PDA

View Full Version : VALTELLINI GEEFT TITEL OP; HOLZKEN VS DANIELS AANGEKONDIGD.



blackadder
05-06-2015, 21:38
05-06 / VALTELLINI GEEFT TITEL OP; HOLZKEN VS DANIELS AANGEKONDIGD.
http://mixfight.com/img/img.php?src=uploads/cgblog/id32958/GLORY19_Fights_Daniels-_vs_Nieky-3-1000x520.jpg
Huidig kampioen in de welterweight divisie is de Canadees Joseph Valtellini. Deze week kondigde hij aan dat hij de titel moet opgeven. De reden is dat hij op dokters advies een tijd niet mag trainen en hij vooral rust moet hebben. Hij was de laatste tijd erg gevoelig voor licht en geluid. Hij dacht dat het wel over zou gaan maar toen het aan hield besloot hij toch naar de dokter te gaan.

Tijdens een scan kwam naar voren dat hij waarschijnlijk niet genoeg tijd heeft genomen om te herstellen van een hersenschudding en hij weken en zelfs maanden niks mag doen. Hierdoor was hij genoodzaakt om de titel op te geven.
Enkele dagen erna werd meteen door Glory aangekondigd dat wij een nieuwe titelhouder gaan krijgen op 7 augustus als Glory voor het eerst in Las Vegas zal neerstrijken. Het mogen duidelijk zijn dat Nieky Holzken één van de vechter zou zijn want hij was al een tijd bezig om Valtellini uit te dagen voor de titel. Hij neemt het nu op tegen Raymond Daniels die hij al eerder heeft verslagen in de finale tijdens een 4 mans toernooi. Nu zullen zij één wedstrijd vechten over 5 rondes om te bepalen wie zich de beste welterweight van Glory mag noemen.

http://mixfight.com/2015/06/Valtellini-geeft-titel-op-Holzken-vs-Daniels-aangekondigd

Bagger. Een van de weinige partijen bij Glory waar men nog naar kon uitkijken. Krijgen we die Daniels weer.

largo0
05-06-2015, 22:45
Daniels hahahah

Laat de Bonte voor die titel gaan?

Tenslotte was die titelgevecht tussen Vatellinie- deBonte onterecht gewonnen door Vatellinie.

blackadder
05-06-2015, 22:58
Daniels hahahah

Laat de Bonte voor die titel gaan?

Tenslotte was die titelgevecht tussen Vatellinie- deBonte onterecht gewonnen door Vatellinie.
Inderdaad. Als er iemand het recht heeft om tegen Nieky te gaan voor de titel is het de Bonte wel.

RedDawn
05-06-2015, 23:02
Inderdaad. Als er iemand het recht heeft om tegen Nieky te gaan voor de titel is het de Bonte wel.

Bonte is geen Amerikaan...

blackadder
06-06-2015, 02:04
Bonte is geen Amerikaan...
Klopt. Nou ja. In elk geval komt die titel dan naar Nederland.

Atila
06-06-2015, 16:21
De Bonte vs Holzken zal er niet/nooit komen. Marc heeft enige tijd geleden een profboks-contract in Duitsland getekend en kickboksen behoort niet langer tot de mogelijkheden, heb ik begrepen. Wellicht als bokspartij, ik denk dat ook die partij een knaller kan worden :)

blackadder
06-06-2015, 16:52
De Bonte vs Holzken zal er niet/nooit komen. Marc heeft enige tijd geleden een profboks-contract in Duitsland getekend en kickboksen behoort niet langer tot de mogelijkheden, heb ik begrepen. Wellicht als bokspartij, ik denk dat ook die partij een knaller kan worden :)
Jammer. Maar ja begrijpelijk.

Anderson
06-06-2015, 17:38
idd

Sato
06-06-2015, 18:39
Ik ga er vanuit dat er weer een titel naar Nederland wordt verscheept, ik het huidige Welterweight roster zie ik niet iemand die Nieky kan verslaan. Zeker Daniels niet.