PDA

View Full Version : Ronda Rousey naar de WWE?



Biiyen
31-03-2015, 11:49
Ze was in ieder geval bij Wrestlemania afgelopen zondag en ze had een behoorlijk lang segment met The Rock, HHH en Stephanie Mc Mahon.

Was erg gaaf in ieder geval.

Op haar twitter geeft ze aan dat het smaakt naar meer, ben benieuwd.

Het publiek ging in ieder geval helemaal los, geeft aan dat Rousey geen onbekende is bij het WWE publiek.

elpappi
31-03-2015, 12:17
Ze was in ieder geval bij Wrestlemania afgelopen zondag en ze had een behoorlijk lang segment met The Rock, HHH en Stephanie Mc Mahon.

Was erg gaaf in ieder geval.

Op haar twitter geeft ze aan dat het smaakt naar meer, ben benieuwd.

Het publiek ging in ieder geval helemaal los, geeft aan dat Rousey geen onbekende is bij het WWE publiek.

Zij gaat zeker een paar partijtjes doen. Ze is een grote fan en dit soort crossovers zijn kassa voor beiden.

S.B.
31-03-2015, 12:31
Hebben jullie gezien hoe vol dat stadion zat? Daar komt de UFC nog laaaaang niet aan.

S.B.
31-03-2015, 12:33
Attendance 76,976

Minotauro
31-03-2015, 13:08
Amerikanen blijven ook een nep volkje, die het liefst door hun eigen regering voor de gek worden gehouden. Zelfde geldt met de televisie die ze het liefst zien, de muziek die ze het liefst luisteren en het nieuws dat ze het liefst horen. Ze zien liever een zwaar neppe act, dan dat ze actie zien. Ik vind het maar een raar en vooral een eng volkje!

mario the count
31-03-2015, 18:32
WWE zuigt. Hoe kan men hier nou van genieten terwijl ze weten dat het zo nep als wat is.

e-type
31-03-2015, 19:10
WWE zuigt. Hoe kan men hier nou van genieten terwijl ze weten dat het zo nep als wat is.


Entertainment man.
Ik vind er ook geen hol aan, maar als je alleen dingen leuk kan vinden die echt zijn, kan je geen speelfilm meer opzetten.

Biiyen
31-03-2015, 19:11
Kijk eerst even naar Brock Lesnar vs Roman Reigns van afgelopen zondag. En kom dan terug en zeg me dat dat nep is. Gescript of niet, maar die twee hebben oorlog gevoerd. Dat was serieus intens.

Pahlavan
31-03-2015, 19:12
Entertainment man.
Ik vind er ook geen hol aan, maar als je alleen dingen leuk kan vinden die echt zijn, kan je geen speelfilm meer opzetten.

Alleen het verschil is dat wij tijdens het kijken van een film ons goed beseffen dat het nep is, een groot deel van die WWE fans loopt daar te schreeuwen en te roepen alsof het wat uitmaakt. Maar goed... Murica he....

LightHeavyWeight
31-03-2015, 20:06
WWE belichaamt voor mij exact hoe de gemiddelde mainstream Amerikaan in elkaar steekt. Afgelopen vakantie ook een hoop Amerikanen om me heen gehad, ik vind het echt helemaal niks en bijna alle Europeanen die ik daar tegen kwam deelden die mening.
Kutvolk, sorry.

Biiyen
31-03-2015, 20:34
WWE belichaamt voor mij exact hoe de gemiddelde mainstream Amerikaan in elkaar steekt. Afgelopen vakantie ook een hoop Amerikanen om me heen gehad, ik vind het echt helemaal niks en bijna alle Europeanen die ik daar tegen kwam deelden die mening.
Kutvolk, sorry.

Ze hebben vaak een beetje grote bek ja, en als ze in een groep Amerikanen zijn dan is het helemaal niet best. Echter tijdens 1 vakantie in Thailand was ik er tijdens hun super bowl, die heb ik toen samen met een groep Amerikanen gekeken. Dat was 1 van de leukste herinneringen van die vakantie.

Ik kon het tijdens mijn vakanties altijd het beste vinden met Australiërs en van de Europeanen klikt het altijd goed met Zweden en Duitsers.

LightHeavyWeight
01-04-2015, 12:59
Ze hebben vaak een beetje grote bek ja, en als ze in een groep Amerikanen zijn dan is het helemaal niet best. Echter tijdens 1 vakantie in Thailand was ik er tijdens hun super bowl, die heb ik toen samen met een groep Amerikanen gekeken. Dat was 1 van de leukste herinneringen van die vakantie.

Ik kon het tijdens mijn vakanties altijd het beste vinden met Australiërs en van de Europeanen klikt het altijd goed met Zweden en Duitsers.

Ja natuurlijk en ik ben juist iemand die elke persoon als individu benaderd maar je ontkomt er niet aan om te veralgemeniseren soms, je hebt gewoon cultuurverschillen.
We dwalen af.

mario the count
01-04-2015, 16:02
Alleen het verschil is dat wij tijdens het kijken van een film ons goed beseffen dat het nep is, een groot deel van die WWE fans loopt daar te schreeuwen en te roepen alsof het wat uitmaakt. Maar goed... Murica he....

Dat dus.

mario the count
01-04-2015, 16:07
WWE belichaamt voor mij exact hoe de gemiddelde mainstream Amerikaan in elkaar steekt. Afgelopen vakantie ook een hoop Amerikanen om me heen gehad, ik vind het echt helemaal niks en bijna alle Europeanen die ik daar tegen kwam deelden die mening.
Kutvolk, sorry.
Ik zit best vaak in de VS en over het algemeen wel goed volk, vaak wat overdreven gedrag maar over het algemeen goede manieren en ze tonen wel interesse in je. Er zijn genoeg landen waar ik kom waar het een stuk minder is moet ik zeggen. Aussies zijn altijd wel relaxed overigens.

mario the count
01-04-2015, 16:09
Ze hebben vaak een beetje grote bek ja, en als ze in een groep Amerikanen zijn dan is het helemaal niet best. Echter tijdens 1 vakantie in Thailand was ik er tijdens hun super bowl, die heb ik toen samen met een groep Amerikanen gekeken. Dat was 1 van de leukste herinneringen van die vakantie.

Ik kon het tijdens mijn vakanties altijd het beste vinden met Australiërs en van de Europeanen klikt het altijd goed met Zweden en Duitsers.

Zweden zijn ook wel tof ja, zitten veel aan de andaman kust ook in thailand.

Bromios
01-04-2015, 16:23
Even terug naar het onderwerp ;)
In WWE zijn de bedragen ietsepietsie groter als in MMA (understatement) dus voor zo'n optreden krijgt Rousey waarschijnlijk meer als voor een titelgevecht MMA dus ze kan de kas mooi spekken met zo'n optreden.
En goed voor de populariteit want echt elke amerikaan kijkt wwe en haast niemand mma dus qua reclame voor de acteerklussen kan het ook geen kwaad

Wheelie
01-04-2015, 17:04
https://cdn2.vox-cdn.com/thumbor/9JXMsafoD5ITpgiHvCbEn6dO-Mk=/800x0/filters:no_upscale%28%29/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/3553852/gO2XalW.0.gif

123trisweat
01-04-2015, 17:16
http://www.wrestlinginc.com/wi/news/2015/0329/591948/wwe-wrestlemania-31-triple-h/

e-type
01-04-2015, 23:37
Ik zit best vaak in de VS en over het algemeen wel goed volk, vaak wat overdreven gedrag maar over het algemeen goede manieren en ze tonen wel interesse in je. Er zijn genoeg landen waar ik kom waar het een stuk minder is moet ik zeggen. Aussies zijn altijd wel relaxed overigens.

Amerikanen zijn prima te pruimen. Ontzettend trots op hun land. Da's iets wat ik mis in NL. Mooi vind ik als ze gewoon respect tonen naar veteranen; "thanks for serving our country". Geen shit, maar die gasten weten beter wat hun soldaten doorstaan dan de gemiddelde Nederlander, die al medailles gaan uitreiken bij helicopterongelukken.

RedDawn
02-04-2015, 00:58
Amerikanen zijn prima te pruimen. Ontzettend trots op hun land. Da's iets wat ik mis in NL. Mooi vind ik als ze gewoon respect tonen naar veteranen; "thanks for serving our country". Geen shit, maar die gasten weten beter wat hun soldaten doorstaan dan de gemiddelde Nederlander, die al medailles gaan uitreiken bij helicopterongelukken.

RedDawn
02-04-2015, 00:59
Omdat ze respect tonen voor veteranen zijn Amerikanen OK? Wat een beperkte blik heb je dan.

Boxingfan
02-04-2015, 01:16
ronda heeft 2 gezichtsuitdrukkingen lijkt het

domme ik ben boos blik

of een debiele vrolijke lachende blik

Westpaw
02-04-2015, 01:37
Hmm, hoopte nog even op een 1 aprilgrap maar helaas. WWE = YUCK wat mij betreft.
En de "argumenten" die erbij worden gehaald door de liefhebbers, NO IT'S NOT FAKE, IT'S SCRIPTED!
Ha, sorry hoor, ik vind het ronduit een zielige bedoening.
Maar aan de andere kant kan je je inderdaad afvragen of er een wezenlijk verschil is met bijvoorbeeld acteren in een film.
Het is als een bokstent op de kermis maar dan in grootformaat. Vermaak voor de eenvoudigen van geest, no offense.

blade
02-04-2015, 07:01
Amerikanen zijn prima te pruimen. Ontzettend trots op hun land. Da's iets wat ik mis in NL. Mooi vind ik als ze gewoon respect tonen naar veteranen; "thanks for serving our country". Geen shit, maar die gasten weten beter wat hun soldaten doorstaan dan de gemiddelde Nederlander, die al medailles gaan uitreiken bij helicopterongelukken.

tja de soldaten die toen in Vietnam vochten werden niet echt als helden onthaald in eigen land dus het valt nog wel mee met het respect

The Company
02-04-2015, 10:23
Even terug naar het onderwerp ;)
In WWE zijn de bedragen ietsepietsie groter als in MMA (understatement) dus voor zo'n optreden krijgt Rousey waarschijnlijk meer als voor een titelgevecht MMA dus ze kan de kas mooi spekken met zo'n optreden.
En goed voor de populariteit want echt elke amerikaan kijkt wwe en haast niemand mma dus qua reclame voor de acteerklussen kan het ook geen kwaad

Ik weet niet precies hoeveel vechters en worstelaars verdienen maar ik weet wel dat dit nergens op slaat. De bedragen in de WWE zijn helemaal niet zoveel groter dan de UFC. Het klopt dat er wekelijk meer mensen maar de WWE kijken maar de WWE sinds een jaar geen PPV model meer en ook daarvoor werden de UFC PPV's vaker bekeken dan die van de WWE.

Rousey krijgt voor een UFC gevecht een deel van het bedrag van de PPV en ik kan je verzekeren dat dat veel meer is dan wat ze hier voor heeft gehad.

Bromios
02-04-2015, 12:16
The numbers:

http://www.forbes.com/sites/kurtbadenhausen/2015/03/29/wrestlemania-2015-by-the-numbers/

WWE is maar "ietsje" groter....

The Company
02-04-2015, 15:18
The numbers:

http://www.forbes.com/sites/kurtbadenhausen/2015/03/29/wrestlemania-2015-by-the-numbers/

WWE is maar "ietsje" groter....

Denk dat de UFC ongeveer even groot is. Op het gebied van PPV zelfs groter.

mario the count
02-04-2015, 20:54
Amerikanen zijn prima te pruimen. Ontzettend trots op hun land. Da's iets wat ik mis in NL. Mooi vind ik als ze gewoon respect tonen naar veteranen; "thanks for serving our country". Geen shit, maar die gasten weten beter wat hun soldaten doorstaan dan de gemiddelde Nederlander, die al medailles gaan uitreiken bij helicopterongelukken.
Ze zijn idd een stuk beter voor hun veteranen en militairen dan hier in NL, niet dat het hier zo slecht is overigens.Maar hier in NL hoef ik niet te verwachten dat ik op de vliegvelden in luxe lounges mag komen zonder te betalen, overal korting krijg en gratis bepaalde pretparken in kom. Dat vind ik ook niet nodig trouwens, ik waardeer het werk van jan de bouwvakker en truus de kapster net zo, maar het heeft wel wat hoe de amerikanen er mee omgaan.

appelsap
03-04-2015, 04:27
Ze zijn idd een stuk beter voor hun veteranen en militairen dan hier in NL, niet dat het hier zo slecht is overigens.Maar hier in NL hoef ik niet te verwachten dat ik op de vliegvelden in luxe lounges mag komen zonder te betalen, overal korting krijg en gratis bepaalde pretparken in kom. Dat vind ik ook niet nodig trouwens, ik waardeer het werk van jan de bouwvakker en truus de kapster net zo, maar het heeft wel wat hoe de amerikanen er mee omgaan.

Maar in Nederland krijg je als veteraan wel gewoon hulp als je na je uitzending fysieke of mentale problemen krijgt en hoef je niet met een beker bij het stoplicht gaan staan te bedelen.

Het is maar waar je voor kiest.

Maar we dwalen af.

Lekker geld laten verdienen als ze dat kan en WWE is misschien wel meer 'sport' dan het bij ons zo geliefde darts.
Goeie techniek bij die worp van HHH trouwens.

Bloeba
03-04-2015, 05:15
Maar in Nederland krijg je als veteraan wel gewoon hulp als je na je uitzending fysieke of mentale problemen krijgt en hoef je niet met een beker bij het stoplicht gaan staan te bedelen.

Klopt helaas in de werkelijkheid niets van. Nazorg na het oplopen van bijvoorbeeld een ziekte als PTSS en diegene weer met financiële zekerheid de maatschappij in sturen kennen ze hier niet. Helaas spreek ik uit ervaring. Geen idee waar het beter is maar toch.

Bromios
03-04-2015, 09:17
Klopt helaas in de werkelijkheid niets van. Nazorg na het oplopen van bijvoorbeeld een ziekte als PTSS en diegene weer met financiële zekerheid de maatschappij in sturen kennen ze hier niet. Helaas spreek ik uit ervaring. Geen idee waar het beter is maar toch.

Ik kwam een tijdje terug een oude kennis van me tegen bij het militair hospitaal in Utrecht. Vertelde dat hij elke 3 maand daar even heen moest ivm nazorg na zijn uitzending. Is dat niet standaard ?

LightHeavyWeight
03-04-2015, 09:32
Klopt helaas in de werkelijkheid niets van. Nazorg na het oplopen van bijvoorbeeld een ziekte als PTSS en diegene weer met financiële zekerheid de maatschappij in sturen kennen ze hier niet. Helaas spreek ik uit ervaring. Geen idee waar het beter is maar toch.

Ik weet niet hoe lang jij de dienst uit bent maar de laatste jaren is dit wel anders geworden. Ze moeten natuurlijk wel weten of je een krasje hebt opgelopen, het is geen standaardprocedure.
Op mijn afdeling kregen we zelfs tijdens potentieel traumatisch werk al zo'n humanist mee en als er iets gebeurd was dan belde de commandant nog dezelfde dag op. (ik heb het niet over oorlogshandelingen)
Ik ken ook iemand die enorm ziek is geworden en al jaren door defensie wordt ondersteund.

We dwalen misschien af maar ik wilde dit wel even kwijt. Ik vind het overigens wel erg vervelend voor je als je met PTSS de dienst uit bent gegaan, zeker die Bosnië werden nog totaal niet begeleid.

Biiyen
03-04-2015, 10:32
Denk dat de UFC ongeveer even groot is. Op het gebied van PPV zelfs groter.

WWE heeft geen echt PPV systeem meer, ze hebben sinds een jaar de WWE Network. Is een streaming dienst zoals Netflix en daar zenden ze zelf alles op uit. WWE Network heeft ruim 1 miljoen abo's.

The Company
03-04-2015, 11:17
WWE heeft geen echt PPV systeem meer, ze hebben sinds een jaar de WWE Network. Is een streaming dienst zoals Netflix en daar zenden ze zelf alles op uit. WWE Network heeft ruim 1 miljoen abo's.

Dat weet ik. Daarom is het ook niet waar dat Rousey voor een acteerklusje op wrestlemania net zoveel betaald krijgt als een gevecht in de UFC, bij lange na niet zelfs. Ook voor WWE network verkocht de UFC al meer PPV's dan de WWE.

Willem033
03-04-2015, 12:09
Klopt helaas in de werkelijkheid niets van. Nazorg na het oplopen van bijvoorbeeld een ziekte als PTSS en diegene weer met financiële zekerheid de maatschappij in sturen kennen ze hier niet. Helaas spreek ik uit ervaring. Geen idee waar het beter is maar toch.

vandaar die rare prive berichten van je.
beterschap bloebje

mario the count
03-04-2015, 12:11
Ik weet niet hoe lang jij de dienst uit bent maar de laatste jaren is dit wel anders geworden. Ze moeten natuurlijk wel weten of je een krasje hebt opgelopen, het is geen standaardprocedure.
Op mijn afdeling kregen we zelfs tijdens potentieel traumatisch werk al zo'n humanist mee en als er iets gebeurd was dan belde de commandant nog dezelfde dag op. (ik heb het niet over oorlogshandelingen)
Ik ken ook iemand die enorm ziek is geworden en al jaren door defensie wordt ondersteund.

We dwalen misschien af maar ik wilde dit wel even kwijt. Ik vind het overigens wel erg vervelend voor je als je met PTSS de dienst uit bent gegaan, zeker die Bosnië werden nog totaal niet begeleid.

Na bosnie was er idd totaal nog geen psychische begeleiding, tenminste niet bij ons. Na Afghanistan was dit duidelijk beter, aclimatiseren op kreta, gesprekken met psychologen. Persoonlijk geen behoefte aan, maar voor sommige lui was dit wel nodig. PTSS komt echter vaak pas aan het licht na een lange periode en dan is begeleiding / nazorg erg belangrijk , gelukkig is dit tegenwoordig ook beter.

mario the count
03-04-2015, 12:12
Maar ontopic, WWE zuigt. Geef mij maar het echte werk.

e-type
03-04-2015, 12:26
Maar ontopic, WWE zuigt. Geef mij maar het echte werk.


:lol: so true.

Marchant
03-04-2015, 12:44
Na bosnie was er idd totaal nog geen psychische begeleiding, tenminste niet bij ons. Na Afghanistan was dit duidelijk beter, aclimatiseren op kreta, gesprekken met psychologen. Persoonlijk geen behoefte aan, maar voor sommige lui was dit wel nodig. PTSS komt echter vaak pas aan het licht na een lange periode en dan is begeleiding / nazorg erg belangrijk , gelukkig is dit tegenwoordig ook beter.

Na 2de golfoorlog (irak)was er ook prakties geen begeleiding, 10 minuten de tent in debriefen zo van " heb je ergens last van? nee?! mooi gaan we eten"

mario the count
03-04-2015, 14:40
Na 2de golfoorlog (irak)was er ook prakties geen begeleiding, 10 minuten de tent in debriefen zo van " heb je ergens last van? nee?! mooi gaan we eten"

Haha persoonlijk hou ik hier wel van.

Bromios
03-04-2015, 16:17
Dat weet ik. Daarom is het ook niet waar dat Rousey voor een acteerklusje op wrestlemania net zoveel betaald krijgt als een gevecht in de UFC, bij lange na niet zelfs. Ook voor WWE network verkocht de UFC al meer PPV's dan de WWE.

De acteurs in WWE verdienen echt dik in de miljoenen. Dat krijgen ook de toppers in de UFC niet. WWE acteurs hebben geen PPV inkomsten maar verdienen wel aan hun merchandise. En dat loopt ook in de miljoenen.

Qua totale omzet verschilt het allemaal niet zoveel. Ik dacht dat UFC op ongeveer 500 miljoen omzet zat en de WWE op ongeveer 550. Maar er zijn veel minder WWE fighters (iets van 100 dacht ik) dus de bedragen per show zijn veel groter.

Maar goed, agree to disagree.