PDA

View Full Version : Spong en zijn toekomst



Levi
16-02-2015, 16:37
Ik begin mezelf stiekem zorgen te maken over Tyrone Spong.
Zo duidelijk keer op keer flirtten met verschillende stijlen en organisaties maar vooralsnog nergens op de match-making list beland.

Naar wat ik vernomen heb is hij voor de volle 100% hersteld. Qua leeftijd zit hij op zijn prime, hij moet zo snel mogelijk de ring en of octagon in. Dan maar een minder aansprekend gevecht aannemen..

#teamBADGUY
16-02-2015, 16:47
Ik begin mezelf stiekem zorgen te maken over Tyrone Spong.
Zo duidelijk keer op keer flirtten met verschillende stijlen en organisaties maar vooralsnog nergens op de match-making list beland.

Naar wat ik vernomen heb is hij voor de volle 100% hersteld. Qua leeftijd zit hij op zijn prime, hij moet zo snel mogelijk de ring en of octagon in. Dan maar een minder aansprekend gevecht aannemen..

nigga dont worry bout nothing

Klassikl
16-02-2015, 18:21
Hij kan beter alle tijd nemen om helemaal goed terug te komen. Dan gehaast partijen aannemen waar hij toch niks mee opschiet.

Anderson
16-02-2015, 18:35
komt goed

mario the count
16-02-2015, 19:33
Hij zou in januari al een bokspartij draaien, daar is niks meer van gekomen denk ik.

Nosferatu187
16-02-2015, 19:41
ik wil hem ook wel eens zien boksen.

T15Boxing
16-02-2015, 22:02
Ben het wel met je eens dat hij beter op 1 ding kan focussen. Hij mag dan wel het talent hebben om alle 3 vechtsporten te kunnen doen maar toch zijn het 3 compleet andere spelletjes. As hij MMA wilt dan is dit zijn laatste kans anders kan hij het beste gewoon bij kickboksen blijven. En boksen mag hij al helemaal vergeten.

king
16-02-2015, 22:31
Kan me haast niet voorstellen dat hij na zo'n breuk nog voluit trapt met dat been. Daarnaast moet hem toch door zijn hoofd spoken hoe zijn vriend Tarik in korte tijd twee keer zijn been heeft gebroken en nooit meer is teruggekomen.
Voor topniveau boksen had hij denk ik al eerder moeten beginnen met wedstrijden. Hoop eerlijk gezegd nog op een
avontuur in het MMA. Dat worstelen en grondwerk zal hij nu toch wel van Rashad en Johnson geleerd hebben?

T15Boxing
16-02-2015, 23:11
Ja ik denk dat mensen niet beseffen hoe zwaar zijn blessure was, dat komt waarschijnlijk omdat hij enkelsokken droeg dus het zag er niet zo extreem uit als andere breuken die we gezien hebben.

lopez86
17-02-2015, 23:08
Kan me haast niet voorstellen dat hij na zo'n breuk nog voluit trapt met dat been. Daarnaast moet hem toch door zijn hoofd spoken hoe zijn vriend Tarik in korte tijd twee keer zijn been heeft gebroken en nooit meer is teruggekomen.
Voor topniveau boksen had hij denk ik al eerder moeten beginnen met wedstrijden. Hoop eerlijk gezegd nog op een
avontuur in het MMA. Dat worstelen en grondwerk zal hij nu toch wel van Rashad en Johnson geleerd hebben?

Met dat eerste ben ik het eens alleen dat worstelen en grondwerk gaat hij niet "nu wel geleerd hebben".
Nu niet, nooit niet, althans niet op het niveau waarop die twee die je noemt dat kunnen.

donalexandro
18-02-2015, 09:03
Misschien weet Fascade meer over Tyrone?

Fasada
18-02-2015, 09:56
Ja het is uiteraard zonde dat wij weinig van Spong horen maar gezien zijn blessure is dat niet erg vreemd. Hij is wel volop aan het trainen en oogt scherp. De focus van zijn training is toch voornamelijk met bokstrainer Pedro Diaz. Hoewel niks nog officieel is heb ik wel al mee gekregen dat hij waarschijnlijk in Maart wat bokswedstrijden gaat draaien. Er is ook gezegd dat dit in Duitsland zal zijn dus verwacht dat hij binnen nu en 4 weken gewoon weer in de ring te zien is.

Als ik wat meer info heb dan zal ik dat laten weten.

@Lopez ik ben het met je eens dat Tyrone nooit het niveau worstelen onder de knie zal krijgen als Rashad en Tyrone maar om goed te presteren in M.M.A. is dit niet een vereiste in mijn ogen. Er zijn zat kampioenen die zonder worstelen ver zijn gekomen ben het wel met T15boxing eens dat hij zich beter kan focussen op 1 sport (boksen of M.M.A.) want kickboksen is zijn tweede natuur wat hij altijd kan blijven doen in mijn ogen.

lopez86
18-02-2015, 10:01
@Lopez ik ben het met je eens dat Tyrone nooit het niveau worstelen onder de knie zal krijgen als Rashad en Tyrone maar om goed te presteren in M.M.A. is dit niet een vereiste in mijn ogen. Er zijn zat kampioenen die zonder worstelen ver zijn gekomen ben het wel met T15boxing eens dat hij zich beter kan focussen op 1 sport (boksen of M.M.A.) want kickboksen is zijn tweede natuur wat hij altijd kan blijven doen in mijn ogen.

Dat snap ik, maar dat zeg ik ook niet ;)
Ik zie m liever in MMA dan boksen trouwens.

FMACH
21-02-2015, 12:01
just received a message that Tyrone shall have a boxing fight 06.03. in Berlin

But no proof yet, normally the events and matches are listed in boxrec.com

Klassikl
21-02-2015, 15:05
Ben erg benieuwd op wat voor niveau hij instapt in het boksen.

BB
21-02-2015, 17:26
Ben erg benieuwd op wat voor niveau hij instapt in het boksen.

Het is nieuw voor hem hè . Zal wel Nieuwelingen klasse zijn :cool2:

Anderson
21-02-2015, 18:07
Hij heeft al 1 keer gebokst in de V.S. was niet echt denderend maar ook niet slecht.

Jabdealer
21-02-2015, 18:20
Hamburg press release 18.02.2015

[..] And now the good news: Tyrone Spong, K1 superstar from the United States, will give on 6 March in Berlin his debut as a professional boxer. Who will go up against the hard-hitting heavyweight in the ring, but is not yet decided.

EC Boss Ceylan: “We are currently negotiating with Özcan Cetinkaya from Kassel and with Alexander Ustinov. In any case, we are the Knockouter from Miami serve up fallen fruit. ” Euro Sport Boxpremiere of the US stars will also be broadcast live as three other major battles. In Spandau 12 fights program five Berlin are expected to step into the ring. Heavyweight: Sinan Baran, Cruiser: Varol Vekiluglo and Lars Buchholz, heavyweight Leo Tschoula, spring: Adnan Özcoban.

BIG Lebowski
22-02-2015, 01:13
Uitstapje naar boksen ligt inderdaad meer voor de hand dan MMA. Succes!

Nosferatu187
22-02-2015, 01:28
spong vs manuel charr lijkt mij een goede partij.

T15Boxing
22-02-2015, 02:05
Spong heeft geen kans tegen top boksers.

e-type
22-02-2015, 02:27
Sja. Wat denk je nou. Dat ie in één keer de top KO slaat? Wat voor verwachting heb je van 'm. Tering. Laat 'm eerst even lekker binnen komen.

T15Boxing
22-02-2015, 02:56
Hij kan binnenkomen hoe hij wilt, hij zal nooit toppers verslaan. Dit is geen MMA waar we het over hebben, dit is The Sweet Science.

e-type
22-02-2015, 03:37
Hij kan binnenkomen hoe hij wilt, hij zal nooit toppers verslaan. Dit is geen MMA waar we het over hebben, dit is The Sweet Science.


Nou en? Dus omdat jij dat zegt moet ie er maar niet aan gaan beginnen ofzo?
Stel je voor dat je een wedstrijd verliest, boehoe. Dan hoeft Manny ook niet eens beginnen te trainen voor 2 mei...

T15Boxing
22-02-2015, 05:27
Dat is allemaal prima maar ga je echt dingen roepen als "hij zou tegen een topper als Charr moeten boksen" alsof hij dat zou winnen. Dan kun je net zo goed zeggen dat hij een top LHW in de UFC mag uitdagen.

Harrie Nak
22-02-2015, 09:19
Hamburg press release 18.02.2015

[..] And now the good news: Tyrone Spong, K1 superstar from the United States, will give on 6 March in Berlin his debut as a professional boxer. Who will go up against the hard-hitting heavyweight in the ring, but is not yet decided.

EC Boss Ceylan: “We are currently negotiating with Özcan Cetinkaya from Kassel and with Alexander Ustinov. In any case, we are the Knockouter from Miami serve up fallen fruit. ” Euro Sport Boxpremiere of the US stars will also be broadcast live as three other major battles. In Spandau 12 fights program five Berlin are expected to step into the ring. Heavyweight: Sinan Baran, Cruiser: Varol Vekiluglo and Lars Buchholz, heavyweight Leo Tschoula, spring: Adnan Özcoban.Of de vertaling haperde hier, of men geeft aan dat ze hem zoiezo tegen een can laten knokken?

Bromios
23-02-2015, 21:44
Beste almachtige t15boxing. Ik hoop dat u van uw troon in de hemel af zou willen dalen en mijn vraag zou willen beantwoorden.
Waarom zou diaz tijd in spong willen investeren als hij een prutser is die met heel veel goede wil allen tinky winky vande teletubbies zou kunnen verslaan?

tarantula
24-02-2015, 16:03
Ik had spong graag gezien tegen rampage en hem 3 rondes mishandeld zien worden door lowkicks rampage staat niet bekend om zijn groundgame alhoewel hij ook een worstelachtergrond heeft hij liever staand vecht, ik geloof dat tyrone hem wel kan hebben ook een goede mogelijkheid om een mma naam te maken. Peter aerts heeft in het verleden trouwens tegen leko ook een vieze blessure opgelopen een verticale scheur op zijn scheen of het gebroken was weet ik niet maar hij is er wel 100% van terug gekomen en heeft nog finales gevochten, het was niet zo ernstig als die van spong maar het was ook geen normale scheenblessure.

RedDawn
24-02-2015, 16:11
Ik had spong graag gezien tegen rampage en hem 3 rondes mishandeld zien worden door lowkicks rampage staat niet bekend om zijn groundgame alhoewel hij ook een worstelachtergrond heeft hij liever staand vecht, ik geloof dat tyrone hem wel kan hebben ook een goede mogelijkheid om een mma naam te maken. Peter aerts heeft in het verleden trouwens tegen leko ook een vieze blessure opgelopen een verticale scheur op zijn scheen of het gebroken was weet ik niet maar hij is er wel 100% van terug gekomen en heeft nog finales gevochten, het was niet zo ernstig als die van spong maar het was ook geen normale scheenblessure.

Hoop onzin in een post zeg.

tarantula
24-02-2015, 17:02
Hoop onzin in een post zeg.

Heb jezelf wel wat zinnigs te zeggen dan dit? Of wil je alleen reageren om te reageren.
Spong zelf had deze wens namelijk ook, is ook onzin volgens jou? De topic heet de toekomst van spong, niet lang geleden was er een hele twitteroorlog tussen deze 2 en wou zij tegen elkaar vechten verder benoem ik de breuk van spong link dat even aan de topictitel als je geen verband ziet is de onzin te zoeken in jou psyche.


Kom jij dan met iets zinnig meneer de expert mischien kunnen wij van jou leren.

T15Boxing
24-02-2015, 17:18
Beste almachtige t15boxing. Ik hoop dat u van uw troon in de hemel af zou willen dalen en mijn vraag zou willen beantwoorden.
Waarom zou diaz tijd in spong willen investeren als hij een prutser is die met heel veel goede wil allen tinky winky vande teletubbies zou kunnen verslaan?

Door zijn been breuk niet gelijk te kickboksen in zn comeback, zo kan hij toch de feel van een gevecht krijgen zonder zorgen. En het is altijd goed om je bezig te houden met je boks techniek. Als hij er een andere gedachte over heeft zoals een wereld titel winnen is hij compleet delusional. Een omgekeerde Frans Botha. Maar Tyrone is een slimme jongen, slimmer dan zn fans hier.

Bromios
25-02-2015, 09:56
Maar Tyrone is een slimme jongen, slimmer dan zn fans hier.

Dat is ook het eerste slimme wat jij zegt hier.

Maar je beantwoord mijn vraag niet. dat Tyrone zich tijdelijk bezig houd met boksen snapt iedereen. Maar Diaz lijkt mij een man met een volle agenda. Dus waarom zou hij een kickboxer bezig houden tijdens zijn blessure ?

Fasada
25-02-2015, 10:21
Wellicht is hij niet de persoon die Klitschko gaat verslaan maar ambities hebben in boksen is helemaal niet verkeerd zeker als een trainer als Diaz zo in hem geloofd. Tyrone heeft veel getraind met jongens die op top niveau boksen zoals Odlanier Solis een jongen die een top 10 heavyweight vechter is. Als je met dat soort jongens mee kan draaien en zelfs in vele gevallen beter bent is het niet zo gek om dit een keer in de praktijk te willen testen. Uiteraard is praktijk en theorie niet hetzelfde maar het is nu het beste moment om die stap te maken gezien het feit dat Glory aan het infuus hangt er niet veel andere grote promoters zijn die veel wedstrijden kunnen bieden met kickboksen.

T15Boxing
25-02-2015, 14:31
Tyrone heeft veel getraind met jongens die op top niveau boksen zoals Odlanier Solis een jongen die een top 10 heavyweight vechter is. Als je met dat soort jongens mee kan draaien en zelfs in vele gevallen beter bent is het niet zo gek om dit een keer in de praktijk te willen testen.

Beter dan wie?


Dat is ook het eerste slimme wat jij zegt hier.

Maar je beantwoord mijn vraag niet. dat Tyrone zich tijdelijk bezig houd met boksen snapt iedereen. Maar Diaz lijkt mij een man met een volle agenda. Dus waarom zou hij een kickboxer bezig houden tijdens zijn blessure ?

Geld spreekt.

hypergiant
25-02-2015, 15:55
Snap de kritiek niet op vechters die iets anders willen proberen. Is toch mooi om te volgen, ook al eindigen ze niet in de top 3.

Fasada
25-02-2015, 16:48
Beter dan wie?



Geld spreekt.

Ik heb geen namen gevraagd of horen vallen, alleen ik heb de vraag ook gesteld die jij stelde, hoe goed is hij eigenlijk? Dan krijg ik van de mensen in zijn direct omgeving te horen dingen in de strekking van "ja was een gozer komen trainen die 14-0 is in professioneel boksen en Tyrone was duidelijk de betere in het sparren."

Ik ga dan niet als inspector gadget vragen, wie is dat en waar traint die....

Hij traint in de gym van Pedro Diaz en daar zullen echt wel mensen lopen die wat kunnen en hij gaat er niet voor zijn lol heen. Hij is echt serieus in zijn overstap en gelooft er in (wat je ook moet doen) en ik heb geen reden om te twijfelen aan die mensen want die hebben er echt geen baat bij om dat soort dingen te zeggen.

Vooralsnog moet hij zich bewijzen in de ring en daar gaat het om en nu hij de kans krijgt moet hij jongens als jou en ook mij overtuigen. Het begint bij 1 wedstrijd... Alleen zullen straks mensen roepen; "Ja maar die gast waar die tegen vocht is een pannenkoek"....

Hij moet ergens beginnen en ik ben benieuwd hoe die het gaat doen...

T15Boxing
25-02-2015, 17:42
Fasada, Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat sparren en training een compleet ander spelletje is dan de pro's. Zelfs al was hij een succesvolle amateur boxer zou zelfs dat nog geen success in de pro's garanderen. Ik kan je veel voorbeelden geven van sparring partners die top boksers tijdens training een lesje gaven maar dan niks kunnen onder de grote lichten in de arena. En Olympische medalisten in het amateur circuit die nooit dichtbij een titel kwamen.

Inderdaad, een 30 jarige kickboxer die net van een beenbreuk komt heeft extreem veel te bewijzen voordat mensen denken dat hij even tegen de toppers in het boksen kan draaien. Dit is geen primitieve MMA waar je doorheen kunt walsen met een bepaald achtergrond.

Fasada
25-02-2015, 20:40
Fasada, Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat sparren en training een compleet ander spelletje is dan de pro's. Zelfs al was hij een succesvolle amateur boxer zou zelfs dat nog geen success in de pro's garanderen. Ik kan je veel voorbeelden geven van sparring partners die top boksers tijdens training een lesje gaven maar dan niks kunnen onder de grote lichten in de arena. En Olympische medalisten in het amateur circuit die nooit dichtbij een titel kwamen.

Inderdaad, een 30 jarige kickboxer die net van een beenbreuk komt heeft extreem veel te bewijzen voordat mensen denken dat hij even tegen de toppers in het boksen kan draaien. Dit is geen primitieve MMA waar je doorheen kunt walsen met een bepaald achtergrond.

Je heb helemaal gelijk uiteraard want iemand die goed is in sparren of training hoeft inderdaad niet te betekenen dat hij goed is in een wedstrijdring. Maar iemand die niet kan sparren en het niet goed doet op training heeft al bij voorbaat niks te zoeken in een wedstrijdring. Dus dat streepje heeft Spong al voor maar hoe hij het er vanaf brengt is de vraag... Dat jij hem geen kans geeft om van een topper te winnen is jou mening en daar heb jij alle recht toe. Ik ben wat positiever ingesteld en denk dat hij het best wel goed kan doen maar goed ben ook natuurlijk bevooroordeeld. Tijd zal het leren...

Spong moet zich bewijzen en zal zich langzaam richting de top moeten werken of hij het eindstation haalt en de beste wordt is ambitieus maar zo moet je wel denken, iemand die voor plek 4 en 5 gaat kan beter niet aan een sport beginnen. Daarnaast gaat het niet alleen om de beste te zijn maar ook een manier te zoeken om voor je gezin te zorgen. Je hoeft niet perse 1 te zijn om een goede boterham te verdienen in boksen....

tarantula
25-02-2015, 20:52
kamp diaz is overigens niet de enige die met deze bewering komt mayweather senior had spong ook hoog staan destijds.

Johan Van den Boot
02-03-2015, 20:09
weet iemand al tegen wie tyrone moet vechten dan? beetje raar dat hij vrijdag moet boksen en we hebben geen idee tegen wie.
ook vraag ik me af of zijn gevecht op eurosport komt of dat ze die andere partijen laten zien.

Nosferatu187
02-03-2015, 22:32
Fasada, Ik hoef jou toch niet uit te leggen dat sparren en training een compleet ander spelletje is dan de pro's. Zelfs al was hij een succesvolle amateur boxer zou zelfs dat nog geen success in de pro's garanderen. Ik kan je veel voorbeelden geven van sparring partners die top boksers tijdens training een lesje gaven maar dan niks kunnen onder de grote lichten in de arena. En Olympische medalisten in het amateur circuit die nooit dichtbij een titel kwamen.

Inderdaad, een 30 jarige kickboxer die net van een beenbreuk komt heeft extreem veel te bewijzen voordat mensen denken dat hij even tegen de toppers in het boksen kan draaien. Dit is geen primitieve MMA waar je doorheen kunt walsen met een bepaald achtergrond.

hier ben ik het eens met hem boksen is een hoog technische sport waar de pros de lat veel hoger hebben gezet.

bijvoorbeeld klitschko's iedereen jankt dat ze saai zouden vechten maar technisch gezien dwarfen ze zo de beste k1 vechters vergeleken met hem zijn het nobodys.

S.B.
02-03-2015, 23:12
Wat is er saai aan de Klitschko's? Technisch, sterk, veel ko's en ik vind het persoonlijk een genot om naar de meest succesvolle boxers te kijken die er zijn.

Nosferatu187
02-03-2015, 23:14
veel mensen hebben commentaar op de klitschko's.

ik zelf niet, ik ben een grote fan van hun.

T15Boxing
03-03-2015, 00:41
Vitali was altijd geweldig om naar te kijken ja. Wladimir heeft de techniek en KO's maar heeft in de laatste paar jaren een verschrikkelijke gewoonte aangeleerd, namelijk de constante geclinch uit angst.

Nosferatu187
03-03-2015, 01:34
laatste matches waren ook zeer goed.

Nosferatu187
03-03-2015, 01:34
maar vrijdag spong word dat op eurosport uitgezonden of niet?

Willem033
03-03-2015, 01:49
is er voor Spong een beetje geld te verdienen in het boksen?

Nosferatu187
03-03-2015, 02:07
willem leef jij ook nog ik dacht dat je binnen zat.

Bromios
03-03-2015, 12:23
Ik als niet boks kenner vind het ook heel vaak saai. Ik wil spektakel zien en daar valt 19 rondes puntenboksen voor mij niet onder. Dan snap ik waarschijnlijk niks van dat spelletje maar dat is dan maar zo. Ben ook niet zo'n fan van voetbalclubs die op balbezit spelen en achterin de bal heel knap laten rondgaan.

MMA is aantrekkelijk omdat een partij met 1 klap een upset kan krijgen. En dan vind ik 3 ronden partijen lang zat. Die 5 rondes worden heel snel lay-n-pray of tegen de cage hangen.

Ik denk dat Spong met zijn power en dynamiek wat kan brengen in de sport.

Dat verschil tussen sparren en wedstrijd lijkt me voor hem niet zo'n issue. Hij heeft een paar keer in een uitverkocht Tokiodome gestaan dus die weet wel om te gaan met wedstrijdspanning.

Maar we gaan het zien. Ik snap wel dat de kenners hun elitesport niet graag vervuild zien met dit soort overstappers en dus zullen blijven zeggen dat hij kansloos is. haterz gonna hate.

Facade
03-03-2015, 12:41
Het is maar net waar je de lat van succes legt. Is het een succes als hij erin slaagt goed mee te doen, of moet hij per definitie wereldkampioen worden en de nieuwe HBO ster zijn? Ik denk dat ook mensen die niets hebben met boksen niet denken dat Spong de nieuwe Klitschko wordt. Ik vind het in dat kader dus ook zinloos om dat punt überhaupt aan te halen, want niemand zegt dat. Het niveau van de groep daaronder is echter niet zo ontzettend veel hoger dan waarmee Spong tot nu toe in aanraking is gekomen. Ik zou dan ook niet bij voorbaat uitsluiten dat - als het er überhaupt van komt...- hij daar wat potten kan breken.

Levi
03-03-2015, 13:17
Tegen wie knokt hij nu aankomend weekend?

Willem033
06-03-2015, 02:01
willem leef jij ook nog ik dacht dat je binnen zat.

Klopt maar ben er weer 😆

Wiseguy
06-03-2015, 11:31
Welcome back Willem.

Nick2802
10-03-2015, 12:22
Het begint bij 1 wedstrijd... Alleen zullen straks mensen roepen; "Ja maar die gast waar die tegen vocht is een pannenkoek"

dat dus : http://www.allthebestfights.com/tyrone-spong-vs-gabor-farkas-full-fight-video-2015/
+ die gast heeft stats om te janken

Daar in tegen ziet spong er behoorlijk fit uit, al vind ik het moeilijk om aan zo´n gevecht te zien hoe ver hij nu is.

T15Boxing
10-03-2015, 13:12
^Hij is nu klaar om tegen Charr te boksen :deal::hugegrin:

Nosferatu187
10-03-2015, 14:52
klitschko

victor45
10-03-2015, 22:49
Nu had Spong wellicht ook meer tegenstand verwacht, maar wat schiet Spong nu op met zo'n tegenstander / gevecht?

FMACH
11-03-2015, 08:31
Tyrone Spong bokst zijn 2e profbokspartij 21 maart in Wuppertal
Promotor : Werner Kreiskott

Bromios
11-03-2015, 10:08
Ik heb niet veel verstand van boksen maar ik denk dat je in korte tijd een soort recordje op moet bouwen. En dat je als uitgerangeerde bokser dan voor een klein bedragje je hersens komt laten klutsen.

Fasada
11-03-2015, 10:22
Nu had Spong wellicht ook meer tegenstand verwacht, maar wat schiet Spong nu op met zo'n tegenstander / gevecht?

Alle kritiek is overigens wel begrijpelijk want iedereen had liever een sterkere tegenstander gehad inclusief hijzelf en het management. Alleen ik kan jullie vertellen dat de bokswereld heel anders werkt als de wereld waar ik voornamelijk mee bekend ben namelijk kickboksen/M.M.A.

Als het aan Spong lag nam hij de shortcut en vocht hij tegen een grotere naam in het boksen maar zo werkt het helaas niet. Om jullie wat meer achtergrond te geven over waar Tyrone nou precies mee bezig is wil ik jullie die best wel prijs geven. Tyrone is nu bezig om in zo kort mogelijk tijd zoveel mogelijk wedstrijden te boksen en dit voornamelijk om zijn record op te bouwen. In het boksen ga je pas geld verdienen als je bij de (sub)top hoort en dit soort wedstrijden kan je krijgen als je een record heb opgebouwd van 15-0 ongeveer. Vandaar dat grote bokspromoters - voornamelijk in Amerika - interesse hebben getoond maar allemaal zeiden dat Spong eerst een record moet opbouwen voordat ze met hem echt televised wedstrijden kunnen aanbieden.

Vandaar dat Spong via zijn trainer Pedro Diaz naar Duitsland is gegaan om daar te trainen/wonen en in een zo kort mogelijke tijd zoveel mogelijk gevechten te draaien. Dan is de tegenstander van ondergeschikt belang want je hebt daar gewoon niks over te zeggen. Het is aan de promoter om met iemand te komen. Dat er vervolgens een jongen gaat vechten met een record van 7-35 is natuurlijk niet ideaal maar als je kijkt naar de sterren van nu (bv Klitschiko en Fury) begonnen ook te vechten tegen dit soort vechters. Het is zover ik mij er in kan verdiepen in het boksen, de normale gang van zaken.

Een ander punt waar je tegen aan loopt is dat niks zeker is, met andere woorden: dingen veranderen op het laatste moment en dingen staan niet vast. Zo ging Spong naar Duitsland met de gedachten dat hij elke week zou knokken maar dat is niet het geval en nu vecht hij volgende week weer maar of hij de naam van zijn tegenstander al weet, nee dat hoor je echt letterlijk last minute. Het is echt allemaal politiek achter de schermen en maar hopen dat de promoter een plaatsje heeft voor Spong.

Ook qua organisatie is het ver te zoeken met wat wij gewend zijn, het gala waar hij zijn debuut maakte is vergelijkbaar met het zonnehuis en zelfs dan doe ik zonnehuis te kort eerlijk gezegd. Tyrone begint onderaan de ladder want ook al mag hij een kickboks kampioen zijn, de promoter ziet hem niet zo en er is een grote kans dat de promoter hem niet eens kent. Dus dingen eisen als een goede tegenstander, een hotelovernachting ect is niet aan de orde.

Zijn doelstelling is om dit jaar rond de 10 partijen te boksen en dat elke partij een stap omhoog is, betekent het dan dat zijn volgende tegenstander weer een negatief record heeft, dikke kans van wel alleen door te blijven winnen en zijn naam in het boksen te vechten hoopt hij en wij natuurlijk ook dat hij steeds betere tegenstand krijgt en pas echt kunnen zien of hij het redt tegen de subtoppers...

Anderson
11-03-2015, 11:03
Oke dat is duidelijk hij zal later ook een boks manager met naam moeten aannemen wil die doorbreken.

tarantula
11-03-2015, 12:20
Een duidelijke verhaal, als ik het zo hoor is het eigelijk wel beter om zulke tegenstanders te treffen in het begin dan is hij sneller bij de 15-0 goede tegenstanders gaat hij toch krijgen, wat je soms rauw te zien krijgt is niet de totale werkelijkheid dus iemand die op basis daarvan conclusies trekt misleid zichzelf.

Thanks voor de info.

Levi
11-03-2015, 14:54
Duidelijk, ophelderend verhaal.

Al denk ik wel dat als je de 1e vijf allemaal in de 1e ronde tegen het canvas werkt dat het wel - iets - sneller kan gaan!

blackadder
13-03-2015, 04:40
Tyrone begint onderaan de ladder want ook al mag hij een kickboks kampioen zijn, de promoter ziet hem niet zo en er is een grote kans dat de promoter hem niet eens kent....
In het geval van Werner Kreiskott die de promoter van het gala volgend weekend is weet ik eigenlijk wel zeker dat hij weet wie Tyrone is.

123trisweat
21-03-2015, 22:07
2de

https://www.facebook.com/143901368981275/photos/a.610036859034388.1073741835.143901368981275/844443958927009/?type=1&theater

S.B.
21-03-2015, 22:09
Lekker vechten zo...

Coldcrust
22-03-2015, 08:28
Of de vertaling haperde hier, of men geeft aan dat ze hem zoiezo tegen een can laten knokken?

Alexander Ustinov wordt genoemd..dat is niet bepaald een can. Die heeft er al aardig wat partijen opzitten. Sterker nog..ik denk fst Ustinov Het Spong zelfs op Kickboksregels heel moeilijk kan maken

Jeru
22-03-2015, 09:37
https://www.youtube.com/watch?v=iYo8cBR3KSk

carlo1
22-03-2015, 10:29
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=508233&cat=boxer

Die gast staat nu 10-5-1. Lijkt een prima record. Wel zijn laatste 4 verloren voordat hij tegen spong mocht. Voor spong wel een stap omhoog. Gast heeft 6x op ko gewonnen.
Weet iemand welke ronde dit beslist werd en of spong blessurevrij uit de strijd kwam?

M3
22-03-2015, 10:30
mooi voor zijn record, op welke plek stond die Emre op de ranglijst?

M3
22-03-2015, 10:31
http://boxrec.com/list_bouts.php?human_id=508233&cat=boxer

Die gast staat nu 10-5-1. Lijkt een prima record. Wel zijn laatste 4 verloren voordat hij tegen spong mocht. Voor spong wel een stap omhoog. Gast heeft 6x op ko gewonnen.
Weet iemand welke ronde dit beslist werd en of spong blessurevrij uit de strijd kwam?
1ste ronde

Anderson
22-03-2015, 10:39
op welke plek stond die Emre op de ranglijst? http://www.mixfight.nl/forum/clear.gif (http://www.mixfight.nl/forum/newreply.php?do=newreply&p=1285274&noquote=1)


Staat gewoon in de link 697

M3
22-03-2015, 10:51
Ja idd, zo lees ik het ook, en wat betekent het dan voor Tyrone, stijgt hij of blijft op zelfde plek staan? Want Emre staat flink lager op de lijst dan Gabor, is die site boxrec ook een officiële site die ook wordt gehanteerd door de bonden?

Tykill
22-03-2015, 14:33
Lekker tempo!

Next!

Guillermo
23-03-2015, 14:42
Ik zie nog wat kickboks trekjes bij hem tijdens het afweren/afstand nemen :)

supaahdupah
24-03-2015, 17:09
gewoon goed gedaan van Tyrone! Op naar de volgende pot...

Nick2802
25-03-2015, 11:15
aan power schort het niet....

tarantula
07-05-2015, 01:23
https://www.youtube.com/watch?v=DmCy-nr_fSE

Kingbalotelli
07-05-2015, 01:31
Misschien moet hij gewoon naar die organisatie in Dubai gaan waar Badr Hari voor vecht die kunnen 'm sowieso betalen. En dan kunnen we Spong vs Hari na al die jaren toch nog zien.

Verder hoop ik dat hij het gewoon op kickboksen en MMA houdt.

Levi
09-05-2015, 14:26
Ik zou Spong wel graag zien knokken tegen Matt Hamill onder de WSOF banner.

Zou in meerdere aspecten wel een vet gevecht zijn!

mario the count
09-02-2016, 13:18
Iemand info over Spong. Staat er nog wat gepland voor hem, zowel op boks als op MMA gebied? Zo jammer dat hij niet meer te zien is in de ring / octagon.

T15Boxing
10-02-2016, 00:23
Ik denk dat het boksen toch te makkelijk was, hij heeft vast een grotere uitdaging nodig.

my2cents
10-02-2016, 00:50
Ik denk dat het boksen toch te makkelijk was, hij heeft vast een grotere uitdaging nodig.

Waar baseer je dit nou weer op?

ChingChong
10-02-2016, 00:56
Waar baseer je dit nou weer op?

Dont feed the troll

Bromios
10-02-2016, 12:00
Slecht nieuws voor T15.

http://www.mmafighting.com/2015/12/18/10449006/now-switching-to-boxing-tyrone-spongs-coach-says-a-big-name-fight-on

18-12-2015 ORLANDO –Tyrone Spong (http://www.mmafighting.com/fighter/259/tyrone-spong) may be done with mixed martial arts for good. And possibly kickboxing, too.
The Blackzilians fighter who has been splitting time between kickboxing and MMA over the last few years is still plagued by lingering issues with his right leg, which he fractured in gruesome fashion against Gokhan Saki (http://www.mmafighting.com/fighter/199/gokhan-saki) at Glory 15 in April 2014. Though he held multiple titles as a kickboxer, he competed just twice in professional MMA events, both under the World Series of Fighting banner. Spong defeated Travis Bartlett (http://www.mmafighting.com/fighter/1936/travis-bartlett) and Angel DeAnda in 2013, and was slated to face Jake Huen at WSOF 26 (http://www.mmafighting.com/fight-card/765/world-series-of-fighting-26) on Dec. 18 before falling out after complications with the injury.



His longtime coach at the Blackziians Henri Hooft, who is in Orlando this week helpingMichael Johnson (http://www.mmafighting.com/fighter/728/michael-johnson) prepare for his UFC on FOX 17 (http://www.mmafighting.com/fight-card/748/ufc-on-fox-17) bout with Nate Diaz (http://www.mmafighting.com/fighter/365/nate-diaz), said the injury may be directing him to the boxing ring.
"It's very difficult, because all the time it's the same, the knee, the leg," Hooft told MMA Fighting. "I mean, it's not a big thing [this time], but it's still hurting him, it's just, it's dangerous. Another thing is Tyrone is very into boxing. A lot of the big names are all asking about him. That's more money, and Tyrone is so good at everything, it's so difficult.
"I talked to him a couple of weeks ago, [and told him to] make a decision. You can't fight MMA with those injuries, make some money at boxing, because he spars with the best guys in the gym in Miami. Every trainer says, you need to go to boxing. They all say it, that he's going to do great in boxing."
The 30-year old Spong has been training at the Jaco Hybrid Training Center in Miami with Pedro Diaz. He made his boxing debut this year against Gabor Farkas, and fought again two weeks later against Emre Altintas, knocking out both in the first round. Hooft, who has honed Spong's stand-up game to adapt to MMA, said he encourages the move to boxing.
"Yeah, I told him, I said you're going to go to boxing and have some rest, because you've kicked the sh*t out of me those times," he said. "I'd really want to see him go to boxing."



Hooft thinks Spong is done with MMA.
"I think he's going to go to boxing," he said. "I think he's made a decision. Very soon some news is going to come out that he's going to sign for a very big name. He's going to go to boxing. And he's crazy enough to fight heavyweight, because we kickboxers, we don't really care about the weight cut. I think he's going to do great.
"I mean, if the boxing trainers say he's doing so well — and I see him boxing with the big heavyweights, and I see what he's doing there — I think he's going to do big things."

Klassikl
10-02-2016, 13:14
Erg jammer dat MMA nooit wat is geworden zoals het er nu voorstaat. Had echt het idee dat hij daarin mooie dingen kon bereiken.

mario the count
10-02-2016, 16:18
Erg jammer dat MMA nooit wat is geworden zoals het er nu voorstaat. Had echt het idee dat hij daarin mooie dingen kon bereiken. +1, had stiekem de hoop hem ooit in de UFC te zien.

Minotauro
10-02-2016, 17:10
Wat een klote nieuws.

Bromios
10-02-2016, 18:45
Die beenblessure zal wel nooit goed geheeld zijn dan.

king
10-02-2016, 20:52
Die beenblessure zal wel nooit goed geheeld zijn dan.

Liep hij niet de volgende dag na de breuk alweer op dat been?

BIG Lebowski
10-02-2016, 21:07
Zijn eens super mooie kickboks stijl is laatste jaren verworden tot harde en single punches. Weinig kicks, weinig combinaties meer. Dus boksen ligt veel meer in lijn dan louter boksend hoge ogen in MMA proberen te gooien. Als hij in zijn drijvende stijl actiever wordt met stoten, dan kan hij wellicht nog iets bereiken in het boksen. Ik hoop het wel, want vroeger stond ik wel op de banken voor Tyrone.

Suplex
10-02-2016, 22:15
Zijn eens super mooie kickboks stijl is laatste jaren verworden tot harde en single punches. Weinig kicks, weinig combinaties meer. Dus boksen ligt veel meer in lijn dan louter boksend hoge ogen in MMA proberen te gooien. Als hij in zijn drijvende stijl actiever wordt met stoten, dan kan hij wellicht nog iets bereiken in het boksen. Ik hoop het wel, want vroeger stond ik wel op de banken voor Tyrone.

zijn combinerend vermogen is idd achteruit gegaan afgelopen jaren is denk ik ook inherent aan de gewichts toename die hij heeft door gemaakt van 78 naar 100 kilo.
maar ook al zijn het soms idd harde single punches de timing en techniek blijven het zelfde heerlijke techniek heeft hij en kan ik echt van genieten.

jammer dat hij niet verder kan in het mma had hem daar wel een eind zien komen als light heavyweight

Briant
10-02-2016, 22:53
Spong is altijd een van mijn favoriete kickboxers geweest wat betreft stijl. Maar in MMA zag en zie ik hem echt niet ver komen. De achterstand is te groot. Wil niet zeggen dat hij niet voor wat spectaculaire gevechten kan zorgen.

T15Boxing
11-02-2016, 01:04
Spong is altijd een van mijn favoriete kickboxers geweest wat betreft stijl. Maar in MMA zag en zie ik hem echt niet ver komen. De achterstand is te groot. Wil niet zeggen dat hij niet voor wat spectaculaire gevechten kan zorgen.

MMA absoluut niet nee, maar in het boksen zou hij toch echt wel even Tyson Fury en Deontay Wilder kunnen verslaan als hij een genoeg aantal maanden in de gym krijgt om zich voor te bereiden en als laatste het licht uitdoet. En dan denk ik niet dat het onrealistisch is dat hij Kovalev en Stevenson op light heavyweight pakt en simultaan beide gewicht klasses ruled. We hebben het hier wel over de Bo Jackson van vechten, en het is maar boksen. Gewoon stoten uitdelen, swa.

Tony Galento
11-02-2016, 01:40
MMA absoluut niet nee, maar in het boksen zou hij toch echt wel even Tyson Fury en Deontay Wilder kunnen verslaan als hij een genoeg aantal maanden in de gym krijgt om zich voor te bereiden en als laatste het licht uitdoet. En dan denk ik niet dat het onrealistisch is dat hij Kovalev en Stevenson op light heavyweight pakt en simultaan beide gewicht klasses ruled. We hebben het hier wel over de Bo Jackson van vechten, en het is maar boksen. Gewoon stoten uitdelen, swa.

ik vraag me wel eens af wat de sweet science zou moeten zonder jou.

T15Boxing
11-02-2016, 11:44
^Je verwart mij met Spong, swa.

Klassikl
11-02-2016, 13:29
MMA absoluut niet nee, maar in het boksen zou hij toch echt wel even Tyson Fury en Deontay Wilder kunnen verslaan als hij een genoeg aantal maanden in de gym krijgt om zich voor te bereiden en als laatste het licht uitdoet. En dan denk ik niet dat het onrealistisch is dat hij Kovalev en Stevenson op light heavyweight pakt en simultaan beide gewicht klasses ruled. We hebben het hier wel over de Bo Jackson van vechten, en het is maar boksen. Gewoon stoten uitdelen, swa.

Kap toch eens met je zielige gedoe omtrent Spong en zijn boks aspiraties. Spong zal niet zomaar wereldkampioen worden, dat weet iedereen. Maar als hij een switch wilt maken naar het boksen wat zal jou dat wat uitmaken. Het wordt ondertussen echt een beetje triest dat je elke keer komt huilen in een topic over Spong.

fww
11-02-2016, 14:39
hahahahah kan wel lachen om T15boxing.

soms heb je gelijk ook nog maar zoals je hierboven kunt zien wtf maak je je druk om of hij gaat boxen of niet...

niemand zegt hier volgens mij dat hij champ word of whatever..laat hem gewoon lekker wat boxen en centjes binnen harken...

e-type
11-02-2016, 14:49
Spong gaat echt wel potjes breken in het boksen hoor. Subtop moet ie zo kunnen halen met zijn achtergrond. Titelgevecht zal lastig worden. Komt ook veel politiek bij kijken natuurlijk.

Bromios
11-02-2016, 15:43
T15 huilt niet om Spong maar om iedereen die gaat boksen zonder toestemming van hem. Dat is een groot verschil.

Als ik het zo lees zit het maken van harde lowkicks er niet meer in met die poot en kan hij of huisschilder worden of bokser. Ik denk dat hij inmiddels wat te oud is voor wereldkampioen maar dat hij nog wel marktwaarde heeft.

Dus nu rap beginnen en partijen draaien want niks doen schiet ook niet op.

T15Boxing
12-02-2016, 00:46
Je vraagt je toch af of het ligt aan zijn been of het feit dat ik gelijk had: je kan niet met twee vechtsporten tegelijk bezig zijn en verwachten dat je met beiden de top bereikt(teveel trots om het toe te geven?) hoe makkelijk het top boksen ook is.

e-type
12-02-2016, 08:58
Je vraagt je toch af of het ligt aan zijn been of het feit dat ik gelijk had: je kan niet met twee vechtsporten tegelijk bezig zijn en verwachten dat je met beiden de top bereikt(teveel trots om het toe te geven?) hoe makkelijk het top boksen ook is.


Op zich heb je wel gelijk, hij zou boksen er toch prima bij kunnen doen.

mario the count
12-02-2016, 12:07
Die zware blessure heeft er wel en heel groot aandeel in dat hij zich waarschijnlijk volledig op boksen gaat richten. Bij iedere trap of blok met een degelijke blessure ga je denken, ik kan het weten helaas.

Chane
12-02-2016, 12:43
Wordt wel weer tijd voor wat bokspartijen dan. Hij heeft alweer bijna n jaar niet gevochten.
Als hij zich in de bokswereld omhoog wil werken zal hij nu toch vaak en regelmatig partijen moeten draaien.
Ik hoop dat hij ver komt iig :)

T15Boxing
12-02-2016, 13:58
Idd, Spong's record sinds hij over boksen begon is nu nog maar 2-1(tuinsproeier die zijn knie versloeg).

e-type
13-02-2016, 17:56
Wordt wel weer tijd voor wat bokspartijen dan. Hij heeft alweer bijna n jaar niet gevochten.
Als hij zich in de bokswereld omhoog wil werken zal hij nu toch vaak en regelmatig partijen moeten draaien.
Ik hoop dat hij ver komt iig :)


Er zijn niet veel boksers die tegen Spong durven, lijkt me. 't Is toch wel een KO specialist die niet onderaan de ladder staat.

donalexandro
18-02-2016, 00:17
Hij vecht op BAMMA 27 feb in Dublin

tyson19
18-02-2016, 01:58
Ik heb de website van Bamma gecheckt maar hij staat niet tussen de line-up. Toen ik zijn been zag breken had ik al zoiets van: dat komt nooit meer goed. Hoop van wel overigens, maar een beetje snuggere mma vechter pakt hem meteen bij die geblesseerde been. Boksen zou dan toch de beste optie voor hem kunnen wezen, alhoewel 30 ook weer niet de beste leeftijd is om nog eens een carriere te pakken in een andere vechtsportdal. Hoop hem hoe dan ook weer eens snel in de ring te zien. Veel (light)heavywight vechters heeft NL niet meer, die nog eens een leuk show kunnen neerzetten.

donalexandro
18-02-2016, 08:07
Ik heb de website van Bamma gecheckt maar hij staat niet tussen de line-up. Toen ik zijn been zag breken had ik al zoiets van: dat komt nooit meer goed. Hoop van wel overigens, maar een beetje snuggere mma vechter pakt hem meteen bij die geblesseerde been. Boksen zou dan toch de beste optie voor hem kunnen wezen, alhoewel 30 ook weer niet de beste leeftijd is om nog eens een carriere te pakken in een andere vechtsportdal. Hoop hem hoe dan ook weer eens snel in de ring te zien. Veel (light)heavywight vechters heeft NL niet meer, die nog eens een leuk show kunnen neerzetten.

http://www.mymmanews.com/wp-content/uploads/2016/01/CZkU4W8WAAA6tJb.jpg

donalexandro
18-02-2016, 08:08
Ik keek iets te snel :crying:

mario the count
18-02-2016, 10:05
Mooie tegenstander, ben benieuwd.

LightHeavyWeight
18-02-2016, 13:45
Ik volg het niet helemaal, gaat hij nou een mma wedstrijd draaien tegen Barnatt? Die kwam toch met mooie partijen de UFC in.

ChingChong
18-02-2016, 13:51
Ze zullen team captain zijn. Wat dat oom mag betekenen. Ze vechten niet
http://www.bamma.com/news/2016/01/24/tyrone-spong-luke-barnatt-join-bamma-24

LightHeavyWeight
18-02-2016, 22:00
Ik lees net dat hij in Grozny gaat boksen binnenkort. Dat wordt dus zijn boks carrière, cashen bij dictators.
Zijn goed recht maar ik vind het jammer.

Bromios
18-02-2016, 22:50
Ik denk dat dat wel meevalt. Hij moet partijtjes draaien om zijn ratio op te voeren met zo min mogelijk kans op schade.

Jabdealer
18-02-2016, 23:58
Tsjonge jonge het is gewoon heel pijnlijk

Van de kwart finale in de grand prix naar obscure bokspartijtjes en figurantenrollen op TV

En dat in de prime van je carrière. Ik word er gewoon een beetje verdrietig van.

tyson19
19-02-2016, 04:16
Waarschijnlijk is het gewoon klote met zijn been, tsja, hij moet toch iets doen voor zijn brood?

T15Boxing
19-02-2016, 09:48
Waarschijnlijk is het gewoon klote met zijn been, tsja, hij moet toch iets doen voor zijn brood?

Hij had kunnen kickboksen voor zijn brood maar hij wou meer geld. Ik betwijfel of zijn salaris bij glory slechter zou zijn dan wat hij maakt tegen bokszakken in Duitsland. Wat dachten jullie er eens van om Tyrone zelf de schuld te geven? Het ligt altijd aan iets anders, nooit aan zichzelf. Nu zit ie weer te flikflooien tussen MMA en Boksen, alsof beide sporten moeten smeken of ze waardig zijn voor hem.

Ralphie89
19-02-2016, 12:52
Hij had kunnen kickboksen voor zijn brood maar hij wou meer geld. Ik betwijfel of zijn salaris bij glory slechter zou zijn dan wat hij maakt tegen bokszakken in Duitsland. Wat dachten jullie er eens van om Tyrone zelf de schuld te geven? Het ligt altijd aan iets anders, nooit aan zichzelf. Nu zit ie weer te flikflooien tussen MMA en Boksen, alsof beide sporten moeten smeken of ze waardig zijn voor hem.

Zoals ik het begrijp is boksen de enige overgebleven optie voor hem i.v.m. z'n beenblessure die nog steeds problemen oplevert in de andere twee sporten. Dat flikflooien waar jij het over hebt is dus onzinpraat..

T15Boxing
19-02-2016, 13:31
^Hij gaat bezig met MMA training in BAMMA. Dat is pas aandacht richten op het boksen. Maar goed we weten allemaal inmiddels hoe makkelijk het top boksen is aangezien je alleen maar je vuisten gebruikt, hij kan echt wel part-time alsnog een wereld titel pakken. We hebben het hier wel over 30 jarige kickboxer die al twee legendes in Duitsland heeft verslagen. Het boksen wacht op hem, niet andersom.

Ten tweede, al dat gedoe over zijn beenblessure(inmiddels bijna 2 jaar geleden) komt alleen van zijn fanboys.

e-type
19-02-2016, 13:39
Akhmat betaald echt wel goed hoor. En gewoon een paar rondjes boksen haalt ie z'n neus niet voor op.

mario the count
19-02-2016, 14:00
^Hij gaat bezig met MMA training in BAMMA. Dat is pas aandacht richten op het boksen. Maar goed we weten allemaal inmiddels hoe makkelijk het top boksen is aangezien je alleen maar je vuisten gebruikt, hij kan echt wel part-time alsnog een wereld titel pakken. We hebben het hier wel over 30 jarige kickboxer die al twee legendes in Duitsland heeft verslagen. Het boksen wacht op hem, niet andersom.

Ten tweede, al dat gedoe over zijn beenblessure(inmiddels bijna 2 jaar geleden) komt alleen van zijn fanboys. Ben je dementerende? Of ben je je ervan bewust dat je al 100x hetzelfde gepost hebt?

LightHeavyWeight
19-02-2016, 14:10
Akhmat betaald echt wel goed hoor. En gewoon een paar rondjes boksen haalt ie z'n neus niet voor op.

Ik ga niet die hele Kadyrov discussie weer aanzwengelen want die is hier al ruimschoots geweest. In vind het ethisch gewoon onverantwoord.

Bromios
19-02-2016, 14:26
Ik ga niet die hele Kadyrov discussie weer aanzwengelen want die is hier al ruimschoots geweest. In vind het ethisch gewoon onverantwoord.

Dat ben ik met je eens. Ik denk dat hij zo langzamerhand een payday nodig heeft. De gouden tijden voor kickboxen zijn geweest en bij boksen start hij op 0. maar ethisch klopt het voor geen meter.
Maar ik zou blij zijn als hij wat partijen gaat draaien. waar dan ook.

Sato
19-02-2016, 16:30
Dat ben ik met je eens. Ik denk dat hij zo langzamerhand een payday nodig heeft. De gouden tijden voor kickboxen zijn geweest en bij boksen start hij op 0. maar ethisch klopt het voor geen meter.
Maar ik zou blij zijn als hij wat partijen gaat draaien. waar dan ook.


2x niks meer aan toe te voegen reps.

Briant
19-02-2016, 16:39
Ben je dementerende? Of ben je je ervan bewust dat je al 100x hetzelfde gepost hebt?

+ beweert hij nou werkelijk dat boksen makkelijk is omdat je alleen mag stoten? Ik mag hopen dat het sarcastisch bedoelt is.

e-type
19-02-2016, 18:29
Ik ga niet die hele Kadyrov discussie weer aanzwengelen want die is hier al ruimschoots geweest. In vind het ethisch gewoon onverantwoord.

100% eens hoor.
Dat Badr daar in bad gaat liggen kan ik helemaal in meegaan, helemaal gezien z'n relatie met CR7. Maar van Spong had ik verwacht dat ie eerst wat andere organisaties zou uitchecken.

Anderson
19-02-2016, 18:42
Geld maakt blind.

mario the count
20-02-2016, 10:48
+ beweert hij nou werkelijk dat boksen makkelijk is omdat je alleen mag stoten? Ik mag hopen dat het sarcastisch bedoelt is.
Het probleem is dat wanneer Spong onderwerp van gesprek is, meneer alleen maar sarcastisch is.

Briant
20-02-2016, 10:51
Het probleem is dat wanneer Spong onderwerp van gesprek is, meneer alleen maar sarcastisch is.

Ah een klassieke "player hater" ;)


https://www.youtube.com/watch?v=6AT_VXvA6AA

lukashenko
20-02-2016, 11:04
Hij had kunnen kickboksen voor zijn brood maar hij wou meer geld. Ik betwijfel of zijn salaris bij glory slechter zou zijn dan wat hij maakt tegen bokszakken in Duitsland. Wat dachten jullie er eens van om Tyrone zelf de schuld te geven? Het ligt altijd aan iets anders, nooit aan zichzelf. Nu zit ie weer te flikflooien tussen MMA en Boksen, alsof beide sporten moeten smeken of ze waardig zijn voor hem.

jeetje wat een verschikkelijk negatiefe post gooi je er weer in.
af en toe maak je een goed punt (bij andere topics) maar als het over spong gaat ben je echt een verschikkelijk zielig mannetje aan het worden ..
waar komt alle haat vandaan man .
niemand roept dat hij wel even makkelijk bokskampioen word ofzo .
tyrone spong is een parel van de nederlandse vechtsport .. als hij af en toe een boks partytje draait of boks dromen heeft..
wie ben jij om te zeggen dat hij dat niet mag proberen ..wat heb jij bereikt om iemand als spong af te schilderen alsof hij nooit een leuke pot kan draaien in het boksen .
kimbo staat volgens mij 8-0 in boksen en heeft een paar hele spannende partyen gedraait ..
waarom zou spong dit niet kunnen ..
ik denk dat je jezelf in de spiegel moet aankijken en jezelf eerlijk moet afvragen of dat je stiekum niet een beetje jaloers op tyrone bent. omdat hij ondanks maar 2 boks partytjes een onderwerp van gesprek is .. en jij waarschijnlijk al 20 partyen heb gedraait en nog steeds geen hoofdpartyen krijg aangeboden

e-type
20-02-2016, 11:31
+ beweert hij nou werkelijk dat boksen makkelijk is omdat je alleen mag stoten? Ik mag hopen dat het sarcastisch bedoelt is.


T15 is bang dat Tyrone misschien wel echt potjes gaat breken in het boksen...en da's een klap in het gezicht, iemand die van het kickboksen afdaalt en de sport even overneemt...

Wiseguy
20-02-2016, 12:20
T15 is bang dat Tyrone misschien wel echt potjes gaat breken in het boksen...en da's een klap in het gezicht, iemand die van het kickboksen afdaalt en de sport even overneemt...

Is al eens gedaan door Klitchsko

lukashenko
20-02-2016, 16:32
Tyrone Spong keert op zaterdag 5 maart terug in de ring. Hij vecht dan tijdens een WBA evenement van de Tsjetsjeense vechtsport organisatie Akhmat Fight Show zijn derde professionele boks wedstrijd tegen de ervaren Georgische bokser Shalva Jomardashvili

De 29-jarige Shalva Jomardashvili heeft veel meer professionele bokswedstrijden op zijn naam staan dan Spong. Hij heeft op dit moment 63 professionele wedstrijden gevochten waarvan hij er 45 gewonnen heeft.

Spong is een van de beste kickboksers is in de wereld en heeft ook al enkele MMA gevechten op zijn naam staan. Spong liep tijdens zijn laatste kickboks gevecht tijdens Glory 15 In april 2014 een verschrikkelijke blessure op toen hij tegen Gokhan Saki zijn been brak. Dat was waarschijnlijk de laatste keer dat we Spong een kickboks gevecht hebben zien vechten.

Spong heeft inmiddels twee professionele bokswedstrijden gevochten die hij beide op knockout gewonnen heeft

AkhmatFight Show vindt plaats op zaterdag 5 mei en is live te zien via Match TV

mooi meet moment voor spong om te kijken hoever zijn boksen is ..
de jongen tegen wie hij moet is geen pannekoek

T15Boxing
20-02-2016, 18:36
Is al eens gedaan door Klitchsko

Leugen(net als het islaam) Klitschko was simultaan een kickboxer en amateur bokser. Een amateur circuit geeft je genoeg voorbereiding om je klaar te stomen voor de pro's. Dit heeft onze Spong die voor Suriname vecht en niet Nederland, niet gehad.

En e-type, ik stuur je 250 euro als Spong ooit kan winnen van een top 10 ranked(wereld) bokser.

Triangleman
20-02-2016, 19:28
Leugen(net als het islaam) Klitschko was simultaan een kickboxer en amateur bokser. Een amateur circuit geeft je genoeg voorbereiding om je klaar te stomen voor de pro's. Dit heeft onze Spong die voor Suriname vecht en niet Nederland, niet gehad.

En e-type, ik stuur je 250 euro als Spong ooit kan winnen van een top 10 ranked(wereld) bokser.


Het valt me op dat je andere onderwerpen aansnijdt dan anderen op dit forum. Toch lijkt je toon op die van een discussie. Ik zie zo'n 'solo discussie' niet vaak, maar vind het wel een interessant fenomeen.

Ik vind Spong echt een baas, maar ben bang dat we hem nooit meer in absolute top off the line krakers gaan zien in welke sport dan ook. Echt jammer, want zoals eerder gezegd, hij is een parel in onze vechtsport.

Ton
06-03-2016, 01:52
http://youtu.be/E187rf_JJB0

Akmat...

123trisweat
06-03-2016, 11:33
jeezz, Spong weet toch wie dat ........ach laat ook maar.

Tony Galento
06-03-2016, 19:47
http://youtu.be/E187rf_JJB0

Akmat...


Alles is te koop blijkbaar. Frank Mir bakte ze nog bruiner.

king
06-03-2016, 22:11
De schoorsteen in huize spong moet wel blijven roken...

Bromios
06-03-2016, 22:38
Hij moet partijen draaien om zijn rating op te schroeven maar dit is wel heel erg.

ChingChong
06-03-2016, 23:00
Tegenstander was 12-0, moet toch iets zeggen? Spong is wel dik geworden...

appelsap
07-03-2016, 00:06
Tegenstander was 12-0, moet toch iets zeggen? Spong is wel dik geworden...

Volgens mij kwamen de meesta van die partijen voordat hij er 8 jaar uit was.......op welk gewicht was dit?

RedDawn
07-03-2016, 12:00
Tegenstander was 12-0, moet toch iets zeggen? Spong is wel dik geworden...

Tegen tegenstanders met een losing record.. zegt dus niks.

fww
07-03-2016, 12:18
hey t15 ik ben zelf geen moslim of islamiet of hoe je het noemt en maakt eigenlijk ook niet uit maar zijn onderwerpen die niet aangehaald hoeven te worden en al helemaal niet dat het leugens zijn ben jij wel helemaal lekker eigenlijk?

zie jou echt met de dag gekker worden en idd zoals iemand hier al aangaf helemaal als het om spong gaat...gast wtf man word je niet moe van jezelf?

e-type
07-03-2016, 13:28
Tegenstander was 12-0, moet toch iets zeggen? Spong is wel dik geworden...

'K vond 'm niet echt overtuigend boksen. Ik geloof dat ie Spong 5x geraakt heeft ofzo. En dan na zo'n tik maar opgeven. Slappe hap.

pronk
07-03-2016, 15:02
Tot nu toe hebben nog geen echte test gezien voor Spong , dus blijft het moeilijk om hem te in te schatten.

Beast mode
07-03-2016, 17:11
Leugen(net als het islaam) Klitschko was simultaan een kickboxer en amateur bokser. Een amateur circuit geeft je genoeg voorbereiding om je klaar te stomen voor de pro's. Dit heeft onze Spong die voor Suriname vecht en niet Nederland, niet gehad.

En e-type, ik stuur je 250 euro als Spong ooit kan winnen van een top 10 ranked(wereld) bokser.

Wat heeft Islam hiermee nou te maken idioot? Spong heeft meer bereikt wat jij ooit zal durven dromen en als commentator bak je er ook niets van stukje hopeloos geval

LightHeavyWeight
07-03-2016, 17:46
Wat heeft Islam hiermee nou te maken idioot? Spong heeft meer bereikt wat jij ooit zal durven dromen en als commentator bak je er ook niets van stukje hopeloos geval

Ik vind, met alle respect, opmerking van ''jij hebt zelf niets bereikt'' zwak als argument. Die jongen is knettergek hoor, daar gaat het niet om maar dit schiet ook niet op.

Bromios
07-03-2016, 19:15
Goed , poging tot on topic dan maar

In het persbericht werd gesproken over Shalva Jomardashvili en in het echie stond hij tegen Gogishvili.
Is dat gebruikelijke in de lage regionen van de bokselarij ? Dat er iemand anders komt als dat je besteld hebt ?

Beast mode
08-03-2016, 15:56
Ik vind, met alle respect, opmerking van ''jij hebt zelf niets bereikt'' zwak als argument. Die jongen is knettergek hoor, daar gaat het niet om maar dit schiet ook niet op.

Bedoel je nu als je knettergek bent, je het gemaakt hebt in je leven want ik snap je argument niet?
The war on terror (olie dus) heeft in een rustige week meer burgers het leven gekost dan IS, Al Qaeda in tien jaar tijd tesamen

Briant
08-03-2016, 21:49
Het gaat over spong en zijn toekomst. Neem deze discussie ergens anders heen.

e-type
08-03-2016, 22:25
Bedoel je nu als je knettergek bent, je het gemaakt hebt in je leven want ik snap je argument niet?
The war on terror (olie dus) heeft in een rustige week meer burgers het leven gekost dan IS, Al Qaeda in tien jaar tijd tesamen


https://49.media.tumblr.com/15c90a8aa29635450a31a2ad2ab07458/tumblr_n5qec0U41F1t3ml1po1_250.gif

viTRTor
08-03-2016, 22:37
Kunnen we sowieso alle figuren die een vechtsport topic veranderen in een religieus/conflict topic een ban geven van 6 jaar? Die gasten verpesten elk topic met hun gefrustreerde gezeik.

Tony Galento
09-03-2016, 00:12
Bedoel je nu als je knettergek bent, je het gemaakt hebt in je leven want ik snap je argument niet?
The war on terror (olie dus) heeft in een rustige week meer burgers het leven gekost dan IS, Al Qaeda in tien jaar tijd tesamen

De joden en de cia zitten erachter!

(zet aluhoedje recht)

#teamBADGUY
09-03-2016, 03:31
'K vond 'm niet echt overtuigend boksen. Ik geloof dat ie Spong 5x geraakt heeft ofzo. En dan na zo'n tik maar opgeven. Slappe hap.

Ben Ik de enige die het opviel dat spongs tegenstander iets in Zijn broek heeft gedaan na de Ko ( check achterkant broek)

ps onderschat die stoot Niet ! Lijkt op die tegen kaoklai

e-type
09-03-2016, 08:34
Ben Ik de enige die het opviel dat spongs tegenstander iets in Zijn broek heeft gedaan na de Ko ( check achterkant broek)

ps onderschat die stoot Niet ! Lijkt op die tegen kaoklai

Absoluut niet! Zo'n stoot kan verraderlijk zijn, ben ik met je eens. Maar ik vond dat ie er nog té vers uitzag om op te geven. Hij leek niet groggy of iets. Liep gewoon lekker rond en zei 'kap er maar mee'.
Maar je hebt gelijk hoor, ik sta niet in zijn schoenen.
Dat van die broek heb ik gemist. Ga ik nog even terugkijken

Beast mode
09-03-2016, 13:18
https://49.media.tumblr.com/15c90a8aa29635450a31a2ad2ab07458/tumblr_n5qec0U41F1t3ml1po1_250.gif

https://media.giphy.com/media/cn8moZYpeK4Sc/giphy.gif

#teamBADGUY
10-03-2016, 03:37
Absoluut niet! Zo'n stoot kan verraderlijk zijn, ben ik met je eens. Maar ik vond dat ie er nog té vers uitzag om op te geven. Hij leek niet groggy of iets. Liep gewoon lekker rond en zei 'kap er maar mee'.
Maar je hebt gelijk hoor, ik sta niet in zijn schoenen.
Dat van die broek heb ik gemist. Ga ik nog even terugkijken

Opgave dmv natte broek 😂

Bromios
08-08-2016, 12:08
Spong ook weer een partij gedraaid

https://www.facebook.com/tyrone.spong.56?fref=ts

Lionheart
08-08-2016, 12:25
Spong ook weer een partij gedraaid

https://www.facebook.com/tyrone.spong.56?fref=ts

Thx man! Top!

M3
08-08-2016, 12:42
mooie overwinning, goed dat ze hem langzaam brengen, wat was de ranking van zijn tegenstander?

pronk
08-08-2016, 13:03
zijn ranking 360 met een record :lol:

W

L

D


4

3

4

Bromios
08-08-2016, 13:17
4 x een draw ? Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar ?

#teamBADGUY
09-08-2016, 00:47
4 x een draw ? Hoe krijg je dat dan weer voor elkaar ?

4x vechten tegen tegenstanders die niks kunnen en doen en zelf ook niks kunnenen doen😭