PDA

View Full Version : Massaro Glunder vs Masaaki Noiri 19 april K-1 Japan



Fasada
08-04-2015, 14:10
Een geweldige kans voor deze jonge talent van Mike's gym en zoon van Rodney Glunder, Massaro Glunder. In een andere topic over talenten werd hij al genoemd en nu krijgt hij de kans om dit ook waar te maken.

Masaaki Noiri, die onlangs van Ilias Bulaid won, zou eigenlijk vechten tegen de Thai Kaew-Fairtex maar deze moest helaas zijn wedstrijd afzeggen ivm een blessure. Nu mag Glunder invallen want een geweldige mogelijkheid biedt om te vechten tegen één van de beste featherweights van de wereld. Het mogen duidelijk zijn dat Glunder zijn borst nat kan maken want Noiri heeft al tegen vele toppers gestaan en verslagen.

Voor Glunder de kans om zijn revanche te nemen voor het verlies van Bulaid twee maanden geleden!

S.B.
08-04-2015, 19:18
Goeie pot zeg. Is die japanner niet een maatje of twee te groot?

Willem033
08-04-2015, 20:17
Mooie pot.
Hoop op weer een mooie KO van Massaro.
Succes Mass.

NO GUTS NO GLORY
09-04-2015, 02:23
Absoluut hartstikke leuk voor massaro glunder, maar het lijkt wel alsof die Japanners niet verder kijken dan Mike's Gym en Amsterdam. Er lopen naar mijn mening genoeg talenten rond in Nederland, die weldegelijk een potje "sake" kunnen breken in de ring. Sterker nog, weet het haast wel zeker. Misschien wordt het een keertje tijd, om ze hier naar Nederland te halen en ze een pak rammel te geven.

Sadix
09-04-2015, 02:42
Massaro is een topper maar denk dat er voor Noiri in Nederland niet heel veel tegenstand is. Die man is echt 1 van de aller beste op dit moment op dat gewicht.

LightHeavyWeight
09-04-2015, 08:21
Heeft weinig gevochten die Noira de laatste tijd, hoe oud is Glunder Jr. precies? Noira is ook nog maar 21.

Fasada
09-04-2015, 10:11
Absoluut hartstikke leuk voor massaro glunder, maar het lijkt wel alsof die Japanners niet verder kijken dan Mike's Gym en Amsterdam. Er lopen naar mijn mening genoeg talenten rond in Nederland, die weldegelijk een potje "sake" kunnen breken in de ring. Sterker nog, weet het haast wel zeker. Misschien wordt het een keertje tijd, om ze hier naar Nederland te halen en ze een pak rammel te geven.

Afgezien van het feit dat de twee beste jonge featherweight talenten bij Mike's gym trainen (Bulaid & Massaro als je het mij vraagt) is de keuze niet eens zo verkeerd, tenzij jij mij nu 3 a 4 namen kan noemen die beter zijn dan Massaro gezien zijn leeftijd en waar hij nu in zijn carriere staat. Ik denk vooral dat de keuze voor Mike's gym vechters niet zo zeer zit in de kwaliteit van de vechters maar meer de mentaliteit. Zij weten gewoon dat Mike's gym vechters altijd klaar staan om te vechten. Nu ook, het is niet dat Massaro heel veel tijd heeft om zich voor te bereiden en hij zegt gewoon ja zonder na te denken. Die jongens van Mike vechten soms nog letterlijk elke week. Of het nou in England is of Lithouwen of een eigen gala ze staan er altijd en knokken voor wat zij waard zijn. Vorige week won Massaro in England op KO, ik denk dat hij zeker als hij niet geblesseerd is minimaal 10 wedstrijden in het jaar vecht.

Ik durf bijna te wedden dat als men vraagt om tegen Noiri te vechten met niet eens 2 weken voorbereiding de meeste zullen bedanken voor zo een kans omdat het gewoon te kort dag is, zo'n antwoord zal je niet snel van iemand van Mike's gym krijgen. Uiteraard helpt het natuurlijk dat Mike's gym een begrip is qua kickboksen dus als je als buitenlandse promoter een vechter uit Nederland wilt is het niet gek dat men snel bij Mike's gym uitkomt.

hypergiant
10-04-2015, 00:18
https://www.youtube.com/watch?v=-6sUedpG738

Willem033
19-04-2015, 12:23
Iemand toevallig al uitslagen, krijg Massaro en Rodney allebei niet te pakken.

S.B.
19-04-2015, 13:27
Spoiler:





Massaro gewonnen op KO in de tweede ronde door een flying knee.
Wat een prestatie!

Anderson
19-04-2015, 13:45
Dat is niet mis

Willem033
19-04-2015, 15:23
Hoppaaaaaaaaa.
Heerlijk. Ik had al het gevoel dat ie voor een upset zou zorgen.
Massaro is de toekomst.

lopez86
19-04-2015, 16:43
Zijn er al videos in omloop?
De Nederlandse Marokkaan Soufian el Haji vocht hier ook begreep ik.


Iemand toevallig al uitslagen, krijg Massaro en Rodney allebei niet te pakken.

Ja ik belde net de president van de K-1, die zei dat ze al vertrokken waren, sorry.
:rolleyes:

Sadix
19-04-2015, 17:01
Zijn er al videos in omloop?
De Nederlandse Marokkaan Soufian el Haji vocht hier ook begreep ik.



Ja ik belde net de president van de K-1, die zei dat ze al vertrokken waren, sorry.
:rolleyes:

Soufian helaas verloren maar ook hij komt er wel.

Willem033
19-04-2015, 17:42
Ja ik belde net de president van de K-1, die zei dat ze al vertrokken waren, sorry.
:rolleyes:

Wie is ze, Rodney was niet mee,

lopez86
19-04-2015, 18:09
Wie is ze, Rodney was niet mee,

De Nederlandse delegatie natuurlijk.
Rodney had andere zaken aan zn hoofd.