PDA

View Full Version : Jones stripped of title, suspended indefinitely, Cormier vs Johnson headline Ufc 187



Naj85
29-04-2015, 06:14
Jones stripped of his title and suspended indefinitely, Cormier vs Johnson to headline UFC 187

By: Kirik Jenness
Apr 28, 2015 9:43 PM EST
UFC president Dana White, CEO Lorenzo Fertitta, and COO Lawrence Epstein all flew to Albuquerque on Tuesday for a meeting Tuesday afternoon with light heavyweight Jones and his legal team. This of course follows Jones' arrest for leaving an accident involving personal injuries; the felony charge has a penalty of up to three years in prison.

Emmy Nominated news reporter for ABC affiliate KOAT Matt Howerton spoke with the UFC president. White said wryly that he was not ecstatic when he learned of Jones' arrest, and wanted to talk to Jon Jones and his attorney personally about the arrest.
White reported that it was a good meeting, and said he was heading back to Vegas to decide what to do next.
"You forget that these guys are human beings, and people make mistakes," White said to Howerton.
While that sounds conciliatory to some degree, White appeared on FOX Sports Live and said Jones was suspended indefinitely and that his title was lifted.
Jones made his first public statement since the incident.
Jon Bones Jones @JonnyBones‏
Got a lot of soul searching to do. Sorry to everyone I've let down.

©2015 Mixed Martial Arts llc.

Naj85
29-04-2015, 06:20
Zo jammer dit.. maar terecht. Zoveel talent, en dan je legacy verkloten. al mocht ik die Jones nooit echt, het valt niet te ontkennen dat hij een van de beste mma vechters (misschien wel de allerbeste) ooit is

Naj85
29-04-2015, 06:21
Jones makes first court appearance, no plea entered, remains free on bond
By: Kirik Jenness
Apr 28, 2015 5:15 PM EST
UFC light heavyweight champion Jon Jones appeared in court for the first time, following his arrest for a hit and run accident on Sunday that left a pregnant woman with a broken arm. Jones stands accused of leaving an accident involving death or personal injuries; the felony charge has a penalty of up to three years in prison.
Because the Bernadillo County District Attorney’s office has not indicted him yet, he did not enter a plea.
The Bernalillo County (NM) Metropolitan Court judge required Jones to meet the 'standard conditions for release':
•No alcohol;
•No drugs;
•No entering a liquor store; and
•The fighter has to stay in contact with his attorney.
The DA has 60 days to indict. Should they decide to, as this is a felony case, a grand jury hearing will be convened to decide if there is evidence sufficient to go forward with an indictment.
At present, Jones remains free on the $2,500 bond he posted Monday. Further, as Jones' attorney Vincent Ward explicitly requested, no travel restrictions have been placed on Jones. This means there is no legal prohibition at present tohis fighting Anthony Johnson at UFC 187 on May 23, 2015 at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas, NV.
Either the UFC or the Nevada State Athletic Commission may pull Jones from the fight. As Erik Magraken details in his Combat Sports Law blog, the NSAC would have to determine that Jones was arrested for a crime involving moral turpitude. The UFC has a contract with Jones to fight on that date, and they would have to argue that he breached the Fighter Conduct Policy.
Thus far the UFC has said no decision has been made, as they are still gathering facts about the incident.
UFC president Dana White, CEO Lorenzo Fertitta, and COO Lawrence Epstein all flew to Albuquerque on Tuesday for a meeting with Jones and his legal team. The organization is expected to issue a statement late Tuesday or possible Wednesday, on whether Jones is pulled from UFC 187.

LightHeavyWeight
29-04-2015, 07:54
Zonde man dit. Cormier tegen Rumble is wel een mooi partij.
Maar Jones is gewoon de beste dus in dat opzicht is het klote, het is alsof Messi stopt met voetballen.

Klassikl
29-04-2015, 09:46
Het maakt straks zijn comeback fight wel 100 keer interessanter. Iig hebben we nu een andere top partij op de card.

S.B.
29-04-2015, 09:55
Heftige beslissing van de UFC, ondanks dat we een nieuwe champ krijgen vind ik niet dat je de kampioen bent voor je de kampioen verslagen heb. Ik hoop op een knal partij van twee van mijn favorieten!

dirk5
29-04-2015, 09:59
What a way to screw up.

De GOAT debatten kunnen weer open. Je kunt veel over Fedor zeggen, maar hij heeft nooit zijn belt verloren aan een zwangere vrouw met een gebroken arm ;)

S.B.
29-04-2015, 10:20
Het trainingskamp van DC is wel angstaanjagend. Cain is fit en Rockhold komt terug naar de gym las ik net op twitter.

ijsbier
29-04-2015, 11:26
Hele begrijpelijke actie van Dana, op een bepaald moment is de grens gewoon bereikt. Wel jammer dat het zo moet, ik had hem liever gewoon zijn titel zien verliezen; onverslaanbaar is hij namelijk niet.

Wiseguy
29-04-2015, 11:59
What a way to screw up.

De GOAT debatten kunnen weer open. Je kunt veel over Fedor zeggen, maar hij heeft nooit zijn belt verloren aan een zwangere vrouw met een gebroken arm ;)

Echt weer een Dirk opmerking. GOAT ben je door de prestaties in de ring/kooi. Als jij mensen wil roemen voor het modelburger zijn nomineer je ze maar voor een lintje.

Brainthief
29-04-2015, 12:12
Ach Ali is de GOAT en dat komt ook door zijn strijd buiten de ring. maar Jones is zeker een van de beste vechters ooit.

Garcia
29-04-2015, 12:14
Jones is een echte champ in de octagon, maar buiten de octagon zeer zeker niet. Jammer maar ik ben er niet rouwig om, hoop dat dit een wake-up call wordt en dat hij zijn leven eens serieus op gaat pakken.

dirk5
29-04-2015, 12:20
Echt weer een Dirk opmerking. GOAT ben je door de prestaties in de ring/kooi. Als jij mensen wil roemen voor het modelburger zijn nomineer je ze maar voor een lintje.

Het is nog altijd een mening wie de GOAT is. En wanneer jij johnny nogsteeds helemaal geweldig vindt na deze actie dan mag dat van mij hoor. Ik dacht dat ik met mijn knipoog de opmerking redelijk luchtig hield, maar dat doel schoot jou blijkbaar voorbij.

Wiseguy
29-04-2015, 12:26
Het is nog altijd een mening wie de GOAT is. En wanneer jij johnny nogsteeds helemaal geweldig vindt na deze actie dan mag dat van mij hoor. Ik dacht dat ik met mijn knipoog de opmerking redelijk luchtig hield, maar dat doel schoot jou blijkbaar voorbij.

Ik kan Jones niet uitstaan en vind Fedor een held zowel binnen als buiten de ring. Maar als we gaan kijken naar hun CV dan is Jones de betere vechter. Het maakt daarbij verder niet uit wat hij buiten de ring uitvreet. Tyson en Mayweather waren ook geen lieverdjes, maar hun prestaties liegen er niet om.

Wiseguy
29-04-2015, 12:30
Ach Ali is de GOAT en dat komt ook door zijn strijd buiten de ring. maar Jones is zeker een van de beste vechters ooit.

Ali wordt nu als een held gezien ja, maar hij was niet bepaald populair door zijn alliantie met de Nation of Islam en verzet tegen Vietnam oorlog.

Briant
29-04-2015, 12:37
Ali wordt nu als een held gezien ja, maar hij was niet bepaald populair door zijn alliantie met de Nation of Islam en verzet tegen Vietnam oorlog.

Ali had principes, Jones is gewoon een kinderachtige draak.

Brainthief
29-04-2015, 12:39
toch zijn de acties buiten de ring niet te vergelijken. Niet populair zijn omdat je de pijnlijke maatschappelijke zaken belicht of dat je gewoon een asociale aap bent....ik denk dat Ali zeker wel populair was hoor, behalve bij redneck USA niet.

tarantula
29-04-2015, 12:58
Mocht cormier winnen heeft hij dan de titel? Als dat zo is dan is het helemaal zuur voor jones wel interessant want dan kan meteen deel 2 uitgevochten worden althans dat hangt allemaal af van de veroordeling, afgezien van dat denk ik dat de ufc hem niet erg gaat lang gaat schorsen, wel jammer want jones vs johnson had ik graag gezien als johsnon van dc wint kan die partij in de toekomst alsnog komen.

Een terechte straf maar erg jammer hoe arrogant die jones ook is in de kooi is hij een winnaar.

Brainthief
29-04-2015, 13:29
Stripped of title, dus nu een vacante titel LHW. En dus geen interim titel.

Soulbringer320
29-04-2015, 14:03
Het trainingskamp van DC is wel angstaanjagend. Cain is fit en Rockhold komt terug naar de gym las ik net op twitter.

http://1.bp.blogspot.com/-uQfbWJrz1WE/VCAfr85R7ZI/AAAAAAAAEjM/q0coMBRf8gE/s1600/Brace%2Byourself..%2B(2).jpg

Emilio
29-04-2015, 14:19
Onvoorstelbaar dat iemand met zo'n talent en drive aan de andere kant zo roekeloos kan wezen.

Jammer want keek wel erg uit naar die partij. Toch weet de UFC hier wel weer een mooie storyline omheen te bouwen als hij zn rentree maakt hoor. Veel mensen zullen toch ook wel weer willen kijken om Jones te zien verliezen.

Cormier vs johnson is ook niet misselijk. Grote vraag is of Johnson de takedown kan stoppen.

jantje11
29-04-2015, 16:17
http://i.imgur.com/MqOPQIg.gif

blade
29-04-2015, 16:37
http://i.imgur.com/MqOPQIg.gif




haha

T15Boxing
29-04-2015, 16:58
Jones heeft het allemaal zelf verpest. Maarja hij heeft tenminste wel iedereen behalve Johnson verslagen op LHW dus mischien heeft hij een break en reality check nodig. Ik wist al dat het niet goed zou komen nadat hij na 1 dag rehab voor zn coke actie al weer terug naar zn eigen leefstijl ging.

Naj85
29-04-2015, 17:07
Reebok drops Jon Jones
By: Chris Palmquist
Apr 29, 2015 9:55 AM EST
Jon Jones yesterday was stripped of his UFC light heavyweight title and suspended indefinitely by the UFC. It was almost a foregone conclusion that Jones would lose his sponsorships as well, and today it was revealed that Reebok chose to drop him as one of their sponsored athletes:
Jon Jones is OUT at Reebok -- with reps for the sports apparel company telling us they're 86'ing the UFC star over his recent arrest in New Mexico.
A rep for Reebok tells TMZ Sports ... 'In light of recent events, we have made the decision to terminate our contract with Jon Jones, effective immediately.'
read entire article...
Earlier this year the UFC announced an organization wide sponsorship from Reebok that would have all UFC athletes in Reebok apparel starting in July. In addition, Reebok made individual deals with some star athletes including Ronda Rousey, Jon Jones, and Paige VanZant.
Jones had been featured in recent commercials for the brand, but it was likely an easy decision for Reebok to make in light of recent developments.

©2015 Mixed Martial Arts llc.

Kingbalotelli
29-04-2015, 17:11
Had liever een interm titel fight, want pas over 2 maanden is de rechtzaak dus we weten niet eens of hij uberhaupt wel gestraft wordt of niet. En in mijn ogen zou DC geen title shot mogen krijgen, maar eerder Bader. In iedergeval wie ook wint ze weten beide dat ze niet de echte champ zijn voordat ze van Jones hebben gewonnen.

Fasada
29-04-2015, 17:20
Jon Jones ook zijn Reebok deal kwijtgeraakt.... Nike en Reebok binnen 8 maanden tijd kwijt raken is volgens mij ook een record.

jantje11
29-04-2015, 18:25
De enigste wie Jon Jones in deze divisie kon verslaan is Jon zelf.
En bij deze heeft die dat dus ook gedaan.

ijsbier
29-04-2015, 19:16
De enigste wie Jon Jones in deze divisie kon verslaan is Jon zelf.
En bij deze heeft die dat dus ook gedaan.

Echt niet.

jantje11
30-04-2015, 02:53
Echt niet.

Nou leg uit ?

Lionheart
30-04-2015, 10:48
De enigste wie Jon Jones in deze divisie kon verslaan is Jon zelf.
En bij deze heeft die dat dus ook gedaan.

x2

tarantula
04-06-2015, 15:31
Beelden auto jon jones na de aanrijding.


https://youtu.be/cZezenQa3_Y

Turboknecht
05-06-2015, 15:35
Dat gesprek in de laatste minuut dat ze erachter komen dat het Jon Jones is is echt hilarisch.

cornelus
05-06-2015, 18:09
Volgens mij komt het de UFC allemaal zoooo goed uit he..

lopez86
05-06-2015, 22:55
Beelden auto jon jones na de aanrijding.


https://youtu.be/cZezenQa3_Y

En hier zie je m wegrennen, echt erg.


https://www.youtube.com/watch?v=OHaG7PZAb3g