PDA

View Full Version : TV serie over Nieky Holzken en zijn familie in de maak



Tony
09-06-2015, 10:34
http://mixfight.com/2015/06/The-Natural-knokt-door-Realityserie-over-Nieky-Holzken-in-de-maak

Nieky Holzken en zijn familie staan binnenkort in de kijker. Een productiebedrijf maakt momenteel opnames voor een reality serie over deze sportieve en veelbesproken Helmondse familie. Overigens draait de serie primair om de vechtsport binnen deze familie. De familie hoopt dan ook dat ze het kickboksen in een beter daglicht kunnen zetten.

De realityserie wordt gemaakt door 'Just productions TV'. Zij zijn bekend van o.a. Nederland Muziekland en een item binnen telekids.
De maker, Nick Nielsen, is voornamellijk geïnteresseerd in het vechtsportgedeelte binnen het leven van de familie.

"'Wat hij vraagt van zijn lichaam en geest is uniek, zelfs voor een topsporter volgens mij." aldus Nick Nielsen.

Nathellie Holzken (vrouw van Nieky) liet via een bericht op facebook het volgende weten:

"Het programma gaat enkel alleen om de sport, om de sport in beter daglicht te zetten. Vooral omdat kickboksen al niet zon hele goede naam heeft in nl. Dat vinden wij erg jammer. De makers willen dit echter ook goed in beeld brengen en er word op een zeer mooie manier verwoord hoe zwaar en hard, maar tegelijkertijd ook hoe mooi en intens deze sport is. En hoe belangrijk het is voor een topsporter om een hechte familie om zich heen te hebben. Er zal voornamelijk in beeld gebracht worden hoe Nieky na een wedstrijd toeleeft en alles eromheen zodat de buitenstaander een kijkje kan nemen in het leven van een kickbokser zonder eventuele vooroordelen."

Voldoende redenen om te kijken dus. Zodra we meer informatie hebben lees je dat natuurlijk hier op Mixfight.

Wij wensen Nieky en zijn familie veel succes met de opnames van deze serie. Wij zien er in ieder geval erg naar uit.

Eindbaas
09-06-2015, 17:43
Lijkt me leuk!

M3
11-06-2015, 20:19
top initiatief!! ik ben erg benieuwd!

marster
11-06-2015, 21:56
Lijk mij ook leuk. Ben ook benieuwd.

Kemal
12-06-2015, 08:28
Lijk mij ook leuk. Ben ook benieuwd.

x2