PDA

View Full Version : UFC 189: Aldo Vs McGregor



Pages : [1] 2

Djoggo
27-03-2015, 16:17
Gezien het feit dat de UFC al volop bezig is dit gevecht te hypen met o.a. een worldtour en vlogs, kan deze topic ook al worden aangemaakt.

Kan iemand een poll toevoegen?

Mijn mening:
Ik zeg Jose. Conor begint naar mijn mening ook steeds irritanter te worden in die vlogs. Dat vind ik wel jammer want ik mag zijn stijl van vechten wel. Het stijgt naar zijn bol maar ik denk dat Jose hem wel weer met beide benen op de grond weet te zetten.


https://www.youtube.com/watch?v=lKkSTYLyEiU

jantje11
27-03-2015, 17:20
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?132168-UFC-189-Jose-Aldo-vs-Conor-McGregor

Djani
27-03-2015, 17:31
Wat probeert McGregor altijd te doen bij zijn tegenstanders? Opfokken, wat doet hij bij Aldo nu? Opfokken. Welke kampioenen vechten goed als ze opgefokt zijn? Geen :) (nee ook geen Tyson). Ik heb geen eens zin meer om die Vlogs te kijken omdat ik er zelf ongemakkelijk van word. De sfeer is echt grimmig. Maar dat is wel precies wat die gozer probeert te doen en daar verdient ie z'n props voor. Of we het nou irritant vinden of niet. Ik kan een mooi lijstje maken met kampioenen die mindgames tot kunst verheven hebben, maar ik denk dat de meesten die namen zelf ook wel in kunnen vullen.

Djoggo
27-03-2015, 17:50
Iedereen zijn mening natuurlijk maar er zijn ook zat wereldkampioenen die de top hebben bereikt zonder al deze ongein en dat siert een vechter/kampioen vind ik zelf.
Want dat betekent naar mijn mening dat je iedereen aankan zonder die persoon eerst mentaal van slag te brengen(dat gebeurt wel in de ring wanneer zijn tegenstander ziet dat hij geen schijn van kans heeft). Denk maar aan oud kampioen Fedor of een recentere kampioen Cain.

Dus om het samen te vatten, ben ik meer gecharmeerd van de zakelijke en vooral technische vechters die daadwerkelijk komen om te knokken...

Wil je graag een circus zien, vooraf en/of tijdens het vechten, dan bestaat er de WWE waar onze grote vriend (Brock) terug naar is.

Edit:
Ik zag dat jantje al een topic had aangemaakt, kan een mod deze twee topics samenvoegen?

Djoggo
27-03-2015, 18:12
En begrijp me niet verkeerd Djani, wat badblood en trash talken is natuurlijk goed voor het gevecht maakt het gevecht alleen maar interessanter vind ik ook niks mis mee, maar dit slaat nergens op.
Je zou voor de gein ff die vlogs moeten kijken dit is 80% of meer is gespeeld en super irritant. De lol van het trash talken is dan ook alweer eraf.

tarantula
27-03-2015, 18:16
Het verschil tussen ali en figuren als conor is dat ali geen serieuze gezicht kon houden en vaak lachend stond op te fokken met gedichten etc, chael deed dit ook in die trend, wat conor doet is arrogantie in zijn puurste vorm hij krijgt groen licht om het gevecht te promoten en alles gaat uit het raam hij aanbid zichzelf het probleem is hij menselijk zoals iedereen als hij neer gaat of verliest staat hij gewoon zwaar voor schut.

kwa prestige getalenteerd maar zeker nog niet gevestigd.

Djoggo
27-03-2015, 18:25
Het verschil tussen ali en figuren als conor is dat ali geen serieuze gezicht kon houden en vaak lachend stond op te fokken met gedichten etc, chael deed dit ook in die trend, wat conor doet is arrogantie in zijn puurste vorm hij krijgt groen licht om het gevecht te promoten en alles gaat uit het raam hij aanbid zichzelf het probleem is hij menselijk zoals iedereen als hij neer gaat of verliest staat hij gewoon zwaar voor schut.

kwa prestige getalenteerd maar zeker nog niet gevestigd.

2x Je slaat de spijker op zen kop.

Djani
27-03-2015, 18:39
En begrijp me niet verkeerd Djani, wat badblood en trash talken is natuurlijk goed voor het gevecht maakt het gevecht alleen maar interessanter vind ik ook niks mis mee, maar dit slaat nergens op.
Je zou voor de gein ff die vlogs moeten kijken dit is 80% of meer is gespeeld en super irritant. De lol van het trash talken is dan ook alweer eraf.

Ik begrijp je, maar ik begrijp ook de beweegredenen van Conor en het effect dat het kan op hebben (op het gevecht zelf en de cash die ermee verdient wordt). Ik kan het ook niet altijd waarderen.

Djani
27-03-2015, 18:44
Het verschil tussen ali en figuren als conor is dat ali geen serieuze gezicht kon houden en vaak lachend stond op te fokken met gedichten etc, chael deed dit ook in die trend, wat conor doet is arrogantie in zijn puurste vorm hij krijgt groen licht om het gevecht te promoten en alles gaat uit het raam hij aanbid zichzelf het probleem is hij menselijk zoals iedereen als hij neer gaat of verliest staat hij gewoon zwaar voor schut.

kwa prestige getalenteerd maar zeker nog niet gevestigd.

Wat je zegt over Muhammad Ali is niet waar. Tegen Sonny Liston maakte hij idd ook grapjes, maar verder ging hij uit zijn weg om over te komen als een mad man om Liston te intimideren. En Joe Frazier is nog tot kort voor zijn dood boos geweest vanwege het feit dat Ali hem met een gorilla vergeleek en met zo'n pop kwam aan zetten net voor Thrilla in Manilla. Helemaal in de tijdsgeest van toen was dat not done. Hij ging een stuk verder dan je stelde tarantula. Ik heb m'n documentaires bekeken zo door de jaren :)

tarantula
27-03-2015, 18:58
Wat je zegt over Muhammad Ali is niet waar. Tegen Sonny Liston maakte hij idd ook grapjes, maar verder ging hij uit zijn weg om over te komen als een mad man om Liston te intimideren. En Joe Frazier is nog tot kort voor zijn dood boos geweest vanwege het feit dat Ali hem met een gorilla vergeleek en met zo'n pop kwam aan zetten net voor Thrilla in Manilla. Helemaal in de tijdsgeest van toen was dat not done. Hij ging een stuk verder dan je stelde tarantula. Ik heb m'n documentaires bekeken zo door de jaren :)


Klopt wat je zegt en daar was ik mij ook van bewust voordat ik postte het zelfde geldt voor chael, alleen is er toch een verschil over het algemeen er waren wat onder de gordel incidenten bij ali chael klopt maar als je kijkt naar conor zie ik een hele andere benadering minder humor en meer onder de gordel bij ali chael was het juist andersom maarja dit is enkel mijn observatie take or leave it.

S.B.
27-03-2015, 19:36
Ik denk ook Aldo.
mcgregor irriteert hem en maakt hem kwaad maar niet op de manier dat hij er bang van wordt. Als ik die laatste vlog kijk en ik zie die trappen van Aldo, daar raak je invalide van.

BabyMonkey
28-03-2015, 00:21
McGregor maakt weinig kans Aldo is op een veel hoger niveau

jantje11
28-03-2015, 00:54
Waarschijnlijk wordt het een zelfde soort partij als Jones - Cormier.

K-1sunstarr
28-03-2015, 19:39
Aldo maakt gehakt van McGregor.
En als het zou lukken, dan wordt het een sloop partij voor Conor.

hankmoody
28-03-2015, 21:15
Ik vind 'm een held en zou het awesome vinden als hij Jose weet te verslaan.

cornelus
28-03-2015, 22:11
https://youtu.be/lKkSTYLyEiU?t=4m6s hmja.. je zou haast zeggen fookin' monkey business, als er niet een belt en vette gage, plus die eeuwige roem voor Conor McG. in het verschiet lagen..........:boos::rolleyes:

S.B.
28-03-2015, 22:20
Ik vind 'm een held en zou het awesome vinden als hij Jose weet te verslaan.

Kan jij mooi tegen hem vechten volgend jaar.

Djoggo
29-03-2015, 13:56
https://www.youtube.com/watch?v=CCInAVoOJxU

Tykill
30-03-2015, 15:15
Ik denk ook Aldo.
mcgregor irriteert hem en maakt hem kwaad maar niet op de manier dat hij er bang van wordt. Als ik die laatste vlog kijk en ik zie die trappen van Aldo, daar raak je invalide van.

Denk je nou echt dat hij Aldo bang probeert te maken? Was Dustin Poirier bang? Nee en nee.

Hij wil ze tilten, emotioneel maken zodat ze niet meer rationeel nadenken. Stukje psychologie.

Bromios
30-03-2015, 16:16
Als Aldo slim is laat hij gewoon niks meer van zich horen totdat hij de ring in mag. Komen de Diaz broertjes ook al jaren mee weg.

Connor McGregor:
https://c1.staticflickr.com/9/8230/8561030822_09f672e68e_b.jpg

Djoggo
30-03-2015, 21:38
https://www.youtube.com/watch?v=nkrim-4cu6I

ChingChong
31-03-2015, 01:00
Conor heeft wel een veel grotere reach: 188 cm! Jose heeft ong het FW gemiddelde: 178 cm. Ik hoop dat Jose veel lowkicks gaat geven, Conor minder mobiel maken.

Fightfan
31-03-2015, 02:36
Vergeleken met Conor is mayweather een koorknaapje.
Ik hoop dat Aldo hem sloopt, maar ik denk Conor.
We'll see.

Pahlavan
31-03-2015, 08:46
Vergeleken met Conor is mayweather een koorknaapje.
Ik hoop dat Aldo hem sloopt, maar ik denk Conor.
We'll see.

Ik praat niet graag positief over Mayweather maar die eikel heeft tenminste veel bereikt in zijn sport. Connie daarintegen nog geen moer. Maar goed, over een paar maanden zal blijken wat het verschil tussen een Dennis Siver en een Aldo is. Zou niet de eerste en vast niet de laatste hypetrain zijn die naar de klote gaat.

SnerkeL
31-03-2015, 12:13
Altijd gevaarlijk om zo te trash talken.. ik herinner me nog dat Badr Hari voor me langs liep, via het hele stadion om tegen Leko te vechten. Daarna ging ie KO en lachte de hele zaal hem uit.. Als Conor verliest verliet hij wel een heleboel fans denk ik.

jantje11
31-03-2015, 21:50
http://youtu.be/zxoT34adJ_4

Wiebe
31-03-2015, 23:07
http://youtu.be/zxoT34adJ_4

Misschien hebben we dezelfde link hij speelde niet af maar ok

http://www.ufc.tv/video/2015-ufc-189-world-tour-ireland

Aldo die bijna de tent weer uitgejouwd wordt
McGregor die de belt jat
Een kind die de zaal wel stil krijgt
En 1 vrouw in de zaal die aan de microfoon haar voorkeur voor Aldo uitspreekt................

Echt ik heb dubbel gelegen.

wel even doorskippen in de video

BIG Lebowski
01-04-2015, 01:11
Leuk om te zien allemaal, maar spijtig dat dit ten koste lijkt te gaan van Aldo. Stel je voor dat jouw belt gejat wordt door zo'n idioot. UFC maakt met dit circus niet zo'n beste beurt, en McG al helemaal niet. Waar is het respect voor de kampioen?

En Aldo blijft bewonderenswaardig cool. Mijn respect heeft ie, alleen daarom al. Ik denk dat Aldo McG helemaal de vernieling in beukt in juli.

fifi23
01-04-2015, 02:13
hahahaha
.
Aldo wordt helemaal gek op 9:32 dus
McG op KO!!!!

Minotauro
01-04-2015, 03:40
http://youtu.be/AuKxUDCxcxs

blade
01-04-2015, 07:47
WWE taferelen gaat helemaal nergens meer over maar goed dana white kan der om lachen en die McGregor is helemaal door gedraaid maar dat hebben Ieren allemaal als ze een pot met goud hebben

http://poulingail.edublogs.org/files/2009/03/leprechaun-gold-inverted.jpg

Bromios
01-04-2015, 10:57
Misschien moet de UFC de belt maar gewoon af pakken van Aldo en aan McGregor geven want dat is overduidelijk de bedoeling. Ik vind het een schande voor de serieuze vechtsport dit. Een geintje kan best en een beetje stoken ook maar dit gaat nergens meer over. White zou hem op het matje moeten roepen maar zit zelf met zijn kop in de reet van mcGregor.

Klassikl
01-04-2015, 12:34
Heerlijk al die buthurt.

Mcgregor heeft gesproken. Eerste ronde, op KO.

http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2015/03/31/23/272C51A800000578-3020193-image-a-8_1427839474946.jpg

Pahlavan
01-04-2015, 14:13
Nog triester dan Connie zelf, zijn de die hard Connie fans (niet allemaal uiteraard) die hem aanbidden en napraten alsof hij hun huur betaalt ofzo :lol:

tarantula
01-04-2015, 15:05
Solidariteit op basis van etniciteit op een extreme level, de helft was net zo onverstaanbaar als brad pitt in de film snatch.
"He Jose f... you" wat een niveau zeg, persoonlijk hou ik hier gewoon niet van ik vond het echt rot voor jose.
Wat een pestkop die conor ik hoop dat hij snel verkast naar lightweight waar hij kwa postuur thuis hoort, waar hij wolven en leeuwen tegen komt, die divisie pikt zijn bs echt niet en ik ben er van overtuigd dat hij daar gesloopt wordt.

S.B.
01-04-2015, 15:27
Ik gun het Aldo echt zo erg om te winnen...

Fasada
01-04-2015, 16:48
Ik ben ook geen fan van het gedrag van Conor en hoop dat Aldo hem daar voor afstraft maar wat Conor doet is gewoon heel slim en de andere jongens in de divisie mogen hem bedanken voor alle aandacht die de divisie nu door hem krijgt. Conor weet dat zo lullen misschien veel weerstand oplevert maar daar in tegen spekt hij wel zijn bankrekening. Een typisch gevalletje Floyd Mayweathertje, gewoon zorgen dat zoveel mensen je haten en daardoor je graag willen zien verliezen. Mensen betalen liever een PPV om iemand te zien verliezen dan winnen en dat weet hij. Je moet het niet te serieus zien allemaal. Conor speelt high stake poker want als die verliest zal hij keihard vallen....

Aan de andere kant heb ik echt het gevoel dat Conor zelfverzekerd is en ook echt gelooft dat hij hem kan pakken en dat is een uitstraling die ik wel goed bij hem ziet. Bij Chael was het echt show en wist je dat hij het niet zou kunnen klaar spelen maar met Conor weet ik het niet zo, zal mij niks verbazen dat hij Aldo gewoon keihard aanpakt...

Toch hoop ik op Aldo, respect the champ!

cornelus
01-04-2015, 16:56
Die Dana White krijgt ook een steeds dikkere plofkop.. man.

Appielwt
01-04-2015, 17:56
Aan de andere kant doen de Brazilianen het ook tegen Conor, maar die verstaan ik persoonlijk niet... Ik moet toegeven dat ik door deze tour nog meer zin in het gevecht heb gekregen. Ik zit nog steeds op de hypetrain en hoop ook echt dat het een gruwelijke pot wordt. Het zou mooi zijn dat het verschil klein is, dan is de kans op een rematch natuurlijk groter voor Aldo. Aan de andere kant als het gedrag van Conor de standaard wordt voor elke vechter, dan wordt het uiteindelijk toch een stuk minder interessant.

mario the count
01-04-2015, 22:32
Ben fan van mcgregor als vechter maar het begint wel wat te ver te gaan, al kon ik op sommige momenten toch mijn lach niet inhouden. Die ierse fans hadden Aldo met wat meer respect mogen behandelen, braziliaanse fans zijn net zo erg trouwens, maar wel jammer voor de vechters.

De hype naar het gevecht toe duurt te lang, ik ben echt toe aan het gevecht. Dat de beste mag winnen.

Tim.H
01-04-2015, 23:46
Is toch geweldig dit! Krijg echt kippenvel als ik de gekke Ieren helemaal los zien gaan. Wat een geluid! Een ding weet ik zeker ik ben bij het volgende ufc evenement in Ierland. De sfeer lijkt me geweldig. Het zingen, de beleving heerlijk!

Appielwt
02-04-2015, 00:50
Bij die persconferentie waren 3000 man, terwijl 68000 man een kaartje wouden...

e-type
02-04-2015, 01:15
Conor gaat wel te ver door die belt te pakken. Komop man, beetje respect voor de champ. Jammer. Verder, mooi figuur die Irish bloke. Zie 'm genieten van z'n roem. Menig lurker hier zou z'n rol graag op zich nemen. Ik durf echt niet te zeggen hoe het 'm gaat verlopen, hoop op een win, maar Aldo is zo fucking goed....

Garcia
02-04-2015, 09:56
Wat ik wel jammer vind is dat er met de World Tour ook nog een ander titelgevecht gepromoot wordt, maar daar hoor je helemaal niets over. Want Lawler vs MacDonald is ook een partij die ook in de spotlights mag staan wat mij betreft.

Het gedrag van McGregor is puur een act voor de PPV's. Hij weet zich door zijn act zeer populair te maken en verdient hiermee al behoorlijk wat geld. Het is duidelijk dat de UFC hem het liefst als champ wil hebben puur om het feit dat hij meer PPV's gaat verkopen dat Aldo.

Maar ben het wel met een aantal mensen eens dat een huidige champ wel wat respect dient te krijgen.

Suplex
02-04-2015, 11:03
Wat ik wel jammer vind is dat er met de World Tour ook nog een ander titelgevecht gepromoot wordt, maar daar hoor je helemaal niets over. Want Lawler vs MacDonald is ook een partij die ook in de spotlights mag staan wat mij betreft.

Het gedrag van McGregor is puur een act voor de PPV's. Hij weet zich door zijn act zeer populair te maken en verdient hiermee al behoorlijk wat geld. Het is duidelijk dat de UFC hem het liefst als champ wil hebben puur om het feit dat hij meer PPV's gaat verkopen dat Aldo.

Maar ben het wel met een aantal mensen eens dat een huidige champ wel wat respect dient te krijgen.


Het is niet alleen een act voor het geld hij wil aldo net als zijn vorige tegenstanders hun kop gek maken.

Aldo is heel boos en wil mcg ko slaan zo snel mogelijk.
En dat is precies wat mcg wil , dat zijn emotie de overhand nemen zodat aldo net iets te graag wil.
Waardoor hij net te ver instapt of net iets te ver achter zijn stoot aan valt en net iets te ver op zijn voorste been staat waardoor mcg kan doen waar hij goed in is : counteren

Het beste had geweest als aldo er het zelfde mee had gegaan als dennis siver maar het is al te ver en aldo heeft zijn kop al gek laten maken wat ik overigens niet had verwacht van aldo , ik ben bang dat juist die extra agressie en emotie die mcg bij hem los heeft gemaakt aldo zijn titel gaat kosten.

Mcg heeft aldo precies waar tie hem hebben wil.

Sato
02-04-2015, 11:29
Het is niet alleen een act voor het geld hij wil aldo net als zijn vorige tegenstanders hun kop gek maken.

Aldo is heel boos en wil mcg ko slaan zo snel mogelijk.
En dat is precies wat mcg wil , dat zijn emotie de overhand nemen zodat aldo net iets te graag wil.
Waardoor hij net te ver instapt of net iets te ver achter zijn stoot aan valt en net iets te ver op zijn voorste been staat waardoor mcg kan doen waar hij goed in is : counteren

Het beste had geweest als aldo er het zelfde mee had gegaan als dennis siver maar het is al te ver en aldo heeft zijn kop al gek laten maken wat ik overigens niet had verwacht van aldo , ik ben bang dat juist die extra agressie en emotie die mcg bij hem los heeft gemaakt aldo zijn titel gaat kosten.

Mcg heeft aldo precies waar tie hem hebben wil.

Precies, McGregor heeft Aldo precies waar hij hem hebben wil. Daarom "voelde" Aldo ook niks dat hij zijn belt pakte.
Die vent is alleen nog maar meer gemotiveerd om te trainen. Ik denk dat je basisschooldiploma vechterspsychologie hier helaas niet toereikend is. Wij hebben geen idee hoe het is om op dat niveau te presteren, emotioneel en fysiek niet.

Suplex
02-04-2015, 12:27
Precies, McGregor heeft Aldo precies waar hij hem hebben wil. Daarom "voelde" Aldo ook niks dat hij zijn belt pakte.
Die vent is alleen nog maar meer gemotiveerd om te trainen. Ik denk dat je basisschooldiploma vechterspsychologie hier helaas niet toereikend is. Wij hebben geen idee hoe het is om op dat niveau te presteren, emotioneel en fysiek niet.

Dit is gewoon deel van t game plan van mcg dit doet hij bij iedereen en tot nu toe heeft het bij iedereen gewerkt brandao brimage poirier bij allen had hij hun gek zitten en profiteerde mcg hiervan de enige die er ongevoelig voor was en het zijn spel niet beďnvloeden was siver dit ook omdat hij ervaren is daarom had ik het van aldo met zijn ervaring niet gedacht dat hij zich had laten kennen.

Iig tot en met poirier heeft de "basisschooldiploma vechterspsycholie " zoals jij het noemt voor mcg gewerkt en heeft het zijn tegenstanders negatief beďnvloed of het bij aldo een negatieve invloed heeft is afwachten maar aan zijn manier van reageren te zien ben ik er bang voor. al moet je er idd rekening mee houden dat dit ook averechts kan werken en aldo juist positief beďnvloed in de vorm van motivatie.

Tot nu toe heeft het voor mcg gewerkt.

Jammer dat je zo kleinerend doet met "basisschooldiploma vechterspsycholie " of kun je het goed onderbouwen waarom je dit zo noemt?

Fasada
02-04-2015, 12:53
Dit is gewoon deel van t game plan van mcg dit doet hij bij iedereen en tot nu toe heeft het bij iedereen gewerkt brandao brimage poirier bij allen had hij hun gek zitten en profiteerde mcg hiervan de enige die er ongevoelig voor was en het zijn spel niet beďnvloeden was siver dit ook omdat hij ervaren is daarom had ik het van aldo met zijn ervaring niet gedacht dat hij zich had laten kennen.

Iig tot en met poirier heeft de "basisschooldiploma vechterspsycholie " zoals jij het noemt voor mcg gewerkt en heeft het zijn tegenstanders negatief beďnvloed of het bij aldo een negatieve invloed heeft is afwachten maar aan zijn manier van reageren te zien ben ik er bang voor. al moet je er idd rekening mee houden dat dit ook averechts kan werken en aldo juist positief beďnvloed in de vorm van motivatie.

Tot nu toe heeft het voor mcg gewerkt.

Jammer dat je zo kleinerend doet met "basisschooldiploma vechterspsycholie " of kun je het goed onderbouwen waarom je dit zo noemt?

Gelukkig zeg je het zelf maar zijn tactiek is niet een garantie op succes, zelf denk ik juist dat het tegenovergesteld gaat werken. Zeker als je Aldo zag in zijn laatste partijen, hij won wel maar leek te zien dat hij op een soort 'rem' vocht, althans niet echt meer met de explosiviteit en killer mentaliteite die ik ken uit zijn WEC tijd... Misschien heeft hij dit wel nodig, nu heeft hij weer de motivatie gevonden om nog beter te zijn. Zijn gezeik over zijn paycheck is ook nu weg nu hij met dit gevecht wel goed geld gaat verdienen denk ik dat een gemotiveerde en hongerige Aldo nog gevaarlijker is...

Ik ben het wel met je eens dat Conor heel slim is met mensen gek maken maar aan de andere kant moet een kampioen als Aldo dit kunnen controleren in de kooi maar kan het ook mis hebben. Ik heb Aldo bijna nooit op een fout zien betrappen en denk dat hij zoveel ervaring heeft dat hij b geen beginnersfouten gaat maken door zijn boosheid naar Conor maar goed we zullen het zien...

Je gaf aan dat Conor vechters gek weet te maken zodat Dustin, Brimage en Brendao hierdoor de fout in zijn gegaan maar ik zou het omdraaien, Conor is gewoon veel beter dan die gasten. Het is leuk dat hij in hun kop zit maar ook zonder dat zou hij gehakt van ze maken. Conor is gewoon echt goed, het enige die hem kan verslaan is Aldo en Mendes (denk namelijk dat een sterke worstelaar het hem heel moeilijk kan maken)

tarantula
02-04-2015, 13:18
Kan maar wie zegt dat dat de reden is waarom hij die tegenstanders versloeg mischien was hij gewoon veel beter met of zonder mindgames, ik mag hem niet maar eerlijk is eerlijk hij is wel goed staand en heeft k.o. power ik ben zeker voor de gentlemen aldo maar deze praatjesmaker kan hem wel een partij geven.

Wat ik denk is dat een het combinatie is van meerdere dingen hij speelt mindgames lanceerde zichzelf omhoog wordt populairder meer geld probeert zijn tegenstander ermee te beinvloeden en tegelijkertijd meent hij wat hij zegt en vind zichzelf ook echt daadwerkelijk zo goed.

Zijn narcisme verblind hem van de realiteit namelijk dat hij ook non briljante dingen doet in de ring zoals die onberekende achterwaartse trappen die hij te vaak uitprobeert ondanks dat hij steeds met kilometers mist, een echte topper is een rekenkundige in de ring mischien kan hij dat nog worden wie weet, verder is zijn groundgame ook niet toplevel dus als hij een topgrappler dan gaat alles niet zo makkelijk als hij pretendeert.

Bromios
02-04-2015, 13:26
Volgens mij had Aldo er al een tijdje geen zin meer in en zorgt McClown er juist voor dat hij weer een beetje gemotiveerd raakt. En volgens mij is het niet handig om een Braziliaan uit een achterbuurt tegen je in het harnas te jagen. Maar dat gaan we meemaken. McGregor leek mij heel goed in zijn laatste partijen maar dat kon ook heel goed aan zijn tegenstanders liggen.
Ik ben benieuwd hoe hij het doet als hij tegenover iemand staat die hem echt onder druk zet.

Ik ben vanwege de amateur psychologie ook heel erg benieuwd wat er gebeurt als McGregor echt helemaal lens word geslagen. Of hij dan ook een echte verliezer is. Of dat hij met allemaal smoesjes komt.

S.B.
02-04-2015, 14:11
McGregor heeft tot nu toe alleen maar gevochten tegen middelmatige vechters die het niet bereikt hebben. Dat werd tegen ze gebruikt en dan neemt het ego het over. Buiten dat Mcgregor een betere vechter was lieten die jongens dus ook nog gaten vallen. Nu vecht Mcgregor tegen een van de beste jongens aller tijden, een zwarte band bjj, een wereldklasse kickbokser op mma niveau en vooral een ontzettend precieze vechter die zijn range en die van zijn tegenstander perfect inschat. Daarbij is Aldo sneller en combineert hij veel beter. Ongetwijeld dat Mcgregor in zijn hoofd zit maar als Aldo niet op een keiharde stoot loopt zie ik hem dit gewoon winnen met erg veel lowkicks, de snelheid uit het spel van Mcgregor halen en wellicht nog met een submission.

Klassikl
02-04-2015, 20:26
Natuurlijk is Aldo de betere en completere vechter. Ik denk alleen dat McGregor een slechte matchup voor hem is.

Het is ook wel duidelijk dat McGregor de enige factor is dat deze partij interessant maakt. Kijk de topics van zijn vorige gevechten er maar op terug. Er was werkelijk niemand die ook maar iets om Aldo gaf totdat McGregor ten tonele kwam. De topics over deze partij zijn nu al drukker dan alle andere bij elkaar. En de partij is nog enkele maanden weg.



Aldo vs Mendes 2.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?130921-UFC-176-Aldo-vs-Mendes-II&highlight=Aldo

Het napraat topic na Aldo vs Edgar. Niemand noemt de partij in het topic.

http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?127017-UFC-156-Aldo-vs-Edgar-Results-**Spoiler**/page1&highlight=Aldo

S.B.
02-04-2015, 20:33
Klopt. Maar ik denk puur omdat mensen niet kijken om de favoriet te zien winnen. Mcgregor geeft mensen de gedachte dat hij kan winnen daarom kijken ze. Zelfde geldt voor Silva - Weidman 1. Niemand gaf erom want silva zou wel winnen. De ppv bij hun tweede partij was twee keer zo hoog!

Sato
03-04-2015, 13:01
Gelukkig zeg je het zelf maar zijn tactiek is niet een garantie op succes, zelf denk ik juist dat het tegenovergesteld gaat werken. Zeker als je Aldo zag in zijn laatste partijen, hij won wel maar leek te zien dat hij op een soort 'rem' vocht, althans niet echt meer met de explosiviteit en killer mentaliteite die ik ken uit zijn WEC tijd... Misschien heeft hij dit wel nodig, nu heeft hij weer de motivatie gevonden om nog beter te zijn. Zijn gezeik over zijn paycheck is ook nu weg nu hij met dit gevecht wel goed geld gaat verdienen denk ik dat een gemotiveerde en hongerige Aldo nog gevaarlijker is...

Ik ben het wel met je eens dat Conor heel slim is met mensen gek maken maar aan de andere kant moet een kampioen als Aldo dit kunnen controleren in de kooi maar kan het ook mis hebben. Ik heb Aldo bijna nooit op een fout zien betrappen en denk dat hij zoveel ervaring heeft dat hij b geen beginnersfouten gaat maken door zijn boosheid naar Conor maar goed we zullen het zien...

Je gaf aan dat Conor vechters gek weet te maken zodat Dustin, Brimage en Brendao hierdoor de fout in zijn gegaan maar ik zou het omdraaien, Conor is gewoon veel beter dan die gasten. Het is leuk dat hij in hun kop zit maar ook zonder dat zou hij gehakt van ze maken. Conor is gewoon echt goed, het enige die hem kan verslaan is Aldo en Mendes (denk namelijk dat een sterke worstelaar het hem heel moeilijk kan maken)

Dit dus x2

pronk
03-04-2015, 14:16
https://www.youtube.com/watch?v=mgAQ6ld60xA

Djoggo
06-04-2015, 22:33
Of conor hiervan weet te winnen...


https://www.youtube.com/watch?v=OYTAuwjBLBQ

Bromios
07-04-2015, 00:25
Conor die tapt op lowkicks. Dat zou mooi zijn.

Rougemonkey
07-04-2015, 19:52
Of conor hiervan weet te winnen...


https://www.youtube.com/watch?v=OYTAuwjBLBQ

Zou toch vet zijn.

Willem033
07-04-2015, 20:03
In het begin zat ik zwaar op de bandwagon van CmC.
Na deze world tour ben ik een stuk minder fan.
Ik denk dat Aldo hem zij benen onder zijn lichaam vandaan schopt.

BabyMonkey
07-04-2015, 21:59
Aldo heeft meer ervaring en heeft gevaarlijk lowkicks en volgens mij is hij ook 2e graads zwarte band in bjj

mario the count
07-04-2015, 22:23
Ik kijk om de beurt wedstrijden van aldo en mcgregor achter elkaar door. Dan valt vooral op dat aldo een stuk sneller is en meer combineerd, en dat mcgregor veel meer reach heeft en wat kracht betreft ook wel in het voordeel is. Het lijkt met tof als mcgregor wint, weer even een andere champ, maar geef aldo de betere kansen. Ik hoop dat conor verrast.

BIG Lebowski
08-04-2015, 02:06
Aldo op lowkicks... Prachtig!

Willem033
09-04-2015, 01:02
Lees net dat Nate Diaz vs Matt Brown is toegevoegd aan de card. Op WelterWeight.

S.B.
09-04-2015, 01:11
Dit wordt echt een debiel zieke card. Denk dat hij nog over 187 heen gaat.

LightHeavyWeight
09-04-2015, 08:22
Nate Diaz is natuurlijk een wel kanonnenvoer voor Brown.

Tony
09-04-2015, 09:40
Nate Diaz is natuurlijk een wel kanonnenvoer voor Brown.

DAt zou ik niet te hard roepen. Die Diaz broertjes zijn tot veel in staat. Maar ik ga ook voor my man Brown.

Pr00f
09-04-2015, 10:56
Supergevecht wordt dat, Nate is iemand die will blijven staan en Matt ook. Allebeii ook gritty vechters die blijven doorgaan.

Turboknecht
09-04-2015, 14:08
Dit wordt echt een debiel zieke card. Denk dat hij nog over 187 heen gaat.

187 is wel heel dik hoor. Eigenlijk de eerste card van de komende tijd waar ik écht naar uitkijk.



Light Heavyweight
Jon Jones (http://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Jones) (c)
vs.
Anthony Johnson (http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Johnson)



[a] (http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_187#cite_note-4)


Middleweight
Chris Weidman (http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Weidman) (c)
vs.
Vitor Belfort (http://en.wikipedia.org/wiki/Vitor_Belfort)



[b] (http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_187#cite_note-5)


Lightweight
Khabib Nurmagomedov (http://en.wikipedia.org/wiki/Khabib_Nurmagomedov)
vs.
Donald Cerrone (http://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Cerrone)



[c] (http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_187#cite_note-6)


Heavyweight
Travis Browne (http://en.wikipedia.org/wiki/Travis_Browne)
vs.
Andrei Arlovski (http://en.wikipedia.org/wiki/Andrei_Arlovski)






Flyweight
Joseph Benavidez (http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Benavidez)
vs.
John Moraga (http://en.wikipedia.org/wiki/John_Moraga)

S.B.
09-04-2015, 14:43
Je heb ook wel gelijk eigenlijk. Als ze op 189 nog een vette hw partij of een contender zetten komt het in de buurt.

S.B.
09-04-2015, 16:28
Er gaan geruchten over Woodley - Hendricks op de 189 trouwens.

mario the count
09-04-2015, 19:56
187 is wel heel dik hoor. Eigenlijk de eerste card van de komende tijd waar ik écht naar uitkijk.



Light Heavyweight
Jon Jones (http://en.wikipedia.org/wiki/Jon_Jones) (c)
vs.
Anthony Johnson (http://en.wikipedia.org/wiki/Anthony_Johnson)



[a] (http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_187#cite_note-4)


Middleweight
Chris Weidman (http://en.wikipedia.org/wiki/Chris_Weidman) (c)
vs.
Vitor Belfort (http://en.wikipedia.org/wiki/Vitor_Belfort)



[b] (http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_187#cite_note-5)


Lightweight
Khabib Nurmagomedov (http://en.wikipedia.org/wiki/Khabib_Nurmagomedov)
vs.
Donald Cerrone (http://en.wikipedia.org/wiki/Donald_Cerrone)



[c] (http://en.wikipedia.org/wiki/UFC_187#cite_note-6)


Heavyweight
Travis Browne (http://en.wikipedia.org/wiki/Travis_Browne)
vs.
Andrei Arlovski (http://en.wikipedia.org/wiki/Andrei_Arlovski)






Flyweight
Joseph Benavidez (http://en.wikipedia.org/wiki/Joseph_Benavidez)
vs.
John Moraga (http://en.wikipedia.org/wiki/John_Moraga)



Ufc 187 is idd wel heel bruut, mits iedereen blessurevrij blijft.

LightHeavyWeight
09-04-2015, 22:02
Je heb ook wel gelijk eigenlijk. Als ze op 189 nog een vette hw partij of een contender zetten komt het in de buurt.

Alistair - Dos Santos.

Turboknecht
15-04-2015, 16:19
En toen ging Brown vs. Diaz niet door...

https://twitter.com/IamTheImmortal/status/588169507157475328

LightHeavyWeight
22-04-2015, 12:18
Rampage gaat toch vechten op UFC 186 tegen Maldonado.

S.B.
22-04-2015, 12:57
Oke maar daar ben je hier niet voor op de juiste plek ;)

LightHeavyWeight
22-04-2015, 13:53
Oke maar daar ben je hier niet voor op de juiste plek ;)

Er werd hier al lichtelijk off topic gegaan vandaar dat dit de beste plek leek om het te posten. Apart topic voor rampage leek me ietwat overbodig.

hankmoody
25-04-2015, 00:26
Misschien is het leuk een poll aan dit topic toe te voegen wie er zal winnen.

Djoggo
25-04-2015, 03:12
Ja, zei ik in mijn begin post ook al alleen weet ik niet hoe.. Admin??

Djoggo
17-06-2015, 13:31
https://www.youtube.com/watch?v=6zUGHfQ9HpI

Aldo bereidt zich in ieder geval wel erop voor!

Djoggo
17-06-2015, 13:36
https://www.youtube.com/watch?v=r8fl3CGNLbk


Pre-fight press conference Aldo

Djoggo
20-06-2015, 11:37
https://www.youtube.com/watch?v=_8nWYu6mtFs

Peete
23-06-2015, 19:08
Wie weet of de main weer wordt uitgezonden op fox. Als je dan fox sports abbo hebt. En niet de algemene fox zender.
Of krijg je dan alleen die fox partijen voor de main event te zien?

viTRTor
23-06-2015, 21:23
Lees net dat Aldo zijn rib gebroken heeft. Afwachten of het klopt.

mario the count
23-06-2015, 21:35
Dat zou sip zijn. Kijk echt uit naar deze partij.

e-type
23-06-2015, 21:41
Lees net dat Aldo zijn rib gebroken heeft. Afwachten of het klopt.

http://replygif.net/i/1313.gif

marster
23-06-2015, 22:10
Nee, hoop dat het een vals is.

mario the count
23-06-2015, 22:46
Als het echt een gebroken rib is, is het einde partij. Chad mendez vs mcgreggor dan maar?

Pr00f
23-06-2015, 22:48
oei oei, was ik al bang voor. Hoe meer ze het gevecht ook hebben gehyped des te groter de teleurstelling nu is.

Pansier
23-06-2015, 23:00
Als het echt een gebroken rib is, is het einde partij. Chad mendez vs mcgreggor dan maar?

Interrim Belt? Met al deze promoting zal dat wel een goede commerciele zet zijn van de UFC, mocht het gerucht waar zijn.

Klassikl
23-06-2015, 23:06
Mocht de partij niet doorgaan verwacht ik eerder Edgar als vervanger dan Mendes.

blade
23-06-2015, 23:25
http://www.foxsports.com/ufc/story/ufc-jose-aldo-fractures-rib-in-training-189-conor-mcgregor-062315?cmpid=tsmtw:fscom:ufconfox

las het ook idd zou jammer zijn

Kingbalotelli
23-06-2015, 23:39
Wie weet of de main weer wordt uitgezonden op fox. Als je dan fox sports abbo hebt. En niet de algemene fox zender.
Of krijg je dan alleen die fox partijen voor de main event te zien?

Alle maincards van ufc events komen op fox sports 2, 4 of 6

Main cards die in NL op een tijdstip dat te doen is voor de regular kijkers komen op FOX open zender.

Kingbalotelli
23-06-2015, 23:42
Ik hoop trouwens dat Aldo gewoon vecht of dat het een gekneusde rib is dat neemt niet zoveel tijd in beslag (als ik het juist heb) of ze moeten de event gewoon 2 weken doorschuiven ofzo. Een Interm titel slaat nergens op in dit geval en niemand staat daarop te wachten en Aldo zijn laatste partij was in Oktober dus dat gaat de UFC sowieso niet doen.

fifi23
24-06-2015, 00:30
Als hij zijn rib echt gekneusd heeft vergeet het dan maar.
Doet motherfucking pijn voor echt meer dan 2 en half week

viTRTor
24-06-2015, 01:03
Dana twittert; relax everyone

Brainthief
24-06-2015, 09:09
Als hij zijn rib echt gekneusd heeft vergeet het dan maar.
Doet motherfucking pijn voor echt meer dan 2 en half week

Idd, heb beide kanten gekneusd gehad. echt kut blessure. In de auto stappen, gaan liggen etc is een drama. Klein tikje erop en BAM het is meteen weer terug. Ben ook wel eens getapet, dat geeft relatief wel een boel verlichting.

fifi23
24-06-2015, 09:13
Idd, heb beide kanten gekneusd gehad. echt kut blessure. In de auto stappen, gaan liggen etc is een drama. Klein tikje erop en BAM het is meteen weer terug. Ben ook wel eens getapet, dat geeft relatief wel een boel verlichting.

Is idd niet te doen
Uit bed komen is het ergste. :-(

Brainthief
24-06-2015, 09:52
Ja horror idd !!!:D of als je moet hoesten of niezen.

Haha, ik hoor mijzelf denken "ojee, dit gaat fucking pijn doen"

Garcia
24-06-2015, 11:11
Enorm balen maar de geruchten schijnen waar te zijn. Ik probeer nog contact te krijgen met bronnen dicht bij het trainingskamp van Aldo om een bevestiging los te peuteren, maar ze houden hun kaken momenteel nog stijf op elkaar.

Sato
24-06-2015, 11:39
Enorm balen maar de geruchten schijnen waar te zijn. Ik probeer nog contact te krijgen met bronnen dicht bij het trainingskamp van Aldo om een bevestiging los te peuteren, maar ze houden hun kaken momenteel nog stijf op elkaar.

Souwer neem ik aan, als ik zo vrij mag zijn. Het schijnt ook vanaf deze bron afkomstig te zijn.
Er is nog steeds niks officeels naar buiten. Laten we hopen dat het door gaat, UFC zal hier als behalve blij mij zijn. Als het geruchten zijn is het nog niet goed voor de marketingmachine, als het wel waar is. Dan ga je lekker het schip in met de overhead en promotiekosten die je al hebt gemaakt.

cornelus
24-06-2015, 13:23
Twee maanden minimaal voordat het weer een beetje over gaat een gekneusde rib?

Ik vind dit wel weer zo typisch. Die hele UFC ... kampioenen die hun belt jaren houden zonder te knokken. En dan kunnen of mogen ze eindelijk weer een keer en dan is het ook zo weer gedaan. En dan die ellenlange aanlooptijden naar een match toe! Dat is toch uiteindelijk gewoon niet haalbaar op een leuke normale manier. Ik vind het allemaal maar marketing stuff en opgeklopt gedoe, vooral voor een groot en commercieel publiek. Het lijkt zichzelf voorbij gestreefd.

Brainthief
24-06-2015, 13:57
Ja die aanlooptijden zijn lang, maar een blessure kan altijd in de voorbereiding....

Tony
24-06-2015, 14:19
http://www.mmafighting.com/2015/6/24/8837137/heartbroken-jose-aldo-likely-out-until-october-if-not-cleared-to



UFC featherweight champion Jose Aldo (http://www.mmafighting.com/fighter/7/jose-aldo) "is in deep pain", but wants to fight Conor McGregor at UFC 189 (http://www.mmafighting.com/fight-card/661/ufc-189).
News broke on Wednesday that the Nova Uniao star has broken his rib during a sparring session (http://www.mmafighting.com/2015/6/23/8834287/report-jose-aldo-injured-ufc-189-bout-with-conor-mcgregor-in-jeopardy) in Rio de Janeiro for his July 11 bout with Conor McGregor in Las Vegas. Devastated with the injury, "Scarface" still plans on fighting "The Notorious."
"He cried. He wants this fight bad, everybody invested a lot in this," Nova Uniao head coach Andre Pederneiras told Combate (http://sportv.globo.com/site/combate/noticia/2015/06/treinador-de-jose-aldo-dede-lamenta-lesao-e-declara-ele-esta-arrasado.html). "I was with him the whole afternoon. He’s heartbroken. He wants to fight anyway. Now we have to wait for the exam results. Aldo is in deep pain."
Sources close to the situation told MMA Fighting that Aldo fractured his rib while training with 5-0 lightweight Alcides Nunes, and Pederneiras won’t make the decision to take Aldo from the card before talking with his doctors on Thursday morning.
"If the fracture is really confirmed, Aldo will have to stop training, do nothing for three or four weeks until it’s fixed, and then he would be able to do any exercise without forcing his rib," the coach said. "And then he would need a normal time to do a training camp: three months. I believe this fight wouldn’t happen before October."
UFC 189 takes place at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The fight card features another title fight in the co-main event, with welterweight champion Robbie Lawler (http://www.mmafighting.com/fighter/91/robbie-lawler) defending his title against Rory MacDonald (http://www.mmafighting.com/fighter/117/rory-macdonald).

Kingbalotelli
24-06-2015, 16:03
http://mmajunkie.com/2015/06/the-speed-bag-what-are-we-gonna-do-about-this-aldo-injury-for-ufc-189

Ik ga met optie 3.

cornelus
24-06-2015, 16:23
Ja die aanlooptijden zijn lang, maar een blessure kan altijd in de voorbereiding....

Ja daarom juist.. je hebt toch te maken met spanningsbogen en piekmomenten.

mario the count
24-06-2015, 21:31
Ik wil aldo niet met een blessure tegen mcgreggor zien vechten, mocht aldo verliezen is dat een excuus. Ze moeten beide fit en blessurevrij in de octagon staan. Maar ja, weer 3 maanden wachten zuigt ook.

jantje11
25-06-2015, 07:12
In light of recent reports regarding the status of UFC featherweight champion Jose Aldo, UFC has received official medical confirmation from several doctors that Aldo did not suffer a broken rib. Following a review of the scans, it has been determined that the champion suffered a bone bruise to his rib and cartilage injury during training.

With this news, Aldo has expressed that he has every intention of facing Conor McGregor at UFC 189.

While Aldo has indicated that he will compete in Las Vegas on July 11, UFC has confirmed a contingency plan. No.1 featherweight contender Chad Mendes will face McGregor for the interim UFC featherweight championship in the event Aldo cannot compete.

UFC remains committed to delivering the featherweight and the welterweight championship fights at UFC 189 during UFC International Fight Week in Las Vegas.

fifi23
25-06-2015, 09:51
"bone bruise to his rib and cartilage injury"

Die gaat echt niet meer vechten. Gekneust is misschien nog wel pijnlijker dan gebroken en dat genezen in 2 en halve week.

Hij heeft niks meer te winnen nu.

Ik heb er zelf meer dan 2 maanden mee rondgelopen voor dat het redelijk over was.

viTRTor
25-06-2015, 10:19
Begin steeds meer te denken aan een promotiestunt

Tony
25-06-2015, 10:27
Begin steeds meer te denken aan een promotiestunt

LAten we het hopen.

Ik hoop echter niet dat de ribben van Aldo echt enorm pijn doen, en hij ondanks dat toch gaat vechten, en dan verliest... ALDO MOET WINNEN!!!! Echt... niet die clown.

viTRTor
25-06-2015, 10:30
Ik verwacht trouwens dat als Conor tegen Mendes moet vechten hij helemaal kapot geworsteld wordt. Aldo is op papier een veel betere tegenstander voor hem.

Brainthief
25-06-2015, 11:01
"bone bruise to his rib and cartilage injury"

Die gaat echt niet meer vechten. Gekneust is misschien nog wel pijnlijker dan gebroken en dat genezen in 2 en halve week.

Hij heeft niks meer te winnen nu.

Ik heb er zelf meer dan 2 maanden mee rondgelopen voor dat het redelijk over was.

Helemaal eens.

Als het wel door gaat, nou Conner gaat dat dan makkelijk wikken, alles op de midsectie.

Klassikl
25-06-2015, 12:00
Deze partij MOET doorgaan. Aldo heeft al uit 6 eerdere partijen zich teruggetrokken met een blessure!! Hij heeft 7 keer gevochten in de UFC en 6 keer zich teruggetrokken uit een partij. Hij kan het bijna niet maken om niet op te dagen voor deze partij. Al zou hij op krukken de kooi in moeten komen. Dit is zijn grote moment. Wordt hij een ster of blijft hij Aldo. Dit is zijn grootste partij uit zijn cariere. Als het ook maar enigsinds mogelijk is moet hij deze partij draaien.

Kingbalotelli
25-06-2015, 12:18
Denk dat Conor kan winnen van Mendes. Hij heeft een veel langere reach waardoor hij nog meer tijd heeft om zich voor te bereiden op een mogelijke td van Mendes. Plus iedereen zegt dat Mendes 'm kapot gaat worstelen we hebben Conor nog niet eens echt gebruik zien maken van zn td defence.

Maar ben blij om te horen dat het waarschijnlijk toch doorgaat!!

onne1983
25-06-2015, 12:47
Deze partij MOET doorgaan. Aldo heeft al uit 6 eerdere partijen zich teruggetrokken met een blessure!! Hij heeft 7 keer gevochten in de UFC en 6 keer zich teruggetrokken uit een partij. Hij kan het bijna niet maken om niet op te dagen voor deze partij. Al zou hij op krukken de kooi in moeten komen. Dit is zijn grote moment. Wordt hij een ster of blijft hij Aldo. Dit is zijn grootste partij uit zijn cariere. Als het ook maar enigsinds mogelijk is moet hij deze partij draaien.

Dat is dus de Hype machine.
Deze partij word qua kijkcijfers misschien wel de grootste idd, maar Edgar, Lamas, Jung en Mendes vond ik op sportief vlak veel groter, Dat waren jongens die door behaalde resultaten een titel kans kregen, in tegenstelling tot Mcgregor die zich er toch voornamelijk naartoe geluld heeft.

Bromios
25-06-2015, 13:44
Ik moet zeggen dat ik die kaart wel matig vind. Ik ben niet zo van al die lichte kereltjes. Voor tussendoor is het leuk maar er moeten een paar partijen met de dreiging van een vette knock-out bij zitten.

Het zou wel volslagen idioot zijn dat als Aldo zich terug moet trekken dat Conor gewoon voor de belt vecht. Voor wat ? De belt voor degene met de grootste bek ?

Klassikl
25-06-2015, 14:05
Dat waren jongens die door behaalde resultaten een titel kans kregen, in tegenstelling tot Mcgregor die zich er toch voornamelijk naartoe geluld heeft.

Naar mijn mening zit er niet zo'n groot verschil in. Vind alleen Lamas zijn overwingen duidelijk beter. En die van Mendes waarschijnlijk ook. Echter niemand van Aldo zijn laatste tegenstanders heeft in zijn run naar hun titelshot een echte topper verslagen. Het waren bijna allemaal partijen tegen een top 10 tegenstander waarop ze hun titleshot kregen. Tegelijkertijd moet je er ook rekening meehouden dat Swanson en Bermudez verloren. Wanneer Bermudez van Lamas had gewonnen en vooral Swanson van Edgar. Denk ik dat 1 van die 2 hem had gekregen voor McGregor.

Om het nog wat verder te verduidelijken. Aldo zijn laatste tegenstanders en de laatste 3 overwinningen/partijen voordat ze tegen Aldo stonden.

Aldo zijn laatste 5 partijen waren tegen Mendes, Lamas, Zombie, Edgar en Mendes.

Mendes zijn laatste 3 overwinningen voor Aldo waren: Elkins, Guida en Lentz.

Lamas zijn laatste 3 overwinningen voor Aldo waren: Swanson, Hioki en Koch.

Zombie zijn laatste 3 overwinningen voor Aldo waren: Garcia, Hominick, Poirier.

Edgar zijn laatste 3 partijen voor Aldo waren: Titelwinst tegen Maynard, en hierna 2 verloren titel partijen tegen Henderson.

McGregor heeft gehad: Brandao, Porier, Siver.

Geijhan
25-06-2015, 14:06
"bone bruise to his rib and cartilage injury"

Die gaat echt niet meer vechten. Gekneust is misschien nog wel pijnlijker dan gebroken en dat genezen in 2 en halve week.

Hij heeft niks meer te winnen nu.

Ik heb er zelf meer dan 2 maanden mee rondgelopen voor dat het redelijk over was.

Ik heb zelf 2 keer een rib gekneusd. De eerste keer was het genezen na ca. 6 weken. De tweede keer dacht ik "6 weken niks doen? Niet nog eens!"...en dus heeft het een maand of 6 geduurd voordat het volledig genezen was. En dat was zonder wedstrijden te draaien tegen world-class strikers...

Maar goed, het doet uiteindelijk alleen maar pijn als je ademt.

tarantula
25-06-2015, 15:05
Ik hoor net dat nate diaz ook heeft aangeboden om aldo te vervangen mocht hij niet vechten, op 155 lbs ook werd er gezegd dat kamp mcchicken er ook interesse in heeft.

mario the count
25-06-2015, 15:28
Pff niet diaz man. 10 keer liever mendez of edgar.

Jamopa
25-06-2015, 15:44
LAten we het hopen.

Ik hoop echter niet dat de ribben van Aldo echt enorm pijn doen, en hij ondanks dat toch gaat vechten, en dan verliest... ALDO MOET WINNEN!!!! Echt... niet die clown.

Lijkt er indraad wel op. Ze willen geld verdiene met de PPV uitzendingen

Klassikl
25-06-2015, 16:07
Er zijn al minimaal 5 vechters die aangeboden hebben om tegen McGregor te vechten.

Iedereen probeert gelijk mee te liften op Mcgregor.

mario the count
25-06-2015, 16:09
Er zijn al minimaal 5 vechters die aangeboden hebben om tegen McGregor te vechten.

Iedereen probeert gelijk mee te liften op Mcgregor.
De meeste hebben niks te verliezen tegen Mcgreggor, hij zal de favoriet zijn.

SnerkeL
25-06-2015, 16:28
Wanneer wordt het precies bekend gemaakt? Lijkt me voor CMG ook wel handig, Aldo of Mendez is qua gameplan e.d. wel een ander verhaal. Daarvoor heb je toch ook enige tijd nodig.

Turboknecht
25-06-2015, 16:53
10 juli zegt men op Sherdog.

SnerkeL
25-06-2015, 17:07
Oh dat is een dag eerder voor het event! tijd zat dan!

ChingChong
25-06-2015, 22:55
Als Aldo niet vecht zal McGregor een makkelijke tegenstander krijgen zodat McGregor nog de hype zal houden.

mario the count
25-06-2015, 23:17
Chad mendez is nou niet bepaald een makkie.

Kingbalotelli
26-06-2015, 02:54
Als Aldo niet vecht zal McGregor een makkelijke tegenstander krijgen zodat McGregor nog de hype zal houden.

Where you talkin about???

my2cents
26-06-2015, 12:17
Where you talkin about???

Ik denk dat hij gelijk heeft. Waarom het risico lopen om hem tegen mendez te laten vechter, terwijl Diaz natuurlijk veel veiliger is. Het echte geld zen de match die iedereen wil zien is Aldo - Connor

mario the count
26-06-2015, 12:24
Ik denk dat hij gelijk heeft. Waarom het risico lopen om hem tegen mendez te laten vechter, terwijl Diaz natuurlijk veel veiliger is. Het echte geld zen de match die iedereen wil zien is Aldo - Connor

Ufc heeft toch al bevestigd dat wanneer aldo vs mcgreggor niet doorgaat, mcgreggor tegen mendez vecht voor de interim title?

viTRTor
26-06-2015, 12:35
Interim title slaat ook echt nergens op. Hij heeft in oktober nog gevochten en als ze hem echt willen straffen moeten ze hem echt zijn titel afnemen. Poppenkast allemaal om de hype train die McGregor heet aan de gang te houden.

mario the count
26-06-2015, 14:24
Interim titel geef ik ook niks om, maar de partij mendez vs mcgreggor wel mocht aldo mcgreggor niet doorgaan.

Kingbalotelli
26-06-2015, 15:11
@my 2 cents

Nee hij zegt dat de ufc conor een makkelijke tegenstander geeft (Mendes) en dat is dus niet echt een makkelijke tegenstander.

Diaz is natuurlijk veel veiliger, maar hij verdient zo een podium op dit moment niet hij haalde 155 niet eens tegen rds en werd compleet gedomineerd.

viTRTor
26-06-2015, 23:46
Breaking: mcgregor spuit al drie maanden die stamcellen in zijn knie wegens exact de blessure die hij opliep tegen Holloway. Hij is dus ook, bij lange na, niet fit. Overigens gebeurd tijdens het rollen met Rory Mcdonald.

tarantula
27-06-2015, 00:44
Breaking: mcgregor spuit al drie maanden die stamcellen in zijn knie wegens exact de blessure die hij opliep tegen Holloway. Hij is dus ook, bij lange na, niet fit. Overigens gebeurd tijdens het rollen met Rory Mcdonald.

Wat is er gebeurd tijdens het rollen met mcdonald.

viTRTor
27-06-2015, 01:28
Kniebanden gescheurd of ingescheurd. Zal wel ingescheurd zijn.

tarantula
27-06-2015, 01:49
Kniebanden gescheurd of ingescheurd. Zal wel ingescheurd zijn.

Recent of tijdje terug, en is hij nu nog geblesseerd dat hij ook niet kan vechten ik snap het niet echt

tarantula
30-06-2015, 23:50
interview dana omtrent aldo vs McGregor.

https://www.youtube.com/watch?v=p2Q8A4Pds1c

jantje11
01-07-2015, 03:57
Jose Aldo out of UFC 189; Chad Mendes meets Conor McGregor for interim belt


The news many expected to come has arrived, and next week’s UFC 189 has been overhauled less than two weeks out.

UFC featherweight champion Jose Aldo (25-1 MMA, 7-0 UFC) officially has pulled out of his title fight against rival Conor McGregor (17-2 MMA, 5-0 UFC) with a rib injury. UFC President Dana White announced the news on tonight’s edition of “SportsCenter” on ESPN, alongside McGregor.

That means the contingency plan the UFC set in place this past week goes into effect, and McGregor will meet two-time title challenger Chad Mendes (17-2 MMA, 8-2 UFC) for an interim belt.

White said the reason for the interim title, in this case, has to do with Aldo’s history of pulling out of title fights.

“Andre Pederneiras, his coach, called and basically said that Aldo’s rib is too painful, and he will not be fighting,” White said on the show. “So Chad Mendes now will fight Conor McGregor for the interim belt. Jose Aldo’s pulled out of five title fights. Conor’s ready to go. The No. 1 guy in the world, Chad Mendes, is ready to go. So it makes sense. They’ll fight for the interim title, and whenever Jose Aldo is ready, then that fight can happen to unify.

“It’s his decision. I don’t feel great about it. We’ve spent a lot of money promoting this fight. A lot of people are excited about the fight, so it’s definitely disappointing.”

UFC 189 takes place July 11 at MGM Grand Garden Arena in Las Vegas. The main card airs on pay-per-view following prelims on FOX Sports 1 and UFC Fight Pass.

McGregor, not surprisingly, was critical of Aldo’s decision to pull out of the fight and said he believes he had already beaten the champion from a mental standpoint.

“If a man is scared for his life, we cannot force him to step inside and face me,” McGregor said on “SportsCenter.” “I feel he’s afraid. The doctors have cleared him to fight – it’s a bruise. But he has still pulled out. So rightfully so, the belt should be taken from him and we should contest for the interim belt – or in my opinion, the real belt.

“I just feel he was beaten mentally before I and the chance to beat him physically. I felt through the (UFC 189) ‘World Tour,’ he was looking for his way out and thankfully for him, his coach, his team, they have found their way out.”

The bout actually takes the main-event slot over another title fight: welterweight champion Robbie Lawler vs. Rory MacDonald. With Aldo vs. McGregor as the centerpiece of the show, the UFC reportedly spent millions of dollars on a flashy promotional video and five-country media tour (see the highlights below) to drum up interest for the mega-fight. But now all of that promotional effort is tossed to the side and the UFC will have 10 days to promote the new interim title fight.

Aldo and McGregor, respectively ranked No. 1 and No. 6 in the USA TODAY Sports/MMAjunkie MMA featherweight rankings (Mendes is ranked No. 2), publicly bickered even before the fight was officially announced. White recently said the event was on pace for a million pay-per-view buys, a mark reached only nine times in company history.

White said after all the promotional push for the Aldo-McGregor fight – thousands of tickets are believed to have been sold to fans from Ireland coming to Las Vegas to see their national MMA hero – the show must, essentially, go on.

“It’s (Aldo’s) decision,” White said. “I don’t feel great about it. We’ve spent a lot of money promoting this fight. A lot of people are excited about the fight, so it’s definitely disappointing. I think (Mendes-McGregor) is going to be a great fight. Chad Mendes just fought Jose Aldo in a five-round war – literally one of the best fights I’ve seen. So it should be fun.”

Earlier this week, McGregor told ESPN he would knock Aldo out in the first round around the four-minute mark. He told “SportsCenter” he should be able to stop Mendes in the same amount of time next week.

“I’m going to demolish him. I’m going to rip his head off,” McGregor said. “I’m confident going against any man on the roster. I feel I’m No. 1 on the roster. That’s why an opponent change doesn’t matter. Essentially the opponent is an illusion in there – it’s you vs. you. It does not matter who’s across from me July 11. I will charge forward, I will put the pressure on, and I will get the victory.

“I’ll give Mendes – I feel the two of them are similar – four minutes of the first round. The shots that I envisioned landing on Jose, I visualize landing on Chad, also. Four minutes of the first round, Chad will be unconscious. I will toy with him a little bit.”

The latest UFC 189 lineup includes:

MAIN CARD (Pay-per-view, 10 p.m. ET)

Conor McGregor vs. Chad Mendes – for interim featherweight title
Champ Robbie Lawler vs. Rory MacDonald – for welterweight title
Dennis Bermudez vs. Jeremy Stephens
Gunnar Nelson vs. TBA
Thomas Almeida vs. Brad Pickett

PRELIMINARY CARD (FOX Sports 1, 8 p.m. ET)

Matt Brown vs. Tim Means
John Howard vs. Brandon Thatch
Alex Garcia vs. Mike Swick
Henry Briones vs. Cody Garbrandt

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 7 p.m. ET)

Neil Seery vs. Louis Smolka
Yosdenis Cedeno vs. Cody Pfister

Kingbalotelli
01-07-2015, 04:20
Las het ook net jammer dat Aldo niet kan vechten. Was het niet eens met de interm title omdat Aldo in Oktober voor het laats vocht. Nu kom ik er achter dat het al de 6de keer is dat hij afhaakt voor een titel gevecht. Dus nu is het iets begrijpelijker.
Ik denk dat McGregor ook van Mendes wint en wel by tko.

my2cents
01-07-2015, 05:33
Fuck. Had deze partij zo graag willen zien. En conor - aldo is toch heel anders als hij verliest van mendes....als die partij er dan nog uberhaupt komt. Persoonlijk had ik hem daarom liever tegen diaz gezien.

nog een groot voordeel voor mendes: connor kan hem nu niet maanden gek maken met zijn trashtalk en ik denk dat dat ook een zeer belangrijk onderdeel van zijn spel is..

Naj85
01-07-2015, 07:09
Jammer, we gaan nu misschien aldo vs McGregor niet meer zien voorlopig. Ik zie McGregor niet winnen tegen een sterke wrestler als Chad.
Maar we zullen zien of hij zn woorden waar kan maken en van Chad 'mini' Mendez kan winnen op overtuigende wijze

fifi23
01-07-2015, 07:42
Ha,
Ik wist het wel. Die gekneusde rib is echt niet over in 2 weekjes tijd.
.
Nu nog meer WAR McGregor!!!!!!
.
https://www.youtube.com/watch?v=c6HIZX3rfpI

123trisweat
01-07-2015, 10:28
hoe staat het met Mendes voorbereiding?

UFC kan beter van te voren al een reserve vechter aanwijzen/laten voorbereiden voor dit soort veel voorkomende zaken (blessure of legal issues)

Bromios
01-07-2015, 13:08
Die Aldo laat wel een beste payday vallen. Dan moet je wel heel erg geblesseerd zijn. Hij laat een paar miljoen liggen als ik de verhalen moet geloven.
Al moest ik in mijn rolstoel de ring in; ik had het gedaan. Deze payday heeft hij nooit gehad en krijgt hij niet meer ook.
Tenzij er een fightnight Dublin komt natuurlijk.

Maar dan gaat Dana er gemakshalve maar even vanuit dat bigmouth wel even wint van Mendes en dat zie ik niet gebeuren.

Sato
01-07-2015, 13:20
hoe staat het met Mendes voorbereiding?

UFC kan beter van te voren al een reserve vechter aanwijzen/laten voorbereiden voor dit soort veel voorkomende zaken (blessure of legal issues)

Mendes is in trainingskamp gegaan als back-up. Mocht Aldo wel kunnen vechten dan werd Mendes betaald (show-money). Hij is sinds het bekend werd dat Aldo misschien uitviel direct begonnen. Het is nog weinig tijd maar hij heeft in april nog gevochten en indrukwekkend gewonnen plus geen schade geleden tegen Lamas.

Sato
01-07-2015, 13:22
https://scontent-fra3-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xta1/v/t1.0-9/11694821_442225672615853_8542403395344481555_n.jpg ?oh=4a970e9de73192483acc10c595c4f568&oe=562A128A

Pr00f
01-07-2015, 13:29
Chad Mendes is misschien wel een betere kandidaat om een win over mcgregor te krijgen. Duurzame vechter met goede conditie en kan een klap hebben. Mits.... En daar ben ik een beetje bang voor, die een goede voorbereiding heeft gehad.

tarantula
01-07-2015, 17:01
Ik had erg graag de partij gezien, maar ik snap de keuze van aldo tegen zo een tegenstander waar veel bad blood bij komt kijken en trots plus de titel en McGregor is geen makkie stap je de octagon niet in met een bekende blessure waar je bij wijze van 1 tikje hoeft te krijgen en het is klaar, veel mensen onderschatten het vechten met blessures en het hangt ook allemaal af wat je hebt met sommige kan je best goed presteren een ribblessures is daar niet 1 van.

Typisch mcgegor om te claimen dat aldo bang is,het positieve aan dit is dat we eindelijk de ware conor gaan zien tegen een echte topper een van de reden waarom ik vind dat hij aan de water moet en zwaar gedehydreerd is, is zijn 4 minuten of 1e ronde walk over van chad en aldo opmerking, hij is goed veel potentie onorthodox leuk om naar te kijken maar hij verheft zichzelf naar een absurde plateau, een narcist in zijn puurste vorm er is geen sprake van alleen marketing hij gelooft echt elk woord die hij uit, de man moet echt aan de water.

Klassikl
01-07-2015, 23:11
Ik had erg graag de partij gezien, maar ik snap de keuze van aldo tegen zo een tegenstander waar veel bad blood bij komt kijken en trots plus de titel en McGregor is geen makkie stap je de octagon niet in met een bekende blessure waar je bij wijze van 1 tikje hoeft te krijgen en het is klaar, veel mensen onderschatten het vechten met blessures en het hangt ook allemaal af wat je hebt met sommige kan je best goed presteren een ribblessures is daar niet 1 van.

Typisch mcgegor om te claimen dat aldo bang is,het positieve aan dit is dat we eindelijk de ware conor gaan zien tegen een echte topper een van de reden waarom ik vind dat hij aan de water moet en zwaar gedehydreerd is, is zijn 4 minuten of 1e ronde walk over van chad en aldo opmerking, hij is goed veel potentie onorthodox leuk om naar te kijken maar hij verheft zichzelf naar een absurde plateau, een narcist in zijn puurste vorm er is geen sprake van alleen marketing hij gelooft echt elk woord die hij uit, de man moet echt aan de water.

Goed verhaal. Lekker duidelijk.

Klassikl
01-07-2015, 23:16
Enige reden dat er om een interim belt gevochten wordt is zodat McGregor in de main event kan blijven. Beetje goedkope truc van de UFC. Ben wel heel erg teleurgesteld dat Aldo weer een partij niet kan knokken. Elke keer maar weer. Het is onmogelijk om nog enthousiast te worden van een Aldo matchup omdat de kans 50% is dat hij niet doorgaat.

K-1sunstarr
02-07-2015, 00:24
Goed verhaal. Lekker duidelijk.
Hihihihi.

Hans Kazan
02-07-2015, 10:03
Goed verhaal. Lekker duidelijk.

Grammar: the difference between knowing your shit and knowing you're shit.

Chane
02-07-2015, 10:26
Die interim belt slaat echt helemaal nergens op :mad:
Kom op nou... Aldo heeft 9 maanden geleden z'n titel nog verdedigd.

123trisweat
02-07-2015, 11:12
Mendes is in trainingskamp gegaan als back-up. Mocht Aldo wel kunnen vechten dan werd Mendes betaald (show-money). Hij is sinds het bekend werd dat Aldo misschien uitviel direct begonnen. Het is nog weinig tijd maar hij heeft in april nog gevochten en indrukwekkend gewonnen plus geen schade geleden tegen Lamas.

@sato thanks voor de info

Wiebe
02-07-2015, 11:17
https://www.youtube.com/watch?v=E6L1aQbu8iQ&feature=youtu.be

Bromios
03-07-2015, 10:16
http://www.mixedmartialarts.com/news/452524/Did-McGregor-swagger-jack-this-male-model-from-Canada/ haha.

Wiebe
03-07-2015, 10:25
https://www.youtube.com/watch?v=vhOQNL-kz00 UFC 189 Embedded nr 2

Klassikl
03-07-2015, 11:43
http://www.mixedmartialarts.com/news/452524/Did-McGregor-swagger-jack-this-male-model-from-Canada/ haha.

Is echt een gigantisch topic over op sherdog :lol:

http://forums.sherdog.com/forums/f2/looks-like-conor-mcgregor-swaggerjacked-canadian-threads-merged-3008435/

topic zit ondertussen op pagina 100

Klassikl
03-07-2015, 11:50
Conference Call UFC 189. Met Mcdonald, Lawler, Mendes, McGregor.


https://www.youtube.com/watch?v=Gm9j7WyflUE

pronk
03-07-2015, 11:56
https://www.youtube.com/watch?v=vhOQNL-kz00

T15Boxing
03-07-2015, 12:55
Connor heeft een hele grote probleem.

appelsap
03-07-2015, 16:07
Connor heeft een hele grote probleem.

Zo groot is Mendes niet.

Heb weinig met de trashtalk van McGregor tijdens dit soort mediaitems, maar hij is meer met de budo kant van het MMA bezig dan bijna alle huidige vechters in de UFC bij elkaar denk ik. Ga maar eens wat oude interviews kijken en "The Notorious' op Fox.

Ik hoop dat McGregor wint zodat we hem tegen Aldo zien, maar Mendes is een slechte matchup voor hem.

T15Boxing
03-07-2015, 16:32
Ik zal je zeggen als Aldo niet bestond dan zou Mendes al een aantal jaren een dominante kampioen zijn.

Denk aan de vecht stijlen. Connor is naar de grond gehaald door bange, veel zwakkere grapplers dan Mendes die toch wel de sterkste worstelaar is(met KO power).

En hij heeft geen maanden lange mentale spelletjes kunnen spelen. Connor heeft een hele grote probleem.

Fasada
03-07-2015, 16:46
Conor wint! Hoe erg ik het ook vind om te zeggen want dat trashtalken hoeft voor mij allemaal niet (en zal keihard juichen voor Aldo en zelfs Mendes gun ik de winst) maar hij staat symbool voor de toekomst van het 'nieuwe' vechten. Wij praten nu nog steeds over 'hij is een worstelaar' of 'hij is een staande vechter', dat zal naar verloop van tijd helemaal weg gaan want straks is het gewoon 'hij is een mixed martial artist'... Conor staat wat mij betreft voorbeeld voor deze nieuwe type vechters waar Jon Jones de eerste vechter was die dat had. Ik zag Jon Jones vechten echt dacht 'deze gozer kan je helemaal niet in een hokje plaatsen die kan alles goed' dat gevoel heb ik dus ook met Conor. Weet ook niet waar dat vandaan komt...

Overigens wil ik er wel aan toevoegen dat het niet betekent dat ik denk dat hij onverslaanbaar is want verlies in M.M.A. is gewoon mogelijk want alle vechters op dit moment (zeker in de top 10) zijn getraind genoeg om nou net die ene klap of submission aan te leggen en hun dag hebben...

YoMarK
03-07-2015, 17:32
Denk aan de vecht stijlen. Connor is naar de grond gehaald door bange, veel zwakkere grapplers dan Mendes die toch wel de sterkste worstelaar is(met KO power).
Ik kan me dat niet herinneren de afgelopen jaren. Takdown defence lijkt dik in orde. Daarnaast traint Conor met een veel grotere(dan Mendes)Gunnar Nelson, dus ik dat hij wel wat gewent is mocht hij toch zo af en toe eens op de grond belanden.

Guytje
03-07-2015, 18:02
IK hoop voor Connor dat ie genoeg tijd heeft om zich te focussen op de partij zelf. Heb de indruk dat ie nogal geleefd wordt door de UFC, media enz. Je zou toch denken dat je in de voorbereiding naar toch de belangrijkste partij in z'n leven tot nu toe wat meer focus gaat leggen op de voorbereiding op zich. In z'n hoofd is ie al de champ maar een titel, zeker al als deze UFC belt krijg je niet zomaar. Je krijgt die titel niet door de juiste zonnebril op te staan hebben voor een fotoshoot. Ik hoop dat ie in ieder geval wel de belt pakt en verder zorgt voor de hype die er op dit moment is voor UFC. Wat die gast teweeg brengt is fenomenaal vind ik en hoop dat ie die hype nog een mooie tijd kan meedragen voor iedereen die in deze sport actief is. Want voor of tegen je kan niet ontkennen dat ie veel nieuwe ogen heeft laten richten op de UFC en het MMA/vechtsportgebeuren.

Suplex
03-07-2015, 19:51
Staand zal mendez nix in te brengen hebben zijn Vechtstijl valt precies in het straatje van connor ik verwacht zelfs dat er een vroege KO zal vallen en dat mendez niet eens de kans zal krijgen om het gevecht naar de grond te halen.
mendez is staand een zeer sterke vechter en wil hem ook zeker niet te kort doen maar denk dat dit stylistisch gezien voor connor een makkie word mits hij het staand kan houden.

connor wint de 1e ronde op KO/TKO is mijn voorspelling.

Bromios
03-07-2015, 23:15
Goed, dan mijn voorspelling. Mendez brengt hem elke ronde binnen 20 seconden naar de grond en worstelt elke ronde door. WOP Mendez. Saaie partij. Dikke teleurstelling (want dat is elke vet gehypte partij).

Ik hoop: Dat Mcgregor een pak op zijn kloten krijgt zoals hij nog nooit gehad heeft. En dat hij een slechte verliezer is. Dan krijgen we pas entertainment.

Pr00f
03-07-2015, 23:30
Zou kunnen, maar voordeel van mendes is dat het een worstelaar is die niet aan lay n pray doet maar voor de finish gaat. Daarbij heeft ie ook gewoon een hele goede stand up. Ik ben benieuwd. Ik denk mcGregor, maar ik denk dat we een leuke partij krijgen.

Klassikl
03-07-2015, 23:59
Ik denk dat Mendes Conor heel graag KO wil slaan. Verwacht dat hij hier eerst voor zal gaan en pas iets later in de partij zijn wrestling gaat proberen.

Hopelijk komt het niet zover aan slaat Notorious Mendes zijn hoofd 'clean off'.

hypergiant
04-07-2015, 03:30
De strategie van mcgregor is om vanuit zijn natuurlijk gewicht (175 pound) helemaal te zakken naar 145 om het tegen de 'kleinere mannetjes' op te nemen, titel binnen halen en dan naar 155 of zwaarder. Als Aldo of Mendes hem verslaan en als hij zijn reach en kracht voordeel niet kan uitbuiten, hoe zit het dan met de Murderers Row van 155 met Khabib, RDA, Pettis, Benson en Melendez.

Staat veel op het spel voor team mcgregor en de UFC hype eromheen.

Harrie Nak
04-07-2015, 09:16
Zo groot is Mendes niet.

Heb weinig met de trashtalk van McGregor tijdens dit soort mediaitems, maar hij is meer met de budo kant van het MMA bezig dan bijna alle huidige vechters in de UFC bij elkaar denk ik. Ga maar eens wat oude interviews kijken en "The Notorious' op Fox.

Ik hoop dat McGregor wint zodat we hem tegen Aldo zien, maar Mendes is een slechte matchup voor hem.

https://i.imgflip.com/np9j3.gif

LightHeavyWeight
04-07-2015, 09:44
Hij is naar de media toe natuurlijk verschrikkelijk maar verder is het wel een enorm bewuste man. Straalt zoveel rust uit in de kooi, het is gewoon een geweldige vechter en zakenman.

mario the count
04-07-2015, 10:12
Ik hoop op mcgreggor, vind het nog steeds geweldig hoe hij zichzelf heeft gehyped. Ben nooit van de trashtalkers maar van hem kan ik het hebben, denk omdat hij ook echt grappig is. Ik hoop op winst voor mcgreggor, hij staat sowieso al 1-0 voor door de opmerking dat hij zijn ballen op mendez zijn voorhoofd kan laten rusten.

thijss
04-07-2015, 20:39
Embedded episode 3:

https://vid.me/9397

Stond vanmorgen op youtube nu niet meer te vinden.. Vaag.

jantje11
04-07-2015, 21:23
http://youtu.be/Jo7zzFKe8NU

my2cents
04-07-2015, 21:37
Al dat trashtalken doet Mendes toch een stuk minder dan Aldo heb ik het gevoel. En dat is in het voordeel van Mendes

hankmoody
05-07-2015, 00:57
Dat gevoel deel ik niet. Het is dat Aldo langer het getreiter van Conor moest voortduren, maar dacht bij een paar moment zoals toen Conor zei dat Chad een BJJ white belt is en geen guard kan passeren dat Chad het oprecht heel kut vond. Ik ben er zeker van dat Chad meer emotioneel zal vechten dan hij ooit gedaan heeft.

Klassikl
05-07-2015, 04:45
Hij is naar de media toe natuurlijk verschrikkelijk maar verder is het wel een enorm bewuste man. Straalt zoveel rust uit in de kooi, het is gewoon een geweldige vechter en zakenman.

Hij is naar de media toe juist geweldig? Hij komt niet voor niks in grote nationale talkshows om over zijn komende partij te praten. De media loopt helemaal weg met Conor.

kruikenstad goes bjj
05-07-2015, 09:39
[QUOTE=my2cents;1289944]Al dat trashtalken doet Mendes toch een stuk minder dan Aldo heb ik het gevoel. En dat is in het voordeel van Mendes[/QUOTE

Hoezo als je minder aan trash talk doet ben je tijdens de partij in het voordeel?
Verklaar je nader.

blade
05-07-2015, 10:47
we moeten ook niet vergeten dat die mcgreggor van een nobody ineens een ster is geworden van geen geld naar veel geld daar wordt een mens ook niet beter van geestelijk gezien dan

LightHeavyWeight
05-07-2015, 11:38
Hij is naar de media toe juist geweldig? Hij komt niet voor niks in grote nationale talkshows om over zijn komende partij te praten. De media loopt helemaal weg met Conor.

Ja dat is precies wat ik zeg.

appelsap
05-07-2015, 11:59
we moeten ook niet vergeten dat die mcgreggor van een nobody ineens een ster is geworden van geen geld naar veel geld daar wordt een mens ook niet beter van geestelijk gezien dan

Volgens mij is er geestelijk niks mís met McGregor. Hij doet wat Sonnen ver heeft gebracht, alleen met meer humor en meer talent. Is allemaal heel gecalculeerd en voor het Amerikaanse publiek. Hij zegt volgens mij ook weinig onzinnige dingen en maakt zijn beloftes tot nu toe waar. Zoals eerder gezegd denk ik dat Mendes een slechte matchup voor hem is. Die kan namelijk best een tikkie hebben en blijft komen. Iets wat Volgens mij nieuw is voor McGregor.

We gaan het zien, maar ik zou aan de geestelijke gesteldheid van McGregor niet twijfelen. Dat zit wel snor volgens mij.

appelsap
05-07-2015, 12:03
Dat gevoel deel ik niet. Het is dat Aldo langer het getreiter van Conor moest voortduren, maar dacht bij een paar moment zoals toen Conor zei dat Chad een BJJ white belt is en geen guard kan passeren dat Chad het oprecht heel kut vond. Ik ben er zeker van dat Chad meer emotioneel zal vechten dan hij ooit gedaan heeft.

Niet alleen toekomstig UFC kampioen, ook nog amateurpsycholoog. Ik doe het ook, maar iets minder stellig. Ben blij dat jij bij vreemden in hun hoofd kan kijken.

Misschien valt het allemaal wel mee met die emoties, omdat hij al eerder voor een titel heeft gevochten en het gewoon leuk vindt om te vechten. We gaan het zien.

pronk
05-07-2015, 12:24
Ja bizar dat sommige mensen denken te weten wat hun idool gaat doet of denkt.

Djani
05-07-2015, 17:31
Hij is naar de media toe natuurlijk verschrikkelijk maar verder is het wel een enorm bewuste man. Straalt zoveel rust uit in de kooi, het is gewoon een geweldige vechter en zakenman.

x2

willy123
05-07-2015, 19:43
[QUOTE=my2cents;1289944]Al dat trashtalken doet Mendes toch een stuk minder dan Aldo heb ik het gevoel. En dat is in het voordeel van Mendes[/QUOTE

Hoezo als je minder aan trash talk doet ben je tijdens de partij in het voordeel?
Verklaar je nader.

Begrijpend lezen:
De trashtalk doet Mendes minder= de trashtalk van McGregor deert Mendes niet ( minder ).

Harrie Nak
05-07-2015, 20:55
Ik voorzie weer iets soortgelijks gebeuren als:


https://youtu.be/6lXbh5oq4a0

Wiebe
05-07-2015, 21:45
UFC 189 embedded nr 4

https://www.youtube.com/watch?v=CbCuKjmFslU&feature=youtu.be

Suplex
05-07-2015, 22:01
Ik voorzie weer iets soortgelijks gebeuren als:


https://youtu.be/6lXbh5oq4a0

op deze beelden zie je een McGregor die totaal geen tdd heeft en alleen een sterkte strikter is de McGregor van nu is compleet zeer goede tdd uitstekende trappen uistekende timing en uitstekend bokswerk totaal niet te vergelijken.

my2cents
06-07-2015, 12:10
[QUOTE=kruikenstad goes bjj;1289956]

Begrijpend lezen:
De trashtalk doet Mendes minder= de trashtalk van McGregor deert Mendes niet ( minder ).

Dank Willy, je was mij voor ;-)

Niek-S
06-07-2015, 16:25
https://www.youtube.com/watch?t=16&v=LAhpQzWz07U

countdown.

Valt wel op Conor is een grote featherweight, vooral op 9.08min waar hij dus traint met een welterweight

Suplex
06-07-2015, 23:24
https://www.youtube.com/watch?t=16&v=LAhpQzWz07U

countdown.

Valt wel op Conor is een grote featherweight, vooral op 9.08min waar hij dus traint met een welterweight

Hij is heel groot voor een featherweight zijn weight cut is heel heftig las net een topic op sherdogg erover dat hij Nig 28 pond +\- 12 kilo zou moeten afvallen in8 dagen.

http://www.mmamania.com/2015/7/6/8901169/ufc-189-chael-sonnen-reveals-dramatic-28-pound-weight-cut-looming-for-conor-mcgregor-mma

als ze idd strengere regels gaan invoeren voor t weight cutten zal voor Connor de featherweight divisie niet meer haalbaarzijn.
Op de dag van die weging ziet hij er echt niet meer gezond uit lijkt wel een soort alien ineens.

Wiebe
07-07-2015, 00:55
UFC 189 Embedded nr 5

https://www.youtube.com/watch?v=ucEmfOAhYmA&feature=youtu.be

Klassikl
08-07-2015, 00:31
Hij is heel groot voor een featherweight zijn weight cut is heel heftig las net een topic op sherdogg erover dat hij Nig 28 pond +\- 12 kilo zou moeten afvallen in8 dagen.

http://www.mmamania.com/2015/7/6/8901169/ufc-189-chael-sonnen-reveals-dramatic-28-pound-weight-cut-looming-for-conor-mcgregor-mma

als ze idd strengere regels gaan invoeren voor t weight cutten zal voor Connor de featherweight divisie niet meer haalbaarzijn.
Op de dag van die weging ziet hij er echt niet meer gezond uit lijkt wel een soort alien ineens.

Ik heb echt het idee dat dit het gewicht was in het begin van zijn trainingskamp. Het gewicht waar hij ongeveer op rondloopt. En Sonnen als bron is sowieso twijfelachtig. Die vent zegt alles voor een extra headline.

Wiebe
08-07-2015, 03:09
UFC 189 Embedded nr 6

https://www.youtube.com/watch?v=oX4_Fp8GGr4&feature=youtu.be

Klassikl
08-07-2015, 11:12
Ik ben best in shock. Aan het einde van aflevering 6 heeft Mendes een shirt aan. Dit is denk ik de eerste keer dat ik Mendes in iets al dit met een shirt aan zie.

pronk
08-07-2015, 13:22
Urijah faber is daar ook niet vies van , kan me herinneren dat hij Dana aan de tel had en continu in de ruitspiegeling naar hem zelf zat te kijken shirtloos.

blade
08-07-2015, 14:20
Urijah faber is daar ook niet vies van , kan me herinneren dat hij Dana aan de tel had en continu in de ruitspiegeling naar hem zelf zat te kijken shirtloos.

faber krijgt ook altijd een stijve als die zich eigen in de spiegel ziet:lol:

Sato
08-07-2015, 14:35
faber krijgt ook altijd een stijve als die zich eigen in de spiegel ziet:lol:

Dit was tijdens zijn seizoen in TUF. Wat wil je met een kin, als een Braziliaanse kont :lol:

Emilio
08-07-2015, 14:43
McGregor is wel een fascinerend persoon hoor. Het maakt niet uit of je fan van hem bent of niet. Je wilt het gevecht toch wel gaan zien. Ik zit zelf nog een beetje in het midden qua mening. Vind hem in zijn acties zoals die belt al pakken etc net te ver gaan.
Toch ben ik benieuwd of hij het waar kan maken.

Chad Mendes is wel een zware test. Mc Gregor zal het toch voornamelijk van zn bokswerk moeten hebben ivm de dreiging van de takedown.

Nu al 2 x in het dagelijks leven mensen over McGregor horen praten. Dat zegt toch wel iets. Reken maar dat de UFC hem graag wilt zien winnen.

Ik vind hem wel een goede toevoeging aan het Roster nu spraakmakende vechters als Anderson Silva, Nick Diaz, Sonnen en Jon Jones (voorlopig) niet in actie komen.

viTRTor
08-07-2015, 15:06
Ik hink ook op twee gedachtes, aan de ene kant hoop ik dat hij 25 minuten lang mishandeld wordt door Mendes, gewoon omdat hij even op zijn plek gezet mag worden. Aan de andere kant verliest de UFC wel erg veel aan entertaiment waarde als hij verliest.

my2cents
08-07-2015, 15:33
Ik hink ook op twee gedachtes, aan de ene kant hoop ik dat hij 25 minuten lang mishandeld wordt door Mendes, gewoon omdat hij even op zijn plek gezet mag worden. Aan de andere kant verliest de UFC wel erg veel aan entertaiment waarde als hij verliest.

Ik hoop echt dat hij wint, alleen maar om hem tegen Aldo te zien vechten.... Vrees echter het ergste

viTRTor
08-07-2015, 15:45
Aldo zou volgens Dana White ongeveer 4 miljoen dollar verdienen door de partij tegen Mcgregor.

fifi23
08-07-2015, 16:54
Ik
z
I
e
he
t
z
o
g
a
a
n
https://www.youtube.com/watch?v=obgm6JNtyVo

my2cents
08-07-2015, 21:39
UFC 189 Embedded nr 6

https://www.youtube.com/watch?v=oX4_Fp8GGr4&feature=youtu.be

Ok ik ben er uit, wat een fucking typisch Amerikaans irritant ventje die Mendes met zijn gejaag, gejuich en het in zijn eentje afsteken van vuurwerk. Voor in die laatste 2 afleveringen. Hoop dat McGregor hem alle hoeken van de ring laat zien!!!

blade
08-07-2015, 21:51
Dit was tijdens zijn seizoen in TUF. Wat wil je met een kin, als een Braziliaanse kont :lol:

als die met zijn vrouw ligt te ketsen en hij komt klaar noemt die zijn eigen naam :lol: maar ff ontopic tis wel en leuke partij hoor mendes en macgregor maar ik kijk ook uit naar lawler tegen macdonald

hypergiant
08-07-2015, 21:58
https://www.youtube.com/watch?v=PaPEGYaWB3U

Suplex
08-07-2015, 22:30
Ok ik ben er uit, wat een fucking typisch Amerikaans irritant ventje die Mendes met zijn gejaag, gejuich en het in zijn eentje afsteken van vuurwerk. Voor in die laatste 2 afleveringen. Hoop dat McGregor hem alle hoeken van de ring laat zien!!!

Die Faber is zon zelfde ventje volgens mij zeggen Faber en mendez hele dagen tegen elkaar hoe geweldig ze zijn

pronk
08-07-2015, 23:52
Die Faber is zon zelfde ventje volgens mij zeggen Faber en mendez hele dagen tegen elkaar hoe geweldig ze zijn

Vergeet Joseph Benavidez niet , die letterlijk vertelde in een interview dat hij foto model was geworden als hij geen vechter was.
Meneer Conehead him self.

cornelus
09-07-2015, 01:41
Ok ik ben er uit, wat een fucking typisch Amerikaans irritant ventje die Mendes met zijn gejaag, gejuich en het in zijn eentje afsteken van vuurwerk. Voor in die laatste 2 afleveringen. Hoop dat McGregor hem alle hoeken van de ring laat zien!!!
:)

hypergiant
09-07-2015, 02:11
https://www.youtube.com/watch?v=Ceg9qaBBBrg

hypergiant
09-07-2015, 02:15
The comeback kid Mike Swick


https://www.youtube.com/watch?v=je4UHwW0l_c

hypergiant
09-07-2015, 02:18
AKA Thailand ziet er trouwens goed uit.


https://www.youtube.com/watch?v=QjliGBxZUDs

Wiebe
09-07-2015, 03:27
UFC 189 Embedded nr 7

https://www.youtube.com/watch?v=XcQ0ZyZr_4o&feature=youtu.be

jantje11
09-07-2015, 10:06
Vergeet Joseph Benavidez niet , die letterlijk vertelde in een interview dat hij foto model was geworden als hij geen vechter was.
Meneer Conehead him self.

Neukt wel Megan Olivi dus zo slecht heb die t nie

pronk
09-07-2015, 13:00
Neukt wel Megan Olivi dus zo slecht heb die t nie

is dat een prestige als vechter van de ufc , en zo geweldig is ze ook niet.

blade
09-07-2015, 18:41
is dat een prestige als vechter van de ufc , en zo geweldig is ze ook niet.

heb je haar ook geketst dan?

mario the count
09-07-2015, 19:09
https://www.youtube.com/watch?v=Ceg9qaBBBrg

Mooi man hoe mcgreggor reageerde.

Klassikl
09-07-2015, 21:06
AKA Thailand ziet er trouwens goed uit.


https://www.youtube.com/watch?v=QjliGBxZUDs

Net de hele serie gekeken. Erg tof en AKA Thailand ziet er indd fantastisch uit.

hypergiant
09-07-2015, 21:47
Mooi man hoe mcgreggor reageerde.

Daar zie je dat hij echt een fan van de sport is, jammer dat hij niet altijd zo is.


Net de hele serie gekeken. Erg tof en AKA Thailand ziet er indd fantastisch uit.

Zou daar wel eens een trainingsvakantie willen houden.

Brainthief
10-07-2015, 00:09
Helemaal eens hypergiant. Mss is dat de echte Conor...

hypergiant
10-07-2015, 04:07
https://www.youtube.com/watch?v=heBaEpEQm6o

Wiebe
10-07-2015, 09:47
UFC 189 Embedded nr 8

https://www.youtube.com/watch?v=DEYrL6Apn0g

Peete
10-07-2015, 11:34
Thanks

pronk
10-07-2015, 13:17
https://www.youtube.com/watch?v=EXj88LvXl3c

Ik ging stuk , Conor op zijn best :)

Je ziet dat Conor onder de huid van Mendes is.

Emilio
10-07-2015, 14:16
Gisteren ook die hele conference gezien. Was leuk. Mendes kwam er niet heel sterk uit vond ik.
Vond Mendes ook wel irritant met zijn "Bro" steeds. Je zag idd dat hij gepikeerd was.

Ik begin meer voor Conor te worden nu.

Mocht Mendes verliezen heeft hij altijd nog het excuses van "Short notice fight"

Hans Kazan
10-07-2015, 18:51
1-0 McGregor

pronk
11-07-2015, 01:29
https://www.youtube.com/watch?v=V7viQNcua80

Djoggo
11-07-2015, 03:27
Chad en Rory zijn ready!

Fightfan
11-07-2015, 04:06
IK hoop dat Conor verliest, maar hij is geestelijk ijzersterk.
Qua hypen onvoorstelbaar hoeveel exposure hij losmaakt!

mario the count
11-07-2015, 09:07
Conor zag er niet best uit, zware cut geweest. Maar bij zijn laatste partij merkte je er in de ring ook niks van. Hoop op een KO winst voor mcgreggor.

Jeru
11-07-2015, 09:29
Wow, wat een opkomst!!! Niet normaal.
Conor zag er in zijn gezicht wel meer dood dan levend uit... :o

123trisweat
11-07-2015, 09:35
https://www.youtube.com/watch?v=pf-4uHJMFIM

op 6:40 wordt er iets gegooid naar mendes, echte hooligans zijn ook binnen. Het zou maar es raak zijn en mendes raakt geblesseerd pffff

Wiebe
11-07-2015, 12:10
UFC 189 Embedded nr 9

https://www.youtube.com/watch?v=f8IZ5p8uJzY

Daniel
11-07-2015, 12:16
Ff een kleine strubbeling op de gang tussen McGregor en Faber. :-)

hypergiant
11-07-2015, 14:00
Eng om hem zo te zien, kan nooit goed zijn.

Willem033
11-07-2015, 14:13
Die Mcgregor lijkt op t laatste moment van die cut echt op een junkie.
Hoop dat hij zijn woorden waar kan maken.

The Company
11-07-2015, 14:18
Hoop op Lawler en Mcgregor vanavond.

Jeru
11-07-2015, 14:46
Ff een kleine strubbeling op de gang tussen McGregor en Faber. :-)

https://instagram.com/p/4-gDyds4vB/

(https://instagram.com/p/4-gDyds4vB/)urijahfaber (https://instagram.com/urijahfaber/)Looks Connor's Jr high level wrestling hasn't learned the drag re-drag drill yet. I've seen crack heads roaming the streets that look healthier than McGregor right now. @ufc (https://instagram.com/ufc/)

carlo1
11-07-2015, 19:40
Hoop deze partij morgen op fightcreature te kunnen zien, maar nu ligt deze site eruit. Kom er niet meer op. Moet plots op aparte manier inloggen. Iemand anders ook last van? Of een soortgelijke werkende site in de aanbieding?

e-type
11-07-2015, 20:05
Hoop deze partij morgen op fightcreature te kunnen zien, maar nu ligt deze site eruit. Kom er niet meer op. Moet plots op aparte manier inloggen. Iemand anders ook last van? Of een soortgelijke werkende site in de aanbieding?

https://www.facebook.com/fightcreaturenew


Sorry guys,
The site is having a major issue right now, plus I am away right now and don't really had time to fix the site. I tried to fix the issue whenever I had the internet access but couldn't managed to solve the issue.
I will try best to make the site back online as soon as possible.



Forum van Bert Kops in de gaten houden zondag is een goed alternatief...

Niek-S
11-07-2015, 20:11
Conor 145 op de weigh in, ik vind dat altijd interessant dat weight cutten, wat zou hij wegen on fight night? Bijvoorbeeld bog foot silva, heb weleens gezien dat hij inwoog op 264 en zag je op zijn site dat hij zo weer op 284 lbs zat. Ik neem aan dat conor na 24u ook wel behoorlijk wat aanzet, hij zag er ook wel behoorlijk uitgedroogd uit.

justafan
11-07-2015, 20:26
Hoop deze partij morgen op fightcreature te kunnen zien, maar nu ligt deze site eruit. Kom er niet meer op. Moet plots op aparte manier inloggen. Iemand anders ook last van? Of een soortgelijke werkende site in de aanbieding?

Onderstaande zijn meestal goed:

http://www.kopsgym.nl/forum/viewforum.php?f=2&sid=581651c492e1afb9510bf0f6a9ec2524

http://mmaversus.com/ (bij deze laatste wel in de ochtend met ogen dicht naar beneden scrollen. Meestal staat er namelijk een screenshot van de postfight conference erop en daar kun je al zien wie er gewonnen heeft. Dus oogjes dicht, helemaal naar beneden scrollen, en daar staan de video's dan. Goodluck) :)

blade
11-07-2015, 21:27
Die Mcgregor lijkt op t laatste moment van die cut echt op een junkie.
Hoop dat hij zijn woorden waar kan maken.


idd die kan zo mee doen met een aflevering van de The Walking Dead

carlo1
11-07-2015, 22:21
Onderstaande zijn meestal goed:

http://www.kopsgym.nl/forum/viewforum.php?f=2&sid=581651c492e1afb9510bf0f6a9ec2524

http://mmaversus.com/ (bij deze laatste wel in de ochtend met ogen dicht naar beneden scrollen. Meestal staat er namelijk een screenshot van de postfight conference erop en daar kun je al zien wie er gewonnen heeft. Dus oogjes dicht, helemaal naar beneden scrollen, en daar staan de video's dan. Goodluck) :)

Bedankt. Zal het in de gaten houden

Tykill
11-07-2015, 23:23
Tering ik maak mij nu wel zorgen om Conor. Hij ziet er echt slecht uit. Lijkt mij niet in 24 uur 100% te herstellen of wel?

mario the count
11-07-2015, 23:51
Ik vond hem er idd ook wel heel slecht uitzien. Zoals mendez al zei, zo een heftige cut doet echt wel wat met je. Mocht het tot championchip rounds aankomen dan gaat conor het zwaar krijgen ben ik bang.