PDA

View Full Version : [HL] Ramon Dekkers & Bas Rutten



Johan Van den Boot
27-02-2015, 08:39
Vandaag 2 jaar geleden overleed Ramon Dekkers. Ter herinnering heb ik een compilatie gemaakt van 2 legendes die beiden bekend staan als de beste Nederlanders ooit in de vechtsport.

http://youtu.be/0jMh4jrYrPo

Sato
27-02-2015, 09:52
Dank Johan,
soms achteraf kom je er pas achter hoe goed sommige Nederlanders daadwerkelijk waren.
Ik was te jong om de hoogtij dagen van Ramon Dekkers mee te maken, maar achteraf kan ik pas zien hoe goed hij eigenlijk was en ik vraag me af of ik écht weet hoe goed hij nu echt was.
Het is goed om te zien dat Nederlanders zich op een sportief vlak zou enorm profileren. Iconen zoals Ramon Dekkers, Bas Rutten en niet te vergeten Lucia de Rijker waren en zijn een voorbeeld voor deze sport. Het is jammer dat Ramon niet meer onder ons is, ook hij was een voorbeeld voor de sport en zou evenals bovenstaande nog meer bij hebben kunnen dragen aan de (vecht)sport in Nederland.

elpappi
27-02-2015, 11:46
Dank Johan,
soms achteraf kom je er pas achter hoe goed sommige Nederlanders daadwerkelijk waren.
Ik was te jong om de hoogtij dagen van Ramon Dekkers mee te maken, maar achteraf kan ik pas zien hoe goed hij eigenlijk was en ik vraag me af of ik écht weet hoe goed hij nu echt was.
Het is goed om te zien dat Nederlanders zich op een sportief vlak zou enorm profileren. Iconen zoals Ramon Dekkers, Bas Rutten en niet te vergeten Lucia de Rijker waren en zijn een voorbeeld voor deze sport. Het is jammer dat Ramon niet meer onder ons is, ook hij was een voorbeeld voor de sport en zou evenals bovenstaande nog meer bij hebben kunnen dragen aan de (vecht)sport in Nederland.

Vergeet Rob Kaman niet.

Marchant
27-02-2015, 15:05
Sowieso toppers, en deze zijn het bekendst denk ik maar we hebben er echt heel veel toppers gehad

Ernesto Hoost
Rick vd vathorst
Remco Pardoel
Rayen Simson
Ivan Hippolyte

Maar erg mooie compilatie , mooi om te zien...

dietrik
27-02-2015, 20:04
goeie highlight. bas rutten heeft hem ook al op z'n eigen facebook geplaatst zag ik.

Kemal
28-02-2015, 07:58
Bedankt Johan! reps

BIG Lebowski
28-02-2015, 19:06
Mooi Werk Johan, erg bedankt!

BIG Lebowski
28-02-2015, 19:09
Nederland scoort erg hoog scoort als je de iconen van alle vechtsportlanden op een rijtje zet. Zeg de top 5 vechters, een van elke martial art. Kan een leuk topic zijn.....