PDA

View Full Version : Spoilers UFC Fight Night Edgar vs Faber



Tykill
16-05-2015, 20:36
Mousasi netjes gevochten. Zag er indrukwekkend en gecontroleerd uit.

Maar Edgar vs Faber viel mij toch vies tegen... Hebben beiden geen schrammetje op hun gezicht na 5 rondes en het aantal hoge trappen die domweg mis waren was nogal veel... Slecht en saai!

Klassikl
16-05-2015, 20:56
Ik vond Faber vs Edgar ook tegenvallen. Beide namen 0,0 risico. Leek wel of ze erg bangen waren om te verliezen. Zo vechten ze normaal gesproken nooit...

Mousasi erg slim. Leuk om mousasi eens met een goed en duidelijk gameplan in de ring te zien. Pakte perfect voor hem uit.

Klassikl
16-05-2015, 20:57
Post fight presser die zo gaat beginnen


https://www.youtube.com/watch?v=CYHlWmg-UIE

Jeru
16-05-2015, 21:22
Was leuk om weer eens live mee te kijken met Mousasi. Gewoon goed gevochten. Nu op naar die top 5!

Klassikl
16-05-2015, 21:27
Wat zijn hier trouwens de verwachten mbt tot Neil Magney?

Kom toch steeds meer onder de indruk van hem. Liet vandaag ook weer zien veel in huis te hebben.
Super cardio, technisch lijkt hij nog altijd steeds beter te worden. En ook meer power in zijn standup.
Nu ook mooie top 10 tegenstander. Mocht hij die winnen, kan hij daarna zomaar een top contender zijn.

Kingbalotelli
16-05-2015, 21:42
De main event was heel saai Faber wist dat hij aan het verliezen was, maar zocht de finish niet wat jammer is.

Mousasi goed gevochten duidelijke plan, maar helaas kon hij het niet afmaken met gnp of een sub. Met deze winst komt hij niet echt verder in de rankings. Een goede gevecht zal zijn Mousasi vs Bisping of Mousasi vs Belfort (ik denk en verwacht dat hij verliest van Weidman)

Trouwens ik had meer verwacht van Luke Barnett hij kwam over van TUF als een talent, maar heeft er nu al 3 op rij verloren en loopt nu dus het risico gecut te worden.

Klassikl
17-05-2015, 00:33
De main event was heel saai Faber wist dat hij aan het verliezen was, maar zocht de finish niet wat jammer is.

Mousasi goed gevochten duidelijke plan, maar helaas kon hij het niet afmaken met gnp of een sub. Met deze winst komt hij niet echt verder in de rankings. Een goede gevecht zal zijn Mousasi vs Bisping of Mousasi vs Belfort (ik denk en verwacht dat hij verliest van Weidman)

Trouwens ik had meer verwacht van Luke Barnett hij kwam over van TUF als een talent, maar heeft er nu al 3 op rij verloren en loopt nu dus het risico gecut te worden.

Barnett heeft wel pech gehad met zijn vorige 2 loses. Close decisions waarvan hij er minimaal 1 had moeten winnen.
Staat tegenover dat eigenlijk al zijn partijen erg tegen gevallen hebben tot nu toe. Dus een volgende loss zou wel een terechte cut zijn imo.