PDA

View Full Version : Mousasi vs Philippou



steftheboxer
03-03-2015, 10:29
http://www.mmafighting.com/2015/3/2/8137927/gegard-mousasi-vs-costas-philippou-neil-magny-vs-hyun-kyu-lim-added

Vind dit een beste stap terug voor Mousasi? Van Machida, Munoz, Souza en Henderson naar Philippou (1-2 in zijn laatste 3 partijen).

Had wel een betere tegenstander verwacht welke hem zou oplijnen voor een title shot.....

Breugem
03-03-2015, 11:05
Had 'm liever tegen Hall gezien bv..!

ijsbier
03-03-2015, 11:29
ach het geeft hem de tijd om aan wat dingen te werken

Fasada
03-03-2015, 11:33
Ja had Mousasi ook graag tegen iemand anders gezien, ik had gehoopt Tim Kennedy of Michael Bisping ofzo...
Hij staat nu 7e en alle vechters die boven hem staan hebben een partij staan... Bisping staat al tegen CB Dollway en dan blijft er eigenlijk over Kennedy, Leites en Philippou... Ja dan is het jammer dat het niet Kennedy is geworden.

Aan de andere kant Mousasi moet gewoon zoveel mogelijk knokken en ook deze gozer slopen en dan komen de interessante partijen vast wel. Het is dus goed dat hij dus gewoon snel weer kan knokken. Hall was ook leuk maar volgens mij was hij geblesseerd toch? Overigens won Philippou van Hall dus deze gast moet Mousasi echt niet gaan onderschatten...

Bert Kops
03-03-2015, 12:24
Deze winnen en dan de volgende tegen Bisping...!

Bromios
03-03-2015, 12:46
In beeld blijven is belangrijk maar onderschatting is een risico. verlies je deze ben je gelijk uit beeld.
Bisping lijkt me ook een top pot maar die vecht ook niet vaak dus we zijn zo weer een half jaar verder.

cornelus
03-03-2015, 14:01
Overigens won Philippou van Hall dus deze gast moet Mousasi echt niet gaan onderschatten...

gast heeft dus echt wel dynamiet in zijn vuisten


http://youtu.be/p7OIv2cwDmo

LightHeavyWeight
03-03-2015, 17:19
Ja je moet niet tegen zijn vuisten aanwandelen want dan wordt het snel minder. Maar Mousasi heeft een goed gevoel voor afstand dus blijft wel uit zijn reach en gaat hem pakken op een rear naked choke.
Wel een kut match up, je kunt hier eigenlijk alleen maar tegen een zondagspoeier aanlopen en verliezen, winnen is volgens verwachting.

steftheboxer
03-03-2015, 17:56
gast heeft dus echt wel dynamiet in zijn vuisten


http://youtu.be/p7OIv2cwDmo

Ik vind dat dynamiet in zijn vuisten wel meevallen, zit naar vier minuten vechten te kijken en ik zie er maar eentje KO gaan.

Mooie linkerhoek en rechter uppercut dat wel, maar moet geen probleem zijn voor Mousasi..

Klassikl
03-03-2015, 20:01
Leuke partij. Hopelijk kan Mous een mooie winningstreak neerzetten.

BabyMonkey
03-03-2015, 21:51
Leuke partij. Hopelijk kan Mous een mooie winningstreak neerzetten.


Ik hoop het ook voor hem

cornelus
04-03-2015, 15:06
Ik vind dat dynamiet in zijn vuisten wel meevallen, zit naar vier minuten vechten te kijken en ik zie er maar eentje KO gaan.
Mooie linkerhoek en rechter uppercut dat wel, maar moet geen probleem zijn voor Mousasi..

Nou er zit ook geen pudding in ofzo. Bedoelde meer dat boksen duidelijk zijn sterke kant is en dat daar het gevaar schuilt.

Boxingfan
04-03-2015, 18:52
Ja je moet niet tegen zijn vuisten aanwandelen want dan wordt het snel minder. Maar Mousasi heeft een goed gevoel voor afstand dus blijft wel uit zijn reach en gaat hem pakken op een rear naked choke.
Wel een kut match up, je kunt hier eigenlijk alleen maar tegen een zondagspoeier aanlopen en verliezen, winnen is volgens verwachting.

Wanneer heb jij mousasi ooit ko zien gaan, laat staan ko, een kd? Die gaat echt niet verliezen door een zondag poeier.

Mousasi sloopt deze gozer hoe die m wilt, staand of op de grond.

LightHeavyWeight
04-03-2015, 18:56
Wanneer heb jij mousasi ooit ko zien gaan, laat staan ko, een kd? Die gaat echt niet verliezen door een zondag poeier.

Mousasi sloopt deze gozer hoe die m wilt, staand of op de grond.

Volgens mij kun je dat terugvinden in zin 2 van mijn post.

ijsbier
04-03-2015, 19:19
Wanneer heb jij mousasi ooit ko zien gaan, laat staan ko, een kd? Die gaat echt niet verliezen door een zondag poeier.

Mousasi sloopt deze gozer hoe die m wilt, staand of op de grond.

Nou ja, inprincipe kan natuurlijk zelfs Giel Beelen Mousasi KO slaan, als de timing en afstand ed. maar goed zijn...

123trisweat
04-03-2015, 21:43
gast heeft dus echt wel dynamiet in zijn vuisten


http://youtu.be/p7OIv2cwDmo

VID doet me denken aan Urban Dance Squad ;)

blackadder
04-03-2015, 21:54
Nou er zit ook geen pudding in ofzo. Bedoelde meer dat boksen duidelijk zijn sterke kant is en dat daar het gevaar schuilt.
Mousasi kon ook ooit eens niet onverdienstelijk boksen.

Sailor
07-03-2015, 11:43
Op zich een mooie pot, maar een gevecht tegen een wat betere tegenstander had voor zijn ranking beter geweest.
Maar ja wil je kampioen worden, moet je iedereen kunnen verslaan, ook de nummer 12.
Denk dat het wel een vermakelijk gevecht word.