PDA

View Full Version : Anderson Silva test ook positief voor de fightday test.



Nibbit88
18-02-2015, 00:05
Anderson Silva zijn tweede test uitslagen zijn binnen, en ook hier test hij positief voor drostanolone.
Dat wordt een hele pittige persconferentie morgen!

http://s21.postimg.org/uv8r46jub/Ana_Hissa_2015_feb_17.jpg (http://postimg.org/image/uv8r46jub/)


http://s21.postimg.org/amgs4pv5f/jeremybotter_2015_feb_17.jpg (http://postimg.org/image/amgs4pv5f/)

BIG Lebowski
18-02-2015, 00:43
Wat denken doping gebruikers in zijn algemeenheid nou eigenlijk? Ik slik/spuit en mij pakken ze toch niet. Of ik belazer mijn tegenstander gewoon want ik wil winnen. Ten koste van mijn tegenstander, zijn gezin, trainers etc. Want 'ik ben gewoon egoïstisch'-en in het eerste geval 'grenzeloos naïef'.

Hoewel ik ook over een 2e test heb gelezen die Anderson negatief test. Is hij-als de berichtgeving klopt-dan nog steeds de GOAT, althans volgens velen?

Facade
18-02-2015, 00:46
Ik denk eerder dat iedereen denkt dat iedereen gebruikt en dat daarom iedereen gebruikt. Snapst?

BIG Lebowski
18-02-2015, 00:53
Zijn ze dan écht allemaal zo naïef dat ze het bestaan van doping tests negeren? Geloof er helemaal niets van!

Nosferatu187
18-02-2015, 01:10
Wat denken doping gebruikers in zijn algemeenheid nou eigenlijk? Ik slik/spuit en mij pakken ze toch niet. Of ik belazer mijn tegenstander gewoon want ik wil winnen. Ten koste van mijn tegenstander, zijn gezin, trainers etc. Want 'ik ben gewoon egoïstisch'-en in het eerste geval 'grenzeloos naïef'.

Hoewel ik ook over een 2e test heb gelezen die Anderson negatief test. Is hij-als de berichtgeving klopt-dan nog steeds de GOAT, althans volgens velen?

iedereen gebruikt hoor alleen dat word zo gecycled dat ze dan schoon pissen tegen de tijd dat ze worden getest.

Nosferatu187
18-02-2015, 01:11
cyborg maakte die fout ook de laatste keer met haar winstrol .

jantje11
18-02-2015, 01:35
Anderson had na die blessure gewoon moeten stoppen.
Met als reden dat de nieuwe generatie ( oa weidman ) er aan komt en hij lang genoeg aan de top heeft gestaan.

Alles wat er nu gebeurt wordt alleen maar een smet op zijn carriere.

donalexandro
18-02-2015, 09:02
Heel jammer dit...

Kemal
18-02-2015, 13:17
zooitje

e-type
18-02-2015, 14:46
iedereen gebruikt hoor alleen dat word zo gecycled dat ze dan schoon pissen tegen de tijd dat ze worden getest.

Da's inderdaad het mooie van die onaangekondigde tests. Daar is niet tegenop te cyclen.
Lijkt me wel verrot als we toestanden gaan krijgen zoals in het wielrennen, waar ze elk weekendje weg moet melden bij de dopingautoriteit, omdat ze de rennera ten allen tijden moeten kunnen vinden.

my2cents
18-02-2015, 16:26
Anderson had na die blessure gewoon moeten stoppen.
Met als reden dat de nieuwe generatie ( oa weidman ) er aan komt en hij lang genoeg aan de top heeft gestaan.

Alles wat er nu gebeurt wordt alleen maar een smet op zijn carriere.

Lol, jij denkt dat hij pas na die blessure ineens in zijn nadagen is begonnen:lol:

ijsbier
18-02-2015, 19:32
iedereen gebruikt hoor alleen dat word zo gecycled dat ze dan schoon pissen tegen de tijd dat ze worden getest.

dat hoor ik eigenlijk vooral mensen zeggen die hun eigen gebruik proberen te legitimeren.

er zijn zat vechters die niet gebruiken.

BIG Lebowski
18-02-2015, 19:50
er zijn zat vechters die niet gebruiken.

Inderdaad, kom op zeg!

Ulis-E
18-02-2015, 20:00
Hieronder een hele goede uitleg van wat gebeurt kan zijn. kwestie van verkeerde chemicalieen... his P.E.D. doctor fucked up the timing...

https://www.youtube.com/watch?v=e3QuOwqSSiM

Nosferatu187
18-02-2015, 20:01
dat hoor ik eigenlijk vooral mensen zeggen die hun eigen gebruik proberen te legitimeren.

er zijn zat vechters die niet gebruiken.


ja en dat weet jij natuurlijk omdat ze dat allemaal zelf eerlijk aangeven.

TheSkindo
18-02-2015, 20:05
dat hoor ik eigenlijk vooral mensen zeggen die hun eigen gebruik proberen te legitimeren.

er zijn zat vechters die niet gebruiken.

Errmm ik denk eigenlijk dat het aantal vechters wat NIET gebruikt erg klein is...

Biiyen
18-02-2015, 22:31
Whatever, überhaupt terugkomen van zo'n blessure is waanzinnig knap. Ik heb niets anders dan respect voor Anderson, hij hoefde helemaal niets. Hij had gewoon de boel de boel kunnen laten, met pensioen gaan of weet ik veel wat. Maar hij knokt terug, gaat aan de slag met zichzelf en stapt in de kooi met Nick Diaz. In mijn boek ben je dan een held.

Lionheart
18-02-2015, 23:45
Whatever, überhaupt terugkomen van zo'n blessure is waanzinnig knap. Ik heb niets anders dan respect voor Anderson, hij hoefde helemaal niets. Hij had gewoon de boel de boel kunnen laten, met pensioen gaan of weet ik veel wat. Maar hij knokt terug, gaat aan de slag met zichzelf en stapt in de kooi met Nick Diaz. In mijn boek ben je dan een held.

X2

my2cents
19-02-2015, 01:23
dat hoor ik eigenlijk vooral mensen zeggen die hun eigen gebruik proberen te legitimeren.

er zijn zat vechters die niet gebruiken.

En dat heb jij van .................................................. ..........horen zeggen???:twak::whistling:

T15Boxing
19-02-2015, 02:54
Iedereen gebruikt, zelfs moody.

Nosferatu187
19-02-2015, 03:26
Iedereen gebruikt, zelfs moody.

maar alistair had toch altijd een t shirt waarop stond drug free.