PDA

View Full Version : Badr Hari slaat iedereen weer knock out



Nosferatu187
22-04-2015, 21:39
https://www.youtube.com/watch?v=XD0i5ZToBnc

BIG Lebowski
23-04-2015, 00:47
Haha! Het filmpje geeft mij geen enkele reden om aan zijn uitspraak te twijfelen. Hij lijkt weer terug te zijn. Alleen vraag ik me af waar de rest is....

Wiseguy
23-04-2015, 09:56
Ambassadeur voor de sport

willy123
23-04-2015, 12:20
Na zijn recente kuurtjes zie je de anabolen bijna zijn oren uit spatten... Dat beloofd vuurwerk zoals vanouds.

S.B.
23-04-2015, 12:32
Badr doet geen anabolen. Just hard work everyday. In the fabric.

yuko
23-04-2015, 12:51
Tegenstander wint door roid rage diskwalificatie van Badr

LightHeavyWeight
23-04-2015, 12:59
Ik post hem gewoon nogmaals omdat het zo fantastisch filmpje is.

https://www.youtube.com/watch?v=u8lxsI4Mm9I

Fasada
23-04-2015, 13:33
Ik post hem gewoon nogmaals omdat het zo fantastisch filmpje is.

https://www.youtube.com/watch?v=u8lxsI4Mm9I

Ja dat filmpje is inderdaad fantastisch en verveeld nooit....

Nosferatu187
23-04-2015, 14:37
Badr doet geen anabolen. Just hard work everyday. In the fabric.

underground labs fabric.

S.B.
23-04-2015, 14:50
Ik post hem gewoon nogmaals omdat het zo fantastisch filmpje is.

https://www.youtube.com/watch?v=u8lxsI4Mm9I

Ik heb hem aan iedereen laten zien en hem weer twee keer gekeken. Dit is het beste filmpje ooit.
reps

mario the count
23-04-2015, 19:15
Was med jullie.

my2cents
23-04-2015, 19:26
Ik post hem gewoon nogmaals omdat het zo fantastisch filmpje is.

https://www.youtube.com/watch?v=u8lxsI4Mm9I

Stuk voor stuk pareltjes vd maatschappij..

Stannos
23-04-2015, 20:34
haha die gozer:
6 weken trainen is niet genoeg man, ik denk maandje/anderhalve maand is perfect

Nosferatu187
23-04-2015, 22:10
Was med jullie.

do you work at a fabric?

ARMENIA
23-04-2015, 23:50
haha filmpje is echt legendarisch.. valt me nu pas op dat het allemaal stuk voor stuk halve garen zijn.

Nosferatu187
24-04-2015, 00:18
bedoel je inclusief badr hari of zonder hem erbij?

Wiseguy
24-04-2015, 00:46
bedoel je inclusief badr hari of zonder hem erbij?

http://cdn0.sbnation.com/imported_assets/2038827/Westrbook.gif

#teamBADGUY
24-04-2015, 02:01
https://www.youtube.com/watch?v=XD0i5ZToBnc


Hij wordt in ene ook kaal zie ik ....

faysal
24-04-2015, 05:30
Hij wordt in ene ook kaal zie ik ....


Badr Hari, Badr Badr Badr Hari

is een baddddd boyyyy!

LightHeavyWeight
24-04-2015, 07:31
haha die gozer:
6 weken trainen is niet genoeg man, ik denk maandje/anderhalve maand is perfect

Het lullige vind ik nog dat die jongen bijna de enige is die een goed antwoord probeert te geven.

Eindbaas
24-04-2015, 18:44
Morosanu wil Badr knock out slaan!
https://m.facebook.com/pages/Catalin-Morosanu/145091165565972?fref=ts

tarantula
24-04-2015, 19:45
beste vind ik wel die badr van 1m50, met zijn uuush plus een grote dikke spuug.

tarantula
24-04-2015, 19:51
volledige versie.



https://www.youtube.com/watch?v=uZ9-yfIsKvg

Nosferatu187
24-04-2015, 22:52
badr met zijn abs.

tarantula
25-04-2015, 13:13
De kritiek die hij kreeg over zijn wanpraktijken vond ik terecht, maar de laatste tijd is hij goed bezig als je kijkt op zijn facebook zie je dat hij bezig met projecten is en persoonlijk aanwezig is bij een project voor oogoperaties voor mensen die dat niet kunnen betalen.

Hier onderscheid een criticus zich van een hater, een criticus is objectief richt zich puur op de punten waar hij/zij kritiek op heeft en zodra de bekritiseerde zich verbeterd is er sprake van het benoemen van goede punten, maar een hater blijft altijd haten of benoemt alleen het negatieve met een luidspreker maar bij goede nieuws wordt er gezwegen.

LightHeavyWeight
25-04-2015, 13:28
De kritiek die hij kreeg over zijn wanpraktijken vond ik terecht, maar de laatste tijd is hij goed bezig als je kijkt op zijn facebook zie je dat hij bezig met projecten is en persoonlijk aanwezig is bij een project voor oogoperaties voor mensen die dat niet kunnen betalen.

Hier onderscheid een criticus zich van een hater, een criticus is objectief richt zich puur op de punten waar hij/zij kritiek op heeft en zodra de bekritiseerde zich verbeterd is er sprake van het benoemen van goede punten, maar een hater blijft altijd haten of benoemt alleen het negatieve met een luidspreker maar bij goede nieuws wordt er gezwegen.

Ik ben een fan van Badr en hoop nog steeds dat hij elke wedstrijd wint maar ik wil de foto's met gouden AK met broeder Khadirov nog wel even voor je posten, is vrij recent.

tarantula
25-04-2015, 14:52
Waar is hij zelf schuldig aan dan? het poseren met een gouden a.k. met een criminele president waar vele ufc vechters ook mee chillen het is niet prijzenswaardig maar is dat een echte criminele daad?

Laten we zeggen dat het zo is, het enige wat ik wil zeggen is hij doet ook veel goede dingen zoals projecten voor zieke en weeskinderen waar hij persoonlijk bij is.

Zolang er geen rode lijnen worden overschreden en wat mij betreft is dat bij een aantal knokpartijen niet het geval tenzij je iemand op zijn hoofd blijft trappen of iets dergelijks wat voor mij gewoon poging tot moord is mag er ook wel gekeken worden naar positieve activiteiten van iemand zodat er een gezond en gebalanceerde blik wordt geworpen in plaats van alleen blijven hangen bij stigma's.

Met rode lijnen bedoel ik pedo's zinloze moorden etc die mensen zijn wat mij betreft afgeschreven.

Nosferatu187
25-04-2015, 14:56
ik sla iedereen de moeder.

my2cents
25-04-2015, 14:59
Waar is hij zelf schuldig aan dan? het poseren met een gouden a.k. met een criminele president waar vele ufc vechters ook mee chillen het is niet prijzenswaardig maar is dat een echte criminele daad?

Laten we zeggen dat het zo is, het enige wat ik wil zeggen is hij doet ook veel goede dingen zoals projecten voor zieke en weeskinderen waar hij persoonlijk bij is.

Zolang er geen rode lijnen worden overschreden en wat mij betreft is dat bij een aantal knokpartijen niet het geval tenzij je iemand op zijn hoofd blijft trappen of iets dergelijks wat voor mij gewoon poging tot moord is mag er ook wel gekeken worden naar positieve activiteiten van iemand zodat er een gezond en gebalanceerde blik wordt geworpen in plaats van alleen blijven hangen bij stigma's.

Met rode lijnen bedoel ik pedo's zinloze moorden etc die mensen zijn wat mij betreft afgeschreven.

zit jij in dat filmpje??

tarantula
25-04-2015, 15:04
Wat voor reden heb je om dat te denken of probeer je de wijsneus uit te hangen?

my2cents
25-04-2015, 15:59
Waar is hij zelf schuldig aan dan? het poseren met een gouden a.k. met een criminele president waar vele ufc vechters ook mee chillen het is niet prijzenswaardig maar is dat een echte criminele daad?

Laten we zeggen dat het zo is, het enige wat ik wil zeggen is hij doet ook veel goede dingen zoals projecten voor zieke en weeskinderen waar hij persoonlijk bij is.

Zolang er geen rode lijnen worden overschreden en wat mij betreft is dat bij een aantal knokpartijen niet het geval tenzij je iemand op zijn hoofd blijft trappen of iets dergelijks wat voor mij gewoon poging tot moord is mag er ook wel gekeken worden naar positieve activiteiten van iemand zodat er een gezond en gebalanceerde blik wordt geworpen in plaats van alleen blijven hangen bij stigma's.

Met rode lijnen bedoel ik pedo's zinloze moorden etc die mensen zijn wat mij betreft afgeschreven.

Je onsamenhangende gelul hierboven..

tarantula
25-04-2015, 16:05
Je onsamenhangende gelul hierboven..

Je bent welkom om het inhoudelijk te weerleggen of je eigen onderbouwde mening te verkondigen, in plaats van als een kleutertje dingen te roepen.

appelsap
25-04-2015, 17:11
Waar is hij zelf schuldig aan dan? het poseren met een gouden a.k. met een criminele president waar vele ufc vechters ook mee chillen het is niet prijzenswaardig maar is dat een echte criminele daad?

Laten we zeggen dat het zo is, het enige wat ik wil zeggen is hij doet ook veel goede dingen zoals projecten voor zieke en weeskinderen waar hij persoonlijk bij is.

Zolang er geen rode lijnen worden overschreden en wat mij betreft is dat bij een aantal knokpartijen niet het geval tenzij je iemand op zijn hoofd blijft trappen of iets dergelijks wat voor mij gewoon poging tot moord is mag er ook wel gekeken worden naar positieve activiteiten van iemand zodat er een gezond en gebalanceerde blik wordt geworpen in plaats van alleen blijven hangen bij stigma's.

Met rode lijnen bedoel ik pedo's zinloze moorden etc die mensen zijn wat mij betreft afgeschreven.

Die rode lijnen liggen voor iedereen anders denk ik.
Afpersing, zware mishandeling zijn wel bewezen. Toch pittig en ik hoor nog wel eens wat vermeende feiten die zelfs over jouw rode lijn heen zouden gaan volgens mij.
Alhoewel jij het hebt over zinloze moorden. Dat impliceert dat er ook zinvolle moorden zijn, dus jouw rode lijnen zullen wel anders liggen dan de mijne.

Prima trouwens dat hij ook goede dingen doet. Respect daarvoor, maar zeker geen reden om de rest maar door de vingers te zien.

Hier in de VS gaat Floyd zaterdag USD 200 mio ophalen door Pacman een boksles te geven, en hij is al 5 keer veroordeeld (in een paar gevallen later weer vrij gesproken na betaling zwijggeld) voor mishandeling, dus het gebeurd overall en iedereen kijkt.

Bardr is trouwens volgens mij weinig in NL de laatste tijd. Zelfs niet voor vakantie of familiebezoek. Waarom is dat?

tarantula
25-04-2015, 17:18
Die rode lijnen liggen voor iedereen anders denk ik.
Afpersing, zware mishandeling zijn wel bewezen. Toch pittig en ik hoor nog wel eens wat vermeende feiten die zelfs over jouw rode lijn heen zouden gaan volgens mij.
Alhoewel jij het hebt over zinloze moorden. Dat impliceert dat er ook zinvolle moorden zijn, dus jouw rode lijnen zullen wel anders liggen dan de mijne.

Prima trouwens dat hij ook goede dingen doet. Respect daarvoor, maar zeker geen reden om de rest maar door de vingers te zien.

Hier in de VS gaat Floyd zaterdag USD 200 mio ophalen door Pacman een boksles te geven, en hij is al 5 keer veroordeeld (in een paar gevallen later weer vrij gesproken na betaling zwijggeld) voor mishandeling, dus het gebeurd overall en iedereen kijkt.

Bardr is trouwens volgens mij weinig in NL de laatste tijd. Zelfs niet voor vakantie of familiebezoek. Waarom is dat?

Ik vind niet dat er zinvolle moorden bestaan wel gradaties, maar voor de duidelijkheid moord is zowiezo een rode lijn.

Nosferatu187
25-04-2015, 17:38
weer een badr hari topic want ontspoort what a surprise.

Willem033
25-04-2015, 20:45
You workshop at a fabric??

Mauro
24-07-2015, 09:00
Badr in Calvé reclame !


http://www.vkmag.com/magazine/de_geniale_calve_reclame_die_het_net_niet_redde

Sato
25-07-2015, 17:24
De kritiek die hij kreeg over zijn wanpraktijken vond ik terecht, maar de laatste tijd is hij goed bezig als je kijkt op zijn facebook zie je dat hij bezig met projecten is en persoonlijk aanwezig is bij een project voor oogoperaties voor mensen die dat niet kunnen betalen.

Hier onderscheid een criticus zich van een hater, een criticus is objectief richt zich puur op de punten waar hij/zij kritiek op heeft en zodra de bekritiseerde zich verbeterd is er sprake van het benoemen van goede punten, maar een hater blijft altijd haten of benoemt alleen het negatieve met een luidspreker maar bij goede nieuws wordt er gezwegen.

Op facebook kun je nieuws posten wat je de buitenwereld wil laten weten, even de nare dingen weg laten en je hebt een ander beeld van iemand. Laten we eerlijk zijn, hij hoort gewoon nog vast te zitten. Prima dat hij aan de beterende hand eerst maar eerst de consequenties van je daden aflossen.

Kemal
25-07-2015, 18:42
prachtig!