PDA

View Full Version : Mike's gym "One More" verslag



Fasada
22-02-2015, 20:24
Ik ben ongeveer een uurtje thuis van een uitverkochte Mike´s gym gala op de sportschool. Het is lang geleden dat ik genoten heb van een ouderwets potje beuken. Jongelingen die er voor gaan en vooral sportiviteit, echt leuk om te zien. Het was knus, gezellig en heb echt hele leuke partijen gezien...

Wat mij als eerst opviel t.o.v. de andere evenementen is dat het lekker gewoon op de zondagmiddag is van 13.00 tot 17.00. Zo als het naar mijn mening ook hoort, ik had echt het gevoel dat ik op een sportevenement was. Geen alcohol of VIP tafels gewoon stoelen en er om heen kon je gewoon lekker staan en als je dorst had kon je wat fris halen en als je honger had waren er wat broodjes met de bekende hema worst of lekker simpel een broodje ei of kaas.

De sfeer was goed en de vechters gingen er voor. Wat ook zeer prettig werkte was dat er geen lange opkomsten of pauzes waren, gewoon lekker in een rap tempo alle wedstrijden door werken. Er waren iets van 25 partijen en het evenement was rond 17.00 afgelopen dus dat zegt genoeg. Oh ook leuk om te vermelden Vinny Shoreman deed live verslag over de microfoon dus hij gaf commentaar tijdens de partij, ook iets wat voor mij nieuw was. Erg leuk gedaan!

Helaas weet ik de namen niet goed maar ik zal een paar partijen noemen die mij zijn bij gebleven.

Braziliaan Rodrigo was wel bijzonder, hij won op KO en kon zijn vreugde niet in bedwang houden en was door het dollen heen en kregen zelfs een salto van hem te zien. De KO van de avond was denk ik toch wel voor Levi die met een monsterlijke knie Sonny (volgens mij) naar de grond wist te krijgen. Daarnaast was ook de KO van ´Shaggy´ ook een plaatje, een perfect geplaatste hoge trap. Massaro, het jonge talent van Mike wist er ook een leuke partij van te maken en won overtuigend op punten. Gokhan Cedik won ook door een prachtige KO van zijn Duitse tegenstander. Verder was er nog Chico van Mike´s gym die er ook een spektakel van wist te maken.

De partij van de avond ging wat mij betreft tussen een Marokkaanse jongen van Mike´s gym en als ik het mij niet vergis een Hollands jongen van Manhoef gym. Helaas ben ik hun naam kwijt (als iemand die weet kan je die posten' maar dat was echt een heen en weer van stoten en doorzettingsvermogen. Mooi om te zien. Datzelfde geldt ook voor Fabio Kathusing tegen Timo uit Duitsland, ook dit was een leuke pot met veel heen en weer actie die gewonnen werd door Fabio.

De laatste pot was een demonstratie wedstrijd tussen Murthel Groenhart en Jaimy de Vries. Hoewel het misschien afgesproken werk was, was het toch leuk om Murthel te zien tegen zwaargewicht Jaimy en beide heren maakte er een leuke afsluiter van.

Wheelie
23-02-2015, 17:07
Ik begreep dat er ook opnames gemaakt zijn, komen die online ?

Fasada
23-02-2015, 23:29
Artikel

http://www.mikesgym.nl/news/103/30/Mike-s-gym-One-More-big-success.html

Foto's

http://www.mikesgym.nl/gallery/Mikes-gym-One-More/18.html