PDA

View Full Version : Q&A Stefan Struve, stel hier je vragen!



S.B.
09-04-2015, 17:28
Goedemiddag,

Ik heb de eer om een interview te mogen houden met Stefan Struve over zijn voorbereidingen voor zijn gevecht tegen Big Nog, zijn tijd in de VS en nog veel meer. Hebben jullie nog vragen voor neerlands hoop in bange dagen? Stel ze dan hier, dan stel ik ze aan Stefan en publiceer ik het volledige interview hier op de site.
http://www.blackzilians.com/uploads/images/Gallery/AAA-T/15.jpg

Willem033
09-04-2015, 17:59
Wanneer ga je eindelijk je reach gebruiken.
Normaliter horen Nelson en Hunt op elkaars schouders te zitten om bij ze hoofd in de buurt te komen.

S.B.
09-04-2015, 18:00
Iets tactischer graag Willem...

Fasada
09-04-2015, 18:31
Hoe bevalt je training bij de Blackzilians en merk je een groot verschil met de training in Nederland?

Wat ging er nou eigenlijk mis in de Alistair wedstrijd volgens jou en zou je een rematch willen hebben?

Waarom kies je nu voor een uitstap naar Amerika, was daar een reden voor of had het met timing te maken?

Anderson
09-04-2015, 19:04
Wanneer komt de interview met Andy Souwer volgens mij wachten we nu al een jaar.

lopez86
09-04-2015, 21:31
Stefan,
Wat zijn je doelstellingen in de states, en worden deze uitstapjes een structureel iets of is het nog aftasten?


Wanneer komt de interview met Andy Souwer volgens mij wachten we nu al een jaar.

Misschien moet je dat ff in een pm'tje naar de mod's richten ipv hier (weer) off-topic te gaan met je azijn gezeik.

Sato
10-04-2015, 14:09
Naast training met Bob Schreiber in Krommenie, trainde je in het verleden ook met voormalig UFC-fighter Antoni Hardonk bij zijn gym Dynamix MMA in LA. Hoe is je relatie met Antoni tot stand gekomen en blijf je nu hij gemakkelijker bereikbaar is bij hem binnenkomen?

Daarnaast heb je alleen verlies partijen tegen personen die in de top #10 ranking van de UFC staan, als ranked #14 met een winstpartij over Stipe Miocic(rank #4) zien we je graag de top 5 binnen stormen. Welke partijen en tegen wie heb je hiervoor nodig, en hoe zie je dit voor je?

LightHeavyWeight
10-04-2015, 14:41
De echte vragen kan hij toch niet beantwoorden want dat zal de toekomst moeten uitwijzen maar ik hoop gewoon dat Hooft hem dat laatste zetje geeft, dat hij zijn knieën vaker op iemands kin gaat zetten en zijn uppercut vaker tegen een kaak gaat plaatsen.
Maar als belangrijkste hoop ik dat hij de blokkades tussen zijn oren kan wegnemen want dan is sky misschien wel the limit.

M3
10-04-2015, 19:38
Wat is het verschil in training met Schreiber, is het niveau daar echt veel hoger? Betekent dit dat je daar nu blijft of kom je terug naar je oude sportschool?

S.B.
10-04-2015, 20:46
De partij tegen Big Nog is een droom die uitkomt, hoe bereid je je voor op die droompartij?

BvdB
10-04-2015, 21:53
Wat vind jij van de Reebok deal? Heb jij daar voordeel van?
Er is veel te doen over braindamage is het iets wat jou bezig houdt?

Veel succes tegen Big Nog!

S.B.
11-04-2015, 10:47
Hoe heeft de ufc zich naar jou opgesteld na het gedoe met je hart, het uitvallen in de partij tegen Matt Mitrione en alles eromheen?

ijsblok
11-04-2015, 23:50
Hoe is het met je broer? Train je nog wel eens met hem & kriebelt het nog wel eens bij hem?

S.B.
14-04-2015, 00:44
Nog 3 dagen om je vragen te stellen!

carlo1
14-04-2015, 02:30
allereerst super dat je tijd voor een interview wilt nemen. Hier mijn vraag: met jouw lengte zou er theoretisch gezien vrijwel niemand in de buurt van je hoofd moeten kunnen komen, toch gebeurt dit wel. Kun jij uitleggen waar de moeilijkheid ligt bij het al dan niet gebruiken van je lengte tijdens je gevechten en of jou dit tijdens de gevechten frustreert? Ik begrijp dat je vecht tegen gasten die ook dagelijks hierop trainen en hier dus op loeren. Verder heel veel succes en gezondheid, ik kijk uit naar je gevechten.

carlo1
14-04-2015, 02:32
als je nu terugkijkt naar je carrière bij de UFC tot nu toe, wat was je beste gevecht/mooiste moment en waarom?

Johan Van den Boot
14-04-2015, 10:52
Je staat erom bekend je tegenstanders op de grond te finishen, Big Nog is zelf 1 van de beste grapplers in de divisie, ben je daarom van plan het gevecht staand te houden? En Overeem wist je aardig snel naar de grond te brengen, hoe stop je de td's van Big Nog?

Mattie73
14-04-2015, 11:36
maar ik hoop gewoon dat Hooft hem dat laatste zetje geeft, dat hij zijn knieën vaker op iemands kin gaat zetten en zijn uppercut vaker tegen een kaak gaat plaatsen.
Als Mousid (die ik tot de beste trainers ter wereld beschouw) en Schreiber er dat bij hem niet in krijgen, waarom zou, met alle respect, "Hooft" dat wel lukken??? Misschien moeten we met z'n alle accepteren dat Struve een goede subtopper is maar meer ook niet.

LightHeavyWeight
14-04-2015, 11:51
Als Mousid (die ik tot de beste trainers ter wereld beschouw) en Schreiber er dat bij hem niet in krijgen, waarom zou, met alle respect, "Hooft" dat wel lukken??? Misschien moeten we met z'n alle accepteren dat Struve een goede subtopper is maar meer ook niet.

Ik denk het ook niet, ik vind zijn kickbokswerk erg matig ook al beweren sommigen anders. Maar soms kan een frisse wind iets met iemand doen waardoor de sneeuwbal wel gaat rollen. De chemie raakt gewoon uitgewerkt, hoe goed de trainer ook is.
En andere (dus niet per definitie betere) sparringpartners kan ook wel wat doen.

Fasada
14-04-2015, 12:23
Ik denk het ook niet, ik vind zijn kickbokswerk erg matig ook al beweren sommigen anders. Maar soms kan een frisse wind iets met iemand doen waardoor de sneeuwbal wel gaat rollen. De chemie raakt gewoon uitgewerkt, hoe goed de trainer ook is.
En andere (dus niet per definitie betere) sparringpartners kan ook wel wat doen.

Zelf denk ik ook dat tegenstand in de gym ook van belang is, hij kan wel gaan kickboksen met goede kickboksers maar dat hele spelletje is gewoon andersn dan M.M.A., het gebruik van kleine handschoenen en afstandbepaling ect. Nu hij bij een gym is die jongens heeft die hem echt onder druk kunnen zetten met worstelen en dat hij daardoor meer in de praktijk moet gaan schakelen zou hem misschien kunnen helpen. Want ben het met je eens dat hij het technische aspect heus wel snapt en dat jongens als Schrijber en Mousid hem echt wel de juiste technieken leren.

Ben van mening dat zeer technische trainers als Carbin en Mousid zeer geschikt is voor kickboksen/muay thai maar dat het voor M.M.A. totaal niet relevant is omdat je gewoon rekening moet houden met hele andere dingen.

S.B.
18-04-2015, 11:45
Beste allemaal,

Dank voor de input! Ik ga het interview vorm geven en ze presenteren aan Stefan. Jullie zien het vanzelf verschijnen!