PDA

View Full Version : Junior dos Santos: Overeem is a better talker than a fighter



Soulbringer320
06-05-2015, 11:34
https://cdn3.vox-cdn.com/thumbor/m5g91QYWH6AKLFme1FMb9mUCOhw=/112x0:2039x1285/709x473/cdn0.vox-cdn.com/uploads/chorus_image/image/46271738/junior_dos_santos.0.jpg


Alistair Overeem (http://www.mmafighting.com/fighter/32/alistair-overeem) was matched up twice against Junior dos Santos (http://www.mmafighting.com/fighter/22/junior-dos-santos) in the UFC, but had to pull out both times for different reasons. "The Reem" is once again calling out the former champion, and the Brazilian is interested in the fight.

"Cigano" is still recovering from surgeries after a five-round war with Stipe Miocic (http://www.mmafighting.com/fighter/775/stipe-miocic) in December, and targets an October or November return to the Octagon. As of Overeem’s "gatekeeper" (http://www.mmafighting.com/2015/4/22/8464729/morning-report-ufc-alistair-overeem-junior-dos-santos-rampage-jackson-dana-white-rousey-mma-news) comments, dos Santos just laughed.
"I have to smile because this guy… He knows I’m hurt and that’s why he’s saying these things," dos Santos said on Monday’s edition of The MMA Hour (http://www.mmafighting.com/2015/5/4/8531427/the-mma-hour-with-daniel-cormier-anthony-johnson-junior-dos-santos). "I’m injured and I can’t fight right now and that’s why he’s saying this kind of things. I really think he wants to promote himself. I wanna see him saying these things when I’m 100 percent again. I think he’s going to be quiet again."
"But of course, I don’t pick opponents," he continued. "If the UFC wants me to fight him, I will fight him and I will be glad to face him. We were supposed to fight twice and both of the times didn’t happen because something happened with him."

Overeem vs. dos Santos was first booked when the Brazilian was the heavyweight champion, back in 2012, but the challenger tested positive for elevated testosterone levels in an out-of-competition drug test. The two heavyweights were again slated to fight each other a year later, but Overeem pulled out due to an injury.

Boxingfan
06-05-2015, 11:51
Ik vind overeem echt zon onsympathieke
pannekoek.. Gaat heel de dag knokkie en nu die met een wegrentactiek paar partijen heeft gewonnen tegen paar washed up vechters heeft ie de ballen om notabene de nr 2 van de divisie een gatekeeper te noemen..

Ik ga genieten als Jds hem neerhaalt met een overhand right. Jds by destruction

Sato
06-05-2015, 13:08
Ik vind overeem echt zon onsympathieke
pannekoek.. Gaat heel de dag knokkie en nu die met een wegrentactiek paar partijen heeft gewonnen tegen paar washed up vechters heeft ie de ballen om notabene de nr 2 van de divisie een gatekeeper te noemen..

Ik ga genieten als Jds hem neerhaalt met een overhand right. Jds by destruction

Volgens mij is door bovenstaande post het IQ op heel MF een aantal punten gedaald. Heb je überhaupt zijn laatste 4 partijen wel gezien? Ironisch hoe je jezelf Boxingfan noemt, je was zeker heel erg te spreken over Mayweather vs Pacman? "wegrentactiek"

Suplex
06-05-2015, 13:52
Volgens mij is door bovenstaande post het IQ op heel MF een aantal punten gedaald. Heb je überhaupt zijn laatste 4 partijen wel gezien? Ironisch hoe je jezelf Boxingfan noemt, je was zeker heel erg te spreken over Mayweather vs Pacman? "wegrentactiek"

Beter dat het iq wat daalt dan dat jij weer is iemand naar beneden haalt,
Kan echt geen reactie van jou lezen of je reageerd misselijk makend of neerbuigend naar andere forum leden
Moet je nu echt zo reageren kin je niet gewoon reageren op de inhoud .
Of is er iets waardoor jij een reden heb je beter dan een ander te voelen?
Een uitzonderlijk hoog iq?
Of top prestaties in de ring of kooi?

Reageer is inhoudelijk of is dat te moeilijk voor je moet het altijd maar zo?

Turboknecht
06-05-2015, 14:53
Ik vind het jammer. In dat Eindbazen interview van laatst kwam hij redelijk sympathiek over. Niet helemaal overal eerlijk, maar goed, dat kan ik hem niet kwalijk nemen als actieve vechter. Maar nu weer JDS een gatekeeper noemen... De beste man heeft van Ben Rothwell verloren, Ben Rothwell. Terwijl JDS zo'n beetje iedereen er links en rechts uit getimmerd heeft... :fp:

Een klap en hij ligt, dat gaf hij zelf toe. Prima, dan wens ik hem veel succes tegen Dos Santos.

Nosferatu187
06-05-2015, 15:06
"anabolen zijn slecht je moet ze niet gebruiken is niet goed voor je gezondheid"

alistair overeem


























WAT

Turboknecht
06-05-2015, 16:21
Dat vind ik dan weer niet zo raar. Alsof het nu slim is om daar open kaart over te spelen. Wat had je dan verwacht dat ie zou zeggen? Dat ie z'n kuurschema even uitgebreid zou gaan doornemen? Dubieus, maar ja, het is wat het is.

Fasada
06-05-2015, 16:37
Ik begrijp JDS zijn frustratie richting Alistair toe aangezien twee keer gesproken werd over de partij en het twee keer niet doorging eerste keer was door de random test en de tweede keer schijnt Dana White te hebben gezegd dat de partij was aangeboden maar dat Alistair dat niet wilde...

Alleen in dit geval moet ik wel zeggen dat JDS er wel naast zit. Ten eerste bedoelde Alistair met Gatekeeper meer in de context dat hij de nummer 2 is en wil je een shot tegen de kampioen Cain krijgen moet je eerst JDS verslaan, dus hij bedoelde meer de gatekeeper naar de titel toe dus niet gatekeeper om te bepalen of je UFC waardig bent (daar wordt de term vaak voor gebruikt).

Ten tweede was er niks bekend over JDS zijn blessure, althans het is nooit bekend geworden dat hij pas in Oktober/November pas kan vechten. Dan kan je niet van Alistair verwachten dat hij wel op de hoogte is van zijn blessure. Het was duidelijk dat JDS na zijn laatste partij tijd nodig had om te herstellen maar dat hij er bijna een jaar uit zou liggen wist niemand.

Het is wel interessant of Alistair zolang gaat wachten totdat JDS terug is of dat hij nog een wedstrijd vecht in Juli/Augustus (dat gaf hij wanneer hij het liefst zou vechten). Ik zou zeggen zet Alistair tegen Travis Browne (als die van Arlovski wint), lijkt mij wel een leuke rematch

Pr00f
06-05-2015, 17:08
Alistair wint op Tko

LightHeavyWeight
06-05-2015, 17:45
Ik begrijp JDS zijn frustratie richting Alistair toe aangezien twee keer gesproken werd over de partij en het twee keer niet doorging eerste keer was door de random test en de tweede keer schijnt Dana White te hebben gezegd dat de partij was aangeboden maar dat Alistair dat niet wilde...

Alleen in dit geval moet ik wel zeggen dat JDS er wel naast zit. Ten eerste bedoelde Alistair met Gatekeeper meer in de context dat hij de nummer 2 is en wil je een shot tegen de kampioen Cain krijgen moet je eerst JDS verslaan, dus hij bedoelde meer de gatekeeper naar de titel toe dus niet gatekeeper om te bepalen of je UFC waardig bent (daar wordt de term vaak voor gebruikt).

Ten tweede was er niks bekend over JDS zijn blessure, althans het is nooit bekend geworden dat hij pas in Oktober/November pas kan vechten. Dan kan je niet van Alistair verwachten dat hij wel op de hoogte is van zijn blessure. Het was duidelijk dat JDS na zijn laatste partij tijd nodig had om te herstellen maar dat hij er bijna een jaar uit zou liggen wist niemand.

Het is wel interessant of Alistair zolang gaat wachten totdat JDS terug is of dat hij nog een wedstrijd vecht in Juli/Augustus (dat gaf hij wanneer hij het liefst zou vechten). Ik zou zeggen zet Alistair tegen Travis Browne (als die van Arlovski wint), lijkt mij wel een leuke rematch

Een helder en duidelijk betoog!

Stannos
06-05-2015, 19:04
Gewoon een slimme zet van Alistair.
Mensen willen dit gevecht graag zien + een overwinning brengt hem een stuk dichter bij de titel.
Kan Dos Santos wel zeuren dat Alistair dit normaal niet zou zeggen maar hij is ondertussen al wel een half jaar geblesseerd..

Boxingfan
06-05-2015, 19:31
Volgens mij is door bovenstaande post het IQ op heel MF een aantal punten gedaald. Heb je überhaupt zijn laatste 4 partijen wel gezien? Ironisch hoe je jezelf Boxingfan noemt, je was zeker heel erg te spreken over Mayweather vs Pacman? "wegrentactiek"

Laatste 4 partijen heb ik gezien, daar zat de KO van Rothwell bij, toen die zo triest k.o ging.

Ga nu maar lekker aan je mama's tepel zuigen.

T15Boxing
06-05-2015, 19:37
Laatste 4 partijen heb ik gezien, daar zat de KO van Rothwell bij, toen die zo triest k.o ging.

Ga nu maar lekker aan je mama's tepel zuigen.

Beetje onbeleefd maar wel waar. Overeem is zo fragiel als altijd. Nelson had hem ook bijna eruit geslagen toen hij zn enige harde stoot kon landen. Als ze vechten wordt het zeker 5 rondes, dus denken we nou echt dat Alistair en zn kin dat 25 lang gaat volhouden tegen JDS? Kom op.

Minotauro
06-05-2015, 21:04
JDS de beste bokser in de UFC Zwaargewicht divisie. Wat wil Overeem nou weer?

wil op zich nog best een x zien hoe bij Overeem het licht uit wordt geslagen.

BIG Lebowski
06-05-2015, 21:27
Overeem is in het verleden absoluut too cocky geweest. Maar, hij is een slimme vent die leert en inmiddels weet wat hij wel en niet moet doen. Die glazen kin raakt ie niet kwijt, maar met een gesloten dekking kan je dat nadeel elimineren. Met Jackson aan zijn zijde twijfel ik er niet aan dat hij zijn woorden gestand doet. Inclusief JDS, en daarna vermoedelijk een title shot.

Bromios
06-05-2015, 23:01
Jds heeft de laatste tijd meer klappen gehad dan goed voor hem is. Die kan beter geen 5 rondes knieen gaan eten van alistair. Deze partij komt te laat. Alistair is redelijk op de weg terug maar jds moet stoppen.

amilster
07-05-2015, 09:36
Ik vond het een heel cool interview, Allister is een goede spreker en zeker voor een vechter een intelligente jongen die heel erg bewust en serieus met zijn sport bezig is.
mooi ook die verhalen uit de oude doos over Carbin , Schrijber enz.
Het was wel een hele zit die twee uur maar meer dan de moeite waard.
Ik ben in iedergeval trots op AO ondanks alles en kan me nog heeel goed herrinneren hoe blij ik was met de overwinning van OA op Lesnar maar ook toen de tijd van Rogers die toen iedereen en alles KO sloeg.

Ik denk dat er tijd overheen moet gaan voordat we de prestaties van AO echt gaan waarderen zoals ze verdienen!

Boxingfan
07-05-2015, 14:40
Rogers en Lesnar.. Net voordat die gepakt werd gepakt voor roids dus. Lol. Maar hey hij eet paardenvlees en draagt een drug free shirt.

YoMarK
07-05-2015, 14:43
War Overeem!

D'r zijn hier schijnbaar nogal wat mensen die niet snappen dat dit soort("gatekeeper") opmerkingen bedoeld zijn om een gevecht te hypen en ervoor te zorgen dat de media het over je blijft hebben. Zonder praatjes doe je nu eenmaal 2x zo lang over om een titelshot te krijgen. Feit is gewoon dat Overeem al 16 of wat jaar op het hoogste niveau mee doet, en alleen daarvoor al zou je op z'n minst een beetje respect moeten hebben. Maar goed, mensen zeikers heb je overal.

Boxingfan
07-05-2015, 14:45
Jds kon 3 weken voor de partij tegen stipe niet eens lopen, hij was in slechte doen, veel trager dan ook normaal. Tegen cain legt die het gewoon 9 van de 10 keer af maar Cain is IMO de beste zwaargewicht ooit dus dat is geen schande.

Een half fitte jds slaat overeem Ko daar zal overeems knie trappende en weghuppel tactiek hem niet bij helpen.

Als overeem wil gaan knieen kan die counters verwachten van Jds en jds is geen dwerg met t rex armen zoals Nelson.

LightHeavyWeight
07-05-2015, 16:58
Jds kon 3 weken voor de partij tegen stipe niet eens lopen, hij was in slechte doen, veel trager dan ook normaal. Tegen cain legt die het gewoon 9 van de 10 keer af maar Cain is IMO de beste zwaargewicht ooit dus dat is geen schande.

Een half fitte jds slaat overeem Ko daar zal overeems knie trappende en weghuppel tactiek hem niet bij helpen.

Als overeem wil gaan knieen kan die counters verwachten van Jds en jds is geen dwerg met t rex armen zoals Nelson.

Je mag natuurlijk vinden wat je wilt maar heb je toevallig persoonlijke nare ervaringen met Alistair want je bent wel heel bitter?

Boxingfan
07-05-2015, 17:36
Ik heb een schijthekel aan neppe/schijnheilige mensen.

Daarom heb ik bijvoorbeeld niks tegen Mayweather terwijl het wel een schoft is op vele manieren, hij is tenminste echt.

http://lolmma.com/wp-content/uploads/2012/04/alistair-overeem-drug-free.jpg

Boxingfan
07-05-2015, 17:37
En Jds is mn fav. zwaargewicht. :pimp:

LightHeavyWeight
07-05-2015, 17:43
Ik heb een schijthekel aan neppe/schijnheilige mensen.

Daarom heb ik bijvoorbeeld niks tegen Mayweather terwijl het wel een schoft is op vele manieren, hij is tenminste echt.

http://lolmma.com/wp-content/uploads/2012/04/alistair-overeem-drug-free.jpg

Maar geloof jij dat er überhaupt iemand clean is/was in de HW-divisie? Ik niet in ieder geval, 110 kg zijn met die trainingsintensiteit is wat mij betreft onmogelijk.

pronk
07-05-2015, 19:17
Volgens mij gaat het daar niet om , het is schijnheilig om met zo'n shirt te lopen clean of niet clean.

T15Boxing
07-05-2015, 19:54
Ik vraag me af hoe hij erop reageert, dat is toch wel een van de meest lackwekkende dingen in MMA geschiedenis. Heeft iemand ooit over zn shirt gevraagd in een interview? Mischien dat hij na MMA het als cabaretier kan maken, gewoon op podium met zn shirtje.

Brainthief
08-05-2015, 11:40
Er zijn veel ergere misdaden. We zijn toch niet white knights zoals die Amerikanen. Ohh hij droeg een drugfree shirt wat een monster. Hou toch op :D

e-type
08-05-2015, 12:50
Er zijn veel ergere misdaden. We zijn toch niet white knights zoals die Amerikanen. Ohh hij droeg een drugfree shirt wat een monster. Hou toch op :D

Hahaha!

Turboknecht
08-05-2015, 13:42
Hehehe!

T15Boxing
08-05-2015, 14:35
Er zijn veel ergere misdaden. We zijn toch niet white knights zoals die Amerikanen. Ohh hij droeg een drugfree shirt wat een monster. Hou toch op :D

Heel leuk, super. Ook nog een paar lols van je matties gekregen, uitstekend. Voelt je vast gevalideerd.

Ik heb geen problemen met PED's omdat iedereen het doet, het is alleen dat schijnheillige wat al genoemd is. Ook met Anderson toen hij een jaar terug zei dat gebruikers gebanned moeten worden van alle vechtsport.

Brainthief
08-05-2015, 14:51
I feel you bro, ZO erg is dat. Helemaal niet REAL. Dat doen echte mannen niet....

Maar ik moet ff wat wijven in elkaar meppen, gewoon zin in. Later en kusjes!

YoMarK
08-05-2015, 15:26
Geen probleem joh, als je er maar eerlijk voor uit komt.

T15Boxing
08-05-2015, 18:25
Goed dat we allemaal op dezelfde lijn zitten, sarcastische boefjes.