PDA

View Full Version : discussietoppic tuf 21. spoilers gewenst



carlo1
23-04-2015, 20:36
Duidelijkere titel kan ik niet maken. 1 topic voor de videos en deze om uitslagen meningen over de partijen enz te geven. Succes

carlo1
23-04-2015, 22:05
Prima aflevering. 1-0 voor de blackzillians. Altijd cool om te zien dat spong daar gesetteld is

Klassikl
23-04-2015, 23:23
Geen Hooft vind ik wil een dikke tegenvaller.

De neppe gehype tussen die eigenaren is wel heel irritant. Hopelijk droppen ze dat snel.

Partij niks bijzonder. Snel vergeten.

hankmoody
24-04-2015, 21:07
Ik vind het maar niks.

- Puntensysteem slaat nergens op, wat is er mis met gewoon een afvalrace.
- Kooi is te klein waardoor je vooral worstelen en brawle gaat zien, waar ik persoonlijk niet zo'n fan van ben om naar te kijken.
- Spoiler over het gevecht Die jongens waren veel meer bezig met 'niet verliezen' dan met winnen, het lijkt erop dat er nu veel te veel druk op ze staat.

Maar ik moet wel zeggen dat ik het over het algemeen wel vet vind met die gyms tegen elkaar. Ben benieuwd hoe goed de vechter uiteindelijk is die dit seizoen wint.

Sato
25-04-2015, 11:32
Hooft niet gezien, wel Sjef Weber zittend op de bank. De eerste partij viel me zwaar tegen.

Bromios
27-04-2015, 18:37
Die kerel van ATT heeft wel een zwaar issue over zijn concullega zeg. En hij kan wel commentaar hebben op die Glen maar die heeft wel een aardige groep vechters bij elkaar verzameld. ATT heeft zitten slapen en daar krijgt Blackzilians de schuld van als ik het goed begrijp.

Ik vind dat hele gedoe in een huis ook niet zo leuk meer. Dat had zo langzamerhand ook wel wat anders kunnen worden.

We gaan afwachten wat het gaat worden. Als dit de toppers waren ben ik er bang voor.

carlo1
01-05-2015, 08:53
Net aflevering 2 gezien. Was idd geen toppartij, maar vond de adviezen van att tijdens de partij best tegenvallen. Vrijwel het enige wat geroepen werd was "sta op". Vrijwel geen technische adviezen oid

Bromios
25-05-2015, 19:20
Net nummer 3 en 4 even gekeken en langzamerhand begin het te groeien. Ik sla wel een hele hoop gelul tussendoor over. Die ATT kerel begint een klein beetje in te binden (kan ook niet anders na 4 verliespartijen). Spong eist een hoofdrol op. Slim voor zijn marktwaarde.

Blackzilians heeft gewoon veel meer kwaliteit om de mat heen staan. Ik ga de rest van het seizoen denk ik toch maar kijken. ATT heeft nog een kans om het om te keren want de vechters zijn niet je van het.

carlo1
26-05-2015, 00:30
Aflevering 5 heb ik ook gezien. Vind het best vermakelijk.

carlo1
04-06-2015, 21:45
Net 7 gezien. 6 tegen 1 voor blackzillions. Mooie sub in deze partij. Volgt iemand het uberhaupt nog

Bromios
04-06-2015, 22:26
Ja ik. Ga hem morgen even kijken. Kijk wel double speed tot aan de partij.

breahule
04-06-2015, 23:38
Best leuk deze nieuwe format. En bijna elke keer juichen voor de Blackzillians:hooray: