PDA

View Full Version : UFC Veteran Josh Neer Destroys An Online Sh*t Talker!



new_world_order
25-02-2015, 16:05
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshhRY6a2sw0s5hEo8wX

Damn he got elbow'ed up..

ijsbier
25-02-2015, 17:19
Achterlijk, hoop dat hij een flinke straf krijgt; begrijp best dat sommige mensen op internet het bloed onder je je nagels vandaan kunnen halen, maar dat geeft je geen excuus om iemand die waarschijnlijk niet helemaal mentaal in orde is zo te mishandelen.

tarantula
25-02-2015, 18:06
Ik heb de artikel erbij gelezen trouwens je weet nooit wat er vooraf gebeurt is, volgens hun versie bleef die kerel hem lastig vallen zelfs in de gym. die hoofdtrap was onnodig.

Sadix
25-02-2015, 18:07
maar wat hadden jullie gedaan dan?

iemand komt naar jou gym om jou te slopen? Ik weet niet of ik het zelfde had gedaan maar online bully's zijn voor mij bijna het zelfde als offline bully's.

T15Boxing
25-02-2015, 18:16
maar wat hadden jullie gedaan dan?


Stoppen als je merkt dat je hebt gewonnen en die gast niets meer kan. Niet doorgaan en dan nog natrappen. Die Neer mag de bak in wat mij betreft.

Briant
25-02-2015, 18:33
Je kan ook iemand op zijn nummer zetten zonder dit geweld. Je kan iemand permanent beschadigen, en dat is het volgens mij niet waard. Controleer hem en trek zijn broek uit tijdens het rollen of zo, heb je hetzelfde effect maar dan zonder risico.

T15Boxing
25-02-2015, 18:37
Of weiger een gevecht en vertel hem om op te donderen. Als hij dan toch wat doet kun je zelfverdediging citeren.

ijsbier
25-02-2015, 19:29
die hoofdtrap was onnodig.

+de laatste 4 ellebogen&tig stoten; maargoed je hebt gelijk, ik weet niet wat er precies gebeurd
is, maar ik hoop dat het meer dan wat getroll op het internet was.

Wheelie
25-02-2015, 20:37
Patrick Martin, the man on the wrong end of a beating by UFC vet Josh Neer in a widely seen video, spoke to an MMA Fighting FanPoster and claims what we've seen doesn't tell the whole story of the fight.

He's been held down and elbowed repeatedly, then kicked in the face by a professional mixed martial artist who then posted the video and called him a "bully." Then he was kicked out of the gym where he hoped to begin seriously training for his own cage fighting debut. Now Patrick Martin tells his side of the story.

MMA Fan Poster Emmery Myers got ahold of Martin and here's some of what the man has to say for himself.
After claiming that a "fat lip" is the extent of his injuries, Martin told his side of the fight.

"My side is that we had a 3 minute sparring round that he couldn't score or take me down! He threw wild punches I dodged and counter and with my 16oz gloves I did all the punching also mixed a couple kicks in! Everything you see is after the round bell sounded as I turned away from him picking up my mouth piece I dropped after the round!" Martin said.As to how he came to be fighting a professional mixed martial artist in a gym, Martin disputes Neer's account and claims, "He's adding all this talk, that I talk shit about MMA fighters when I talked shit to him after disrespecting me a bout a wrestling drill I was tired in! So I left it alone till I saw him out and I bought him a couple beers and then he walked of talking shit to his buddy about me! So I blew up on him on Facebook demanding a full contact spar! I said I'll bring 16oz. So the beef is with him and a couple other of his gyms fighter who was talking shit on my page!

"I'm not scared of fucking Josh Neer! Nor any man! He don't wanna show the full video so I'll let him think he won! I seen his game plan fighting me and that's not gonna work!"
Martin claims he has a combat sports background of his own, including high school wrestling and a "state championship" boxing bout as well as an amateur MMA bout "8 years ago."

Martin claims he's making his professional MMA debut in June against Terrance Reasby for MCC. But he won't be training at the gym where he fought Neer because "the owner or whatever kicked me out after the 13 second video you saw!"
As for the rest of the fight not shown on the video, Martin claims it would tell a very different story."The video shows the whole round we sparred! Me hitting him, him throwing wild, me dodging and countering, him trying twice to take me down which where failed attempts, me after the round was over walking away bending over to pick up my mouth piece, him shooting and mounting!

"I remember me scoring and him not the whole round! If I fought Neer I would take him to decision because he can't score nor choke me out or take me down when I'm in my guard! And throwing those wild ass haymakers will definitely not hit me! But we will have on the same oz gloves could get interesting. And I'm not taking anything away from the guy and his career he earned it all! I'm just letting him know I'm not anything he's portraying me as. Too bad we got off to the bad start cause I don't think he's a bad guy! But it is just what it is. Life will go on."

Leventdepevent
25-02-2015, 23:00
wat er ook aan vooraf gegaan is ik vind dit wel te ver gaan, vooral die trap tegen zn harses

Minotauro
25-02-2015, 23:01
De video is ook wel heel raar ingekort. Ineens liggen ze op de grond en geeft Neer hem 10 klappen/ellebogen om vervolgens nog een trap na te geven. Wat een schande, wat ook het verhaal hier achter is. Wat een laffe actie dit!

my2cents
25-02-2015, 23:02
Of weiger een gevecht en vertel hem om op te donderen. Als hij dan toch wat doet kun je zelfverdediging citeren.

Dit uiteraard. Wat een debiel.. En het dan zelf ook nog posten...

lopez86
25-02-2015, 23:39
Ik heb gelukkig al het Facebook materiaal bekeken van die Patrick Martin kort nadat de eerste video verscheen, en kan je vertellen dat die gast echt enorm poep lult en zich nu in een slachtofferrol plaatst, terwijl hij ongelooflijk stoer doet/deed op Facebook.
Hij is 240 pound en 6,6 feet, een zwaargewicht dus en doet dit overduidelijk om aandacht te krijgen.
Neer heeft geen enkele reden om zich hier schuldig over te voelen, waarom zou een professioneel vechter in godsnaam los gaan op een nobody?
Dan moet je het echt enorm bont maken.

http://www.unilad.co.uk/wp-content/uploads/2015/02/2015-02-24_1038.png

Biiyen
26-02-2015, 12:19
maar wat hadden jullie gedaan dan?

iemand komt naar jou gym om jou te slopen? Ik weet niet of ik het zelfde had gedaan maar online bully's zijn voor mij bijna het zelfde als offline bully's.

Ik sluit mij hierbij aan. Als je op het internet iemand loopt te zieken en je gaat daarna op eigen initiatief die persoon in zijn echte leven opzoeken dan moet je niet gaan huilen als je op je plaats wordt gezet. Helaas pindakaas, volgende geen praatjes meer en gewoon je gemak houden.

my2cents
26-02-2015, 16:29
Ik sluit mij hierbij aan. Als je op het internet iemand loopt te zieken en je gaat daarna op eigen initiatief die persoon in zijn echte leven opzoeken dan moet je niet gaan huilen als je op je plaats wordt gezet. Helaas pindakaas, volgende geen praatjes meer en gewoon je gemak houden.

Als je het verschil niet ziet tussen iemand op zijn plaats zetten en hem mogelijk blijvend letsel toedienen, tja....

Minotauro
26-02-2015, 18:15
Precies my2cents. Besef me nu dat kopschoppers dus zelf op MF zitten, met al die excuses hier die het zogenaamd goed moeten praten. En wat Neer zegt is sowieso waar natuurlijk! Want hij is bekend. Het filmpje is gewoon ingekort, dat zien jullie toch? Neer ontkent ook nergens hem onverwachts na de bel te hebben aangevallen. Maar oke, we praten hier onnodig doormeppen en elbowen en natrappen dus goed? MF wordt steeds meer pauper

Turboknecht
26-02-2015, 18:23
Dat was toch al duidelijk. Zat mensen hier die geweld van bekende kickboksers buiten de ring ook oké vonden.

Sato
26-02-2015, 19:02
Precies my2cents. Besef me nu dat kopschoppers dus zelf op MF zitten, met al die excuses hier die het zogenaamd goed moeten praten. En wat Neer zegt is sowieso waar natuurlijk! Want hij is bekend. Het filmpje is gewoon ingekort, dat zien jullie toch? Neer ontkent ook nergens hem onverwachts na de bel te hebben aangevallen. Maar oke, we praten hier onnodig doormeppen en elbowen en natrappen dus goed? MF wordt steeds meer pauper

2x en maar klagen dat vechtsport in een kwaad daglicht wordt gesteld. Sommige acties zijn niet goed te praten. Een van de eerste lessen die volgens mij iedereen leert, genoeg is genoeg en bepaalde grenzen ga je niet over. Ik zou me kapot schamen als ik onnodig doorging, zelfs in the heat of the moment en kan ik mijn lidmaatschap bij mijn gym op mijn buik schrijven. Regels zijn daar GELUKKIG in mijn gym heel erg duidelijk over!

Sadix
27-02-2015, 00:19
2x en maar klagen dat vechtsport in een kwaad daglicht wordt gesteld. Sommige acties zijn niet goed te praten. Een van de eerste lessen die volgens mij iedereen leert, genoeg is genoeg en bepaalde grenzen ga je niet over. Ik zou me kapot schamen als ik onnodig doorging, zelfs in the heat of the moment en kan ik mijn lidmaatschap bij mijn gym op mijn buik schrijven. Regels zijn daar GELUKKIG in mijn gym heel erg duidelijk over!

Daar ben ik het ook mee eens. Ik ken het hele verhaal niet. Ik ga af op wat neer zegt. Neer ging inderdaad veel te ver maar een goede pakslaag had die man wel verdiend vind ik.

hypergiant
27-02-2015, 01:10
Dit soort gevechten eindigen meestal niet goed. Beqiri niet zo lang geleden en ik kan me nog een filmpje herinneren van een mentale beperkte kung fu jongen die werd doodgeslagen, die beelden zijn me een tijdje bijgebleven. Iemand uitdagen kan op zich wel, maar niet iedereen is eervol als een Rickson Gracie.

Kemal
27-02-2015, 07:53
Dit gaat net iets te ver als je het mij vraagt..

Sato
27-02-2015, 10:40
Daar ben ik het ook mee eens. Ik ken het hele verhaal niet. Ik ga af op wat neer zegt. Neer ging inderdaad veel te ver maar een goede pakslaag had die man wel verdiend vind ik.

Ben ik met je eens, op enkele voorwaarden. Dat alles veilig verloopt, wat Neer doet kan in mijn ogen absoluut echt niet. Je mag van een topsporter verwachten dat hij zich fatsoenlijk gedraagt. Dit gaat alle normen te buiten. Dit is een totaal ongecontroleerde omgeving met een kerel die op top niveau presteert. Hoewel hij dan die dude dan ook een pak slaag mag verdienen (ik ken het verhaal erachter niet goed genoeg, behalve wat hier staat), mag dit niemand in mijn optiek overkomen. En volgens mij is het merendeel van MF (jij inclusief) het gelukkig hiermee eens. Misschien was je eerdere post op dit topic iets te ver, gelukkig denk jij er net zo over, respect.

Als men dit soort gedrag goedkeurt heb je mijn inziens niks in een dojo, sportschool te zoeken. Dan ga lekker aan de gewichten hangen en je uitleven op je gekke vrienden. (Laatste zin is niet gericht tot iemand maar in algemeenheid.)

my2cents
27-02-2015, 12:23
Deze man verdiende een pak slaag???

"This fool has been talking crap about MMA fighters for months" Aldus Josh Neer. Ik ken de feiten verder ook niet maar als dit het geval is en iemand zegt wat domme dingen online, dan is het toch zo makkelijk om die "fool" simpelweg te negeren. Dhr Neer is toch geen kleuter of wel? Moet hij opkomen voor de gehele MMA community??

Een skillwise totaal ongelijke tegenstander als professional finaal slopen slaat gewoon helemaal nergens op. Punt

Dacht dat zelfbeheersing ook een belangrijk onderdeel is/was van vechtsport, maar gezien de reacties hier en van Dhr Neer begin ik daar aan te twijfelen..

Lionheart
27-02-2015, 14:42
Wat iemand ook zegt, als professioneel MMA vechter moet je erboven staan en helemaal niet gaan kopschoppen!

Schijthekel aan kopschoppers! Fools!!

tarantula
27-02-2015, 15:57
Er is een filmpje op youtube te vinden waar de slachtoffer zijn versie verteld, kort samengevat zegt hij dat neer hem van achteren naar de grond haalde nadat het sparren voorbij was en dat hij neer met sparren een pak slaag kreeg.

Hij vroeg hem achteraf nog om eerlijk het hele gevecht te posten op internet maar dat hij of zijn gym weigeren.

LightHeavyWeight
27-02-2015, 16:14
Hij heeft al een aantekening achter zijn naam voor iets anders, ik hoop dat dit hem mede daardoor een goede straf zal opleveren.
Ikzelf heb een keer iemand die mij dreigde aan te vallen een tik gegeven en daarmee flinke schade aangericht. Achteraf had ik erboven moeten staan zeker omdat die gozer absoluut geen partij voor me was. Het was maar 1 tik maar ik als recreant-vechtsporter heb me daar 2 weken kut over gevoeld omdat ik mijn zelfbeheersing verloor. Moet je nagaan wat voor een loser die Josh Neer wel niet is.

ijsbier
27-02-2015, 17:33
Er is een filmpje op youtube te vinden waar de slachtoffer zijn versie verteld, kort samengevat zegt hij dat neer hem van achteren naar de grond haalde nadat het sparren voorbij was en dat hij neer met sparren een pak slaag kreeg.

Hij vroeg hem achteraf nog om eerlijk het hele gevecht te posten op internet maar dat hij of zijn gym weigeren.

Dat verhaal neem ik dan ook weer met een korreltje zout, flinke deuk in z'n ego en nu komen met smoesjes, zo ken ik er wel meer. kijk hem op de grond liggen.. heeft echt 0 skills, in geen 100 jaar dat hij eerst een hele sparring met Josh Neer heeft overleefd.

tarantula
27-02-2015, 18:19
Dat verhaal neem ik dan ook weer met een korreltje zout, flinke deuk in z'n ego en nu komen met smoesjes, zo ken ik er wel meer. kijk hem op de grond liggen.. heeft echt 0 skills, in geen 100 jaar dat hij eerst een hele sparring met Josh Neer heeft overleefd.


Ik weet het ook allemaal niet, wat gewoon schandalig was was die na trap op het hoofd vooral als mmaer weet je wat de consequenties kunnen zijn, verder zijn zulke situaties altijd onoplosbaar op deze manier, voor het zelfde geldt kan de slachtoffer het zo moeilijk verkroppen dat hij wraak gaat zoeken op een andere manier en wat heb je dan bereikt met een ''lesje leren''.

Bloeba
28-02-2015, 03:58
Lol. wat een stelletje sukkels hier die geen idee hebben van hoe de maatschappij werkt.
Waarom proberen ze altijd op mixfight.nl iets wat krom is recht te buigen ? Na trappen ? moet daar echt een discussie over worden gevoerd of dat wel of niet fout is? Guys....

" Als iemand iets doet wat je niet leuk vind of wat je niet kan hebben dan sla je hem invalide "

Lekkere vechtsporters mentaliteit ook. Beetje a'la Gerard Gordeau.

Lionheart
28-02-2015, 09:50
Lol. wat een stelletje sukkels hier die geen idee hebben van hoe de maatschappij werkt.
Waarom proberen ze altijd op mixfight.nl iets wat krom is recht te buigen ? Na trappen ? moet daar echt een discussie over worden gevoerd of dat wel of niet fout is? Guys....

" Als iemand iets doet wat je niet leuk vind of wat je niet kan hebben dan sla je hem invalide "

Lekkere vechtsporters mentaliteit ook. Beetje a'la Gerard Gordeau.

x2

pronk
28-02-2015, 15:07
Dat verhaal neem ik dan ook weer met een korreltje zout, flinke deuk in z'n ego en nu komen met smoesjes, zo ken ik er wel meer. kijk hem op de grond liggen.. heeft echt 0 skills, in geen 100 jaar dat hij eerst een hele sparring met Josh Neer heeft overleefd.

Als dat zo is waarom zetten ze niet de volledige film van het sparren op youtube maar de edit versie ;)

Minotauro
28-02-2015, 17:58
Gewoon strafrechtelijk vervolgen. Zware mishandeling dit, ondanks sommige factoren in deze situatie, hij moet zich diep schamen als professional.

ijsbier
28-02-2015, 19:02
Als dat zo is waarom zetten ze niet de volledige film van het sparren op youtube maar de edit versie ;)

Misschien zijn ze pas later begonnen met filmen, weet ik veel. Dat hij vraagt om het hele gevecht op youtube te zetten klinkt mij ook niet erg logisch als je zo zwaar mishandelt bent...

BIG Lebowski
28-02-2015, 19:51
Verhaal erachter is niet interessant. Dit soort gedrag is onder geen beding acceptabel.

Bloeba
28-02-2015, 20:26
Verhaal erachter is niet interessant. Dit soort gedrag is onder geen beding acceptabel.

X2. En willen we ooit het imago van algemeen vechtsport veranderen moeten we vooral niet te lang blijven discussiëren of natrappen wel goed of niet goed is.

( Uitzonderingen voor verkrachters,pedofielen, en andere machtsmisbruikers daargelaten. )

e-type
28-02-2015, 21:32
Owja. Dus onder jouw voorwaarden mag het wel...beetje hypocriet, vind je niet?

blackadder
28-02-2015, 21:43
Is er nou echt niemand die vindt dat hijzelf moet weten wat ie in zn vrije tijd doet en er alleen om geeft hem te zien knallen in de kooi?

Turboknecht
28-02-2015, 21:49
Nee. Hoe achterlijk ben je?

BIG Lebowski
28-02-2015, 22:09
X2

S.B.
28-02-2015, 22:15
3x

pronk
28-02-2015, 23:27
Misschien zijn ze pas later begonnen met filmen, weet ik veel. Dat hij vraagt om het hele gevecht op youtube te zetten klinkt mij ook niet erg logisch als je zo zwaar mishandelt bent...

Klopt dat kan je niet weten , dus ook niet aan nemen dat zijn verhaal niet klopt.