PDA

View Full Version : Rockhold vs. Weidman next for middleweight title



Naj85
04-06-2015, 08:50
Jun 3, 2015 9:48 PM EST
Tonight on UFC Tonight, UFC President Dana White announced that the number one contender has been decided and Luke Rockhold will fight Chris Weidman:
More good news arrived for Cormier's American Kickboxing Academy (AKA) teammate Luke Rockhold, as White revealed that the top middleweight contender will get the next shot at champion Chris Weidman, also with a date and venue to be announced.
Earlier in the show, it was announced that UFC 191 will take place at the MGM Grand Garden Arena in Las Vegas on September 5. No fights have been determined for this card as of yet.
?read entire article...

©2015 Mixed Martial Arts llc.

my2cents
04-06-2015, 11:37
Prima, denk dat hij een goede kans maakt tegen Weiman. Wel zuur voor Jacare

tarantula
04-06-2015, 13:06
Ik vind dat jacare er meer recht op heeft hij heeft 0 verloren in de ufc, rockhold ondanks zijn winstreaks verloren van de phenom, maarja lijkt me toch wel een leuke partij.

tarantula
04-06-2015, 14:38
Ik zie net dat gustafson een shot krijgt tegen dc, wel raar aangezien hij net een nederlaag achter de rug heeft, 2 zelfs jones en johnson.

mario the count
04-06-2015, 14:59
Ik zie net dat gustafson een shot krijgt tegen dc, wel raar aangezien hij net een nederlaag achter de rug heeft, 2 zelfs jones en johnson.
Ik denk dat Gustaffson hem nog gaat pakken ook.

Fasada
04-06-2015, 15:49
Ik zie net dat gustafson een shot krijgt tegen dc, wel raar aangezien hij net een nederlaag achter de rug heeft, 2 zelfs jones en johnson.

Beter dan Ryan Bader, ik begrijp de keuze volkomen. Hij verloor van de kampioen net als huidige kampioen Cormier en verloor van AJ die weer verloor van Cormier dus wat mij betreft is Gustafsson next in line... Hij stond overigens ook op de ranking boven Cormier voordat Cormier kampioen werd.

T15Boxing
04-06-2015, 16:06
Jacare wordt weer beroofd.

Naj85
04-06-2015, 17:37
Denk dat rockhold wel een grote kans maakt. En idd jammer voor jacare, zou ook een goeie match zijn geweest. Hopelijk is hij wel the next in line

T15Boxing
04-06-2015, 18:21
Jacare is degene die op leeftijd is, daarom was het veel slimmer geweest om hem de kans te geven.

Ralphie89
04-06-2015, 19:10
Jacare is degene die op leeftijd is, daarom was het veel slimmer geweest om hem de kans te geven.
x2

Klassikl
04-06-2015, 19:43
Dit maakt het voor Jacare wel heel zuur dat Romero niet kon knokken. Want een overwinning op Carmozzi is natuurlijk niks vergeleken met een totale vernedering van Machida. Jacare is wel geblesseerd op dit moment, als ik het goed heb. Dus denk dat ze hem bewaren voor de volgende titelpartij.

Rockhold heeft nu zonder te zweten Philippou, Boetsch, Bisping en Machida gefinished. Alleen van Belfort verloren die op dat moment onverslaanbaar was. In mijn ogen verdiend hij het gewoon ondanks dat ik Weidman liever tegen Souza zie.

Gustaffson zijn titelshot is wel erg cheap. LHW divisie ligt behoorlijk op z'n gat.

Sato
04-06-2015, 21:06
Jacare wordt weer beroofd.

Hahaha, wanneer werd hij dan eerder "beroofd". Dit slaat echt nergens op, de fans willen graag Rockhold vs Weidman zien. Daarnaast een win over Camozzi geeft niet echt het recht op titelgevecht. Rockhold heeft meer hype gecreëerd door zijn laatste 4 partijen op zeer indrukwekkende wijze te winnen van niet te missen namen binnen 2 rondes. Niemand wordt hier beroofd!

T15Boxing
04-06-2015, 21:18
^Jacare is al op een 8 fight win streak(waarvan 7 finishes) waarin hij Okami en Mousasi al versloeg, en sommige mensen vinden dat hij Rockhold ook versloeg in Strikeforce dus hij is al sinds 2009 op een missie. En oh ja, hij is de #1 contender.

Maar iemand zei dat hij momenteel een blessure heeft dus ik vind het dan wel oke. Het is niet alsof Rockhold het ook niet verdient hij is een waardige tegenstander, dit wordt een heel spannende gevecht..het is alleen jammer dat Jacare al 36 zal zijn als hij zn kans voor de titel krijgt.

mario the count
05-06-2015, 08:00
^Jacare is al op een 8 fight win streak(waarvan 7 finishes) waarin hij Okami en Mousasi al versloeg, en sommige mensen vinden dat hij Rockhold ook versloeg in Strikeforce dus hij is al sinds 2009 op een missie. En oh ja, hij is de #1 contender.

Maar iemand zei dat hij momenteel een blessure heeft dus ik vind het dan wel oke. Het is niet alsof Rockhold het ook niet verdient hij is een waardige tegenstander, dit wordt een heel spannende gevecht..het is alleen jammer dat Jacare al 36 zal zijn als hij zn kans voor de titel krijgt.

Dat ene jaartje dat hij dan ouder is hoeft ook geen probleem te zijn. Hij ziet er beter en fitter uit dan ooit.