PDA

View Full Version : Brute ground and pound.



tarantula
18-03-2015, 19:50
Protect yourself at all times, zulke viezerikken moet je nooit een kans geven om zoiets te flikken altijd alert zijn.
Dit is gewoon zwaar poging tot moord, een normale mens zou nadat die man neerging met zijn hoofd op het beton al flippen en denken wat heb ik nou gedaan maar deze psycho gaat gewoon genadeloos door.


https://www.youtube.com/watch?v=s2nPWuZx4a0

S.B.
18-03-2015, 19:57
Heeft weinig met vechtsport te maken vind je wel?

tarantula
18-03-2015, 20:21
Klopt hoort eigelijk thuis bij de offtopic foutje.

Minotauro
18-03-2015, 20:24
Met het volk martellen zo n figuur

Boxingfan
18-03-2015, 20:52
zwakke kin die gozer

Sato
18-03-2015, 21:52
Protect yourself at all times, zulke viezerikken moet je nooit een kans geven om zoiets te flikken altijd alert zijn.

Helaas kun je gewoon niet altijd alert zijn, gelukkig kan ik dat ook niet, dan heb je gewoon geen leven meer. Je hoopt gewoon dat je niet een zo'n situatie terecht komt. Dit is inderdaad gewoon poging tot moord, evenals die kopschoppers toen der tijd in Eindhoven. Ik word kots en kotsmisselijk van dit soort gasten. Dit soort figuren moeten gewoon keihard worden aangepakt, niks fluwelen handschoenen of verzachtende omstandigheden!


zwakke kin die gozer
Gezien postgeschiedenis en spellingniveau (uitgaande van vorige post) gelieve geen verdere aandacht geven aan dit figuur.

my2cents
18-03-2015, 22:38
Had hij hem niet misschien op het internet beledigd? Dan mag je dit natuurlijk best doen zo..

Leventdepevent
18-03-2015, 23:02
zwakke kin die gozer

:twak:

tarantula
18-03-2015, 23:06
Helaas kun je gewoon niet altijd alert zijn, gelukkig kan ik dat ook niet, dan heb je gewoon geen leven meer. Je hoopt gewoon dat je niet een zo'n situatie terecht komt. Dit is inderdaad gewoon poging tot moord, evenals die kopschoppers toen der tijd in Eindhoven. Ik word kots en kotsmisselijk van dit soort gasten. Dit soort figuren moeten gewoon keihard worden aangepakt, niks fluwelen handschoenen of verzachtende omstandigheden!


Gezien postgeschiedenis en spellingniveau (uitgaande van vorige post) gelieve geen verdere aandacht geven aan dit figuur.

Daar heb je gelijk in met alert zijn bedoelde ik meer als iemand opgefokt doet en niet komt om normaal te praten kin op je borst links of rechtsvoor staan afstand bewaren en uitkijken voor plotselingen bewegingen, deze dude gaf hem gewoon zijn kin en stond veel te dichtbij dit is ook niet het enige gevaar er zijn veel mensen die met kleine mesjes rondlopen en verstoppen die bij ruzies onder hun mouw als je op voldoende afstand staat en alert ben zie je dat meestal ook.

Maar ja gezien de scenario bar alcohol daar gebeuren gewoon de meeste trammelant.

#teamBADGUY
19-03-2015, 23:22
Daar heb je gelijk in met alert zijn bedoelde ik meer als iemand opgefokt doet en niet komt om normaal te praten kin op je borst links of rechtsvoor staan afstand bewaren en uitkijken voor plotselingen bewegingen, deze dude gaf hem gewoon zijn kin en stond veel te dichtbij dit is ook niet het enige gevaar er zijn veel mensen die met kleine mesjes rondlopen en verstoppen die bij ruzies onder hun mouw als je op voldoende afstand staat en alert ben zie je dat meestal ook.

Maar ja gezien de scenario bar alcohol daar gebeuren gewoon de meeste trammelant.

Ik weet niet. Wat de aanleiding is geweest dus trek geen conclusie , kan netzogoed een verkrachter of pleger van een zeer lage laffe daad zijn, maar kan ook onterecht zijn inderdaad .


ps die man die dit maal klappen krijgt is zelf een marokaan zag ik . Dus hoop dat ik nu niet wordt aangevalle lol

LightHeavyWeight
20-03-2015, 07:40
Ik ben niet echt een grote fan van Krav Maga maar het maakt je toch bewuster van je omgeving, half jaartje trainen verbreedt je horizon wel. Normale vechtsporters zijn gefocussed op 1 tegen 1 en dat is op straat link, iemand is bijna nooit alleen, zeker niet als het uit de hand loopt.
Ben zelf ook een keer (dronken) van achter neer gemept en ging meteen neer terwijl ik toch een redelijke klap kan wegkoppen is gebleken.
Heeft me wel even aan het denken gezet toen.

cornelus
20-03-2015, 22:25
zwakke kin die gozer

meer spinazie eten

met kouskous

(ok ok niet slaan Levent)