PDA

View Full Version : Aldo x McGregor face off



Minotauro
20-03-2015, 23:44
https://www.facebook.com/video.php?v=819703191398966

my2cents
21-03-2015, 00:13
Lijkt Aldo weinig te doen...

Anderson
21-03-2015, 00:31
Lijkt wel een coke junkie die McGregor

Suplex
21-03-2015, 09:33
Dit is een act van McGregor hij probeert in het hoofd te komen van zijn tegenstanders en veel vechters laten zich nog uit de tent lokken ook zoals brandao brimage en zeker poirier .

poirier had al verloren voor het gevecht begon door McGregor in zijn hoofd te laten.
je ziet dat de ervaren wat ouder vechters zoals siver en aldo hier minder of niet vatbaar voor zijn al ben ik bang dat hij aldo voor 11 juni ook nog gek krijgt hij gaat er in mee en reageert op McGregor dat is juist wat mcgregor wil reactie uitlokken.

McGregor wint van aldo zoals do's anjos van pettis won

The Company
21-03-2015, 12:12
Kijk echt uit naar deze pot.

cornelus
21-03-2015, 12:21
Lijkt wel een coke junkie die McGregor

Tsja ik was ook wel fan, maar vond dit ook niet zo geslaagd.
Voor de über martial artist die McGregor pretendeert te zijn gedraagt hij zich wel als een ass.
Ain't no business like showbusiness zullen we maar zeggen. Ben benieuwd!!

appelsap
21-03-2015, 14:44
McGregor wint van aldo zoals do's anjos van pettis won

Hoe bedoel je dit, want als je naar de stijlen kijkt vecht aldo zoals Dos Anjos en McGregor meer zoals Pettis. En Aldo is beter dan alle drie.....

Suplex
21-03-2015, 16:26
Hoe bedoel je dit, want als je naar de stijlen kijkt vecht aldo zoals Dos Anjos en McGregor meer zoals Pettis. En Aldo is beter dan alle drie.....

dos anjos domineerde pettis volledig tegen alle verwachting in en won zeer overtuigend ik verwacht dat McGregor dit met aldo ook doet.
de constante pressie naar voren die dos anjos gaf tegen pettis die zelfde pressie kan McGregor zijn tegenstanders ook opleggen en zal dit ook tegen aldo doen.

verschil tussen do's anjos en conor is dat do's anjos die druk geeft door veel te stoten en kort op zijn tegenstander te vechten conor geeft deze door het in en uit bewegen En te slippen en zijn "petrosyan" achtige timing .

S.B.
21-03-2015, 17:12
Die petrosyan achtige timing mislukte al tegen Siver met die low kicks die hij pakte. De druk van Conor heeft Aldo ook al wel gevoeld met Mendes en Edgar die het liefst zo dicht bij mogelijk kwamen.

hypergiant
21-03-2015, 18:04
Uh vai morrer!

Suplex
21-03-2015, 19:34
Die petrosyan achtige timing mislukte al tegen Siver met die low kicks die hij pakte. De druk van Conor heeft Aldo ook al wel gevoeld met Mendes en Edgar die het liefst zo dicht bij mogelijk kwamen.

denk toch dat de druk van mendes/Edgar anders is als mcg juist doordat edgar en mendes kort op hun tegenstander vechten en constant instappen geeft dit aldo kans om te counteren en over te nemen bij McGregor zal hij deze kans niet krijgen

en idd de "petrosyan" achtige timing mislukte 2x tegen siver maar er zijn een ontelbaar veel voorbeelden van hem te vinden waarin zijn timing perfect is en petrosyan bezit dit tot in de perfectie maar het zit er van nature in is niet aan te leren McGregor heeft dit ook.

Proximo
21-03-2015, 19:47
denk toch dat de druk van mendes/Edgar anders is als mcg juist doordat edgar en mendes kort op hun tegenstander vechten en constant instappen geeft dit aldo kans om te counteren en over te nemen bij McGregor zal hij deze kans niet krijgen

en idd de "petrosyan" achtige timing mislukte 2x tegen siver maar er zijn een ontelbaar veel voorbeelden van hem te vinden waarin zijn timing perfect is en petrosyan bezit dit tot in de perfectie maar het zit er van nature in is niet aan te leren McGregor heeft dit ook.

Mc gregor zijn grootste wapen is zijn onvoorspelbaarheid. Het lijkt mij voor Aldo beter om dit gevecht naar de grond te brengen.

S.B.
21-03-2015, 21:01
Mcgregor heeft in elke partij wel een of meer tikken gekregen. De kracht van Mcgregor zit naar mijn mening gewoon in hoe hard hij slaat. Hij kan Aldo zeker te pakken krijgen want niks is onmogelijk en zeker niet in het mma met zulke gasten, maar Aldo zou dit gezien de ervaring en de bewezen skills tegen de wereldtop (die Mcgregor niet heeft) gewoon moeten kunnen winnen.

Bromios
21-03-2015, 21:01
Mc Gregor zijn grootste vijand is dat hij in zichzelf begint te geloven.

En bij Sonnen kon ik altijd wel om zijn praatjes lachen maar McGregor begint een beetje sneu te worden.

Pr00f
21-03-2015, 21:33
Mcgregor moet je ook alleen kijken als die vecht, voor de rest boeit hij me niet :)

Djani
22-03-2015, 12:34
Mc Gregor zijn grootste vijand is dat hij in zichzelf begint te geloven.

En bij Sonnen kon ik altijd wel om zijn praatjes lachen maar McGregor begint een beetje sneu te worden.

Dat geloof in combinatie met 'work ethic' is wat vechters naar ongekende hoogtes brengt. Op mentaal vlak (visualisatie, meditatie, law of attraction) leeft hij precies hetzelfde als Jon Jones. Dat ongekende geloof in jezelf is ook iets wat Ronda Rousey heeft en vroeger Muhammad Ali en Rickson Gracie. Dat mentale aspect fascineert me enorm en ik kan ook niet stoppen met lezen erover. Dus ik denk dat je het bij het verkeerde eind hebt.

Technisch gezien is Aldo beperkt, net als Silva. Kijk maar naar zijn gevecht met Lamas. Als je niet leidt, doet hij geen kloot. Ik ben benieuwd hoe McGregor hier mee om zal zijn. Fascinerende pot wordt het.

Suplex
22-03-2015, 13:30
X2 mcg geloofd in zich zelf en is er van overtuigd dat hij aldo verslaat als topper moet je in je zelf geloven en niet aan jezelf twijfelen hij zegt wat hij vind en wat hij denkt.

Hij kraamt zeker een hoop onzin uit waar ik de humor van kan inzien al zoekt hij wel de grens op en soms daar overheen, maar dit hoort bij zijn game plan .
Maar zodra hij serieus is en praat over zijn tegenstanders en over zijn training en mindset hoor ik hem alleen maar zinnige dingen zeggen en slaat hij de spijker op zijn kop.
Je kunt mcg mss sneu gaan vinden maar tot nu toe heeft hij al zijn praatjes waargemaakt

S.B.
22-03-2015, 22:17
Ja tegen vechters buiten de top 10. Als hij Aldo ko slaat krijg je felicitaties en een knuffel, tot die tijd is Aldo de onbetwiste nummer 1.

Klassikl
22-03-2015, 22:33
Conor gaat hem pakken.

https://usatmmajunkie.files.wordpress.com/2015/03/jose-aldo-conor-mcgregor-video-2.jpg?w=295&h=231&crop=1

Anderson
22-03-2015, 22:56
De blanke Broner van het MMA zou me niks verbazen dat die op een gegeven moment als de camera op em is gericht 100$ biljetten door de wc gaat spoelen.

S.B.
22-03-2015, 23:04
Die foto is daar inderdaad wel het ultieme bewijs voor.

BIG Lebowski
22-03-2015, 23:51
Lijkt Aldo weinig te doen...

Stille wateren hebben diepe gronden. Aldo vangt McG zo mooi op. Hoewel dat slippertje met de middelvinger dan weer niet echt bijdraagt. Maar goed, er komt een mooie pot aan.

Tykill
23-03-2015, 00:04
https://www.youtube.com/watch?v=A0UFUhsSsXU

Met deze beelden en audio is het wel duidelijk dat Conor echt in Aldo zijn kop zit.
Prachtig!

S.B.
23-03-2015, 00:27
Aldo is kwaad. Aldo is bijna nooit kwaad en het kan goed of slecht uitpakken natuurlijk. Er komt echt een fantastische pot aan waarin ik denk dat Aldo de punten overwinning pakt.

Duimt iedereen mee dat het allemaal door blijft gaan? Ook Mcdonald tegen Lawler is natuurlijk een pot die elke liefhebber wil zien.

Turboknecht
23-03-2015, 12:30
Duurt nog bijna vier maanden. Ben erg benieuwd, maar eerst maar zien dat het door gaat.

my2cents
23-03-2015, 12:38
Duurt nog bijna vier maanden. Ben erg benieuwd, maar eerst maar zien dat het door gaat.

Blijft jammer dat ze zo weinig vechten. Waarom dit gevecht niet eerder? Ze zijn beide fit lijkt mij zo..

Djani
23-03-2015, 14:17
Blijft jammer dat ze zo weinig vechten. Waarom dit gevecht niet eerder? Ze zijn beide fit lijkt mij zo..

Hype opbouwen

my2cents
23-03-2015, 16:16
Hype opbouwen

Kan ook binnen 2 maanden lijkt mij. 4 maanden hype opbouwen is sowieso belachelijk

Bromios
23-03-2015, 20:47
Dan kan Aldo nog een keer geblesseerd raken, kunnen ze McGregor nog een keer tegen een can zetten waardoor de hype nog groter wordt. etc. etc.

Dat gelul allemaal. Fit=knokken en wel zo snel mogelijk.

Willem033
23-03-2015, 22:50
Normaal heb ik nooit veel moeite om een keus te maken op wie ik me geld zet.
heb nog niet op sites gekeken maar ben benieuwd wat de odds zijn.
Aan de ene kant zou het me niet verbazen als Aldo hem compleet sloopt, aan de andere kant zou het me niet verbazen als Conor hem KO slaat.
Als de odds goed zijn wil ik wel een gokje wagen op Conor.

my2cents
23-03-2015, 23:43
Dan kan Aldo nog een keer geblesseerd raken, kunnen ze McGregor nog een keer tegen een can zetten waardoor de hype nog groter wordt. etc. etc.

Dat gelul allemaal. Fit=knokken en wel zo snel mogelijk.

Dit. Dat wil je toch ook zelf als vechter lijkt mij. Meer gevechten is meer geld en als je echt ongeschonden uit de strijd komt kun je binnen 1 a 2 maanden makkelijk weer in de ring staan.

Daniel
24-03-2015, 14:32
https://www.youtube.com/watch?v=VfSIxVpAKzo

Embedded 2. Die kerel bij Aldo heeft een NL tshirt aan. Lijkt me geen Nederlander toch?

Fasada
24-03-2015, 15:31
https://www.youtube.com/watch?v=VfSIxVpAKzo

Embedded 2. Die kerel bij Aldo heeft een NL tshirt aan. Lijkt me geen Nederlander toch?

Is gewoon een kerel met smaak.... Nederlandse voetbalshirts zijn over de hele wereld wel beroemd net als dat je hier veel mensen met een Brazil shirt ziet lopen of Andy Souwer heeft hem dat shirt cadeau gegeven ;)

Anderson
24-03-2015, 15:34
Nee je hebt ook Nederlanders die met een Italiaans shirt lopen of Braziliaans shirt.

Massi
24-03-2015, 19:17
Met Ned shirt is Alex da Silva, jaren lang bij Mike's gym getraind

Wiebe
24-03-2015, 19:35
https://www.youtube.com/watch?v=0t3mEvUWvic

S.B.
25-03-2015, 00:12
Is de eigenaar van Mikes Gym brazil.

S.B.
25-03-2015, 01:22
Ik vind naar mate ik meer van deze videos kijk dat ik steeds meer de indruk krijg dat Mcgregor een rol speelt. Aldo neemt hem gewoon echt niet serieus en dat gaat hem steeds dwarser zitten. Ben benieuwd wat voor Mcgregor we aan het eind van deze weken zien. Waarschijnlijk gefrustreerd tot op het bot.

Naj85
25-03-2015, 09:29
Conor is erg grappig en ben groot fan van hem, maar ik zie hem niet winnen van aldo. Denk dat hij op begin gaat clownen, tot die voelt hoe serieus hard die low kicks van aldo zijn. Dan gaan we hem serieus zien vechten en uiteindelijk wordt hij op zijn plek gezet in de rankings. Zie hem ook niet winnen van Chad mendes, Ricardo lamas en frankie Edgar en Ufc weet dit ook heel goed! Vandaar die directe shortcut naar een titleshot.

Wiebe
26-03-2015, 10:08
nr 4

http://www.ufc.com/media/UFC-189-World-Championship-Tour-Embedded--Vlog-Series---Episode-4?utm_campaign=UFC&utm_medium=social&utm_source=sprout&utm_content=1427335806

Wiebe
26-03-2015, 21:08
En nr 5 ook al

https://www.youtube.com/watch?v=TFa5NC4lbqI&feature=youtu.be

my2cents
26-03-2015, 22:13
Aldo raakt zichtbaar meer en meer geirriteerd..

Djani
27-03-2015, 16:15
Aldo raakt zichtbaar meer en meer geirriteerd..

Die had ik vooraf niet aan zien komen, maar dat is idd het geval. Iedereen wilt deze partij zien, of om McGregor gesloopt te zien worden door Aldo of om McGregor Aldo te zien KO'en en Aldo is nu al z'n 'cool' verloren. Hij heeft een page uit Mayweathers hype textbook genomen zo te zien.

jantje11
27-03-2015, 16:21
https://www.youtube.com/watch?v=lKkSTYLyEiU