PDA

View Full Version : Stefan Struve ===> Blackzillians



Wheelie
12-02-2015, 20:30
Stefan "Skyscraper" Struve heeft voor zijn volgende partij een belangrijke verandering doorgevoerd. Volgens UFC Tonight op FOX Sports 1 heeft de UFC zwaargewicht zich bij de Blackzilians aangesloten. Er is verder weinig informatie over de verandering bekend.

Struve die vanwege hart problemen een tijdje niet kon vechten verloor onlangs van Alistair Overeem.

Volgens Ariel Helwani heeft Big Nog aangegeven dat hij graag tegen Struve wil vechten er is nog niks bevestigd

Kemal
12-02-2015, 21:07
Leuk om te zien dat de Nederlanders daar erg in trek zijn!

mario the count
12-02-2015, 21:24
Kan hij mooi met henry hooft aan zijn standup werken.

yuko
12-02-2015, 22:38
Beter! Ik hoop dat hij even de tijd neemt om daar een flinke tijd aan de gang te gaan voordat hij een partij heeft.

ijsbier
12-02-2015, 23:19
Ben benieuwd

jeffrey1978
12-02-2015, 23:19
https://www.youtube.com/watch?v=uptILvTSblI

hypergiant
13-02-2015, 00:11
Struvezillian!

steftheboxer
13-02-2015, 14:37
Goede move! Denk dat het niveau bij Bob qua sparringpartners te laag is en dat hij daar niet meer groeit, en stilstand is achteruitgang in deze wereld.

Sadix
13-02-2015, 14:41
ik hoop dat het in heel goed overleg met Bob is en dat bob nog steeds een paar procenten uit de purse krijgt omdat hij struve daar heeft gebracht.

gravenbeek
13-02-2015, 16:03
Deze jongen komt te kort voor de top,zijn staande werk is helemaal niets,gebruik totaal zijn lengte niet.Heeft al met veel toppers getraind waaronder Ghita.Verandering van gym zal weinig tot niets uithalen.Ze zouden Sem Schilt naar Schreiber gym moeten halen kan hij veel van leren .

Sato
13-02-2015, 16:08
Goede move! Denk dat het niveau bij Bob qua sparringpartners te laag is en dat hij daar niet meer groeit, en stilstand is achteruitgang in deze wereld.

Inderdaad Stef, hij heeft aangegeven dat hij tot zijn volgende partij in Florida traint om met sparringspartners van niveau te trainen. Hij gaf zelf aan dat hij traint met mensen die in de top vijf staan ongeacht dicipline. Geweldige partners hebben ze daar: Spong, Verhoeven, Evans, Estima en A. Johnson.

Turboknecht
13-02-2015, 16:53
Ik ben erg benieuwd wat dit met hem zal doen.

e-type
13-02-2015, 19:18
Deze jongen komt te kort voor de top,zijn staande werk is helemaal niets,gebruik totaal zijn lengte niet.Heeft al met veel toppers getraind waaronder Ghita.Verandering van gym zal weinig tot niets uithalen.Ze zouden Sem Schilt naar Schreiber gym moeten halen kan hij veel van leren .


Gast, hij vecht al zo'n zes jaar in de HW-divisie van de UFC, heeft meerdere keren SOTN, FOTN en KOTN behaald, stond voor z'n hartfalen meerdere jaren in de top 10. En jij zegt dat ie te kort komt voor de top?
Kan jij niet es gewoon stoppen met zeiken...heb nog geen positieve post van jou gezien hier...

malle eppie
13-02-2015, 20:11
Gast, hij vecht al zo'n zes jaar in de HW-divisie van de UFC, heeft meerdere keren SOTN, FOTN en KOTN behaald, stond voor z'n hartfalen meerdere jaren in de top 10. En jij zegt dat ie te kort komt voor de top?
Kan jij niet es gewoon stoppen met zeiken...heb nog geen positieve post van jou gezien hier...

2x !!

Wheelie
13-02-2015, 20:12
ik hoop dat het in heel goed overleg met Bob is en dat bob nog steeds een paar procenten uit de purse krijgt omdat hij struve daar heeft gebracht.

Schrijber kan zich volledig vinden in het besluit van Struve en wenst hem alle succes toe.

“Wij zijn van mening dat het goed voor zijn ontwikkeling is om bij een sportschool te trainen die dag en nacht UFC uitademt,” aldus Schrijber. “Omdat de Blackzilians over een trainer beschikt die goed is in het staande werk zijn we bij hen uitgekomen. Na die drie maanden gaan we de kaarten schudden om te kijken hoe wij verder gaan.”

“Het leven is vallen en opstaan en als hij besluit om voor hun uit te komen, heb ik daar vrede mee. Ik hoop dat hij in de toekomst nog iets aan mijn adviezen en raad heeft. Een vechter moet tot slot voor zichzelf kiezen en niet voor zijn trainer. Hij moet verder, zo is het leven. Stefan praat er tenminste met ons over. We hebben er lang over gepraat. Dat is wel zo eerlijk.”

“Veel vechters, waaronder Rodney Glunder, hebben mij in het verleden anders behandeld. Dat is heel erg, krenkend en respectloos. Op de manier waarop het nu verlopen is, kan ik er goed mee omgaan. Echter denk ik dat beter presteren niet alleen aan de coach, trainer en sportschool ligt. Om beter te presteren moet er ook heel veel in Stefan’s hoofd veranderen. Dat is uiteindelijk moeilijker dan de overstap maken.”

Bron R1N

M3
14-02-2015, 00:00
Schrijber kan zich volledig vinden in het besluit van Struve en wenst hem alle succes toe.

“Wij zijn van mening dat het goed voor zijn ontwikkeling is om bij een sportschool te trainen die dag en nacht UFC uitademt,” aldus Schrijber. “Omdat de Blackzilians over een trainer beschikt die goed is in het staande werk zijn we bij hen uitgekomen. Na die drie maanden gaan we de kaarten schudden om te kijken hoe wij verder gaan.”

“Het leven is vallen en opstaan en als hij besluit om voor hun uit te komen, heb ik daar vrede mee. Ik hoop dat hij in de toekomst nog iets aan mijn adviezen en raad heeft. Een vechter moet tot slot voor zichzelf kiezen en niet voor zijn trainer. Hij moet verder, zo is het leven. Stefan praat er tenminste met ons over. We hebben er lang over gepraat. Dat is wel zo eerlijk.”

“Veel vechters, waaronder Rodney Glunder, hebben mij in het verleden anders behandeld. Dat is heel erg, krenkend en respectloos. Op de manier waarop het nu verlopen is, kan ik er goed mee omgaan. Echter denk ik dat beter presteren niet alleen aan de coach, trainer en sportschool ligt. Om beter te presteren moet er ook heel veel in Stefan’s hoofd veranderen. Dat is uiteindelijk moeilijker dan de overstap maken.”

Bron R1N

Goede reactie en mooi dat het in goed overleg is gegaan, hopelijk gaan we nog lang van Struve genieten, en Bob komt wel weer met een ander nieuw talent mocht hij besluiten om over te stappen. Wens ze beide succes!

gravenbeek
14-02-2015, 09:27
Jongens Struve is echt geen top vechter,hij heeft best wel goede partijen gevochten,maar een topper is het niet.Dat was Overeem.

kooivechter
14-02-2015, 13:09
Jongens Struve is echt geen top vechter,hij heeft best wel goede partijen gevochten,maar een topper is het niet.Dat was Overeem.

pfff vermoeiend dit

Budokan
14-02-2015, 13:24
Goede reactie en mooi dat het in goed overleg is gegaan, hopelijk gaan we nog lang van Struve genieten, en Bob komt wel weer met een ander nieuw talent mocht hij besluiten om over te stappen. Wens ze beide succes!

Vind het helemaal geen goede reactie. Rodney Glunder wordt even nagetrapt en er moet blijkbaar een hoop in het hoofd van Stefan veranderen. Daarnaast snap ik de keuze voor de Blackzilians ook niet. Er is er maar een team wate echt boven alle anderen staat en dat is het team van Greg Jackson. Alsof ze daar geen goede staande trainer hebben. Wat staat John Jones dan te doen?

Tony Galento
14-02-2015, 16:32
Vind het helemaal geen goede reactie. Rodney Glunder wordt even nagetrapt en er moet blijkbaar een hoop in het hoofd van Stefan veranderen. Daarnaast snap ik de keuze voor de Blackzilians ook niet. Er is er maar een team wate echt boven alle anderen staat en dat is het team van Greg Jackson. Alsof ze daar geen goede staande trainer hebben. Wat staat John Jones dan te doen?


heeft jones dat geleerd van z'n staande trainer?

jones is uniek in zijn stijl, dat is niet aangeleerd.

#teamBADGUY
14-02-2015, 20:02
2x !!

Badr is nep
overeem is nep
struve is een topper

welcome to mixfight.nl

M3
14-02-2015, 20:13
Vind het helemaal geen goede reactie. Rodney Glunder wordt even nagetrapt en er moet blijkbaar een hoop in het hoofd van Stefan veranderen. Daarnaast snap ik de keuze voor de Blackzilians ook niet. Er is er maar een team wate echt boven alle anderen staat en dat is het team van Greg Jackson. Alsof ze daar geen goede staande trainer hebben. Wat staat John Jones dan te doen?

ik doelde op de reactie mbt Struve.

lopez86
17-02-2015, 22:05
Als je mee wil horen over Struve en z'n move luister dan ff de podcast van Eindbazen.


https://www.youtube.com/watch?v=uptILvTSblI


Badr is nep
overeem is nep
struve is een topper

welcome to mixfight.nl

Valt me nog mee, ik dacht even dat je de racisme kaart ging trekken omdat Struve blank is en die andere twee niet :rolleyes:

Fasada
03-03-2015, 10:35
Foto's van Struve die aan het trainen is in Flordia bij de Blackzilians.

http://www.blackzilians.com/gallery/AAA-T/36.html

dietrik
03-03-2015, 16:53
thanx

Klassikl
03-03-2015, 19:06
Heel benieuwd wat Hooft met Struve kan bereiken.

Klassikl
03-03-2015, 20:02
Als je mee wil horen over Struve en z'n move luister dan ff de podcast van Eindbazen.


https://www.youtube.com/watch?v=uptILvTSblI




Net bekeken. Top interview. Thanks

Sailor
07-03-2015, 10:37
Jongens Struve is echt geen top vechter,hij heeft best wel goede partijen gevochten,maar een topper is het niet.Dat was Overeem.

Dit is echt lulkoek

Sailor
07-03-2015, 10:39
Super benieuwd hoeveel beter Struve hiervan word. Ik denk zeker dat er nog veel uit Struve te halen is. Vele toppers om hem heen zal hem ook goed doen.

BIG Lebowski
07-03-2015, 10:43
Beetje zoals Schilt. Fysiek zodanige voordelen op competitie dat je er niet omheen kan, :lol:. De vraag is of het hem lukt om deze voordelen uit te buiten. Stel je voor, new champion of the world......

appelsap
07-03-2015, 14:48
Dit is echt lulkoek

Welke van de twee statements is volgens jou lulkoek?

Wheelie
07-03-2015, 19:02
Struve heeft het tot nu toe erg goed gedaan en bij Schreiber heeft hij IMO het maximale bereikt. Tijd voor de volgende stap


http://oi59.tinypic.com/23r0cux.jpg


Positief UFC record van 9-5 en vijf keer een extra bonus

Fight of the Night (One time)
Knockout of the Night (One time)
Submission of the Night (Three times)

M3
08-03-2015, 08:30
hij is iig al lekker aan het werken daar http://www.blackzilians.com/gallery/AAA-T/36.html

S.B.
08-03-2015, 09:21
Dit zou gewoon echt een hele goeie zet moeten zijn van Stefan. Die gasten in Miami doen het steeds beter, hij mag straks sparren met Rashad, Vitor en Rumble Johnson, krijgt betere sponsordeals, partijen in de Vs hebben minder impact door jetlag etc. De weg naar de top 5 is ingezet!