn kanjers met de ellebogen.

Overigens lees ik op het Sherdog Forum het volgende:

That fight is scheduled for:
United Events Amsterdam
April 4
Amsterdam, Sporthallen Zuid.

Fightcard:
- Fabio Pinca vs Mohamed Khamal
- Khalid Bourdif vs Marco Pique
- Redouan Cairo vs Loren Javier
- Fred Sikking vs Boy Boy Martin
- Chris Baya vs Antonio Gomez
- Adil Boukhari vs Riccardo Lecca


Ik hoop dat dit waar is, want Khalid Bourdif vs Marco Pique lijkt me ook een gave pot !!

Anderson
11-02-2015, 09:49
Zou een goede partij zijn hopelijk krijgt bourdif wat meer partijen

Richelieu
11-02-2015, 09:55
Even for the record; Het United evenement op zondag 19 april is een unieke samenwerking tussen 4 Nederlandse promotors, te weten: RealFighters, Sportmani Events, The Combat Company & SLAMM!! waarbij getracht word om het beste van elke tak bij elkaar te brengen. De locatie; het Topsportcentrum te Almere is al IMO één van dé beste in Nederland en de partij Mohamed Khamal vs Fabio Pinca kan al dé partij van het jaar worden. Beide heren zijn zeer ervaren thaiboksers, waarbij zowel Pinca als Khamal vaker voor SLAMM!! hebben gevochten in mooie potten. Khamal zette o.a. zijn naam tegen Anuwat Kaewsamrit en Saiyok Pumpanmuang neer en zijn partij tegen Liam Harrison is nog altijd één van de mooiste FMT potten om te zien. Pinca heeft tegen alle topthais gestaan, veel ervan verslagen zelf in Thailand en is de 2012 WBC MT wereldkampion tot 67 kilogram. Voor mij persoonlijk is dit dé partij van de avond.

Mattie73
11-02-2015, 11:29
Even for the record; Het United evenement op zondag 19 april is een unieke samenwerking tussen 4 Nederlandse promotors, te weten: RealFighters, Sportmani Events, The Combat Company & SLAMM!! waarbij getracht word om het beste van elke tak bij elkaar te brengen. De locatie; het Topsportcentrum te Almere is al IMO één van dé beste in Nederland en de partij Mohamed Khamal vs Fabio Pinca kan al dé partij van het jaar worden. Beide heren zijn zeer ervaren thaiboksers, waarbij zowel Pinca als Khamal vaker voor SLAMM!! hebben gevochten in mooie potten. Khamal zette o.a. zijn naam tegen Anuwat Kaewsamrit en Saiyok Pumpanmuang neer en zijn partij tegen Liam Harrison is nog altijd één van de mooiste FMT potten om te zien. Pinca heeft tegen alle topthais gestaan, veel ervan verslagen zelf in Thailand en is de 2012 WBC MT wereldkampion tot 67 kilogram. Voor mij persoonlijk is dit dé partij van de avond.

Weet jij toevallig of ze op K1 regels of FMT regels gaan vechten? (Ik hoop het laatste)

Richelieu
11-02-2015, 11:31
Weet jij toevallig of ze op K1 regels of FMT regels gaan vechten? (Ik hoop het laatste)

Vanaf volgende week zal men met een uitgebreide promotie campagne komen.

daredevil1
11-02-2015, 12:49
Ben benieuwd! Ik heb er nu al zin in!

appelsap
11-02-2015, 19:20
Haalt Mo 67kg nog? Op K1 regels Mo, op FMT Fabio.

Jabdealer
11-02-2015, 19:51
Gaaf dat de partij van Fred Sikking tegen Boy Boy wordt ingehaald van vorig jaar

pavani
11-02-2015, 20:12
Het is op FMT rules

Mattie73
11-02-2015, 21:20
Haalt Mo 67kg nog? Op K1 regels Mo, op FMT Fabio.

De Mo Khamal van een paar jaar terug zou Pinca ook op FMT slopen. Net zoals hij gedaan heeft met Liam Harrison, Anuwat en in mijn ogen de allerbeste; Saiyok.
Ik vind Mootje echter iets minder sinds hij vast heeft gezeten. Ik hoop dat hij weer zijn oude vorm van vroeger weet te pakken.
En Fabio Pinca is natuurlijk ook een kanjer hoor. Kennen jullie die slooppartij nog herinneren die hij tegen Bovy vocht?? Pffff dat was niet normaal meer!!