PDA

View Full Version : UFC on Fox: Machida vs. Rockhold SPOILER!!!



jantje11
13-04-2015, 03:18
MAIN CARD (FOX, 8 p.m. ET)

Lyoto Machida vs. Luke Rockhold
Ronaldo Souza vs. Chris Camozzi
Cub Swanson vs. Max Holloway
Felice Herrig vs. Paige VanZant

PRELIMINARY CARD (FOX, 6 p.m. ET)

Jim Miller vs. Beneil Dariush
Ovince St. Preux vs. Patrick Cummins
Corey Anderson vs. Gian Villante
Takeya Mizugaki vs. Aljamain Sterling

PRELIMINARY CARD (UFC Fight Pass, 4:15 p.m. ET)

George Sullivan vs. Tim Means
Diego Brandao vs. Jimy Hettes
Eddie Gordon vs. Chris Dempsey

jantje11
13-04-2015, 03:23
De Partij waar ik zelf erg naar uitkeek Souza vs Romero gaat dus niet door ivm een blessure van Romero.

Yoel Romero injured, out of UFC on FOX 15 bout opposite Jacare Souza

For the second time in as many attempts, the scheduled bout between UFC middleweights Yoel Romero and Ronaldo Souza has fallen through. While the fight was delayed the first time due to an illness suffered by Jacare in January of this year, this time it's Romero's turn.

The former Cuban Olympian suffered a ligament and meniscus tear in his knee during training and cannot compete, MMA Fighting has learned. UFC has not officially announced his withdrawal at the time of this report.

The two were originally set to face off at UFC 184, but Jacare pulled out of the fight with pneumonia. The bout was subsequently moved to UFC on FOX 15. There is no word on the expected recovery timeline for Romero or if the UFC will attempt to secure this fight a third time.

Romero, 37, last competed at UFC 178 in September where he defeated Tim Kennedy via third-round TKO. His record stands at 9-1 in professional MMA.

Souza, 35, is 21-3 with 1 no-contest in MMA. His last bout was a UFC Fight Night 50 victory over Gegard Mousasi, a bout he won in the third round via guillotine submission.

niang_58
13-04-2015, 03:45
Vette Card hoor.
Mij picks zijn:
Rockhold
Souza
Swanson
Herrig
Dariush
OSP
C.Anderson
Sterling
Means
Brandao
Gordon.

Klassikl
13-04-2015, 16:02
Wel een teleurstelling om Jacare nu tegen Camozzi te zien staan.

Verder degelijke Fox card.

mario the count
13-04-2015, 17:58
Leuke card, idd jammer dat romero niet tegen souza staat.

The Company
18-04-2015, 22:12
Half 11 beginnen prelims main-card om 2 uur

Chat: http://us19.chatzy.com/74366703123668
Stream prelims:http://vipbox.biz/boxing/watch-1i2oi-ufc-fight-night-exclusive-fight-pass-prelims

jantje11
19-04-2015, 04:20
SPOILER !!!




MAIN CARD
Luke Rockhold def. Lyoto Machida
submission (rear-naked choke) - Round 2, 2:31
Ronaldo Souza def. Chris Camozzi
submission (armbar) - Round 1, 2:33
Max Holloway def. Cub Swanson
submission (guillotine choke) - Round 3, 3:58
Paige VanZant def. Felice Herrig
unanimous decision (30-27, 30-26, 30-26)

PRELIMINARY CARD
FOX, 6 p.m. ET
Beneil Dariush def. Jim Miller
unanimous decision (29-28, 29-28, 29-28)
Ovince Saint Preux def. Patrick Cummins
KO (punches) - Round 1, 4:54
Gian Villante def. Corey Anderson
TKO (punches) - Round 3, 4:18
Aljamain Sterling def. Takeya Mizugaki
submission (arm-triangle choke) - Round 3, 2:11

PRELIMINARY CARD
UFC Fight Pass, 4:15 p.m. ET
Tim Means def. George Sullivan
submission (arm-triangle choke) - Round 3, 3:41
Diego Brandao def. Jimy Hettes
TKO (doctor stoppage) - Round 1, 5:00
Chris Dempsey def. Eddie Gordon
split decision (29-28, 28-29, 29-28)

steftheboxer
19-04-2015, 10:45
Pff heb Machida nog nooit zo dik zien verliezen...die eerste ronde gaf ik een 10-8 voor Rockhold. Had geen schijn van kans...

ijsbier
19-04-2015, 11:12
Had gewoon medelijden met Machida, hij was eigenlijk al knockout vlak voor de break.

Minotauro
19-04-2015, 11:14
lekker gespoilerd zonder aankondiging in de titel! bedankt, mongolen

ijsbier
19-04-2015, 11:39
lekker gespoilerd zonder aankondiging in de titel! bedankt, mongolen

Jonge, ten eerste staat het hele internet vol met de videos. ten tweede: als je zo bang bent voor spoilers, waarom ga je dan in gods naam in een topic lezen waar het gevecht besproken wordt? Wat verwacht je als je op een topic klikt waar in mensen de ochtend na het gevecht hebben gereageerd?

VivaLaStef
19-04-2015, 12:47
Jonge, ten eerste staat het hele internet vol met de videos. ten tweede: als je zo bang bent voor spoilers, waarom ga je dan in gods naam in een topic lezen waar het gevecht besproken wordt? Wat verwacht je als je op een topic klikt waar in mensen de ochtend na het gevecht hebben gereageerd?

Hij wil gewoon even zeiken die ouwe zuurpruim

jantje11
19-04-2015, 12:50
Ik kan die titel zelf nie aanpassen dat moet een van de moderators doen.

Vandaar dat ik het in mn bericht heb gezet. En als het je allemaal nie bevalt ga lekker met je fiep spelen.

S.B.
19-04-2015, 12:54
Ik vind het ook een beetje dom. Wat had je verwacht te vinden de ochtend na het evenement in een topic over het event? Ik denk dat er weinig mensen zijn die om 6 uur na het einde nog een uitslag gaan voorspellen. Of doe jij dat wel?

ijsbier
19-04-2015, 13:13
Wat mij betreft zijn de regels toe aan een update: In de titels nooit spoilers, maar in de topics waar de evenementen worden besproken gewoon lekker loslaten, scheelt allemaal gedoe. Gewoon een Torrent dowloaden of wachten totdat de links online komen en gepost worden.

Willem033
19-04-2015, 14:26
Die is aan het zeiken om het zeiken, je ben gewoon een banaan als je topics gaat lezen na een event en geen uitslagen wilt weten.

T15Boxing
19-04-2015, 15:27
Precies. Ik heb zelf ook op zo'n manier spoilers betrapt maar ik ging er niet om zeiken want het is mijn eigen schuld.

my2cents
19-04-2015, 16:22
Mooi event. Holloway zag er goed uit tegen swanson en tja machida... Die was idd al zo goed als ko na die eerste ronde

LightHeavyWeight
19-04-2015, 16:39
Klasse die Rockhold, ik heb echt het gevoel dat hij Weidman gaat pakken. En ik hoop het ook, kampioen van niks vind ik het.
En Holloway, dat had ik niet zien aankomen.
Verder boeit strawweight me niet maar Vanzant heeft een hoop karakter.

jantje11
19-04-2015, 17:03
Ik vindt dat eerst Jacare een Titleshot moet krijgen en dan Rockhold pas.

LightHeavyWeight
19-04-2015, 17:16
Ja dat gaat natuurlijk ook wel gebeuren en in het tempo dat de kampioenen vechten in de UFC kan het zomaar 1,5 jaar duren voor Rockhold.

Willem033
19-04-2015, 20:41
Ik vindt dat eerst Jacare een Titleshot moet krijgen en dan Rockhold pas.


Waarom?
Rockhold heeft Jacare al eens verslagen, en Jacare zijn beste win is Mousasi, terwijl hij daar ook al eens van verloren heeft.
Rockhold zijn enige loss kwam van een juiced uo Vitor.

jantje11
19-04-2015, 23:26
Waarom?
Rockhold heeft Jacare al eens verslagen, en Jacare zijn beste win is Mousasi, terwijl hij daar ook al eens van verloren heeft.
Rockhold zijn enige loss kwam van een juiced uo Vitor.

Jacare is de nr1 contender, hij heeft een langere Win streak als Rockhold en ik geef hem meer kans tegen Weidman als Rockhold.

T15Boxing
19-04-2015, 23:45
En Jacare is al op leeftijd. Maar goed dit worden allemaal hele leuke partijen met gasten als Weidman, Rockold, Jacare, Romero, Kennedy, Mousasi, Machida etc. Ligt allemaal of Weidman geen stomkop is die maar 1 keer per jaar vecht.

Klassikl
19-04-2015, 23:56
Dariush heeft zich echt ontwikkeld tot een grote darkhorse! Ik ben fan iig. Jammer dat hij zijn trappen niet wat meer kon laten zien, maar begrijpelijk tegen een worstelaar als miller.

Holloway begint zich eindelijk te laten zien. Het is niet meer het jochie die hij 2 jaar geleden nog wel was.
Hij heeft veel meer power dan hiervoor. Hoop dat hij zich daarin nog verder ontwikkelt.

Rockhold liet wel zien dat hij klaar is voor een titlematch. Denk dat hij de titlematch voor Jacare krijgt. Of dat terecht is valt over te twisten.

Willem033
20-04-2015, 02:34
Jacare is de nr1 contender, hij heeft een langere Win streak als Rockhold en ik geef hem meer kans tegen Weidman als Rockhold.

Een winstreak waarvan 2 wins op een niet gerankte Camozzi.
een decision win op Carmont die nu in in Bellator vecht.
zijn enige legitieme win in de UFC is op Mousasi.

Brainthief
20-04-2015, 14:47
Mja Mousasi was kansloos tegen jacare. Wat was die chickfight slecht zeg. kon dat niet afkijken....

my2cents
20-04-2015, 15:06
Mja Mousasi was kansloos tegen jacare. Wat was die chickfight slecht zeg. kon dat niet afkijken....

Eens, compleet kansloos. Zie Mousasi ook niet winnen van Rockhold, maar geef hem wel een redelijk goede kans tegen Weidman. Mousasi zal nooit champ worden indien hij niet de overstap naar de US maakt imo.

Brainthief
20-04-2015, 15:38
Wat een sloper idd die rockhold. Maar wat gebeurde er nu met machida ronde 1???? Leek niet echt op een glijpartij vond ik....

LightHeavyWeight
20-04-2015, 15:39
Eens, compleet kansloos. Zie Mousasi ook niet winnen van Rockhold, maar geef hem wel een redelijk goede kans tegen Weidman. Mousasi zal nooit champ worden indien hij niet de overstap naar de US maakt imo.
Mousasi is een subtopper, Amerika kan hem helpen maar champ worden zit er gewoon niet in.

my2cents
20-04-2015, 16:03
Mousasi is een subtopper, Amerika kan hem helpen maar champ worden zit er gewoon niet in.

Hij was strikeforce champ en nagenoeg ongeslagen voordat hij naar de UFC kwam. Met subtopper doe je hem echt te kort. Hij staat alleen naar mijn mening al een tijdje stil in zijn ontwikkeling, maar heeft bij de juiste begeleiding nog steeds de potentie om champ te worden.

T15Boxing
20-04-2015, 16:23
Kleine kans. Kijk naar al die grote sterke worstelaars/grapplers. Weidman, Kennedy, Romero, Rockold, Jacare etc.

hankmoody
20-04-2015, 16:23
Volgensmij had machida een blessure. Tijdens de weight ins lijkt het erop dat hij last heeft van iets tijdens het uitrekken van zijn shirt en Rockhold heeft meerdere malen aangegeven dat hij Machida verrassend langzaam vond.

https://www.youtube.com/watch?v=GwDDF4Xi6YM

Maargoed blijkt dat niet zo te zijn zie ik Weidman en derest van de divisie geen schijn van kans hebben.

T15Boxing
20-04-2015, 16:34
Rockold is nooit 5 rondes gegaan in de UFC. Sterker nog hij heeft alles afgemaakt binnen 2 rondes. Als hij tegen Weidman staat reken er maar op dat hij 25 minuten op volle kracht moet gaan en The Chris heeft zijn stamina al bewezen als champ.

The Company
20-04-2015, 20:12
Rockold is nooit 5 rondes gegaan in de UFC. Sterker nog hij heeft alles afgemaakt binnen 2 rondes. Als hij tegen Weidman staat reken er maar op dat hij 25 minuten op volle kracht moet gaan en The Chris heeft zijn stamina al bewezen als champ.

Rockhold ook al 2x in SF. En niet tegen de minste, Kennedy en Jacare

T15Boxing
20-04-2015, 22:33
Nou ja, Strikeforce en UFC. Is mentaal wel een groot verschil.