PDA

View Full Version : Weidman en Mayweather



king
27-05-2015, 19:16
Ik wist dat Weidman een grote gast is, maar had niet verwacht dat het verschil met Mayweather zo groot zou zijn. Beide zijn 'Middle Weight' champion...

https://pbs.twimg.com/media/CF0P-wGUMAABKWY.jpg

Pahlavan
27-05-2015, 19:25
Ik wist dat Weidman een grote gast is, maar had niet verwacht dat het verschil met Mayweather zo groot zou zijn.

https://pbs.twimg.com/media/CF0P-wGUMAABKWY.jpg

Weidman is idd een grote gast maar Floyd is ook klein. Althans, Dana White zei een keer tijdens de podcast van Joe Rogan "People don't realize how small Floyd is until you meet him in person".

Weidman vertelde gisteren tijdens de MMA Hour dat het eerste waar Floyd over begon te praten tijdens hun ontmoeting geld was en hoeveel die precies heeft verdiend tegen Manny etc etc :lol:

Je zou denken dat iemand als hij geen behoefte moet hebben om telkens te benadrukken hoeveel geld die heeft maar niks blijkt minder waar.

tarantula
27-05-2015, 19:28
Haalt mayweather niet hij is geen middleweight maar een welterweight dat is net onder middleweight.

Pahlavan
27-05-2015, 19:30
Haalt mayweather niet hij is geen middleweight maar een welterweight dat is net onder middleweight.

Plus is middleweight in het boksen als ik me niet vergis ook nog eens 12kg lichter dan in mma.

tarantula
27-05-2015, 19:36
Hij is lightweight en welterweight champ welterweight is 1 div onder middle net zoals bij mma, chris weidman vecht op middle weight waar bij boksen bernard hopkins roy jones vechten floyd zit daar onder waar bij mma nick diaz george st pierre zitten, bij boksen heb je ook super middleweight en volgens mij ook junior middle.

appelsap
27-05-2015, 20:05
Hij is lightweight en welterweight champ welterweight is 1 div onder middle net zoals bij mma, chris weidman vecht op middle weight waar bij boksen bernard hopkins roy jones vechten floyd zit daar onder waar bij mma nick diaz george st pierre zitten, bij boksen heb je ook super middleweight en volgens mij ook junior middle.

Pahlavan heeft gelijk. Boksen middle weight is 160lbs. Dus 25lbs onder UFC middleweight. En Hopkins en RJJ vechten niet in dezelfde klasse....Hopkins LHW (175 lbs) en RJJ Cruiser (200 LBS)

tarantula
27-05-2015, 21:49
Pahlavan heeft gelijk. Boksen middle weight is 160lbs. Dus 25lbs onder UFC middleweight. En Hopkins en RJJ vechten niet in dezelfde klasse....Hopkins LHW (175 lbs) en RJJ Cruiser (200 LBS)

hopkins en roy jones hebben allebei in de middleweight gezeten zij schommelen tussen lightheavy cruiser en middle net zoals belfort dat doet zij hebben zelfs tegen elkaar gevochten de eerste partij op middle, het klopt dat floyd een middle weight is maar een junior de enige partij die hij daarop vocht was dela hoya als een junior middle daarna keerde hij weer terug naar welterweight.

hoe het precies zit weet ik niet maar er wordt door veel bokskenners beweert dat hij geen echte middle weight is en daarom een gevecht tegen ggg niet opschiet momenteel is hij een welterweight.

Minotauro
27-05-2015, 21:51
Tarantula bedoelde ook vroegah

Anderson
27-05-2015, 22:15
een junior de enige partij die hij daarop vocht was dela hoya als een junior middle daarna keerde hij weer terug naar welterweight.

Nee niet de enige tegen Cotto ook junior middle weight.

cornelus
27-05-2015, 22:15
Die foto... best wel maf.



Weidman vertelde gisteren tijdens de MMA Hour dat het eerste waar Floyd over begon te praten tijdens hun ontmoeting geld was en hoeveel die precies heeft verdiend tegen Manny etc etc :lol:

Je zou denken dat iemand als hij geen behoefte moet hebben om telkens te benadrukken hoeveel geld die heeft maar niks blijkt minder waar.

Heel Amerikaans om dat te doen. Direct alles op tafel leggen wat je allemaal hebt.

tarantula
27-05-2015, 22:26
Nee niet de enige tegen Cotto ook junior middle weight.

Ja klopt, foutje dus king en de rest hebben technisch gesproken gelijk maar wat ik analysten vaker heb horen zeggen is dat hij geen echte middle is, omdat hij van fetherweight lightweight en daarna welterweight is gegaan kon ik mij wel daarin vinden in die uitspraak maar dat terzijde hij kan door als junior middle.

cornelus
27-05-2015, 23:54
Fuck.. die Louis Vuitton handdoek... het maakt het wel af he :)

Nosferatu187
28-05-2015, 00:01
mayweather is 1.72

Pansier
28-05-2015, 12:53
Weidman is idd een grote gast maar Floyd is ook klein. Althans, Dana White zei een keer tijdens de podcast van Joe Rogan "People don't realize how small Floyd is until you meet him in person".

Weidman vertelde gisteren tijdens de MMA Hour dat het eerste waar Floyd over begon te praten tijdens hun ontmoeting geld was en hoeveel die precies heeft verdiend tegen Manny etc etc :lol:

Je zou denken dat iemand als hij geen behoefte moet hebben om telkens te benadrukken hoeveel geld die heeft maar niks blijkt minder waar.

Klinkt een beetje alsof geld toch niet gelukkig maakt.

bryan
28-05-2015, 15:01
Klinkt een beetje alsof geld toch niet gelukkig maakt.

Nee maar het helpt wel

Wiseguy
28-05-2015, 16:32
Ben liever rijk en ongelukkig dan arm en ongelukkig.

Turboknecht
28-05-2015, 16:58
Ik ben liever niet ongelukkig.