PDA

View Full Version : UFC 188



hypergiant
05-06-2015, 02:25
Gilbert Melendez vs Eddie Alvares wordt een bloedbad.

Brainthief
05-06-2015, 11:56
Melendez gaat deze pakken.

hypergiant
06-06-2015, 19:30
Denk het ook, naast de main event kijk ik vooral uit naar deze partij.

Brainthief
08-06-2015, 12:40
Werdum VS velasquez wordt ook mooi. Ik heb lichte voorkeur voor Werdum. Echter fan van beide

tarantula
09-06-2015, 01:04
Countdown is begonnen.


https://youtu.be/4bXrCsUbrjk

tarantula
09-06-2015, 01:27
Mexican war melendez vs alvarez dat gaat echt een beukpartij worden.


https://youtu.be/ZRLQA2vSbrY

Eindbaas
09-06-2015, 17:46
https://www.youtube.com/watch?v=4bXrCsUbrjk

hypergiant
12-06-2015, 02:32
https://www.youtube.com/watch?v=dud2Cz2XmFo

hypergiant
12-06-2015, 02:32
https://www.youtube.com/watch?v=NC1qHPYnHc8

hypergiant
12-06-2015, 02:32
https://www.youtube.com/watch?v=xr6bmYDgRgE

hankmoody
12-06-2015, 14:03
Ik kijk al zo lang uit naar Werdum vs Cain. Wat een match-up !

YoMarK
12-06-2015, 14:48
Werdum pakt deze!

hypergiant
12-06-2015, 21:41
https://www.youtube.com/watch?v=r1Y9aVEOnTI

hypergiant
12-06-2015, 21:42
https://www.youtube.com/watch?v=-f2Tpu66OVw

LightHeavyWeight
13-06-2015, 10:53
http://www.sherdog.com/news/news/UFC-188-Weighin-Video-7-pm-ET-87541

Jeru
13-06-2015, 12:16
https://www.youtube.com/watch?v=hc5GEdUfl4Q

LightHeavyWeight
13-06-2015, 12:43
Kan iemand me uitleggen wat FOX nou wel en niet uitzend? Want voor vannacht staat UFC fight night New Orleans weer op het programma.

Bromios
13-06-2015, 13:03
Ik geloof pas dat het gaat gebeuren totdat ze in de kooi staan en de deur gaat dicht. Tot die tijd kan cain nog geblesseerd raken.

Wiebe
13-06-2015, 13:25
Ik geloof pas dat het gaat gebeuren totdat ze in de kooi staan en de deur gaat dicht. Tot die tijd kan cain nog geblesseerd raken.

Ik heb dat met elke partij, de matchmakingen kunnen nog zo mooi zijn, de posters nog mooier maar ik heb nog helemaal niks.

Veel zin in de partij dat zeker!!

Sato
13-06-2015, 13:44
Als Cain kan gaan grinden dan is het snel over. Vecht Werdum zoals bij tegen Browne vocht dan wordt het nog een hele leuke partij. In alle eerlijkheid de partij tegen Hunt vond ik echt matig. Ik hoop op een leuke compleet gevecht waar alle facetten van de sport gebruikt worden. Dat mag ook wel als je een wrestler en een BJJ'er tegen elkaar zet die staand ook nog flink kunnen huishouden. Toch ga ik voor Cain op TKO

mario the count
13-06-2015, 15:42
Ik ga ook voor Cain. Gun het Werdum overigens wel.

hankmoody
13-06-2015, 16:02
https://www.youtube.com/watch?v=FuXqsLc7w7I

Soulbringer320
13-06-2015, 17:37
Fired up Junior dos Santos baffled as to why media keeps asking about Alistair Overeem (VIDEO)
http://www.mmafighting.com/2015/6/11/8769095/fired-up-junior-dos-santos-baffled-as-to-why-media-keeps-asking-about

Soulbringer320
13-06-2015, 17:37
Geweldige vent die JDS, in de UFC vlog zag je Cain nog voorbij lopen, ff JDS groeten niet aan de hand.
En dat JDS nog gewoon echt de moeite neemt om engels te spreken....

mario the count
13-06-2015, 19:46
Sympathieke vent idd.

Boxingfan
13-06-2015, 20:54
Een wereldvent idd

Klassikl
13-06-2015, 20:56
Geweldige partij. Cejudo ook weer erg benieuwd naar. Eén van de grotere talenten in de ufc nu. Olympisch worstelkampioen en een record van 8-0.

Willem033
13-06-2015, 21:53
Kan iemand me uitleggen wat FOX nou wel en niet uitzend? Want voor vannacht staat UFC fight night New Orleans weer op het programma.


http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-6

hier t programma voor vannacht, staat bij mij ufc 188 Mexico.

Sato
14-06-2015, 02:16
We zijn inmiddels begonnen:

Stream: http://www.vipleague.me/boxing/308912/1/ufc-188-:-exclusive-fight-pass-prelims-only-live-stream-online.html
Chat: http://us19.chatzy.com/74366703123668

Naj85
14-06-2015, 06:48
Werdum is altijd de underdog geweest en wint dan toch iedere keer. Hij is ook veel beter geworden, Ik zie hem wel winnen met een upset. We weten niet of cain nog hetzelfde is als 2 jaar terug. Ben echt benieuwd, nu Alvarez vs Melendez

gieloe
14-06-2015, 07:07
zijn er links?

T15Boxing
14-06-2015, 07:25
alle links zijn weg. zijn er nog goeie?

Naj85
14-06-2015, 07:53
Net afgelopen, wat een slechte performance.. ik ga niet spoilen tot dat in de titel staat vermeld

T15Boxing
14-06-2015, 08:00
Werdum is een legende geworden. Hij heeft submissions op Fedor en Cain en veel andere sterke overwinningen. Een waardige kampioen. Geen medelijden met Cain.

Tykill
14-06-2015, 12:25
Bah, Cain was helemaal niet in zijn element. Bij het zien van die UFC embedded serie zag hij er ook niet scherp en gemotiveerd uit. Ik ben er van overtuigd dat JDS daar had kunnen staan en van Cain kunnen winnen. Cain had een slechte conditie het het leek allemaal wat slordig wat hij deed.

Werdum vind ik geen leuke vent. Helemaal hoe hij over andere vechters praat. Weinig respect meer voor hem. Maar het is wel leuk dat JDS straks tegen hem kan gaan vechten want ik denk niet dat Werdum lang kampioen blijft.

Pahlavan
14-06-2015, 13:43
Wordt tijd dat Werdum toch ergens bovenaan je greatest HW's of all time lijst wordt geplaatst. Zowel van Cain als Fedor, die als de beste hw's werden gezien, gewonnen. En Cain niet alleen verslagen maar ook echt een pak slaag gegeven.
vind Cain zelf een prima gozer maar zijn team (coach Mendez, DC en Rockhold) hadden vooraf grote praatjes dus wel lekker voor hen.

Ps: Cordeiro verdient echt veel props voor wat hij daar bij King's MMA heeft gedaan! 2 kampioenen en een aantal andere hele goede vechters geproduceerd

hypergiant
14-06-2015, 16:52
Net afgelopen, wat een slechte performance.. ik ga niet spoilen tot dat in de titel staat vermeld

De hoogte heeft hierin een grote rol gespeeld.

VivaLaStef
14-06-2015, 16:57
De hoogte heeft hierin een grote rol gespeeld.

Dat weet je van tevoren, dit moet je niet als excuus gaan gebruiken. Je heb allebei net zoveel tijd om je voor te bereiden. Werdum is de terechte winnaar..

hypergiant
14-06-2015, 17:16
Dat weet je van tevoren, dit moet je niet als excuus gaan gebruiken. Je heb allebei net zoveel tijd om je voor te bereiden. Werdum is de terechte winnaar..

Ik kan de titel niet aanpassen, kom er nu pas achter dat als je op het spoiler balkje klikt je de reacties kunt lezen.

Ik had het over het algemeen, Werdum was een van de weinigen die zich goed heeft voorbereid doordat hij meer dan een maand in de bergen is gaan wonen. Zeker de terechte winnaar.

Naj85
14-06-2015, 18:50
wordt tijd dat werdum de credits krijgt voor de vechter dat hij is. Hij is bijna altijd de underdog geweest. Ik had al sterk het gevoel dat hij weer zou winnen, mede omdat cain bijna 2 jaar niet meer heeft gevochten, en duidelijk ook slechter uitzag als voorheen, al tijdens de embed serie en de vlogs. 2 weken in Mexico trainen is ook niet genoeg, maar misschien is leeftijd ook een rol gaan spelen, wie weet. zijn cardio was echt slecht. zijn camp had er volle vertrouwen in hoop dat dit een lesje is voor hun allemaal om niet overconfident te zijn voortaan. De stand up van werdum is echt top, ik zie de huidige JDS ook echt niet van hem winnen, echt respect voor werdum wat hij flikt op die leeftijd nog. Hij is alleen maar gegroeid. Respect ook voor cordeiro
Ik hoop dat we de ouwe cain nog terug zien, ik heb net een paar van zijn oude gevechten gezien, wat een beest was dat zeg. Totaal anders dan wat we vandaag hebben gezien

jantje11
14-06-2015, 20:50
*** spoiler ***

Ronald
14-06-2015, 20:56
Werdum heeft zowel van JDS als van Arlovski verloren. Laten dat nou net degenen zijn die ook op dit moment contender zijn. Beloofd dus nog een paar leuke partijen. Ik houd normaal gesproken niet zo van directe rematches, maar juist deze, als er een aantal jaren tussen zit, zijn top wat mij betreft.

Zelfde geldt overigens voor Alistair, daar heeft Werdum ook verliespartij tegen staan. Zou mooi zijn als Alistair ook 2 of 3 winstpartijen neer weet te zetten, om vervolgens een rematch te kunnen doen.

Djani
14-06-2015, 20:59
.

Turboknecht
14-06-2015, 22:32
Ik vond het een mooie pot. Cain werd vakkundig gesloopt en dan ook nog eens in een guilotine vallen... Misschien wel goed voor hem om de honger weer terug te krijgen. Ik vond hem er niet heel gretig uit zien. En het was mooi Cain eens tegen een ander dan JDS of Big Foot te zien staan.

tarantula
14-06-2015, 22:55
Ik vond het kickboksen van cain en werdum heel goed, veel lowkicks van cain veel meer dan normaal bij mma klassieke counters binnenkant been frontkicks clinches met knieen en zelfs een muay thai sweep van cain.

als je bij de ufc aan cardio denkt denk je aan cain op een of andere manier was hij kapot ik had het beide heren gegund cain blijft voor mij een ware champ hij zal vast keihard terugkeren, werdum is echt een warrior against all odds met super bjj met name de guard en hele goede stand up ook een hele goede coach cordairo die veel zelfvertrouwen reflecteerd op zijn vechters.

Het gaat weer interessant worden in de hw divisie.

my2cents
14-06-2015, 22:56
Ik vond Cain er echt niet goed uitzien, maar respect voor Werdum. Vond vooral zijn standup er dit keer zeer goed uitzien (dit overigens in tegenstelling tot het gevecht tegen Hunt, daar vond ik het veel veel minder en was ie totdat hij die knie plaatste gewoon ah verliezen).

thijss
14-06-2015, 23:18
Respect voor Werdum. Een hoop rematches die nu gemaakt kunnen worden dat maakt de hw divisie wel spannend!

Wel zie ik liever een dergelijk event op een beetje normale hoogte (zee niveau). Ik vond het echt opvallend dat het tempo van veel partijen laag lag, niet gek natuurlijk (en stom om je daar niet goed op voor te bereiden) maar ik denk dat het wel wat spektakel heeft gekost in veel partijen.

Gastulem vs Marquardt vond ik moeilijk om naar te kijken. Een oude favoriet van me tegen een nieuwe topper.. Respect voor Trevor Wittman om de partij te stoppen. denk dat er heel wat trainers/coaches van kunnen leren.

Oh ja Yair Rodriquez, indrukwekkend!

tarantula
14-06-2015, 23:32
Respect voor Werdum. Een hoop rematches die nu gemaakt kunnen worden dat maakt de hw divisie wel spannend!

Wel zie ik liever een dergelijk event op een beetje normale hoogte (zee niveau). Ik vond het echt opvallend dat het tempo van veel partijen laag lag, niet gek natuurlijk (en stom om je daar niet goed op voor te bereiden) maar ik denk dat het wel wat spektakel heeft gekost in veel partijen.

Gastulem vs Marquardt vond ik moeilijk om naar te kijken. Een oude favoriet van me tegen een nieuwe topper.. Respect voor Trevor Wittman om de partij te stoppen. denk dat er heel wat trainers/coaches van kunnen leren.

Oh ja Yair Rodriquez, indrukwekkend!

Die yaer inderdaad een goede vechter heel onorthodox, die triangle zat diep en opslot maar ik denk dat hij hem niet kon afmaken door de hek achter zich waardoor hij zich niet langer kon maken.

Brainthief
15-06-2015, 00:08
Melendez VS alvarez viel tegen zeg. Werdum verdiende kampioen. Fedor en Cain pakken....oei... Werdum is een legende ��

BIG Lebowski
15-06-2015, 00:39
Meeste Brazilianen zijn sympathiek, laat staan de Braziliaansen :moretits:

BIG Lebowski
15-06-2015, 00:39
Meeste Brazilianen zijn sympathiek, laat staan de Braziliaansen

T15Boxing
15-06-2015, 01:28
Werdum=Heayweght GOAT. En als hij JDS in een rematch verslaat is er geen twijfel meer mogelijk.

hypergiant
15-06-2015, 01:47
Melendez VS alvarez viel tegen zeg.

Had ook meer verwacht, ze vochten te behoudend. Om alles nog te geven in de laatste rondes zat er vanwege de hoogte omstandigheden ook niet meer in.

In het voetbal is de high-altitude probleem wel eens ter sprake gebracht, maar het is geen excuus. Je moet het gewoon professioneel aanpakken zoals Werdum dat heeft gedaan.

LightHeavyWeight
15-06-2015, 08:00
Had ook meer verwacht, ze vochten te behoudend. Om alles nog te geven in de laatste rondes zat er vanwege de hoogte omstandigheden ook niet meer in.

In het voetbal is de high-altitude probleem wel eens ter sprake gebracht, maar het is geen excuus. Je moet het gewoon professioneel aanpakken zoals Werdum dat heeft gedaan.

In het voetbal is het probleem dat je er vanwege het drukke schema niet op voor kunt bereiden.

Alle credits naar Werdum, Cain zag er wel uitgeblust uit. Je zag het eigenlijk al aankomen, het volume punches lag nog wel redelijk hoog maar er zat geen power meer achter evenals de lowkicks, was op het laatst meer aaien van Cain dan trappen.
Werdum the goat noemen is nog wel erg voorbarig, het is een zeer goede vechter maar hij kan mijn inziens die belt ook zo weer kwijt zijn.
Volgende title shot is natuurlijk voor JDS nou, Alistair zal toch wel tegen Cain worden gezet.

mario the count
15-06-2015, 09:16
Werdum=Heayweght GOAT. En als hij JDS in een rematch verslaat is er geen twijfel meer mogelijk.


:lol: neem aan dat dit een grapje is tenminste.

mario the count
15-06-2015, 09:20
Goed gevochten van Werdum en idd slim aangepakt door op hoogte te trainen. Op zeeniveau wil ik wel een rematch zien. Ik denk dat de belt wat vaker gaat wisselen van persoon nu.

Die gastulum gaat ook lekker hoor, als hij nou eens fatsoenlijk gaat diëten kan hij wel potten breken in de 170.

my2cents
15-06-2015, 11:28
IK zie een gebrande Cain die belt ook wel weer terug pakken om eerlijk te zijn. Ook zie ik Werdum wel verliezen van JDS. Voor de spanning in HW divisie een goede ontwikkeling dit denk ik....

mario the count
15-06-2015, 11:43
IK zie een gebrande Cain die belt ook wel weer terug pakken om eerlijk te zijn. Ook zie ik Werdum wel verliezen van JDS. Voor de spanning in HW divisie een goede ontwikkeling dit denk ik....

Ik zie JDS, stipe maar ook overeem eerlijk gezegd wel kans maken. Overeem maakt meer kans tegen Werdum dan tegen velasquez.

my2cents
15-06-2015, 12:22
Ik zie JDS, stipe maar ook overeem eerlijk gezegd wel kans maken. Overeem maakt meer kans tegen Werdum dan tegen velasquez.

Eens, maar je ziet maar weer hoeveel - naast goede voorbereiding - ook afhangt van 'je dag hebben'. Vond je Werdum er niet veel beter uitzien dan tegen Hunt? Ik bedoel ik heb die partij niet meer terug gezien, maar volgens mij had hij tot die knie niet heel veel in te brengen en werd hij een paar keer goed geraakt..

Turboknecht
15-06-2015, 12:23
Ik zou Arlovski wel tegen JDS willen zien. Miocic - Werdum, Cain - Overeem. En absoluut geen JDS - Cain IV. Ook geen rematch Cain - Werdum. Cain - Arlovski of JDS - Overeem ook prima.

my2cents
15-06-2015, 12:26
AUB geen Cain - Overeem. Dat is werkelijk de slechtste matchup van alle HW's voor Overeem

Turboknecht
15-06-2015, 12:32
Wat Overeem betreft. Ik denk dat hij het tegen Cain beter doet dan tegen JDS eerlijk gezegd. En waarom Overeem sparen? Hij zal toch een keer tegen die jongens moeten wil hij verderop komen.

Brainthief
15-06-2015, 12:57
ik vond Cain een beetje een muffintop hebben. Hij is nooit echt strak maar nu wel erg soft imo.
En zijn headmovement was ook raar.

Ik denk dat overeem vs cain best te doen is voor Overeem. Overeem komt vast met een goed gameplan + dikke knieën. Tegen JDS ook kansen als ie maar geen overhandse rechter krijgt die enigzins aankomt.

leks
15-06-2015, 13:03
Knap hoor van Werdum, saai event verder, maar voor dit zat ik toch even op het puntje van mijn stoel.

Moet het allemaal nog zien, Werdum is toch blijven groeien en heeft een wonderbaarlijke instelling, enkel tegen Cain weer of JDS, de rest zie ik geen potten breken.

Eerlijk is eerlijk Cain heb ik beter gezien, maar van mij mag Werdum poos kampioen blijven, mits hij blijft presteren natuurlijk.

Sato
15-06-2015, 13:13
Ineens ligt de hele Hw divisie weer open. Graag zie ik persoonlijk (ik ben natuurlijk bevooroordeeld):

Werdum vs JDS
Arlovski vs Overeem
Miocic vs Cain
Hunt vs Browne

mario the count
15-06-2015, 13:16
Eens, maar je ziet maar weer hoeveel - naast goede voorbereiding - ook afhangt van 'je dag hebben'. Vond je Werdum er niet veel beter uitzien dan tegen Hunt? Ik bedoel ik heb die partij niet meer terug gezien, maar volgens mij had hij tot die knie niet heel veel in te brengen en werd hij een paar keer goed geraakt..

Hij zag er wel beter uit dan tegen Hunt, maar Cain zag er ook veel slechter uit dan normaal.In deze heeft de training op hoogte echt verschil gemaakt. Een fitte Cain had echt niet geshoot en nu deed dat hem de das om, zijn team werd wanhopig omdat hij helemaal op was en adviseerde om Werdum naar de grond te halen, tactisch niet heel sterk tegen de beste BJJ heavyweight in de UFC.

Zonder die guillotine had hij overigens ook wel verloren denk ik, maar dat had allemaal te maken met de gastank die al heel snel op was bij Cain, wat normaal zijn sterkste punt is.

Bromios
15-06-2015, 13:28
Ik neem aan dat Cain eerst weer 3 jaar moet bijkomen van deze partij ? Of is dat alleen als hij de champ is ?

Het kan aan mij liggen maar ik vond ze allebei niet echt hard slaan of ze kunnen echt incasseren. Ik denk dat ze allebei zo'n 50 jabs hebben weggekopt en geen centje pijn.

LightHeavyWeight
15-06-2015, 13:46
Ik denk dat de cardio van die 2 wel gelijkwaardig was maar Cain heeft gewoon veel meer volume dus brandde snel op. De klappen van Werdum waren ook geen doodsklappen. In de prelims zag je ook een aantal jongens helemaal opbranden in de 2e ronde dus dat zegt wel iets.
Over de aankomende eventuele match ups: Ik vind het echt een enorme randdebiel maar Rothwell heeft gezien zijn ranking en winstreak ook een plekje hier. Overeem moet gewoon tegen Cain kunnen vechten want iedereen in de top 10 is een moeilijke match up voor hem.

Werdum-JDS
Miocic-Browne
Arlovski-Overeem
Hunt-Rothwell
Barnett staat al tegen Nelson
Cain gaat maar even op de reservebank zitten, en als hij zowaar binnen 6 maanden weer wilt vechten kan hij altijd tegen Mir.

Lijkt me wel wat zo.

kendamac
15-06-2015, 13:59
Wat vonden jullie van Yair Rodriguez. Zag er flashy uit met zijn kicks. Op de grond zag hij er ook goed uit. Volgens mij eentje om in de gaten te houden.

YoMarK
15-06-2015, 14:04
Ja, zeker een om in de gaten te houden. Beetje jammer dat ie op het einde z'n hele shirt onder kotste, maar het is hem vergeven. :)

Vandaan
15-06-2015, 14:06
Vond niemand anders het verdacht dat nu de regels allemaal wat scherper zijn rondom doping en nog veel scherper gaan worden, Cain opeens nog maar 1 ronde vol kan gaan ipv 5 rondes?

Ben Rothwell heeft er vorige week ook al wat over gezegd. Dat het wel is kan gebeuren dat Cain, nadat de nieuwe controles in gaan, misschien opeens niet meer zo'n wonderbaarlijke conditie zal hebben.

Iedereen heeft het over het hoogte verschil, maar opeens nog conditie hebben voor 1 ronde ipv 5 vind ik op zijn minst verdacht.

YoMarK
15-06-2015, 14:09
Naja, Cain is er lang uitgeweest en hoogte kan echt killing zijn. Cain is nooit betrapt, dus Rothwell wel, dus die moet z'n mond erover dichthouden.

my2cents
15-06-2015, 14:25
Ik ben geen doping expert, maar als dat soort uithoudingsvermogen puur met doping zou kunnen worden bereikt zouden er wel meer Cain's rondlopen.

Emilio
15-06-2015, 14:40
Lag het nou aan mij of waren alle partijen gewoon minder dit x? Tempo leek veel lager te liggen. melendez vs Alvarez was ook niet action packed.
Ligging op hoogte was een hele grote invloed. Wat mij betreft mogen ze deze locatie voortaan overslaan.

LightHeavyWeight
15-06-2015, 14:41
Ik ben geen doping expert, maar als dat soort uithoudingsvermogen puur met doping zou kunnen worden bereikt zouden er wel meer Cain's rondlopen.

Volgens mij ga je dan met EPO-achtige substanties werken om de hematocrietwaarde in het bloed te verhogen.
Maar geen enkele prestatie wordt puur door doping behaald natuurlijk, ik meen dat EPO een maximale prestatieverbetering van 5% kan opleveren.

Turboknecht
15-06-2015, 14:44
Ik denk dat die hoogte echt wel uitmaakt. Ik heb zelf in vrij goede conditie meerdere malen tot boven de vier km lange bergwandelingen en beklimmingen gemaakt. Ik voelde me net een kettingroker daarboven, zoveel lucht als ik stond te happen. Alles ging zwaar. Twee weken acclimatiseren is echt niet genoeg. Stom van Cain, hij staat daar nota bene zijn titel te verdedigen.

my2cents
15-06-2015, 14:52
Volgens mij ga je dan met EPO-achtige substanties werken om de hematocrietwaarde in het bloed te verhogen.
Maar geen enkele prestatie wordt puur door doping behaald natuurlijk, ik meen dat EPO een maximale prestatieverbetering van 5% kan opleveren.

Precies, een paar procent, maar niet het cardio beest dat hij voorheen was..

(beweer overigens absoluut niet dat hij voor de rest niets neemt, want dat doen ze denk ik bijna allemaal)

Brainthief
15-06-2015, 14:57
mexico stad ligt 2250m boven zeeniveau. Ipv 21% zuurstof heb je daar 16% zuurstof. dat is iets van 23% minder.

Dat merk je wel hoor...

mario the count
15-06-2015, 15:03
Wat vonden jullie van Yair Rodriguez. Zag er flashy uit met zijn kicks. Op de grond zag hij er ook goed uit. Volgens mij eentje om in de gaten te houden.
Vermakelijke vechter inderdaad.

mario the count
15-06-2015, 15:06
Ik denk dat die hoogte echt wel uitmaakt. Ik heb zelf in vrij goede conditie meerdere malen tot boven de vier km lange bergwandelingen en beklimmingen gemaakt. Ik voelde me net een kettingroker daarboven, zoveel lucht als ik stond te happen. Alles ging zwaar. Twee weken acclimatiseren is echt niet genoeg. Stom van Cain, hij staat daar nota bene zijn titel te verdedigen.
Idd, hier ook vaak genoeg op hoogte prestaties moeten leveren. Bij matige inspanning voel je het al. Zoals iemand eerder al zei hebben Cain en zijn team dit onderschat, best amateuristisch.

LightHeavyWeight
15-06-2015, 15:39
Natuurlijk maakt hoogte uit, dat is toch ook geen discussie?
Het percentage is overigens op hoogte gewoon 21%, alleen de totale atmosferische druk is lager dus de partiële zuurstofdruk in bar is lager. Op 2250 meter is de totale luchtdruk volgens mij rond de 0,75 i.p.v. rond de 1 dus de partiële zuurstofdruk is 0,15 i.p.v. 0,21 op zeeniveau.
Beetje oninteressant kutverhaal maar zo werkt het wel.

Anderson
15-06-2015, 17:02
Toen ik 13 jaar was ben ik Mexico op vakantie geweest het duurde pas na 2 weken dat ik begon te wennen aan de hoogte.

mario the count
15-06-2015, 21:18
duurt bij mij altijd twee weken om weer aan die platte konten in NL te wennen als ik terug kom.

Jeru
15-06-2015, 21:57
Idd, hier ook vaak genoeg op hoogte prestaties moeten leveren. Bij matige inspanning voel je het al. Zoals iemand eerder al zei hebben Cain en zijn team dit onderschat, best amateuristisch.

Komt omdat Cain denkt dat ie een Mexicaan is. Die hebben daar geen last van ;)

my2cents
15-06-2015, 22:27
Komt omdat Cain denkt dat ie een Mexicaan is. Die hebben daar geen last van ;)

Had Werdum dus toch al die tijd gelijk dat Cain een Amerikaanse Mexicaan is :lol:

nsk thaiboksen
15-06-2015, 22:28
Of is dat alleen als hij de champ is ?

HAHAHAHA!

nsk thaiboksen
15-06-2015, 22:30
heb in quito, ecuador wedstrijdje gedaan. 2800m. je gaat KAPOT! kon na 1 min al niet meer.

mario the count
15-06-2015, 22:39
Komt omdat Cain denkt dat ie een Mexicaan is. Die hebben daar geen last van ;)

:lol: net zoals afrikanen die zogenaamd niet kunnen verbranden.

Anderson
15-06-2015, 22:54
Had Werdum dus toch al die tijd gelijk dat Cain een Amerikaanse Mexicaan is

Is wel waar Mexicanen zien Amerikaanse Mexicanen niet als Mexicanen.