PDA

View Full Version : De UFC Zwaargewicht divisie



Wheelie
23-02-2015, 19:55
In Juni vechten Cain Valesquez en Werdum tegen elkaar, stel Valesquez wint tegen wie moet hij dan vechten ?

Hunt of Browne ? Ga bijna hopen dat een Brock Lesnar in vorm terugkomt ;)

Zag dat hij in zijn laatste vier partijen twee keer tegen Dos Santos en twee keer tegen Bigfoot heeft gevochten

Heavyweight
Champion : Cain Velasquez
1 Fabricio Werdum (Interim Champion)
2 Junior Dos Santos
3 Travis Browne
4 Stipe Miocic
5 Mark Hunt
6 Josh Barnett
7 Andrei Arlovski
8 Antonio Silva
9 Roy Nelson
10 Ben Rothwell
11 Alistair Overeem
12 Matt Mitrione
13 Frank Mir
14 Gabriel Gonzaga
15 Stefan Struve

The Company
23-02-2015, 20:11
Winnaar van Arlovski vs Browne denk ik.

S.B.
23-02-2015, 20:29
Denk niet Browne, te weinig marketing value. Arlovski hetzelfde verhaal.
Om heel eerlijk te zijn denk ik dat Overeem hem krijgt als Browne verliest. Om even de top 10 na te lopen:
JDS: alleen tegen Werdum, maar ligt er voorlopig nog uit.
Rothwell, Barnett lijken verdwenen? Hunt en Miocic zijn al gematcht en komen beide van een loss.

cornelus
23-02-2015, 21:36
Effe denken hoor.. Cain Velasquezzz.... wie was dat ook alweer?>?>?

LightHeavyWeight
23-02-2015, 22:37
Als Cain wint duurt het weer minimaal een jaar. Maar het zal Browne wel worden toch, voor de Amerikanen wel een echte peoples-fighter met mooie uitspraken en superveel charisma, na Alistair sowieso mijn favoriet.
Eigenlijk zou deze divisie zonder Cain veel spannender zijn want iedereen kan iedereen neer meppen.

S.B.
23-02-2015, 22:48
Ja helaas is dat waar. Ik zie Werdum ook eigenlijk geen kans maken tegen Cain.

lopez86
23-02-2015, 23:25
Ik hoop Browne maar alleen omdat hij nog niet aan de beurt geweest is en we dus iets nieuws te zien krijgen.
Maar verder ligt de hele divisie op z'n gat, en met Cain aan t roer blijft dat nog jaren zo.

Down under
23-02-2015, 23:29
Toch blijf ik me elke keer verbazen over Werdum. De man laat elke x zien dat hij voor vrijwel niemand onder hoeft te doen. Roid / Ubereem was ook niet overtuigend, Werdum zocht toen doodleuk brutaal de aanval (!) Cain is een beest, mr ben best benieuwd. (Iedereen of course ;)

my2cents
24-02-2015, 10:48
Toch blijf ik me elke keer verbazen over Werdum. De man laat elke x zien dat hij voor vrijwel niemand onder hoeft te doen. Roid / Ubereem was ook niet overtuigend, Werdum zocht toen doodleuk brutaal de aanval (!) Cain is een beest, mr ben best benieuwd. (Iedereen of course ;)

Ik vond hem er in het begin tegen Hunt toch niet zo goed uit zien...

LightHeavyWeight
24-02-2015, 12:37
Ik vind Werdum een toffe vechter maar zijn overwinning op Browne geeft een ietwat vertekend beeld. Er was iets met Browne (gebroken rib meen ik) waardoor Werdum hem extra easy kon domineren. Daarmee is niet gezegd dat Werdum hem sowieso niet gepakt zou hebben want dat is koffiedik kijken net zoals alles eigenlijk altijd maar koffiedik kijken is.

e-type
24-02-2015, 14:23
Ik vind Werdum een toffe vechter maar zijn overwinning op Browne geeft een ietwat vertekend beeld. Er was iets met Browne (gebroken rib meen ik) waardoor Werdum hem extra easy kon domineren. Daarmee is niet gezegd dat Werdum hem sowieso niet gepakt zou hebben want dat is koffiedik kijken net zoals alles eigenlijk altijd maar koffiedik kijken is.

Die rib en hand werden wel door Werdum veroorzaakt. Dus alle reps naar Werdum in die wedstrijd.